Герасим'юк: Депутати-регіонали працюють проти власної країни
08/22/2008 | Майдан-ІНФОРМ
“Регіонали”, оперуючи нічим не підтвердженими даними, підтримуючи провокаційні заяви Росії про незаконну торгівлю зброєю з боку України, про участь українців у військових діях на боці Грузії – підривають імідж України в очах світової спільноти, працюють проти власної держави”.
Про це в інтерв’ю сказала народний депутат – “нашоукраїнка”, член парламентського Комітету з питань європейської інтеграції Ольга Герасим’юк, коментуючи зареєстрований у парламенті народним депутатом від фракції Партії регіонів проект Постанови “Про створення Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки фактів поставок у Грузію української військової техніки з порушенням норм українського законодавства й міжнародного права”.
Депутат вважає, що “подібний вчинок можна поставити в одному ряду із акціями дешевого піару, які постійно демонструють представники ПР”. “Депутати такого рівня, як Коновалюк, повинні займатись чимось іншим, а не працювати в парламенті”, - зауважила Герасим’юк. “Людині, яку обрав український народ, перш за все треба пам’ятати про цей народ, захищати його інтереси і гарантії безпеки, дбати про них”, - наголосила народний депутат.
“Україною та її громадянами не можна гратися”, - додала вона.
прес-служба НУНС
поставив:sean
Про це в інтерв’ю сказала народний депутат – “нашоукраїнка”, член парламентського Комітету з питань європейської інтеграції Ольга Герасим’юк, коментуючи зареєстрований у парламенті народним депутатом від фракції Партії регіонів проект Постанови “Про створення Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки фактів поставок у Грузію української військової техніки з порушенням норм українського законодавства й міжнародного права”.
Депутат вважає, що “подібний вчинок можна поставити в одному ряду із акціями дешевого піару, які постійно демонструють представники ПР”. “Депутати такого рівня, як Коновалюк, повинні займатись чимось іншим, а не працювати в парламенті”, - зауважила Герасим’юк. “Людині, яку обрав український народ, перш за все треба пам’ятати про цей народ, захищати його інтереси і гарантії безпеки, дбати про них”, - наголосила народний депутат.
“Україною та її громадянами не можна гратися”, - додала вона.
прес-служба НУНС
поставив:sean
Відповіді
2008.08.22 | харків'янин
Re: Герасим'юк: Депутати-регіонали працюють проти власної країни
А що ви, панове, хочете від п'ятої колони? Вони такими були замислені, зомбовані північним ведмедем (пам'ятаєте "некоево павловскаво - з московії звісно?) і такими передохнуть. Цю публіку я дещо знаю - у Харкові їх вистачає. Вороги вони і є вороги. Хтось дуже влучно (коли ще вони були при силі - наскільки я знаю, зараз іхній лідер Бандю- (перепрошую) Яну-кович не у фаворі у своїх хазяїв, а отже "на мели") назвав їх "педералістами", це ще коли їхній, пізніше забитий у лісі лідер, щось там волав про якусь хведерацію, де б він (напів-москаль - напів-єврей) був панком зі своєю бандою над нами українцями. Харків тоді був проти цієї банди. Є ще тут один з тієї ж банди - не то Ёбкин не то Дёбкин (теж напів-москаль - напів-єврей, не маю честі знати особисто, та й преси їхньої не читаю - можу й помилитися у прізвищі) - проте, коли, десь навесні, щось там ворушилося проти НАТО, усі школи та ліцеї міста Харкова отримали телефонний наказ (гадаю, з мерії - звідки ж іще?) про обов'язкову участь вчителів та учнів старших класів у "антинатівській демонстрації" яку проводила ворожа Україні ПР (їхні кібітки на кацапській мові стояли повсюду біля станцій метро 2 чи 3 дні - люди, до речі, до них не підходили). Моя донька через незгоду втратила роботу. Я пам'ятаю, як ходили під'їздами та питали шавки від тієї ж партії, "за каво ви будите галасавать?" Одну з таких я послав дуже й дуже далеко - це за часів нашої померанчової революції. ГРУЗІЯ - УКРАЇНА - NATO. І дай, Боже, якнайшвидше, поки московський звір ще не оскаженів зовсім. Слава нашій Україні!2008.08.22 | Дядя Вова
Смеялсо.
Где ж такие «харьковчане» прячутся днём, почему их в городе не видно? Уж ни приложил ли, случайно, руку к этому письму житель другого города, боец легиона Майдан-ІНФОРМ?2008.08.22 | Almodovar
Re: Смеялсо.
Дядя Вова! По Внутреннему уставу ВС РФ уже обед. Не запиздайтесь!2008.08.25 | Мартинюк
Ви неуважні до свого міста.
Достатньо часто буваю у Харкові - розмовляю там виключно українською, причому багато спілкуюся з незнайомими людьми, перхожими, продавцями, врешті решт з діловими партнерами . Повірте ніяких проблем не виникає. А Харківський вокзал , особливо зранку - так це взагалі українізована територія. Не думаю, що це вплив галичан, і тим більше сусідньої Росії ( кордон з якою за 50 км від міста).Розплющіть очі і ви їх побачите.
Знаю одного жителя Маріуполя, який переконував мене що у Львові всі розмоляють російською мовою, на тій підставі що всі відповідали йому російською.
2008.08.25 | Sean
Він взагалі неуважний
як ми з паном прекрасно знаємо, у Харкові достатньо україномовних, що спілкуються Українською і при тому:а) не відчувають дискомфорту
б) не спричиняють дискомфорту іншим харків'янам
2008.08.25 | GreyWraith
А куди дядя Вова буде ховати своє барахло?
Дядя Вова пише:> Где ж такие «харьковчане» прячутся днём, почему их в городе не видно?
І куди дядя Вова буде ховати своє барахло, коли до нього в гості прийде "Росмародерторг"? Чи не заробив навіть на домашню консервацію, вже не кажучи про велосипед?
2008.08.25 | VicK_k
Він, мабуть, збирається керувати "білопов'язочниками"
2008.08.25 | харків'янин
Re: Герасим'юк: Депутати-регіонали працюють проти власної країни
ДЯДЯ ВОВА написав: Где ж такие «харьковчане» прячутся днём, почему их в городе не видно? Уж ни приложил ли, случайно, руку к этому письму житель другого города, боец легиона Майдан-ІНФОРМ?Випадково потрапив знову сюди. Хотілось би дядє вовє сказати (я, як правило, не реагую на подібні речі, та й на російську, ворожу мені мову та мову ворогів моїх, як і мого народу, який "дядя вова" не визнає, теж), що, по-перше, я не харьковчанин, а як пан вова міг помітити - харків'янин. А це зовсім і зовсім інша річ - протилежна, антагоністична. Від москалів я не "прячусь", - я з ними воюю, де можу і як можу, як от і зараз. Вночі я читаю, переважно антибільшовицьку, антимосковську літературу. Вдень - працюю. Мого e-mail'у та IP вова не діждеться - він мені абсолютно не цікавий, подібних я досить бачу і на роботі, та й протилежних за думками теж. Пан вова, якщо він харків'янин, перепрошую, "харькавчанин", йому, мабуть, так більше до вподоби, може не сумніватися в тому, що я саме з цього завжди і навіки українського міста Харкова (як я маю надію й Криму та східного регіону України - як би наші вороги не бризкали слюною у наш бік). Оскільки пан вова досить коректно, без лайки та мату - так характерних для росіян - склав свій коментар, у мене теж немає бажання відповідати чимось подібним. Росію (путінську) я не терплю як державу, як ще імперію, т.з. регіоналів вважаю своїми лютими ворогами, а вони і позиціонують себе саме такими, і буду боротися проти них, та комуняк і т.з соціалістів усілякого пошибу, всюди, де можу, проте пана вову я поважаю, за його коректність. Українцям, та й росіянам, які ще вагаються, я б рекомендував читати Солженіцина (хай буде земля йому пухом), Дзюбу, філософів Степуна, Струве, Франка, Карсавіна, дуже рекомендую праці Ципко, Авторханова, Восленського, Бердяєва - хоча б цих, аби зрозуміти, що ж сталося з нами українцями, росіянами, іншими народами проклятої імперії за останні 2-3 століття, та останні десятиріччя особливо. Можете впаралель почитати й Леніна і Маркса (дуже цікаво, до речі, якщо маєте силу протистояти їх люті та зненависті до простих людей та їх життя як такого). Можете почати з Кампанелли, Сен-Сімона, Оуена - та то вже на любителя. Дуже рекомендую Розу Люксембург, котра сказала: (цитую, на жаль, по-пам'яті): Freiheit ist immer nur die Freiheit des anders Dankenden. Цебто, у моєму перекладі: Свобода є завжди свобода лише для тих, хто інакше думає. Нічого подібного не було реалізовано ні в царській ні в ленінсько-більшовицькій Росії, нема цього там і зараз. Україна, все ж таки, надає таку можливість інакодумцям. І то добре. Навіть, якщо інакодумці ворожі до нас. Лише так ми можемо мати право на свободу, на інтеграцію до Европи. Мені більше до вподоби українське Европа, а ніж змоскалене Європа, перепрошую, якщо не згодні - то ваше право. Закінчую своїм, вже традиційним: ГРУЗІЯ - УКРАЇНА - NATO - ЕВРОПА. СЛАВА НАШІЙ УКРАЇНІ ТА ЇЇ ГЕРОЯМ. ХАЙ ЗГИНУТЬ НАШІ ВОРОЖЕНЬКИ. харків'янин
2008.08.25 | alfy
Re: Герасим'юк: Депутати-регіонали працюють проти власної країни
Цікаво, а ви всерйоз вважаєте, що у "Европі" реалізована та свобода, про яку ви говорите?2008.08.25 | Максим Михайленко
дядь вов, а сенс з ними сперечатись? Та й якщо
Дмітрій Мєдвєдєв висловився з питання Трансністрії, недовго цим крикунам залишилося. Адже сцкенарій дій Москви прозорий:Сьогодні чи на днях Росія визнає Південну Осетію та Абхазію, розмістить там бази.
Далі вирішиться молдавське питання.
Далі - якщо влада в Україні не зміниться, а залишаться ті самі безвідповідальні горлопани на зарплаті Держдепу - піде геть Крим, Донбас, мілкі шматки повідпадають по краях, Буковина, Закарпаття.
На всіх етапах зачищатиметься військовий потенціал супротивника.
Завдяки місцю у Совбезі ці надбання буде легалізовано.
А згодом і легітимізовано у рамках нового поділу світу.
Україна протринькала 4 дуже важливі роки. А в джунглях світової політики це не залишається непокараним.
До речі, цілувальні грамоти, в яких правителі лівонських земель самі просили Грозного взяти їх під високу руку, бо розівчилися воювати і на союзників не сподівалися -- було показано на конференції у Ялті, після чого Захід змушений був відмовитися від легалістських аргументів стосовно Прибалтики, хоча США і не визнавали її у складі СРСР.
Так-ось.
2008.08.25 | харків'янин
Re: дядь вов, а сенс з ними сперечатись? Та й якщо
Наче й прізвище українське - а москаль. Москаль. Навіть не москаль, а манкурт, чув про таких? - це набаго гірше. А хто воно таке оте Дмітрій Мєдвєдєв - щось не чув про такого? Гебіста путіна чув - а цього ні. Баста - ви мені не цікаві. Гризіться далі. Та плюйте в наш бік. Звикли ми до московської опіки по-московськи. Ви, як мої вороги, нічого і ніколи мені не докажете. Як і я вам. Ото ж прощавайте. Не дай, Боже, зустрітись нам на полі бою. Російсько-більшовицька сволота стріляти мене навчила, професійно. З манкуртом згоден - сенсу сперечатись нема. І все ж, ваша рассея буде в програші.2008.08.25 | VicK_k
Він не манкурт, він на "содержании", треба відробляти
2008.08.25 | киянин
Re: Герасим'юк: Депутати-регіонали працюють проти власної країни
Цікаво, а чому в російській Думє не ініціюють питання про передачу "миротворцями" зброї осетинам? Бо це вже точно незаконно. На жаль немає у них Герман, яка б провела розслідування...