Провокатори в Полтаві зіштовхують лобами євреїв з українцямив
11/02/2008 | did
26 квітня 2008 року відзначаючи 75-ліття Голодомору громадські організації м.Полтави, разом з держслужбовцями, серед яких був і губернатор Полтащини Валерій Асадчев, на розі вулиць Козака та Ш. Алейхема висадили на пустирі калиновий гай.
Полтавець Анатолій Банний на вимогу представника інспекції по благоустрою та озелененню виконкому Полтавської міськради пана Чорненького за проведення земляних робіт, відповідно до виставленого йому рахунку, заплатив через касу Ожадбанку в бюджет міста 28 грн. Після цього 178 кущів калини було висаджено.
За калиновим гаєм був постійний догляд волонтерів: калину підливали водою, збирали сміття, викошували бур'яни.
Незважаючи на дощове літо та достойний догляд за калиною, садженці чомусь почали всихати, а той взагалі - зникати цілими рядами. Калина, яка залишилась - була теж скалічена.
На 2 листада ц.р. із 178 кущів залишилось лише 39(?) Тому громадськість вирішила підсадити нові кущі в калиновому гаї.
З цією метою з Миргородського, Шишацького, Велико-Багачанського районів 1 листопада в Полтаву були доставлені 150 садженців калини.
2 листопада, для проведення заходу по підсадженню кущів калини запросили студентів полтавських вузів.
Та на великий подив представники місцевої влади - Полтавського міськвиконкому прийшли і почали вимагати припинити висаджування калини. Серед них був Ю.Стрюк, який присутнім заявив, що цю будівельну діляну міськрада віддала під синагогу. Для присутніх це була новина. Дивує як міська рада могла віддати під синагогу земельну ділянку, яка була вже освячена священиком православної церкви під калиновий гай.
Як молодь, так представники міліції, які були викликані підлеглими пана пана Стрюка, були шоковані вимогами можновладців.
Ніхто з полтавців не протестує проти будівництва в Полтаві синагоги. Якщо полтавська єврейська община бажає будувати синагогу - хай будують хоч три - місця для цього вистачить. Згадаймо хоча б 54 га землі колишніх артскладів. Це за 100 метрів від пам'ятника жертвам Голокосту. І теж у центрі міста.
Тому провокаційно необдумані дії зі сторони місцевої влади зайві.
Полтавці за те, щоб євреї, які виїхали з Полтави до Ізаїлю почали масово повертатися до Полтави. Як це відбувається в Москві.
До речі, перед будівництвом будь-якого обє'кту в історичній частині міста Полтави повинні бути проведені археологічні розкопки, місце будівельного майданчика повинно бути огорожено парканом. Цього нічого не було, коли висаджувався калиновий гай.
Дивує позиція Полтавської міськради та її виконавчого комітету, які на вимогу десятків полтавців переживших великий Голодомор, серед яких: Яремко, Міщенко, до цього часу не встановили пам'ятника жертвам Голодомору та не дали жодного прізвища (!?) в обласну книгу пам'яті жертв Голодомору.
Полтавець Анатолій Банний на вимогу представника інспекції по благоустрою та озелененню виконкому Полтавської міськради пана Чорненького за проведення земляних робіт, відповідно до виставленого йому рахунку, заплатив через касу Ожадбанку в бюджет міста 28 грн. Після цього 178 кущів калини було висаджено.
За калиновим гаєм був постійний догляд волонтерів: калину підливали водою, збирали сміття, викошували бур'яни.
Незважаючи на дощове літо та достойний догляд за калиною, садженці чомусь почали всихати, а той взагалі - зникати цілими рядами. Калина, яка залишилась - була теж скалічена.
На 2 листада ц.р. із 178 кущів залишилось лише 39(?) Тому громадськість вирішила підсадити нові кущі в калиновому гаї.
З цією метою з Миргородського, Шишацького, Велико-Багачанського районів 1 листопада в Полтаву були доставлені 150 садженців калини.
2 листопада, для проведення заходу по підсадженню кущів калини запросили студентів полтавських вузів.
Та на великий подив представники місцевої влади - Полтавського міськвиконкому прийшли і почали вимагати припинити висаджування калини. Серед них був Ю.Стрюк, який присутнім заявив, що цю будівельну діляну міськрада віддала під синагогу. Для присутніх це була новина. Дивує як міська рада могла віддати під синагогу земельну ділянку, яка була вже освячена священиком православної церкви під калиновий гай.
Як молодь, так представники міліції, які були викликані підлеглими пана пана Стрюка, були шоковані вимогами можновладців.
Ніхто з полтавців не протестує проти будівництва в Полтаві синагоги. Якщо полтавська єврейська община бажає будувати синагогу - хай будують хоч три - місця для цього вистачить. Згадаймо хоча б 54 га землі колишніх артскладів. Це за 100 метрів від пам'ятника жертвам Голокосту. І теж у центрі міста.
Тому провокаційно необдумані дії зі сторони місцевої влади зайві.
Полтавці за те, щоб євреї, які виїхали з Полтави до Ізаїлю почали масово повертатися до Полтави. Як це відбувається в Москві.
До речі, перед будівництвом будь-якого обє'кту в історичній частині міста Полтави повинні бути проведені археологічні розкопки, місце будівельного майданчика повинно бути огорожено парканом. Цього нічого не було, коли висаджувався калиновий гай.
Дивує позиція Полтавської міськради та її виконавчого комітету, які на вимогу десятків полтавців переживших великий Голодомор, серед яких: Яремко, Міщенко, до цього часу не встановили пам'ятника жертвам Голодомору та не дали жодного прізвища (!?) в обласну книгу пам'яті жертв Голодомору.
Відповіді
2008.11.04 | Полтавець
Re: Провокатори в Полтаві зіштовхують лобами євреїв з українцямив
А як стало відомо вже після підсадки калинових кущів, що одним з найбільших провокаторів являється мер міста Матковський який незважаючи на те, що калиновий гай уже висаджений 26 квітня громадскістю міста виділив цю ділянку єврейській ромаді без проведення громадського слухання, адже він хоча сам і єврей, але таки виконує обов`язки мера українського міста яке являється духовною столицею України. І повинен громадську думку всіх полтавців поважати, а не продавати всі святині керуючись принципом, що гроші не пахнуть. Андрійку тхнуть і ще як тхнуть, а зароблені тобою смердять. А на день міста як повідали мешканці дому навпроти він наказав виставити приспособи для запуску феєрверків серед кущів калини і звичайно більшість кущів були звіряче витоптано та вирвані з корінням. Скажіть:- чим цей вандалізм до кущів калини висаджених на вшанування пам`яті жертвам Голодомору 1932-1933 років відрізняється від знищення Голодомором самих українців?2008.11.04 | Полтавець
Re: Провокатори в Полтаві зіштовхують лобами євреїв з українцямив
А як стало відомо вже після підсадки калинових кущів, що одним з найбільших провокаторів являється мер міста Матковський який незважаючи на те, що калиновий гай уже висаджений 26 квітня громадскістю міста виділив цю ділянку єврейській ромаді без проведення громадського слухання, адже він хоча сам і єврей, але таки виконує обов`язки мера українського міста яке являється духовною столицею України. І повинен громадську думку всіх полтавців поважати, а не продавати всі святині керуючись принципом, що гроші не пахнуть. Андрійку тхнуть і ще як тхнуть, а зароблені тобою смердять. А на день міста як повідали мешканці дому навпроти він наказав виставити приспособи для запуску феєрверків серед кущів калини і звичайно більшість кущів були звіряче витоптано та вирвані з корінням. Скажіть:- чим цей вандалізм до кущів калини висаджених на вшанування пам`яті жертвам Голодомору 1932-1933 років відрізняється від знищення Голодомором самих українців?2008.11.04 | читач
Re: Провокатори в Полтаві зіштовхують лобами євреїв з українцямив
Прикро це читати. Хоча українців завжди звинувачували у націоналізмі, але саме цього їм завжди не вистачало. Розтерзали калиновий гай на 18 році незалежності і всі мовчвть(?) Щоб не образились...2008.11.05 | Тарас Токар
Re: жодних міжнаціональних протистоянь у Полтаві немає
2008.11.05 | Тарас Токар
Так Ви мені поясніть, на чиєму боці Валерій Асадчев?
2008.11.05 | Тарасу Токару
Re: Так Ви мені поясніть, на чиєму боці Валерій Асадчев?
Тарасе пояснюю виключно там де гроші, а точніше великі гроші. А ви шановний скажіть у кого великі гроші?2008.11.06 | Тарас Токар
Re: Так Ви мені поясніть, на чиєму боці Валерій Асадчев?
Тарасу Токару пише:> Тарасе пояснюю виключно там де гроші, а точніше великі гроші. А ви шановний скажіть у кого великі гроші?
Я не знаю. Я три дні як у Полтаві. Може Ви скажете?..
2008.11.05 | сябр
гаї, калинові чи березові, не насаджуються без узгодження з місь
кою владою. тим більше в центрі міста. Освячення - це хєрня. Освятятть зараз навіть бордель із сауною.2008.11.06 | Сябру
Re: гаї, калинові чи березові, не насаджуються без узгодження з місь
В Україні на найвищій і наймогутнішій вершині повинна височити християнська церква. А синагога, мечеть, костьол, а чи будь яка інша культова споруда не титульного народу повинна толерантно знаходитись на другому плані і тоді це буде визивати повагу титульного народу як до будь якої віри так і до сповідуючих ці віри. Адже приходячи до мечеті ми знімаємо взуття, до синагоги ми не маємо права зайти з непокритою головою. А ось до українців виходить можна прийти в гості та покласти ноги на стіл. А можливо давайте спитаємо українців чи бажають вони, щоб над духовною столицею України на найвищому пагорбі перекриваючи вигляд з міста на Хресто Воздвиженський монастир стояла велична синагога. Нехай вона буде, нехай їх буде дві, три, а то й більше - по кількості прихожан. Невже немає чудових місць де вони - синагоги будуть більш доречними. Це міська рада на своїй сесії нерозумно несе розбрат в дружні стосунки українського та єврейського народів.2008.11.06 | alfy
Re: гаї, калинові чи березові, не насаджуються без узгодження з місь
Абсолютно правильно. Пора вже себе поважати.2008.11.06 | Тур
Re: гаї, калинові чи березові, не насаджуються без узгодження з місь
Дуже сподобався приклад. Якщо ви зайшли до мечеті і не зняли взуття, або зайшли до синагоги з непокритою головою до вас підійде відповідальний представник громади і запропонує ліквідувати порушення. Хіба ви будете сперечатися? Ні - ви виконаєте ретуал і будете відповідати нормам поведінки тієї громади до якої прийшли. Як що ж будете сперечатись то вас в кращому разі просто виведуть на вулицю. Чому ж не рахуються з нашими українськими традиціями?2008.11.05 | harnack
Хозарія й хозаро-туркенята мають відродитись: давно пора