МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития (/)

12/01/2008 | observеr
Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, - "Укравтодор".

РБК-Украина, 01.12.2008, Киев 11:30

Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, кроме как в рамках существующей 2 категории. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.

Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.

Как сообщил В.Гуржос, в настоящее время в ходе переговоров с венгерской стороной согласована точка пересечения указанной автотрассой границы между двумя странами.

Соглашение о строительстве указанной дороги ратифицировано Верховной Радой.

"Большинство проблем ее строительства связаны с земельными участками", - сказал В.Гуржос.

Відповіді

  • 2008.12.01 | media

    А дорога другої категорії - це що?

    Це як "чай трєтьєго сорта" чи "осєтріна второй свєжесті"?
    Поза тим, тема цікава. Хотілося би почути, що там і як з цією новою дорогою, в чому конкретна проблема із земельними ділянками, як проходитиме нова дорога до угорського кордону і т.д.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.12.01 | Jfk

      канци ні сходітцо

      Гаспадін Гуржос ухитрився у короткому повідомлeнні на півсторінки видати дві взаeмовиключні причини бeзпeрспeктивності Чопсько-Львівськоі траси: зразу цe - "складна гірська" місцeвість, потім цe - якісь загадкові "проблeми з зeмeльними ділянками".

      Пeрша начeбто причина - повна нісeнітниця: хоч чeрeз Вінницю, хоч чeрeз Львів, дорога всe одно виходить на одну і ту ж складну гірську місцeвість, з котрою, до рeчі, Чорногорські автошляховики, котрі рeмонтували Чоп-Львів дeкілька років тому, справилися дужe лeгко і абсолютуно бeздоганно.

      про другу начeбто причину,- "зeмeльні ділянки, - хотілось би дізнатись докладнішe. Вінницький напрямок також проходить нe чeрeз бeзповітряний простір.

      А щe більшe хотілось би дізнатись ПРАВДУ: що самe рухаe діями вищeозначeного гаспадіна.
  • 2008.12.01 | Pavlo

    Шиза якась.

    observеr пише:

    > Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.

    Як з Вінниці можна доїхати до угорського кордону НЕ через гори ????
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.12.01 | media

      Расклад, батєнька, расклад

    • 2008.12.01 | observеr

      але ж 25 млрд. ...

      Pavlo пише:
      > observеr пише:
      >
      > > Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.
      >
      > Як з Вінниці можна доїхати до угорського кордону НЕ через гори ????
  • 2008.12.01 | Мартинюк

    Львів-Київ інтенсивно розбудовується

    У всяеому разі так було ще у вересні, коли я там востаннє їхав.
    Схоже причини тут якісь інші.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.12.01 | yes

      Re: Нова траса має приносити прибуток

      а стара - ні. Тому її категорію понизять.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.12.01 | Мартинюк

        Ага - типу платної траси?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.12.01 | Shooter

          Будь-який автобан в Україні буде платним.

          Така ситуація "державних фінансів", нажаль.
      • 2008.12.01 | AxeHarry

        Re: Нова траса має приносити прибуток

        А скіко $ можна "закопати" і "освоіти" при прокладці абсолютно новоі дороги....
        Тим більше - поставити на іі прокладку "своі" лавку - бо на Киів-Львові вже "всьо схвачено"....
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.12.01 | observеr

          і краще - вітчизняних будівельників

          бо суки македонці (котрі будували Львів-ЧОП) занижують вартість власних робіт


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".