МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

назустріч євро-2012: що таке в Україні автобан?

11/04/2008 | Людмила
в нас тут начебто до Євро-2012 заходилися дороги робити.

їдемо ми сьогодні по трасі Одеса-Київ, яка в нас офіційно вголос зветься "автобаном", скромненько так їдемо - 120 км/г. машин практично нема, видимість прекрасна.
і зустрічаємо даїшників із радаром, які зупиняють таких як ми і або складають протокол, або тихенько отримують "свої" грошики, бо ж кажуть, а це у нас ніякий на автобан, а звичайна "дарога для автомобілєй".

ввечері їдемо назад. практично на тому самому місці збили людину. здається, насмерть.

і тут у мене питаннячка:
1. про які-такі дороги європейського рівню ми теревенимо, якщо більше 90 в нас все ще не можна їздити НІДЕ????
2. як впливає на безпеку дорожнього руху тупе стояння даїшників просто посеред дороги та складання протоколів на тих, хто насправді ніякої небезпеки на дорозі не створює?
3. хтось в даїшному відомстві здатен вимірювати ефективність? і застосовувати засоби, які здатні досягати мети?
4. чи існує в пересічного даїшника якась інша мета, крім тупого зшибання бабла собі у кишеню?

Відповіді

  • 2008.11.04 | Олена Весел

    мабуть я висловлю крамолу але у нас класичний автобан мабуть

    і не вийде... тобто платна дорога, але (!) по якій люди не ходять... у нас ремонтують дороги але не думають про людей, яким її потім перебігати. на дороги гроші закладаються а на підземні переходи чи наземні, але мостами - ні. в цьому проблема. на швидкісній трасі до речі лежачого поліцейського як найдешевший метод не поставиш...

    у Литві знайшли до речі вихід - у них всі дороги, в тому числі автобани - безкоштовні. але вони відносно безкоштовні, тому що на них підприємства платять спеціальний податок - гроші які йдуть виключно на облаштування доріг і підтримку їх у хорошому стані. Там теж ситуйовина приблизно як в Україні - основні траси знаходяться поблизу населених пунктів, там де немає населених пунктів - ліси, по яким ходють олені, збивати яких тоже тіпо як некомільфо. Тому траси з обох боків обладнанні ну не парканами, а сітками в лісі, а для людей передбачені переходи, якість доріг така, що я щиро вважала їх платними - що вони безкоштовні розказав посол на онлайні. я такі дороги бачила тільки в Німеччині. але там траса проходила в таких місцях, що до найближчого міста було кілометрів з 10, ну або принаймні 500 метрів до будівлі у Франції. Я не маю на увазі міста - в містах ситуація інша...
  • 2008.11.05 | kotygoroshko

    чо так мало?

    Людмила пише:
    > їдемо ми сьогодні по трасі Одеса-Київ, яка в нас офіційно вголос зветься "автобаном", скромненько так їдемо - 120 км/г. машин практично нема, видимість прекрасна.

    мало лі шо "офіційно вголос зветься"... Ви права купляли чі Вам їх подарували? у книжечці по правилам дорожнього руху хіба не вказано, як виглядає знак автобану і де він має бути встановлений?

    Ви бачили такий знак десь біля дороги Київ-Одеса? де саме?

    > і зустрічаємо даїшників із радаром, які зупиняють таких як ми і або складають протокол, або тихенько отримують "свої" грошики, бо ж кажуть, а це у нас ніякий на автобан, а звичайна "дарога для автомобілєй".

    жаль, звичайно, що не стріляють "таких як Ви"...

    > а це у нас ніякий на автобан, а звичайна "дарога для автомобілєй"

    ще раз - де Ви бачили знак, що протирічить сказаному даїшниками?

    > ввечері їдемо назад. практично на тому самому місці збили людину. здається, насмерть.

    такі як Ви збили

    > і тут у мене питаннячка:
    > 1. про які-такі дороги європейського рівню ми теревенимо, якщо більше 90 в нас все ще не можна їздити НІДЕ????

    брехати негарно

    в Києві є трек "Чайка"

    > 2. як впливає на безпеку дорожнього руху тупе стояння даїшників просто посеред дороги та складання протоколів на тих, хто насправді ніякої небезпеки на дорозі не створює?

    натякаєте, що для всіх краще, коли даїшників нема на дорозі?

    > 3. хтось в даїшному відомстві здатен вимірювати ефективність? і застосовувати засоби, які здатні досягати мети?

    риба гниє з голови

    а в Верховній Раді хтось "здатен вимірювати ефективність? і застосовувати засоби, які здатні досягати мети?"

    > 4. чи існує в пересічного даїшника якась інша мета, крім тупого зшибання бабла собі у кишеню?

    існує

    купити на це бабло гарну книжку, наприклад пушкінського "Євгенія Онегіна"
    Вам то шо? а у Вас якась існує мета, крім того шо насравши на відсутність дорожного знака про авдобан, доводити синкам депутатів, що Ви не гірше за них вмієте збивати вночі перехожих на трасі?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.05 | Людмила

      Re: чо так мало?

      kotygoroshko пише:
      > Людмила пише:
      > > їдемо ми сьогодні по трасі Одеса-Київ, яка в нас офіційно вголос зветься "автобаном", скромненько так їдемо - 120 км/г. машин практично нема, видимість прекрасна.
      >
      > мало лі шо "офіційно вголос зветься"... Ви права купляли чі Вам їх подарували? у книжечці по правилам дорожнього руху хіба не вказано, як виглядає знак автобану і де він має бути встановлений?

      в "книжечці" взагалі поняття "автобан" не існує.
      існує "дарога для автомобілів" та "автомагістраль".
      а траса офіційно зветься автобаном. НЕ дарогою для автомобілів.
      саме тому й їдуть з такою швидкістю, яку кожний сам собі встановлює.
      саме тому й питання. у прив"язці до Євро-2012. бо якщо ми повідомляємо європейцям, що можемо щось зробити по загальноєвропейских стандартах, то й магістральні шляхи маємо приводити до тих стандартів замість стандартного підходу свтановлення обмежень для усіх і усюди.

      > Ви бачили такий знак десь біля дороги Київ-Одеса? де саме?

      ага, там немає ЖОДНОГО знаку з тих, що встановлюють статус дороги.
      в тому то й справа.
      в Європі знаків понатикано - десятки на кожному кварталі. і постійно повторюються, на випадок, якщо водій якийсь не роздивився...
      а в нас знаки або суперечать один одному чи розмітці, або взагалі на десятки километрів - жодного.
      і даїшики цим користуються, замість того, щоб лад наводити. і Ви іх у тому підтримуєте...


      > > і зустрічаємо даїшників із радаром, які зупиняють таких як ми і або складають протокол, або тихенько отримують "свої" грошики, бо ж кажуть, а це у нас ніякий на автобан, а звичайна "дарога для автомобілєй".
      >
      > жаль, звичайно, що не стріляють "таких як Ви"...

      "ви" - в даному випадку множина, адже я казала "ми".
      і не дарма казала.
      бо НЕ Я була за кермом.
      а водій, в якого стаж понад 40 років. і жодної аварії.
      в мене стаж справді маленький - всього 4 роки. за ті 4 роки мені ще жодного разу не доводилося різко гальмувати. а присутні тут на форумі з мене ще й глузують, що я занадто обережно їжджу.
      так що Ваш наїзд щодо швидкості та небезпечності руху - як раз доречний, ага.

      так, ми їхали "всього" 120, адже більшість машин нас злЕгка обгоняли.
      нам справді нема чого було надто поспішати - їхати трасою всього 70 км, далі - то області.


      > > а це у нас ніякий на автобан, а звичайна "дарога для автомобілєй"
      >
      > ще раз - де Ви бачили знак, що протирічить сказаному даїшниками?

      ще раз. знаку, який підтверджує - так само нема... і це дуже зручно.
      бо потім буде стандартне: хто винен - невістка...

      > > ввечері їдемо назад. практично на тому самому місці збили людину. здається, насмерть.
      >
      > такі як Ви збили

      ага, то я з водіїм усіх людей збиваємо. щодня - тисячами. і переміщуємося шляхами України як Санта у новорічну ніч...


      > > і тут у мене питаннячка:
      > > 1. про які-такі дороги європейського рівню ми теревенимо, якщо більше 90 в нас все ще не можна їздити НІДЕ????
      >
      > брехати негарно
      >
      > в Києві є трек "Чайка"

      ага, дякую. ДАЇшники, щоправда про нього не знають :)
      чи цей трек - дорога на Бориспіль? бо ДАЇшники саме її назвали єдиною автомагістраллю...

      і скільки відсотків водіїв іздять по тому треку? і скільки відсотків водіїв в Україні жодного разу не їздили швидше за 90 км?

      >
      > > 2. як впливає на безпеку дорожнього руху тупе стояння даїшників просто посеред дороги та складання протоколів на тих, хто насправді ніякої небезпеки на дорозі не створює?
      >
      > натякаєте, що для всіх краще, коли даїшників нема на дорозі?

      натякаю на те, що ДАЇшники мають забезпечити БЕЗПЕКУ дорожнього руху, а не повільне пересування.
      різницю відчуваєте?
      в принципі, й на швидкості 90 можна збити людину на смерть. і на меншій швидкості також.
      натякаю на те, що варто включати мізки та справді аналізувати, що складає небезпеку, а що ні, і який рівень тієї небезпеки...

      >
      > > 3. хтось в даїшному відомстві здатен вимірювати ефективність? і застосовувати засоби, які здатні досягати мети?
      >
      > риба гниє з голови
      >
      > а в Верховній Раді хтось "здатен вимірювати ефективність? і застосовувати засоби, які здатні досягати мети?"

      а, то в нас за все відповідає ВР?
      а як вона не працює, то в країні всі мають сидіти склавши руки?


      > а у Вас якась існує мета, крім того шо насравши на відсутність дорожного знака про авдобан, доводити синкам депутатів, що Ви не гірше за них вмієте збивати вночі перехожих на трасі?

      нє, ну шо Ви... яка в мене взагалі може бути мета????
      о, а виявляється, синки депутатів - основні читачі ВФ. і Ви - також синок депутата?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2008.11.05 | 123

    наскільки я знаю - Київ-Бориспіль

    Там можна щвидще ніж 90.

    Якщо я не помиляюсь.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.05 | Людмила

      мабуть, не помиляєшся. ДАЇшники сказали, що можна )))))

    • 2008.11.05 | saha

      Re: наскільки я знаю - Київ-Бориспіль

      Київ-Бориспіль- 130 обмеження
      На деяких ділянках Київ-Харків 110 в "літній період".
      І в залежності від покриття.при чому ці ділянки міняються постійно називається дивись за знаками.
  • 2008.11.05 | OlenaSt

    Та траса називалася "автобаном" лише в кошторисах

    а насправді місцями й до "автомагістралі" не дотягує - за технічними характеристиками, навіть не за знаками.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".