Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
09/12/2008 | klekit
Історик Мирослав Попович, чомусь, дуже любить давати інтерв"ю польській шовіністичній пресі і особливо україножеру Тузову Любанському
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20080912&id=sw11.txt
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20080912&id=sw11.txt
Відповіді
2008.09.12 | Pavlo Z.
А що - це не так?
klekit пише:> Історик Мирослав Попович, чомусь, дуже любить давати інтерв"ю польській шовіністичній пресі і особливо україножеру Тузову Любанському
>
> http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20080912&id=sw11.txt
Нiчого шовiнiстичного, україножерського чи хоча б того, з чим не згоден - в iнтерв'ю я не знайшов.
Шануймося, а не шукаймо ворогiв - їх i так предостатньо, причому реальних, а не уявних.
2008.09.12 | klekit
А назва інтерв"ю нічогенька???
А слово "україножер" вжито у відношенні до Тузова-Любанського. Рекомендую почитати матеріали цього польського кореспондента у Києві на сторінках "Нашого Дзєнніка"2008.09.12 | Pavlo Z.
Назва вiдображує реальну ситуацiю. Тобто - "неча пенять
на зерцало..."2008.09.12 | klekit
Бачу друже, що вмієш читати польською.
Тоді, можливо, маєш знайомих поляків. То поцікався у них, як вони оцінюють газету "Наш дзєннік". Гадаю, отримаєш відповідь, що її рівень такий, як у газети "2000" чи "Сегодня". То ж не соромно професору Поповичу давати інтерв"ю їм? У Польщі є інші, більш компетентні та менш заангажовані ЗМІ - краще спілкуватись із ними.2008.09.13 | Pavlo Z.
Вмiю:)
klekit пише:> Тоді, можливо, маєш знайомих поляків. То поцікався у них, як вони оцінюють газету "Наш дзєннік". Гадаю, отримаєш відповідь, що її рівень такий, як у газети "2000" чи "Сегодня". То ж не соромно професору Поповичу давати інтерв"ю їм? У Польщі є інші, більш компетентні та менш заангажовані ЗМІ - краще спілкуватись із ними.
Якби ось саме це ти, друже, написав з самого початку - я б просто сказав, що це справа п.Поповича. Але мене роз'ятрило сАме протирiччя мiж заголовком, твоїм коментарем статтi i її реальним змiстом. Просто наступного разу будь уважнiшим, ОК?:))
2008.09.12 | klekit
Рекомендую ознайомитись
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=20071222&id=sw13.txtПерекласти українською??? Будь ласка: "Україна буде прославляти злочинців ОУН-УПА"
Насправді Тузов-Любанський старий комуністичний кадр із російсько-польської сім"ї
2008.09.12 | Сергій Вакуленко
Глибина Поповичевих думок справді вражає
"Na Ukrainie, chociaż nie w takim stopniu jak w Rosji, nadal funkcjonuje sowiecki reżim władzy. Z jedną tylko różnicą, że generalnego sekretarza [czytaj prezydenta Ukrainy] wybieramy w powszechnym głosowaniu".Малесенька така різниця...
"Teraz powinniśmy zaprzestać wzajemnej polemiki i demagogii - i skoncentrować się na problemach gospodarczych kraju".
Знову ґрунтовна думка: "люди = свині", дайте їм нажертися – вони втішено рохкатимуть, а полеміка та демагогія зникнуть самі собою.
Хвільозоп!..
2008.09.13 | Pavlo Z.
Вражає? То Ви не в Українi.
Сергій Вакуленко пише:> "Na Ukrainie, chociaż nie w takim stopniu jak w Rosji, nadal funkcjonuje sowiecki reżim władzy. Z jedną tylko różnicą, że generalnego sekretarza [czytaj prezydenta Ukrainy] wybieramy w powszechnym głosowaniu".
>
> Малесенька така різниця...
>
>
> "Teraz powinniśmy zaprzestać wzajemnej polemiki i demagogii - i skoncentrować się na problemach gospodarczych kraju".
>
> Знову ґрунтовна думка: "люди = свині", дайте їм нажертися – вони втішено рохкатимуть, а полеміка та демагогія зникнуть самі собою.
>
> Хвільозоп!..
2008.09.13 | Сергій Вакуленко
Я — в Харкові
2008.09.13 | Pavlo Z.
Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
проти сказаного Поповичем? У нас не совок? Ми не обираємо "генсека"? Нам не треба концентруватися на економiчних питаннях замiсть самовбивчої бiйки верхiв?2008.09.13 | Сергій Вакуленко
Re: Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
Pavlo Z. пише:> проти сказаного Поповичем? У нас не совок?
Совок — сам Попович. Як вивчив за комуняк безсмертне вчення про базис і надбудову, так і править те саме дотепер.
> Ми не обираємо "генсека"?
Я — ні. Про Вас і про Поповича не знаю.
> Нам не треба концентруватися на економiчних питаннях замiсть самовбивчої бiйки верхiв?
Нам — це кому?
Особисто я не беру участі в "бійці верхів", тож ніяк не можу "сконцентруватися замість". Попович, боюся, якщо сконцентрується на економічних питаннях, то ні до чого доброго це не призведе.
Якщо ж маються на думці самі "верхи", то оце "замість" — геть беззмістовне. По-перше, вони саме на економічних питаннях і концентруються (у свій специфічний спосіб). По-друге, саме отією "самовбивчою бійкою" вони свої економічні питання й розв'язують. По-третє, діяти инакше вони неспроможні, а отже й ніяке "замість" неможливе.
Змістовною в нашій ситуації була б розмова про шляхи заміни "верхів", чия неадекватність уже стає очевидною всім.
2008.09.13 | Pavlo Z.
Re: Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
Сергій Вакуленко пише:> Pavlo Z. пише:
> > проти сказаного Поповичем? У нас не совок?
>
> Совок — сам Попович. Як вивчив за комуняк безсмертне вчення про базис і надбудову, так і править те саме дотепер.
>
>
> > Ми не обираємо "генсека"?
>
> Я — ні. Про Вас і про Поповича не знаю.
Ви не ходите на президентськi вибори?
>
> > Нам не треба концентруватися на економiчних питаннях замiсть самовбивчої бiйки верхiв?
>
> Нам — це кому?
Українi: державним iнституцiям та громадянському суспiльству.
> Особисто я не беру участі в "бійці верхів", тож ніяк не можу "сконцентруватися замість". Попович, боюся, якщо сконцентрується на економічних питаннях, то ні до чого доброго це не призведе.
>
> Якщо ж маються на думці самі "верхи", то оце "замість" — геть беззмістовне. По-перше, вони саме на економічних питаннях і концентруються (у свій специфічний спосіб). По-друге, саме отією "самовбивчою бійкою" вони свої економічні питання й розв'язують. По-третє, діяти инакше вони неспроможні, а отже й ніяке "замість" неможливе.
Попович говорить i я це розумiю про економiчнi питання державної ваги, а не приватнi iнтересики нардепiв.
> Змістовною в нашій ситуації була б розмова про шляхи заміни "верхів", чия неадекватність уже стає очевидною всім.
На кого конкретно - я свою пропозицiю висловив: http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1221297967&first=&last=,
у Вас вона є?
2008.09.13 | Сергій Вакуленко
Re: Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
Pavlo Z. пише:> Ви не ходите на президентськi вибори?
Ходжу. А на вибори генсека не ходив.
> Попович говорить i я це розумiю про економiчнi питання державної ваги, а не приватнi iнтересики нардепiв.
Зміст висловлювань Поповича зводиться до того, що краще бути молодим, здоровим і багатим замість старим, хворим і бідним. Ба навіть і того він не каже, бо молодий і старий, здоровий і хворий, багатий і бідний — то поняття співвідносні, а "розв'язання економічних проблем" і "полеміка" — то поняття неспіввідносні. Розв'язувати економічні питання можна як без полеміка, так і з полемікою. Причому полеміка може посприяти кращому розв'язянню...
> > Змістовною в нашій ситуації була б розмова про шляхи заміни "верхів", чия неадекватність уже стає очевидною всім.
> На кого конкретно - я свою пропозицiю висловив: http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1221297967&first=&last=,
Ваша пропозиція — це добре. Яку пропозицію маємо від Поповича?
Що ж до мене, то я хотів сказати, що від філософа годилося б очікувати розмови про зміну механізмів суспільного життя та про ШЛЯХИ цієї зміни.
2008.09.13 | Pavlo Z.
Re: Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
Сергій Вакуленко пише:> Pavlo Z. пише:
>
> > Ви не ходите на президентськi вибори?
>
> Ходжу. А на вибори генсека не ходив.
Ну то я Вам вiдкрию страшну таємницю: i Кучма, i Ющенко поводять себе як генсеки.
> Зміст висловлювань Поповича зводиться до того, що краще бути молодим, здоровим і багатим замість старим, хворим і бідним.
Прошу конкретне його висловлювання, яке можна було б трактувати саме таким чином.
> Що ж до мене, то я хотів сказати, що від філософа годилося б очікувати розмови про зміну механізмів суспільного життя та про ШЛЯХИ цієї зміни.
Гавел на посту Президента говорив виключно про театральнi декорацiї? А Валенса - про колективнi договори з роботодавцями?:))
2008.09.13 | Сергій Вакуленко
Re: Тодi "не читайте советских газет":). Конкретизуйте аргументи
Pavlo Z. пише:> Ну то я Вам вiдкрию страшну таємницю: i Кучма, i Ющенко поводять себе як генсеки.
То Ви або не знаєте, або забули, як себе генсеки поводили.
> > Зміст висловлювань Поповича зводиться до того, що краще бути молодим, здоровим і багатим замість старим, хворим і бідним.
> Прошу конкретне його висловлювання, яке можна було б трактувати саме таким чином.
Так оце "добробут замість демагогії" саме до цієї категорії й належить.
> > Що ж до мене, то я хотів сказати, що від філософа годилося б очікувати розмови про зміну механізмів суспільного життя та про ШЛЯХИ цієї зміни.
> Гавел на посту Президента говорив виключно про театральнi декорацiї? А Валенса - про колективнi договори з роботодавцями?:))
Попович, Богу дякувати, ще не президент. І ніколи ним не буде. Як і філософом. Бо філософ не може собі дозволити такої заяложеності думок — незалежно від теми.
2008.09.12 | Боровик
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Хотілось би бачити Україну в ЄС, але не можна приносити в ЄС 3000 пам*ятників Леніну, ще більше вулиць його імені, 30% алкоголізму серед чоловіків і так далі.2008.09.13 | shu
Так в Європі своїх алкашей вистачає. Особливо в Германії
2008.09.13 | Сергій Вакуленко
А оце — правда
Боровик пише:> не можна приносити в ЄС 3000 пам*ятників Леніну, ще більше вулиць його імені
Усі колишні соцкраїни, що вступили до ЄС, перед тим позбулися Леніних – Дзержинських – Свєрдлових тощо.
Хоча пам'ятник Карлові Марксові в Галлє я бачив на власні очі (щоправда, фарбою пописаний).
2008.09.12 | Шинбет
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Во-первых, Попович не историк, а философ с энциклопедическими познаниями в любой области знания, в том числе и по истории.Во-вторых, он не только самая светлая голова Украины (Интервью с Гордоном в Бульваре http://www.bulvar.com.ua/arch/2008/26/486bcf1108c30/), но и "интеллектуал с мировым именем, пользующийся авторитетом в Украине и за рубежом" (Корреспондент, 32, 2008, с. 94), и поэтому, в-третьих, он имеет право и даже святую обязанность давать интервью кому-угодно, где-угодно и на любые темы -- от истории до возможного конца света в результате запуска БАК.
Вывод: Лично он сам давно уже в Европе. Правда не совсем ясно, знает ли об этом Европа.Но это ее проблемы.
2008.09.13 | Pavlo Z.
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Шинбет пише:> Во-первых, Попович не историк, а философ с энциклопедическими познаниями в любой области знания, в том числе и по истории.
> Во-вторых, он не только самая светлая голова Украины (Интервью с Гордоном в Бульваре http://www.bulvar.com.ua/arch/2008/26/486bcf1108c30/), но и "интеллектуал с мировым именем, пользующийся авторитетом в Украине и за рубежом" (Корреспондент, 32, 2008, с. 94), и поэтому, в-третьих, он имеет право и даже святую обязанность давать интервью кому-угодно, где-угодно и на любые темы -- от истории до возможного конца света в результате запуска БАК.
> Вывод: Лично он сам давно уже в Европе. Правда не совсем ясно, знает ли об этом Европа.Но это ее проблемы.
Попович, крiм зазначеного Вами, ще й кавалер французького Ордену Почесного Легiону, який аби-кому гарантовано не дається.
2008.09.13 | Шинбет
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Согласен и спасибо за поддержку. Добавлю также, что"аби-кому гарантовано не дається"
академические регалии, ордена советские и украинские, звания "прораб перестройки" и "ученый года",золотые медали Вернадского и право комментировать инагурацию НАРОДНОГО Президента на ТБ. И это, как Вы понимаете, далеко не полный перечень.
Разве могут с ним сравниться разные там Кремени, Губерские и Онищенки, тоже якобы академики философы. Вот в этом-то и величайший парадокс нашего времени.
2008.09.13 | Михайло Свистович
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Шинбет пише:> Во-первых, Попович не историк, а философ с энциклопедическими познаниями в любой области знания
Навіть у фізиці твердих матеріалів?
вторых, он не только самая светлая голова Украины
Ви перебільшуєте
> но и "интеллектуал с мировым именем, пользующийся авторитетом в Украине и за рубежом" (Корреспондент, 32, 2008, с. 94)
А це вже перебільшує "Кореспондент"
> и поэтому, в-третьих, он имеет право и даже святую обязанность давать интервью кому-угодно, где-угодно и на любые темы -- от истории до возможного конца света в результате запуска БАК
не тому
> Вывод: Лично он сам давно уже в Европе. Правда не совсем ясно, знает ли об этом Европа.Но это ее проблемы.
Вона про це не знає, і, боюсь, що це все ж таки його проблеми
2008.09.13 | Володимир I
Re: Мирослав Попович: "Україні ще далеко до Європи"
Я давно слідкую за цим добродієм; по-моєму він просто самозакоханий лох.2008.09.13 | Pavlo Z.
Ага: "Всi п...раси крiм мене!".
Володимир I пише:> Я давно слідкую за цим добродієм; по-моєму він просто самозакоханий лох.
2008.09.13 | Володимир I
Re: Ага: "Всi п...раси крiм мене!".
Не перекручуйте. І політкоректність тут ні до чого. Я просто констатую факт. Поторюю: ще з прарухівських часів, тобто року з 88-89-го спостерігав за еволюцією поглядів цього пана. Багато його слухав і читав. Тому іще раз кажу: бздун типа винниченка і самозакоханий лох. Є в ньому якась внутрішня гнилизна.2008.09.13 | Простаченко
Попович - це Яворівський у старісті. Продажний коммутант
2008.09.13 | Panzernik
Попович типичный агент КГБ, специализируется на Волыни 1942 г.
Мирослав Попович агент КГБ, такого мусора на пост-советском пространстве навалом, подловили скорее всего на педерастии, а может на карточном долге.ДОКАЗАТЕЛЬСТВО:
Читал статью М. Поповича в газете Рабиновича, где муж Сюзанны Станек Долганов редактором.
Большая статья о зверствах украинцев на Волыни над поляками.
Но это ФИГНЯ. Статья ИЛЛЮСТРИРОВАНА ФОТОГРАФИЕЙ на которой к дереву прикручены умертвленные дети.
ДОКАЗАНО - Данная фотография впервые была опубликована в 1924 году в одной из белградских газет (ЮГОСЛАВИЯ) в разделе криминальных сюжетов.
В статье под фотографией речь шла о том, что убийство своих 5 детей совершила сошедьшая с ума цыганка в Косово.
Мне наплевать как убивали польских ублюдков в Украине, все равно нам Украинцам по числу убитых детей не перегнать польских мразей убивавших наших детей в Украине.
Но фотография с развешеными детьми - ДОКАЗАННАЯ ФАЛЬШИВКА В ОТНОШЕНИИ Польско-Украинской войны 1942 года.
Такая фотография в статье М. Поповича - подтверждение его статуса агента КГБ.
(Уточняю, там была фотография польского фальшивого памятника сделаного по фальшивой фотографии) - ВСЕ РАВНО ФАЛЬШИВКА.
2008.09.13 | Pavlo Z.
Маєш доступ до картотеки КГБ? То не палися:))
Panzernik пише:> > Мне наплевать как убивали польских ублюдков в Украине, все равно нам Украинцам по числу убитых детей не перегнать польских мразей убивавших наших детей в Украине.
Що, гебня, пробуєш пiд українця косити?:)) Досить тупо виходить.
2008.09.13 | Panzernik
Re: Маєш доступ до картотеки КГБ? То не палися:))
Я сказал и доказал.А ты Павлуша просто перднул.
2008.09.13 | Pavlo Z.
Re: Маєш доступ до картотеки КГБ? То не палися:))
Panzernik пише:> Я сказал и доказал.
>
> А ты Павлуша просто перднул.
гебню видно за лексиконом:)