МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ДТП і українська "справедливість"

08/12/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Повідомлення користувача gohatto-n:

Моя машина розбита в какашку. Моя дитина лишилася живою просто дивом: саме в той момент він був у автокріслі і пристібнутий, а це буває вкрай рідко. Тому дитина обійшлася вавкою на голові, підозрою на струс мозку. Але - жива...

Коли теоретично уявляєш нашу "справедливу" суддівську систему, нашу об*єктивність ментів і т.д., то це не так крає серце, як коли стикаєшся з цим особисто. Коли ж стикаєшся особисто, то наступає відчай, заціпеніння. Від розуміння, які насправді ми всі беззахисні. Абсолютно. Беззахисні ми і наші діти. Навіть якщо на кону життя.

Вчора о 21 я їхала у крайньому лівому ряду по вулиці Братиславській. Ззаду підпер лексус, який засліпив мене фарами дальнього світла - хто не знає, саме так у нас "просять" пропустити. Праві ряди були забитими через жвавий потік. Тому ні я не могла перебудуватися, ні він об*їхати по правому ряду. Але ж йому, бачте, треба! Він спішить! Я була засліплена і блимнула протитуманним ліхтарем, аби він відсунувся і не сліпив. Тоді ж подивилася на спідометр - 65 км на годину. Лексус проігнорував, продовжував сліпити. Я поправила дзеркало заднього виду, щоб фари не били в очі. Тоді водій лексуса зірвався і поїхав у об*їзд по зустрічній, через подвійну суцільну.

Повертаючись назад у мій ряд, лексус мене "підрізав" (я зафафакала), а потім раптово дав по гальмах. Смуга перед нами була порожня. Тут три версії: або це класичний розвод на дорозі, або чувак хотів мене "полякати", але не розрахував і загальмував надто близько від мене, або хотів вийти і дати в морду за "наглість" - не пропустила, обфафакала. Як би там не було, я не встигла загальмувати і впилялася в нього. Не встигла загальмувати до зупинки просто фізично - відстань була мінімальна. Оскільки я таки почала гальмувати, наша машина просіла і пірнула під його бампер. Результат - наша машина розбита в пух і прах, а у нього лише подряпина на бампері.

Одразу ж зупинилися свідки - водій з зустрічки і водій, який виїздив із заправки. Обоє лишилися дати показання, в яких сказали все, як було - тобто те саме, що кажу я. Ще коли свідки тільки підійшли, і при нас обох почали казати, що бачили, водій лексуса з ментовськими номерами АА2308МІ Сідорко (чи Сидорко) Олександр Євгенович сказав: "Я сейчас тоже своим свидетелям позвоню и они все что нужно скажут". Він вийшов з машини один, в машині нікого не було. Поки їхали ДАЇ, приїхала крута хонда, з неї вийшов лівий чувак. Коли приїхали ДАЇ, я написала все, як було. Те саме зробили свідки-водії. Але чоловік з хонди назвався попутником Сідорко і теж дав показання як свідок. Було складено два протоколи. У моєму було написано, що я не вибрала безпечну швидкість, не зорієнтувалася в дорожній обстановці, не вибрала безпечну дистанцію. Я ще раз написала, що було і що я не згодна з такою постановкою питання у протоколі.

Суд призначили на наступний день на 10 ранку. Оскільки ми не знайшли за ніч адвоката, то приїхали туди і написала клопотання про перенесення справи. Суддя переніс на завтра на 10.30. Одразу за нами прийшов Сідорко і ми сказали, що хочемо бути у нього на слуханні як свідки. Ще у нього на слуханні сидів Сергій від газети "24" і записував все на диктофон. І тут виявляється, що у Сідорко в протоколі немає ЖОДНОГО СЛОВА про дальнє світло, про обгін через подвійну суцільну, про виїзд на зустрічку, про підрізку. У його протоколі свідчення очевидців не врахували ВЗАГАЛІ, взявши за основу свідчення водія лексуса і "пасажира" з лівої хонди. Згідно з тим протоколом, він їхав у крайній лівій смузі, я їхала за ним. Враз перед ним виникла перешкода, він різко загальмував і я в нього впилялася. Наші свідчення на справі не були взяті до уваги, йому віддали права і визнали невинним. Свідчення очевидців суддя не переглядав, спирався тільки на протокол, де ні слова правди не було сказано. Гальмівного шляху на дорозі ні у нього, ні у нас немає, оскільки машини з АБС.

Після засідання у кабінеті лишився журналіст і спитав "чисто по-человечески", чи розуміє суддя, що відбулося насправді. Суддя сказав, що розуміє. Тоді журналіст спитав, чи це був дзвінок зверху? Суддя пересмикнув плечима.

Мій суд буде завтра. За логікою, мене визнають винною. Шансів дуже мало. Водій лексуса не має каско і виставляє рахунок. З якихось причин НІХТО не зафіксував те, що у нього лише подряпаний бампер. Скільки він нам виставить? Чи вистачить 25 тисяч автоцивілки? Навряд.
Сьогодні я пішла до головного управління ДАЇ і написала скаргу на патрулів, які склали протокол, який суперечить свідченням очевидців і щодо залучення підставних свідків.

Я маю три варіанти розвитку подій. 1. максимально затягувати справу і десь шукати хуй ще ширший. 2. спробувати піти шляхом справедливості, притягнувши завтра свідків на суд і адвоката. 3. змиритися з усім.

У будь-якому разі, моя родина піддавалася смертельній небезпеці. Якби не дай Бог щось сталося, Сідорко не поніс би відповідальності. Мало того, кримінально відповідальнсть понесла б я. Справедливості немає взагалі. Всі слова перекручуються. Суддя приймає до розгляду відверті фантазії.

Що я хочу робити після.

1. просити всіх знайомих журналістів розміщувати у своїх газетах, блогах і т.д. інформацію про цю історію. Не лише про цю! Це лише ілюстрація того, які ми всі беззахисні перед...гм... законом.

2. для цього я створю інформпривід: акцію протесту "Дитина в авто". Адже водій лексуса прекрасно бачив наліпку дитина в авто! І прекрасно бачив автокрісло - дальнє світло пробило весь наш салон. Між тим, це його не зупинило. Скажіть, а як багато наших співвітчизників возять дітей в автокріслі і пристібнутими? Що сталося б з дитиною, яка б сиділа на руках?

3. після цього оголошую голодування. Так, шкода молока, яке пропаде. Але це робиться для все того ж інформприводу, бо інакше наша преса не напише. Їм треба роздавлені школярі, відпочиваючі на пляжі. Хоча насправді це одне й те саме - як одна шишка прикраває іншу шишку під акомпонемент дрібних сошок. Тобто якщо ти мент на лексусі, то тобі на все накласти.

Я дуже прошу людей підтримати майбутню акцію. Ми підтримаємо не мене у цій справі (свої втрати я понесу у будь-якому разі: заберуть права, попала на гроші), ми виступимо проти оцього прикриванства, продажності судей, несправедливості ДАЇшників.

Власне, це все. Якщо хтось може щось сказати по темі щодо завтрішнього суду - будь ласка, відписуйтеся мені на мобільний 80669134477, бо я буду з дитиною у баби - звідти ближче до суду."

Відповіді

  • 2008.08.12 | Їжак

    Re: ДТП і українська "справедливість"

    Настя! Завта стаття стоятиме на "Другій Смузі" http://www.drugasmuga.com/ Не можу обіцяти, що це щось дасть, але нас читає ДУЖЕ багато автомобілістів. Не всі ж драйвери в Києві "казли"!!!
  • 2008.08.12 | Олександр Дядюк

    Тягніть свідців на суд

    і готовтесь писати скарги.
    Дебільність нашого провадження у АС полягає у тому, що судді виносять ухвали, в яких зазначають, що вони не підлягають оскарженню.
    але оскаржувати треба.
    Хоча ваша ситуація дуже не проста. Справа в тому, що за загальним правилом водій повинен дотримуватись дистанції достатньої для того, щоб встигнути затормозити. Якщо він різко "підрізав", то ви повинні були б ударити його в бік, або по дотичній. Якщо ви вдарили його прямо в зад, значить йому необхідний був час щоб вирівнятись, а вам щоб притормозити. Але у нас в державі як у влади так і в простого народу спільна хвороба - повне наплювання на закони, тому по правилам не їздять ні водії лексусів ні водії жигулів. По крайній мірі 60 км. по місту ніхто не їздить і дистанції ніхто не дотримується.
    Тому, у вашій ситуації надія на свідків - і то, досить проблематична.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.13 | Нестор

      Теоретично правильно, але

      Олександр Дядюк пише:
      > Хоча ваша ситуація дуже не проста. Справа в тому, що за загальним правилом водій повинен дотримуватись дистанції достатньої для того, щоб встигнути затормозити. Якщо він різко "підрізав", то ви повинні були б ударити його в бік, або по дотичній. Якщо ви вдарили його прямо в зад, значить йому необхідний був час щоб вирівнятись, а вам щоб притормозити.

      Теоретично все правильно, але ця теорія передбачає що інші учасники руху виконують правила. Моє єдине в житті ДТП теж з цієї парафії.

      Я минав дуже перегружене перехрестя у Львові. Світлофори діють не по всіх 5 напрямках і тому всі намагаються швидше його проминути, щоб не вляпатися в затор. Я минав перехрестя вслід за маршруткою та таксистом. Оскільки для нас була зелена вулиця, то я не думав про можливість екстренного гальмування. Та раптом маршрутка зупинилася прямо на перехресті, бо водій вирішив заробити півтори гривні з якоїсь жіночки з клунками, яка стрімголов мчала до маршрутки не звертаючи увагу на машини та світлофори. Тож маршрутка порушуючи всі мислимі правила різко загальмувала. Таксист встиг зреагувати і зупинився за 20 сантиметрів від бампера маршрутки. Я ж маючи менше досвіду і АБС загальмувати не встиг і поцілував задній бампер таксиста. Маршрутка звісно помчала вперед перш ніж я встиг отямитися і оцінити ситуацію. І я залишився один на один з таксистом. На щастя в мене була страховка, але залишились попсовані нерви, втрачений на бюрократичну тяганину день та цінний урок.

      Звісно я винен, бо не дотримувався дистанції достатньої для реакції на порушення правил. Якщо б всі їздили по правилам і не підбирали пасажирів на перехрестях, то моя їзда цілком би відповідала правилам. З тих пір я ситуацію на дорозі завжди оцінюю з врахуванням того, що інші учасники руху плювати хотіли на правила.

      Колись я б на місці авторки теж би вляпався в лексус, бо важко уявити, що він так спішить і замість врізати звичних 120 км на годину раптом загальмує на пустій дорозі. Але тепер засвоївши урок українського беззаконня вже б робив поправку і на крутизну і на алкоголь в крові наших гауляйтерів.

      А авторці дякую за ще один урок. Не варто відстібати дитину від ременів автокрісла навіть незважаючи на її постійне ниття
  • 2008.08.13 | igorg

    Абсолютно рядова ситуація, що демонструє аморальність влади

    й жодна система чи схема чи щось інше не допоможе. Брехня, лжесвідчення, брутальність стосовно інших людей, немилосердність зруйнує будь-яку соціальну схему.Тому змінювати потрібно не систему, а людей.
    Весною в нас так само бандюга підрізав студента на старому авто. Може й ненавмисно, а просто не звик зважати хто там їде поряд. Перед бандюком, що займається нелегальною скупівлею металобрухту, ДАІ стали на витяжку. Студенту звісно - рахунок, по чесному тіпа там бампер коштує більше за його старе авто. На щастя інших ушкоджень не було. Оскільки платити він не мав грошей то через тиждень два камази взяли його авто в лещата, машина перетворилася на металобрухт, на щастя водій залишився живим. Так що пацан порожняк нє гоніт. Усьо по-понятіям. Пощастило студенту. В тій тачці на задньому сидінні лежав калашников. Певно й дозвіл є :) раз міліція не реагує.
    Так що звичайна річ. Ніхто не гарантований. Як бачите круту тачку притискайтеся до тротуару, вискакуйте з авто й лягайте обличчям вниз, руки за голову.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.13 | BIO

      Чи можливо таке наразі у Грузії, навіть під бомбами ?

      ...тому змінювати потрібно саме Систему - як через людей які
      ії уособлюють так і на технічному рівні, маємо ж приклад.

      ПС А не воювати з тролями досхочу.
  • 2008.08.13 | Володимир

    Re: ДТП і українська "справедливість"

    Не діє влада, маємо діяти ми всі. Для початку запам'ятаймо це номер АА2308МІ і це прізвище СИДІРКО. Коли це г. лежатиме з поламаним хребтом у кюветі ( а свого він доб'ться, така нечисть схильна до самознищення). - забудьте про християнські принципи і обійдіть (об'їдьте) подалі - нехай здихає.

    ЗАПАМ'ЯТАЙМО: ЗА КЕРМОМ АА2308МІ - КРАЙНІЙ НЕГІДНИК, ЯКОМУ НЕ МІСЦЕ СЕРЕД ЛЮДЕЙ.
  • 2008.08.14 | Ф

    Re: ДТП і українська "справедливість"

    Скажу сразу - мудак в Лексусе не прав. Менты мудаки не правы. Судья трижды мудак.
    А теперь скажу девушке, что я думаю о её поведении.
    Дорогая моя, ответьте на один житейский вопрос - наверняка знаете, что ребёнка надо пристёгивать. И дело даже не в правилах, дело в безопсности вашего дитяти. Наверняка знаете, чем чревато не пристёгивать ребёнка. И если вас не очень заботит жизнь и здоровье вашего малыша (вы ведь редко его пристёгиваете), то почему о нём должен беспокоится кто-то? Например тот мудак из Лексуса? Поэтому ваше стенания по поводу ребёнка, это всего лишь ваши стенания под ситуацию, но никак не забота о своём ребёнке. Ребёнок ещё грудничёк, ОБЬЯСНИТЕ МНЕ КАК МОЖНО ЕГО НЕ ПРИСТЁГИВАТЬ?????
    Это было лирическое отступление о материнских чувствах и исренности. Теперь давайте приземлимся. Вы сами делаете большое различие между законом и жизнью. Признаёте, что вроде есть закон (ребёнок должен быть пристёгнут!), а есть жизнь (пристёгиваете редко) и ещё пытаетесь, аппелировать к окружающим и поделить с ними свою вину (а мнгогие ли из вас пристёгивают?). Скажу про себя и свою жену - мы своего пристёгиваем ВСЕГДА! Так же как и себя между прочим. Возвращаемся к закону и жизни. Напомню, для себя вы придумали оправдание, что закон это одно, а жизнь это несколько другое. Так вот дорогая, жизнь установила, что чем левей, тем скоростней. Со скоростью 60 км в левом ряду делать нечего!!!! Тем более если впереди вас никого. Ну ладно, занесла вас судьба в левый ряд, вас просят пропустить, мало ли для чего это нужно, может за рулём просто торопыга, а может для человека это вопрос жизни и смерти (роженица, раненый в машине и т.д.). Скажите, вы пытались в право уйти? Ряд занят? А правый поворот вы включали? Пробовали вклинится вправо? Если бы вы это сделали, уверен, вас бы пустили. А так извините, всё ваше поведение азывается просто - тупое издевательство и пренебрежение. Вот я вся такая из себя еду и на всех плюю.По закону вы безусловно правы, по жизни вы что называется сами нарвались.
    Вот и всё.......
    з.ы.Думаю если бы она вместо массы совершенно без полезных действий типа дёрганье зеркалом, свечения ему в лицо противотуманками, просто бы включила правый поворот всё было бы хорошо. Человек бы увидел, что на его просьбу хоть как-то реагируют. Меня ещё инструктор учил - "если кто-то быстро едет, ты обязан его пропустить. Он превышает? Это не твоё дело, для этого есть ГАИ". Уверен, что и правый ряд двигался быстрей чем она. А она вальяжно расположилась в левом ряду по принципу - мне удобно и я плевала на всех.

    Советую дамочке перед тем как начать морить СВОЕГО ребёнка голодом перечитать статью 11.5 из ПДД, которая гласит "11.5. На дорогах, которые имеют две и больше полосы для движения в одном направлении, выезд на крайнюю левую полосу для движения в этом же направления разрешается, если правые заняты, а также для поворота в левую сторону, разворота или для остановки или стоянки на левой стороне дороги с односторонним движением в населенных пунктах, если это не противоречит правилам остановки (стоянки)"
    НЕЧЕГО БЫЛО ДЕЛАТЬ НА ЛЕВОЙ ПОЛОСЕ!!!!
    И ещё совет, житейский - дамочка, на амбициях жизнь не построишь. Это вам первый урок. Не научитесь, последуют и другие, более жестокие. Жизнь учит
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.08.14 | Олександр Дядюк

      Шановний, ви суперечите самі собі

      Ви навели приклад як ви особисто намагаєтесь жити по закону - ЗАВЖДИ пристьогуєтесь ременями безпеки і тут же докоряєте баришні, що вона, бачте, заважала іншим жити не по закону (їхати з швидкістю понад 60 км).
      Хотів би замітити, що ГРОМАДЯНИН (в моєму розумінні), на відміну від холопа, не лише сам живе по правилам, але й, по можливості, вимагає цього від інших, а не діє по принципу - моя хата скраю - для цього є ДАЇ. Тому щодо цього, як раз, вважаю Ваші закиди безпідставними.
      А от той факт, що бариня "возмущається" порушенням закону з боку інших, і тут же виправдовує порушення зі свого боку (бо життя таке) - ви добре підмітили.
      Такий у нас менталітет - ми всі хочемо щоб по закону жили інші (особливо влада), але коже хоче витворяти, що йому заманеться (вигідно, зручно).
      От саме тому у нас немає нормальної влади і правової держави і ще, боюсь, довго не буде.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".