МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Уряд пропонує втричі збільшити податок на легкові автомобілі

11/26/2008 | Майдан-ІНФОРМ
У такий спосіб, за розрахунками уряду, вдасться витягнути з кишень українців 1 млрд 610 млн грн. Про урядовові ініціативи щодо пересажування самих урядовців на втричі дешевші автівки повідомлень досі не було.

Уряд пропонує втричі збільшити ставки податку на легкові автомобілі, а також на автомобілі для перевезення не менше 10 людей. Про це йдеться в проекті закону від 21 листопада 2008 р. № 3404, обнародуваному на сайті парламенту.

Згідно із законопроекту, пропонується перекласти податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів зі складу загальнодержавних податків і зборів (обов`язкових платежів) до складу місцевих податків і зборів, надавши органам місцевого самоврядування право встановлювати до визначених законом ставок податку підвищені коефіцієнти.

Прийняття проекту закону не припускає додаткового фінансування з Державного бюджету. Також очікується, що він дозволить збільшити прибуткову частину місцевих бюджетів на 1,61 млрд. грн. в розрахунку на рік.

Відповіді

  • 2008.11.26 | Helge

    Re: Уряд пропонує втричі збільшити податок на легкові автомобілі

    Чому б і ні?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.26 | 123

      Дійсно, чому не в 30 раз? Можна 16 млрд витягнути

      А собі на них втричі дорожчі лімузини придбати.

      Helge пише:
      > Чому б і ні?

      Отож!
    • 2008.11.26 | 123

      Чиновники дослухалися. 655 тис/грн за 1 автівку не платимо (/)

      Shooter'е, а Ви казали - Суперб! :)

      Тут йдеться про те - чи купувати А8 в ексклюзивній комлектації!

      http://delo.ua/news/95008/
      Чиновники отказываются от автомобилей премиум-класса
      17:38 / Среда, 26 ноября 2008 г.

      Украинские чиновники массово отказываются от приобретения автомобилей за средства из госбюджета. Так, управление государственной охраны отказалось от покупки шикарного авто представительского класса Audi A8 4,2 Langversion quattro за 655 тысяч гривен.

      Как пояснили в управлении, торги по заявленному тендеру не состоялись, потому что «осуществление закупки перестало отвечать государственным потребностям из-за наступления непредвиденных объективных обстоятельств».

      Хотя еще в начале этого года глава ведомства Валерий Гелетей утверждал, что машина премиум-класса необходима управлению в качестве дежурного дублирующего автомобиля для обеспечения безопасности должностных лиц, глав иностранных государств, их парламентов и правительств. Подробнее об этом читайте завтра в свежем номере «ДЕЛА».
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.27 | Shooter

        От бачите - таки не купили.

        123 пише:
        > Shooter'е, а Ви казали - Суперб! :)
        >
        > Тут йдеться про те - чи купувати А8 в ексклюзивній комлектації!

        Це в "нас" в крові. І байдуже - чиновник ти чи бізнесмен.

        Мій колєґа-киянин, бізнесмен "в вищій частині малого бізнесу" їздив на 5-7 річній А6 і жив у 2к квартирі з дружиною. Я би, маючи "зайві" гроші, і далі би їздив на А6, ще з 3-4 роки - легко, натомість би "збільшив кількість кімнат" до 3-4.

        Він купив нульового Лєксуса.

        Отакоє (с).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.12.30 | Михайло Свистович

          І навіть продали Re: От бачите - таки не купили.

          Он в Києві у всіх автобусах піарять благодійний продаж з аукціонів мерсів КМДА. Продали мерс Голубченка. А навіщо він йому? В цього скромного чиновника, який часто п"є "Хеннесі" в "Дольче" по 1500 грн. за 50 г є своя машина. Скоро почнеться більшовистська мода "Геть машини", і чесні чиновники, які не мають своїх машин, або мають розвалюхи, не встигатимуть нічого робити для громади. Нечесні ж їздитимуть на своїх "Лексусах" за вкрадені гроші, і їм той податок до задниці.
  • 2008.11.26 | zmej_gorynych

    Re: Уряд пропонує втричі збільшити податок на легкові автомобілі

    Машини, хатини, малини, мандарини... Нащо тим ахтунгам аж так сушити мізки і робити розумний вигляд. Все-одно не переконливо виглядає. Дарую ідею - просто, б..ть, подушне брати та й все. Половину, а то й три чверті майна та грошових засобів, котрі лишаються після сплати всіх податків та зборів. :sol: :hot:
    А потім, коли вже у живих геть усе відбиратимуть, то можна буде ще й на могилки родичів подать ввести :sol:

    Народ в курсах, що з нього вже давно луплять податей більше, аніж колись з кріпаків в переважній кількості панських помість?
  • 2008.11.26 | media

    І правильно

    Сподіваюся, це будуть не лише розмови. Бо інакше, чим в умовах кризи наповнювати місцеві бюджети?
    Варто би визначити якісь прогресивні ставки - щоби власники "Жигулів" платили небагато, а власники джипів - у 10-кратному розмірі.
    Це не має нічого спільного з "взять і подєліть". У всьому цивілізованому світі чим вищі доходи, тим більше платиш податку. Власники українських джипів не збідніють, якщо з них і по 5 тис. доларів в рік податку збирати. А якщо хто збідніє - значить, живе нє по срєдствам, хай продає машину, особливо якщо вона куплена в кредит.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.26 | 123

      А де ви там побачили про джипи? Там написано "втричі"

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.26 | media

        А скільки зараз платять власники автомобілів, які це суми?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.26 | 123

          Загалом більше 0,5 млрд на рік, якщо користуватися арифметикою

          Там правда в новині написано що місцева влада матиме право ще коефіцієнти уводити - чи це означає що втричі може стати ще більше я не знаю.

          Цікаво, чому коли дорожчає метро - народ кричить "а чи покращеться послуга за вчетверо більшу плату". А коли збільшується втричі податок на автівку - то чи покращеться хоч щось (дороги, контроль за паливом, контроль за дотриманням ПДР тощо), ніхто не питає...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.26 | media

            Тут трохи різні ситуації

            зараз обирати доводиться між поганим і дуже поганим. Податок на автівки потрібен для того, щоби латати дірки в бюджеті. Питання Ви ставите правильно - так, кошти від цього податку треба би спрямувати на фінансування громадських робіт з ремонту доріг в населених пунктах, наприклад (це би дозволило трохи зняти гостроту проблеми безробіття).
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.26 | ak1001

              нічого подібного

              і зараз можна зробити дуже добре
              - відкритий земельний ринок
              - кадастризація імені ментловер
              - податок на нерухомість

              а те що наш уряд як завжди обирає між поганим і ще гіршим - оце вже точно зовсім інша справа...
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.26 | media

                Діяти треба швидко,

                бо надходження до бюджету можуть припинитися швидше, ніж нинішня влада щось "кадаструє".
                Звичайно, податок на нерухомість і "кадастрування" -це звісно теж потрібно. Але прогресивний податок на автомобілі звісно треба би ввести. Плюс, можливо, одноразові комісії при продажу автомобілів дорожче 25 тис. доларів. Звісно, автоімпортери і ліберали типу "123" будуть нити, але що дєлать?
                Також, я би задумався над прогресивним податком на доходи фізосіб. Звісно, доходи при цьому, є ризик, підуть у тінь. Але. Якби був нормальний уряд, який не розкрадав ці гроші - то люди би почали платити податки. Риба з голови гниє.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.26 | ak1001

                  швидко вони тільки дурню роблять і крадуть

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.26 | media

                    Це, на жаль, так,

                    але й сидіти, нічого не роблячи, на нинішній податковій базі - довго не протягнеш.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.11.26 | 123

                      Нехай змінять нафіг всю цю базу

                      Україна на останніх місцях за умовами ведення бізнесу, за всіма економічними рейтингами.

                      У такій ситуації треба кардинально змінювати правила роботи бізнесу, а не вигадувати де можна ставки підвищити.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.11.27 | AxeHarry

                        А може завбазою треба міняти?

                    • 2008.11.26 | ak1001

                      і це було відомо рік тому

                      натомість у нас тут був мораторій імені Губського і держбюджет йшов на виплати боргів СРСР

                      я місяць тому запитував чи буде якась "польза" від керівництва країни яке довела країну до розрухи і чи буде користь від того якщо їм ще кредит МВФ в 16 млрд дати?

                      життя показує що не буде.
                      а кредит МВФ вже треба віддавати на борги за газ яких за словами Тимошенко в нас нема

                      і тепер ось це замість податку на нерухомість

                      Імхо вам краще перестати вести дискусії від імені уряду
                      це ми тут з вами сидимо, а вони - там.
                • 2008.11.26 | 123

                  ... і починати з розпродажу урядових автівок

                  Інакше це грабунок чиновниками громадян, а не боротьба з кризою.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.26 | Shooter

                    І взагалі заборонити купувати машини класу вищого ніж...

                    ...Шкода Суперб.

                    Крім, скажімо, Президента, ПМа, Голови ВР, НБУ та ФДМ. Максимум - ще кожному міністру.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.11.26 | 123

                      Шкода Суперб для затягнутого паска завелика

                      Обійдуться і меншими автівками. Їм там що - тещу возити на базар чи картоплю з дачі?

                      Та ж Октавія - нормальна зручна машина для всіх крім найвищих керівників.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.11.26 | Shooter

                        Вмовили. Октавія - так Октавія.

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.11.26 | 123

                          Отож. І тільки тоді можуть заїкатися про нові податки

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.11.26 | AxeHarry

                            Re: Отож. І тільки тоді можуть заїкатися про нові податки

                            Не тоді. Ще ж забули "своі" лавочки з вссякими "потрібними" бланками, голографіями, тимчасові талони на авто, справки про наявність/ненаявність справок, візити "покатацця", роздуті штати, "дозволи" на шось, ліцензіі на те ж саме "шось"....
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.11.26 | 123

                              моє "тоді" - це було образне таке "тоді"

                      • 2008.11.26 | Onnelikku Uut Aastat

                        І Фабії з них вистачить!

                  • 2008.11.27 | media

                    ОК, давайте порахуємо

                    Скільки чиновницьких автівок можна продати, і яка буде їх вартість на вторинному ринку, і наскільки це врятує ситуацію?
                    Я особисто проти того, щоб міністри їздили на "Тавріях". Це, по моєму, посміховисько і якийсь популізм, не кращий за "тищу" і подібні виплати "для людей".
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.11.27 | Shooter

                      Re: ОК, давайте порахуємо

                      media пише:
                      > Скільки чиновницьких автівок можна продати, і яка буде їх вартість на вторинному ринку, і наскільки це врятує ситуацію?
                      > Я особисто проти того, щоб міністри їздили на "Тавріях". Це, по моєму, посміховисько і якийсь популізм, не кращий за "тищу" і подібні виплати "для людей".

                      Я також проти Таврії. Але Шкода Суперб - це якраз розумний компроміс. Чи кожен міністр повинен їздити якщо не на 600, то мінімум на 500 мерсі?
                    • 2008.11.27 | 123

                      Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                      media пише:
                      > Скільки чиновницьких автівок можна продати, і яка буде їх вартість на вторинному ринку, і наскільки це врятує ситуацію?

                      Питання в принципі.

                      Збільшувати податки при жируванні на податкові гроші чиновників - аморально. Вони мають витрачати на себе набагато менше - незалежно від того, наскільки в абсоютному вимірі велику економію це дасть.

                      Для 30 млн дорослих україків не проблема скинутися по 20 коп на місяць, одержати за рік 10 млн доларів - і купувати океанську яхту для премєр-міністра, щороку нову. Це зовсім не накладно для українців - але якого хуя, перепрошую?

                      > Я особисто проти того, щоб міністри їздили на "Тавріях". Це, по моєму, посміховисько і якийсь популізм, не кращий за "тищу" і подібні виплати "для людей".

                      А хто казав про Таврії для міністрів?

                      Для заступника міністра куплена за народний кошт Октавія - забагато. Чи багато українців дозволяють собі за свої гроші мати хоча б авто типу Октавія? То чому вони мають купувати ще й краще авто не собі, а бездарному чиновнику?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.11.27 | media

                        Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                        > Збільшувати податки при жируванні на податкові гроші чиновників - аморально. Вони мають витрачати на себе набагато менше - незалежно від того, наскільки в абсоютному вимірі велику економію це дасть.
                        Звісно, що мають. Але по моєму, "не туди б"єте". Порширеною є практика, що приватні підприємства створюють для свої працівників належні умови праці. Наприклад, банки для свого топ-менеджменту купують не найгірші автомобілі - за гроші тих, хто бере в них кредити. Тобто, теж у якомусь сенсі "за народні гроші". І це, напевне, правильно. Однак, і у приватному бізнесі також мають місце зловживання - як у Штатах нещодавно менеджмент якогось банку, що розорився, влаштував спа-вечірку під час кризи. Я не кажу, що це правильно, але сам принцип - ви ж прихиьлник приватного бізнесу і т.д. Але дурити громадян, як бачите, можна і без участі держави.
                        Ви ж не виступаєте проти корпоративних абонементів у фітнес-центри для супер-пупер менеджерів і крєатівних дірєкторів якихось рекламних агенцій у Києві? А коли людина адмініструє сотні мільйонів бюджетних гривень - вас задавить жаба, коли вона піде до лікаря у Феофанію? Інша справа, що чиновники у дуже багатьох випадках є корупціонерами. Але "пересаджуванням міністрів на октавії" корупції не подолаєш.

                        > А хто казав про Таврії для міністрів?
                        Таврія для міністрів - це така сама гіпербола, як і ваша "нова яхта щороку для Прем"єр-міністра.
                        > Для заступника міністра куплена за народний кошт Октавія - забагато. Чи багато українців дозволяють собі за свої гроші мати хоча б авто типу Октавія? То чому вони мають купувати ще й краще авто не собі, а бездарному чиновнику?
                        Напевне, не мають. Тому реальним кроком було би обмеження придбанння будь-яких нових автомобілів, наприклад. А продавати - то наприклад голови комітетів ВР їздять на опелях кадеттах і на тих же октавіях. Так само в автопарку Кабміну - є і Мерседеси для міністрів, але є ті ж октавії. Хто купить зараз октавію 2002-2004 р.р. випусків, що це дасть? Хай уже їздять, тільки нових не купують.
                        До речі, утримання резиденцій президента і витрати на його діяльність - також величезні. Зараз подивлюся, скільки там у бюджеті.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.11.27 | 123

                          Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                          media пише:
                          > > Збільшувати податки при жируванні на податкові гроші чиновників - аморально. Вони мають витрачати на себе набагато менше - незалежно від того, наскільки в абсоютному вимірі велику економію це дасть.
                          > Звісно, що мають. Але по моєму, "не туди б"єте". Порширеною є практика, що приватні підприємства створюють для свої працівників належні умови праці. Наприклад, банки для свого топ-менеджменту купують не найгірші автомобілі - за гроші тих, хто бере в них кредити. Тобто, теж у якомусь сенсі "за народні гроші".

                          Цей сенс дуже "якийсь".

                          Приватні структури витрачають не суспільні, а приватні гроші. Гроші банку є приватними грошима. Банк є така сама приватна особа, як і Ви. Ваші особисті гроші є народними до тієї ж міри, до якої й банкові :)

                          > І це, напевне, правильно. Однак, і у приватному бізнесі також мають місце зловживання - як у Штатах нещодавно менеджмент якогось банку, що розорився, влаштував спа-вечірку під час кризи.

                          Це стало неправильно тоді, коли цей банк попхався просити в держави гроші - допомогу. Витрачаючи свої на вечірки. Допоки він не просив допомоги - це все були проблеми акціонерів банку, тобто приватні.

                          > Ви ж не виступаєте проти корпоративних абонементів у фітнес-центри для супер-пупер менеджерів і крєатівних дірєкторів якихось рекламних агенцій у Києві? А коли людина адмініструє сотні мільйонів бюджетних гривень - вас задавить жаба, коли вона піде до лікаря у Феофанію?

                          Що мені до грошей рекламних агенцій? Навіть якщо я їх кдієнт. Я купую в них товар чи послугу за визначену ціну. Ціна визначається лише ринком. Якщо в них через зависокі витрати на персонал ціна буде зависокою - я не буду давитися жабою, і піду до конкурента.

                          Завищувати витрати приватним структурам не дає конкуренція. А у чиновника нема конкурента.

                          > Таврія для міністрів - це така сама гіпербола, як і ваша "нова яхта щороку для Прем"єр-міністра.

                          Октавія, про яку йшлося - не гіпербола, а цілком нормальна автівка. Навіть занадто нормальна.

                          > > Для заступника міністра куплена за народний кошт Октавія - забагато. Чи багато українців дозволяють собі за свої гроші мати хоча б авто типу Октавія? То чому вони мають купувати ще й краще авто не собі, а бездарному чиновнику?
                          > Напевне, не мають.

                          Отож.

                          > Тому реальним кроком було би обмеження придбанння будь-яких нових автомобілів, наприклад. А продавати - то наприклад голови комітетів ВР їздять на опелях кадеттах і на тих же октавіях. Так само в автопарку Кабміну - є і Мерседеси для міністрів, але є ті ж октавії. Хто купить зараз октавію 2002-2004 р.р. випусків, що це дасть? Хай уже їздять, тільки нових не купують.

                          Можна передати комусь. Продати в розсрочку бажаючим співробітникам.

                          > До речі, утримання резиденцій президента і витрати на його діяльність - також величезні. Зараз подивлюся, скільки там у бюджеті.

                          Туди ж всі резиденції.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.11.27 | media

                            Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                            > Приватні структури витрачають не суспільні, а приватні гроші. Гроші банку є приватними грошима. Банк є така сама приватна особа, як і Ви. Ваші особисті гроші є народними до тієї ж міри, до якої й банкові :)
                            Ви просто говорили "про мораль" дуже багато. Але по моєму, їздити на представницьких машинах, якщо навіть ти вважаєш, що її заробив, у дуже бідній країні - це так само аморально. Наприклад, власник мережі автозаправок або НПЗ в Україні. Він дере спочатку втридорога, а піти простим людям більше - нікуди. І тоді він спокійно підрізає "жигулі" на "чесно заробленому" лендкрузері. Це я про мораль, про яку Ви говорили, і про "конкуренцію в приватному секторі".
                            > Завищувати витрати приватним структурам не дає конкуренція. А у чиновника нема конкурента.
                            Але яким, по вашому, має бути матеріальне забезпечення чиновнків і їх соціальні пакети? Якщо воно не має бути таким, як у приватних компаніях, то яким воно має бути? Тобто, чиновники - це на вашу думку едакі альтруїсти? Чому би тоді не піти, як хтось пропонував, на "зарплату міністрів таку, як у середньому по країні"? Отоді заживемо. І морально буде.
                            Біда в тому, що дешеві чиновники - це корупція і неякісна адміністрація. Якщо хтось є талановитим, то навіщо йому горбатитися на державу? Натомість, держава, як би не скорочувати апарат, потребуватиме якісних кадрів. А за популістських підходів - на держслужбі лишаться самі лише нездари і корупціонери ,що зараз і відбувається.

                            >
                            > Можна передати комусь. Продати в розсрочку бажаючим співробітникам.
                            Кому передати? Підозрюю, в наших умовах на цій "моральності" ще якісь завгоспи кабміну руки нагріють. І куплять ще кілька нових машин - але вже собі, за приватні, чесно зароблені гроші :)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.11.27 | 123

                              Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                              media пише:
                              > > Приватні структури витрачають не суспільні, а приватні гроші. Гроші банку є приватними грошима. Банк є така сама приватна особа, як і Ви. Ваші особисті гроші є народними до тієї ж міри, до якої й банкові :)

                              > Ви просто говорили "про мораль" дуже багато.

                              Не дуже, але говорив. Я говорив, що аморально, будучи на утриманні платників податків, виконуючи свої функції вкрай погано - просити в платників податків ще гроші і при цьому шикарно себе обслуговувати.

                              Аналогії з приватним бізнесом тут зовсім нема.

                              > Але по моєму, їздити на представницьких машинах, якщо навіть ти вважаєш, що її заробив, у дуже бідній країні - це так само аморально.

                              Можливо, це не надто морально (я, як правило, в такому випадку кажу що це "не скромно") - але точно не "так само" аморально.

                              > Наприклад, власник мережі автозаправок або НПЗ в Україні. Він дере спочатку втридорога, а піти простим людям більше - нікуди.

                              Якщо бізнес такий самий монополістичний як чиновник - тоді Ваша аналогія доречна. Але таких бізнесів мабуть не так вже й багато - і причина знову ж таки в корупції (АМК не працює належно), яку ми, здається, домовилися розглядати окремо :)

                              > І тоді він спокійно підрізає "жигулі" на "чесно заробленому" лендкрузері. Це я про мораль, про яку Ви говорили, і про "конкуренцію в приватному секторі".

                              За моїми спостереженнями, на жигулях підрізають не рідше ніж на лендкрузері :)

                              > > Завищувати витрати приватним структурам не дає конкуренція. А у чиновника нема конкурента.

                              > Але яким, по вашому, має бути матеріальне забезпечення чиновнків і їх соціальні пакети? Якщо воно не має бути таким, як у приватних компаніях, то яким воно має бути? Тобто, чиновники - це на вашу думку едакі альтруїсти? Чому би тоді не піти, як хтось пропонував, на "зарплату міністрів таку, як у середньому по країні"? Отоді заживемо. І морально буде.

                              Забезпечення - адекватним їхній кваліфікації та результатам їхньої діяльності; як і в приватній компанії.

                              > Біда в тому, що дешеві чиновники - це корупція і неякісна адміністрація. Якщо хтось є талановитим, то навіщо йому горбатитися на державу? Натомість, держава, як би не скорочувати апарат, потребуватиме якісних кадрів. А за популістських підходів - на держслужбі лишаться самі лише нездари і корупціонери ,що зараз і відбувається.

                              Нє - зараз нездари і корупціонери утримуються за великі гроші :)

                              > > Можна передати комусь. Продати в розсрочку бажаючим співробітникам.
                              > Кому передати?

                              дільничим лікарям, наприклад.

                              або продати.

                              > Підозрюю, в наших умовах на цій "моральності" ще якісь завгоспи кабміну руки нагріють. І куплять ще кілька нових машин - але вже собі, за приватні, чесно зароблені гроші :)

                              нагріють. Нехай кабмін організує себе так, щоб не нагрівав - і після цього приходить за новими податками.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2008.11.27 | media

                                А до речі, якщо податок таки запровадять,

                                Ви особисто будете його сплачувати? Чи продасте авто?
                                P.S. До речі, можуть його і не запровадити - депутати це жлоби ще ті.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2008.11.27 | 123

                                  Re: А до речі, якщо податок таки запровадять,

                                  media пише:
                                  > Ви особисто будете його сплачувати? Чи продасте авто?

                                  Буду звісно.

                                  А якщо збільшать подоходний податок на 2% - Ви будете його сплачувати чи емігруєте? А якщо на 4%?

                                  Маю на увазі що не зрозумів сенсу Вашого питання :)

                                  > P.S. До речі, можуть його і не запровадити - депутати це жлоби ще ті.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2008.11.27 | media

                                    Це так, просто цікаво

                        • 2008.11.27 | AxeHarry

                          Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                          >Інша справа, що чиновники у дуже багатьох випадках є корупціонерами. Але "пересаджуванням міністрів на октавії" корупції не подолаєш.


                          ТАК ЯКРАЗ І БЕЗПОСЕРЕДНЯ ПРИЧИНА нестачі $ у бюджеті - КОРУПЦІЯ.
                          а додатковими поборами корупція якраз і підтримуєцця.
                      • 2008.12.30 | Михайло Свистович

                        Re: Питання не лише в тому, скільки грошей вивільнемо

                        123 пише:
                        >
                        > Для заступника міністра куплена за народний кошт Октавія - забагато. Чи багато українців дозволяють собі за свої гроші мати хоча б авто типу Октавія? То чому вони мають купувати ще й краще авто не собі, а бездарному чиновнику?

                        А здарному?
            • 2008.12.30 | Михайло Свистович

              Re: Тут трохи різні ситуації

              media пише:
              > Податок на автівки потрібен для того, щоби латати дірки в бюджеті

              Так можна виправдати й податок на повітря
    • 2008.11.26 | AxeHarry

      Re: І правильно

      Я так розумію шо Таваріщ хотів би джипа , але з різних причин ніпалучаіцо.
      Ну. Ок. Я зараз іжжу на джипі. Пагаварім.

      За шо я буду платити реально дебільні суми? За ями на дорогах? За відсутність розмітки і світла? За бодяжений бензин?
      За нездатність заставити ДАІ працювати (стояти і драти $ за 10метрів від перехрестя яке вони мають регулювати - це не робота за яку я ВЖЕ заплатив податками)? За продаж парковочних площ під космічну забудову ? За лобіювання "ТавроСтрахіття"? За побори-побори-побори?
      І кому? Нездарам, невдахам і крадіям?

      Покажіть хоч 1 держструктуру яка працює саме так як вона має працювати за своіми функціями?
      Нема? То спочатку - займіцця собою, Таваріщі, зробіть НОРМАЛьНУ структуру держави/влади - задля цього вас МИ ВСІ туди випхали.
      А потім вже пропонуйте мені товар під назвою "Держава".
      Поки що це - недобросовісна реклама і рекет у підворітті "Мужик, а купи кирпич".
      Ну, що іноді буває з підворітними продавцями цегли ви в курсі....

      Не вмієте робити - ідіть у відомому секснапрямку. Поки не пізно.

      Ах, да.... Вам всі постійно заважають...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.26 | 123

        Я б і більше сказав

        AxeHarry пише:
        > Я так розумію шо Таваріщ хотів би джипа , але з різних причин ніпалучаіцо.

        Тільки дуже прошу - не про товариша. Дякую.

        > Ну. Ок. Я зараз іжжу на джипі. Пагаварім.
        >
        > За шо я буду платити реально дебільні суми? За ями на дорогах?

        Отут саме цікаве. Спочатку зробили такі дороги, що ними щоб більш-менш нормально їздити треба мати джипа. А потім за джипа ще й окремі гроші візьмемо :)

        Думаю, були б в нас дороги як у людей - було б і джипів приблизно стільки ж, скільки у людей...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.26 | AxeHarry

          В тему доріг і крадіів...

          http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,203953359
          Американский коммерческий банк Morgan Stanley выдвинул требование Укравтодору о досрочном погашении кредита.

          Об этом РБК-Украина сообщил источник в правительстве. "По этому вопросу с банком сейчас ведутся переговоры, думаю, что эта проблема будет решена", - сказал собеседник агентства.

          Проблемы Укравтодора с кредиторами уже вызвали реакцию правительства. На заседании Кабмина 19 ноября вице-премьер Григорий Немыря предложил привлечь Blackstone Group в качестве финансового консультанта правительства для Укравтодора.

          В мае с.г в СМИ уже появлялась информация о том, что Morgan Stanley неудовлетворен расходованием предоставленных Укравтодору средств. В частности негативную реакцию в банке вызвала закупка строительной техники.

          Необходимо отметить, кредитное соглашение о выделении Morgan Stanley средства для Укравтодора содержит положение, согласно которому в случае снижения рейтинга Украины на две позиции и более, банк имеет право требовать досрочное погашение всей суммы кредита. Ранее Укравтодор получил уведомление от банка о наступлении случая, предусмотренного кредитным соглашением.

          Как сообщалось, Morgan Stanley в 2007 г. предоставил Укравтодору два кредита под государственные гарантии на общую сумму 930 млн долл. Средства предназначались на строительство, реконструкцию и ремонт автодорог общего назначения.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.26 | 123

            Пропоную уряд сформувати з Blackstone Group

            AxeHarry пише:
            > http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,203953359
            > Американский коммерческий банк Morgan Stanley выдвинул требование Укравтодору о досрочном погашении кредита.
            >
            > Об этом РБК-Украина сообщил источник в правительстве. "По этому вопросу с банком сейчас ведутся переговоры, думаю, что эта проблема будет решена", - сказал собеседник агентства.
            >
            > Проблемы Укравтодора с кредиторами уже вызвали реакцию правительства. На заседании Кабмина 19 ноября вице-премьер Григорий Немыря предложил привлечь Blackstone Group в качестве финансового консультанта правительства для Укравтодора.

            Якщо Кабмін не здатен провести переговори з кредитором, а Blackstone Group здатен, і Кабмін його наймає - так нафіга ми найняли Кабмін? Давайте самі наймемо Blackstone Group - замість Кабміну.
            :)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.27 | ak1001

              проблема не в переговорах, а в професійній непридатності

              Необходимо отметить, кредитное соглашение о выделении Morgan Stanley средства для Укравтодора содержит положение, согласно которому в случае снижения рейтинга Украины на две позиции и более, банк имеет право требовать досрочное погашение всей суммы кредита. Ранее Укравтодор получил уведомление от банка о наступлении случая, предусмотренного кредитным соглашением.

              ---

              до речі наша премєрка про рейтингові агенства щось дуже смішне казала
              і дуже дуже вумне
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.27 | 123

                саме в ній, про це і йшлося в моєму дописі

        • 2008.11.27 | media

          Re: Я б і більше сказав

          > Отут саме цікаве. Спочатку зробили такі дороги, що ними щоб більш-менш нормально їздити треба мати джипа. А потім за джипа ще й окремі гроші візьмемо :)
          А хто ж ці дороги зробив такими? Ясна річ, що не пенсіонери і не власники жигулів, ланосів чи навіть шкод октавій. Дорогими автомобілями (а це не лише позашляховики, а й мерседеси, спортивні автомобілі) в Україні володіють так звані "суб"єкти влади". Знаю одного фермера на Черкащині, що джипом їздить. Але такі як він "середні бізнесмени" - це радше виняток. Плюс, чимало джипів куплено в кредит - от таких діячів мені не шкода. Тому що без нового джипа можна теж прожити цілком, а якщо це така вже нагальна потреба -хай платять податки. Зокрема, на київських дорогах люди їздять роками. Знаю людей, які їздять на б-у фордах, фольксвагенах уже більше 10 років. І нічого, нормально.
          > Думаю, були б в нас дороги як у людей - було б і джипів приблизно стільки ж, скільки у людей...
          Це все одно що сперечатися, що первинне: курка чи яйце. Хто йде у владу? Та ті ж люди, здебільшого, які можуть цілком "і так" купити автопарк джипів. Ясна річ, що їм пофіг дороги, бо ж "більш-менш нормально" вони можуть їздити. І податку прогресивного на дорогі автомобілі вони не введуть, не хвилюйтеся, депутатів жаба задавить платити більше. А для мене особисто немає різниці: депутат, чи так званий "бізнесмен". Важливо, що це люди, для яких джип - самоцінність. А от коли у владу прийдуть люди, для яких дорогий автомобіль не буде самоцінністю - от тоді і дороги почнуть ремонтуватися. А зараз я бачу з боку джиповласників лише особистий егоїзм. Але перепрошую, 45 млн. людей, які не мають в цій країні нічого, теж відчувають особистий егоїзм. І колись його виявлять.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.27 | 123

            Ну дороги в нас погані точно не від джипів

            Невже це треба доводити?

            media пише:
            > > Отут саме цікаве. Спочатку зробили такі дороги, що ними щоб більш-менш нормально їздити треба мати джипа. А потім за джипа ще й окремі гроші візьмемо :)
            > А хто ж ці дороги зробив такими?

            Автодор та його кулєгі - а Ви думали хто робить дороги? :)

            > Ясна річ, що не пенсіонери і не власники жигулів, ланосів чи навіть шкод октавій. Дорогими автомобілями (а це не лише позашляховики, а й мерседеси, спортивні автомобілі) в Україні володіють так звані "суб"єкти влади".

            В нас джипами називають і автівки типу мітсубіші аутлендер, чи нісан кашкай, чи тойота рав4. Це автівки для людей з достатком вище середнього, але не мільйонерів - середні автівки. Чи купували б вони такі автівки якби дороги були нормальні - хз.

            > Знаю одного фермера на Черкащині, що джипом їздить. Але такі як він "середні бізнесмени" - це радше виняток. Плюс, чимало джипів куплено в кредит - от таких діячів мені не шкода.

            Аха, до того ж китайських. і що - це олігархи теж, в кредит на китайському джипі? :)

            > Тому що без нового джипа можна теж прожити цілком, а якщо це така вже нагальна потреба -хай платять податки. Зокрема, на київських дорогах люди їздять роками. Знаю людей, які їздять на б-у фордах, фольксвагенах уже більше 10 років. І нічого, нормально.

            Тю, київські дороги. А за Києвом? Приїдьте в Харків, я Вам зроблю екскурсію :)

            І "нормально" - це неясно, скільки вони платять за ремонт :)

            > > Думаю, були б в нас дороги як у людей - було б і джипів приблизно стільки ж, скільки у людей...
            > Це все одно що сперечатися, що первинне: курка чи яйце. Хто йде у владу? Та ті ж люди, здебільшого, які можуть цілком "і так" купити автопарк джипів. Ясна річ, що їм пофіг дороги, бо ж "більш-менш нормально" вони можуть їздити. І податку прогресивного на дорогі автомобілі вони не введуть, не хвилюйтеся, депутатів жаба задавить платити більше.

            Я не хвилююся - я обурююся. Тим що зпочатку людей змушують купити джип, бо інакше не проїдеш, а потім за це ще й окремо гроші додаткові беруть.

            В Європі джипів набагато менше - може тому, що там дороги нормальні?

            Хоча, якщо не балуватися, то в цілому я згоден що податок на автівку мав би залежати від розмірів автівки (чим більша автівка - тим більше вона місця займає, іншим складніше існувати) і від кількості палива, що вона реально з*їла.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.27 | media

              Від чого погані дороги - це дискусія на тему, що первинне,

              матерія чи дух :) Я особисто вважаю що дух первинний :) І зв"язки між бідністю країни (і поганими дорогами) і кількістю мерседесів на вулицях таки існують (якщо це не арабські нафтошейхові країни, а Україна, чи Албанія, наприклад).
              Як ремонтують дороги в нормальній країні? Виділяють гроші, ремонтують, часом тендери виграють якісь дружні компанії, не без того, але дороги все одно будуються і ремонтуються. Міські голови в нормальних країнах їздять на прєсловутих шкодах октавіях, і асфальт у містах там латаний.
              У нас же відбувається що. Хтось вкрав мільярд, купив відповідну тачку (умовно - це Яник з Ахмєтовим). Дав вкрасти комусь поряд мільйон, або з барського плеча платить зарплату у 20 тис. дол. на місяць - той купив джипа або "сільську хату" (як Ганна Герман). Якийсь умовний родич Ганни Герман влаштовується при цьому в Автодор (реально - її чоловіка влаштували в Мінпаливенерго), і звісно, він за старим українським звичаєм хоче мати машину, не гіршу як у куми. На зарплату її не купиш, кредит брати не хочеться, от він і влаштовує "ремонт дороги", на зекономлені гроші купляє джипа. Але його сусід бачить купу джипів, що стоять та тротуарах біля "елітного житлового будинку", і думає - непорядок, треба й мені джипа. Але сусід - всього лише дірєктор фірми, живе тим що не платить податки та дає відкати всяким директорам будівельних супермаркетів, щоб ті купляли в нього імпортовані китайські склопакети. Куди він іде? В банк, бере кредит і купляє джип. Система ніпель.
              Тільки не кажіть мені, що джипи купляються в Україні лише тому, що дороги погані. Понти і мода - набагато вагоміший чинник, мені видається. Не будете ж ви стверджувати, що люди купують мабіли за 500 баксів, бо всі будівельники-заробітчани нагально потребують 3Г-зв"язку і різних прибамбасів телефону Nokia N95?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.27 | 123

                Re: Від чого погані дороги - це дискусія на тему, що первинне,

                media пише:
                > Тільки не кажіть мені, що джипи купляються в Україні лише тому, що дороги погані. Понти і мода - набагато вагоміший чинник, мені видається.

                Думаю, Ви праві - вагоміший. Але якість доріг теж чинник. Невеликі позашляховики не такі й понтові - але функціональні.

                > Не будете ж ви стверджувати, що люди купують мабіли за 500 баксів, бо всі будівельники-заробітчани нагально потребують 3Г-зв"язку і різних прибамбасів телефону Nokia N95?

                Не буду - я такого і не стверджував :)
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.27 | media

                  Re: Від чого погані дороги - це дискусія на тему, що первинне,


                  > > Не будете ж ви стверджувати, що люди купують мабіли за 500 баксів, бо всі будівельники-заробітчани нагально потребують 3Г-зв"язку і різних прибамбасів телефону Nokia N95?

                  > Не буду - я такого і не стверджував :)

                  Це я просто до того, що виправдовувати наявність в Україні величезної кількості дорогих авто (не лише джипів, зрештою) поганою якістю доріг - можна і наявність дорогих мабіл у селян пояснювати їх нагальною потребою у регулярному користуванні мобільним інтернетом (хоча насправді вони не знають, що це таке, але ж мобіла крута!).
                  Звісно, гранична корисність від дорогої мобіли, певне, вища, ніж дешевої (так само як і лендкрузера порівняно з фабією). Але питання зовнішніх ефектів, суспільних витрат, зрештою, доцільності - було, є і буде. Скільки би не говорити про "вільних людей і зароблені приватні гроші".
          • 2008.12.30 | Михайло Свистович

            Re: Я б і більше сказав

            media пише:
            >
            > А хто ж ці дороги зробив такими? Ясна річ, що не пенсіонери і не власники жигулів, ланосів чи навіть шкод октавій.

            Ці дороги й були такими. Їх просто ніхто не робив нормальними. І джипи тут не винні.

            >
            > Дорогими автомобілями (а це не лише позашляховики, а й мерседеси, спортивні автомобілі) в Україні володіють так звані "суб"єкти влади". Знаю одного фермера на Черкащині, що джипом їздить. Але такі як він "середні бізнесмени" - це радше виняток. Плюс, чимало джипів куплено в кредит - от таких діячів мені не шкода.

            Я знаю багатьох середніх бізнесменів на джипах, куплених не в кредит.

            > > Думаю, були б в нас дороги як у людей - було б і джипів приблизно стільки ж, скільки у людей...

            Не знаю жодного у місті, хто купив би джипа через дороги. Купляють задля комфорту (не кажу про тих, хто робить це заради престижу).
      • 2008.11.27 | media

        Re: І правильно

        AxeHarry пише:
        > Я так розумію шо Таваріщ хотів би джипа , але з різних причин ніпалучаіцо.
        "Не судіть всіх по собі" (С). По моєму, їздити в містах на джипах - це тупе жлобство. До того ж, це заважає іншим - мені особисто, наприклад, заважають припарковані на тротуарах джипи, вони там чи не найбільше місця займають. Тому я і джипа не придбаю ніколи - бо це буде заважати іншим людям. Ми ж не у арізонській прерії живемо, де на позашляховиках треба їздити.

        > За шо я буду платити реально дебільні суми? За ями на дорогах? За відсутність розмітки і світла? За бодяжений бензин?
        Шановний, от поїдьте в ріальна еуропейську країну. Багато джипів ви там побачите? Там чомусь джипів і дорогих спортивних автівок - кіт наплакав, а от ям на дорогах немає, розмітка є і бензин не бодяжиться ,поліція хабарів не бере, і парковки функціонують. Чомусь мені видається, що почати змінювати владу і систему треба із себе. Не їздити наприклад, на джипах, які жеруть чимало бензину, заважають іншим людям і взагалі є ознакою тупого жлобства у бідній країні. Нормальні люди їздять в усьому світі на нормальних автомобілях. І мають нормальну владу.


        > Нема? То спочатку - займіцця собою, Таваріщі, зробіть НОРМАЛьНУ структуру держави/влади - задля цього вас МИ ВСІ туди випхали.

        Кажіть це товаріщам, яких ви туди випхали і за яких голосували.

        > А потім вже пропонуйте мені товар під назвою "Держава".

        То по вашому, не треба податків взагалі платити, уникати їх сплати, чи як?

        > Ах, да.... Вам всі постійно заважають...
        Такі як ви - заважають не лише мені.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.27 | AxeHarry

          Re: І правильно

          media пише:
          >По моєму, їздити в містах на джипах - це тупе жлобство. До того ж, це заважає іншим - мені особисто, наприклад, заважають припарковані на тротуарах джипи, вони там чи не найбільше місця займають. Тому я і джипа не придбаю ніколи - бо це буде заважати іншим людям. Ми ж не у арізонській прерії живемо, де на позашляховиках треба їздити.
          >

          Шановний пане,

          Як тільки настає сезон (з початку квітня до середини жовтня) я іжжу по місту на 2х колесах. Чи ви хочете вказувати всім кому на чому іздити? Хочете практикувати камунізьму?

          >Чомусь мені видається, що почати змінювати владу і систему треба із себе.

          Чомусь мені здаєцця шо дана фраза звучить так "НЕ лізьте до владоможців, займайтеся тим чим вам височайше дозволено. Поки дозволено"
          Мою відповідь можете собі лише уявити, бо друкувати іі не буду - забанять...

          >Не їздити наприклад, на джипах, які жеруть чимало бензину, заважають іншим людям і взагалі є ознакою тупого жлобства у бідній країні. Нормальні люди їздять в усьому світі на нормальних автомобілях. І мають нормальну владу.
          >

          нормальні - це стосуєцця лише Вашоі уяви.

          На полювання, на рибалку, у село, по нечищеному снігу у Києві - на чому Ви іздите?
          Якщо Ви не йіздите на рибалку/полювання - це ж не означає шо ніхто не має на нього іздити.


          > То по вашому, не треба податків взагалі платити, уникати їх сплати, чи як?

          А чому коли стосуєцця відповідальності владоможців - Ви зразу згадуєте про податки - тобто про то шо ВСІ ВАМ ПОВИННІ а не ВИ ВСІМ ПОВИННІ? Га?

          Податки я спплачую. Давно. Повністю. Влада на це забила великий Х і лише краде-краде-краде, і постійно шукає привід ше покрасти.... Хоч при Кравчукчі, при Кучмі, при Янеку, при Юльці. А джипа в мене тоді не було.... А дороги були такі ж самі. і крали так же само.
          Якшо ВИ гарантуєте шо як тільки я продам свого джипа вони перестануть красти і стануть паіньками - ок, я спродам його. А яка відповідальність буде у Вас та у владних/навколовладних придурків якшо такого не станецця? а?


          > > Ах, да.... Вам всі постійно заважають...
          > Такі як ви - заважають не лише мені.


          Да. У Ваших категоріях я в тому числі був названий "казлом який заважає Янеку жити".
          Тепер і Юлі заважаю?
          Пропоную пригадати куди пішов янек після подібноі фрази і екстраполювати це на всіх премєрів яким заважають.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.27 | media

            Re: І правильно

            > Як тільки настає сезон (з початку квітня до середини жовтня) я іжжу по місту на 2х колесах.
            Слава Вам
            > Чи ви хочете вказувати всім кому на чому іздити?
            Ні
            >Хочете практикувати камунізьму?
            Ні

            > Чомусь мені здаєцця шо дана фраза звучить так "НЕ лізьте до владоможців, займайтеся тим чим вам височайше дозволено. Поки дозволено"
            Вам неправильно здається
            > Мою відповідь можете собі лише уявити, бо друкувати іі не буду - забанять

            (...)


            > На полювання, на рибалку, у село, по нечищеному снігу у Києві - на чому Ви іздите?


            > А чому коли стосуєцця відповідальності владоможців - Ви зразу згадуєте про податки - тобто про то шо ВСІ ВАМ ПОВИННІ а не ВИ ВСІМ ПОВИННІ? Га?
            А я тут причому?
            > тоді не було.... А дороги були такі ж самі. і крали так же само.
            А за що ж Ви тоді стояли на Майдані? Га? :-)
            > Якшо ВИ гарантуєте шо як тільки я продам свого джипа вони перестануть красти і стануть паіньками - ок, я спродам його.

            Коли зможу гарантувати - я вам скажу, тоді продавайте :) А не продасте - реквізуємо або створимо такі умови, що будете їздити на рибалку на роздовбаному бобіку. Шутка.


            > Да. У Ваших категоріях я в тому числі був названий "казлом який заважає Янеку жити".
            > Тепер і Юлі заважаю?
            Причому тут Янек і Юля? Янек, і Юля, і Ющенко - це "я", тобто ви. Вони - такі ж, як і ви, у них така сама жлобська логіка. "Маєте таку владу, на яку заслуговуєте". Не подобається - змініть владу.
            P.S. А прогресивні податки на джипи, нерухомість і прибутки фізосіб все одно рано чи пізно запровадять ;-)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.27 | AxeHarry

              Re: І правильно

              Я не стояв на Майдані. Я іздив тоді на СВОЄМУ ДЖИПІ по виборчим дільницям і по виіздам з Києва по грунту і по бездоріжжю, розвозив всякі всякості для Майдану в тому числі.

              Тоді проти джипу ніхто не протестував по воно було дуже в тему і мабуть дуже комусь хотілося дорватись до табуретки.

              А зараз - "всєм спасіба, всє свабодни" ?

              >А не продасте - реквізуємо

              Приходьте реквізувати. тіко потім не плачте шо дірки у дупах додаткові зявляцця. Теж шутка.

              ПС. Юлю з ДР від мене не забудьте поздоровити....
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.27 | media

                Re: І правильно

                AxeHarry пише:
                > Я не стояв на Майдані. Я іздив тоді на СВОЄМУ ДЖИПІ по виборчим дільницям і по виіздам з Києва по грунту і по бездоріжжю, розвозив всякі всякості для Майдану в тому числі.
                О. І де ж результат цих вояжів по бездоріжжю і розгільдяйству? Може, настане колись час тверезо поглянути на речі?
                >
                > А зараз - "всєм спасіба, всє свабодни" ?
                Запитуйте це у Ющенка, Тимошенко, Пинзеника, інших - вони ж потрапили на табуретки і зараз на них знаходяться.

                > Приходьте реквізувати. тіко потім не плачте шо дірки у дупах додаткові зявляцця. Теж шутка.
                Дуже смішна, справді :)
                > ПС. Юлю з ДР від мене не забудьте поздоровити....
                А я тут причому? Зателефонуйте їй і поздоровте. Або листа напишіть :)
    • 2008.11.27 | Свинья на радуге

      А Шеви-Нива - это Жып? Или Жыгули?

    • 2008.12.31 | Ghost

      давайте наоборот - владельцы "жигулей" пусть платят... иначе

      получится, что наш народ финансирует производство российских позорных колымаг, а надо наоборот, платить деньги за нормальные машины...
  • 2008.11.26 | Tamerlan

    Нехай тільки спробують.

    Майдан (сайт). Пряма дія. Листівки. Флеш-моби. Майдан (в реалі). тЮля Сотаварісчі нах с пляжу.
    І це як мінімум.

    Якщо так не вистачає коштів то чому б не ввести динамічний податок на авто: маєш тачку за 15 000 зелених, платиш 100 баксів на рік, 150 000 - відповідно 1000, а як возиш дупу на лахові за 1 500 000 дол. то будь тагда любєзєн таварісчь атслюнявіть десять штукарикав в ґод, акаґже?

    Також було би справедливо закласти у вартість пального податок на дороги та екологію, приміром 50 коп/літр. Як дядько виїздить три рази на рік посадити та викопати картопельку, і наїздить аж 500 км/рік, тобто біля 50 літрів, то й заплатить державі 25 грн + за авто ше 150-300 грн., а як їздиш в рік по 40 000 км то й плати відповідно більше.
    А як маєш фуру то платиш ше більше + дрючити за викиди нещадно.

    І так буде справедливо, більше їздиш - більше платиш.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.26 | media

      А якщо перестануть платити пенсії,

      теж буде "пряма дія"?
      Хоча ідеї стосовно диверсифікованого податку - правильні, звісно.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.26 | Tamerlan

        Re: А якщо перестануть платити пенсії,

        Хто себе поважає не стане терпіти знущання. Образять пенсіонерів - нехай виходять на вулиці, майдани, досить буде кількох тисяч в Києві, яких покаже ТБ і тоді побачите через скільки днів а може й годин влада піде на поступки.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.26 | media

          І де влада братиме гроші, щоб іти на поступки?

          Якщо відбуватиметься спад виробництва - зростання безробіття - зменшення надходжень до бюджету і збільшення допомоги по безробіттю?
          Вихід єдиний: ділитися з людьми. А як? В тому числі і запровадивши от такі податки. "Середній клас" буде, звісно, непокоїтись, але що поробиш. Яка держава, такий і середній клас.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.26 | 123

            Нехай думає. Не виходить - нехай поступиться місцем іншим

            Бажаючі поки що є :)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.12.30 | Михайло Свистович

              Re: Нехай думає. Не виходить - нехай поступиться місцем іншим

              123 пише:
              > Бажаючі поки що є :)

              З такими настроями в народі, як у тебе, бажаючі завжди гірше нинішніх
          • 2008.11.26 | AxeHarry

            Братиме - там куди сп*дила.

            Коли вили біля с*аки будуть - то згадає куди.
      • 2008.11.26 | 123

        З податку на автівки платитимуть пенсії?

  • 2008.11.26 | simsimopen

    Re: Уряд пропонує втричі збільшити податок на легкові автомобілі

    Вода на млин Васадзе. А, може, йому варто сісти за кермо "Славути", або, в кращому випадку, на ДЕУ, і, заодно, всіх урядовців пересадити на вітчизняні авто. А пересічні українці нехай їздять на зарубіжному металобрухті (без податків).
  • 2008.11.26 | observеr

    між тим податок на нерухомість Уряд чомусь вводити не поспішає

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.26 | Shooter

      Тому що немає повноцінного кадастру

      А як введеш повноцінний кадастр - це
      а) земельку не буде вже так легко красти
      б) податки доведеться платити з "чєстно надєрібанєного".

      Натомість, "база автомобілів" є - ось і йдуть шляхом найменшного опору, латають дірки. А стратегічного бачення - 0,0.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.26 | observеr

        Та це все зрозуміло. З іншого боку -

        є база квартир. Можна було б почати бодай з них: наприклад $1 за кв.м. площі на місяць.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.26 | 123

          З якої такої радості платити нові податки?

          Повертаючись до плати метро - які нові сервіси держава нам дасть за це? Мені гарантуватися вчасне опалення квартири, чистота навколо будинку, чисте від вихлопу довоєних автівок повітря? За що платити?

          Давайте краще з кожного чиновника з рангом запровадимо збір 10 тис грн на місяць. В цьому буде хоч якась справедливість.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.26 | Shooter

            З простої: локальні "громадські служби"

            - наприклад, міліція, - повинні існувати з локальних податків.

            Податок на нерухомість - це саме "локальний" податок.

            Інша справа - потрібна комплексна реформа податкової системи у впряжці ж такою адміністративно-територіальною.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.26 | 123

              Хе, то передайте частину загальнодержавного податку на місце

              Для цього не треба платити більше.

              Shooter пише:
              > - наприклад, міліція, - повинні існувати з локальних податків.

              Нехай. Але тоді вивільняться гроші, на які вони утримуються зараз.

              > Податок на нерухомість - це саме "локальний" податок.
              >
              > Інша справа - потрібна комплексна реформа податкової системи у впряжці ж такою адміністративно-територіальною.

              Це не інша справа, а перша справа. Замість вигадувати нові побори - нехай розробляють цілісну нормальну систему, за якої буде зручно жити і займатися бізнесом.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.27 | Shooter

                Природа як поступлень, так і трат загальнодержавних податків...

                ...інакша (принаймі, має бути інакша).


                123 пише:

                > Shooter пише:
                > > - наприклад, міліція, - повинні існувати з локальних податків.
                >
                > Нехай. Але тоді вивільняться гроші, на які вони утримуються зараз.

                Так. І ці гроші йдуть, наприклад, на будування доріг.

                > > Податок на нерухомість - це саме "локальний" податок.
                > >
                > > Інша справа - потрібна комплексна реформа податкової системи у впряжці ж такою адміністративно-територіальною.
                >
                > Це не інша справа, а перша справа. Замість вигадувати нові побори - нехай розробляють цілісну нормальну систему, за якої буде зручно жити і займатися бізнесом.

                Та нехай, хіба ж я проти? :) Я (тут) лише описую - які податки на що би мали йти (і йдуть в нормальних державах).
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.11.27 | 123

                  Це ясно. Йдеться принципово про те, що першочергове не податки

                  збільшувати

                  Shooter пише:
                  > > Це не інша справа, а перша справа. Замість вигадувати нові побори - нехай розробляють цілісну нормальну систему, за якої буде зручно жити і займатися бізнесом.
                  >
                  > Та нехай, хіба ж я проти? :) Я (тут) лише описую - які податки на що би мали йти (і йдуть в нормальних державах).

                  Не мають адвокатуватися нові податки тим, що вони десь є. Десь є й нормально фунціонуюча держава. ВОни мають почати з себе, а не з нас - це принципово.

                  В теорії ж, звісно, я з Вами не сперечаюся теж :)
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.11.27 | Shooter

                    Знову ж таки, залежить

                    В умовах нестачі коштів на "базові потреби" таке допустимо. Звісно, не стосовно "базових потреб", а стосовно "надлишкових", якщо хочете.

                    Просто радикальної комлекснох реформи зараз неможливо очікувати - самі знаєте чому. А якщо хоч трішки не "поддєржать штани" саме зараз, то через рік-півтора може бути таке, що вже і не буде що реформувати. Або що реформа буде неможлива в найближчих 3 роки. Або буде значно дорожче коштувати, ніж могла би.
          • 2008.11.27 | ak1001

            податок на нерухомість дійсно новий для совка

            але ж треба якось той совок долати нарешті
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.27 | 123

              долати совок новими податками - це і є типовий совок

              Тут вже докладно пояснили - наша держава працює вкрай нефективно, тобто використання податків вкрай неефективне.

              Спочатку влада має реформувати себе, потім скоротити видатки на себе до пристойного рівня, і лише після цього можна казати про нові податки.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.11.27 | ak1001

                не треба тут ділити владу і народ

                вони друг друга варті
                по перше
                по друге ви можете чекати поки влада себе реформує до кінця всесвіту
              • 2008.12.30 | Михайло Свистович

                Re: долати совок новими податками - це і є типовий совок

                123 пише:
                > Тут вже докладно пояснили - наша держава працює вкрай нефективно, тобто використання податків вкрай неефективне.
                >
                > Спочатку влада має реформувати себе, потім скоротити видатки на себе до пристойного рівня, і лише після цього можна казати про нові податки.

                Це - фантастичний варіант, а твій підхід може загубити будь-яку реформу, бо на неї також треба гроші.
          • 2008.12.30 | Михайло Свистович

            Re: З якої такої радості платити нові податки?

            123 пише:
            >
            > Давайте краще з кожного чиновника з рангом запровадимо збір 10 тис грн на місяць. В цьому буде хоч якась справедливість.

            В цьому буде більшовицька класова ненависть та остаточний вихід з влади чесних чиновників
        • 2008.11.26 | Shooter

          Це не вихід

          observеr пише:
          > є база квартир. Можна було б почати бодай з них: наприклад $1 за кв.м. площі на місяць.

          Податок на нарухомість не мав би бути "площний", а мав би відображати саме вартість нерухомости.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.27 | observеr

            мав би - але "на це немає часу"

            з іншого боку, головне - розпочати. це і гроші принесе, і спекулянтів бодай трохи напружить - а там й здешевлення нерухомості не за горами

            повноцінний же кадастр і оцінка квартир - справа, боюсь, навіть не цього десятиліття

            Shooter пише:
            > observеr пише:
            > > є база квартир. Можна було б почати бодай з них: наприклад $1 за кв.м. площі на місяць.
            >
            > Податок на нарухомість не мав би бути "площний", а мав би відображати саме вартість нерухомости.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.27 | Shooter

              немає часу :(

              observеr пише:

              > повноцінний же кадастр і оцінка квартир - справа, боюсь, навіть не цього десятиліття

              Перше - питання 2-3 років.

              Друге - залежно як підходити. В ЮК, якщо не помиляюся, визначають середню вартість 1 кв.м житла в тій чи іншій area цілком логічно за цінами на ринку. А потім вводять "порогове" оподаткування, різне для різних реґіонів. Скажімо, за житло до 60 тис оціночної вартости - одна сума, від 60 до 120 - інша, до 250 - ще інша і над 250 - четверта, найвища.

              Причому, сума цього податку - справа локального borough. Можливо існує якась певна гранична межа - деталей не знаю.
          • 2008.12.30 | Михайло Свистович

            Re: Це не вихід

            Shooter пише:
            > observеr пише:
            > > є база квартир. Можна було б почати бодай з них: наприклад $1 за кв.м. площі на місяць.
            >
            > Податок на нарухомість не мав би бути "площний", а мав би відображати саме вартість нерухомости.

            А як визначати цю вартість?
  • 2008.11.26 | Panzernik

    Давай Тюлька, вводи налоги хоть на осадки. Быстрей эту ведьму н

    на майдане спалим.
  • 2008.11.26 | ak1001

    пропоную ввести податок на кожного хто голосував за БЮТ

    баксів 100 на місяць
    за голосування за розруху
  • 2008.11.26 | kotygoroshko

    "Вчера котов душили-душили..." (с) Шаріков

  • 2008.11.27 | Abbot

    Идиоты

    Впрочем, только у нас вместо пенсионной реформы могут пополнять пенсионный фонд поборами с моб.связи и автомобилей...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.27 | Shooter

      Re: Идиоты

      Abbot пише:
      > Впрочем, только у нас вместо пенсионной реформы могут пополнять пенсионный фонд поборами с моб.связи и автомобилей...

      Тому, що пенсійну реформу сприймуть в ще більші штики, ніж згадане - побачите. Природа людей у нас така: хочуть "безплатне" медичне обслуговування, натомість мають дулю з маком. Або в кращому випадку - все одно платне, але ганіме за якістю медичне обслуговування.

      А комплексна реформа "всього" без сумніву потрібна. І, доречі, Помаранчева революція саме цей шанс дала. Тільки замість того, щоб хоч щось робити, наші "реформатори" вигризали кальоним желєзом один в одного владу...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.27 | 123

        Не буду сприймати пенсійну реформу в штики, навпаки!

        Пенсійна реформа одна з найбільш нагальних.

        Навіть у частині адміністрування - можна дофіга грошей вивільнити, лише оптимізувавши систему нарахування та виплат пенсій. Там натовпи заявих людей працюють.

        Shooter пише:
        > Abbot пише:
        > > Впрочем, только у нас вместо пенсионной реформы могут пополнять пенсионный фонд поборами с моб.связи и автомобилей...
        >
        > Тому, що пенсійну реформу сприймуть в ще більші штики, ніж згадане - побачите. Природа людей у нас така: хочуть "безплатне" медичне обслуговування, натомість мають дулю з маком. Або в кращому випадку - все одно платне, але ганіме за якістю медичне обслуговування.
        >
        > А комплексна реформа "всього" без сумніву потрібна. І, доречі, Помаранчева революція саме цей шанс дала. Тільки замість того, щоб хоч щось робити, наші "реформатори" вигризали кальоним желєзом один в одного владу...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.27 | Shooter

          Ви - так

          Загал - буде.

          Бо, з одного боку, "його" гроші будуть кудись йти. Натомість зараз "його" гроші - його, а пенсію "держава платить".

          З другого боку, бізнес не зможе давати зарплати у конвертах - бо від величини пенсійних відрахувань залежатиме пенсія.

          А потім ще якийсь рейдерюша з допомогою чергово окружного адміністративного суду відсудить маєток одного з пенсійних фондів на корись "кіпрського інвестора" - і система взагалі сколапсує.
  • 2008.11.27 | Andrij

    Піднімати податки під час кризи є шлях у бeзодню

  • 2008.11.27 | ОлегS

    А за этим опять родной Леня-Космос торчит!

    Как и за новыми автоштрафами. Стиль знакомый. И опять же - где больше всего авто зарегистрировано?
    Ох, научился же с нашими парламентариями вопросы решать...

    На улицу пора! За кровные копейки - не грех! И не радоваться, что с соседа сдерут больше, это всегда наш народ губило...
  • 2008.11.27 | Адвокат ...

    А в тричі зменшити об`єми власних крадіжок та дєрібану,-- нє?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.27 | OlalaZhm

      Вчора будівельники сказали, що зараз відкат - 20%

      при Кучмі було 5-6, а за 10 цьомали в усі місця.

      Я ось думаю: знаю купу простих людей, які купили автівки, щоб працювати в приватному таксі або аеревозити невеликі вантажі - іншої роботи для чоловіків в регіонах просто не знайти. Це дуже небагаті люди - на відміну від жирних юліних чиновників
  • 2008.11.27 | Мартинюк

    Чи планує уряд скорочувати свої витрати так як СП?

    Змуншувати чисельність служб, представницькі витрати?
  • 2008.11.27 | velotrek

    Re: Уряд пропонує втричі збільшити податок на легкові автомобілі

    Непогано Тюля за рахунок народу хоче знову поживитися. Мабуть вже досить дерти з нас втри шкури, хай потрусить краще олігархів, чи слабо?
  • 2008.12.30 | Soft

    Только массовые расстрелы…

    http://www2.maidan.org.ua/n/free/1229196021


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".