МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Авто чиновника обійшлося втричі більше, ніж ліквідація стихії?

08/02/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Голові Волинської облради Анатолію Грицюку було придбано за держкошти дорогий службовий автомобіль. Тепер він пересувається на „Крайслері C-300” вартістю 61 тисяча умовних одиниць або близько 300 тис. грн.

При цьому головний керманич Волині, а по сумісництву керівник обласної організації БЮТ, не порушив українського законодавства, адже гранична сума витрат на подібні речі державними органами не повинна перевищувати якраз 300 тисяч гривень.

За словами депутата Волинської облради Ігоря Гузя, на допомогу мешканцям Івано-Франківщини, що стали жертвами паводку, з бюджету області виділено 100 тисяч гривень. Тоді як на авто лише для одного волинського чиновника пішло у 3 рази більше коштів платників податків.


Джерело: Західна Інформаційна корпорація

Відповіді

  • 2008.08.02 | Ruterr

    А правда ли, что Бютовцы на Волыни такие мерзкие (л)

    http://korrespondent.net/ukraine/politics/540862

    Главе Волынского облсовета выделили на новый Chrysler в три раза больше, чем жертвам стихии

    Вчера, 16:19

    Корреспондент.net Украина

    prokatavto.com.ua

    Лидеру Волынского облсовета купили
    Chrysler Председателю Волынского облсовета, лидеру областного БЮТ Анатолию Грицюку приобрели служебный автомобиль Chrysler C-300 стоимостью около 300 тысяч гривен.

    "Автомобиль, несомненно, необходим для исполнения служебных обязанностей должностными лицами, но неужели Анатолий Петрович никак не мог обойтись без такого слишком дорогого приобретения? К примеру, достаточно удобная легковушка Lanos стоит в шесть раз дешевле", заявил депутат Волынской облсовета Игорь Гузь.

    По словам депутата, на помощь жителям Прикарпатья, пострадавшим от наводнения, из бюджета области выделено 100 тысяч гривен. Тогда как на авто лишь для одного волынского чиновника ошло в три раза больше средств.

    "Как депутат Волынского облсовета считаю, что такое злоупотребление деньгами области есть ничем другим, как нерациональным использованием госсредств председателем облсовета и его командой", заявил Гузь.

    _______

    Напомню, Волынь полностью дотационный район. И если правда то, что руководитель области получает за государственный счет В ТАКОЙ МОМЕНТ такую машину, то это просто мерзость.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.03 | Linx

      Що означає "повністю дотаційний"?

      Ruterr пише:
      > http://korrespondent.net/ukraine/politics/540862
      > Главе Волынского облсовета выделили на новый Chrysler в три раза больше, чем жертвам стихии
      > _______
      > Напомню, Волынь полностью дотационный район. И если правда то, что руководитель области получает за государственный счет В ТАКОЙ МОМЕНТ такую машину, то это просто мерзость.

      На Луцькому автозаводі збирають авто різних марок. Чим не підійшла тому уБлЮТку, наприклад, Hyundai Accent луцької збірки?
      Ну вже Tucson місцевого виробництва на крайняк (до 30тис. у.о.)... о_О Але ні, туссон хай за свої гроші купляє.
      Велике цабе. :gun:
  • 2008.08.02 | саша_нічна варта

    Мені сдається, що його вже вигнали з БЮТ

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.05 | Linx

      перехрестіться, якщо здається

      гугль Вам у допомогу.
      Цей Грицюк ще та скотина. У БлЮТі йому саме місце, а от на держслужбі - ні.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.08.05 | саша_нічна варта

        Re: перехрестіться, якщо здається

        пререхрестився
  • 2008.08.03 | Yaroslav

    Гірше цього - тільки руськіє подпольщікі

  • 2008.08.03 | Linx

    ну люблять вони крайслери, не менше за ЛуїВітона...

  • 2008.08.03 | ViKiNg

    Re: Авто чиновника обійшлося втричі більше, ніж ліквідація стихії?

    А чому б не придбати, нашу вітчизняну - "Таврію" , їм лише крайслери по 100$ штук давай. На допомогу постраждавшим від стихії потрібно виділити чималі кошти у необхідних розмірах, а не розкидуватись бюджетними коштами на лімузини.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.05 | Тарас Токар

      Re: Авто чиновника обійшлося втричі більше, ніж ліквідація стихії?

      ViKiNg пише:
      > А чому б не придбати, нашу вітчизняну - "Таврію" , їм лише крайслери по 100$ штук давай. На допомогу постраждавшим від стихії потрібно виділити чималі кошти у необхідних розмірах, а не розкидуватись бюджетними коштами на лімузини.
      Навіщо йому таке приниження? Таким крутим хлопцям тоді вже краще пішки ходити... ;)
  • 2008.08.04 | Микола Гудкович

    Хороше законодавство

    Я думаю — а 50 000 грн не вистачить?

    Закони, писані без врахування моралі, завжди будуть грати такі жарти… Слід міняти закони, або вже не дивуватися волинським можновладцям на крайслерах.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.05 | Max

      Re: Хороше законодавство

      Микола Гудкович пише:
      > Закони, писані без врахування моралі, завжди будуть грати такі жарти… Слід міняти закони, або вже не дивуватися волинським можновладцям на крайслерах.
      Писані закони то не є закони природи, тому сліпо покладати ся на них не варто. На щодень можна спостерігати, як вийнятково вибірково ті писані закони є виконувані владоможцями.

      Єдиний реальний спосіб, в який можна поборювати такі явища, як тема даної гілки, то є редукція держави.

      Як менше держави в усіх галузях життя і менша (фінансово, організаційно тощо) сама держава, то й менше грошей буде розтринькано. Тому, що менше тих грошей буде в диспозиції, і тому, що просто менше посадовців буде. Докладніше тут: http://www2.maidanua.org/news/download_thread.php3?bn=maidan_free&trs=-1&thread=1217685923
  • 2008.08.05 | Тарас Токар

    При владі зараз не БЮТ, а комуно-комсомольська "еліта"

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.05 | Max

      Re: При владі зараз не БЮТ, а комуно-комсомольська "еліта"

      Нехай же пан буде такий ласкавий витлумачити ріжницю між тими двома поняттями: БЮТ і "комуно-комсомольська "еліта"", бо якось недобачаю того.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.08.05 | Тарас Токар

        Re: При владі зараз не БЮТ, а комуно-комсомольська "еліта"

        Max пише:
        > Нехай же пан буде такий ласкавий витлумачити ріжницю між тими двома поняттями: БЮТ і "комуно-комсомольська "еліта"", бо якось недобачаю того.
        Я не хотів образити БЮТ. Там є поважні люди. Я просто хотів сказати, що зараз при владі комуно-комсомольська "еліта". Вона є і БЮТ, і в НУ, і в ПР та інших політичних силах, які зараз при владі.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.08.05 | троль ak1001

          це щось із так коханого Татарчуком двоємислія

          "там є поважні люди..."

          ви краще дослідіть як БЮТ перетворився на "комсомольців"
        • 2008.08.05 | Max

          Re: При владі зараз не БЮТ, а комуно-комсомольська "еліта"

          Тарас Токар пише:
          > Я не хотів образити БЮТ. Там є поважні люди. Я просто хотів сказати, що зараз при владі комуно-комсомольська "еліта". Вона є і БЮТ, і в НУ, і в ПР та інших політичних силах, які зараз при владі.
          Згода. Поважні комуняки, консамольци поважні теж (як за статками, так і за віком).

          Всюди вони є, то так, але ж тут хвильово про БЮТаків мова йде, нє?
        • 2008.08.05 | Linx

          Ананас

          вони х ложили.
          І я клав на більшість "поважних" людей.
          Поважність поняття відносне. Може я і сам поважний?

          Тарас Токар пише:
          > Я не хотів образити БЮТ. Там є поважні люди...
  • 2008.08.05 | 4vlada.net

    Пояснюю!

    Вони всі хотять бути "льошами мерседесами", бо він жеж зміг і його за це непокарано, а вони що слабкіші!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.05 | Max

      Re: Пояснюю!

      4vlada.net пише:
      > Вони всі хотять бути "льошами мерседесами", бо він жеж зміг і його за це непокарано, а вони що слабкіші!
      Так пан повідає?

      То не знав'єм, же до афери з Івченковим "Мерцедесом" вони здебільша на Тавріях-Славутах їздили. :sarcastic:

      Хто б то подумав! :lol:
  • 2008.08.06 | ViKiNg

    Re: Авто чиновника обійшлося втричі більше, ніж ліквідація стихії?

    Наші чиновники схожі на крис, які не можуть насититися, та продовжують розкошувати, у той час коли інші живуть впроголодь, не знаючи що таке гарне авто, не кажучи вже про крайслери, лексуси і тп.
  • 2008.08.08 | Linx

    Тимошенко не позволит Балоге покупать авто за полмиллиона (/)

    Тимошенко не позволит Балоге покупать автомобили за полмиллиона

    Кабмин наложит табу на покупку дорогих автомобилей за бюджетные деньги.

    Как сообщает «ДЕЛО», максимум, который смогут потратить чиновники на новое служебное авто, не должен превышать 60 тысяч гривен. Сейчас верхняя планка таких расходов почти в 10 раз выше — 500 тысяч. Эта сумма позволяла министрам и главе Секретариата президента покупать престижные «Мерседесы» Е-класса, «Ауди» А-6, «Тойоты», элитные варианты «Фольксвагена». А вот суммы в 60 тысяч гривен хватит либо на китайские авто, либо российские «Волги».

    Впервые ценовые лимиты на покупку автомобилей ввел первый вице-премьер Юрий Ехануров в 2001 году. Когда Кабмин в 2007 году возглавила Юлия Тимошенко, потолок расходов для самых высоких чинов был ограничен 500 тысячами гривен (за одну машину). 300 тысяч на автомобили разрешалось тратить губернаторам. 250 тысяч — другим должностным лицам Секретариата президента, Кабмина и аппарата Верховной Рады.

    Снизив планку до рекордных 60 тысяч гривен, Кабмин намерен уравнять в правах чиновников всех рангов. Директор департамента финансов органов государственного управления Минфина Оксана Вовченко (который разрабатывал постановление) признается, что сами министры от ограничений вряд ли пострадают. А вот тем чиновникам, которые планировали менять свой служебный транспорт, придется вписаться в новый лимит.

    Собственник автомобильной корпорации «АИС», депутат-«регионал» Дмитрий Святаш, уверен, что Кабмин обязательно утвердит новые правила. «Эти министры согласятся, среди них нет ни одного нищего. Это, на самом деле, шаг, который делает Юлия Владимировна, чтобы показать, что она забирает блага, которые, по сути, этим министрам и не нужны», — объясняет депутат.

    Как выяснило «ДЕЛО», самих министров действительно новые лимиты не пугают. Чиновники признают, что и не собирались закупать для себя престижные машины, поскольку они у них и так есть. «Я удовлетворен состоянием своего автомобиля и менять его не собирался. Сейчас у меня Volkswagen Phaeton, который мне выделили в 2005 году», — говорит министр по делам семьи, молодежи и спорта Юрий Павленко.

    «В Министерстве экономики автомобили куплены если не в этом году, то в лучшем случае в прошлом-позапрошлом», — отметил заместитель министра экономики Валерий Пятницкий. Поэтому он уверен, что необходимость покупать машины у ведомства не возникнет. «В конце концов, министры наверняка имеют собственные автомобили, и нет потребности каждый год их менять», — считает чиновник. Сам Пятницкий ездит на государственном Chevrolet.

    Министр по вопросам ЖКХ Алексей Кучеренко ездит на служебном Volkswagen. Он считает идею ограничить траты на машины суммой в 60 тысяч «слишком радикальной». «Думаю, что здесь все-таки надо проводить дифференциацию. Если предусмотрены длительные командировки, то авто за 12 тысяч долларов, честно говоря, не совсем подходит. До такого популизма не надо доходить — надо просто более жестко ставить ограничения», — считает Кучеренко.

    Недовольство решение Кабмина может вызвать и в офисе президента. По информации источников «ДЕЛА», глава Секретариата Виктор Балога намеревался в ближайшее время пополнить служебный автопарк. Но теперь Кабмин может помешать этим планам.

    Глава парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политики Сергей Терехин не отрицает, что инициатива ограничить траты посреди финансового года может иметь и политическую подоплеку. «Дело в том, что правительство способно как-то повлиять на имущественные решения Секретариата, только «пробив» определенную законодательную норму», — говорит он.



    http://obkom.net.ua/news/2008-08-08/0825.shtml


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".