Запитання без відповідей або розмова біля Bentley
08/05/2008 | DADDY
Зустрілись ми у минулі вихідні з моїм другом Жекою на станції технічного обслуговування автомобілів Bentley. Ну, у мене вже 20 тисяч «намотані» на колеса, а Жекі щось з освіжувачем повітря сталося – не той дух «жене» у купе, не «Фаренгейт», а якийсь «Ландыш серебристый». Мало у кого є такій надійний друзяка, як Жека. Як то кажуть, і в горі і в радості ми завжди з ним разом. Ось і на свої Bentley заробляли разом: я в одному наметі показував як будуть відбуватися 10 кроків на зустріч людям, а він у сусідньому доводив, що справедливість є і за неї варто боротися – ось на машинки собі і наколядували. Є у нас ще один спільний знайомий – той на протилежній стороні вулиці покращував життя вже сьогодні. Ги-ги, може комусь він і покращив, а у нього по результатам виступів відібрали Мерс-кубарь.
Але ж я не про те. Поки наших сталевих коней обслуговували та міняли «Ландыш» на Діор сіли ми з другом у затінку і заговорили про нашу спільну відпустку, але несподівано спокійна розмова про плани поїздки на Балатон зайшла в якесь нервове русло.
От ти там постійно крутишся, - ухилився від теми відпочинку Жека. Ти мені скажи: чому я мушу платити за відбудову чужих осель? Чому я свою квартиру застрахував, машину застрахував по повному каско, дітей, дружину, тестя, тенісну ракетку племінника, кішку – все застрахував, а тепер мушу кожен день по 100 разів вислуховувати із зомбатора про те, як мої податки будуть геть-ефективно використовувати - будувати за мої гроші оселі тим, хто меблі собі по 10 «штук» баксів поставив, а знайти тисячу гривнів на рік застрахувати ті меблі й оселю разом – ні. Я тут яким боком? – Ну, друже, люди ж постраждали… А ти не постраждав, коли тебе сусіди - алкаши зверху залили? Ти що – до держави побіг по допомогу? Ні, ти викликав свого страховика і вони тобі все самі ж і відремонтували, а ще й лікарню основному винуватцю «зливи» оплатили. Так де справедливість, за яку я закликав боротися? Я не грошей жалію для людей - допомогти їм зараз потрібно всім і здоровим чоловікам, і кріпким жіночкам, і старим, і дітям – але ж з такою вибірковою державною благодійністю треба кінчати. І чим скоріше, тим краще. Держава має забезпечувати системну стійкість від техногенних та природних катастроф і в разі чого порятунок. Роздавати бюджетні кошти в чотири руки «хто більше роздасть» легко. Значно важчим є розробити постійно діючий механізм диференційованого пільгового фінансування відбудови втраченого.
Ладно, немає у тебе на це відповіді. Друге питання: ти в «Еліту-Центр» гроші вкладав? – Ні, я що хворий? – О! А я тобі скажу: ти не просто хворий, ти хворий в квадраті. А разом з тобою хворий я і ще безліч киян. Вони всі НЕ вкладали гроші в «Еліту», а також в багато інших «еліт» та «алькор-трастів». Одначе, знайшлися спритники, які спочатку за чималенький хабар видали «елітам» та «трастам» дозволи на діяльність, потім за хабар дали тим «елітам» разом з «трастами» випаритись, а тепер за рахунок твоїх, моїх та решта киян податки (тобто безкоштовно для себе) вони побудуть постраждалим від «еліт» квартири, а вкладникам «трастів» відшкодують збитки. Холера, це ж не держава, а суцільна PR богоугодна установа: спочатку створюють умови аби настав капець, а потім за рахунок моєї кишені ліквідують наслідки. Це я батогом заганяв «потерпілих» в «Еліту»? Може ти дозволи видавав – нє? Може моїм, твоїм дітям хтось квартири роздав? – Та куди там – моїй родині взагалі завжди з цим «таланило»: ще з радянських часів пам‘ятаю, що а ні батьки, а ні наші родичі навіть путівок пільгових чомусь не отримували, не кажучи вже про квартири. Ось тільки завдяки «крокам на зустріч» і стали на ноги – хрін держава хоч чимось колись допомогла. І дітей власним коштом вивчив… та що я тобі розповідаю?
Отож. Але якщо ти думаєш, що у мене запитання закінчились, то сильно помиляєшся. От ти мені скажи: тебе сильно турбує ціна на експортований газ на наступний рік? Ні, не в плані історичного протистояння з уламком імперії, а в особистому плані. – Ну, як тобі сказати? Взагалі турбує, бо призведе ж до чергового суцільного зростання цін… Так, так, призведе, але ти не питав чому? Чому коли у нас виробляється стільки електроенергії, ми продовжуємо тягнути в село газ? Ми ж зміцнюємо залежність від того самого уламка імперії. Чому ми видобуваємо вугілля, а воду на ТЕЦ гріємо газом? Хліб ми теж на газу випікаємо – чому? А якщо не на газу, то як ціна на газ вплине на ціну хліба? А ніяк не має впливати. А ось для тих гігантів індустрії, які використовують імперський газ як сировину – для них зростання ціни на газ вдвічі – це суттєвий удар нижче ватерлінії. Але і тут я не розумію суцільного галасу щодо газових цін – це ж приватні підприємства! «Рівне Азот», різні там «Щось-сталь» - воно все приватне! До чого тут держава? Не використовуєш новітні технології? Не вмієш господарювати, рахувати не тільки гроші у власній кишені, а економіку підприємства? – Йди геть з ринку, продай підприємство, купи острів і сиди там засмагай цілий рік. Або займись офшорним програмуванням – там ніякого газу не потрібно: тільки набери людей з головами та шукай замовників. Он, Індія по 12 мільярдів на рік заробляє на такому. Взагалі: для кого і для яких потреб держава Україна закуповує газ? Якщо для комунальних потреб – не сприймаю такий аргумент. У нас є власний видобуток на свердловинах імені Шуфрича-Рудьковського. І собівартість там просто казкова у порівнянні з міллеровськими 400 баксами. А решта споживачів мусять самі-самі-самі. У нас держава нафту купує? – Ні. А НПЗ в країні працюють, бензин для наших «возиків» продукують? – Так. То які відмінності нафти від газу? У них же ж навіть контора так і називається «Нафтогаз»! Зараз розповім тобі, друже: відмінність нафти від газу у казковому прибутку, який цілком осідає в кишені «володаря труби», коли він або вона наш газ з собівартістю 50 баксів продає на кордоні з Польщею по ціні 320. А одночасно з цим із зомбатора розповідає про високий професіоналізм перемовників з НАК «Нафтогаз», які вже пів-року не можуть відстояти державні інтереси. Які такі державні інтереси можуть відстояти профі з НАКу, якщо їхній прес-секретар офіційні коментарі дає у пальто на порозі будівлі НАК на Б.Хмельницького, а черговий захисник інтересів – глава нашого «газу» розповідає про необхідність віддати чорноморський шельф у розробку саме імперському монополісту. Професіонали, курвамать. А, і зауваж: все це відбувається за переважної відсутності у «населення» лічильників спожитого. Тобто розповідати про споживання, неплатежі, борги «населення» і турботу про те ж саме «населення» можна хоч до Страшного Суду – способів перевірити немає. Мутна вода і в ній дуже товста риба: ось мільярд кубів газу – на хвилинку 400 мільйонів американських грошей – його спалило «населення» якоїсь прикордонної області, чи він спокійно потік в той самий закордон? – Ніхто не розкаже, ніхто не проконтролює. Газ він згорить чи розчиниться у повітрі, а 400 мільйонів грошей зігріють і душу, і тіло, і дітям-онукам залишиться. Вистачить також на депутатське крісло, а ще й нам за чергову наметову компанію щось перепаде. Кругообіг грошей у політичній природі – можна наукову статтю писати.
І взагалі думати про це огидно, не думати – соромно.
Пішли вже, володар сталевого коня на ім‘я Bentley, бо кличе вже та кобіта декольтована з ресепшену.
Тю, от дивний той Жека. Запитання в нього, запитання, а про відпустку так і не поговорили. Чого він мене питає – он у англійця Джеймса Шерра в статті (http://www.maidan.org.ua/static/mai/1217743205.html) всі відповіді є: і про державу, і про очільників її, і про наше туманне, але світле майбутнє – правда не зовсім поки що ясно чи європейське чи азіопське, але що світле – це точно.
>Дана стаття не відображає позиції Майдан-Інформу і є лише особистою думкою її автора
Але ж я не про те. Поки наших сталевих коней обслуговували та міняли «Ландыш» на Діор сіли ми з другом у затінку і заговорили про нашу спільну відпустку, але несподівано спокійна розмова про плани поїздки на Балатон зайшла в якесь нервове русло.
От ти там постійно крутишся, - ухилився від теми відпочинку Жека. Ти мені скажи: чому я мушу платити за відбудову чужих осель? Чому я свою квартиру застрахував, машину застрахував по повному каско, дітей, дружину, тестя, тенісну ракетку племінника, кішку – все застрахував, а тепер мушу кожен день по 100 разів вислуховувати із зомбатора про те, як мої податки будуть геть-ефективно використовувати - будувати за мої гроші оселі тим, хто меблі собі по 10 «штук» баксів поставив, а знайти тисячу гривнів на рік застрахувати ті меблі й оселю разом – ні. Я тут яким боком? – Ну, друже, люди ж постраждали… А ти не постраждав, коли тебе сусіди - алкаши зверху залили? Ти що – до держави побіг по допомогу? Ні, ти викликав свого страховика і вони тобі все самі ж і відремонтували, а ще й лікарню основному винуватцю «зливи» оплатили. Так де справедливість, за яку я закликав боротися? Я не грошей жалію для людей - допомогти їм зараз потрібно всім і здоровим чоловікам, і кріпким жіночкам, і старим, і дітям – але ж з такою вибірковою державною благодійністю треба кінчати. І чим скоріше, тим краще. Держава має забезпечувати системну стійкість від техногенних та природних катастроф і в разі чого порятунок. Роздавати бюджетні кошти в чотири руки «хто більше роздасть» легко. Значно важчим є розробити постійно діючий механізм диференційованого пільгового фінансування відбудови втраченого.
Ладно, немає у тебе на це відповіді. Друге питання: ти в «Еліту-Центр» гроші вкладав? – Ні, я що хворий? – О! А я тобі скажу: ти не просто хворий, ти хворий в квадраті. А разом з тобою хворий я і ще безліч киян. Вони всі НЕ вкладали гроші в «Еліту», а також в багато інших «еліт» та «алькор-трастів». Одначе, знайшлися спритники, які спочатку за чималенький хабар видали «елітам» та «трастам» дозволи на діяльність, потім за хабар дали тим «елітам» разом з «трастами» випаритись, а тепер за рахунок твоїх, моїх та решта киян податки (тобто безкоштовно для себе) вони побудуть постраждалим від «еліт» квартири, а вкладникам «трастів» відшкодують збитки. Холера, це ж не держава, а суцільна PR богоугодна установа: спочатку створюють умови аби настав капець, а потім за рахунок моєї кишені ліквідують наслідки. Це я батогом заганяв «потерпілих» в «Еліту»? Може ти дозволи видавав – нє? Може моїм, твоїм дітям хтось квартири роздав? – Та куди там – моїй родині взагалі завжди з цим «таланило»: ще з радянських часів пам‘ятаю, що а ні батьки, а ні наші родичі навіть путівок пільгових чомусь не отримували, не кажучи вже про квартири. Ось тільки завдяки «крокам на зустріч» і стали на ноги – хрін держава хоч чимось колись допомогла. І дітей власним коштом вивчив… та що я тобі розповідаю?
Отож. Але якщо ти думаєш, що у мене запитання закінчились, то сильно помиляєшся. От ти мені скажи: тебе сильно турбує ціна на експортований газ на наступний рік? Ні, не в плані історичного протистояння з уламком імперії, а в особистому плані. – Ну, як тобі сказати? Взагалі турбує, бо призведе ж до чергового суцільного зростання цін… Так, так, призведе, але ти не питав чому? Чому коли у нас виробляється стільки електроенергії, ми продовжуємо тягнути в село газ? Ми ж зміцнюємо залежність від того самого уламка імперії. Чому ми видобуваємо вугілля, а воду на ТЕЦ гріємо газом? Хліб ми теж на газу випікаємо – чому? А якщо не на газу, то як ціна на газ вплине на ціну хліба? А ніяк не має впливати. А ось для тих гігантів індустрії, які використовують імперський газ як сировину – для них зростання ціни на газ вдвічі – це суттєвий удар нижче ватерлінії. Але і тут я не розумію суцільного галасу щодо газових цін – це ж приватні підприємства! «Рівне Азот», різні там «Щось-сталь» - воно все приватне! До чого тут держава? Не використовуєш новітні технології? Не вмієш господарювати, рахувати не тільки гроші у власній кишені, а економіку підприємства? – Йди геть з ринку, продай підприємство, купи острів і сиди там засмагай цілий рік. Або займись офшорним програмуванням – там ніякого газу не потрібно: тільки набери людей з головами та шукай замовників. Он, Індія по 12 мільярдів на рік заробляє на такому. Взагалі: для кого і для яких потреб держава Україна закуповує газ? Якщо для комунальних потреб – не сприймаю такий аргумент. У нас є власний видобуток на свердловинах імені Шуфрича-Рудьковського. І собівартість там просто казкова у порівнянні з міллеровськими 400 баксами. А решта споживачів мусять самі-самі-самі. У нас держава нафту купує? – Ні. А НПЗ в країні працюють, бензин для наших «возиків» продукують? – Так. То які відмінності нафти від газу? У них же ж навіть контора так і називається «Нафтогаз»! Зараз розповім тобі, друже: відмінність нафти від газу у казковому прибутку, який цілком осідає в кишені «володаря труби», коли він або вона наш газ з собівартістю 50 баксів продає на кордоні з Польщею по ціні 320. А одночасно з цим із зомбатора розповідає про високий професіоналізм перемовників з НАК «Нафтогаз», які вже пів-року не можуть відстояти державні інтереси. Які такі державні інтереси можуть відстояти профі з НАКу, якщо їхній прес-секретар офіційні коментарі дає у пальто на порозі будівлі НАК на Б.Хмельницького, а черговий захисник інтересів – глава нашого «газу» розповідає про необхідність віддати чорноморський шельф у розробку саме імперському монополісту. Професіонали, курвамать. А, і зауваж: все це відбувається за переважної відсутності у «населення» лічильників спожитого. Тобто розповідати про споживання, неплатежі, борги «населення» і турботу про те ж саме «населення» можна хоч до Страшного Суду – способів перевірити немає. Мутна вода і в ній дуже товста риба: ось мільярд кубів газу – на хвилинку 400 мільйонів американських грошей – його спалило «населення» якоїсь прикордонної області, чи він спокійно потік в той самий закордон? – Ніхто не розкаже, ніхто не проконтролює. Газ він згорить чи розчиниться у повітрі, а 400 мільйонів грошей зігріють і душу, і тіло, і дітям-онукам залишиться. Вистачить також на депутатське крісло, а ще й нам за чергову наметову компанію щось перепаде. Кругообіг грошей у політичній природі – можна наукову статтю писати.
І взагалі думати про це огидно, не думати – соромно.
Пішли вже, володар сталевого коня на ім‘я Bentley, бо кличе вже та кобіта декольтована з ресепшену.
Тю, от дивний той Жека. Запитання в нього, запитання, а про відпустку так і не поговорили. Чого він мене питає – он у англійця Джеймса Шерра в статті (http://www.maidan.org.ua/static/mai/1217743205.html) всі відповіді є: і про державу, і про очільників її, і про наше туманне, але світле майбутнє – правда не зовсім поки що ясно чи європейське чи азіопське, але що світле – це точно.
>Дана стаття не відображає позиції Майдан-Інформу і є лише особистою думкою її автора
Відповіді
2008.08.05 | Микола Гудкович
Правильно написано, тільки одне зауваження
Не можна так текст компонувати. Це цеглина, очі втомлюються, увага слабшає. Треба краще форматувати, розбивати на параграфи, пряму мову пунктуацією виділяти, — і вийде цікава стаття. І, головно, така, яку дочитають до кінця (бо вона того варта).
2008.08.05 | Адвокат ...
Слушно!
2008.08.05 | Sean
Офтоп. Пане Миколо, є справа
повідомте мені б/ласка на sean[vuho]maidan.org.ua Вашу актуальную е-адресуДякую!
2008.08.05 | Микола Гудкович
Прошу!
2008.08.05 | shiva
а Бентлі
з тих самих, які Балога, кажуть, натирив з партійної каси?2008.08.05 | DADDY
Ви не уважні
"...Ось і на свої Bentley заробляли разом: я в одному наметі показував як будуть відбуватися 10 кроків на зустріч людям, а він у сусідньому доводив, що справедливість є і за неї варто боротися – ось на машинки собі і наколядували...."2008.08.05 | Абу
стаття відображає не тільки твою, але й мою думку
друже2008.08.05 | DADDY
Я,чесно кажучи, маю надію, що така точка зору має перемогти
у суспільстві. Бо творення з держави "богодельни" у самому негативному сенсі цього слова з усього, починаючи мистецьким Арсеналом і закінчуючи роздачею слонів на прикарпатських позиціях, рано чи пізно призведе на край економічної Руїни, за якою наступить Руїна і національна.2008.08.05 | Хвізик
а от американці завше з готовністю дають гроші на поміч жертвам
стихійних лих.особливо, коли це стосується їхніх співвітчизників
2008.08.05 | Микола Гудкович
І українці, здебільшого, теж. Тут мова дещо про інше
2008.08.05 | Хвізик
можливо. але я того не вловив
2008.08.05 | DADDY
Re: а от американці завше з готовністю дають гроші на поміч жерт
Хвізик пише:> стихійних лих.
> особливо, коли це стосується їхніх співвітчизників
Я б розрізняв те, що має робити кожний українець (в тому числі і грошові пожертви) і те, що має бути профінансоване з бюджету. Українці за минулий тиждень перерахували тільки на рахунок Кабміну 5 млн грн. - і це чудово. З бюджету мають бути профінансовані протиповеневі заходи, укріплення залізничних колій, відновлення доріг, створення системи алярмового сповіщення, можуть бути надані бюджетні гарантії для кредитних та страхових організацій, але я категорично проти роздачі з бюджету бабла - це вже не допомога, а ПіАр у чистому вигляді. В окремих населених пунктах вже заборонили продаж горілчаних виборів, бо щасливий "постраждалий" вже ломанувся не оселі відбудовувати і заливати горе оковитою на роздані компенсації. І це, до речі, за наші податки. Тобто, якщо відкинути всі проміжні ланки, я за свої гроші купив якомусь вуйку у Тячівському районі горілку. Мені не жалко - я б і сам з ним із задловоленням випив, але цікаво, що за цю горілку та гостину вуйко буде вдячний не мені, а ЮВТ чи ВАЮ.
2008.08.05 | Хвізик
Re: а от американці завше з готовністю дають гроші на поміч жерт
DADDY пише:> Хвізик пише:
> > стихійних лих.
> > особливо, коли це стосується їхніх співвітчизників
> Я б розрізняв те, що має робити кожний українець (в тому числі і грошові пожертви) і те, що має бути профінансоване з бюджету. Українці за минулий тиждень перерахували тільки на рахунок Кабміну 5 млн грн. - і це чудово. З бюджету мають бути профінансовані протиповеневі заходи, укріплення залізничних колій, відновлення доріг, створення системи алярмового сповіщення, можуть бути надані бюджетні гарантії для кредитних та страхових організацій, але я категорично проти роздачі з бюджету бабла - це вже не допомога, а ПіАр у чистому вигляді. В окремих населених пунктах вже заборонили продаж горілчаних виборів, бо щасливий "постраждалий" вже ломанувся не оселі відбудовувати і заливати горе оковитою на роздані компенсації. І це, до речі, за наші податки. Тобто, якщо відкинути всі проміжні ланки, я за свої гроші купив якомусь вуйку у Тячівському районі горілку. Мені не жалко - я б і сам з ним із задловоленням випив, але цікаво, що за цю горілку та гостину вуйко буде вдячний не мені, а ЮВТ чи ВАЮ.
тепер пойняв
дякую
2008.08.05 | ОРИШКА
Мені дуже сподобалася Ваша стаття -
питання поставок газу, як Ви це бачите. Чи Ви не виступаєте по ТБ? Треба, щоб люди по-іншому глянули на стан речей, а для цього треба виходити на ТБ.2008.08.05 | DADDY
Дякую за позитивний відгук. На ТБ я не виступаю, бо я є ніхто
тому у нас це "на взаєм": ТБ не цікавить мене, а я не цікавлю ТБ, тим більше, що наше ТБ думки і погляди взагалі не цікавлять.2008.08.05 | Хвізик
Re: Дякую за позитивний відгук. На ТБ я не виступаю, бо я є ніхто
DADDY пише:> тому у нас це "на взаєм": ТБ не цікавить мене, а я не цікавлю ТБ, тим більше, що наше ТБ думки і погляди взагалі не цікавлять.
нащот газу, то я тут згоден повністю.
газ - то є джерело збагачення російсько-української еліти, а коли вони чогось між собою не ділять, то починаються завивання про розкрадання газу та про перекриття труб.
2008.08.05 | DADDY
Перепрошую, але у Вас, Хвізику, маленька методологічна помилка
Хвізик пише:> > нащот газу, то я тут згоден повністю.
> газ - то є джерело збагачення російсько-української еліти, а коли вони чогось між собою не ділять, то починаються завивання про розкрадання газу та про перекриття труб.
Не існує такої "російсько-української еліти". По-перше \, те , що є, не можна назвати елітою, по-друге, це абсолютно дві різні компанії проповідників,гендлярів та фокусників.
2008.08.05 | Хвізик
Re: Перепрошую, але у Вас, Хвізику, маленька методологічна помилка
DADDY пише:> Хвізик пише:
> > > нащот газу, то я тут згоден повністю.
> > газ - то є джерело збагачення російсько-української еліти, а коли вони чогось між собою не ділять, то починаються завивання про розкрадання газу та про перекриття труб.
> Не існує такої "російсько-української еліти". По-перше \, те , що є, не можна назвати елітою, по-друге, це абсолютно дві різні компанії проповідників,гендлярів та фокусників.
не сперечаючися по суті, поясню, що я їх ТАК називаю томущо всі вони походять із КПСС і КГБ, хто напряму (кучмо, путін, кравчук), хто опосередковано (медвед, тимошенко, ющенко), але всі звідти. Там виховані, там навчені, то й правлять країнами вони такими ж методами, і наживаться за рахунок народу, як істині комуністичні лідери
2008.08.05 | ОРИШКА
Але як же заставити людей вийти з зашореності?
2008.08.05 | DADDY
Звикнути фільтрувати базар і користуватися власними мізками
2008.08.05 | Голда
біля Bentley чомусь страховик швидше з'являється
біжить бідака, спотикається, а до "Славути" ледве ноги тєгне. А вже ремонти робити зовсім не рветься. Як вже всі "потопельники" зможуть си бентлю купити, то справді все страховики геть чисто відшкодують, а поки-що не склалось.До речі, по селах дійсно не кожен може тоту тисячу в рік отако легко викинути на страховку. Та багато бабусь таки постраховані і як розказував таки прибулий страховий агент, то:
"Якби вам, бабцю, геть чисто хату знесло і ніц не залишилось з подвір"я, то вам би виплатили 7 тисяч гривень. А так, то пишіть в заяві які у вас збитки, а вони вам вже там порахують, але самі розумієте, шо то буде менче, хата ж не впала зовсім..."
2008.08.05 | DADDY
а у нас в державі є така дивна інституція
комісія по контролю за наданням фінансових послуг, якими і є послуги страхування. Якщо замість того аби ловити конвертаційні центри зайнявся контролем за виконанням страховими своїх зобов"язань, держава підключилась до фінансування (часткового) страхування майна у небезпечних районах, то було б всім щастя.2008.08.05 | Koala
Підтримую відсотків на 80
Так, держава не має забезпечувати повне відшкодування збитків, завданих природою або ринком, але пом'якшувати наслідки, нмд, має. І має стежити за станом економіки, навіть приватної, бо якщо розориться та сама як-її-сталь - добре нікому не буде.І звільняйтеся, нарешті, від ілюзій на тему "в нас свій газ" чи "в нас вугілля, газ нам не потрібний". Зростають ринкові ціни на усі енергоносії, і на вугілля, і на газ, і на нафту, і на гідроелектрику - просто тому, що вони досить добре одне одного замінюють.
А ще в нас держава запускає газ і електрику по домівках за зниженими цінами - за рахунок підприємств... і, знову ж таки, платників податків.
2008.08.05 | DADDY
Re: Підтримую відсотків на 80 - Ну, і добре
Koala пише:>
> І звільняйтеся, нарешті, від ілюзій на тему "в нас свій газ" чи "в нас вугілля, газ нам не потрібний". Зростають ринкові ціни на усі енергоносії, і на вугілля, і на газ, і на нафту, і на гідроелектрику - просто тому, що вони досить добре одне одного замінюють.
> А ще в нас держава запускає газ і електрику по домівках за зниженими цінами - за рахунок підприємств... і, знову ж таки, платників податків.
У мене відсутні ілюзії взагалі.
2008.08.05 | Koala
Re: Підтримую відсотків на 80 - Ну, і добре
DADDY пише:> У мене відсутні ілюзії взагалі.
Це Ваша ілюзія...
2008.08.05 | Людмила
прекрасна стаття! може - її в програмні документи?
2008.08.05 | Адвокат ...
У які?
2008.08.06 | Людмила
на ВІКУ - там де ММ чи то у Склад мислевірусів
2008.08.05 | catko
в нормальну страхову систему державі тре не менше грошей вкласти
ніж в тіж антипаводкові системи чи дороги.але я волію щоб сплачені мною податки саме туди вкладались а не роздавались на ліво і направо.
от скільки там роздали наших(!) грошей на початку року вкладникам ощадбанку ссср (а чим вони кращі за жертв еліти-ц?). мільярдів так з 10? якраз на 4 паводки щоб їм запобігти.
2008.08.05 | ОРИШКА
У мене тільки одне питання - чи Ваш Жека
обурювався, що податки ідуть також на утримання величезної купи чиновників? Може, краще, направити праведний гнів платників проти збільшнення рою ненажер, які в основному (?) існують для набивання своїх кишень? Ось тут середній клас міг би і об'єднатися.А постраждавшим від повені гроші потрібні, як би там не розповідати про горілку. Там діти і немічні. Додати нічого.
Друга справа, що після такої катастрофи потрібно досконально праналізувати причини і додавити місцеву владу, щоб пильнувала екологічні умови. І бажано, покарати винних, якщо такі виявляться.
2008.08.05 | Bayan
Жека обурювався на податки на чиновників? Та ні, він один з них
2008.08.05 | DADDY
Ні,Ви знову пальцем в небо.Ми з моїм другом вільні козаки
А Вас жаба душить що ми на Бентлі їздимо?2008.08.06 | Микола
Re: У мене тільки одне питання - чи Ваш Жека
Діти і немічні стали після Ахметових2008.08.05 | Bayan
Підлeнька така думка: "Бог подасть"
DADDY пише:> >Дана стаття не відображає позиції Майдан-Інформу і є лише особистою думкою її автора
Підлeнька така думка, типу - я маю сало, алe ти його нe їстимeш.
2008.08.05 | Max
Re: Підлeнька така думка: "Бог подасть"
Bayan пише:> DADDY пише:
> > >Дана стаття не відображає позиції Майдан-Інформу і є лише особистою думкою її автора
>
> Підлeнька така думка, типу - я маю сало, алe ти його нe їстимeш.
Не знайшов там такої думки. Очевидно, на відміну від пана, не вмію читати поміж рядками.
2008.08.05 | Bayan
Цe звичайно "випадковість: "солдати Прeзидeнта" в eкстазі
від цієї нікчeмної замітки2008.08.05 | DADDY
Було приємно зіпсувати Вам настрій
2008.08.05 | Max
Re: Цe звичайно "випадковість: "солдати Прeзидeнта" в eкстазі
Bayan пише:> від цієї нікчeмної замітки
От я, наприклад, таким солдатом не є, але з дописом шановного Daddy згідний повністю. Та то таке...
Хотіло би ся довідати: в чому, згідно пана, п.Bayan, має полягати "нікчемність" тої замітки?
Чи пану лиш би позневажати кого?
2008.08.05 | саша_нічна варта
У 2004 дізнався про нову країну. Це краще за Бентлі. Юля вперед
2008.08.06 | троль ak1001
а кто ж будет нести ответственность за семью Голубковых?
Бентли из Голубковых выжали, а теперь вишь забеспокоились что обчество неправильное2008.08.06 | Горицвіт
правильні ідеї
2008.08.06 | Олег
Благотворительная прокуратура
Сегодня по радио новость была - 5 баллов! Мол, все перечисляют деньги пострадавшим, собрано столько-то , 250 тыс. гривен перевел Одесский припортовый завод, сколько-то "Энергоатом", 165 тыс. - ГЕНПРОКУРАТУРА... Из каких денег? Не прокуроры скинулись и перевели, а именно Генпрокуратура.Может, тогда есть смысл пересмотреть бюджет генпрокуратуры в пользу Фонда защиты от стихийных бедствий, например...
2008.08.06 | Анатоль
Так хто ж кого найняв?
Після розповіді про зароблені Бентлі якось недоречно звучать слова громадських активістів:"Ми їх (владу) найняли обслуговувати наші (народу) інтереси".
А чи ж вважає влада (чи ширше, політики), що ми її (їх) найняли?
Я думаю в неї (в них) більше підстав вважати, що вона нас найняла одноразово для масовки і повністю з нами розрахувалась, кому Бентлі, кому 50 гр.
А мені ще дивно було, чому штабісти так наполегливо, майже з боєм старались всунути мені 50 гр. за "роботу" спостерігачем, хоча я їм і пояснював, що не задля 50 гр. а задля України я свій зад відірвав від крісла вдома.
А вони просто хотіли розрахуватись, щоб не вважати себе чимсь зобовязаними перед нами.
Так хто ж кого найняв, чи наймав?
(А гроші я таки не взяв ні разу, хоча після 3 туру просто фізично старались впихнути)
2008.08.06 | DADDY
На мій привеликий жаль, Ви, Анатолю, "повелися" на форму
допису, а не на його зміст.Знаєте анекдота:
"Нумо, хлопці, скажіть мені слово з трьох літер, 2 з яких "Х" та "У"
- Х..Й
- А ось і ні - "УХО", а тепер послухайте танок маленьких лебедів композитора Чайковського."
Так ось у моєму дописі "Бентлі" це так би мовити "вступ" і писав я аж ніяк не про політичне заробітчанство. Ті, хто так би хтів приписати "солдатам Президента" роботу за гроші, не зможуть навести жодного факту коли я (особисто я) працював за гроші для перемоги ВАЮ.
Я ж писав про оману політичної та економічної вітрини і про те, що нас намагаються переконати, що все, що на цій вітрині демонструють для піпла - це і є правда життя і саме за це має боліти наше серце. І цим, на жаль, займаються всі так звані політичні лідери.
А ще я намагався написати, що обридло це домішування гарячих емоцій до будь-яких справ, про те, що настав, напевно, вже час робити роботу держави не емоційною, а прагматичною і раціональною.
2008.08.06 | Анатоль
Я не повівся. Я добре зрозумів основний зміст Вашого допису.
Тим більше, що кілька днів тому я сам тут висловлював схожі думки в гілці "Гуртом вмирати вигідніше.Влада стимулює" http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1217526268&first=1217606551&last=1217520495Але там ці думки викликали лише нападки на мене і звинувачення в бездушності і байдужосто до чужої біди (Народ сприймає ідеї не по змісту, а по авторитету того, хто їх висловлює).
Тож висловлюватись з приводу цих думок ще раз я не вважав за потрібне.
А от тему про те, чи вважають політики, що вони наймаються народом для обслуговування його (народу) інтересів, чи вони вважають, що борються між собою (як в бізнесі, естраді...), а народ є лише полем і засобом боротьби, мені здалось зручним почати з Бентлі.
2008.08.06 | DADDY
Спробую пояснити відмінність наших позицій
Анатоль пише:> Тим більше, що кілька днів тому я сам тут висловлював схожі думки в гілці "Гуртом вмирати вигідніше.Влада стимулює" http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1217526268&first=1217606551&last=1217520495
>
Зауважте: я не проти допомоги постраждалим від повені в разі якщо ми не допомагаємо родинам загиблих в інших ситуаціях або не відшкодовуємо вартість втраченого житла, наприклад, мешканцям зруйнованого забудовниками будинку на Жилянській. Я ЗА допомогу, але виключно у випадку, коли це буде робитися системно, у відповідності до чітких правил і з абсолютно об"єктивною оцінкою втрат (як здоров"я так і майна). У поточному випадку з повінню маємо перетворення (навіть спотворення) допомоги на роздачу слонів від "тата" і "мами".
Крім теми з допомогою постраждалим я намагаюсь підняти ще 2 дискусійних теми, тобто є що обговорювати.
> Але там ці думки викликали лише нападки на мене і звинувачення в бездушності і байдужосто до чужої біди (Народ сприймає ідеї не по змісту, а по авторитету того, хто їх висловлює).
Не думаю, що чийсь сумнівний авторитет відіграває хоч якусь роль на ВФ.
>
> А от тему про те, чи вважають політики, що вони наймаються народом для обслуговування його (народу) інтересів, чи вони вважають, що борються між собою (як в бізнесі, естраді...), а народ є лише полем і засобом боротьби, мені здалось зручним почати з Бентлі.
В планах було написати що мій друг заробляє собі на життя продажем фальшивих ялинкових прикрас з Китаю, а я плавним переходом з однієї в іншу політичну силу помаранчевого спектру
Не все так похмуро, як Ви пишете: я не мошу засмучуватись від думки, що якийсь там політик вважає українців "полем і засобом" для боротьби з іншим політиком. Це його право так вважати. А Ваше, моє та всіх інших право вважати такого політика клоуном. При чому наша думка буде значно ближче до реальності.
2008.08.06 | Анатоль
Таких віддмінностей якраз нема. Я ніде не казав, що проти допомо
ги постраждалим від повені, бо такої не надають в інших випадках.Я лише пояснював, чому одним дають, а іншим - ні.
Резонансна, гучна трагедія - дають, бо можна на всіх каналах показати, який добрий (добра) і як турбуєшся за народ. А як біда поза увагою ЗМІ, то політикам вона не цікава.
Тому замість подбати про прозору систему страхування, реагують лише на окремі гучні події, де можна попіаритись.
Ось з тої ж гілки:
"Барін захочуть - дадуть, не захочуть - не дадуть. А ніякої системи тут нема.
А захочуть вони дати тільки тоді, коли це справа гучна і можна всім показати свою доброту і турботу про людей.
А от потурбуватись про якусь систему страхування - невигідно. Та й накладно. Гучних трагедій не так вже й багато порівняно з усіма.
Та й на чому ж тоді демонструвати свою доброту і турботу, якщо система діє автоматично."
2008.08.06 | саша_нічна варта
Re: Спробую пояснити відмінність наших позицій
Нарешті, Дедді плавно перепливає на лівий "берег" сил помаранчевого спектру !А ліва сторона, це там, де наше серце
2008.08.07 | DADDY
Re: Спробую пояснити відмінність наших позицій
саша_нічна варта пише:> Нарешті, Дедді плавно перепливає на лівий "берег" сил помаранчевого спектру !
> А ліва сторона, це там, де наше серце
Друже, ти помиляєшся. Я "пливу" в абсолютно іншому напрямку: подалі від душевних слів та емоцій - якомога ближче до раціональності та прагматизму.
Не серце, а холодний разум має панувати (ну, як варіант "Холодний Яр" )
2008.08.06 | Хвізик
поважаю
Анатоль пише:>
> (А гроші я таки не взяв ні разу, хоча після 3 туру просто фізично старались впихнути)
поважаю
2008.08.06 | ViKiNg
Re: Запитання без відповідей або розмова біля Bentley
Бардак у на кругом и со страховки тем более. За год, думаю мало что поменялось, кроме цен. У Юльки к исполнению социально важных програм бюджета не лежит душа, ну не тянет её повышать благосостояние и социальное обеспечение граждан Украины, а тем более бороться с инфляцией. Может народ ей наш не подходит, так пусть попробует "керувати" где-нибудь в другои месте.2008.08.08 | Pavlo_M
Re: Запитання без відповідей або розмова біля Bentley
Повністю згоден з автором.Треба системно працювати а не обіцяти людям нереальне. Але люди хочуть обіцянок. Їм так приємно чути що хтось наведе порядок і поведе до світлого майбутнього. Зробить все за них самих.