“Закон один для всіх?”
12/06/2008 | Сергій Годний
Минулого тижня у вітчизняному медіапросторі з’явилось повідомлення про те, що чиновникам вінницької мерії зрізали зарплату. Мовляв, “виконавчий комітет Вінницької міської ради у зв’язку з кризою вирішив запровадити режим економії бюджетних коштів, про це йдеться у відповідному рішенні міськвиконкому від 27 листопада. Згідно з рішенням, мерія вирішила до кінця 2008 року не збільшувати чисельність працівників органів місцевого самоврядування і тимчасово призупинити прийом співробітників на вакантні посади, а також тимчасово заборонила своїм структурним підрозділам купувати автотранспорт, мобільні телефони, ноутбуки, меблі та побутову техніку.”
Здавалося б подібне рішення – красномовне свідчення прогресивності поглядів та ефективності методів управління нашого мера В.Гройсмана. Прийняте воно у відповідності з дорученням Президента України Віктора ЮЩЕНКА Кабінету міністрів скоротити бюджетні витрати на утримання державного апарату влади на центральному й місцевому рівнях мінімум на 20%, та постановою Кабінету міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 943 “Про економію бюджетних коштів...”. От тільки подібне доленосне рішення нашого міськвиконкому, як і вся політика проваджувана Володимиром Борисовичем та його командою у сфері витрат на утримання муніципальної влади, залишила чимало відкритих запитань.
Зокрема, згадуваною постановою Кабмін рекомендував органам місцевого самоврядування протягом місяця затвердити заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для їх утримання. Керівництво ж міста встигло 11 листопада підсунути на затвердження міським депутатам певний проект рішення, що дозволив збільшити граничний розмір премій для працівників виконкому зі 100 до 150 % . Дивні реверанси, чи не так?
Керівник міста уболіваючи за бюджетні кошти прийняв рішення не збільшувати чисельність працівників муніципалітету?! Певно В. Гройсману важко було не піддатись спокусі та не створити рішенням виконкому з подальшим “затвердженням на сесії” енну кількість вакансій та прийняти ще з 50-100 висококваліфікованих спеціалістів без котрих наше місто не проіснує. І плювати (що вже давно зробили) на Постанову Кабміну від 3 грудня 1997 р. N 1349 “Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування”, котра рекомендувала для міст масштабів Вінниці 30-37 працівників у апараті міської ради та її виконавчому комітеті. Але як стверджує пан А. Рева: «Для міської влади - це лише рекомендації, а ми – орган місцевого самоврядування.» То скільки спеціалістів у муніципалітеті повинно бути 600, 700 (сьогодні) ...? От тільки як ці ж міські депутати пояснюватимуть своїм виборцям подібні рішення, та нехлюйське тринькання мізерного бюджету? Чи може вони знову сподіваються заховатись у партійних списках?
І зрештою, вже зовсім блюзнірським виглядає рішення нашого виконкому зважаючи на те, що у супереч тій же постанові Кабміну N 1349 у нашого мера може бути максимум 3-4 заступники, аж ніяк не ... 7! Троє з них пенсіонери – їм премії можуть замінити законодавчо передбачені “надбавки за вислугу років” (пункт 4 підпункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268), котрі можуть сягати 40 %. Тепер все буде по іншому! От тільки хто відповість за незаконно призначені меру та його чисельним заступникам премії за попередні періоди. Адже, В.Гройсман чудово знає про норму виписану в абзаці другому пункту 6 Постанови Кабміну N 268 від 9 березня 2006 р. “Про упорядкування структури та умов оплати праці ...” щодо обов’язкового прийняття сесією відповідної ради рішення про персональне преміювання міського голови, його заступників, надання їм матеріальної допомоги тощо. Як відомо, таких рішень депутати Вінницької міської ради не приймали. Тоді виникає запитання, куди дивляться правоохоронні органи, зокрема один із найпотужніших за авторитетом та кадровим добором у області підрозділ МВС, що проводив на предмет дотримання даної законодавчої норми перевірку у системі органів місцевого самоврядування. Як результат, було зафіксовано правопорушення з боку левової частки керівників рад Вінниччини, що документально було зафіксовано у відповідних протоколах. А от порушення з боку В.Гройсмана не знайшли своєї правової оцінки. Таке рішення прийняло ... керівництво правоохоронного підрозділу? Мовляв, загальний показник по області і так вийшов гарний?!
Що ж тоді робити із вже крилатим висловом: “Закон один для всіх !”
P.S. Впевнений, що викладеного достатньо для призначення прокурорської перевірки. От чи спроможна вона сьогодні виконувати покладені на неї обов’язки з “всемірного утвердження верховенства права”?
Здавалося б подібне рішення – красномовне свідчення прогресивності поглядів та ефективності методів управління нашого мера В.Гройсмана. Прийняте воно у відповідності з дорученням Президента України Віктора ЮЩЕНКА Кабінету міністрів скоротити бюджетні витрати на утримання державного апарату влади на центральному й місцевому рівнях мінімум на 20%, та постановою Кабінету міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 943 “Про економію бюджетних коштів...”. От тільки подібне доленосне рішення нашого міськвиконкому, як і вся політика проваджувана Володимиром Борисовичем та його командою у сфері витрат на утримання муніципальної влади, залишила чимало відкритих запитань.
Зокрема, згадуваною постановою Кабмін рекомендував органам місцевого самоврядування протягом місяця затвердити заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для їх утримання. Керівництво ж міста встигло 11 листопада підсунути на затвердження міським депутатам певний проект рішення, що дозволив збільшити граничний розмір премій для працівників виконкому зі 100 до 150 % . Дивні реверанси, чи не так?
Керівник міста уболіваючи за бюджетні кошти прийняв рішення не збільшувати чисельність працівників муніципалітету?! Певно В. Гройсману важко було не піддатись спокусі та не створити рішенням виконкому з подальшим “затвердженням на сесії” енну кількість вакансій та прийняти ще з 50-100 висококваліфікованих спеціалістів без котрих наше місто не проіснує. І плювати (що вже давно зробили) на Постанову Кабміну від 3 грудня 1997 р. N 1349 “Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування”, котра рекомендувала для міст масштабів Вінниці 30-37 працівників у апараті міської ради та її виконавчому комітеті. Але як стверджує пан А. Рева: «Для міської влади - це лише рекомендації, а ми – орган місцевого самоврядування.» То скільки спеціалістів у муніципалітеті повинно бути 600, 700 (сьогодні) ...? От тільки як ці ж міські депутати пояснюватимуть своїм виборцям подібні рішення, та нехлюйське тринькання мізерного бюджету? Чи може вони знову сподіваються заховатись у партійних списках?
І зрештою, вже зовсім блюзнірським виглядає рішення нашого виконкому зважаючи на те, що у супереч тій же постанові Кабміну N 1349 у нашого мера може бути максимум 3-4 заступники, аж ніяк не ... 7! Троє з них пенсіонери – їм премії можуть замінити законодавчо передбачені “надбавки за вислугу років” (пункт 4 підпункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268), котрі можуть сягати 40 %. Тепер все буде по іншому! От тільки хто відповість за незаконно призначені меру та його чисельним заступникам премії за попередні періоди. Адже, В.Гройсман чудово знає про норму виписану в абзаці другому пункту 6 Постанови Кабміну N 268 від 9 березня 2006 р. “Про упорядкування структури та умов оплати праці ...” щодо обов’язкового прийняття сесією відповідної ради рішення про персональне преміювання міського голови, його заступників, надання їм матеріальної допомоги тощо. Як відомо, таких рішень депутати Вінницької міської ради не приймали. Тоді виникає запитання, куди дивляться правоохоронні органи, зокрема один із найпотужніших за авторитетом та кадровим добором у області підрозділ МВС, що проводив на предмет дотримання даної законодавчої норми перевірку у системі органів місцевого самоврядування. Як результат, було зафіксовано правопорушення з боку левової частки керівників рад Вінниччини, що документально було зафіксовано у відповідних протоколах. А от порушення з боку В.Гройсмана не знайшли своєї правової оцінки. Таке рішення прийняло ... керівництво правоохоронного підрозділу? Мовляв, загальний показник по області і так вийшов гарний?!
Що ж тоді робити із вже крилатим висловом: “Закон один для всіх !”
P.S. Впевнений, що викладеного достатньо для призначення прокурорської перевірки. От чи спроможна вона сьогодні виконувати покладені на неї обов’язки з “всемірного утвердження верховенства права”?
Відповіді
2008.12.07 | velotrek
Re: “Закон один для всіх?”
Нужны ли выборы? Для народа это, пожалуй, наилучший выход. Конечно, пострадает Госбюджет. Но зато в Украину хотя бы частично вернутся сотни миллионов, которые совершенно бесполезно пылятся сейчас по далеким оффшорам.2008.12.07 | Sean
є питання
velotrek пише:> Нужны ли выборы? Для народа это, пожалуй, наилучший выход. Конечно, пострадает Госбюджет. Но зато в Украину хотя бы частично вернутся сотни миллионов, которые совершенно бесполезно пылятся сейчас по далеким оффшорам.
Я за вибори, однозначно. Але який, на Вашу думку, прямий зв'язок між виборами і тим, що "в Украину хотя бы частично вернутся сотни миллионов, которые совершенно бесполезно пылятся сейчас по далеким оффшорам"?
2008.12.08 | 123
це ж очевидно
Sean пише:> velotrek пише:
> > Нужны ли выборы? Для народа это, пожалуй, наилучший выход. Конечно, пострадает Госбюджет. Но зато в Украину хотя бы частично вернутся сотни миллионов, которые совершенно бесполезно пылятся сейчас по далеким оффшорам.
>
> Я за вибори, однозначно. Але який, на Вашу думку, прямий зв'язок між виборами і тим, що "в Украину хотя бы частично вернутся сотни миллионов, которые совершенно бесполезно пылятся сейчас по далеким оффшорам"?
Гроші на вибори учасники звідти візьмуть.
2008.12.09 | Александр.М.
Re: “Закон один для всіх як дишло!!!
Какой закон может быть у уголовников захвативших Украину!?Какая может быть борьба с коррупцией, если уголовников всех мастей крышует Верховный Главнокомандующий уголовников Украины и его подельник - Генеральный Атаман уголовников Украины числящийся генпрокурором!?
Фашиствующие пираты Ющенка захватили в плен незаконно арестованного Москаленко Алексея, ребенка многодетной семьи и морят его в заточении в Сизо №5 г.Донецка 65-й месяц!!! По каким это законам!?