МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Зареєстровано ГО"Наша земля"

09/12/2008 | странник
Основною метою, яку ставить перед собою організація, є задоволення та захист законних екологічних, економічних, соціальних та інших спільних прав та інтересів своїх членів, які стосуються головного національного багатства України – землі, що є основою існування та об’єктом права власності всього Українського народу.
Для досягнення основної мети, організація може вдаватися до будь яких дій та заходів, що не суперечать Конституції України.
Крім нас нашу землю не захистить ніхто!
Україна, це – наша земля!
Держава – для людей!

Відповіді

  • 2008.09.12 | Bayan

    А що такe ГО?

    Re: Зареєстровано ГО"Наша земля"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | Sean

      Гранатометна офензива

      а сурйозно - громадська організація
    • 2008.09.12 | Адвокат ...

      ГО == "громадська орґанізація".

    • 2008.09.12 | странник

      Громадське об'єднання

  • 2008.09.12 | Адвокат ...

    Вітаю і зичу успіхів!

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | странник

      Дякую! Разом нас багато!

      Ми зробимо все що від нас залежить. А там подивимось.
  • 2008.09.12 | DADDY

    Вітаю. І перш за все странника з наполегливістю та послідовністю

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | странник

      Та вітати нас рано, а тобі спасибі за обговорення та критику!

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.09.12 | DADDY

        You can feel free to call me 24x7.I'll happy to support

    • 2008.10.09 | странник

      Re: Вітаю. І перш за все странника з наполегливістю та послідовністю

      DADDY.
      Вчора (як і обіцяв), відправив в Секретаріаті звернення до Президента, по "відкритим спискам"(ПРС).
      Подивимось, що відповість Президент "НЗ"...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.10.09 | DADDY

        Шукайте і здобудете, стукайте і вам відкриють

        Як не дадуть відповідь - не здивуюсь.
        Як дадуть - буду вважати це за нормальне.
        Як візьмуть "в роботу" - це буде диво Господнє.
  • 2008.09.12 | Pavlo Z.

    Це добре, що органiзацiя - прозахiдна!

    странник пише:
    > > Для досягнення основної мети, організація може вдаватися до будь яких дій та заходів....
    "Заходи" значно ефективнiшi вiд "сходiв":)))
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | странник

      Ідеал, це коли схід і захід - разом!

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.09.12 | Pavlo Z.

        Нi, "сходи", "з'їзди", "вiча" - задовбали. А от "заходи" -

        це пряма дiя!:)) Наступний крок - "Земля i воля"?:)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.09.12 | странник

          Re: Нi, "сходи", "з'їзди", "вiча" - задовбали. А от "заходи" -

          Pavlo Z. пише:
          > це пряма дiя!:))

          Так ми ж прямими діями і діємо. Хоча і не тільки прямими. :)))

          > Наступний крок - "Земля i воля"?:)

          Краще не повторюватись. Хоча і відкидати корисне не варто.
  • 2008.09.12 | странник

    Підцілі ГО"НЗ"

    Окрім головної мети, ми хочемо досягнути наступних цілей:

    1.Відсутність формальних, «вічних» лідерів, закладається в основу організації.
    2.Використовується максимально горизонтальна, але дієва структура.
    3.Використання інтернет-технологій при прийнятті та управлінні організацією.
    4.Побудова механізмів прийняття рішень та управління максимально захищених від недемократичних процедур.
    5.Максимальний захист від отримання одноосібного керівництва.
    6.Контроль правильності рішень та їх виконання.
    7.Максимальна підзвітність керівництва.
  • 2008.09.12 | klepton

    Сил та натхнення вам

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | странник

      Тільки об'єднані сили здатні перемогти

  • 2008.09.12 | Schwarzkopf

    Уточніть- ГО чи ВГО

    Якщо ВГО, то в яких областях зареєстровані місцеві відділення?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.09.12 | Боровик

      ГМО

    • 2008.10.08 | странник

      Re: Уточніть- ГО чи ВГО

      Schwarzkopf пише:
      > Якщо ВГО, то в яких областях зареєстровані місцеві відділення?

      Поки що ГО. НЗ діє на території Києва.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.10.08 | странник

        Устав ГО "Наша земля"

        Принципи організаціонної побудови, та процедури прийняття рішень в ГО"НЗ", розроблені на основі уставу ініціатівної групи по захисту Микільскої слобідки від незаконної забудови, прийнятого в 2007 році.
        На наших спільних антирейдерських зборах я вже викладав цей варіант, і він достатнньо відомий.
        Приведу його і тут, бо він може бути корисний для невеликих ініціативнх груп.
        В основі уставу закладено процедури максимально прозорого управління.
        =============================================================
        Устав инициативной группы микрорайона "Никольская Слободка".

        Для проведения необходимых мероприятий, по защите рекреационной зоны Никольской Слободки от уничтожения, создаётся структура управления, состоящая из инициативной группы, избранной громадой, и активистов.

        Принципы взаимодействия в группе.

        1.Инициативная группа состоит из координаторов.
        1.1.Координаторы являются ответственными за различные направления работы группы.
        1.2.Координаторы обладают равными правами внутри инициативной группы.
        1.3.Любые документы исходящие от имени инициативной группы, в обязательном порядке рассматриваются простым большинством инициативной группы, с последующим принятием решения по рассмотренному вопросу.
        1.4.В случае невозможности принятия единогласного решения, решения группы принимаются простым большинством. Голосуют: за, против, воздержался, особое мнение.
        1.5.Решения инициативной группы считаются принятыми после: обсуждения, голосования, оформления, и наличия подписей простого большинства членов группы.
        1.6.При необходимости, инициативная группа может вводить новых членов, а также исключать членов группы. Решение принимается простым большинством, с последующим утверждением этих решений на ближайшем общем собрании громады.
        1.7.Треть инициативной группы имеет право инициировать общее собрание громады.

        26.12.2007.
        =================================================================

        Розширеним варіантом уставу ініціативної групи Микільскої слобідки є устав ГО"Наша земля":

        Загальні засади.

        Основною метою, яку ставить перед собою організація, є задоволення та захист законних екологічних, економічних, соціальних та інших спільних прав та інтересів своїх членів, які стосуються головного національного багатства України – землі, що є основою існування та об’єктом права власності всього Українського народу.
        Для досягнення основної мети, організація може вдаватися до будь яких дій та заходів, що не суперечать Конституції України.
        Крім нас нашу землю не захистить ніхто!
        Україна, це – наша земля!
        Держава – для людей!

        Права та обов’язки членів ГО.

        1.Членство в ГО може бути індивідуальним, або колективним (представники від об’єднань громадян).
        2.Членами ГО можуть бути дієздатні особи, що досягли 16-ти річного віку, які визнають принципи і мету діяльності ГО, та дотримуються вимог цього Статуту.
        3.Членство в ГО не виключає членства в інших об’єднаннях громадян, якщо це не суперечить цілям і завданням ГО.
        4.Члени організації мають право:
        - добровільно набувати членство в ГО, та виходити з членів ГО, за особистою письмовою заявою;
        - брати участь в заходах, що проводить ГО;
        - обирати та бути обраним до керівних органів ГО;
        - вносити пропозиції до керівних органів ГО стосовно її діяльності;
        - отримувати інформацію щодо діяльності ГО.
        5. Члени ГО зобов’язані дотримуватись вимог Статуту ГО та виконувати рішення і доручення ГО або Ради ГО.
        6.Члени ГО, які без поважних причин систематично не беруть участь в роботі ГО, не виконують доручень Ради ГО, не виконують Статутних вимог або дискредитують ГО своїми діями чи висловлюваннями, можуть бути виключені з членів ГО за рішенням Загальних зборів або ж Ради ГО, з подальшим затвердженням виключення на найближчих Зборах.

        Структура ГО та її керівні органи.

        1.Вищим керівним органом ГО є Загальні збори (далі - Збори).
        У Загальних зборах беруть участь члени ГО, та запрошені Радою ГО особи.
        Головуючий та Секретар зборів обираються з числа присутніх на зборах членів Зборів. Головуючий організовує та веде Збори, а Секретар веде протокол Зборів.
        Рішення Зборів оформлюється у вигляді протоколу і підписується Головуючим та Секретарем зборів.
        2. Чергові Збори скликаються Радою ГО не рідше одного разу на рік. 2.1.Позачергові Збори скликаються у разі необхідності на вимогу не менш 1/3 членів ГО або не менш 1/3 членів Ради ГО.
        3. Загальні збори можуть приймати будь-яке рішення з питань, що відносяться до статутної діяльності організації.
        4. Збори вважаються правочинними, якщо на них присутні не менш (½) +1 від загальної кількості членів ГО або не менш 2/3 представників колективних об’єднань, до яких входить не менш (½) +1 від загальної кількості членів ГО.
        5. Рішення Зборів приймаються простою більшістю від числа присутніх на Зборах.
        6. Збори обирають Координаційну раду ГО (далі: Рада), що виконує рішення Загальних зборів, і є керівним органом ГО, який здійснює поточне керівництво в період між Зборами.
        7. Рада складається з членів ГО.
        7.1. Члени Ради мають рівні права при прийнятті рішень: один член Ради має один голос. В роботі Ради приймають участь відповідальні за окремі напрямки роботи Ради, з правом дорадчого голосу.
        7.2.Робота Ради визначається Регламентом, який затверджується Зборами.
        8. Рада на своєму першому після Загальних зборів засіданні обирає координатора Ради, який проводить підготовку, веде засідання Ради, та
        контролює виконання прийнятих рішень.
        8.1. Ротація координатора Ради ГО відбувається раз на 6 місяців.
        8.2. Одна особа не може бути координатором Ради ГО два строки поспіль.
        9. Будь-які документи, що виходять від імені Ради ГО, обов’язково розглядаються простою більшістю Ради ГО з наступним прийняттям рішення з данного питання.
        10. Рішення Ради ГО вважаються прийнятими після:
        10.1. Обговорення.
        10.2. Голосування;
        10.3. Оформлення рішення у вигляді документу за наявності підписів простої більшості від загальної кількості членів Ради ГО.
        10.4.За будь-які дії, чи заяви, будь-кого з членів ГО, що не були прийняті згідно з наведеною у п.10 процедурою, ГО відповідальності не несе.
        11. В разі неможливості прийняття одноголосного рішення (консенсус), необхідне рішення приймаються простою більшистю Ради. Голосують: «за», «проти», «утримався», «особлива думка».
        12. При необхідності Рада ГО може вводити до свого складу нових членів, а також виключати зі складу Ради ГО. Рішення приймається простою більшістю від присутніх членів Ради ГО, з обов’язковим затвердженням цих рішень на найближчих Загальних зборах ГО.
        13. ГО може мати необхідні для його статутної діяльності кошти та майно. Кошти ГО можуть надходити за рахунок внесків членів ГО або добровільних пожертв від осіб, установ, організацій. Відповідальним за облік та зберігання коштів ГО є казначей ГО, якого призначає Рада ГО.
        14. Ні одна з окремих груп чи індивідуальний член ГО не може одноосібно приймати рішення щодо загальних питань стосовно ГО.
        15. Ні одна з окремих груп чи індивідуальний член ГО не може стати правонаступником ГО.
        16. ГО розпускається за згодою не менш ніж ¾ від загальної кількості членів ГО на Загальних Зборах.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.10.09 | странник

          Звернення до Президента 08.10.08.

          За дорученням ГО "Наша земля", на адресу Президента України вчора було відіслано наступне звернення:


          Пане Президенте.

          Звертаюсь до Вас з приводу давно, як на мене, перезрівших змін у виборчому законодавстві України.
          Звичайно, самі по собі, закони про вибори народних депутатів, не в змозі вирішити всі наші проблеми, але це одна з тих ключових ланок, яка здатна кардинально вплинути на стан нашого суспільства. Лише монолітна нація здатна знаходити відповіді на ті виклики, що постають перед державою у сучасному світі.
          Тому якщо і зараз, народ не отримає той важіль, який реально, а не декларативно, дасть можливість нарешті реалізувати Ст.5 Конституції України, в тій частині що “єдиним джерелом влади в Україні є народ”, країна назавжди залишиться на узбіччі сучасної світової цивілізації.
          Ще перед виборами 2006-го року я запропонував варіант виборчого закону з відкритими списками, який трохи пізніше назвав “пропорційно-рейтингова система голосування” (ПРС). Ця система об’єднує в собі найкращі риси як мажоритарної, так і пропорційної систем голосування.
          ПРС це саме українське ноу-хау. Як зауважив Олександр Мороз: “В Європі такого немає.”
          Опис ПРС було розміщено у відкритому доступі в інтернеті.
          Було проведено неодноразові обговорення, які дали можливість поглибити та деталізувати запропоновані зміни до законодавства.
          За більш ніж 2,5 роки дискусій так і не було отримано принципових заперечень проти використання ПРС.
          На сьогодні ні одна з існуючих українських партій, які так переймаються долею України, так і не запропонували нічого краще ніж ПРС, хоча будь-яка партія мала можливість це зробити. Натомість перед кожними виборами продовжують обговорювати якісь дивні, недієздатні проекти виборчого закону з “відкритими списками”, а ПРС чомусь замовчується.
          І це при тому, що опис ПРС було розміщено відкрито, і будь-яка партія мала можливість використати запропоноване на користь України.
          Тому я й звертаюсь до Вас, як до гаранта Конституції України.
          Вже на виборах 2006-го року використовувались т.з. “відкриті списки”, про які так багато говорять. Тому насправді проблеми відкритості партійних списків просто не існує.
          Існує проблема впливу виборців на ці списки, а саме реалізація цього впливу.
          В 2007-му ці “відкриті списки” отримали ще один елемент, який наблизив їх до ПРС. Прізвища кандидатів в цих списках отримали нумерацію, чого не було в списках 2006-го.
          Тепер залишилось лише змінити закон про вибори, та впровадити все в життя.
          Суть ПРС дуже проста.
          Головна ціль системи що пропонується, надати можливість виборцям голосувати не тільки за партії, як при пропорційній системі, але й прямо впливати на формування відкритих партійних списків, голосуючи за конкретного кандидата з цього списку.
          Для цього в діючий "Закон про вибори" вноситься наступна зміна (текст в [] ):
          "Стаття 83. Організація і порядок голосування.
          8. У виборчому бюлетені виборець робить одну позначку "плюс" ("+") або іншу, [ наприклад цифру, яка є номером кандидата у відкритому списку партії (блоку) від якої (якого) він обирається ], що засвідчує його волевиявлення, у квадраті проти назви партії (блоку), за кандидатів у депутати від якої (якого) він голосує."
          Таким чином, під час голосування, виборець може замість хрестика поставити номер того кандидата, який на його думку є найкращим в списку обраної партії.
          Це єдина зміна існуючого механізму голосування, до якої повинні звикнути виборці.
          Друга і головна відмінність ПРС від нинішньої системи голосування це обробка виборчих бюлетенів.
          При ПРС обробка паперових бюлетенів (таких же як і зараз, що спрощує впровадження системи) проводиться в два етапи.
          На першому етапі визначаються партії переможці, що пройшли прохідний бар'єр. На цьому етапі всі процедури підрахунку голосів такі ж самі, як і зараз, на всіх рівнях виборчої системи, від ДВК до ЦВК.
          На рівні ДВК, при первинному підрахунку, просто підраховуються суми голосів, що віддані за партії. Сумуються всі відмітки (хрестики, галочки, або номери), і ці цифри заносяться до протоколів з мокрою печаткою. Все як і зараз.
          Далі процедура така ж сама, як і зараз. Бюлетені пакуються окремо по партіям, і відвозяться з протоколами до ОВК.
          В ОВК обробка протоколів та ж сама як і зараз.
          Далі ці загальні цифри відправляються до ЦВК, за тою ж процедурою як і тепер.
          Таким чином, на першому етапі ПРС, ніяких змін в роботі комісій всіх рівнів не відбувається.
          Після того, як ЦВК проведе обробку результатів голосування, починається другий етап обробки: підрахунок рейтингу кандидатів.
          Тут теж можливі декілька варіантів організації обробки бюлетенів.
          Як на мене, найбільш надійний, та дешевий, централізований варіант обробки бюлетенів.
          Після оприлюднення результатів голосування за партії, ЦВК публікує список партій що пройшли до Верховної Ради, та кількість депутатів від кожної партії, що пройшли до ВР. Керівництво партій, що пройшли до ВР починає підготовчу роботу по створенню коаліцій і т.і.
          Бюлетені, що віддані за партії переможці, перевозяться в операційний центр для остаточної обробки.
          Скоріш за все, найбільше підходить столиця.
          Далі, під контролем, з яким завгодно рівнем захисту та громадського контролю (централізовано, це робиться достатньо просто), проводиться процедура обробки паперових бюлетенів для визначення рейтингу кандидатів в депутати.
          Технічна реалізація може бути різною. Все залежить від існуючого розвитку техніки, чи вкладених грошей.
          На сьогодні достатньо звичайних комп'ютерів, стандартного програмного забезпечення (наприклад типу Excel), відеокамер, та необхідного числа працюючих змін, які безперервно обробляють привезені бюлетені.
          Не потрібно ніякого штучного інтелекту, достатньо навіть некваліфікованих людей з середньою освітою. Складність обладнання десь на рівні лінії для упаковки шоколаду. Що для України скоріш за все не стане проблемою.
          Оброблені бюлетені зберігаються в центрі обробки до наступних виборів

          Таким чином, деяке ускладнення технології обробки бюлетенів, при використанні ПРС (але воно жодним чином не стосується самих найскладніших та масових рівнів під час виборів: для виборців, та для ДВК), дозволяє, вже зараз, реалізувати прямий вплив виборців на владу в Україні, та стимулювати розвиток партій.

          Підсумовуючи, я звертаюсь до Вас пане Президенте, з наступним:

          1.Президент України, як гарант конституційних прав, має ініціювати, та добитися внесення змін до виборчого законодавства України для заміни існуючої пропорційної системи голосування, на пропорційно-рейтингову систему голосування.
          2.Внести зміни щодо норми “голосуючих проти всіх”. А саме: якщо сума голосів виборців, що проголосували “проти всіх”, та, “не з’явилися на вибори”, дорівнює 50%+1 голос, то вибори оголошуються невідбувшимися.
          3.Прохідний бар’єр має бути не вище 3%, щоб стимулювати, а не знищувати розвиток багатопартійної системи України.

          Звичайно можна розтягнути будь яку дію до безкінечності, але чому б саме цій Верховній Раді, і не проголосувати, саме зараз, за запропоновані зміни, що перед президентськими виборами стане об’єктивною оцінкою партій та кандидатів в президенти для виборців.
          Змогла ж Верховна Рада прийняти Конституцію за одну ніч у 1996-му.
          Пане Президент, ці пропозиції, обов’язково підтримають всі українці, для яких доля України не пусті слова.
          Ми чекаємо на Ваші дії.


          08.10.2008р.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.10.09 | Олександр Дядюк

            КПД цього проекту - нуль цілих шиш десятих

            Бо в нас голосують не за партію (виключенням є хіба що комуністи), а за лідера.
            Я сумніваюсь, що переважна більшість виборців памятає чи навіть звертала увагу на те хто йде другим чи четвертим у списку БЮТ і навряд чи це вплинуло на їх рішення голосувати за БЮТ.
            Вони голосували за Тимошенко і це вона отримала 22 %.
            І що змінить Ваша система? - Так я Вам скажу - таки нічого!
            Пояснюю.
            Проводимо вибори за вашою системою.
            № 1 у списку БЮТ - Тимошенко Ю. В.
            № 2 - Чикотило (умовно, замість можна Фельдман чи хто інший)
            № 3 - Онопрієнко
            № 4 - джек потрошитель
            № 5 - Богдан Губський (чи хтось ще подібний), ну і т.д.

            І от, приходить виборець на виборчу дільницю, дивиться списки і приймає рішення щодо глолосування. Звичайно наш свідомий виборець, не буде голосувати за чикотило чи Онопрієнка, скоріш за все і за Губського (бо пересічний громадянин навряд чи знає хто він такий), але чому ж не проголосувати за святу і прекрасну мученицю та страденицю Юлю? І наш свідомий виборець активно голосує за святу Юлю.
            За панів чекотила, онопрієнка і губського віддано лише по одному голосу (проголосували самі кандидати).
            Що ми маємо на виході?
            БЮТ набирає наприклад ті ж 22 %, припустимо - 120 місць.
            А відтак проходять і стають депутатами такі кандитати:
            Ю. Тимошенко, Джек Потрошитель, Чекотило, Онопрієнко, Губський, фельдман.
            Скажіть будь ласка, шановний пане - ви бачите відмінність між існуючою системою?
            Ви мені резонно зауважите, що джек Потрошитель (чи губський) за яких буде віддано лише по одному голосу можуть не пройти, бо пройде Вася Пупкін, за якого буде віддано 300 голосів?
            Сія проблєма рєшаєма і лєхко - якщо список буде сформовано виключно із тих кого дійсно треба протащити (чекотило, онопрієнко, джек потрошітєль) і технічних Вась Пупкіних, яких просто як баласт набивають у список, а в штабі лежать зарання написані ними заяви про відкликання себе із списку кандидатів, та ще одна, на запас, про відкликання себе із списку депутатів.
            це суто технічне питання, тому що голосують все одно виключно за Юлю.
            Таким чином, формується список із депутатів - які мають пройти (їх призвіща я вже зазначав) та баластних Пупкіних - причому неважливо у якій послідовності, головне щоб № 1 була Юля, а Онопрієнка із Губським можна взагалі в кінець списку сховати - щоб очі виборцю не мозолили.
            Після виборів, баластні Пупкіни подають заяви про складення повноважень кандидатів (вірніше, зарання заготовлені заяви подають уповноважені особи виборчого блоку) і в сухому залишку залишаються (стають депутатами) лише необхідні особи, наприклад - Онопрієнко, Чекотило, Джек Потрошитель, чи Богдан Губський і інші необхідні персонажі.
            То скажіть мені шановний - що міняє ваша система????????

            Введення пропорційної системи матиме сенс, лише - якщо вона якимось чином впливатиме не лише на те хто пройшов (бо це, як я описав вище регулюється технічно), але й на відсоток, який партія набиратиме взагалі. Отоді партії, можливо, включатимуть у свої списки когось іншого, а не вишеописаних персонажів.
            Запропонована ж вами система, не міняє нічого абсолютно.
            Уви!
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.10.09 | странник

              ПРС, це вам не пропорційне поле чудес

              Олександр Дядюк пише:

              Дякую за конкретні питання!

              > Бо в нас голосують не за партію (виключенням є хіба що комуністи), а за лідера.

              Тому і треба зламати цей стереотип, бо партія з однієї людини нікому не потрібна.
              Хоча ніхто і ніколи не змінить роль лідера. Лідер має бути, на те він і лідер.

              > Я сумніваюсь, що переважна більшість виборців памятає чи навіть звертала увагу на те хто йде другим чи четвертим у списку БЮТ і навряд чи це вплинуло на їх рішення голосувати за БЮТ.

              Тому і не звертають уваги, що зараз, це, до спини...;)

              > Вони голосували за Тимошенко і це вона отримала 22 %.
              > І що змінить Ваша система? - Так я Вам скажу - таки нічого!
              > Пояснюю.
              > Проводимо вибори за вашою системою.
              > № 1 у списку БЮТ - Тимошенко Ю. В.
              > № 2 - Чикотило (умовно, замість можна Фельдман чи хто інший)
              > № 3 - Онопрієнко
              > № 4 - джек потрошитель
              > № 5 - Богдан Губський (чи хтось ще подібний), ну і т.д.
              >
              > І от, приходить виборець на виборчу дільницю, дивиться списки і приймає рішення щодо глолосування. Звичайно наш свідомий виборець, не буде голосувати за чикотило чи Онопрієнка, скоріш за все і за Губського (бо пересічний громадянин навряд чи знає хто він такий), але чому ж не проголосувати за святу і прекрасну мученицю та страденицю Юлю? І наш свідомий виборець активно голосує за святу Юлю.

              А якщо це буде не Юля? :)
              До речі, вчити осмислено голосувати треба починаючи зі школи.Тоді і не треба буде переживати за непідходящий менталітет народу. ;)
              До речі, тут розписані головні, але не всі деталі, бо і так забагато тексту...
              Як один з варіантів, але це вже другорядне питання, пропонується взагалі виключити п'ятірку лідерів з рейтингового обрахунку.
              Бо наприклад в Італії(там інша система, але є схожість), для того щоб вибити головних конкурентів організовують голосування за більш слабких кандидатів.
              Але це таке...
              Організуйте нову партію, чи змінюйте стару. Набирайте туди нормальних людей, і що ви тоді скажете?

              > За панів чекотила, онопрієнка і губського віддано лише по одному голосу (проголосували самі кандидати).
              > Що ми маємо на виході?
              > БЮТ набирає наприклад ті ж 22 %, припустимо - 120 місць.
              > А відтак проходять і стають депутатами такі кандитати:
              > Ю. Тимошенко, Джек Потрошитель, Чекотило, Онопрієнко, Губський, фельдман.
              > Скажіть будь ласка, шановний пане - ви бачите відмінність між існуючою системою?
              > Ви мені резонно зауважите, що джек Потрошитель (чи губський) за яких буде віддано лише по одному голосу можуть не пройти, бо пройде Вася Пупкін, за якого буде віддано 300 голосів?
              > Сія проблєма рєшаєма і лєхко - якщо список буде сформовано виключно із тих кого дійсно треба протащити (чекотило, онопрієнко, джек потрошітєль) і технічних Вась Пупкіних, яких просто як баласт набивають у список, а в штабі лежать зарання написані ними заяви про відкликання себе із списку кандидатів, та ще одна, на запас, про відкликання себе із списку депутатів.
              > це суто технічне питання, тому що голосують все одно виключно за Юлю.

              Так це тому що в нас насправді немає партій. І головний принцип сучасності це маніпулювання свідомістю.
              До чого тут окремий механізм ПРС? Де я казав що ПРС це чарівна паличка? :) Це тільки необхідний елемент. Необхідний. Але це лише частина необхідних змін.

              > Таким чином, формується список із депутатів - які мають пройти (їх призвіща я вже зазначав) та баластних Пупкіних - причому неважливо у якій послідовності, головне щоб № 1 була Юля, а Онопрієнка із Губським можна взагалі в кінець списку сховати - щоб очі виборцю не мозолили.
              > Після виборів, баластні Пупкіни подають заяви про складення повноважень кандидатів (вірніше, зарання заготовлені заяви подають уповноважені особи виборчого блоку) і в сухому залишку залишаються (стають депутатами) лише необхідні особи, наприклад - Онопрієнко, Чекотило, Джек Потрошитель, чи Богдан Губський і інші необхідні персонажі.
              > То скажіть мені шановний - що міняє ваша система????????

              Та немає питань. ;)))
              Якщо в списку буде 330 пупкіних, ми отримаємо ще й грошей.
              За зняття себе коханого після виборів кандидат має заплатити 5 млн.$ до казни. ;) Або 10.
              Не треба розглядати механізм ПРС, як щось, що спрацює миттєво.І що народ в нас тупа біомасса.
              ПРС це тільки ланка, але дуже важлива.

              > Введення пропорційної системи матиме сенс, лише - якщо вона якимось чином впливатиме не лише на те хто пройшов (бо це, як я описав вище регулюється технічно), але й на відсоток, який партія набиратиме взагалі. Отоді партії, можливо, включатимуть у свої списки когось іншого, а не вишеописаних персонажів.

              Пропорційна в нас вже зараз. І відсоток який партія набирає залежить вже зараз від її впливу на виборців. Тут нічого не змінюється.

              > Запропонована ж вами система, не міняє нічого абсолютно.

              1.То при теперішній пропорційній ви голосуєте за конкретного кандидата?
              2.При ПРС у виборців з'явиться сенс роздивлятися список нижче першої п'ятірки.
              3.А як ви розставите пупкіних, якщо список формується за алфавітом?
              4.Скільки остаточно набирає партія спрогнозувати важко, тому неясно скільки пупкіних треба.
              5.При ПРС практично неможливо підробити рейтинги.
              6.Негарантованість попадання в списки утруднює купівлю партійних місць.


              > Уви!

              Та невже. :)
          • 2008.10.10 | BIO

            десь на рівні лінії для упаковки шоколаду...

            Нажаль Пороху заре ніколи - він банкомати ПІБу курочить...

            А шо таке? - саме під вселенський гвалт це діло...

            ПС Еврика - то ж можна голосувати кредиткою знімаючи
            певну суму з передвиборчого хфонду любої партії.
            Далі сумуються транзакції "за" та й годі.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.10.10 | странник

              Навіть простіше ніж на рівні лінії для упаковки шоколаду...



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".