МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Беркут" жорстко розігнав протест проти високих тарифів (л)

11/10/2008 | Iryna_
http://www2.pravda.com.ua/news/2008/11/9/84173.htm

"За інформацією, отриманою Ліга.net з місця подій, зіткнення учасників акції зі спецпідрозділом "Беркут" відбувалися достатньо жорстко. Затримані учасники акції направлені в Печерське і Шевченківське РОВД столиці.

Раніше вхід у метро на станції Хрещатик блокувався учасниками акції з метою безкоштовного пропуску пасажирів метро."

тобто у відповідь на будь-які протести - Беркут?

Відповіді

  • 2008.11.10 | Torr

    Якби тарифи стали дійсно високі, то

    протестанти жорстко розігнали би "Беркут". До речі, поцікавтись ціною квитка на метро у Лондоні.
    Слава Україні!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.10 | BROTHER

      Не зовсім про Лондон

      Такі ціни у Сан-Франциско: http://www.bart.gov/tickets/calculator/index.aspx

      кілометраж (майлидж) можно по Google.map перевірити.
    • 2008.11.10 | Koala

      Прошу(л)

      http://www.ukstudentlife.com/Travel/Transport/London/Underground.htm#TicketPrices2008

      Найдешевші (зона 1, по картці) - 1,5 фунтів(десь 14грн.). Найдорожчі (зони 1-9, одноразовий) - 7 фунтів (десь 65 грн.)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.10 | mala

        Навряд у Лондоні Метрополітен

        зшибаючи не малі кошти за рекламу, при цьому підвищуючи ціну за проїзд в чотири рази відверто зявляє журналістам, а отже усім громадянам, що не бажає відкривати бугалтерію для звітності, через те, що у них вона наче б то видеться по якихось там особливим стандартам. Справа тут не у тому, що проїзд подорожчав, а у тому, що нових станцій метро від цього не побудують і старі теж наврядчи будуть дуже ремонтувати. Всі ці гроші підуть до кишень обраних людей.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.10 | 123

          А чому Ви не обурюєтеся ціною 50 коп?

          За критеріями, наведеними Вами, 50 коп так само може бути забагато, як і 2 грн.

          Чому не вимагати, скажімо, 37 коп за жетон?

          mala пише:
          > зшибаючи не малі кошти за рекламу, при цьому підвищуючи ціну за проїзд в чотири рази відверто зявляє журналістам, а отже усім громадянам, що не бажає відкривати бугалтерію для звітності, через те, що у них вона наче б то видеться по якихось там особливим стандартам. Справа тут не у тому, що проїзд подорожчав, а у тому, що нових станцій метро від цього не побудують і старі теж наврядчи будуть дуже ремонтувати. Всі ці гроші підуть до кишень обраних людей.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.10 | mala

            Мені здається, що я чітко пояснила свою позицію.

            Я згодна з тим, що ціна за проїзд у нас була маленькою і що її треба збільшувати, але не розумію навіщо це робити якщо користі місту від цього не буде, тобто фактично ми просто докладаємо кошти в кишені певних людей, ми добровільно купуємо хм нові шкарпетки і зубну пасту навіть не питаючи чи повинні це робити.
            Чому ми як громадяни повинні підкорятись їхнім розпорядженням, а вони як обрані нами представники у владі вважають, що не зобов"язані звітуватись за витрачені кошти? Де логіка? Зрештою, де справедливість?

            123 пише:
            > За критеріями, наведеними Вами, 50 коп так само може бути забагато, як і 2 грн.
            >
            > Чому не вимагати, скажімо, 37 коп за жетон?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.10 | Михайло Свистович

              Re: Мені здається, що я чітко пояснила свою позицію.

              mala пише:
              > Я згодна з тим, що ціна за проїзд у нас була маленькою і що її треба збільшувати, але не розумію навіщо це робити якщо користі місту від цього не буде

              Буде

              > тобто фактично ми просто докладаємо кошти в кишені певних людей, ми добровільно купуємо хм нові шкарпетки і зубну пасту навіть не питаючи чи повинні це робити

              А що, ці певні люди (машиністи, електрики, прибиральниці, касирки, контролери) повинні ходити у старих шкарпетках і з нечищеними зубами?

              > Чому ми як громадяни повинні підкорятись їхнім розпорядженням, а вони як обрані нами представники у владі вважають, що не зобов"язані звітуватись за витрачені кошти?

              Якби вони прозвітувались перед тобою, ти б все одно нічого не зрозуміла :)

              > Де логіка? Зрештою, де справедливість?

              Там де і в тебе. Бо дивовижні висновки :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.11 | mala

                Re: Мені здається, що я чітко пояснила свою позицію.

                Михайло Свистович пише:
                > А що, ці певні люди (машиністи, електрики, прибиральниці, касирки, контролери) повинні ходити у старих шкарпетках і з нечищеними зубами?

                Ні, не повинні. Але я мала на увазі не цих людей, адже чомусь працівники метрополітену збираються страйкувати через те, що ціну на проїзд підвищили, а їхні зарплати - ні і не збираються.

                > Якби вони прозвітувались перед тобою, ти б все одно нічого не зрозуміла :)

                А вони не передімною звітуваись не хочуть, вони не хочуть щоб їхню звітність якась там єврокомісія перевіряла бо стандарти інші.

                > Там де і в тебе. Бо дивовижні висновки :)

                Не там, читайте уважніше слова на які намагаєтесь відповісти.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.11 | Михайло Свистович

                  Re: Мені здається, що я чітко пояснила свою позицію.

                  mala пише:
                  >
                  > адже чомусь працівники метрополітену збираються страйкувати через те, що ціну на проїзд підвищили, а їхні зарплати - ні і не збираються

                  Значить є непокриті інші витрати

                  >
                  > А вони не передімною звітуваись не хочуть, вони не хочуть щоб їхню звітність якась там єврокомісія перевіряла бо стандарти інші

                  Це - дуже погано. Проте зовсім не означає, що тарифи необгрунтовано високі. Я гадаю, що вони необгрунтовано низькі.
            • 2008.11.12 | Koala

              А які у вас підстави так вважати?

              mala пише:
              > Я згодна з тим, що ціна за проїзд у нас була маленькою і що її треба збільшувати,
              А я в цьому не певен. Бо не маю цифр. Але й кричати про завищені зараз ціни не буду, з тієї самої причини. А от вимагати оприлюднення бюджету метрополітену - буду.

              Директор метрополітену Мірошников, до речі, кілька разів вже робив заяви про необхідність збільшення цін, з яких випливало, що якщо розділити сукупні витрати метрополітену з п'ятирічною(!) амортизацією рухомого складу на кількість безпільгових(!) пасажирів, то виходить 1,68грн. за проїзд. Тобто, при пришвидшеній в рази амортизації вагонів і неотриманні компенсації від влади і грошей за рекламу, все одно 2грн - занадто дорого. Але, ще раз кажу, це - на пальцях. Цифр я не маю.
        • 2008.11.10 | Михайло Свистович

          Re: Навряд у Лондоні Метрополітен

          mala пише:
          > Справа тут не у тому, що проїзд подорожчав, а у тому, що нових станцій метро від цього не побудують

          І будують, і ще побудують

          > і старі теж наврядчи будуть дуже ремонтувати

          І ремонтують, і ще будуть ремонтувати

          > Всі ці гроші підуть до кишень обраних людей

          Ні, лише невеличка частка. Але якби й нічого не пішло, проїзд довелось би все одно підвищувати, якщо прагнути незбиткового метрополітену. Дві гривні - це ще мало.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.11 | mala

            Re: Навряд у Лондоні Метрополітен

            Михайло Свистович пише:

            > І будують, і ще побудують

            Ви про метро для білок? :)

            > І ремонтують, і ще будуть ремонтувати

            ремонтувати можна по-різному.

            > Ні, лише невеличка частка.

            Вона Вам самі сказали?

            >Але якби й нічого не пішло, проїзд довелось би все одно підвищувати, якщо прагнути незбиткового метрополітену.

            Він не є збитковим. Спробуйте замовти рекламу для своєї фірми в метрополітені і зрозумієте скільки грошей вони заробляють.


            >Дві гривні - це ще мало.

            Тільки чомусь коли у Вас в Ірпені підвищували ціни на проїзд у маршрутках вони були козлами і робили це необгрунтовано, а коли в Києві роблять те ж саме то це нормально і потрібно.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.11 | Михайло Свистович

              Re: Навряд у Лондоні Метрополітен

              mala пише:
              >
              > Ви про метро для білок?

              І для білок, і для людей

              >
              > ремонтувати можна по-різному

              можна

              >
              > Вона Вам самі сказали?

              Ні, я це розумію як адекватна людина

              >
              > Він не є збитковим

              Є

              >
              > Спробуйте замовти рекламу для своєї фірми в метрополітені і зрозумієте скільки грошей вони заробляють

              Явно недостатньо для покриття витрат

              >
              > Тільки чомусь коли у Вас в Ірпені підвищували ціни на проїзд у маршрутках вони були козлами і робили це необгрунтовано, а коли в Києві роблять те ж саме то це нормально і потрібно.

              Так, бо в Ірпені підвищують постійно, а в Києві років десять та сама ціна. Окрім усіх інших чинників. До того ж нові ірпінські ціни ми рівняли не до старих київських, а до тих київських нових, яких вимагали київські перевізники.
      • 2008.11.10 | Мартинюк

        А може спочатку лондонські заплати і соціальні виплати порахуємо

        Врешті , якщо вже пішла орієнтація на найбагатші країни, то може до Оману прицілимося чи ще до когось, де деякі речі взагалі безплатні?

        Ключове питання - як ці кошти будуть використовуватися. Я категорично проти, аби за мої гроші купувалися деморалізовані совком виборці та місця у Верховній Раді. В цьому приєднуюся до того, що сказала вище МАЛА.

        Окрім того, якщо виявиться що і у Лондоні в ціну закладені монопольні надприбутки, то це є дуже погано для того ж Лондона і Англії.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.10 | 123

          Чому вартість метро має обумовлюватися зарплатами?

          Коли Ви купуєте джинси - Ви ж не вимагаєте в продавця врахувати рівень зарплат?

          Так, метро є монополістом, при цьому таким, що належить громаді. Воно має працювати не задля прибутку (як продавець джинсів), а задля задоволення потреб громади.

          Очевидно, ключовим є питання окупності витрат на метрополітен (з урахуванням потреб у нових станціях, нових потягах тощо) за тої чи іншої ціни проїзду. Але хіба це питання залежить від рівня зарплат?

          Якщо метро є неокупним, то його треба субсідіювати з бюджету громади. НМД це менш справедливо, ніж встановити реальну ціну проїзду, яка б дозволили обійтися без дотування.

          Справедливіше нмд було б встановити високу ціну за однократний проїзд і великі знижки на проїздні (на 10 днів, на місяць, на рік тощо). Тобі б кияни платили мало, а приїджі (які не є членами київської громади, і щодо яких київський метрополітен не має бути лояльним - а може брати "комерційну" ціну, яка забезпечує і покриття витрат, і ще прибуток) - багато. Як я розумію, прибдизно так (хоч і недолуго, як завжди) і передбачено і новими черновецькими тарифами.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.10 | Мартинюк

            Так от - давайте побачимо незалежний аудит фінстану метро

            А тоді вже будемо робити "світоглядні висновки".
            Як на мене формула ціни вкрай проста :

            Затрати на утримання + Затрати на розбудову + Податкові відрахування - Плата за рекламу - Оренда торгових приміщеннь в залах метро і навколо станцій - Плата за проїзд ( невідома Х) = 0

            Незалежні аудитори ( бажано не один) повинні визначити всі ці складові і з оцього, чи подібного рівняння повинна бути визначена оця величина Х плати за проїзд.
            Якщо ми хочемо аби метро ще й оплачувало скажімо шкільні автобуси, то і це повинно бути також включене у розрахунок.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.10 | 123

              О, але у цій формулі нема про зарплати і соціальні виплати

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.10 | Мартинюк

                Заплати і нарахування входять у кожну позицію

                У нас поки що роботи масово не працють
            • 2008.11.10 | Михайло Свистович

              Re: Так от - давайте побачимо незалежний аудит фінстану метро

              Мартинюк пише:
              >
              > Як на мене формула ціни вкрай проста :
              >
              > Затрати на утримання + Затрати на розбудову + Податкові відрахування - Плата за рекламу - Оренда торгових приміщеннь в залах метро і навколо станцій - Плата за проїзд ( невідома Х) = 0

              За такої формули ціна квитка має бути гривень 10 :) Бо не забезпечується будівництво нових станцій виручкою з пасажирів. На це виділяються окремі статті в бюджеті. Впевнений, що й під деякі інші витрати теж.
          • 2008.11.10 | media

            Re: Чому вартість метро має обумовлюватися зарплатами?

            123 пише:
            > Коли Ви купуєте джинси - Ви ж не вимагаєте в продавця врахувати рівень зарплат?
            Вимагає цього ринок. Продавець працює задля прибутку, а метрополітен має інші завдання, про які Ви ж і говорите нижче.
            > Так, метро є монополістом, при цьому таким, що належить громаді. Воно має працювати не задля прибутку (як продавець джинсів), а задля задоволення потреб громади.
            Чомусь тут порівнюють Київ з Лондоном. Я не знаю, що в Лондоні, скажу, що у Варшаві, все ж ближче. Так от, одноразовий проїзд у будь-якому виді транспорту там коштує майже 6 гривень. Дорого як для нас. Це, правда, квиток на будь-який вид транспорту, який курсує за графіком, розрахованим по хвилинам (для цього є навіть спеціальні 20-хвилинні квитки, вартістю десь 4 гривні - час можна розрахувати, тому що трамваї по графіку їздять).
            Найбільш зручною там є покупка квитка на квартал, вартістю 400 гривень на наші гроші. Чи на місяць (160 гривень, а у Києві лише метро буде коштувати 80 гривень). Міська карта у Варшаві включає в себе всі види міського транспорту, плюс приміську електричку в межах міста (яка теж по графіку ходить). До того ж є іменним, тобто якщо загубиш, ніхто не скористається (хоча вартості, зрозуміло, не повернуть). До речі, якщо забудеш іменний проїзний, а буде контроль - штрафу (200 гривень) платити не треба, просто потім пишеш заяву, і штраф скасовують.
            А тепер - скільки платять кияни. На квартал метро коштуватиме 200 гривень, але плюс, врахуйте, ще багато киян користується маршрутками! Скажімо, маршрутка коштує 2 гривні, отже двічі на день - 4 гривні*20 днів - 80 грн. за місяць, тобто за квартал дуже багато киян віддаватимуть на проїзд всі 440 гривень, дещо дорожче, ніж у Варшаві при неспіввимірній якості послуг (якими є маршрутки і трамваї в Києві, нагадувати не треба). В річному вимірі для киян - 365 гривень на метро + 900 гривень маршрутки = 1265 гривень. Це десь на не набагато дешевше ніж у Варшаві, а ще ж врахуйте, що маршрутки протягом року коштуватимуть уже дорожче, ніж 2 гривні! Якщо рахувати по 3 грн. - це дорожче, ніж у Варшаві, при, повторюю, гіршій якості і очевидно, нижчих витратах (там і зарплати для персоналу вищі, і вартість електроенергії, і реклами в метро взагалі немає).
            Дещо інша ситуація, якщо, наприклад, візьмеш проїзний на рік на метро і ще на один вид транспорту - це 575 гривень на весь рік. Але таких "щасливчиків", щоб регулярний транспорт ходив по графіку - не так і багато. Плюс, люди ж часом їздять різними маршрутами, можуть і у вихідні кудись поїхати, і вже доведеться платити за ті ж маршрутки чи за інші види транспорту.
            Тепер питання. Чому я маю вірити показникам, які дає Зінченко, Черновецький, будь-хто? Чи здатна нинішня влада провести справедливий аудит? І чому тоді ми маємо цій владі платити гроші невідомо за що (якість то тролейбусів, маршруток і метро не зростає)?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.10 | 123

              От про якість послуг - дуже доречно

              Створення такої транспортної системи, яка б працювала чітко за графіком (із забезпеченням всіх стиковок, в тому числі й між різними видами транспорту, наприклад - автобус+трамвай) - це дійсно те, чим мала б зайнятися міська влада. Такі системи працюють в багатьох містах Європи (не лише у Варшаві).
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.10 | media

                Звичайно, працюють

                І дуже зручно :) хоч і дорогувато як для гостя міста, але жити в такому місті набагато зручніше, ніж у Києві.
                А в нас зараз ситуація, коли під прикриттям "ринку" і розмов про "собівартість" відбувається приблизно ось що. Базарна торгівка, яку вчора піймали на тому, що обважувала людей, підвищує ціни на м"ясо. Вона на базарі одна, то ж купують, нікуди діватися. Але чому я маю вірити її запевненням що "м"ясо цей раз хороше, а корми дорогі, а завтра МОЖЕ я кращого принесу"?
                От так і в Києві з транспортом. Прийнятною була би ситуація, якби нам а) спочатку підвищили тарифи, скажімо, до 1 гривні б) автобуси після цього стали ходити за чітким графіком, їх би стало більше, вони стали би зручнішими, нові станції метро вводилися тоді хоча б, коли обіцяють. От тоді би при наступному підвищенні я би перший сказав - а давайте підвищимо, певне буде ще краще. Сьогодні ж ми бачимо зростання послуг монополіста при незмінній (стабільно низькій) їй якості.
          • 2008.11.10 | Torr

            Re: Чому вартість метро має обумовлюватися зарплатами?

            123 пише:

            > Справедливіше нмд було б встановити високу ціну за однократний проїзд і великі знижки на проїздні (на 10 днів, на місяць, на рік тощо). Тобі б кияни платили мало, а приїджі (які не є членами київської громади, і щодо яких київський метрополітен не має бути лояльним - а може брати "комерційну" ціну, яка забезпечує і покриття витрат, і ще прибуток) - багато. Як я розумію, прибдизно так (хоч і недолуго, як завжди) і передбачено і новими черновецькими тарифами.

            ПРАВИЛЬНО!!! Нехай гості столиці платять за київлян - ги.

            Слава Вічному Космосу!
        • 2008.11.10 | Михайло Свистович

          На жаль, собівартість не зважає на зарплати

          Їй пофіг, що хтось хоче мати якісь блага, але не може на них заробити. Хто не заробляє на них - той не має. Це розуміють навіть мешканці угандійської провінції, а тому не вимагають водогону та ще й гарячого водопостачання.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.11 | Torr

            Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

            Михайло Свистович пише:
            > Їй пофіг, що хтось хоче мати якісь блага, але не може на них заробити. Хто не заробляє на них - той не має. Це розуміють навіть мешканці угандійської провінції, а тому не вимагають водогону та ще й гарячого водопостачання.

            Скажіть, Михайло, а нашо в Африці гаряче водопостачання?
            А відносно того, що треба заробити на блага - то тут ви дуже праві. Всім українцям треба брати приклад з Ахметова, і заробляти, заробляти, заробляти. :sol:
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.11 | Михайло Свистович

              Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

              Torr пише:
              >
              > Скажіть, Михайло, а нашо в Африці гаряче водопостачання?

              Для того самого, що і в Україні влітку.

              > А відносно того, що треба заробити на блага - то тут ви дуже праві

              Так, я не люблю лівих

              > Всім українцям треба брати приклад з Ахметова

              Не треба
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.11 | Torr

                Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                Михайло Свистович пише:
                > Torr пише:
                >
                > > А відносно того, що треба заробити на блага - то тут ви дуже праві
                >
                > Так, я не люблю лівих
                >
                > > Всім українцям треба брати приклад з Ахметова
                >
                > Не треба

                Михайло, якщо ви не любите ні лівих, ні капіталістів, то яка у вас, вибачте, соціальна орієнтація?!
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.11 | Михайло Свистович

                  Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                  Torr пише:
                  >
                  > Михайло, якщо ви не любите ні лівих, ні капіталістів

                  Хто Вам сказав, що я не люблю каптіалістів?

                  >
                  > то яка у вас, вибачте, соціальна орієнтація?!

                  Я - неоконсерватор
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.12 | Torr

                    Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                    Михайло Свистович пише:
                    > Torr пише:
                    > >
                    > > Михайло, якщо ви не любите ні лівих, ні капіталістів
                    >
                    > Хто Вам сказав, що я не люблю каптіалістів?
                    >
                    > >
                    > > то яка у вас, вибачте, соціальна орієнтація?!
                    >
                    > Я - неоконсерватор

                    Вибачте мою необізнанність. Але шо такє український неоконсерватор? Шо консервуєте? Старорежимні пережитки і превілеї?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.11.12 | Михайло Свистович

                      Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                      Torr пише:
                      >
                      > Вибачте мою необізнанність. Але шо такє український неоконсерватор? Шо консервуєте? Старорежимні пережитки і превілеї?

                      Вам треба вивчити, що таке неоконсерватизм як ідеологія, щоб не уявляти явище буквально згідно його назви. Український неоконсерватор такий самий як і неокосерватор в будь-якій іншій країні.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.11.13 | Torr

                        Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                        Михайло Свистович пише:
                        > Torr пише:
                        > >
                        > > Вибачте мою необізнанність. Але шо такє український неоконсерватор? Шо консервуєте? Старорежимні пережитки і превілеї?
                        >
                        > Вам треба вивчити, що таке неоконсерватизм як ідеологія, щоб не уявляти явище буквально згідно його назви. Український неоконсерватор такий самий як і неокосерватор в будь-якій іншій країні.

                        Та мені цікаве ваше розуміння цього вашого "українського неоконсерватизму." Цікаво, бо впевнений, що український "неоконсерватор" і європейський - це субстанції різні. Але ви, Михайло, у цьому не винні - так вже сталося що Ви і вони на різних горшках сиділи. ;)
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.11.13 | Михайло Свистович

                          Re: На жаль, собівартість не зважає на зарплати

                          Torr пише:
                          >
                          > Та мені цікаве ваше розуміння цього вашого "українського неоконсерватизму

                          Таке саме як і європейського
    • 2008.11.10 | Михайло Свистович

      Re: Якби тарифи стали дійсно високі, то

      Torr пише:
      > протестанти жорстко розігнали би "Беркут"

      Не факт
  • 2008.11.10 | Микола Гудкович

    В ситуації треба розібратися (оновлено)

    1. Хто був організатором акції? Які політичні/громадські організації?
    2. Які були гасла в учасників акції?
    3. Чого досягли організатори?
    4. Чого, виходячи з дій організаторів/учасників, вони воліли досягти?

    Я бачив вчора у френдстрічці свого ЛДж, як Андрій Манчук (kermanich) радів, що про акцію пишуть, і збирав список ЗМІ, які пишуть.

    Варто подивитися, як подані ці новини, і на чому там робиться акцент. і тоді стане зрозуміліше, хто і навіщо проводив цю акцію.

    Деякі відповіді:
    1. Організація марксистів (ОМ).
    2. «Бєсплатний праєзд».
    3. Привернення уваги до себе.
    4. Привернення уваги до себе.

    Якщо я помиляюся, виправте, будь ласка.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.10 | Мартинюк

      Судячи по гаслах якісь неокомуняки.

      Типу "нехай за проїзд платять багаті"
      Проїзд ніщо, світова революція - все .
    • 2008.11.10 | Kulish

      Re: В ситуації треба розібратися

      По-перше, якщо я би був настільки пасіонарним і організовував би таку акцію, то не на на вечір неділі перед міськрадою. До кого там у цей час звертатись? До чергових міліціянтів?
      По-друге, якщо хтось на Хрещатику блокує вхід у метро, палить покришки та інше, то що повинна робити міліція? Нащо вона тримує зарплату (з наших податків)? Питання риторичне...
      І по-третє... Я як і всі також постраждав від цього вульгарного подорожчання. Но таких "захисників", як комуняки, не потребую і з наими на 1 км... не сяду "протестувати".
      Московьке лайно вирішило скористатись моментом...
  • 2008.11.10 | Jaderko

    Про акцію під Київрадою, як я її бачив.

    Мене здивувало те, що акція не викликала особливого інтересу серед киян. Окрім лівацької масовки в декілька десятків чоловік там було мало сторонього люду. Ще декілька людей з КУПРУ під однім червоно-чорним прапором, якийсь чоловічок з Зубру, групка з "Ми -- кияни!".

    Аудіосупровід від горкому КПУ. Звукоряд відповідний від Клави Шульженко до Харчикова. Тема пісень цього "барда" не дуже багата. Це боротьба з буржуями, бандерами, уніатами, за Сталіна, за Леніна, за СССР і т. і. Під мелодію "Яблачка" Харчіков наярівал частушки, в яких закликав вішати буржуїв, глобалістів, закопувати демократів. Я подумав, цікаво, Тягнибоку ще й досі шпиняють за недуже вдалий виступ на Говерлі в 2004 році, а от комікам можна вдаватися до публічних закликів до соціальної ворожнечі і їм усе сходить з рук!

    Цілком нудна акція. Хоча і Черновецький вдався до помилки, відкривши рух Хрещатиком та "забувши" вмикнути вуличне освітлення біля Міськради.

    Нудний перебіг акції порушила група приблизно з 200 чоловік молоді зі ЖЖ-спільноти "Годі!". Вони принесли декілька скатів і їх підпалили. Повалив чорний густий їдкий дим. Менти викликали ОМОН, який поганяв молодь Хрещатиком у бік вулиці Прорізної. Мені не сподобалося підпалювання шин. Гасло було у молоді "Бєсплатний проєзд!". Сумнівне гасло, між іншим. Когось затримали.

    Як не дивно, я більше на стороні Черновецького в цій конкретній ситуації...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.10 | странник

      Re: Про акцію під Київрадою, як я її бачив.

      Jaderko пише:
      > Як не дивно, я більше на стороні Черновецького в цій конкретній ситуації...

      Звичайно, бо ж це були ліваки. :))) Головне в нас не економіка, як завжди.
    • 2008.11.18 | BROTHER

      Підпал - це свідоме викликання пожежі

      шляхом застосування джерела вогню до певних об'єктів.

      **************************************************************
      Jaderko пише:
      > Мене здивувало те, що акція не викликала особливого інтересу серед киян. Окрім лівацької масовки в декілька десятків чоловік там було мало сторонього люду. Ще декілька людей з КУПРУ під однім червоно-чорним прапором, якийсь чоловічок з Зубру, групка з "Ми -- кияни!".
      >
      > Аудіосупровід від горкому КПУ. Звукоряд відповідний від Клави Шульженко до Харчикова. Тема пісень цього "барда" не дуже багата. Це боротьба з буржуями, бандерами, уніатами, за Сталіна, за Леніна, за СССР і т. і. Під мелодію "Яблачка" Харчіков наярівал частушки, в яких закликав вішати буржуїв, глобалістів, закопувати демократів. Я подумав, цікаво, Тягнибоку ще й досі шпиняють за недуже вдалий виступ на Говерлі в 2004 році, а от комікам можна вдаватися до публічних закликів до соціальної ворожнечі і їм усе сходить з рук!
      >
      > Цілком нудна акція. Хоча і Черновецький вдався до помилки, відкривши рух Хрещатиком та "забувши" вмикнути вуличне освітлення біля Міськради.
      >
      > Нудний перебіг акції порушила група приблизно з 200 чоловік молоді зі ЖЖ-спільноти "Годі!". Вони принесли декілька скатів і їх підпалили. Повалив чорний густий їдкий дим. Менти викликали ОМОН, який поганяв молодь Хрещатиком у бік вулиці Прорізної. Мені не сподобалося підпалювання шин. Гасло було у молоді "Бєсплатний проєзд!". Сумнівне гасло, між іншим. Когось затримали.
      >
      > Як не дивно, я більше на стороні Черновецького в цій конкретній ситуації...
      *********************************************************

      Ви, мабудь, законослухняна людина, тому Вам підпалювання шин і не сподобалоса. Звичайно, спалювання шин - це ще не є підпал, але... хто зна, на що неконтрольоване паління шин може перетворитися. У будь якому випадку, миліція мала стовідсоткові підстави припинити такі дії. Наскільки дії ментів були адекватні, хай суд вирішує, але з Вашого репортажу можна зробити попередній висновок, що дії міліції були цілком виправдані.

      Стаття 294. Масові заворушення

      1. Організація масових заворушень, що супроводжувалися насильством над особою, погромами, підпалами, знищенням майна, захопленням будівель або споруд, насильницьким виселенням громадян, опором представникам влади із застосуванням зброї або інших предметів, які використовувалися як зброя, а також активна участь у масових заворушеннях -

      караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років.

      2. Ті самі дії, якщо вони призвели до загибелі людей або до інших тяжких наслідків,-

      караються позбавленням волі на строк від восьми до п'ятнадцяти років.


      Тобто, цього всього не трапилося, але деякі ознаки злочину, за який у статті №294 передбачена кримінальна відповідальність, таки мали місце. От менти і поквапилися...
  • 2008.11.10 | Mars

    Re: "Беркут" жорстко розігнав протест проти високих тарифів (л)

    Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявляет, что сегодня высокими ценами и тарифами киевляне расплачиваются за щедрость своего мэра Леонида Черновецкого в ходе избирательной кампании.http://obzor.ua/kiev/6681 А я что-то верю в то, что и Юля причастна к повышению тарифов на проезд.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.10 | GreyWraith

      "Блажен, кто верует, тепло ему на свете"...

      Mars пише:
      > Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявляет, что сегодня высокими >ценами и тарифами киевляне расплачиваются за щедрость своего мэра >Леонида Черновецкого в ходе избирательной кампании.
      Правильно каже.

      >А я что-то верю в то, что и Юля причастна к повышению тарифов на проезд.
      "А что-то верю в то" - така критика уряду куди більше дискредитує самих критиків, ніж уряд. :)

      Таки Балога СП укомплектував різним сміттям: за цілий рік всі високооплачувані піарники максимум, на що спромоглися, - це не "я что-то верю". :)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.10 | Михайло Свистович

        Re: "Блажен, кто верует, тепло ему на свете"...

        GreyWraith пише:
        > Mars пише:
        > > Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявляет, что сегодня высокими >ценами и тарифами киевляне расплачиваются за щедрость своего мэра >Леонида Черновецкого в ходе избирательной кампании.
        > Правильно каже.

        Неправильно каже. Популістські і лицемірно.
      • 2008.11.12 | Koala

        Почухайте врешті-решт Балогу, щось він сильно вам свербить...

  • 2008.11.10 | Микола Гудкович

    Почитайте, будь ласка, це (л)


    http://kiev.pravda.com.ua/columns/4917fc2194c02/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.10 | Мартинюк

      Червоні з Рашою намагаються очолити протести

      Черновецький тому підігрує.
      Типова радянська схема "експорту революції"
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.10 | странник

        А хіба ще когось цікавлять ціни?

  • 2008.11.12 | raw_stick

    "Ой Іване, і нащо ми ту гуму палили?"

  • 2008.11.18 | BROTHER

    Стаття 279. Блокування транспортних комунікацій

    Iryna_ пише:
    > http://www2.pravda.com.ua/news/2008/11/9/84173.htm
    >
    > "За інформацією, отриманою Ліга.net з місця подій, зіткнення учасників акції зі спецпідрозділом "Беркут" відбувалися достатньо жорстко. Затримані учасники акції направлені в Печерське і Шевченківське РОВД столиці.
    >
    > Раніше вхід у метро на станції Хрещатик блокувався учасниками акції з метою безкоштовного пропуску пасажирів метро."
    >
    > тобто у відповідь на будь-які протести - Беркут?


    *******************************************************
    http://www.crime.org.ua/osobliva/11/

    Розділ XI
    ЗЛОЧИНИ ПРОТИ БЕЗПЕКИ РУХУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ

    Стаття 279. Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства

    1. Блокування транспортних комунікацій шляхом влаштування перешкод, відключення енергопостачання чи іншим способом, яке порушило нормальну роботу транспорту або створювало небезпеку для життя людей, або настання інших тяжких наслідків, -

    карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

    2. Захоплення вокзалу, аеродрому, порту, станції або іншого транспортного підприємства, установи або організації -

    карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

    3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили загибель людей або інші тяжкі наслідки, -

    караються позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років.
    ******************************************************************************

    Тарифи, протести, корупція, незадоволення - це все має певний здоровий глузд, але не дайте себе втягнути у лайно. Люди незадоволені, це зрозуміло, вони мають бажання дізнатися, а куди ж підуть гроші - стовідсотково праві, але.... блокування станцій - це злочин. Погодьтеся, це дуже небезпечний спосіб протестувати.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".