МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ДАІ за перший день штрафів накосила мільйон

11/18/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Співробітники ДАІ 18 листопада, у перший день дії закону про підвищення відповідальності за порушення правил дорожнього руху, склали адміністративних протоколів на загальну суму понад 1 млн. грн.

Про це УНІАН повідомили у Департаменті зв’язків з громадськістю Міністерства внутрішніх справ України.

Загалом, за інформацією ДЗГ, 18 листопада співробітники ДАІ зафіксували 7 тис. 870 порушень Правил дорожнього руху, з яких 3 тис. 791 (48%) - грубі порушення, що могли призвести до дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками. Це – керування транспортними засобами в нетверезому стані, порушення швидкісного режиму, проїзд на заборонний сигнал регулювальника чи світлофора, порушення правил обгону, проїзду перехресть, зупинки та стоянки.

Між тим в ДГЗ зазначають, що через нові штрафи в Україні з минулої доби спостерігається зменшення аварійності. Зокрема, кількість дорожньо-транспортних пригод з потерпілими зменшилася майже на третину. У ДТП на 64% менше загинуло людей та на 33% менше травмовано порівняно з відповідним періодом часу минулого року.

До патрулювання було залучено 3,5 тисячі працівників Державтоінспекції.

Як повідомляв УНІАН, в Україні набрав чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху».

Цим законом передбачено збільшення розмірів штрафів за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху. В середньому штраф за правопорушення становить 85-100 грн. Значно підвищується відповідальність за здійснення грубих порушень Правил дорожнього руху, зокрема, штраф за проїзд на заборонений сигнал світлофора становить 170-204 грн., а за управління транспортним засобом у нетверезому стані – 1360-2550 грн.

За грубі і систематичні порушення Правил дорожнього руху рішення про покарання у вигляді позбавлення права управління транспортним засобом або стягнення штрафу значного розміру прийматимуться тільки судом.

поставив:sean

Відповіді

  • 2008.11.18 | keymaster

    Як з цієї цифри вирахувати суму хабарів? Арихметика каже, що штр

    штрафів накосили аж раптом:

    1000000грн : 1750 патрулів = 571 гривня штрафу/патруль
    Звідки з простої арихметики, при середнньому розмірі штрафу між 170 і 250 грн, скажімо, 190 грн, виходить, що кожен патруль накосив аж раптом 3 штрафи.

    Отут я не вірю, що вони протягом зміни змогли зафіксувати аж 3 порушення.

    Луценко! Де гроші за решту порушень?????
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2008.11.19 | avvy

    Re: ДАІ за перший день штрафів накосила мільйон

    В очередной раз залезли в карман простому народу. Ублюдошное государство с управителями
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.19 | kotygoroshko

      ублюдошний "простий народ" хай ходить пішки, якщо не вміє не пор

      ушувати
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.19 | stesin

        Саме ти чмо дурне. ДАІ робить порушниками ВСІХ, примусово

        Все організовано так, що порушником невідворотно стане кожний. Це їхня акуратно вибудована годівниця.

        Іди наймися до ДАІ, недолугенький.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.19 | keymaster

          ДАІ, чи, може, "законотворці" в законі?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.19 | stesin

            Саме ДАІ

            Ви ж не скажете, що то законодавча влада так по-кретинському організовує дорожній рух, розвішує безглузді знаки, малює розмітку, хитро налаштовує світлофори (або вимикає їх в годину пік) і все це в такий спосіб, щоби рани чи пізно порушником ПДР став кожний без винятку водій?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.19 | keymaster

              У нас у Львові знаки розвішує Управління транспорту міськради

              За погодженням з профільною депутатською комісією.
              Думаю, що в інших містах так само, бо є повноваження влади.
              От тільки чомусь штрафи не виписує депкомісія :) - але це мабуть недогляд законодавства.

              Розмітку доріг в місті робить знову ж таки відповідна комунальна служба, ДАІ не має для цього виробничого підрозділу.

              Світлофори вимикається за відповідним розпорядженням органу місцевої влади, але аж ніяк не розпорядженням начальника ДАІ. Інша річ, що це здійснюється внаслідок рекомендацій робочої групи з зустрічі якогось високого гостя, яке формально підмахується, не читаючи, бо за це немає відповідальності. :(
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.19 | stesin

                Звісно ДАІ саме нічого не робить - тільки... ПОГОДЖУЄ

                Даішники - професійні нероби, ясне діло, що всі роботи вони проводять руками інших, самі тілько вказівки дають.

                І робити я не хочу,
                І украсти я боюсь,
                Тож поїду я у місто
                І в міліцію наймусь.
        • 2008.11.19 | Микола Гудкович

          Панове, опануйте себе і не ганьбіться

          stesin пише:
          > Все організовано так, що порушником невідворотно стане кожний. Це їхня акуратно вибудована годівниця.

          Ні, не організовано.
          Ні, не кожний.

          Годівницею стає тільки тоді, коли Ви або хтось інший вирішує погодувати. Це зрозуміло?

          Проблеми в ДАІ є, але вони не вирішуються в такому тоні.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.19 | stesin

            Ага, вчитель життя прийшов... ну ходи сюди, розумнику.

            Микола Гудкович пише:
            > stesin пише:
            > > Все організовано так, що порушником невідворотно стане кожний. Це їхня акуратно вибудована годівниця.
            > Ні, не організовано.

            Ну то поясніть тоді, як так сталося, що без порушення ПДР по тому ж Києву проїхати фактично не можна? це випадковість, так?

            > Ні, не кожний.

            Хіба якщо пішохід, я дійсно забув уточнити "кожний водій".

            > Годівницею стає тільки тоді, коли Ви або хтось інший вирішує погодувати. Це зрозуміло?

            Ні, не зрозуміло. Пояснюйте далі, я вам на пусте ваше слово не вірю, а аргументів ви не наводите.

            Я, на відміну від вас, готовий навести аргументи і свої, і інших поважних людей. Наприклад, читайте: http://www.domik.net/mod/main/news/id201752477/ і це лише малесенький відсоток проблемно організованих місць.

            > Проблеми в ДАІ є, але вони не вирішуються в такому тоні.

            Так от щоб ти, моралізатор-теоретик, знав: проблеми в ДАІ не вирішуються взагалі. Ні в якому тоні. ДАІ це держава в державі (феодальна) і їй на тебе наплювати. Втім, ій на всіх наплювати.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.19 | kotygoroshko

              цитую по лінкові для тупих:

              stesin пише:
              > Я, на відміну від вас, готовий навести аргументи і свої, і інших поважних людей. Наприклад, читайте: http://www.domik.net/mod/main/news/id201752477/ і це лише малесенький відсоток проблемно організованих місць.



              "Эксперимент показал, что проехать по всему городу от начала до конца и не разу не нарушить, можно."
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.19 | stesin

                Кінченому кретину пояснюю: люди їздять конкретними маршрутами.

                Так от в Києві є певний перелік місць, де НЕ порушити неможливо, оскільки - наприклад - дорожна розмітка та знаки суперечать одне одному.

                Приклад: їдемо з Хрещатика в бік пл. Толстого, і нам треба повернути ліворуч на Рогнідинську, в бік Басейної. Ідіть виконайте лабораторну роботу, проаналізуйте результати (уважно!) і повертайтеся.

                > "Эксперимент показал, что проехать по всему городу от начала до конца и не разу не нарушить, можно."

                Це означає, що якщо поставити собі метою не "доїхати з п.А до п.Б" як то нормальні люди роблять, а навпаки мету поставити абстрактну - "проїхати Київ з кінця в кінець і не порушити" - то віднайти такий маршрут можливо. Але таке абстрактне катання містом є прерогатива журналіста, якому нічого більше робити.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.19 | kotygoroshko

                  схоже, Вас оштрафували ("вздрючили") - і правильно зробили

                  stesin пише:
                  > Приклад: їдемо з Хрещатика в бік пл. Толстого, і нам треба повернути ліворуч на Рогнідинську, в бік Басейної. Ідіть виконайте лабораторну роботу, проаналізуйте результати (уважно!) і повертайтеся.


                  не вмієте повертати "в бік пл. Толстого" - ходіть пішки, і бажано - тверезим
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.19 | stesin

                    тобі примарилось, птіца говорун ти наш голосистий

                    я вже не пам'ятаю, коли мене штрафували востаннє, і то це за швидкість було

                    просто треба вміти їздити містом, а не в інтернеті язиком ляпати
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.11.19 | kotygoroshko

                      я з Вами свиней не пас, не тикайте мені, мізандаїшнику

            • 2008.11.19 | Микола Гудкович

              Зі мною теж не треба в такому тоні. Я не ворог

              stesin пише:
              > Микола Гудкович пише:
              > > stesin пише:
              > > > Все організовано так, що порушником невідворотно стане кожний. Це їхня акуратно вибудована годівниця.
              > > Ні, не організовано.
              >
              > Ну то поясніть тоді, як так сталося, що без порушення ПДР по тому ж Києву проїхати фактично не можна? це випадковість, так?

              Відділімо мухи від котлет:
              1) Є проблемні місця, і там провина лежить не на водіях.
              2) Є скотство водіїв, яким плювати на ПДР, так само, як і скотство пішоходів, яким так само і туди само плювати. Найгірше в цьому те, що плювати їм також на своїх братів-українців, своїх співгромадян.

              Тому не все організовано. Формулюйте менш мітингово, і з Вами погодиться будь-хто.

              Насправді, є дві проблеми. Сваволя та некометентність ДАІ (та ін. «упал намочєних») і повна відсутність в деякіх водіїв поваги до інших учасників руху.

              > > Ні, не кожний.
              >
              > Хіба якщо пішохід, я дійсно забув уточнити "кожний водій".

              Пішоходи часто поводять себе так само негідно, як і водії. Тільки наслідки здебільшого не такі страшні.

              > > Годівницею стає тільки тоді, коли Ви або хтось інший вирішує погодувати. Це зрозуміло?
              >
              > Ні, не зрозуміло. Пояснюйте далі, я вам на пусте ваше слово не вірю, а аргументів ви не наводите.

              Вони беруть хабарі, тільки якщо Ви даєте хабарі. Так зрозуміліше?

              > Я, на відміну від вас, готовий навести аргументи і свої, і інших поважних людей. Наприклад, читайте: http://www.domik.net/mod/main/news/id201752477/ і це лише малесенький відсоток проблемно організованих місць.

              Є такі місця, я згоден (див. вище).

              > > Проблеми в ДАІ є, але вони не вирішуються в такому тоні.
              >
              > Так от щоб ти, моралізатор-теоретик, знав: проблеми в ДАІ не вирішуються взагалі. Ні в якому тоні. ДАІ це держава в державі (феодальна) і їй на тебе наплювати. Втім, ій на всіх наплювати.

              Гаразд.
              1. ДАІ — це стіна, її не прошибеш. З'ясували, плюнули.
              2. Є проблемні місця. Див. п. 1.
              3. Може, слід замислитися, як не порушувати ПДР в _не_проблемних місцях?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.19 | kotygoroshko

                порядна людина в журналісти не піде

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.19 | keymaster

                  Дякую. Ось я - журналіст. Член непорядної НСЖУ

              • 2008.11.19 | stesin

                Домовились, друже. По суті ж пояснюю

                Микола Гудкович пише:
                > Відділімо мухи від котлет:
                > 1) Є проблемні місця, і там провина лежить не на водіях.

                Вірно.

                > 2) Є скотство водіїв, яким плювати на ПДР, так само, як і скотство пішоходів, яким так само і туди само плювати. Найгірше в цьому те, що плювати їм також на своїх братів-українців, своїх співгромадян.

                Забагато слів, але в цілому вірно. Тут на допомогу приходить досвід практичного застосування теорії "розбитого вікна" в Нью-Йорку в 1993-2001 роках, за часів мера Джуліано. Для початку, прочитайте ось тут http://smi.liga.net/articles/IT086678.html загалом же гугл багато чого розкаже.

                Оце хамство водіїв є повний аналог побиття вікна.

                > Тому не все організовано. Формулюйте менш мітингово, і з Вами погодиться будь-хто.

                Годі вчити мене життю, давайте по суті. Ось ще аргумент:

                http://mgm.com.ua/modules.php?name=News&file=article&sid=1742

                по словам начальника ГАИ генерала-майора Геннадия Коломийца, «даже самый дисциплинированный водитель не может проехать по Киеву ни разу не нарушив — таковы реалии»

                Чому так відбувається, чому держава примусово робить своїх громадян правопорушниками? А ось і відповідь, цитую: http://www.prison.org/lib/christy4.shtml

                Преступность – это то, без чего не может существовать слабое государство. Это приводит к ситуации, о которой мы можем сказать: государства управляют через преступление

                почитайте статтю, прозрієте

                > Пішоходи часто поводять себе так само негідно, як і водії. Тільки наслідки здебільшого не такі страшні.

                Те саме "розбите вікно", і яка різниця - за кермом людина чи пішки...

                > > Ні, не зрозуміло. Пояснюйте далі, я вам на пусте ваше слово не вірю, а аргументів ви не наводите.
                >
                > Вони беруть хабарі, тільки якщо Ви даєте хабарі. Так зрозуміліше?

                Чого це ви раптом вирішили, що я нібито даю хабарі? вам здалося. Я 12 років за кермом і дуже давно від цієї практики відмовився.

                > > проблеми в ДАІ не вирішуються взагалі. Ні в якому тоні. ДАІ це держава в державі (феодальна) і їй на тебе наплювати. Втім, ій на всіх наплювати.
                >
                > Гаразд.
                > 1. ДАІ — це стіна, її не прошибеш. З'ясували, плюнули.

                В нинішньому стані держави (яка не просто слабка, а фактично відсутня) - так.

                > 2. Є проблемні місця. Див. п. 1.

                Так.

                > 3. Може, слід замислитися, як не порушувати ПДР в _не_проблемних місцях?

                А хто вам сказав, що особисто я порушую? Я-то якраз вмію проїхати куди треба так, як треба, і уникнути порушень. Бо я реально добрий водій, кращий за переважну більшість.
        • 2008.11.19 | kotygoroshko

          чуєш, підріло, подивися на лісополоси вздовж доріг і доведи що ц

          е ДАІ та мажори їх засрало ПЕТ-пляшками і целофановими торбинами під зав*язку
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.19 | Микола Гудкович

        Менше мізантропії, більше дотепності!

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.19 | kotygoroshko

          дотепності мені вистачає, включно з фотографіями

          в Житомирській області на краю одного немаленького населенного пункту є немаленький цвинтар

          в межу з ним немаленька тошнилівка

          картина, як то кажуть маслом: виїзджаєш з цього містечка, проїзжаєш цвинтар з церквою посередині і чуєш головсне ревіння музикантів, що грають чи то весілля, чи то юбілей майже на цвинтарі


          то ДАІшники винні, чи в цьому містечку живуть виключно мажори і депутати Верховної Ради?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.19 | Микола Гудкович

            Я вас чудово розумію. Але лайкою це не вирішити


            І мізантропією — теж.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.19 | kotygoroshko

              мізантропія? вирішили мене звинуватити у своїй професійній хворо

              бі?



              я не журналіст, на мізантропію я не хворий


              до речі, я десятки разів цитував Гамлєта, і на ВФ у тому числі:
              "Гамлєт. Не можна мстить. Повинні ми любити всіх підорасів, злодіїв, убивць. Бо кожний з них - народ, всі - богоносці."

              http://www.doslidy.kiev.ua/stories/st-hamlet-new.htm
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.19 | Микола Гудкович

                Програмісти — професійні мізантропи?


                kotygoroshko пише:

                Ні, я не вирішив Вас звинувачувати в будь-чиїй професійний хворобі.

                Просто я згоден з тим, що Ви пишете про скотство деяких людей, — окрім ставлення до них, висловленного образливими словами.

                > я не журналіст, на мізантропію я не хворий

                О, і я.
                Тому ж і думаю, — звідки в людини, не хворої на мізантропію, вигулькують такі лайливі оцінки?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.19 | kotygoroshko

                  в нашій країні журналісти — професійні мізантропи

                  Микола Гудкович пише:
                  > Тому ж і думаю, — звідки в людини, не хворої на мізантропію, вигулькують такі лайливі оцінки?


                  мої оцінки адекватні

                  я ж не професійний журналіст


                  мій світогляд, швидше за все, має назву мізанскотія

                  а до людей я відношусь нормально
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.19 | Микола Гудкович

                    Можливо… Хоча мають бути винятки

                    kotygoroshko пише:
                    >
                    > мої оцінки адекватні

                    За змістом — абсолютно згоден.

                    > я ж не професійний журналіст

                    А я взагалі не журналіст.


                    > мій світогляд, швидше за все, має назву мізанскотія

                    Зрозуміло. До мого світогляду теж входить схожа складова…

                    > а до людей я відношусь нормально

                    Ну то й гаразд.
          • 2008.11.19 | stesin

            Ну і при чому тут ДАІ і штрафі до сільского цвинтаря?

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.19 | Микола Гудкович

      Це демагогія. Будь ласка, не пишіть більше про «простий народ»

  • 2008.11.19 | omela

    Коли збільшать зарплатню працівникам ДАІ?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.19 | kotygoroshko

      може, краще їх перевести на єдиний податок?



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".