МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Знищуються Українські школи! : В селі Малий Букрин Миронівського

11/08/2008 | Landwehr
ОПТИМІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:

ЗНИЩУЮТЬСЯ УКРАЇНСЬКІ ШКОЛИ!



В селі Малий Букрин Миронівського району, що на Київщині, намагаються закрити середню школу. І це далеко не єдиний випадок свавілля з боку владних структур.
Малобукринська школа не дуже велика. Порівняно з міськими школами 16 дітей – це мізер. Але на теренах України є школи ще менші: 5-7 дітей. Таких учбових закладів в сільській місцевості надзвичайно багато. Їх спільні риси незалежно від регіону – мала кількість учнів, віддаленість від великих населених пунктів, погані дороги, ще гірше, ніж дороги, фінансування, незадовільний стан технічних приміщень. Проте це УКРАЇНСЬКІ школи, в яких навчаються УКРАЇНСЬКІ діти. В основній масі проблем цих шкіл винна держава в особі її представників на місцях (районного, обласного чиновництва, і т.д.).
І от в нетрях Міністерства Освіти (в чиновницьких головах) майнула думка про оптимізацію шкільного процесу в Україні. Був спущений відповідний циркуляр і хвацьке чиновництво на місцях кинулося ревно його виконувати. Дооптимізувалися до того, що тисячі дітей вимушені добиратися часто десятки кілометрів до нового місця навчання. Під різними приводами закриті СОТНІ шкіл. Державні функціонери, як відомо, є неперевершеними майстрами демагогії. Тому в хід іде все: від нічим не підкріплених обіцянок до відвертої брехні та залякування батьків та вчителів.

Всі принади цієї «оптимізації» Малобукринська школа відчула, як то кажуть, на власній шкурі. Чотири рази за літо проводилися збори батьків та вчителів з метою закриття школи. Були висказані просто-таки чарівні аргументи: що діти в сусідньому селі (за 17 кілометрів) будуть мати кращий рівень освіти, кращі умови навчання і багато-багато цукерок. А якщо батьки не погодяться на закриття школи, то замість солодкого пряника отримають переведення дітей на індивідуальну форму навчання (біс його знає, що воно таке, але батьки лякаються),обріжуть фінансування школи, закриють їдальню.
Чиновниками була проведена титанічна робота: були індивідуально оброблені всі до одного батьки, всі вчителі і всі депутати Малобукринської сільради. І моторні хлопці з РайВНО частково добилися свого: частина батьків піддалася на провокацію і віддала-таки дітей в іншу школу. Ідальню закрили, позбавивши дітей шкільного (передбаченого державою!) харчування.
Оскільки перемога району була неповною, чиновництво не збирається здаватися. Чекається ряд перевірок (пожежники, СЕС), які мають доконати школу.
Місцеві жителі мають підозру, що будова школи, допоміжні споруди і один гектар землі під усим цим дуже комусь впали в око, раз районні чиновники так завзято намагаються «оптимізувати» дану школу.
Незважаючи на те, що президент Ющенко божився, мовляв, школи закривати не будуть, і Юля Володимирівна б’є себе косою в груди, що жодної школи не буде закрито, в Україні іде масове знищення сільських учбових закладів. І яскравим прикладом є ситуація з Малобукринською школою.
Ми не в змозі протистояти війні проти українських шкіл (нас дуже мало). Ми закликаємо всіх небайдужих українців, всю українську спільноту допомогти нам захистити нашу школу.



http://io.ua/s36125

Відповіді

  • 2008.11.08 | Sean

    будьте ласкаві, не кричіть у заголовках

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2008.11.08 | Yaroslav

    Оце так НСНУ керує Міністерством освіти і науки України

    Це ще одне підтвердження того, що "Наша Україна" є насправді антиукраїнським злочинним угрупуванням!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.08 | Landwehr

      Дійсно так НСНУ керує Міністерством освіти і науки України

      скоріше не керує а сприяє занепаду Української освіти як такої
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.08 | __Borya

        Re: Дійсно так НСНУ керує Міністерством освіти і науки України

        МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
        НАКАЗ
        м. Київ
        28.03. 2008 № 273



        Про затвердження Переліку
        конфіденційної інформації, що є
        власністю держави


        На виконання доручення Служби Безпеки України від 23.02.2008 р. № 26/6-1382 "Щодо відомчих переліків конфіденційної інформації" та необхідністю уточнення Переліку конфіденційної інформації, що є власністю держави у межах повноважень Міністерства освіти і науки України (накази МОН від 14.02.2002 р. № 5 ДСК та 19.11.2007 р. № 1015)
        НАКАЗУЮ:
        1. Затвердити і ввести в дію Перелік конфіденційної інформації, що є власністю держави у межах повноважень Міністерства освіти і науки України (додається).
        2. Пункт 2 наказу МОН від 14.02.2002 р. № 5 ДСК та пункт 1 наказу МОН від 19.11.2007 р. № 1015 вважати такими, що втратили чинність.
        3. Установити, що керівники всіх рівнів, державні службовці апарату міністерства несуть персональну відповідальність за дотримання вимог законодавства щодо захисту відомостей, розголошення яких має заподіяти шкоду державним інтересам України.
        4. Адміністративно-господарському департаменту (Ханюк В.А.):
        4.1. Довести даний наказ до керівників структурних підрозділів міністерства, установ та закладів освіти, державних підприємств та організацій галузі освіти і науки України.
        4.2. Зробити відповідну відмітку у справах архіву про внесені зміни до вказаних наказів міністерства.
        5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на Першого заступника Міністра Гребельника О.П.



        Міністр І.О. Вакарчук
















        ЗАТВЕРДЖЕНО:
        наказом міністра освіти
        і науки України
        від 28.03.08р. № 273


        ПЕРЕЛІК
        конфіденційної інформації, що є власністю держави
        у галузі освіти і науки України
        1. Загальні положення
        1.1. Відомості, передбачені цим Переліком, не можна наводити в матеріалах, призначених для відкритого опублікування.
        Під опублікуванням мається на увазі публічне розповсюдження матеріалів через газети, журнали, книжкові видання, телебачення, радіо та інтернет, кінодокументалістику, аудіо- та аудіовізуальні засоби, експонування в музеях, на виставках, конференціях, вивіз за кордон або передача іноземним громадянам.
        1.2. При підготовці матеріалів до публікації поряд з обмеженнями даного Переліку необхідно дотримуватись також вимог Положення про порядок підготовки матеріалів, призначених для відкритого опублікування.
        1.3. Обмеження Переліку не поширюються на відомості, що містяться в переданих для опублікування матеріалах і документах (їх проектах) Верховної Ради України, Секретаріату Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, а також в офіційних повідомленнях Укрінформу.
        1.4. Не можна публікувати, цитувати, посилатися на укази, постанови, інші акти та документи (їх проекти) Верховної Ради України, Секретаріату Верховної Ради України, Президента України, якщо вони мають гриф "Для службового користування", позначку "Без опублікування в пресі"; а також окремі положення цих актів, матеріалів, документів з такими грифами (позначками) без дозволу секретаріатів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та Секретаріату Президента України .
        1.5. Не можна зіставляти передбачені цим Переліком показники з будь-якими відкритими для публікації показниками, в тому числі з показниками спільних з іноземними державами підприємств та організацій, установ, наукових та освітянських програм і проектів.
        2. Сфера оборони, економіки, освіти і державної безпеки
        2.1. Плани установ і організацій, як об'єктів цивільної оборони (ЦО), щодо дій в надзвичайній ситуації мирного часу.
        2.2. Плани переведення установ і організацій (об'єктів ЦО) з мирного на воєнний стан.
        2.3. Річні доповіді установ і організацій про стан об'єктів ЦО.
        2.4. Вихідні матеріали (завдання на проектування та переписка) на об'єкти будівництва цивільної оборони та спеціального призначення.
        2.5. Виготовлення проектів та генеральних планів на будівництво об'єктів ЦО та спеціального призначення.
        2.6. Науково-дослідні роботи і дисертації з економіки розвитку воєнної сфери, військово-промислового комплексу, науково-технічного комплексу оборонного призначення, експертного потенціалу оборонної тематики та послуг, конверсії оборонного виробництва.
        2.7. Відомості про службові винаходи до повного завершення робіт по їх патентуванню в Україні і за кордоном.
        2.8. 3ведені відомості щодо організацій-виконавців та замовників, термінів виконання, обсягів фінансування науково-дослідних робіт, що виконуються в рамках міжнародних програм.
        2.9. Нетаємні роботи не за держзамовленням, що виконуються в інтересах МО, СБУ, МВС.
        2.10. Відомості про систему охорони та внутрішньо-об'єктовий режим.
        2.11. Відомості щодо підготовки фахівців для Збройних Сил України та інших військових формувань.
        2.12. Відомості про зміст міжурядових та міжвідомчих угод щодо співробітництва в галузі освіти і науки, а також міжурядових угод про визнання і еквівалентність документів про освіту та вчені звання.
        2.13. Відомості про зміст угод щодо реалізації міжнародних проектів та програм.
        2.14. Зведені відомості про персональний склад іноземних студентів, які проходять навчання у навчальних закладах України, а саме: кількість осіб, країна їх постійного мешкання, а також в яких закладах та на якому курсі вони навчаються.
        2.15. Відомості про надання, переоформлення, зупинення дії або скасування допуску громадян до державної таємниці (без розкриття змісту закритих документів).
        2.16. Інструкції (положення) про організацію роботи режимно-секретних органів і підрозділів технічного захисту інформації.
        2.17. Посадові інструкції (функціональні обов'язки) співробітників режимно-секретних органів, спеціалістів технічного захисту інформації.
        2.18. Відомості про організацію, перевірку наявності, знищення та особливості поводження з секретними документами, матеріальними носіями секретної інформації (без розкриття змісту закритих документів).
        2.19. Відомості щодо забезпечення режиму секретності під час поводження з секретними документами (без розкриття змісту закритих документів).
        2.20. Відомості про діяльність, спрямовану на забезпечення інженерно-технічними заходами конфіденційності, цілісності та доступності інформації (без розкриття закритої інформації).
        2.21. Відомості щодо забезпечення режиму секретності під час міжнародного співробітництва (без розкриття змісту закритих документів).
        2.22. Інструкції (положення) про порядок охорони державної таємниці, а також іншої інформації з обмеженим доступом під час міжнародного співробітництва.
        2.23. Проведення службових розслідувань за фактами розголошення конфіденційної інформації, втрати матеріальних носіїв та порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці (без розкриття змісту закритих документів).
        2.24. Відомості про кадрове забезпечення та роботу з кадрами в системі Міністерства освіти і науки України, підпорядкованих йому установ і організацій; про персональні дані працівників, їх особові справи, податкові декларації; кадровий резерв; заходи та результати вивчення і перевірок кандидатів на посади; плинність кадрів, штатний розпис.
        2.25. Відомості про підготовку фахівців на замовлення Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України, інших військових формувань.
        2.26. Відомості про хід підготовки, позицію представників Міністерства освіти і науки України (мета, тактика, методи) на переговорах з питань підготовки кадрів з діловими іноземними партнерами, виток і розголошення інформації про які дає змогу контрагентам або конкурентам негативно впливати на хід і результати переговорів на шкоду інтересам України.
        2.27. Відомості про зміст листування на запити державних органів, яким чинним законодавством надано право отримувати конфіденційну інформацію з кадрових питань.
        2.28. Відомості установ і організацій про чисельність військовозобов'язаних (форма 6) та порядок їх дій під час переходу з мирного на воєнний стан (апарат МОН).
        2.29. Відомості про зміст звернень, заяв, позовних заяв до органів прокуратури, судових органів з метою захисту порушених прав посадових осіб МОН, установи та організації, якщо при цьому розкривається конфіденційна інформація.

        3. Сфера науки і технологій
        3.1. Завдання, технічні завдання, окремі завдання на виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт щодо новітніх розробок, розголошення про які може завдати економічних збитків та зашкодити охороні прав на інтелектуальну власність, що виконуються в межах державних науково-технічних програм, міжгалузевих науково-технічних програм, наукових частин інших програм, розробок новітніх технологій науковими установами; пояснювальні записки, звітна документація по цих роботах, що не містять державної таємниці.
        3.2. Відомості про науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, що виконуються за державним оборонним замовленням і не містять державної таємниці, у тому числі:
        3.2.1 тематичні картки, матеріали запитів на виконання і фінансування, висновки наукової та науково-технічної експертизи, технічні завдання, розгорнуті календарні плани, науково-технічні звіти.
        3.3. Відомості про технології подвійного використання, що не містять державної таємниці, у тому числі:
        3.3.1 тематичні картки, матеріали запитів на виконання і фінансування, висновки наукової та науково-технічної експертизи, технічні завдання, розгорнуті календарні плани, науково-технічні звіти.
        3.4. Листування із загальних питань за напрямом діяльності стосовно спеціальної інформації, що торкаються пропозицій до напрямів діяльності, розроблення документів, проведення відповідних заходів, якщо вони не містять державної таємниці.
        3.5. Документи, що стосуються організаційних питань та учасників семінарів із спеціальної інформації.

        4. Відомості з питань мобілізаційної підготовки національної економіки

        4.1. Про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо:
        4.1.1. створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей;
        4.1.2. виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;
        4.1.3. мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;
        4.1.4. забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;
        4.1.5. показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами, потреб галузей національної економіки на особливий період;
        4.1.6. підготовки фахівців у закладах освіти на особливий період;
        4.1.7. надання транспортних, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових та інших послуг в особливий період;
        4.1.8. капітального будівництва в особливий період;
        4.1.9. створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.
        4.2. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.
        4.3. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.
        4.4. Відомості про військовозобов'язаних, заброньованих за центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.
        4.5. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.
        4.6. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.
        4.7. Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців центральних та місцевих органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки.
        4.8. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.
        4.9. Відомості, які містяться в експлуатаційній документації на програмні засоби та комплексну систему захисту інформації в автоматизованих системах із питань мобілізаційної підготовки національної економіки.
        4.10. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується окремого підприємства.
        4.11. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану підприємства, установи, організації.
        4.12. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації щодо життєзабезпечення населення в особливий період.
        4.13. Відомості про організацію оповіщення, управління і зв'язку, порядок переведення органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації на режим роботи в умовах особливого періоду.
        4.14. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту органу державної влади, іншого державного органу, органів місцевого самоврядування.
        4.15. Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, окремого підприємства, установи, організації.
        4.16. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації.


        Примітки:
        1. Термін дії грифу "ДСК'' для документів, пов'язаних з науково-дослідними роботами (НДР), становить три роки. У разі необхідності продовження часу або припинення дії обмежень для документів з грифом "ДСК" повинно прийматись окреме рішення експертною комісією установи за узгодженням із замовником.
        2. Рішення про публікацію окремих питань стосовно науково-дослідних робіт обов'язково повинно бути оформлено експертним висновком у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України 1992 року №419.
        3. При знятті грифу "таємно" з НДР комісією повинно бути вирішене питання про доцільність надання інформації грифу "ДСК", а також перелік додаткових обмежень і вимог щодо часу їх дотримання.
      • 2008.11.08 | Мартинюк

        Цікаво хто Міносвіти затверджує кошторис і бюджетні кошти?

        І цікаво хто це зупинив фінасування близько 50 освітніх програм - просто недає грошей - невже міністр Вакарчук.

        Юля поставила всі міністерства які "не її" себто не БЮТівські в умови майже фінасової блокади. Якби були гроші на вчителів та матеральне забезпечення, то ніхто б шкіл не закривав .
  • 2008.11.09 | Михайло Свистович

    До чого тут українські школи? Російські такі малі теж закривають

    Landwehr пише:
    >
    > Малобукринська школа не дуже велика. Порівняно з міськими школами 16 дітей – це мізер.

    І тому краще їх возити до повноцінної школи іншого села, а не викладати біологію та математику й літературу силами одного вчителя.

    >
    > Але на теренах України є школи ще менші: 5-7 дітей

    В Миронівському районі? Сумніваюсь. А якщо є, то їх також краще закрити.

    > І от в нетрях Міністерства Освіти (в чиновницьких головах) майнула думка про оптимізацію шкільного процесу в Україні

    Хороша думка

    > Дооптимізувалися до того, що тисячі дітей вимушені добиратися часто десятки кілометрів до нового місця навчання

    Тисячі - десятки кілометрів? Навряд чи. Але якщо так є, то варто кричати, що не виконується програма "Шкільний автобус", а не про закриття УКРАЇНСЬКИХ шкіл.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.09 | Майстер

      Шкільний автобус здох.

      Замість возити дітей до школи та з, шкільний у автобус в одному відомому мені селі возив пасажирів за гроші в райцентр та назад. Тепер не возить - поламався. Виходить, що програму "шкільний автобус" ніхто не контролював, раз була така нецільова амортизація а/транспорту. Напевно, те ж саме в М.Букрині - автобус заїздили (хоч сумніваюся, що він узагалі був), а діткам з тих ярів як добиратись у "шкільне" село?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.10 | Михайло Свистович

        Re: Шкільний автобус здох.

        Майстер пише:
        > Замість возити дітей до школи та з, шкільний у автобус в одному відомому мені селі возив пасажирів за гроші в райцентр та назад. Тепер не возить - поламався. Виходить, що програму "шкільний автобус" ніхто не контролював, раз була така нецільова амортизація а/транспорту. Напевно, те ж саме в М.Букрині - автобус заїздили (хоч сумніваюся, що він узагалі був), а діткам з тих ярів як добиратись у "шкільне" село?

        Якщо проблему з транспортом не вирішили - варто протестувати проти закриття школи. Якщо транспортна доставка забезпечується - не варто.
  • 2008.11.09 | Майстер

    Знищуються також українські лікарні

    У моєму рідному селі - дуже-дуже славетному селі, пов'язаному з ім'ям дуже-дуже славетної людини, яку дуже-дуже часто згадують і навіть портрет її є на крупних банкнотах - споконвіку була лікарня. Зі стаціонаром, ренґеном (пулюєм), операційною, лабораторією, пологовим будинком... Усе як має бути. При т.зв. незалежності, оце тепер, лікарню закривають. МОє село й кілька навколишніх сіл лишаються без медичної допомоги. Мотивація одна й та сама - нема грошей. Селяни зібрали кількадесят тисяч гривень, ще трохи дав один посол України в одній арабській країні, який теж народився в цьому селі, сам лікар і батько якого був вельмишановним лікарем тут же ж. Грошей вистачить до нового року. А далі - закриють. Далі - добиратися в райцентр. Пенсіонерові. Серед ночі, серед зими. Або - село входить у т.зв. "Золоту підкову", яку зараз активно розробляють, село відвідують туристи (навіть іноземні - вони навіть при сов.владі відвідували). І якщо комусь із туристів стане погано - то медичної допомоги йому не бачити.
    Мораль - без мед.допомоги і мед.обслуговування сільське населення вимре значно скоріше й звільнить землю для ТНК.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".