Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития (/)
12/01/2008 | observеr
Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, - "Укравтодор".
РБК-Украина, 01.12.2008, Киев 11:30
Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, кроме как в рамках существующей 2 категории. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.
Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.
Как сообщил В.Гуржос, в настоящее время в ходе переговоров с венгерской стороной согласована точка пересечения указанной автотрассой границы между двумя странами.
Соглашение о строительстве указанной дороги ратифицировано Верховной Радой.
"Большинство проблем ее строительства связаны с земельными участками", - сказал В.Гуржос.
РБК-Украина, 01.12.2008, Киев 11:30
Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, кроме как в рамках существующей 2 категории. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.
Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.
Как сообщил В.Гуржос, в настоящее время в ходе переговоров с венгерской стороной согласована точка пересечения указанной автотрассой границы между двумя странами.
Соглашение о строительстве указанной дороги ратифицировано Верховной Радой.
"Большинство проблем ее строительства связаны с земельными участками", - сказал В.Гуржос.
Відповіді
2008.12.01 | media
А дорога другої категорії - це що?
Це як "чай трєтьєго сорта" чи "осєтріна второй свєжесті"?Поза тим, тема цікава. Хотілося би почути, що там і як з цією новою дорогою, в чому конкретна проблема із земельними ділянками, як проходитиме нова дорога до угорського кордону і т.д.
2008.12.01 | Jfk
канци ні сходітцо
Гаспадін Гуржос ухитрився у короткому повідомлeнні на півсторінки видати дві взаeмовиключні причини бeзпeрспeктивності Чопсько-Львівськоі траси: зразу цe - "складна гірська" місцeвість, потім цe - якісь загадкові "проблeми з зeмeльними ділянками".Пeрша начeбто причина - повна нісeнітниця: хоч чeрeз Вінницю, хоч чeрeз Львів, дорога всe одно виходить на одну і ту ж складну гірську місцeвість, з котрою, до рeчі, Чорногорські автошляховики, котрі рeмонтували Чоп-Львів дeкілька років тому, справилися дужe лeгко і абсолютуно бeздоганно.
про другу начeбто причину,- "зeмeльні ділянки, - хотілось би дізнатись докладнішe. Вінницький напрямок також проходить нe чeрeз бeзповітряний простір.
А щe більшe хотілось би дізнатись ПРАВДУ: що самe рухаe діями вищeозначeного гаспадіна.
2008.12.01 | Pavlo
Шиза якась.
observеr пише:> Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.
Як з Вінниці можна доїхати до угорського кордону НЕ через гори ????
2008.12.01 | media
Расклад, батєнька, расклад
2008.12.01 | observеr
але ж 25 млрд. ...
Pavlo пише:> observеr пише:
>
> > Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.
>
> Як з Вінниці можна доїхати до угорського кордону НЕ через гори ????
2008.12.01 | Мартинюк
Львів-Київ інтенсивно розбудовується
У всяеому разі так було ще у вересні, коли я там востаннє їхав.Схоже причини тут якісь інші.
2008.12.01 | yes
Re: Нова траса має приносити прибуток
а стара - ні. Тому її категорію понизять.2008.12.01 | Мартинюк
Ага - типу платної траси?
2008.12.01 | Shooter
Будь-який автобан в Україні буде платним.
Така ситуація "державних фінансів", нажаль.2008.12.01 | AxeHarry
Re: Нова траса має приносити прибуток
А скіко $ можна "закопати" і "освоіти" при прокладці абсолютно новоі дороги....Тим більше - поставити на іі прокладку "своі" лавку - бо на Киів-Львові вже "всьо схвачено"....
2008.12.01 | observеr
і краще - вітчизняних будівельників
бо суки македонці (котрі будували Львів-ЧОП) занижують вартість власних робіт