В інтерпретації Путіна, літак у Тимошенко «утащил мазурик» (/)
10/03/2008 | Свiдомий
[03.10.2008 09:15]
В інтерпретації Путіна, літак у Тимошенко «утащил мазурик»
Прем`єр-міністри Росії і України досягли угоди по постачаннях газу. Через три роки Україна почне купувати російський газ за ринковими цінами. Зараз Київ платить за тисячу кубометрів газу 179,5 доларів.
Тим часом, переговори могли і не відбутися, - заявляють прихильники Юлії Тимошенко. Вони звинувачують президента Ющенка в спробі зірвати зустріч Путіна і Тимошенко. Ющенко, за їх словами, під приводом поломки президентського борту, відібрав у Тимошенко літак, на якому вона збиралася летіти до Москви.
"Мазурик какой-то утащил самолет", - так прокоментував цей інцидент Володимир Путін.
http://www.unian.net/ukr/news/news-276431.html
В інтерпретації Путіна, літак у Тимошенко «утащил мазурик»
Прем`єр-міністри Росії і України досягли угоди по постачаннях газу. Через три роки Україна почне купувати російський газ за ринковими цінами. Зараз Київ платить за тисячу кубометрів газу 179,5 доларів.
Тим часом, переговори могли і не відбутися, - заявляють прихильники Юлії Тимошенко. Вони звинувачують президента Ющенка в спробі зірвати зустріч Путіна і Тимошенко. Ющенко, за їх словами, під приводом поломки президентського борту, відібрав у Тимошенко літак, на якому вона збиралася летіти до Москви.
"Мазурик какой-то утащил самолет", - так прокоментував цей інцидент Володимир Путін.
http://www.unian.net/ukr/news/news-276431.html
Відповіді
2008.10.03 | Володимир I
Re: В інтерпретації Путіна, літак у Тимошенко «утащил мазурик» (/)
Негоже злобному карліку-уродцу розводитися про мазуріків.2008.10.03 | Микола Гудкович
Господин Путин вообще такие шутники-с
То про сортир, то про сопли, то про обрезание… животики можно надорвать.
А это вот — «она утонула»? Правда же, можно со смеху умереть?
2008.10.03 | DADDY
"Свідомо" радіємо дотепності Вови Пу?Ню-ню
2008.10.04 | Свiдомий
Несуни вже вважають Вову Пу дотепним?
2008.10.04 | observеr
Свідомий, Ви просто ущербний
Це треба геть не мати самоповаги, щоб радіти з того, як іноземний політик принижує твою країну в особі Президента2008.10.04 | Свiдомий
Де я писав, що радію? Це несун Дедді вважає Вову Пу дотепним.
2008.10.04 | DADDY
Мальчик, БНГ. Знак питання не помітив неСвідомо?
І запам"ятай, я тобі не "несун", а член політичної партії "Народний Союз "Наша Україна""2008.10.04 | Свiдомий
Re: Мальчик, БНГ. Знак питання не помітив неСвідомо?
DADDY пише:> І запам"ятай, я тобі не "несун", а член політичної партії "Народний Союз "Наша Україна""
Це ви будете казати поплічникам Вови Пу після того, як Росія завдяки Балозі анексує Україну.
2008.10.04 | DADDY
Re: Мальчик, БНГ. Знак питання не помітив неСвідомо?
Свiдомий пише:> DADDY пише:
> > І запам"ятай, я тобі не "несун", а член політичної партії "Народний Союз "Наша Україна""
> Це ви будете казати поплічникам Вови Пу після того, як Росія завдяки Балозі анексує Україну.
На відміну від декого я знаходжусь в Україні, коментую на підставі власного збору інформації з багатьох джерел і нікому рапортувати в тому числі і Вові Пу не збираюсь і не буду - бо не буде такої потреби, якщо не дати рулити газовим принцам та принцесам.
2008.10.05 | Свiдомий
Re: Мальчик, БНГ. Знак питання не помітив неСвідомо?
DADDY пише:> Свiдомий пише:
> > DADDY пише:
> > > І запам"ятай, я тобі не "несун", а член політичної партії "Народний Союз "Наша Україна""
> > Це ви будете казати поплічникам Вови Пу після того, як Росія завдяки Балозі анексує Україну.
>
> На відміну від декого я знаходжусь в Україні, коментую на підставі власного збору інформації з багатьох джерел і нікому рапортувати в тому числі і Вові Пу не збираюсь і не буду - бо не буде такої потреби, якщо не дати рулити газовим принцам та принцесам.
Ще й як скоро буде - бо ж народ нізащо більше не голосуватиме за попихача закарпатського бандюка, який, начебто будучи на чолі держави, виставляє себе на таке посміховисько.
2008.10.04 | observеr
То Ваша посмішка означає, що Ви засуджуєте Путіна?
А хіхікання Юлі - це теж засудження?2008.10.04 | Свiдомий
Це моя реакція на те, чим став Ющ під керівництвом Балоги.
2008.10.03 | Уляна
Уті-путі. Хі-хі.
2008.10.04 | Sean
Дивно, що образа голови держави іноземним....може веселити
2008.10.04 | OLexandra
Re: Дивно, що одразу починають "хіхікати" та стелитися
перед іноземним ...2008.10.05 | BROTHER
Це не по українські.
Дивне інше, як ця внутрішня справа винесена на обсмоктування сусідів. Це не по українські! І сам хвакт обговорення цієї події за спиною Ющенка на землі іноземної держави з її керівником НМД є ознакою слабкості Тимошенко. Тобто слабкості, яку вона сама продемонструвала.Вона не українка! Знаєте, може й він не джентельмен з цього питання, але й вона не леді! Маєш, шо сказати, говори. Промовчала, ось маєш. Акий би він не був, але він їй потрібний. Вона без Ющенка майже ніхто: вбив би її ще Кучма, з нього сталося б.
2008.10.04 | Pavlo Z.
Хамство, як для мiжнародних пресух - унiкальне.
2008.10.04 | Taras-ods
Так, у пігмея зовсім дах вже зірвало.
2008.10.05 | Pavlo Z.
Але ж i Юля повинна була дати гiдну вiдповiдь!
Не дала? Опустила i себе, i державу.2008.10.05 | BROTHER
Re: Але ж i Юля повинна була дати гiдну вiдповiдь!
Pavlo Z. пише:> Не дала? Опустила i себе, i державу.
*********************************************
Ні, тіки себе.
2008.10.05 | Pavlo Z.
Будь-яка посадова особа, а тим бiльше ПМ, що дозволяє публiчно
опускати себе - опускає i державу. Це аксiома.BROTHER пише:
> Pavlo Z. пише:
> > Не дала? Опустила i себе, i державу.
> *********************************************
>
> Ні, тіки себе.
2008.10.05 | Свiдомий
Таким чином Балющенко, влаштувавши цей цирк, опустив державу.
2008.10.05 | Sean
таким чином ТЮ ганьбить державу, а Ви їй допомагаєте
причому з радісТЮ2008.10.05 | Свiдомий
Ви хочете сказати, що Балога працює на Тимошенко?
2008.10.05 | Sean
То що я хотів сказати, я сказав
інше Дедді сказав2008.10.04 | Taras-ods
Зато як Хіхулія Володимірівна хіхікала, наче до лікаря попала
2008.10.04 | Свiдомий
А балоган не хіхікав?
2008.10.04 | OLexandra
Так ЮВТ претендує на те, щоб бути кращою...
А Путін, то це вже ні в які ворота не влазить...2008.10.04 | Свiдомий
А балоган вже навіть не претендує?
2008.10.04 | Наталка
Хам хамку пізнав здалеку. Одна кгбістсько-камсомольська банда.
2008.10.05 | Свiдомий
Це про Тягнибока?
2008.10.05 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Це про Тягнибока?
А яким боком тут Тягнибок вродився? Чи може у пана на нього ідіосинкразія? Або як в анекдоті про поручника Ржевського: "А я завжди про неї (тут - про нього) думаю!" (Я ніяким чином не свободівець, але мені чисто конкретно цікаво).2008.10.05 | Свiдомий
Наталка зазвичай про свого кумира Тягнибока пише.
2008.10.05 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Наталка зазвичай про свого кумира Тягнибока пише.
Ви вважаєте, що Тягнибок - член комсомольсько-кагебістської банди? Чи може у вас є доступ до відповідних документів, що це підтверджують? Тобто ви мабуть сам є член тої згаданої банди.Або ж ви є екстрасенс і прочитали в думках п. Наталки, про що вона хотіла написати? То чому ви не на телебаченні? Там від вас в "Битвах екстрасенсів" було б більше користі...
2008.10.04 | Михайло Свистович
По-перше, не хіхікав, по-друге, якби й хіхікав, то це не
виправдовує хіхікань Юлі, по-третє, мова йде про Юлю, а не про балоган, маєте факти хіхікання балогану - відкривайте нову гілку для їх обговорення.2008.10.04 | Свiдомий
Ви впевнені, що не хіхікав?
2008.10.04 | Sean
мова не про Балогу. Мова про поведінку Тимошенко
і про Вашу підозрілу радість щодо образи на адресу глави держави Україна керівником іншої держави. Несвідомо з Вашого боку.2008.10.04 | Свiдомий
Саме про Балогу. Це він зробив з Юща посміховисько.
Sean пише:> і про Вашу підозрілу радість щодо образи на адресу глави держави Україна керівником іншої держави. Несвідомо з Вашого боку.
Чому ж несвідомо?
2008.10.04 | Sean
Ви робите посміховиськом себе, радіючи з "мазурика"
від Путіна. Втім - на здоров'я2008.10.04 | Свiдомий
Аж ніяк. Посміховиськом зроблено саме Юща та його прихильників.
2008.10.04 | Убітий Єнот
Гірше набагато
Посміховиськом зроблено Україну.Вся ця історія з літаком - жахлива ганьба для держави. Що може бути гірше? З чим порівняти...
Ну, наприклад, якщо п. Президент під час дипломатичного прийому зробить на стіл "по-великому"... Хоча в такому випадку це ганьба більше для ньго особисто. Президент може захворіти на психічну хворобу, держава в цьому невинна. Це його особиста проблема.
Найближча аналогія - якщо Президент разом з своїм Секретаріатом колективно насруть на стіл, а потім присутні члени делегації будуть тоє гімно ложками їсти.
2008.10.04 | Михайло Свистович
я не знаю, що хіхікав Re: Ви впевнені, що не хіхікав?
А серйозні адекватні люди не пишуть про те, щодо чого немає фактів2008.10.04 | Убітий Єнот
Тут плакати треба, дійсно
не до сміху...Україну зганьбили жахливо.
2008.10.04 | зганеблена Балогою Україна
Йуля, вперед! Тебе зганьбили адже Ти - Україна
2008.10.04 | Taras-ods
А Ви особисто бачили?
А от бублик хіхікающій нервовим сміхом бачили майже всі2008.10.04 | observеr
А кінчена Юля при цьому хіхікала
2008.10.04 | OLexandra
Коли я чую це хіхікання, завжди згадую
відому цитату російського класика: - Хочешь знать,какой человек, посмотри как он смеется. Хорошо смеется - значит хороший человек -. В ЮВТ сміх особливий...2008.10.04 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Коли я чую це хіхікання, завжди згадую
Дивно, що коло ЮВТ нема якогось логопеда, щоб їй то дуркуватеньке "хі-хі" прибрав. Недопрацьовує БЮТ, недопрацьовує...2008.10.04 | line305b
Ну, и чему ты, придурок, обрадовался?
2008.10.04 | Свiдомий
Тому, МОД, что благодаря Балоге твой Крым
скоро будет снова под Вовой Пу. А уж он-то отымеет тебя по полной, не считаясь с твоей мнимой интеллигентностью. Ведь это то, к чему вы все время стремились, яро поддерживая Вовиного агента Балющенко.Вкрай непатріотично та несвідомо радіти відторгненню частини української території тільки тому, що при цьому Вам на радість погано стане також і одному з Ваших особистих опонентів. Свідомі люди думають про Україну, а не про особисте задоволення у стилі "щоб в сусіда хата згоріла".
2008.10.04 | українець з США
Re: Тому, МОД, что благодаря Балоге твой Крым
Свiдомий пише:> скоро будет снова под Вовой Пу. А уж он-то отымеет тебя по полной, не считаясь с твоей мнимой интеллигентностью. Ведь это то, к чему вы все время стремились, яро поддерживая Вовиного агента Балющенко.
>
> Вкрай непатріотично та несвідомо радіти відторгненню частини української території тільки тому, що при цьому Вам на радість погано стане також і одному з Ваших особистих опонентів. Свідомі люди думають про Україну, а не про особисте задоволення у стилі "щоб в сусіда хата згоріла".
тЯк таку людину пустили на навчання у США? Чому її тут у нас навчили? вадже вона ("Свідомий") бачить аьбсолютно все у перег\вернутому дзеркалі! Він що: до гори дригоим на лекції ходить?
2008.10.05 | Свiдомий
Re: Тому, МОД, что благодаря Балоге твой Крым (л)
українець з США пише:> Свiдомий пише:
> > скоро будет снова под Вовой Пу. А уж он-то отымеет тебя по полной, не считаясь с твоей мнимой интеллигентностью. Ведь это то, к чему вы все время стремились, яро поддерживая Вовиного агента Балющенко.
> >
> > Вкрай непатріотично та несвідомо радіти відторгненню частини української території тільки тому, що при цьому Вам на радість погано стане також і одному з Ваших особистих опонентів. Свідомі люди думають про Україну, а не про особисте задоволення у стилі "щоб в сусіда хата згоріла".
> тЯк таку людину пустили на навчання у США? Чому її тут у нас навчили? вадже вона ("Свідомий") бачить аьбсолютно все у перег\вернутому дзеркалі! Він що: до гори дригоим на лекції ходить?
Див. тут: http://en.wikipedia.org/wiki/Sarcasm
2008.10.04 | Михайло Свистович
лаятись не можна Re: Ну, и чему ты, МОД, обрадовался?
2008.10.04 | один_козак
Це ніщо в порівнянні юльчиним підігруванням Путіну у звинувачен-
нях України в озброювнні Грузії.Все робиться для того, щоб у разі військової або іншої агресії проти України винним виглядала не кремлівська гебня, а керівництво України. А Юлія Володимирівна, виходячи з власних суперзавдань, цьому потурає. Чи не їй доведеться незабаром стати наступним "мазепою"? Або "самойловичем"? Чи вона розраховує на долю Розумовського?
2008.10.04 | observеr
Так, це набагато серйозніше - Юля фактично грає проти України
Звичайна базарна сучка2008.10.04 | Убітий Єнот
Проти України грає президент
та його співучасниики...2008.10.04 | DADDY
Твердження абсолютно безпідставне
2008.10.05 | Pavlo_M
Re: Проти України грає президент
Це називається звалити з хворої голови на здорову. Тих, хто насправді захищає інтереси України, роблять її ворогами, а тих, хто готовий їх продавати - героями. Невже так білий одяг осліплює, що люди перестають бачити і адекватно сприймати світ?2008.10.05 | Убітий Єнот
Це ви заслiпленi
Фактором розпаду державноi машини Украiни, фактором, що спричинюэ зовнiшнi небезпеки э Ющенко, який нездатний об'эктивно сприймати реальнiсть.Хто б не зайняв його мiсце це буде краще.
Мiж iншим э сенс оголосити його психiчно хворим, так хоча б частково можна сберегти обличчя Украiнськоi Держави.
Захворiти може будь-хто, навiть Президент.
2008.10.05 | ОРИШКА
Мб, тут не хвороба, а гіпертрофована віра в себе,
як у месію ("месійка" Коробової згадався).Я б охоче запросила його до себе на відверту розмову - цікаво, наскільки він знає реальність.
2008.10.05 | Убітий Єнот
Re: Мб, тут не хвороба, а гіпертрофована віра в себе,
Це може бути ознакою хвороби. Манiя величi... Людина вважаэ себе месiэю. Якщо Ви чи я будемо вважати себе месiэю, де ми опинимось? Так, у психiатричнiй лiкарнi.Стосовно Ющенка можливо отруэння далося взнаки, дiоксин згубно впливаэ на центральну нервову систему, це описано у випадках з в'этнамцями що пiддалися дii дiоксинiв пiд час вiйни з США.
Не думаю що Ющенко ранiше поводив себе таким чином, неадекватна людина не досягла б того положення котре вiн маэ зараз. Тобто змiни в особистостi почалися недавно. Ющенко деградуэ як особистiсть, якби вiн не був Президентом то це була б трагедiя лише для його родини, але в нинiшнiй ситуацii це трагедiя для цiлоi краiни.
Це стосовно Ющенка особисто, а щодо негiдникiв що його обсiли та керують державою вiд його iменi так тут все зрозумiло. Це "класика жанра", що описана в лiтературi, iсторii. Бiля такого правителя як Ющенко завжди кучкуються Балоги, доведено тиячолiттями...
2008.10.05 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Мб, тут не хвороба, а гіпертрофована віра в себе,
ОРИШКА пише:> Я б охоче запросила його до себе на відверту розмову - цікаво, наскільки він знає реальність.
Я теж якось хотів запросити королеву англійську до себе на відверту розмову - цікаво, наскільки вона знає реальність...
2008.10.05 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Це ви заслiпленi
Убітий Єнот пише:> Ющенко, який нездатний об'эктивно сприймати реальнiсть.
> Хто б не зайняв його мiсце це буде краще.
Наприклад, Балога Чи не так?
2008.10.05 | Pavlo_M
Ви щось плутаєте...
Ющенко хворий на лібералізм і демократію. А вам, виявляється, потрібен "цар" або сучасний диктатор, який і бандитів в тюрми посадить і порядок в країні наведе і усе це зробить сам. Вас не цікавлять демократичні процедури і все інше.А половина тут заціплені на Юлі, як на Марії-Деві-Хрестос, і кажуть що вірять, що вона щось зробить.
А Юля - диктатор за змістом. У неї немає національного світогляду. Йому просто нема звідки взятися. Та що тут говорити. Тут вже стільки всього переговорено, що далі це порожня трата часу.
Я так відчуваю, що треба пару анекдотів про юлю, про її хіхікання, ще про щось, щоб люди, нарешті почали на неї теж дивитися критично. А то все вірю да вірю. Треба вірити в Бога і в свої сили. А далі дивитися хто з політиків буде більше заважати нам жити. На моє переконання, Ющенко найменше заважає жити людям.
2008.10.05 | Убітий Єнот
Помиляєтеся
Це НЕ лібералізм і НЕ демократія. В свій час такі ж "ліберали" в Росії казали що Єльцин це лібералізм та демократія. Народ їм повірив і тепер в Росії не буде лібералізму та демократії.Тим хто прийде на згарище, залишене нинішнім Гарантом доведеться дого пояснювати народу, що демократія це не Ющенко зі своїми кумами, не тотальна безвідповідальність, корупція та некомпетентність, а щось інше. Важко буде пояснити...
Умовою демократії є робота державної машини, ця работа застопорена, а її механізми прийшли в повну негідність. Тимошенко - людина що може запустити машину. Так, в ручному режимі, так ламаючи через коліно деяких, але це потрібно заради загального блага.
Так людЯм воно може і не потрібно... ЛюдЯм треба красти, треба пити. ЛюдЯ не хочуть праацювати, а хочуть добре жити. Такими людЯми переповнений і наш політикум, в даному випадку народ і влада одне й те саме. Для таких Ющенко саме їх президент - таке ж ледаче, тупе, замозакохане ніщо, як і вони самі. Однак такий "пір духа" не може тривати довго, слабки та недієздатні держави гинуть при першому випробуванні їх на міцність. Часу залишилося мало, попереду прірва...
2008.10.05 | Pavlo_M
Re: Помиляєтеся
Убітий Єнот пише:>Умовою демократії є робота державної машини, ця работа застопорена, а її механізми прийшли в повну негідність. Тимошенко - людина що може запустити машину. Так, в ручному режимі, так ламаючи через коліно деяких, але це потрібно заради загального блага.
Це не Ющенко поламав механізм. Поламала механізм конституційна рехформа, яку так нелюбила Тимошенко і як вона її зараз хоче удосконалити. А "ламати через коліно" можуть лише диктатори. Ось у СРСР також "ламали" через коліно. Машина працювала. Не дай Бог нам такої демократії.
2008.10.05 | Onnelikku Uut Aastat
Re: Ви щось плутаєте...
Pavlo_M пише:> А половина тут заціплені на Юлі, як на Марії-Деві-Хрестос, і кажуть що вірять, що вона щось зробить.
ЩОСЬ вона може й зробить... Але чи ТЕ, що є потрібне?
2008.10.05 | ОРИШКА
Мене дивує Ваша завзятість.
2008.10.05 | Хвізик
ліліпутін
2008.10.05 | OLexandra
Re: ліліпутін
Кажуть, Путін розпочав війну також ще й через те, що його саме так назвав Саакашвілі2008.10.05 | ОРИШКА
Не вірте, його Шендерович Крихіткою Цахесом назвав, а ще живий.
Вважати негідників за дурнів дуже небезпечно2008.10.05 | Pavlo_M
Re: В інтерпретації Путіна, літак у Тимошенко «утащил мазурик» (
Слова Путіна - це слова ворога України, яка не відповідає його імперській уяві. А що означає реакція ЮВТ? Її хіхікання. При цьому згадується непристойний анекдот.Це означає, що ЮВТ повністю згодна з Путіним. Це з тим Путіним, який два рази вітав Януковича з перемогою на виборах Президента України. Що, після того Путін змінив свою думку. Ні. Це ЮВТ змінила її. Путін якраз молодець. Він показав ким є Тимошенко. І, ящо її виборець не є її фанатом, то він в черговий раз мав задуматися, ким вона є. Так що треба йти на вибори.
Усі нормальні люди, навіть якщо вони політичні опоненти, але належать одній державі, розбираються між собою і не запрошують когось на допомогу. А це виглядало як зрада України. І казати що нас будуть ображати, але ми будемо мати дешевий газ це ні в які ворота не лізе. Для того, щоб мати дешевий газ, треба мати відповідні аргументи, а не здавати все що можна.
І ще одна річ. Оце її хіхікання. Чи немає де анекдотів на тему ЮВТ і її хіхікання?
2008.10.05 | ОРИШКА
Я второй раз за последнее время поражаюсь ВФ.
Ющенко угнал самолет. Путин, как обычно, "отмочил в сортире" - новиновата Юля .
А Ющенко даже не заметил, что его обозвали.
Но позорит Украину не язык ВВП - на него платок не накинешь. И на дуэль Путина не Юля должна вызывать, а сам обиженный. Да стАтью видать не вышел.
Интересно, а как ВАЮ его дружбан Ахметов называет? Брателло, мб?
2008.10.05 | Михайло Свистович
А я вже надцятий раз Вам не дивуюсь
2008.10.05 | ОРИШКА
А я Вас і не просила
2008.10.08 | Михайло Свистович
А я і без Вашого прохання дивуватимусь або не дивуватимусь
В нас поки що свобода дивування Хіба що Юля прийде до влади і заборонить (шютка).2008.10.05 | observеr
то дибілізм Юща виправдовує чмошність Юлі?
ОРИШКА пише:> Ющенко угнал самолет. Путин, как обычно, "отмочил в сортире" - но
> виновата Юля .
> А Ющенко даже не заметил, что его обозвали.
> Но позорит Украину не язык ВВП - на него платок не накинешь. И на дуэль Путина не Юля должна вызывать,
ну тоді й близько допускати її до влади не можна - заради неї й мати продасть, не кажучі вже про Україну. бо в особі Президента образили саме країну, мене, Вас - не знаю чи Вас це цікавить, звісно...
2008.10.05 | Свiдомий
Це не стільки дебілізм Юща, скільки цілеспрямована акція
кремлівського агента Балоги з дискредитації Президента України.2008.10.06 | observеr
Так це Балога примусив Юлю хіхікати a la дівчинка з пляс пігаль?
ну просто гігант цей Ваш Балога2008.10.06 | Свiдомий
Так, влаштувавши цей цирк.
2008.10.08 | Михайло Свистович
Ні, бо Юля - доросла й дієздатна людина, яка ладна відповідати
за свої вчинки. І якщо хтось чинить фігово, це не означає, що так само має чинити вона. Фактично вона своїм хіхіканням принизила не лише Україну, але й себе. Бо поводилася як піддана, яка приїхала просити права на управління васальною територією.2008.10.05 | ОРИШКА
Цікаво (безвідносно до Юлі), як би Ви повели
себе, почувши такого "мазурика"?А стосовно ВАЮ - він сам себе ображає набагато більше, ніж ВВП. Останній в усьому світі відомий своєю невихованістю, але в морду йому стакани з водою ніхто не випльоскував.
Чомусь ніхто не написав, як потрібно було повестися. І, в першу чергу, сам президент мовчки з'їв. Значить, все нормально, він погодився.
Так що не здіймайте хвилі поперед батька
2008.10.06 | observеr
Попросив би мого співрозмовника вибачитись перед моєю країною
як ні - то покинув би пресухупринаймі Бурджанадзе, я певен, зробила би саме так
ОРИШКА пише:
> себе, почувши такого "мазурика"?
> А стосовно ВАЮ - він сам себе ображає набагато більше, ніж ВВП.
Для тих хто в танку - образили країну.
> Чомусь ніхто не написав, як потрібно було повестися. І, в першу чергу, сам президент мовчки з'їв. Значить, все нормально, він погодився.
> Так що не здіймайте хвилі поперед батька
Я можу сто разів не погоджуватись зі своїм батьком, але якщо хтось чужий на нього наїде, то отримає канделябром. Компрене?
2008.10.06 | 123
Та Ви шо, це б зірвало такі важливі переговори
Ми б лишилися без газу і вмерли від холоду.2008.10.06 | ОРИШКА
Компрене. Поїдьте і дайте ВВП канделябром, раз жінка злякалася.
А на ВФ я заглядаю десь раз на тиждень, якщо буде щось цікаве - можете мене і надалі інформувати.Сміливі такі дяді, нє?
В СП уже назбирали канделябрів?
2008.10.06 | observеr
На відміну від... в мене немає такої нагоди
ОРИШКА пише:> А на ВФ я заглядаю десь раз на тиждень, якщо буде щось цікаве - можете мене і надалі інформувати.
Так мені в подальшому іѓнорувати Ваші повідомлення чи Ви всеж таки зробити вигляд що Ви вихована дівчинка і самі продовжуватиме розмову - без нагадувань?
> Сміливі такі дяді, нє?
> В СП уже назбирали канделябрів?
А СП тут до чого? Юля - Прем'єр Міністр України, одна з трьох осіб який дозволено представляти позіцию країну на міжнародній арені, а не співробітник секретаірату.
2008.10.06 | observеr
з.і. чому Бурджанадзе більший патріот України, ніж Тимошенко?
2008.10.06 | observеr
Тимошенко: "Росія порушує Конституцію України"
Росія видає російські паспорти у Криму, порушуючи Конституцію України, так само, як вчинила раніше у Грузії, заявляє екс-спікер парламенту Грузії Ніно Бурджанадзе.http://www.pravda.com.ua/news/2008/10/6/82304.htm
2008.10.06 | DADDY
Може все ж таки це сказала Бурджанадзе, а не ЮВ?
2008.10.06 | observеr
а шкода...
2008.10.06 | Свiдомий
Це таке несунське самонавіювання?
2008.10.08 | Михайло Свистович
У Вас щось з головою? Re: Це таке несунське самонавіювання?
Вам всюди несуни ввижаються. Обсервер не є несуном і ще не так давно був прихильником Юлі.2008.10.22 | BROTHER
Сказав би: президен Ющенко мав би знати, що літак не каблучка.
ОРИШКА пише:Цікаво (безвідносно до Юлі), як би Ви повели
> себе, почувши такого "мазурика"?
> А стосовно ВАЮ - він сам себе ображає набагато більше, ніж ВВП. Останній в усьому світі відомий своєю невихованістю, але в морду йому стакани з водою ніхто не випльоскував.
> Чомусь ніхто не написав, як потрібно було повестися. І, в першу чергу, сам президент мовчки з'їв. Значить, все нормально, він погодився.
> Так що не здіймайте хвилі поперед батька
**********************************************************
(то ж його у всіх на очах не спиздиш - додумали б розумні люди).
І сказав би це обов'язково українською. Зустріч іде, перекладачі працюють, камери теж. Поки вони б зрозуміли, вже запізно було б. Після цього Тимошенко б виграла будь які вибори в Україні, але не в Донецьку. На обличчі Юлії Володимирівни могли б після цього з'явитися "acne" - воно їй треба? І нам не треба теж, вона ж така гарна краля, навіщо їй оце все, і нам навіщо?
Уявіть собі Ющенка, який скаржиться на диспетчерів у Запоріжжі пану Бушу чи тому ж Путіну? Уявляєте..?
2008.10.05 | GreyWraith
Як Ахметов називає Ющенка
ОРИШКА пише:> Интересно, а как ВАЮ его дружбан Ахметов называет? Брателло, мб?
Швидше за все, "эй, ты!"
2008.10.06 | Михайло Свистович
Віктором Андрійовичем Re: Як Ахметов називає Ющенка
GreyWraith пише:> ОРИШКА пише:
> > Интересно, а как ВАЮ его дружбан Ахметов называет? Брателло, мб?
> Швидше за все, "эй, ты!"
І після цього ви обидва хочете, щоб до Вас серйозно ставились? До речі, вони не дружбани.
2008.10.22 | BROTHER
Большому кораблю большое плаванье!
ОРИШКА пише:> Ющенко угнал самолет. Путин, как обычно, "отмочил в сортире" - но
> виновата Юля .
> А Ющенко даже не заметил, что его обозвали.
> Но позорит Украину не язык ВВП - на него платок не накинешь. И на дуэль Путина не Юля должна вызывать, а сам обиженный. Да стАтью видать не вышел.
> Интересно, а как ВАЮ его дружбан Ахметов называет? Брателло, мб?
*********************************************************
Вы девушка, судя по нику, то ж Вам не понять характера мужского и не пытайтесь. Вам бы девушкам тока дуэли подавай... Мой Вам мужской совет, не лезьте в мужские дрязги. Зашибут!!!
Вобщем, не леди Юлия Владимировна Тимошенко, что и хотел показать Путин.
Поехали стучать... Куда? В Москву! Ну не кретины? Само обсуждение сугубо внутреннего вопроса с кем-то извне говорит о её (Тимошенко) недостаточной силе или влиянии внутри страны. И это наша Юля-Таран? Та ни за што!
2008.10.05 | OLexandra
До речі -
довелося поспілкуватися з одним абсолютно неупередженим високопосадовцем з одніє важливої міжнародної фінансової організації, який прилетів в Україну щойно трапилася історія з літаком. Він нічого про цю історію не знав, і коли йому стисло розповіли суть історії, його першою реакцією був подив; він сказав, що в таких випадках президент країни завжди має пріоритет, і не бачить причин для скандалу.2008.10.05 | GreyWraith
Так, президент справді має пріорітет
Тут, я думаю, ніхто не сумнівається.Але маразм, що взагалі така ситуація виникла. Що, в Україні справних літаків забракло? Чи це справді дрібні пакості секретута Балоги - раз не може вкусити, то хоч копне? Он недавно він в інтерв'ю хвалився, що зробить все, аби нагадити Тимошенко, зокрема, не дасть їй спокійно спати...
BTW (by the way) чому це досі президентськими літаками в Україні є Ил-62 та Ту-134, певно, старші ще за мене? Я думаю, ми не настільки злидні, щоб не можна було замовити щось нове, а для престижу - ще й українського виробництва. Он антоновці хваляться, що от-от добудують перший VIP Ан-148: пасажирів значно менше, ніж в рейсовому, салон зі шкіряними кріслами, далтність суттєво збільшена...
2008.10.05 | Свiдомий
Re: Так, президент справді має пріорітет (л)
"Анами" вони не користуються. Зате лише минулого року пригнали для преза новий "Airbus": http://oglyadach.com/news/2007/11/29/183014.htm2008.10.06 | GreyWraith
Тепер зрозуміло...
Явно пахне відкатом для завгоспів ДУС. І взагалі я не розумію потреби для держави у такій структурі, непідконтрольній уряду...2008.10.06 | kotygoroshko
censored хамливе
ось чому Путін не любить Ющенка - не тому, що Ющенко патріот України (мабуть він ніякий і не патріот), а тому що Ющенко не має тюряжних звичок і тюряжного ж хамського стилю спілкуванняцим же можна і пояснити зоологічну тягу Путіна до Януковича - свої...
2008.10.06 | GreyWraith
Я розумію і поділяю Ваше ствалення до Путіна...
... але називати когось хамом, при тому матюкаючись, не варто. Бо виглядає смішно.2008.10.06 | Дуся
Re: Я розумію і поділяю Ваше ствалення до Путіна...
Люди, ви всі, виявляється, добре знаєте російську включно з її жаргонними пластами. А я мушу зізнатися, що не знала цього слова, яке вжив Путін, тому не "образилася за нашу державу". Аж потім у коментарях прочитала, що це з рос. злодійського жаргону, і зрозуміла, що це справді було безпрецедентно грубо і непристойно. Я до цього знала лише слово "мазурки" - це такі святкові пляцки з марципанами або рожею, моя бабця їх пекла на Великдень. Я оце до чого кажу - може, якби ми менше занурювалися в глибини російських субкультур, то й не усвідомлювали б чийогось хамства і не нервувалися намарне, не страждали за "попрану честь держави"? Хай би наші дипломати тихенько з"ясували у словнику Даля значення слова "мазурік" і зробили відповідні висновки, а для суспільства хай би це звучало як пустий звук. Ну а якщо вже так сталося, що ви всі такі знавці рос. злодійського арго (з чого я справді вражена), то чи не краще було б зробити вигляд, що ви цієї мови не розумієте? Їй-бо, в деяких ситуаціях краще... жувати2008.10.06 | kotygoroshko
помиляєтесь
Дуся пише:> Люди, ви всі, виявляється, добре знаєте російську включно з її жаргонними пластами.
елементарний пошук на Гуглі, а не "ви всі, виявляється, добре знаєте російську"
особисто мені ця тема цікава, оскільки важко сказати хто більше шкоди наносить Україні - кацапський Сортіромоч чи наш Презо-лох, але візуально у них одне на одного є деяка антипатія
я це пояснював собі тим, що Ющ - патріот України, хоч і сильно нестандартний і загадковий
аж із цієї теми роблю висновок, що Сортіромоч - типова урка, а Ющ - типовий вчительський мамин синок, своєрідний різновид ботана
2008.10.07 | Свiдомий
Re: помиляєтесь
kotygoroshko пише:> аж із цієї теми роблю висновок, що Сортіромоч - типова урка, а Ющ - типовий вчительський мамин синок, своєрідний різновид ботана
Жоден ботан не дасть себе так попустити, НМД.