блін, в мене волосся дибом від нової гаїшної кормушки(/)
09/21/2008 | catko
це кусочок допису з одного з автомобільних форумів:
---------------------------------------------
ну на вскидку є ряд "новшеств" які сховані за красивим фасадом.
найважливіше - бальна система.
за 30 і більше балів протягом року - права нафіг від року до трьох.
ще органам внутрішніх справ передано право розглядати і карати за дуже багато порушень які тепер розглядають суди. там много букофф - не осіліл які саме - принаймні 121-122-123 статті можуть розглядати "працівники ДАІ зі спеціальними званнями". що це за звання - хз - може починаючи з сержанта.
а наприклад термін накладення адмінстягнення якщо воно робиться через суд - продовжено з 2-х до 3-х місяців і термін призупиняється якщо проводиться експертиза на час експертизи.
або таке - за відсутність реєстрації/номерів будуть штрафувати всі механічні транспортні засоби (а раніше робився виняток для тих в кого мотор менше 50 кубів). так що прощайте анонімні дирчики-скутери-моцики.
до суду (там де по статті грозить позбавлення) прямо дозволено забирати права але й зобовязано давати тимчасовий дозвіл на керування. при чому в законі про міліцію це прописали (право вилучати права).
також простим міліціянтам (не тільки даішникам) дано право виконувати рішення суду про позбавлення прав.
ліквідована стаття про можливість скоротити строк позбавлення прав.
після позбавлення - права повертають не після "перевірки знань" а після "складання державного іспиту який складається для отримання прав".
також ментам (купа статей - відсутність реєстрації, пянка, без прав - і 122-1 "групове пересування і зупинка" ) дозволено блокувати і вилучати транспорт аж до використання евакуатора.
спяніння розшифровано як "алкогольне, наркотичне або інше" і додано дію "лікарських засобів що знижують увагу" .
факт пянки дозволено ментам самим фіксувати за допомогою технічних засобів та/або лікарям.
результати огляду на пянку можна оскаржувати.
міліції дозволено (в законі про міліцію) використовувати фото і відео зйомку порушень.
введені штрафи за відсутність обовязкової страховки ГО. (дирчиків теж стосується)
їзда без прав - 500 грн (всі грн я приблизно середнє рахував, там все в неоподаткованих мінімумах) якщо не получав а якщо забрали - 800 грн (дирчиків теж стосується)
штраф пішоходам 10 грн, велосипедистам та коноводам - 20 грн. і з них всіх трьох, якщо пяні - 50 грн. а якщо з них трьох хтось створив аварійку - то вже 150 грн.
при реєстрації тепер будуть не "номери агрегатів" а "номери складових частин".
про пошкодження майна при аварії - забирати права чітко написано що "майна третіх осіб" а не просто (історії про забрали права за наїзд на свій гараж памятаєте). за свій гараж тільки штраф і бали.
в старому законі було: "інші порушення - попередження". в новому законі - "50 грн і 2 бали." за будь-яке тобто порушення, що не описане в статтях адмінкодексу. наприклад "будьте ввічливими".
ну і про бабло не забули:
тепер всі штрафи - половина в державний бюджет а половина в місцевий.
технічний огляд прописали в законі про міліцію що проводить даі.
наявність ДАІ прописали в законі про дорожній рух - даби їх більше не ліквідовували.
але фініш всьому бальна система.
імхо найбільша кормушка для ментів тому що бали накладаються як додаткове стягнення. тобто або мент тебе штрафує по закону - все чин чинарьом, виписує квитанцію-протокол і бали на вас накладаються автоматично (в законі всюди штраф та бали) або ваша рука сама тягнеться за соткою-двухсоткою грн(думаю що меншої купюри під козирком возити не прийдеться). тобто факт бажання чесно заплатити гроші в касу чреват балами в копілку. ідіоти...
а взагалі я просто тащусь від цих балів (додатково до штрафу - штраф пропорційний приблизно 1 бал = 15 грн, але не всюди і це я сам вичислив таку пропорцію )
за перевищення СО - 5
відсутність талона ТО - 5
непристібнутий ремінь - 5
брудний, неосвітлений чи не там/не так прикручений номерний знак - 7
перевищення швидкості на 20 км - 5
на 50 км - 10
розмітки перехрестки і т.п. - 7
відмова від оплати за паркування - 10
аврійна ситуація - 15 (або права до року)
самовільно встановлені мигалки-крякалки - 10 (+1000 грн штрафу)
незупинка гайцю - 15
залишення місця аварії - 21 (або права від 1 до 3 років)
пошкодження чужого майна при аварії - 11 (або права до року)
чужого здоровя - 15 (або права до 2 років)
пошкодження свого майна/здоровя - 5
відсутність прав, техпаспорта, довіреності, страховки - 6
пяний - 25 (+1700 грн) (або права на 1-2 роки)
пяний два рази в рік - права на 2-3 роки без варіантів.
за швидку добровільну сплату штрафу - мінус 2 бали
----
все, замучився. може десь щось я не допойняв чи перекрутив - все одно воно ще не прийнято.
але в мене чесно кажучи від багатьох речей волосся дибом.
-----
ага. тепер бачу нову редакцію. провтикав.
але різниця не така вже й велика. хіба що бальну систему віддали на відкуп кабміну (визначати за що скільки нараховувати) і за більш ніж 30 балів права забирають тільки до здачі екзамену.
так, "порушень правил оплати парковки" там нема.
але появились нові новшества:
право "оплатно вилучати" автомобіль
можуть права забрати аж на 10 років "за систематичні порушення"
як варіанти адміністративних покарань - громадські роботи і арешт на скількись там діб.
легше стало?
---------------------------------------------
ну на вскидку є ряд "новшеств" які сховані за красивим фасадом.
найважливіше - бальна система.
за 30 і більше балів протягом року - права нафіг від року до трьох.
ще органам внутрішніх справ передано право розглядати і карати за дуже багато порушень які тепер розглядають суди. там много букофф - не осіліл які саме - принаймні 121-122-123 статті можуть розглядати "працівники ДАІ зі спеціальними званнями". що це за звання - хз - може починаючи з сержанта.
а наприклад термін накладення адмінстягнення якщо воно робиться через суд - продовжено з 2-х до 3-х місяців і термін призупиняється якщо проводиться експертиза на час експертизи.
або таке - за відсутність реєстрації/номерів будуть штрафувати всі механічні транспортні засоби (а раніше робився виняток для тих в кого мотор менше 50 кубів). так що прощайте анонімні дирчики-скутери-моцики.
до суду (там де по статті грозить позбавлення) прямо дозволено забирати права але й зобовязано давати тимчасовий дозвіл на керування. при чому в законі про міліцію це прописали (право вилучати права).
також простим міліціянтам (не тільки даішникам) дано право виконувати рішення суду про позбавлення прав.
ліквідована стаття про можливість скоротити строк позбавлення прав.
після позбавлення - права повертають не після "перевірки знань" а після "складання державного іспиту який складається для отримання прав".
також ментам (купа статей - відсутність реєстрації, пянка, без прав - і 122-1 "групове пересування і зупинка" ) дозволено блокувати і вилучати транспорт аж до використання евакуатора.
спяніння розшифровано як "алкогольне, наркотичне або інше" і додано дію "лікарських засобів що знижують увагу" .
факт пянки дозволено ментам самим фіксувати за допомогою технічних засобів та/або лікарям.
результати огляду на пянку можна оскаржувати.
міліції дозволено (в законі про міліцію) використовувати фото і відео зйомку порушень.
введені штрафи за відсутність обовязкової страховки ГО. (дирчиків теж стосується)
їзда без прав - 500 грн (всі грн я приблизно середнє рахував, там все в неоподаткованих мінімумах) якщо не получав а якщо забрали - 800 грн (дирчиків теж стосується)
штраф пішоходам 10 грн, велосипедистам та коноводам - 20 грн. і з них всіх трьох, якщо пяні - 50 грн. а якщо з них трьох хтось створив аварійку - то вже 150 грн.
при реєстрації тепер будуть не "номери агрегатів" а "номери складових частин".
про пошкодження майна при аварії - забирати права чітко написано що "майна третіх осіб" а не просто (історії про забрали права за наїзд на свій гараж памятаєте). за свій гараж тільки штраф і бали.
в старому законі було: "інші порушення - попередження". в новому законі - "50 грн і 2 бали." за будь-яке тобто порушення, що не описане в статтях адмінкодексу. наприклад "будьте ввічливими".
ну і про бабло не забули:
тепер всі штрафи - половина в державний бюджет а половина в місцевий.
технічний огляд прописали в законі про міліцію що проводить даі.
наявність ДАІ прописали в законі про дорожній рух - даби їх більше не ліквідовували.
але фініш всьому бальна система.
імхо найбільша кормушка для ментів тому що бали накладаються як додаткове стягнення. тобто або мент тебе штрафує по закону - все чин чинарьом, виписує квитанцію-протокол і бали на вас накладаються автоматично (в законі всюди штраф та бали) або ваша рука сама тягнеться за соткою-двухсоткою грн(думаю що меншої купюри під козирком возити не прийдеться). тобто факт бажання чесно заплатити гроші в касу чреват балами в копілку. ідіоти...
а взагалі я просто тащусь від цих балів (додатково до штрафу - штраф пропорційний приблизно 1 бал = 15 грн, але не всюди і це я сам вичислив таку пропорцію )
за перевищення СО - 5
відсутність талона ТО - 5
непристібнутий ремінь - 5
брудний, неосвітлений чи не там/не так прикручений номерний знак - 7
перевищення швидкості на 20 км - 5
на 50 км - 10
розмітки перехрестки і т.п. - 7
відмова від оплати за паркування - 10
аврійна ситуація - 15 (або права до року)
самовільно встановлені мигалки-крякалки - 10 (+1000 грн штрафу)
незупинка гайцю - 15
залишення місця аварії - 21 (або права від 1 до 3 років)
пошкодження чужого майна при аварії - 11 (або права до року)
чужого здоровя - 15 (або права до 2 років)
пошкодження свого майна/здоровя - 5
відсутність прав, техпаспорта, довіреності, страховки - 6
пяний - 25 (+1700 грн) (або права на 1-2 роки)
пяний два рази в рік - права на 2-3 роки без варіантів.
за швидку добровільну сплату штрафу - мінус 2 бали
----
все, замучився. може десь щось я не допойняв чи перекрутив - все одно воно ще не прийнято.
але в мене чесно кажучи від багатьох речей волосся дибом.
-----
ага. тепер бачу нову редакцію. провтикав.
але різниця не така вже й велика. хіба що бальну систему віддали на відкуп кабміну (визначати за що скільки нараховувати) і за більш ніж 30 балів права забирають тільки до здачі екзамену.
так, "порушень правил оплати парковки" там нема.
але появились нові новшества:
право "оплатно вилучати" автомобіль
можуть права забрати аж на 10 років "за систематичні порушення"
як варіанти адміністративних покарань - громадські роботи і арешт на скількись там діб.
легше стало?
Відповіді
2008.09.21 | Володимир I
Re: блін, в мене волосся дибом від нової гаїшної кормушки(/)
Блін, схоже на якийсь кошмар...Краще пішки ходити, дійсно. І тащитися від думки, що таким чином позбавляєш цих підарасів можливості зідрати з тебе грубі гроші. Вже кілька років, як продав авто - і як на світ народився. А для термінових поїздок є таксі. З віком пересвідчився, що авто - дурна звичка. Їй-Бо.2008.09.21 | ukr_girl
Совсем у наших законников крыша поехала!
2008.09.21 | АlexDomosedov
Якщо не помиляюсь, транспортний засіб з об'ємом менше 50м3 -
механічним транспортним засобом взагалі не вважається. (Ну, якщо звісно класифікацію транспортних засобів не змінили.) Тож реєстрація механічних транспортних засобів до дирчиків навіть зараз не відноситься. Повторюся - якщо не помиляюсь2008.09.22 | catko
зараз так і є. в новому законі це виправляють
там прямим текстом викинуто 50 см3 і вказано що любий.2008.09.22 | АlexDomosedov
Тре було ще у старому виправити. Бо дурня виходить у законі:
Спочатку кажуть, що дирчік механічним транспортним засобом не є - а потім кажуть "усі механічні т/з, окрім тих, що з об'ємом менше 50см3" Тобто, у цій статті дирчики механічними т/з вже визнаються. Нонсенс. Тож треба дивитись класифікацію т/з в новому законі. Якщо вона не змінилася - то питання про дирчики не змінилась також.2008.09.22 | catko
вони вносять зміни в закон про дорожній рух
2008.09.22 | shu
Щось з переліченого Вами не так вже все і страшно.
> найважливіше - бальна система.> за 30 і більше балів протягом року - права нафіг від року до трьох.
Нормальна ідея. Доречі в цивілізованих країнах, щось подібне працює.
Штрафами складно впливати на усіх справедливо. Маленькі штрафи не діють на багатих, а дуже великі аж надто несправедливі до не дуже заможних.
А так є незалежна від статків система, яка карає за системні порушення. Тобто рецедивістів-збоченців, які вперто не бажають іздити по правилам.
Інша річь як це буде зреалізовано в Україні.
>
> ще органам внутрішніх справ передано право розглядати і карати за дуже багато порушень які тепер розглядають суди. там много букофф - не осіліл які саме - принаймні 121-122-123 статті можуть розглядати "працівники ДАІ зі спеціальними званнями". що це за звання - хз - може починаючи з сержанта.
Взагалі це погано, але не фатально. Навіщо розглядати справу про непрвильне паркування, чи про перевищення швидкості у судах. Якщо Ви не згодні от тоді йдіть до суду і розглядайте. А так нема чього паркуватися де замайнется та їздити як на Формулі-1.
>
> а наприклад термін накладення адмінстягнення якщо воно робиться через суд - продовжено з 2-х до 3-х місяців і термін призупиняється якщо проводиться експертиза на час експертизи.
Це також не страшно. Там є інша цікава річь, щодо строків давності.
З КоАП пропонують вилучити строк давності в 3 місяця, щодо строку стягнення штрафу.
От це дуже "цікава" річь.
>
> або таке - за відсутність реєстрації/номерів будуть штрафувати всі механічні транспортні засоби (а раніше робився виняток для тих в кого мотор менше 50 кубів). так що прощайте анонімні дирчики-скутери-моцики.
А нєфік їздити на незареєстрованих ТЗ. Не бачу нічього поганого в цій нормі.
А дирчикі взагалі задовбали їздять де замайнеця. Пройти неможна. Давно пора їх на місце поставити.
>
> до суду (там де по статті грозить позбавлення) прямо дозволено забирати права але й зобовязано давати тимчасовий дозвіл на керування. при чому в законі про міліцію це прописали (право вилучати права).
Здається просто узаконюють те що вони і так зараз роблять.
>
> також простим міліціянтам (не тільки даішникам) дано право виконувати рішення суду про позбавлення прав.
Що тут поганого? Якщо було за що позбавляти прав, яка різниця хто це буде робити. Чим скоріше виконають таке рішення тим беспечніше буде на дорозі.
>
> ліквідована стаття про можливість скоротити строк позбавлення прав.
Молодці. Явну корупційну норму вилучили.
>
> після позбавлення - права повертають не після "перевірки знань" а після "складання державного іспиту який складається для отримання прав".
А що є різниця?
>
> також ментам (купа статей - відсутність реєстрації, пянка, без прав - і 122-1 "групове пересування і зупинка" ) дозволено блокувати і вилучати транспорт аж до використання евакуатора.
Взагалі перелічені підстави є НМД досить слушними, щоб вилучати авто. Питання лише вилучати назавжди чи як?
>
> спяніння розшифровано як "алкогольне, наркотичне або інше" і додано дію "лікарських засобів що знижують увагу" .
Це досить слушно, але питання чи прописано конкретно, що відноситься до "лікарських засобів що знижують увагу" і яким чином це будуть визначати.
>
> факт пянки дозволено ментам самим фіксувати за допомогою технічних засобів та/або лікарям.
Але як і раніше Ваше право непогоджуватись і їхати до одного з акредитованих медичних закладів на перевірку.
>
> результати огляду на пянку можна оскаржувати.
Що тут поганого?
>
> міліції дозволено (в законі про міліцію) використовувати фото і відео зйомку порушень.
Можливо одне з самих головних досягнень цих нововведень. Нарешті вже потрібно поставити камери на світлофорах, щоб ті покидьки які на червоне світоло "проскакують" забули назавжди про кермо. Крім того замість того, щоб евакуювати автівку за неправильну парковку простіше і ефективніше її просто фотографувати. Так за декілько днів таких фотозьомок усі різко зрозуміють, що таки будь де кидати авто неможна.
На автобанах усі швидко навчаться їздити не швидше дозволеної швидкості. І нарешті блондинки поотколупують свої мобілки від вух.
>
> введені штрафи за відсутність обовязкової страховки ГО. (дирчиків теж стосується)
Доречі, Яценюк, щось про це казав коли ставив на голосування, що це дискусійне питання і поки його заради решти неварто включати.
А взагалі не така вже і погана норма якщо зважити на те скільки "діячів на редванах" їздять. В разі коли такі роблять аварію то з них ніколи на ремонт невикалупаєшь кошти, бо взяти з них нема чього.
Отже це непогана норма. ГО не таке вже недосяжне.
>
> їзда без прав - 500 грн (всі грн я приблизно середнє рахував, там все в неоподаткованих мінімумах) якщо не получав а якщо забрали - 800 грн (дирчиків теж стосується)
А нема чього без прав їздити. На що права, якщо без них можно безкарно їздити?
>
> штраф пішоходам 10 грн, велосипедистам та коноводам - 20 грн. і з них всіх трьох, якщо пяні - 50 грн. а якщо з них трьох хтось створив аварійку - то вже 150 грн.
Маловато буде. Треба такі ж штрафи як і для автомобілістів. А то якась дискримінація.
>
> при реєстрації тепер будуть не "номери агрегатів" а "номери складових частин".
Ну таке вже було. Якщо Ви не користуєте поцуплені агрегати то нема чього звертати на це увагу.
От щоб ще зробили відкритою базу номерів поцуплених агрегатів взагалі класно було б.
>
> про пошкодження майна при аварії - забирати права чітко написано що "майна третіх осіб" а не просто (історії про забрали права за наїзд на свій гараж памятаєте). за свій гараж тільки штраф і бали.
Дуже гарно.
>
> в старому законі було: "інші порушення - попередження". в новому законі - "50 грн і 2 бали." за будь-яке тобто порушення, що не описане в статтях адмінкодексу. наприклад "будьте ввічливими".
От це дійсно фігня якась.
>
> ну і про бабло не забули:
> тепер всі штрафи - половина в державний бюджет а половина в місцевий.
> технічний огляд прописали в законі про міліцію що проводить даі.
> наявність ДАІ прописали в законі про дорожній рух - даби їх більше не ліквідовували.
>
> але фініш всьому бальна система.
> імхо найбільша кормушка для ментів тому що бали накладаються як додаткове стягнення. тобто або мент тебе штрафує по закону - все чин чинарьом, виписує квитанцію-протокол і бали на вас накладаються автоматично (в законі всюди штраф та бали) або ваша рука сама тягнеться за соткою-двухсоткою грн(думаю що меншої купюри під козирком возити не прийдеться). тобто факт бажання чесно заплатити гроші в касу чреват балами в копілку. ідіоти...
Ну і до чього тут бали? Що зараз нема "грошей в касу"?
----------------------------------------------------------
Отже не так все і погано. Навіть гарно. Бо з таким дорожнім рухом як в Києві зараз варто взагалі вже машини забороняти. Просто жах якийсь, тобто ніяких поравил.
2008.09.22 | Taras-ods
І Ви вірете що в Україні петросянам будуть нараховувати штрафні
бали? Не смішить. Орли нарко-оборонця проштовхнули собі велику годівницю.2008.09.22 | shu
Головне, щоб більшості нароховували
Бо зараз порушують майже усі, хочь на жигулях хочь на лексусах. Якщо після введення штрафних балів порушувати далі будуть тільки петросяни то це вже буде непогано.А потім і до петросянів черга дійде.
Взагалі було б непогано, щоб бали нараховувались лише судами на підставі фото та відео зьомок. Звільнити 2/3 ДАІ, а звільнені кошти від їх зарплат пустити на установку на усіх перехрестях, "проблемних місцях" і т.і. камер.
Будь-яка ідея на етапі втілення може бути так спотворена, що і ворогу не побажаєшь. Отже все залежить як воно буде втілено в життя.
2008.09.22 | catko
в ваших коментарях стільки "але" і "якщо" що ви підтверджуєте
мої побоювання.за моїми приблизними підрахунками після нововвдень тіньовий бюджет тільки від "штрафів прямо на дорозі" складе приблизно 1 (один) мільярд (!) євро в рік. в нас на армію стільки не виділяють.
а скільки складе бюджет від хабарів щоб "повернути права" і "зареєструвати дирчик" я навіть і рахувати боюсь.
2008.09.22 | Cyanide
Re: в ваших коментарях стільки "але" і "якщо" що ви підтверджуєте
Не можна побороти корупцію там, де вона всіх, у тому числі більшість народу, вона влаштовує. Заперечите?2008.09.22 | shu
Як це Ви так порахували?
> мої побоювання.> за моїми приблизними підрахунками після нововвдень тіньовий бюджет тільки від "штрафів прямо на дорозі" складе приблизно 1 (один) мільярд (!) євро в рік. в нас на армію стільки не виділяють.
І як це Ви підрахували?
Ви на проблему дивитесь не з того боку. Проблема - це тотальне нехтування правил дорожнього руху.
Припустимо Ви праві - це ще додаткові 1 мільярд євро в рік. Але з чиїєї кишені? Переважно з кишені порушників і злісних порушників.
Чи буде нормальна людина розкидатися грошима? Навіть на хабарі? Ні! Отже бажаючих "нарватися" на хабаря буде значно менше ніж зараз. Тобто порушувати правила просто так вже не будуть.
Зараз їдешь і бачишь жовте світло. Думаєшь:"А, проскочу!". Проскакуєшь так, що вже бачиш червоне перемкнулось світло, коли ти тільки долаєшь перехрестя. Проїзджаєшь і дивишся у дзеркало, а там навіть не одна, а ціла колонна за тобою ще їде. Це що? На жолтий проскакували. 100% це злістно проскакували на червоне. І не один якийсь полуумок, а пересічні водії. Це вже система! Порушення правил - норма.
І тому і маємо стільки каліцтв, трупів і покуйовдженого заліза на шляхах.
Отже нехай ці менти забирають свій міл"ярд євро і удавялятся ним. Але якщо це примусить людей додержуватись правил - цей закон вартий бути прийнятим!
2008.09.22 | Свинья на радуге
А у меня - от обстановки на дорогах.
Правила соблюдайте и всё будет гут.2008.09.22 | Микола Гудкович
То не годуйте, нехай в них самих волосся дибки стане
2008.09.22 | kotygoroshko
а дирчики требе конфісковувати автоматично за їзду без шльома