МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Невже справді "велика трійка" вмирає?

11/28/2008 | GreyWraith
Он на днях Конгрес відмовив "GM", "Ford" і "Chrysler" в урядовій підтримці в $25G. Керівництво цих концернів так і не змогло надати конкретного бізнес-плану санації, а з емоційного боку американців дуже зачепило, що керівництво прилетіло до Вашінгтона просити гроші на розкішних приватних літаках. Он тамтешні журналісти порахували, що політ президента "GM" обійшовся корпорації раз в 70 дорожче, ніж придбання квитка у бізнес-класі... Ну і були зроблені належні висновки щодо долі тих народних мільярдів. :)

P.S. А я думав, що настільки феєричні недоумки тільки у нас водяться... :)

Відповіді

  • 2008.11.28 | miner

    Re: тіки б і сліз

    Здихання «великої трійки» замало. Ще багато хто на нещасній планетці випускає морально застарілі та екологічно злочинні бляшанки на колесах, розраховані на те, щоби бути викинутими якнайскоріше, бо щороку ж новий модельний рЯД того-таки лайна родом з ХІХ століття, причісаного лайнодизайнерами до гламурної блискучості…
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.28 | Shooter

      ух який Ви злий :)

      На заміну американському лайну прийде лайно японське та корейське - всього ж.

      Чи Ви думаєте, що гамериканці на фіри пересядуть? ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.28 | miner

        Re: це я ще доообрий

        надспоживання не може тривати довго. І краще, щоби цей поведінковий стандарт почав накриватися рядном раніше. І бажано, щоби внаслідку бодай частина людства не втратила життя, культуру і корисні знання.

        Хоча звичка їздити на великій бляшанці з потужним двигуном — значно більша цінність за життя майбутніх поколінь. Чого, зрештою, можна чекати від людей, вихованих на вірі в скорий кінець світу?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.11.28 | Shooter

          Re: це я ще доообрий

          miner пише:
          > надспоживання не може тривати довго.

          :) та немає, в принципі, ніякого "масового" надспоживання (крім дууууже малого відсотку людей). Є просто, якщо хочете, ефективні технології та ефективна організація праці.

          > Хоча звичка їздити на великій бляшанці з потужним двигуном —

          Зате за ціну київської квартири можна собі 3-5 цілком пристойних будиночків купити. ;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.11.28 | miner

            надспоживання якраз є, причому не лише в США

            Якщо людина міняє (насправді, не необхідний взагалі) автомобіль щокількароків — це надспоживання, хіба ні? І якби це стосувалося лише ыхтымыбыльчиків, а стосується всього, і не лише речей. Наприклад, молода київська журналістко плачеться про свої втрати через кризу — мінус (насправді, не необхідний взагалі) новий рік в Празі, мінус (насправді, не необхідні взагалі)курси стріп-дансу, етц — пакаван насправді не необхідного взагалі.

            Чи пан не в курсі, що людство споживає більше ресурсів, ніж продукує Земля? Чи виживання — насправді не необхідне взагалі?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.11.28 | Shooter

              Все від метра залежить

              miner пише:
              > Якщо людина міняє (насправді, не необхідний взагалі) автомобіль щокількароків — це надспоживання, хіба ні?

              Ні, це підтримка економіки "рубльом" так би мовити :)

              Та й не міняє загал автомобіль "щокілька років". Думаю, мінімум років 7 возяться в середньому.

              > І якби це стосувалося лише ыхтымыбыльчиків, а стосується всього, і не лише речей. Наприклад, молода київська журналістко плачеться про свої втрати через кризу — мінус (насправді, не необхідний взагалі) новий рік в Празі,

              звісно. Подорожувати - це буржуазниє ізлішєства. ;) Тре назад, в СССР - там ніякого подібного надспоживання не було. ;)

              > Чи пан не в курсі, що людство споживає більше ресурсів, ніж продукує Земля?

              :) Згідно з банальним законом збереження, пан в це не вірить (ресурсів "не із Землі" людство ще бере обмаль). Більше того, пан вірить що прогрес, базований на споживанні якщо в осадку, таки не спинити.

              > Чи виживання — насправді не необхідне взагалі?

              Потрібно жити, не виживати ;)

              Хоча я й погоджуюся з Вами, що споживання має бути, де можна, економніше - але ринок і це вже регулює.
  • 2008.11.28 | media

    Бачите, феєричні недоумки

    водяться навіть у Благословенних Штатах, Де Все Ідеально.
    Дивує наївна віра "демократів"-"лібералів" у те що в Штатах "всі кредити були забезпечені доходами" і тому подібні стереотипи.
    Звісно, там корупція і дєрібан не в таких масштабах, як у нас. Але ідеалізувати ту систему теж не варто. Тим більше, що зараз в кризі перебуває саме система.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.28 | Sean

      Бачимо, феєричні недоумки

      водяться усюди. Просто подекуди їхня кількість і щільність є більшою, зокрема і передусім - на державних посадах.

      media пише:
      > водяться навіть у Благословенних Штатах,
      Не більш Благословенні, ніж всі інші країни. Працюють добре.

      > Де Все Ідеально.
      Ні, не все ідеально.

      > Дивує наївна віра "демократів"-"лібералів" у те що в Штатах "всі кредити були забезпечені доходами" і тому подібні стереотипи.
      Ніде, думаю, абсолютно всі кредити не забезпечені доходами

      > Звісно, там корупція і дєрібан не в таких масштабах, як у нас.
      Так отож

      > Але ідеалізувати ту систему теж не варто.
      Ідеального нічого взагалі не буває.

      > Тим більше, що зараз в кризі перебуває саме система.
      Та система вже переживала кризи, переживе і цю і нас з Вами теж переживе. Бо то - система, процедурний механізм. А у нас - Ви знаєте що.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.28 | media

        Re: Бачимо, феєричні недоумки

        > > Тим більше, що зараз в кризі перебуває саме система.
        > Та система вже переживала кризи, переживе і цю і нас з Вами теж переживе. Бо то - система, процедурний механізм. А у нас - Ви знаєте що.
        Переживає кризу механізм необмеженого збагачення і споживання в умовах обмежених ресурсів. Виявляється, що "рости" безкінечно не можна.
        А Україну ця криза, якби була адекватною була політика влади, і не зачепила б. В нас ще рости є ого-го куди.
    • 2008.11.28 | GreyWraith

      Ну, у "великої трійки" серйозні болячки були давно...

      ... ще задовго до теперішньої кризи. І теперішнє їхнє керівництво виявилося нездатним реагувати на численні попередження і рекомендації...

      media пише:
      > водяться навіть у Благословенних Штатах, Де Все Ідеально.
      США за фактом виявилися більш благословенними, ніж Україна, бо там виявилися розумні люди у тому ж Конгресі, що не піддалися обробці з боку цих же концернів на тему підтримки штанів вітчизняного виробника за рахунок платників податків, а не побоялися прийняти розумне і дальновидне рішення. :)

      Характерно, що проблеми у зв'язку із крахом "великої трійки" таки справді будуть, і то немалі. Але ж щось робити все одно треба... А що буде із виробництвом? Я думаю, що європейський "Форд" піде у автонономне плавання і збереже славне ім'я; до "Опеля" вже почав "Фольксваген" прицінюватися; корейський "Шевроле" теж не пропаде; за марку "Джип" ще й битися будуть; що станеться із "СААБ"ом, не знаю; а решти, чесно кажучи, і не дуже шкода...

      Хлопці справді самі винні...
  • 2008.11.28 | GreyWraith

    До теми (л)

    http://automania.ru/news/theme/0024653/#rtDAzR1IuW

    Я ще інші знаю:
    DODGE - Dead On Delivery, Go Easy.
    PONTIAC - Poor Old Nigger Thinks It's A Cadillac.
    FIAT - First Italian Attempt to Transportation.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.28 | Мартинюк

      До речі ФІАТи - дуже хороші авто

      Вже другого маю. Дешеві, надійні, легко ремонтуються.
      "Панда" якій вже скоро буде 20 років, на трасі бере 3,75 літра бензину на 100 км . В мотор системи "FIRE" ніхто ще не заглядав з тих пір як його в Турині зібрали роботи.

      І до речі ФІАТИ робилися в Італії вже тоді коли Генрі Форд лише вчився у каретного майстра колеса до тачки прикручувати.
      Ламборджіні, Феррарі, Мазератті та Альфа-Ромео - це лишень різні інкарнації отого ж самого ФІАТа .

      Автор найкрутіших світових атодизийнів до сих пір демонстративно їздить на такому ж самому старому ФІАТі "Панда", дизайн якого він вважає своїм першим і неперевершеним успіхом .
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.11.28 | GreyWraith

        Не так давно ФІАТівська якість і дизайн реально кульгали

        Вони теж стояли на межі банкруства. Але розробили реально хороші машини, підтягнули якість і при тому залишили ціни нормальними. І зараз вибралися зі своєї кризи. Тепер у зв'язку із світовою кризою планують розроблені для країн "третього світу" дешеві моделі автомобілів продавати і в Західній Європі, а не тільки у Східній... :)

        Не знаю, чи допомагав ФІАТу вибиратися із кризи італійський уряд, зокрема фінансовими вливаннями без санаційної програми... :)
  • 2008.11.28 | Ratibor

    загибается ваша USAния....

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.11.28 | media

      Воно то може й загибається, але під своїми уламками

      цілком може поховати й Русь-матушку.
      Так що не радійте дуже сильно :-)
    • 2008.11.28 | GreyWraith

      З якого це дива?

      Якраз такі кроки свідчать про ефективність як ринку, так і американського керівництва. Навіщо підтримувати неефективне?

      Після кожної економічної кризи США стають і багатшими, і сильнішими. А от Росія розвалюється. Та й далі керувати зовнішньою політикою США будуть люди, що вже мають досвід зливання в унітаз і Мілошевича і химери "Великої Сербії"...
    • 2008.11.28 | Shooter

      Хе-хе :)) Голубе, поки USA загнеться, ...

      ...Росія раз 20 загнеться.

      Такщо не нервуйся так :)
  • 2008.11.28 | GreyWraith

    Із обговорення (/)

    Вчера в новостях показывали отрывок с заседания этой комиссии конгресса.
    Сидели там в зале топ менегеры GM
    Председатель обращается к ним - дословно:
    <Председатель> - Кто прилетел на это заседание коммерческим рейсом поднимите руки?
    <Зал> - Молчание
    <Председатель> - Никто не поднял руки, прошу занести в протокол.
    <Председатель> - Кто собирается продать свои самолет и начать пользоваться коммерческими рейсами для бизнес поездок поднимите руки?
    <Председатель> - Никто не поднял руки, прошу занести в протокол.
    <Председатель> - Так вот когда вы начнете сокращать свои расходы будем говорить про поддержку из денег налогоплательщика


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".