Сбербанк Росії купує Райффайзен? (л)
12/01/2008 | So_matika
http://lenta.ru/news/2008/12/01/stop/
Найрозгалуженіша банківська мережа України - це Аваль, який належить Райффайзену. Тобто в кожне село скоро увійде російський банк?
Найрозгалуженіша банківська мережа України - це Аваль, який належить Райффайзену. Тобто в кожне село скоро увійде російський банк?
Відповіді
2008.12.01 | Адвокат ...
Нє митьйом, так катаньєм.
Не через мережу ПІБ`у, так через мережу РБ.НБУ нада с єнтім что-то дєлать...
2008.12.01 | media
Так, увійде в село. І не лише українське
а й австрійське, румунське, польське... Куди світ котиться?А поза тим, хтось тут недавно розказував, що "ціни на нафту впали", і Росія "разрушится". Але поки вона розрушиться, говорив я, вона скупить половину України і впаде разом з нею. І що ми бачимо? Фірташ збирається купити "Надра", і хотять чутки, що йому можуть віддати і одеський припортовий. Сбербанк купляє "Райффайзен". Де ж очікуваний занепад Росії?
2008.12.01 | Shooter
Re: Так, увійде в село. І не лише українське
media пише:> Де ж очікуваний занепад Росії?
За 2 роки
Хоча й думаю, що Сбєрбанк не купить Райфайзен.
2008.12.01 | So_matika
Ще забули про
МТС, яке купило UMC.Тобто кожний третій українець, розмовляючи телефоном, годує російський олігархат. Тепер таке саме буде з банківськими послугами. Переказуючи бабло по "експресу" - підтримуєш медведа.
2008.12.01 | media
Але чекайте. Ви що, проти вільного обігу капіталів,
проти вільного ринку, проти ліберальної, відкритої економіки? Якщо Росія продає на Захід газ (і Захід у якомусь сенсі від Росії тут залежний), то чому би не продати росіянам банки і інші підприємства? Це ж вільний ринок. Все купується і продається. Чи ви маєте щось проти?2008.12.01 | So_matika
Навіть вільний обіг капіталів має якось
співставлятися з питаннями національної безпеки.2008.12.01 | media
Як?
Еуропейці, схоже, на це не особливо зважають. Вони ж не переймаються перспективою диверсифікації джерел постачання газу, наприклад. А труба - це вам навіть не страшилки про "банки в селах" і "перекази Мєдвєду".Ну і потім, ви мені нагадуєте тих же росіян, які, говорячи про можливу купівлю когось із мобільних операторів, розказують: "нєт, етого нєльзя дєлать ні в коєм случає. А вдруг его купят ВРАГИ? И будут прісилать смс-ки, что глава государства ... нехороший человек".
Мені видається, що ви дуже схожі на росіян в цьому плані.
Тобто - про безпеку можна і треба дбати, але лише там, де це дійсно потрібно. І не впадати в паранойю.
2008.12.01 | So_matika
У вас дуже примітивна уява
media пише:> Ну і потім, ви мені нагадуєте тих же росіян, які, говорячи про можливу купівлю когось із мобільних операторів, розказують: "нєт, етого нєльзя дєлать ні в коєм случає. А вдруг его купят ВРАГИ? И будут прісилать смс-ки, что глава государства ... нехороший человек".
Контроль за зв"язком і за банківською системою - це одні зі стовпів нацбезпеки. Особливо, коли на території твоєї держави ними володіє (так, ви не помилились) - ВОРОГ. Який недвозначно озвучує можливість військового конфлікту за певних умов. В реаліях війни параліч мобільного зв"язку і банківської системи означає чи не вирішальний удар супротивнику під дих.
А в мирні часи контролювати економічних гігантів, від яких залежить споживчий ринок сусідніх держав - це означає тримати одну руку у сусіда в кишені, другу на горлі.
> Мені видається, що ви дуже схожі на росіян в цьому плані.
> Тобто - про безпеку можна і треба дбати, але лише там, де це дійсно потрібно. І не впадати в паранойю.
Мені здається, що ви інфантильно недооцінюєте розмір небезпеки.
Чи ви продасте агресивному конкуренту контрольний пакет акцій своєї компанії? Тут приблизно те ж саме.
2008.12.01 | media
Так, у мене дуже примітивна уява
2008.12.31 | Михайло Свистович
Re: Як?
media пише:> Еуропейці, схоже, на це не особливо зважають
Зважають. В багатьох країнах росіянам не так просто щось купити чи щось розпочати незалежно від того, що вони пропонують і скільки грошей дають.
2008.12.01 | Shooter
IMHO, був би сииииильно здивований
OTP - ще, можливо, й так.Банки - це не заправки, куди росіян так просто "пускають".
2008.12.01 | So_matika
І банки і заправки - це всього лише гроші
Скористатися кризою і просунути лапи в економіку сусідніх держав - мілоє дєло, коли гроші є. А в Росії вони є. Це тільки у рядових росіян нема.2008.12.01 | Shooter
Це дві відмінні величини
Заправки не є стратегічним ресурсом (доречі, Shell все дно продає дешевше ніж Лукойл ) і не мають "глибокого проникнення" в решту економіки.Банки - мають.
So_matika пише:
> Скористатися кризою і просунути лапи в економіку сусідніх держав - мілоє дєло, коли гроші є. А в Росії вони є. Це тільки у рядових росіян нема.
В Росії - мізер в порівнянні із Заходом (Європою) - див. порівняльну табличку GDP чи сукупної капіталізації компаній в Росії та на Заході.
Більше того - в Росії гаплик зараз ще посуттєвіший, ніж на Заході.
Доречі, нагадаю, що Сбєрбанк сватали і у покупці ПІБу...натомість, Сбєрбанк програв у цьому питанні таким фінансовим потужним стовпам, як брати Клюєви.
2008.12.01 | Мартинюк
А я чув що Клюєви лише прикриття для "Сбербанку"
2008.12.01 | So_matika
Та невже
Shooter пише:> Заправки не є стратегічним ресурсом (доречі, Shell все дно продає дешевше ніж Лукойл ) і не мають "глибокого проникнення" в решту економіки.
А закрийте завтра всі заправки, щоб жодна машина не змогла спокійно виїхати з гаража. Через півдоби вся економіка "глибоко проникне" просто в ж..., причому надовго.
2008.12.01 | Shooter
Cаме так
So_matika пише:> Shooter пише:
> > Заправки не є стратегічним ресурсом (доречі, Shell все дно продає дешевше ніж Лукойл ) і не мають "глибокого проникнення" в решту економіки.
> А закрийте завтра всі заправки, щоб жодна машина не змогла спокійно виїхати з гаража. Через півдоби вся економіка "глибоко проникне" просто в ж..., причому надовго.
"Всі" ж росіянам не продають. Більше того - нікому не продають. Розуму не зробити таку дурницю вистачає.
Натомість, банк може мати "паї" де-будь. Себто глибина проникнення в економіку...самі розумієте.
2008.12.01 | So_matika
Re: Cаме так
Shooter пише:> "Всі" ж росіянам не продають. Більше того - нікому не продають. Розуму не зробити таку дурницю вистачає.
Так і банки не всі контролюються російськими власниками. Але певна частина - такі да.
> Натомість, банк може мати "паї" де-будь. Себто глибина проникнення в економіку...самі розумієте.
Угу.
2008.12.01 | Shooter
Re: Cаме так
So_matika пише:> Shooter пише:
> > "Всі" ж росіянам не продають. Більше того - нікому не продають. Розуму не зробити таку дурницю вистачає.
> Так і банки не всі контролюються російськими власниками. Але певна частина - такі да.
Мені невідомо жодного "середнього і вище" західного банку який саме контролюється російськими власниками.
Повторюю: для цього насамперед "російська мошна" малувата буде.
2008.12.01 | GreyWraith
В серйозні установи там російських скоробагатьків не пускають
Швидше, влаштовують лохорозвод із мавпами по 50 песо...2008.12.02 | Сергій Кабуд
наприклад РФ введе ембарго на продаж нафти в Укр
2008.12.02 | GreyWraith
На такий випадок є резерви
Думаю, тижнів на два вистачить, а за цей час домовляємося із іншими поставниками. В результаті Росія пробує повернутися - а рийнок вже втрачено.Саме тому досі такого фокусу вони не зробили...
2008.12.01 | GreyWraith
Товариш писав про "лукойлівські" заправки в США
Вони відзначалися паскудною якістю бензину за великі гроші. Зараз цю всю мережу на пню скупили чи то індуси, чи то турки. Зараз в США всюди ціни на пальне попадали, але не в них. І цей бензин там продається як "високоякісний бензин із Росії покращеної очистки".2008.12.01 | 123
Я думаю, це просто брехня чи качка, як кому більше подобається
2008.12.01 | So_matika
Час покаже, як завжди
2008.12.01 | Soft
Пользуйтесь услугами Приватбанка, самого украинского банка.
2008.12.01 | So_matika
Я саме ними і користуюся. На свою голову
Бо в цьому році, наприклад, чудовий Приватбанк тихцем зняв з моєї картки більше 1200 гривень за послугу ПіплНет, угода по якій була закрита ще в марті.Мало того, нарахував на цю суму відсотки як за борг, які я змушена була погасити навіть попри те, що ПіплНет (після кількох переконливих розмов) погодився повернути необгрунтовано отриману суму назад.
2008.12.01 | Сахаров
Re: Я саме ними і користуюся. На свою голову
Я з Приватбанком припинив відносини після постійних затримок з зарахуванням валютних коштів на мій рахунок. Гроші приходили, а на рахунку опинялися з тижневим запізненням. Потім я узяв у Приваті дрібний кредит, який погасив замість 12 місяців за чотири, а мені були нараховані штрафні санкції. І, нарешті, кілька років тому перед Новим Роком на зарплатних картках дніпропетровців з'явилися суми, що вдвічі перевищували звичайну зарплату. Люди, вважаючи, що це премії, ті гроші витратили, а Приват заявив, що то було кредитування і пізніше вилучив не лише ті гроші, а й відсотки за кредит. Приват-Банк це бандитська структура і не раджу нікому з ним мати справу.2008.12.02 | Soft
Re: Я саме ними і користуюся. На свою голову
>>І, нарешті, кілька років тому перед Новим Роком на зарплатних картках дніпропетровців з'явилися суми, що вдвічі перевищували звичайну зарплату. Люди, вважаючи, що це премії, ті гроші витратили, а Приват заявив, що то було кредитування і пізніше вилучив не лише ті гроші, а й відсотки за кредит.Днепропетровцы воспользовались банковской ошибкой, что можно расценивать как мошенничество. Если вам на счёт пришли левые деньги ни за что, то я бы поинтересовался их происхождением, прежде чем тратить.
2008.12.02 | Soft
Это не проблема Привата, а тупых кис из обслуживания.
Настучите на них в центральное отделение.2008.12.02 | So_matika
Так тупе кісо не на Марсі ж працює
Soft пише:> Настучите на них в центральное отделение.
Та вже.
2008.12.02 | IApple
Брехня. То свідома мухльожна політика банку.
Більш того, набір "тупих" еовачків теж свідома політика банку. Ця їхня розводка працює так:1) беремо "на стажування" без оплати взагалі (на місяць часу), тіпа для навчання.
2) беремо після "стажування" на роботу "на випробувальний термін" до 3 місяці на половину зарплати (обіцяємо, що в кінці цього терміну "комісія" призначить дуже хорошу зарплату).
3) затягуємо час до комісії на 4 місяці (ніяк не збереться)
4) на комісії валимо дурними причіпками (тіпа погано справується чи не знає чогось) даємо не в 2 рази більшу зарплату, як розказували, а на 100 грн більшу і обіцяємо що на наступній комісії вже точно буде супер зарплата.
5) ще з місяць експлуатуємо цього лоха, поки він знайде нормальну роботу і розрахується сам.
6) в трудову книжку йому в якості останнього плювка знущання записуємо, що розраховано через "недотримання умов трудової угоди" (за якою виявляється людина не мала права розраховуватись протягом року).
Отак з одного боку "тупі" до роботи приходять, а з іншого виходять.
2008.12.01 | 123
Знову реклаємуте це гівно?
2008.12.01 | 123
Зверніть увагу на те, про що власне повідомляється(л)
Першоджерело:http://www.interfax.ru/business/news.asp?id=48671
Москва. 1 декабря. INTERFAX.RU - Сбербанк России (РТС: SBER) хочет купить крупный сетевой банк в Восточной Европе, рассматривает в качестве вариантов венгерский OTP Bank и австрийский Raiffeisen, но откладывает приобретение из-за кризиса.
"Покупка сетевого банка в Восточной Европе - это часть стратегии Сбербанка", - сообщил агентству "Интерфакс-АФИ" источник, знакомый с планами банка. По его словам, Сбербанк интересуется крупными банками, имеющими развитую сеть и дочерние банки в этом регионе. "Таких сейчас два - венгерский OTP Bank и австрийский Raiffeisen", - говорит он. Сбербанк встречался с руководством этих банков - "разговоры шли", но решение не принято, утверждает собеседник агентства.
--
У сухому залишку - що стало відомо Інтерфаксу від джерела:
- "Сбербанк России хочет" (хотітє і Ви),
- "разговоры шли" (з чого Інтерфакс вигадав "Сбербанк встречался с руководством этих банков"; що це означає - а що завгодно; зустрілися десь на прийомі якісь два менеджери і погуторили про щось, наприклад),
- "решение не принято" - тобто окрім "хотітє і гаварітє", нічого більше не сталося (а можна читати і так - "Сбєрбанк паслалі").
So_matika пише:
> http://lenta.ru/news/2008/12/01/stop/
> Найрозгалуженіша банківська мережа України - це Аваль, який належить Райффайзену. Тобто в кожне село скоро увійде російський банк?
2008.12.01 | GreyWraith
Дякую за розумний аналіз
І знову ж порада щодо гігієни: не пий водиці із копитця - козеняточком станеш.123 пише:
>У сухому залишку - що стало відомо Інтерфаксу від джерела:
>- "Сбербанк России хочет" (хотітє і Ви),
>
> - "разговоры шли" (з чого Інтерфакс вигадав "Сбербанк встречался с руководством этих банков"; що це означає - а що завгодно; зустрілися десь на прийомі якісь два менеджери і погуторили про щось, наприклад),
>
> - "решение не принято" - тобто окрім "хотітє і гаварітє", нічого більше не сталося (а можна читати і так - "Сбєрбанк паслалі").
Як от трохи заздрю журналістам цього "піпіфакса": наскільки в'їлася у них державна традиція протягом стількох років. Як вони із повного фуфєла інстинктивно роблять цукерочку великої держави із могутньою економікою. І навіть не сама інформація важлива, а тон, нюанси, натяки, завуальовані погрози і тому подібне. І як ми на це все також інстинктивно ведемося: ах, русскіє ідут, ах великий і страшний російський Сбєрбанк щось взявся в Україні купувати "Райфайзен". (а як там із ПІБом? Обламалося?) Та у незакомплексованих людей словосполучення "ощадний банк із Москви" після 1991 року повинно викликати лише регіт.
2008.12.02 | OlenaSt
Знайшовся ще такий коментар (/)
lj-user czalex:присутствовал при получении Интерфаксом этой самой новости )) это такой полушуткой звучало и вообще вилами по воде, типа, "ну мы, вот, немного поговорили с чуваками, но в ближайшее время всё равно купить не сможем, как бы ни хотели"
http://shlyahtich.livejournal.com/498144.html?thread=4902368
2008.12.02 | Сергій Кабуд
це елемент атаки: створення паніки і загрози
Ющенко прямо сказав: йде спекулятивна атака на валюту19 лист. попит на долар збільшився втрічи
2008.12.02 | GreyWraith
Висновок: ігнорувати новини від "піпіфаксу"
Це те, про що я пишу:1) не користуватися ненадійними джерелами інформації;
2) всі російські джерела інформації - ненадійні.
А то обжеруться тухлою шаурмою, а потім їх тошнить...
2008.12.01 | Адвокат ...
Я ґєта, сьодня поспитав клієнтів РБ "Аваль" і дізнав такоє:
В Україні РБ -- ВАТ, але у Мацькалії такий же самий РБ,-- ЗАТ.Не знаю певно, але СБ Підєрації мо` хце купить ЗАТ РБ ( РоSSія ) ?
2008.12.01 | 123
Re: Я ґєта, сьодня поспитав клієнтів РБ "Аваль" і дізнав такоє:
Адвокат ... пише:
> В Україні РБ -- ВАТ, але у Мацькалії такий же самий РБ,-- ЗАТ.
>
> Не знаю певно, але СБ Підєрації мо` хце купить ЗАТ РБ ( РоSSія ) ?
Інтерфакс повідомляв (якщо так можна про це сказати) про купівлю всього австрійського банку, з усіма доньками.
2008.12.02 | Ratibor
Почему бы и нет?
Австрийские и американские банки вас так не смущают как российские? Это взаимопроникновение культур и бизнеса пойдет всем на пользу. В России украинский "Приватбанк" хорошо представлен, никто по этому поводу в бубен не бъет, народ на вече не собирает.. "как мол дальше жить, хохлы свои банки в Рассее матушке плодят".2008.12.02 | Микола Гудкович
Вы изумительно правы, дорогой товарищ!
Почему бы и нет? Почему бы и да?
Ratibor пише:
> Австрийские и американские банки вас так не смущают как российские?
Нет, дружище. Потому что ни австрийские, ни американские политики не позволяют себе украинофобских заявлений. Потому что ни Австрия, ни США не устраивает принуждений к миру в непосредственной близости от Украины. Потому что, наконец, ни Австрия, ни США не ведут информационной войны против Украины, придумывая и тиражируя ежедневно новую бредятину.
> Это взаимопроникновение культур и бизнеса пойдет всем на пользу.
Эгм… Как бы это сказать… Взаимопроникновение культур пошло бы на пользу всем. А вот проникновение без взаимности, да и не культуры, а скорее бескультурья — спасибо, не надо.
> В России украинский "Приватбанк" хорошо представлен, никто по этому поводу в бубен не бъет, народ на вече не собирает.
> "как мол дальше жить, хохлы свои банки в Рассее матушке плодят".
Возможно, потому что Президент Украины не позволяет себе русофобских заявлений?
2008.12.02 | OlalaZhm
Re: Вы изумительно правы, дорогой товарищ!
2008.12.31 | GreyWraith
Тримай русофоба!
Микола Гудкович пише:>Возможно, потому что Президент Украины не позволяет себе русофобских >заявлений?
Невже Вам русануті ще досі не пояснили, що саме слово "Україна" - це вже жахлива русофобія? Всім ісконно правильним русопатріотам відомо, що ніякої України не було ніколи, нема і бути не повинно...