то що, захід грузію зливає? (лл)
08/25/2008 | Хвізик
Официальный Лондон считает, что прекращение отношений между НАТО и Россией было бы ошибкой.
http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462224
Министр иностранных дел Франции Бернар Кушнер исключает возможность введения Евросоюзом санкций против России - из-за ее конфликта с Грузией.
http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462185
http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462224
Министр иностранных дел Франции Бернар Кушнер исключает возможность введения Евросоюзом санкций против России - из-за ее конфликта с Грузией.
http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462185
Відповіді
2008.08.25 | троль ak1001
так
2008.08.25 | Олесь Бережний
будь ласка, дайте посилання на небрехливі джерела
2008.08.25 | Хвізик
радіо свобода - брехливе джерело?
іноді в коментарях перекручують, але щоб в новинах, то я за ними такого не помічавбувають помилкові новини, але помилки швидко виправляють
2008.08.25 | Олесь Бережний
крапка ру - так
Хвізик пише:> іноді в коментарях перекручують, але щоб в новинах, то я за ними такого не помічав
> бувають помилкові новини, але помилки швидко виправляють
це ж і є коментар, а не новини. тобто, оціночні судження, розмови, припущення, а не факти.
2008.08.25 | ilia25
Це вже навіть не параноя. Тут інший диагноз.
2008.08.25 | Олесь Бережний
Ваш стан здоров'я мене не цікавить - бо тут це злісний офтоп
2008.08.25 | Хвізик
от іще один лінк (л)
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1219674038&first=1219674704&last=12196423382008.08.25 | Олесь Бережний
це радше розгубленість або denial
бо західні демократії, на відміну від тоталітарних режимів, не здатні реагувати швидко. згадайте іракську агресію в Кувейт - скільки часу пройшло перш, ніж слова переросли в дію.2008.08.25 | троль ak1001
реагували США. європейські західні демократії
вже практично можно визнати імпотентними до самостійних рішучих кроків2008.08.25 | Олесь Бережний
невже це для когось новина? зазирніть у підручники історії
де були всі ці імотентні європейські демократії протягом обидвох світових війн?а де зрештою виявилися англо-американці? так було, є, і буде цього разу.
2008.08.25 | троль ak1001
так про це і пишемо. що захід грузію зливає
2008.08.25 | Олесь Бережний
мочити, зливати - маю проблему з цією лексикою
2008.08.25 | троль ak1001
мюнхен 1938
2008.08.25 | Олесь Бережний
так, для ЄС це "мюнхен", а для РФ - "судетенланд"
Цікаво, коли буде "Дрезден" і "Нюренберг"?2008.08.25 | ilia25
В цьому випадку слова НІКОЛИ не переростуть у дії
Бо навіть критика на словах несла лише несправедливі звинувачення.2008.08.25 | Олесь Бережний
гм, невер сей НІКОЛИ...
2008.08.25 | GreyWraith
Західному обивателю просто нагадують старі російські гріхи
Ви ще не забули, хто така Трєгубова, і чому вона отримала політпритулок у Великобританії?Чекаю продовження...
2008.08.25 | Олесь Бережний
а ще цього обивателя просто готують
до всього того, що поки заперечують. по-перше, аби побачити якою буде реакція своїх обивателів. по-друге, дати РФ зрозуміти, що ці питання (напр. санкції) вже активно обговорюються, але поки що відкидаються - бо є надія на поліпшення поведінки РФ. по-третє- підготовка до того, що ось бачите, ми ж цього не хотіли й про це заявляли, але РФ нас змусило своїми діями...2008.08.25 | GreyWraith
Так про то і мова
Олесь Бережний пише:> до всього того, що поки заперечують. по-перше, аби побачити якою буде >реакція своїх обивателів. по-друге, дати РФ зрозуміти, що ці питання >(напр. санкції) вже активно обговорюються, але поки що відкидаються - >бо є надія на поліпшення поведінки РФ. по-третє- підготовка до того, що >ось бачите, ми ж цього не хотіли й про це заявляли, але РФ нас змусило >своїми діями...
Як зараз Росії бракує дипломатичного генію Козирєва. Згадайте, як цілі 17 років Росія безпосередньо не світилася у тих краях, і Захід негласно погодився, щоб саме вона там розрулювала ситуацію і не задовбувала його зайвими проблемами... А тепер пітерська гопота все пересвинячила.
2008.08.25 | Абу
ні
2008.08.25 | GreyWraith
Якраз такі заяви означають протилежне...
Росія таки в пастці. І то швидше, ніж я думав...Хвізик пише:
> Официальный Лондон считает, что прекращение отношений между НАТО и Россией было бы ошибкой.
> http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462224
Не забуваймо, що Росія сама ініціює розрив стосунків. У всякому випадку, формально. Потім у якій-небудь ООН представники Заходу ОБГРУНТОВАНО скажуть, що вони якраз намагалися порозумітися по-доброму, і не їхня вина у ескалації...
Не забуваймо, що Великобританія не забула принижень із Литвиненком, вимогами видачі Закаєва, шпигунським каменем, цькуванням "Британської ради", останнім кидаловом ВР...
> Министр иностранных дел Франции Бернар Кушнер исключает возможность введения Евросоюзом санкций против России - из-за ее конфликта с Грузией.
> http://www.svobodanews.ru/news/2008/08/25.html?id=462185
Я не чекав появи словосполучення "санкції проти Росії" в устах настільки поважної особи настільки швидко. (Залили, видно, і французам сала за шкуру із затриманням посла...) Звісно, ця поява супроводжується коментарями щодо небажаності, крайнього випадку і тому подібного, але не так давно європейці навіть думати про таке боялися . Згадаймо, що свого часу СРСР загнали в труну навіть без будь-яких проголошень санкцій...
Ще не забуваймо заяви Німеччини:
http://korrespondent.net/world/564903
І що, на мою думку, дуже симптоматично, - це по сьогодні мовчання Ірану (який ще досі не поділив із Росією Каспій). Не здивуюся, якщо прямо зараз американські дипломати вже із аятоллами торгуються за повною програмою...
А якийсь високий китайський чин вже не так давно поїхав у Тбілісі і висловив підтримку територіальної цілісності Грузії. А сьогодні російський парламент почав робити ЦК КПК такий подарунок, який вони чекали точно з часу інциденту на Даманському...
2008.08.25 | Хвізик
Re: Якраз такі заяви означають протилежне...
GreyWraith пише:> А сьогодні російський парламент почав робити ЦК КПК такий подарунок, який вони чекали точно з часу інциденту на Даманському...
ви про що??
2008.08.25 | GreyWraith
Re: Якраз такі заяви означають протилежне...
Хвізик пише:> GreyWraith пише:
> > А сьогодні російський парламент почав робити ЦК КПК такий подарунок, який вони чекали точно з часу інциденту на Даманському...
> ви про що??
Російський парламент сьогодні одноголосно визнав незалежність Абхазії та Південної Осетії. Тим самим знявши моральний і юридичний імунітет щодо таких дій проти самої Росії.
А чи в курсі Ви, що Китай вважає угоди з Росією, укладені десь 150 років тому, і за якими Росія, зокрема, отримала місце для будівництва Владівостоку, несправедливими і накинутими силою, бо Китай тоді лежав після Опіумних воєн? Ще не забуваємо про те, що 58-а армія Росії - це найкраще її воєнне з'єднання, а я дуже сумніваюся, що ті з'єднання, що зараз тримають їхній східний кордон, співвимірні з нею за боєздатністю. Ще не забуваймо, що ніхто, окрім, хіба що, самого Китаю, не знає, скільки його громадян зараз освоюють російський Далекий Схід. І про депересивність та корупцію російської влади в тих краях, а також апатію самих росіян, що там живуть...
Є ще загроза помсти у вигляді ракетно-ядерного залпу, наприклад, по Пекіну, Шанхаю або Гуанчжоу. Але Китай сам є ядерною державою, тому можна нарватися і на відповідь. Плюс я ніяк не можу зрозуміти російську істерику щодо ПРО у Європі. Невже ця система реально нейтралізує всю російську ядерну мощУ?
2008.08.25 | Хвізик
Re: Якраз такі заяви означають протилежне...
GreyWraith пише:> Хвізик пише:
> > GreyWraith пише:
> > > А сьогодні російський парламент почав робити ЦК КПК такий подарунок, який вони чекали точно з часу інциденту на Даманському...
> > ви про що??
> Російський парламент сьогодні одноголосно визнав незалежність Абхазії та Південної Осетії. Тим самим знявши моральний і юридичний імунітет щодо таких дій проти самої Росії.
>
> А чи в курсі Ви, що Китай вважає угоди з Росією, укладені десь 150 років тому, і за якими Росія, зокрема, отримала місце для будівництва Владівостоку, несправедливими і накинутими силою, бо Китай тоді лежав після Опіумних воєн? Ще не забуваємо про те, що 58-а армія Росії - це найкраще її воєнне з'єднання, а я дуже сумніваюся, що ті з'єднання, що зараз тримають їхній східний кордон, співвимірні з нею за боєздатністю. Ще не забуваймо, що ніхто, окрім, хіба що, самого Китаю, не знає, скільки його громадян зараз освоюють російський Далекий Схід. І про депересивність та корупцію російської влади в тих краях, а також апатію самих росіян, що там живуть...
>
> Є ще загроза помсти у вигляді ракетно-ядерного залпу, наприклад, по Пекіну, Шанхаю або Гуанчжоу. Але Китай сам є ядерною державою, тому можна нарватися і на відповідь. Плюс я ніяк не можу зрозуміти російську істерику щодо ПРО у Європі. Невже ця система реально нейтралізує всю російську ядерну мощУ?
бушова система про геть безтолкова. потрібно не 10, а 100-200 ракет мінімум
2008.08.25 | SEMEN
10-ть ракет, мало для ПРО.
Виглядає що ракети не тільки мають властивості ПРО, тому в Кремлі істерика...ПВО навколо Москви треба модернізувати, а це 380 млрд. баків, жалко...
Вторгненням до Грузії Путін сам стимулює ПРО, бази військові на Чорному морі та інше...
2008.08.25 | GreyWraith
Мені здається, що там таки поставлять стільки, скільки треба...
... ще й із запасом.До того ж хто знає, чи то єдина оборонна система? Зауважмо, що, наприклад, ремонт легендарної СС-20 досі здійснюється "Южмашем" і навряд ЦРУ чи АНБ (чи ще якась така сувора контора, про яку ми і не чули) до цієї справи своїх рук не приклали - з благословення всіх українських президентів. Плюс російські аналітики з панікою пишуть про "тополеву пастку" російських ядерних сил... А згадайте російський стан, близький до паніки, коли грузини збили цілий Ту-22М3. Як думаєте, чого вони злякалися?
2008.08.25 | SEMEN
Гадаю всі коди "Свій-чужий"...
Кольчуги гарно попередили та інше...Поновити, час та гроші. Тому москалики і гавкають на Україну...
2008.08.25 | Хвізик
Re: Мені здається, що там таки поставлять стільки, скільки треба...
GreyWraith пише:> російські аналітики з панікою пишуть про "тополеву пастку" російських ядерних сил...
знову Вас не пойняв
як і не пойняв, чого вони злякалися збитого ТУ22
2008.08.25 | GreyWraith
Re: Мені здається, що там таки поставлять стільки, скільки треба
Хвізик пише:> GreyWraith пише:
> > російські аналітики з панікою пишуть про "тополеву пастку" російських ядерних сил...
> знову Вас не пойняв
"Багатоголові" і важкі ракети замінюють на "одноголові" і легкі. У випадку чого ПРО проти цих одноголових вистачить.
> як і не пойняв, чого вони злякалися збитого ТУ22
Ту-22М3 (модифікація згадана не випадково, це важливо) - складова частина авіаційної "довгої руки" Кремля. Його дальність не міжконтинентальна, але швидкість, кількість і багаторежимність досі на висоті. Є ще Ту-95МС, які повільні і добре помітні, і Ту-160, які такі ж швидкі і багаторежимні, плюс міжконтинентальні, але їх буквально одиниці.
І тут виявляється, що трохи краща за слабку ППО запросто валить Ту-22М3. Виходить, що і з Ту-95МС та навіть Ту-160 у випадку чого реально проблем не буде, коли врахувати, що у цьому "випадку чого" ППО буде дуже і дуже серйозна. А часу на більш-менш серйозний апгрейд і не залишається...
2008.08.25 | Хвізик
Re: Мені здається, що там таки поставлять стільки, скільки треба
GreyWraith пише:> Хвізик пише:
> > GreyWraith пише:
> > > російські аналітики з панікою пишуть про "тополеву пастку" російських ядерних сил...
> > знову Вас не пойняв
> "Багатоголові" і важкі ракети замінюють на "одноголові" і легкі. У випадку чого ПРО проти цих одноголових вистачить.
все рівно не пойняв? невже 40тис боєзарядів замінили на десяток ракет
2008.08.25 | SEMEN
Re: Мені здається, що там таки поставлять стільки, скільки треба
Ну що ж, українські модерні ракети добре себе зарекомендували на всіх висотах, подейкують про 14-ть збитих...Але росіяни ніколі не воювати технікою, все закінкувалось мільйонами іванів...
2008.08.25 | Koala
Американське ПРО вочевидь не проти Раші
Візьміть глобуса і нитку (чи Ґуґл Ерс)), поставте один кінець нитки в Нью-йорку, а інший - натягніть до центрального Ірану. Бачите, де нитка проходить? А тепер приколіть кінець нитки десь до Нижнього Новгороду і потягніть так, щоб вона через Польщу йшла. На лінії опиняється вся Європа, а перша земля за Атлантичним Океаном - Бразилія. А тепер доведіть мені, що американці - великі філантропи, і вони готові викидати мільйярди і йти на міжнародні скандали, тільки щоб Іспанію з Бразилією від Росії захистити...2008.08.25 | Хвізик
це так, і це буш весь час говорив. але ж чого рашку ковбасить?
2008.08.25 | Олесь Бережний
ракета - не трамвай!
2008.08.26 | Bayan
Зливає. Все більше статей як оці: (/)
Truman refused to use force to break Stalin's Berlin blockade. Ike refused to intervene when the Butcher of Budapest drowned the Hungarian Revolution in blood. LBJ sat impotent as Leonid Brezhnev's tanks crushed the Prague Spring. Jimmy Carter's response to Brezhnev's invasion of Afghanistan was to boycott the Moscow Olympics. When Brezhnev ordered his Warsaw satraps to crush Solidarity and shot down a South Korean airliner killing scores of U.S. citizens, including a congressman, Reagan did — nothing....
There is no way America can fight a war with Russia in the Caucasus with our army tied down in Afghanistan and Iraq. Nor should we. Hence, it is demented to be offering, as John McCain and Barack Obama are, NATO membership to Tbilisi.
Pat Buchanan, Who Started Cold War II?
http://news.yahoo.com/s/uc/20080819/cm_uc_crpbux/op_337089
The best advice to President George W. Bush on how to conduct foreign affairs with Russia is still the comment of Teddy Roosevelt, "Speak softly and carry a big stick." Regrettably, the Washington, D.C. crowd, including the President and Secretary of State Condoleezza Rice, are instead speaking harshly. They seem unaware that we no longer have a big stick in hand.
Ed Koch, How to Confront Russia
http://news.yahoo.com/s/realclearpolitics/20080819/cm_rcp/how_to_confront_russia_1
2008.08.26 | GreyWraith
Я не так давно прогнозував проплату "прогресивним"
От ця нечисть і почала відпрацьовувати. Нічого дивного.2008.08.25 | Sean
Слухайте, ну чесне слово, оце "ru" - некомільфо
хву.Краще дати лінка на англомовне першоджерело, ніж на інтерпретацію цією малозрозумілою мовою
2008.08.25 | Lexa62
Re: то що, захід грузію зливає? (лл)
панове, навіщо панікувати? Захід робить все можливе, щоб допомогти Грузії. Саме в такому плані. Ставити Росію відразу поза контактом означає форсувати події. А це прискорення може закінчитись справжньою війною. Невже грузинам потрібна 3-я світова. Росія за поблажливого відношення світу зараз набрала непоганоних обертів. Але віднині вона сама на себе перемістила фокус світової безпеки. Але у ерефії немає ні технологічного ні політичного капітали щоб втримати те що вона "взяла на грудь". Тому для заходу важливо зараз обмежити її маневри червоними прапорцями. Зараз йде перхоплення ініціативи, визнання осетинськогоі абхазького режимів - це чи не останні козирі, якими могла зіграти ерефія. Далі піде захист, захист і захист. Головне, що Штати не підтримали їх світову концепцію. А це означає вони змусять визнати її помилковість.2008.08.25 | GreyWraith
Ще від себе добавлю...
Lexa62 пише:>Росія за поблажливого відношення світу зараз набрала непоганоних >обертів. Але віднині вона сама на себе перемістила фокус світової >безпеки.
До того ж Росія ще від Горбачова (а то й навіть від Сталіна) розжилася непоганим моральним капіталом, на який Захід мусив довго зважати. А скоро стараннями західної преси і дипломатії від цього капіталу залишаться ріжки та ніжки. І будуть вони виглядати як Четвертий Рейх. А Мюнхену, що б хто не писав, Захід не забув і справді боїться, щоб не повторити...
>Але у ерефії немає ні технологічного ні політичного капітали щоб >втримати те що вона "взяла на грудь".
Зате через понти вони дуже переоцінюють власні ресурси...
>Зараз йде перхоплення ініціативи, визнання осетинськогоі абхазького >режимів - це чи не останні козирі, якими могла зіграти ерефія.
Це - взагалі ні в які ворота не лізе. Така смачна підстава, що далі нікуди... Я ще розумію, аби вони визнали б ДО 8 серпня....
2008.08.25 | ilia25
Грузія сама себе злила, напавши на Південну Осетію
Захід не буде починати війну (хай навіть холодну) з Росією, вона лише відбила на цю агресію.2008.08.25 | Олесь Бережний
лексика сантехників пасує такому дискурсу!
2008.08.25 | АlexDomosedov
Нема ніякої "Південної Осетії" Та частина Грузії зветься інакше.
2008.08.26 | miner
якого саме капелюшка їстимете, коли РФ тими землями «прирастёт»?
2008.08.25 | АlexDomosedov
Пане, а як кабанчика різати, треба ж його за вушком почухати?
2008.08.26 | Михайло Свистович
ні, не зливає