але я взагалі дуже ледачий, а сьогодні ще і маю нежить, а Ви можете це зробити самі, як справжні представники автономного середнього класу, українські самостійники. І хай це буде внеском. Банзай
2008.12.16 | GreyWraith
Може, я не зовсім середній і точно не клас...
Почну із преамбули:
>В холодных квартирах вместе с маленькими детьми,
Опалення ніби не вимикали ще, та й обігрівач ще є для підстраховки. От вимкнуть електроенергію - буде реальна катастрофа...
>миллионы украинцев с ужасом дожидаются нового курса доллара на >межбанке,
Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США на міжбанку мені як мінімум байдужий...
>очередной выплаты кредита за квартиру и машину, а самые несчастные >"ждут-не дождутся" в гости коллекторов и оценщиков имущества.
Я і раніше не мав згубної звички жити в борг. У мене завузька душа для цього.
Хоч і раціональні зерна є теж, і чимало. Проблема просто в постаті автора - він не внуша довіри, навряд чи може він бути уособленням національно-визвольного руху або хоча б спонукати ефективно до чогось Це я по досвіду ефірів за його участю на ICTV.
> Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США на міжбанку мені як мінімум байдужий...
Ну добре, що ви отримуєте, а хто не отримує?
> Я і раніше не мав згубної звички жити в борг. У мене завузька душа для цього.
Добре, що ви не мали, а хтось же мав? І що їм тепер? Тобто, проблеми це все реальні.
media пише:
>Це я по досвіду ефірів за його участю на ICTV.
Я десь краєм вуха чув, що в українських ЗМІ досить популярною була практика підсажування персоналу на кредитну голку, звісно ж, дуже пільгову та вигідну. Ну і плюс професійна схильність до понтів, бо телевізійники часто вважають себе чимось типу напівбогів, особливо із теперішніх молодих та ранніх... А тепер у господаря виникли проблеми, от телечелядь і подивилася у холодні очі Богів Азбучних Істин і побачила там, що поза коментаторською будкою вони - ніхто...
Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка виникла жорстока хандра. Хай не дуже переживає: коли почнуться серйозні погрози, згідно закону колекторську фірму можна засудити за рекет. Боятися судових виконавців треба - бо за тими справді стоїть закон... А перед тим можна якось спробувати із банком вирішити проблеми.
Плюс не треба забувати, що у тоих же банках теж працює середній клас. І коли банк через кредити збанкрутує, постраждають в першу чергу ці товариші по нещастю...
>>Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США >>на міжбанку мені як мінімум байдужий...
> Ну добре, що ви отримуєте, а хто не отримує?
"Раньше думай о Родине, а потом о себе"? Я не пишу, що радий такому курсу, все-таки я патріот, та й рідні отримують у гривнях.
Але мені зовсім не подобається, коли за мене хтось розписується...
>Добре, що ви не мали, а хтось же мав? І що їм тепер? Тобто, проблеми >це все реальні.
Я не сперечаюся, що проблеми реальні. Але як вирішувати? Думаю, універсального рецепту не існує. Може, для початку повернути куплене в кредит? Все це має вирішуватися індивідуально, у всякому випадку, в банках теж не злі звірі працюють...
Взагалі читаймо класичну літературу, там все давно було написано. "Гобсек" там чи "Ярмарок марнославства". В останньому є повчальний розділ, що називається "Як жити, і жити ніби у Бога за пазухою, невідомо за що".
Він з Главреда, тобто швидше "третьяковська". Але не думаю, щоб це йшло централізовано, швидше за все - наболіло
> Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка виникла жорстока хандра.
Оце може бути
> Хай не дуже переживає: коли почнуться серйозні погрози, згідно закону колекторську фірму можна засудити за рекет. Боятися судових виконавців треба - бо за тими справді стоїть закон... А перед тим можна якось спробувати із банком вирішити проблеми.
Парєшать можна. Он і Т.Монтян радила "жити в квартирі, і не платити, доки не виженуть", оскаржувати дії в суді. Тимонькін, це той банкір, що "демпінгував по кредитам", саме таких зайомщиків називав "уродамі, у которих нужно забрать квартіру".
Чия тут правда - не знаю. Правд всєгда как мінімум двє
> Плюс не треба забувати, що у тоих же банках теж працює середній клас. І коли банк через кредити збанкрутує, постраждають в першу чергу ці товариші по нещастю...
Теж правильно. Від хаосу буде лише аргентинський варіант. Це коли вранці країна прокидається - а Президент десь подівся. А через тиждень - іще один... Як там у Гоголя: "подевался управляющих, найти не могут".
> "Раньше думай о Родине, а потом о себе"? Я не пишу, що радий такому курсу, все-таки я патріот, та й рідні отримують у гривнях.
Найбільша серед європейських валют (не рахуючи ісландської крони, яку один час взагалі ніде не приймали) девальвація гривні навряд чи патріотів мала би радувати.
>
> Я не сперечаюся, що проблеми реальні. Але як вирішувати? Думаю, універсального рецепту не існує.
Це єдине, з чим можуть погодитися ВСІ.
> Може, для початку повернути куплене в кредит? Все це має вирішуватися індивідуально, у всякому випадку, в банках теж не злі звірі працюють...
Ну власне, "краще поганий кредитоотримувач, ніж мертвий". Отримувачам, правда, буде в облом платити такі гроші за те, що коштує зараз удвічі дешевше, ну але то таке.
media пише:
>>Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка >>виникла жорстока хандра.
> Оце може бути
А я взагалі не знаю нікого, крім жінчиної сестри, що повлазили у дурні кредити. Та й у тієї є підстраховка - батьки, що надавали їй по шиї за дурість і заплатили за ті два мобільники. Є ще двоє колдишніх колег, що купили в кредит автомобілі, але у них робота міцна. Ніби то...
>Парєшать можна. Он і Т.Монтян радила "жити в квартирі, і не платити, >доки не виженуть", оскаржувати дії в суді.
Можна при бажанні вписати непвонолітнього ... трюки різні є.
>Тимонькін, це той банкір, що "демпінгував по кредитам", саме таких >зайомщиків називав "уродамі, у которих нужно забрать квартіру".
А цей, видно, теж дуже здорово попав, і не тільки на квартиру...
> Чия тут правда - не знаю. Правд всєгда как мінімум двє
Отож.
>Найбільша серед європейських валют (не рахуючи ісландської крони, >яку один час взагалі ніде не приймали) девальвація гривні навряд чи >патріотів мала би радувати.
Ну, у нас - це об'єктивний наслідок кривої олігархічної економіки. Рано чи пізно щось подібне мало статися, і то ще нам пощастило, що система не встигла закостеніти, тому є шанс вибратися...
>Ну власне, "краще поганий кредитоотримувач, ніж мертвий". >Отримувачам, правда, буде в облом платити такі гроші за те, що >коштує зараз удвічі дешевше, ну але то таке.
А що робити?
Shooter пише:
> ...чи бютівська політішка або рейдерюшка?
>
> В мене є окрема думка щодо того, що є гірше
Гірше той, хто по СВОЇЙ дурості кудись вляпається, а потім починає вимагати від МЕНЕ, щоб я його звідти витягував.
Ні, я до погано пахнучих сфер не маю, на щастя, ...
...жодного відношення.
GreyWraith пише:
> Shooter пише:
> > ...чи бютівська політішка або рейдерюшка?
> >
> > В мене є окрема думка щодо того, що є гірше
> Гірше той, хто по СВОЇЙ дурості кудись вляпається, а потім починає вимагати від МЕНЕ, щоб я його звідти витягував.
Ще гірший є той, хто "біомасу" куди захоче, туди і вляпає. Заради своїх власних суто персональних інтересів. А ще гіршою є "біомаса", яке це мовчки та часами ще і з радістю "захаває".
В принципі, згадані один одного вартують - це вже не раз, не два і не три доводила історія. В тому числі сама свіжа.
2008.12.17 | Абу
згоден з характеристикою автора
міг би більше додати, оскільки спостерігав його в тому ж Главреді
проте, слушні моменти є, і Маніфест середнього класу мав би бути кимось написаний. не так неоковирно, але мав
звісно, до будь-якого тексту можна придовбатися і взагалі ідеального ніц нема.
Але. Написати заклики у штилі "взвєйтєсь-развєйтєсь" зрештою не є проблема. Але наприклад я кілька разів думав - шо б такого запропонувати, яку дію, котра була б для всіх доступною і, головне, простою, бо самі знаєте, які всі на підйом.І-ніхвіга. А цей хлоп взяв і надумав. Тому я кажу шо йому - рішпект.
Можна подумати, Янукович із Ющенком і Тимошенко силою примусили купувати автомобіль чи квартиру за скаженими цінами... А сказати "Я винен у своїх проблемах, бо Я вчинив необережно і нерозважливо"? Страшно, бо картина світу руйнується? Звісно ж, звинувачувати третю особу множини куди простіше...
Хоча все таки автору варто бути більш акуратним у використанні техніки "розмазування гавна". Його намагання ополчитися зразу ж на всю владу свідчить що він або не розуміє процедури діляьності влади, або свідомо використовує це аби сподобатися якомога більшій кількості ображеного народу .
Але тоді це вже починає нагадувати не громадянську відозву а політичний піар-проект, до чого у нашого серднього класу ще більша відраза аніж до перечислених автором лідерів. А середній клас України хоча й дезорганізований, але зовсім не дурний. Можна сказати що це його головний актив у цій непростій ситуації.
Тому спроби погратися з ним "на емоції" не вдадуться.
бо спільно - вже добре, надто - якщо знати, чому бібікаєш.
123 пише:
> Треба б щось вимагати, конкретне і просте.
О!
Вимагати я може, наприклад, обрати себе японським імператором. А сенс?
> Не розкулачування банкірів, сподіваюсь.
Нє. Я теж сподіваюся. Хоча є такі банки, такі банки, що... Ви мабуть теж знаєте.
> Наприклад, референдум про виборність суддів.
Я не певен, що це треба, до речі. Я уявляю собі ці вибори в Єнакієвому, наприклаю
> Або щось подібне - конкретне, таке, що просто формулюється, і ясно як втілюється.
О! У тому і справа, що "щось". Я цього щося наразі не знаю після того як в народу відпав ентузіязм запити-звернення писати. А чувак каже конкретику - давайте бібікати.
Sean пише:
> бо спільно - вже добре, надто - якщо знати, чому бібікаєш.
Просто спільно бібікати - це якось надто стадно. Нормально - коли виникає питання "а чому ми бібікаєм?". І якщо відповідь "хз" - то вже бібікати відпадає бажання.
> 123 пише:
> > Треба б щось вимагати, конкретне і просте.
> О!
> Вимагати я може, наприклад, обрати себе японським імператором. А сенс?
Сенс - наповнити бібікання сенсом
> > Не розкулачування банкірів, сподіваюсь.
> Нє. Я теж сподіваюся. Хоча є такі банки, такі банки, що... Ви мабуть теж знаєте.
Йдеться про систему, а не про банки. Автор швидше люмпен, ніж середній клас - хоч і відпочіває в Турції. Так мені здалося, може я й неправий.
> > Наприклад, референдум про виборність суддів.
> Я не певен, що це треба, до речі. Я уявляю собі ці вибори в Єнакієвому, наприклаю
Це як приклад меседжу, на якому можна об*єднувати людей. Просто формулюється, конкретний, ясно як втілити.
> > Або щось подібне - конкретне, таке, що просто формулюється, і ясно як втілюється.
> О! У тому і справа, що "щось". Я цього щося наразі не знаю після того як в народу відпав ентузіязм запити-звернення писати. А чувак каже конкретику - давайте бібікати.
Див. вище. Без мети це пуста затія. Треба щось, як пан каже (сорі якщо неточно цитую ), кваліфіковано возжелать
А вірш мені настільки сподобався, що я російський переклад навіть напам'ять знаю (для вивчення англійського брак часу, а українського я не знайшов):
БОГИ АЗБУЧНЫХ ИСТИН
Проходя сквозь века и страны в обличье всех рас земных,
Я свыкся с Богами Торжищ и чтил по-своему их.
Я видел их мощь и немощь, я дань им платил сполна,
Но Боги Азбучных Истин - вот боги на все времена.
Еще на деревьях отчих от них усвоил народ:
Вода - непременно мочит, огонь - непременно жжет.
Но мы нашли их подход бескрылым: где дух? идеал? порыв? -
И оставили их гориллам, на стезю прогресса ступив.
С ветром времени мы летели - они не спешили ничуть,
Не мчались, как Боги Торжищ, куда бы не стало дуть.
Но слово их снисходило, как только мы воспарим,
И племя ждала могила, и рушился гордый Рим.
Они были глухи к надеждам, которыми жив человек:
Молочные реки? Ну где ж там! Нет и медом текущих рек.
И ложь, что мечты - это крылья, и ложь, что хотеть - значит мочь.
А Боги Торжищ твердили, что все так и есть, точь в точь.
Когда начинался Кембрий, возвестили нам вечный мир:
Бросайте наземь оружье, сзывайте чужих на пир!
И продали нас, безоружных, в рабство врагу под ярем.
А Боги Азбучных Истин сказали: "Верь, но не всем!"
Под крики "Равенство дамам!" жизнь в цвету нам сулил Девон.
И возлюбили мы ближних, а пуще того - их жен.
И мужья о чести забыли, а жены детей не ждут.
А Боги Азбучных Истин сказали: "Погибель за блуд!"
А в смутное время Карбона обещали нам горы добра:
Нищий Павел, объединяйся, и раздень богатея Петра!
И денег у каждого - море, а нету товара нигде.
А Боги Азбучных Истин сазали: "Твой хлеб - в труде!"
И Боги Торжищ качнулись, сладкий хор их жрецов утих,
Даже нищие духом очнулись, и дошло наконец до них,
Что не все, что блестит, - то злато, дважды два - и не три, и не пять,
И Боги Азбучных Истин вернулись учить нас опять.
Так было, так есть и так будет, пока человек не исчез.
Всего лишьч четыре закона принес социальный прогресс:
Пес придет на свою блевотину, свинья свою грязь найдет,
А дурак будет лбом об пол биться, пока лоб не разобъет.
И когда, довершая дело, новый мир пожалует к нам,
Чтоб воздать всем по нуждам нашим, никому не воздав по грехам.
Как воде суждено мочить нас, как огню суждено нас жечь,
Тогда Боги Азбучных Истин нагрянут, поднявши свой меч.
крім нього, наприклад, багато писав Токуан, а купа патріархів дзену, котра щоправда не так писала, як казала, але разом з тим. Школи Сото і Ріндзай, знаєте, мають багатющі традиції. Так шо Кіплінг, за всієї поваги - не Бодхідхарма. А по суті - вище у гілці
2008.12.16 | Pavlo
Але це швидше маніфест люмпена.
>>Упала, скажем, прибыль на метзаводе с 300% до 5% - непорядок! Вы - слабое звено, подите прочь на улицу и подыхайте там голоду, а вечером, если повезет, на ТВ о вас расскажут полный грусти сюжет.
>>>Они должны заниматься организацией защиты наших интересов по самым различным направлениям – начиная от ипотеки и невыплат по кредитам и заканчивая организацией самообороны в случае необходимости.
>>>Если банки не хотят входить в ситуацию заемщиков, то и они вправе отказать банкам в их претензиях. Когда же банки попытаются забрать имущество должников, значит, за него придется сражаться в прямом смысле этого слова, в том числе, привлекая созданные отряды самообороны.
>>Откуда они появятся? Из самоорганизации должников. Выхода у них все равно нет.
>>>Хорошо, если можно вернуться к родителям, а если нельзя? С детьми на улицу только потому, что кто-то решил закосить за наш с вами счет еще пару миллиардов долларов? В этой ситуации заемщикам терять нечего, кроме кредитных цепей.
Коли я читаю подібні сльово-виверження, чи випорожнення, зайвий раз знаходжу підтвердження одній тезі: "середній кляс,-- то не зменшена копія скоробагатьків та голівудських кіно-зірок, це своя, особлива, правда, своя, особлива, хвільозохвія". Не буде в Україні середнього клясу, поки одні дебіли беруть кредити на на відпочинок під 30%, а инші,-- "пралівають па нім сльози ґарючіє" в стілє руSSо-попсітто.
Адвокат ... пише:
>Не буде в Україні середнього клясу, поки одні дебіли беруть кредити на >на відпочинок під 30%, а инші,-- "пралівають па нім сльози ґарючіє" в >стілє руSSо-попсітто.
Середній клас - це самодисципліна, соціальна гігієна, розум, праця. Як наслідок - влада.
2008.12.17 | Shooter
Думаєте?
То, кажете, в 1968 в Парижі "люмпени бушували"?
2008.12.17 | Чучхе
+1
2008.12.17 | AK
Так то може він і є?
Pavlo пише:
> але якось воно під Романо_Шарпа адаптовано вийшло.
2008.12.16 | Боровик
Re: На першу сторінку! (л)
Шутере, а ви не вбачаєте того, що владне масло збито з народного молока?
Якщо ви зараз напишете будь-який нормальний маніфест, то ви знайдете всього навсього кілька відсоточків тих хто його зрозуміє і підтримаєте.
"Задовбало" і "замахало" може бути видовищним до нестями, але росту чи розвитку прояв невдоволення не передбачає.
Боровик пише:
> Шутере, а ви не вбачаєте того, що владне масло збито з народного молока?
Звісно. Вже 17 років.
> Якщо ви зараз напишете будь-який нормальний маніфест, то ви знайдете всього навсього кілька відсоточків тих хто його зрозуміє і підтримаєте.
І тут абсолютно погоджуюся.
> "Задовбало" і "замахало" може бути видовищним до нестями, але росту чи розвитку прояв невдоволення не передбачає.
І тут погоджуюся. Проте саме для того, щоб збудувати щось нове, без demolition не обійтися. Не держави, а системи яку це "бидло біля корита" створило. Надію її зруйнувати дала Помаранчева революція. Проте цей шанс було безталанно втрачено - саме через те, що "понадіялися". І саме тому й я вбачаю сьогодні сенс подібного протесту. Бо після слів "вибори - злочин проти народу" відступати, в принципі, вже нікуди.
2008.12.16 | observеr
Як хтось вірно написав - "истеричный визг люмпена"
Це велика ґріжа для України. Коли люмпенів рахують за
середній кляс.
2008.12.17 | Shooter
Угу. Інтелектуали будуть задумливо в носі ковиряться
Париж 1968 був ще гіршим "істеричним вереском люмпена". Але до великої міри овпливнив однозначно позитивний розвиток французького супсільства в наступні 30 років.
єдине корисне в усій статті - флешмоб. я б підтримав
2008.12.17 | Shooter
факт двіжухи
Горицвіт пише:
> а наведена там ідеологія мене не збуджує.
Я там взагалі не побачив ідеології
> Сумнівно, що без вимог і без нормальної ідеології буде перспектива.
На стадії творення - погоджуюся. На стадії руйнування цього виродженого Карфагену потрібні швидше ясна ціль та згуртованість.
2008.12.17 | Ghost
слышал такую болтовню в толпе
будто бы товарищ Путин намекнул нашим лидерам, что недолго им осталось хозяйничать, что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе, пусть готовятся сдавать власть. вот наша "элита" и торопится напоследок ободрать страну по-максимуму...
Ghost пише:
>что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе,
Ги-ги, я думав, що Путін - занадто великий шахрай для такої примітивної розводки, характерної для дрібної шпани. Шпана часто прикривається авторитетом когось великого, багатого і могутнього, - щоб справити враження на лохів. Причому практично завжди ця велика і могутня людина і не підозрює про таку експлуатацію свого авторитету...
P.S. Цікаве спостереження: чутки ніколи не бувають позитивними.
согласен, питаться слухами неправильно. а что, кто-то из лидеров
нашей страны уже дал внятное объяснение происходящему, которое отличается от вышеприведённого? кажется, нет, никто из представителей власти не даёт внятного объяснения. и что нам остаётся думать?
вообще, если верить историкам, в 18 году украинский народ воспринял приход московских большевиков как избавление, как меньшее зло. как бы не повторилась та история... у меня такое впечатление, что нынешнее правительство специально ведёт страну к такому итогу...
Адвокат ... пише:
>А часом,-- і бажають саме такого розвитку подій.
Звідки такі відомості про потаємні бажання Януковича і Тимошенко?
2008.12.17 | Мартинюк
Цю "ідею" зараз широко просувають в російському інеті
Гадаю це ініціатива суто московська - під шумок кризи зорієнтувати українську халявну бидлоеліту саме на такий "реалістісіській" варіант і отримати більше важелів для контролю за Україною.
Мартинюк пише:
>...під шумок кризи зорієнтувати українську халявну бидлоеліту саме на >такий "реалістісіській" варіант і отримати більше важелів для контролю >за Україною.
Наша бидлоеліта не така дурна і має такий інстинкт самозбереження, що нам і не снилося. Тому цих стріляних горобців такою примітивною розводкою не проведеш, на відміну від русообивателя.
Приблизні думки:
1) А почекаємо спочатку підтвердження від самого Обами.
2) А що ми із цього матимемо? Що приїде сюди представник президента РФ і позамінює всіх нас своїми людьми?
2008.12.17 | Schwarzgelber
Re: слышал такую болтовню в толпе
Ghost пише:
> будто бы товарищ Путин намекнул нашим лидерам, что недолго им осталось хозяйничать, что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе
От ще б лишень довідатися, чи сам містер Обама про ту домовленість знає...
2008.12.17 | IApple
Автор просто дурень
Так ефективно випустити пару в свисток і відрізати від участі бульшість людей (а саме пішоходи, а не шоферюги складають більшість в Україні) можна хіба по великій дурості.
Я, як піхота хіба середній палець покажу тим в автівках, що будуть сигналити мені у вуха.
2008.12.17 | Boroda__
Читаю коментарі і дивуюся.
Невже ніхто не розуміє, що важливий не сам маніфест, не сама ідея, а важлива причина. Кажучи словами відомого маніфесту: «Призрак бродит по Украине, призрак бунта». Причому зі всіх країн Європи Україна – найперспективніше для цього місце. Цьому сприяє:
- низька громадянська свідомість і слабка політична активність народу;
- відверта безсовісність і жадібність владних структур, прагнучих нажитися навіть на кризі, на горі і стражданнях людей;
- повна відсутність суспільної моралі, спеціально насаджувана зверху;
- низький рівень життя – в порівнянні навіть з найближчими сусідами;
- слабкість і нерішучість самої влади і т.д.
Тепер по банках. Саме банки і лише банки стали першопричиною масового неповернення кредитів. Спочатку банки, спокусившись на високі відсотки, ввели в ринок нерухомості, ринок автомобілів і інші мільярдні кредитні ресурси. Таким чином самі банки своїми грошима активізували ці ринки, а на ринку нерухомості різко підняли її вартість – зробивши її набагато вище за реальну вартість. Те, що настає світова фінансова криза фахівці знали давно – узяти навіть того ж економіста Хазіна, що передбачав кризу ще п'ять років тому. Але це ясно було для фахівців в питаннях фінансів – для банків. Проста ж людина не повинна бути фахівцем в таких вузько професійних питаннях. А зараз, коли з цілком передбачених причин позичальник став нездатний платити по кредитах, банки намагаються зняти з себе відповідальність. Більш того, одержавши кредит в 16,5 млн. доларів – цільовий кредит на порятунок ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА – банки абсолютно не спростили положення позичальників. Таким чином, допомогу Міжнародного валютного фонду банки пустили на додаткове зростання своїх доходів.
Как всегда всем кажется, что колокол звонит не по ним...
Охереваешь, читая комментарии:В кризисе виноваты глупые заемщики, а не Нацбанк, бросивший 40 млрд гривен на "поддержание ликидности" за откаты; штрафы - так и надо, а то водители оборзели; и т.д. и т.п.
А то что тянут из всех карманов перед лицом кризиса, ни до кого не доходит. Лично мне уж бибикнуть точно не лень.
Годами будут рассуждать, что нужен лидер, партия и не оторвут жопу от стула перед компьютером.
Погудим! А лидеры найдутся по ходу. И партии тоже.На баррикадах.
Дада, там в конце есть и про партию, Вы, наверное, не дочитали.
> В идеале, контрэлита должна будет создать партию, которая сконцентрирует протестный потенциал на себе. В худшем случае, это будет несколько партий, которые будут с разных флангов разрывать полудохлое тело Второй полуреспублики. В развернувшейся между ними борьбе и родится новый политический режим.
Контрэлита - это обанкротившиеся заёмщики, воззвание обращено именно к ним. В моём понимании партия банкротов - это нечто запредельно инфернальное и кроме как разрывать полу- или полностью чьё-то дохлое тело, ни на что не способное.
Ну и я могу себе представить "развернувшуюся между ними борьбу", ага. Между стервятниками.
Уляна пише:
> І таки жато! Таки жато! Жато, не кошено. От!
Ну добре, спитаю, як Ви того домагаєтеся: Що жато? Ким жато? Скільки й кому продано?
2008.12.17 | Уляна
Як це відбувається в Греції
Дуже раджу цей допис: http://abaunov.livejournal.com/3180.html
Пояснення подій в Афінах досить правдоподібне, на що вказують численні підтвердження в репліках на оригінальний допис.
...И всего этого не было бы без особого греческого студенчества. В капиталистической и натовской Греции при А.Папандреу социализма местами было больше, чем в СССР, не говоря об остальной Европе. Выше образование там только государственное – это записано в конституции – и только бесплатное. Поступление только по баллам ЕГ. Учиться можно неограниченное количество лет: поступившего нельзя отчислить ни за какие хвосты – они просто накапливаются. Студенты имеют право на трехразовое бесплатное питание: в разных местах города в «фититика эстиаториа» (студенческих ресторанах) они, по студенческим билетам вузов этого города едят свой греческий салат, куриное бедрышко, чечевичную похлебку пацас и порцию кальмаров. И даже пьют разбавленное вино. Ядро бунтовщиков Экзархии – это такие тридцатилетние студенты, сдающие хвосты пятилетней давности и кормящиеся, если надо, бесплатно. И толпа их юных поклонников. Кроме того полиция (после подавления «полковниками» восстания в политехе) сразу после свержения хунты потеряла право входить на территорию (не только в здания, а вообще за забор) ВУЗов. Когда сейчас полицейские идут с рейдом по кофейням Экзархи, анархисты уходят на территорию политеха и буквально показывают из-за забора язык. Да, и к тому же нынешнее правительство хотело ограничить время учебы максимум семью годам – как не восстать.
Але найцікавіше там про нереалізовану тягу до соціалізму в Греції, про що мені якось ніколи не спадало на думку.
В волнениях в Греции соединились недовольство превращением страны в «туристические задворки», протест консервативных кругов против европеизации и мятеж левых радикалов против европейских ценностей....
Автор цього тексту тільки но агітував нас за бункери
На ФУПі це нещастя Романенко тільки но читав нам лекції що ми всі повинні порозбігатися по бункерах. Людина відпрацьовує свої гроші.
Якби цей текст написав не він, розпинавшийся про бункери, я б може і повірив, а так, хто його знає про що він насправді думає??
Щойно такий собі нардуп СівковічЬ сказав, що половина громад`ян України взяли кредити нахату, або автівку.
2008.12.17 | Уляна
Країну розїдає культ карго.
Деякі країни пройшли через рух "Angry young men". Це були молоді письменники і драматурги середини 50-х, які сильно критикували політичні і соціальні інституції.
От з сильною критикою проблем у нас немає, а де ваші романи і драматургія, українські наші "Angry young men"? Шок є, терапії нема. Крила з бамбука є, а тушонки нема. Так і з цим закликом до дії. Заклик бунтувати є, а здорової думки нема. І не предбачається. Крапа.
Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
Pavlo Z. пише:
> Уляна пише:
> >> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
> Немає ради на тих, кого німби засліплюють.
2008.12.17 | Sean
Країну роз'їдає іржа
іржа як і притаманно іржі (втім - не тільки їй) на поверхні
Уляна пише:
> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки.
Не довгі. Років 5. І не більше (але і не менше) ніж ТЮ
> І на це нема ради.
шось може придумаємо
2008.12.17 | странник
Країну нищить відсутність реформ
Уляна пише:
> Деякі країни пройшли через рух "Angry young men". Це були молоді письменники і драматурги середини 50-х, які сильно критикували політичні і соціальні інституції.
Автор цього тексту з райкому комсомолу. Можливо чоловічка просто використовують в темну, знаючи його нахили до розстрілів, як механізму зламу системи. Але чорт його знає, вірить він в те про що голосить?? Я не певен.
> От з сильною критикою проблем у нас немає, а де ваші романи і драматургія, українські наші "Angry young men"? Шок є, терапії нема. Крила з бамбука є, а тушонки нема. Так і з цим закликом до дії. Заклик бунтувати є, а здорової думки нема. І не предбачається. Крапа.
Таланту немає, а жити ж треба... От і лізуть у фюрери.
> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
Якщо країні нічого не було запропоновано за 4 роки, то хто нам лікар?
з цим не все просто.
Реформ бояться всі.
І не піддадуться на них. Особливо прості люди. Краще хай все згниє до ручки, як зуби в роті, ніж піти до дантиста та ще й за свої гроші.
То й дійсно, хто нам лікар?
Уляна пише:
> з цим не все просто.
> Реформ бояться всі.
> І не піддадуться на них. Особливо прості люди. Краще хай все згниє до ручки, як зуби в роті, ніж піти до дантиста та ще й за свої гроші.
> То й дійсно, хто нам лікар?
А знизу їх саботують, не сприймають і шукають свій третій шлях у третій світ:
-адміністративна реформа
-даї
-освітня реформа
-суд присяжних
-податок на нерухомість
-свобода пересуваня (відміна реєстрації)
-реєстр виборців
все це має мати сприятливий грунт у суспільсві, а його нема.
2008.12.17 | Абу
здається стало відомо хто стоїть за маніфестом - олігархат любих
друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненка
їхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
Re: здається стало відомо хто стоїть за маніфестом - олігархат любих
Абу пише:
> друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненка
>
> їхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
Та й Юлю при нагоді можна...тойво...навіщо ділитися, в принципі?
> якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
Досидить. За рік-півтора до виборів - який сенс в бучі? А ще як Ахмєтов заартачиться недай Боже...
2008.12.17 | странник
протести треба очолювати, а не ховатися від них
Абу пише:
> друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненка
> їхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
>
> якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
Якщо ще покуняє, чи помріє, то може ображатися лише на себе
2008.12.17 | Мартинюк
Любі друзі заготували гори наметів і лежаків.
Конкретно Мартиненко - завалив свої склади попід стелі.
Робив це вже в стані гострої війни з Ющенком.
Мартинюк пише:
> Конкретно Мартиненко - завалив свої склади попід стелі.
> Робив це вже в стані гострої війни з Ющенком.
Ни хрена у них не выйдет нового Майдана. Максимум заваруха.
Те кто голосят в роли аффтароф этих тупорылых манифестов напоминают мне крыс у перевёрнутого мусорного бака.
Расскачивают ситуацию и пользуются людьми.
2008.12.17 | Panzernik
Фуфло, кстати автор лично на майдан не выходил. "...Можеш выйти
Добрый совет: - "Начни со своей семьи" папку пристрели для нача
или мамку, по обстоятельствам.
2008.12.18 | Sean
Ви вже тиснете?
2008.12.18 | Олег
есть идейка до АКМа
Проскольку АКМ, говорят, не лучший вариант.
А почему бы вот здесь на сайте не создать базу коллекторских компаний, на которые так рассчитывает мерия и проч. во взыскании долгов.
С названиями, адресами, фамилиями сотрудников, может, и их адресами, если удастся.
Вот просто так, с чистыми намерениями, просто чтобы чувствовали внимание общественности
Відповіді
2008.12.16 | OlalaZhm
Re: На першу сторінку! (л)
2008.12.16 | Sean
Гарний текст
але я взагалі дуже ледачий, а сьогодні ще і маю нежить, а Ви можете це зробити самі, як справжні представники автономного середнього класу, українські самостійники. І хай це буде внеском. Банзай2008.12.16 | GreyWraith
Може, я не зовсім середній і точно не клас...
Почну із преамбули:>В холодных квартирах вместе с маленькими детьми,
Опалення ніби не вимикали ще, та й обігрівач ще є для підстраховки. От вимкнуть електроенергію - буде реальна катастрофа...
>под аккомпанемент информационных помоев,
Вимкніть телевізор...
>миллионы украинцев с ужасом дожидаются нового курса доллара на >межбанке,
Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США на міжбанку мені як мінімум байдужий...
>очередной выплаты кредита за квартиру и машину, а самые несчастные >"ждут-не дождутся" в гости коллекторов и оценщиков имущества.
Я і раніше не мав згубної звички жити в борг. У мене завузька душа для цього.
2008.12.16 | media
Дійсно, пафосу тут забагато
Хоч і раціональні зерна є теж, і чимало. Проблема просто в постаті автора - він не внуша довіри, навряд чи може він бути уособленням національно-визвольного руху або хоча б спонукати ефективно до чогось Це я по досвіду ефірів за його участю на ICTV.> Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США на міжбанку мені як мінімум байдужий...
Ну добре, що ви отримуєте, а хто не отримує?
> Я і раніше не мав згубної звички жити в борг. У мене завузька душа для цього.
Добре, що ви не мали, а хтось же мав? І що їм тепер? Тобто, проблеми це все реальні.
2008.12.16 | GreyWraith
А, пінчуківська журналюшка... Зрозуміло...
media пише:>Це я по досвіду ефірів за його участю на ICTV.
Я десь краєм вуха чув, що в українських ЗМІ досить популярною була практика підсажування персоналу на кредитну голку, звісно ж, дуже пільгову та вигідну. Ну і плюс професійна схильність до понтів, бо телевізійники часто вважають себе чимось типу напівбогів, особливо із теперішніх молодих та ранніх... А тепер у господаря виникли проблеми, от телечелядь і подивилася у холодні очі Богів Азбучних Істин і побачила там, що поза коментаторською будкою вони - ніхто...
Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка виникла жорстока хандра. Хай не дуже переживає: коли почнуться серйозні погрози, згідно закону колекторську фірму можна засудити за рекет. Боятися судових виконавців треба - бо за тими справді стоїть закон... А перед тим можна якось спробувати із банком вирішити проблеми.
Плюс не треба забувати, що у тоих же банках теж працює середній клас. І коли банк через кредити збанкрутує, постраждають в першу чергу ці товариші по нещастю...
>>Я отримую зарплату у доларовому еквіваленті, тому курс долара США >>на міжбанку мені як мінімум байдужий...
> Ну добре, що ви отримуєте, а хто не отримує?
"Раньше думай о Родине, а потом о себе"? Я не пишу, що радий такому курсу, все-таки я патріот, та й рідні отримують у гривнях.
Але мені зовсім не подобається, коли за мене хтось розписується...
>Добре, що ви не мали, а хтось же мав? І що їм тепер? Тобто, проблеми >це все реальні.
Я не сперечаюся, що проблеми реальні. Але як вирішувати? Думаю, універсального рецепту не існує. Може, для початку повернути куплене в кредит? Все це має вирішуватися індивідуально, у всякому випадку, в банках теж не злі звірі працюють...
Взагалі читаймо класичну літературу, там все давно було написано. "Гобсек" там чи "Ярмарок марнославства". В останньому є повчальний розділ, що називається "Як жити, і жити ніби у Бога за пазухою, невідомо за що".
2008.12.16 | media
Та ні
Він з Главреда, тобто швидше "третьяковська". Але не думаю, щоб це йшло централізовано, швидше за все - наболіло> Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка виникла жорстока хандра.
Оце може бути
> Хай не дуже переживає: коли почнуться серйозні погрози, згідно закону колекторську фірму можна засудити за рекет. Боятися судових виконавців треба - бо за тими справді стоїть закон... А перед тим можна якось спробувати із банком вирішити проблеми.
Парєшать можна. Он і Т.Монтян радила "жити в квартирі, і не платити, доки не виженуть", оскаржувати дії в суді. Тимонькін, це той банкір, що "демпінгував по кредитам", саме таких зайомщиків називав "уродамі, у которих нужно забрать квартіру".
Чия тут правда - не знаю. Правд всєгда как мінімум двє
> Плюс не треба забувати, що у тоих же банках теж працює середній клас. І коли банк через кредити збанкрутує, постраждають в першу чергу ці товариші по нещастю...
Теж правильно. Від хаосу буде лише аргентинський варіант. Це коли вранці країна прокидається - а Президент десь подівся. А через тиждень - іще один... Як там у Гоголя: "подевался управляющих, найти не могут".
> "Раньше думай о Родине, а потом о себе"? Я не пишу, що радий такому курсу, все-таки я патріот, та й рідні отримують у гривнях.
Найбільша серед європейських валют (не рахуючи ісландської крони, яку один час взагалі ніде не приймали) девальвація гривні навряд чи патріотів мала би радувати.
>
> Я не сперечаюся, що проблеми реальні. Але як вирішувати? Думаю, універсального рецепту не існує.
Це єдине, з чим можуть погодитися ВСІ.
> Може, для початку повернути куплене в кредит? Все це має вирішуватися індивідуально, у всякому випадку, в банках теж не злі звірі працюють...
Ну власне, "краще поганий кредитоотримувач, ніж мертвий". Отримувачам, правда, буде в облом платити такі гроші за те, що коштує зараз удвічі дешевше, ну але то таке.
2008.12.16 | GreyWraith
Re: Та ні
media пише:>>Цілком може бути, що після візиту колектора у пана Романенка >>виникла жорстока хандра.
> Оце може бути
А я взагалі не знаю нікого, крім жінчиної сестри, що повлазили у дурні кредити. Та й у тієї є підстраховка - батьки, що надавали їй по шиї за дурість і заплатили за ті два мобільники. Є ще двоє колдишніх колег, що купили в кредит автомобілі, але у них робота міцна. Ніби то...
>Парєшать можна. Он і Т.Монтян радила "жити в квартирі, і не платити, >доки не виженуть", оскаржувати дії в суді.
Можна при бажанні вписати непвонолітнього ... трюки різні є.
>Тимонькін, це той банкір, що "демпінгував по кредитам", саме таких >зайомщиків називав "уродамі, у которих нужно забрать квартіру".
А цей, видно, теж дуже здорово попав, і не тільки на квартиру...
> Чия тут правда - не знаю. Правд всєгда как мінімум двє
Отож.
>Найбільша серед європейських валют (не рахуючи ісландської крони, >яку один час взагалі ніде не приймали) девальвація гривні навряд чи >патріотів мала би радувати.
Ну, у нас - це об'єктивний наслідок кривої олігархічної економіки. Рано чи пізно щось подібне мало статися, і то ще нам пощастило, що система не встигла закостеніти, тому є шанс вибратися...
>Ну власне, "краще поганий кредитоотримувач, ніж мертвий". >Отримувачам, правда, буде в облом платити такі гроші за те, що >коштує зараз удвічі дешевше, ну але то таке.
А що робити?
2008.12.16 | Shooter
а що краще - пінчуківська журналюшка...
...чи бютівська політішка або рейдерюшка?В мене є окрема думка щодо того, що є гірше
2008.12.16 | GreyWraith
Ви в ЗМІ працюєте? Вибачте, не хотів образити...
Shooter пише:> ...чи бютівська політішка або рейдерюшка?
>
> В мене є окрема думка щодо того, що є гірше
Гірше той, хто по СВОЇЙ дурості кудись вляпається, а потім починає вимагати від МЕНЕ, щоб я його звідти витягував.
2008.12.17 | Shooter
Ні, я до погано пахнучих сфер не маю, на щастя, ...
...жодного відношення.GreyWraith пише:
> Shooter пише:
> > ...чи бютівська політішка або рейдерюшка?
> >
> > В мене є окрема думка щодо того, що є гірше
> Гірше той, хто по СВОЇЙ дурості кудись вляпається, а потім починає вимагати від МЕНЕ, щоб я його звідти витягував.
Ще гірший є той, хто "біомасу" куди захоче, туди і вляпає. Заради своїх власних суто персональних інтересів. А ще гіршою є "біомаса", яке це мовчки та часами ще і з радістю "захаває".
В принципі, згадані один одного вартують - це вже не раз, не два і не три доводила історія. В тому числі сама свіжа.
2008.12.17 | Абу
згоден з характеристикою автора
міг би більше додати, оскільки спостерігав його в тому ж Главредіпроте, слушні моменти є, і Маніфест середнього класу мав би бути кимось написаний. не так неоковирно, але мав
2008.12.16 | 123
Як на мене - текст негарний. Чи не дуже гарний.
2008.12.16 | Sean
Та Ви, пане, перхвекційонист
звісно, до будь-якого тексту можна придовбатися і взагалі ідеального ніц нема.Але. Написати заклики у штилі "взвєйтєсь-развєйтєсь" зрештою не є проблема. Але наприклад я кілька разів думав - шо б такого запропонувати, яку дію, котра була б для всіх доступною і, головне, простою, бо самі знаєте, які всі на підйом.І-ніхвіга. А цей хлоп взяв і надумав. Тому я кажу шо йому - рішпект.
2008.12.16 | 123
Я ж не сказав "недостатньо гарний"
Мені текст багато чим не сподобався.Докладно не маю ані часу, ані натхнення.
2008.12.16 | Sean
ок, бо аналогічно
123 пише:> Мені текст багато чим не сподобався.
>
> Докладно не маю ані часу, ані натхнення.
2008.12.16 | Мартинюк
Дещо написав з цього приводу (л)
http://www2.maidan.org.ua/n/free/12294485172008.12.16 | Sean
назагал я з цим згоден
2008.12.16 | GreyWraith
Що, страшно дивитися на Богів Азбучних Істин?
Можна подумати, Янукович із Ющенком і Тимошенко силою примусили купувати автомобіль чи квартиру за скаженими цінами... А сказати "Я винен у своїх проблемах, бо Я вчинив необережно і нерозважливо"? Страшно, бо картина світу руйнується? Звісно ж, звинувачувати третю особу множини куди простіше...2008.12.16 | Sean
Скорочено - Боазіст. Звучить біблійно!
2008.12.16 | Мартинюк
В цілому текст цікавий
Хоча все таки автору варто бути більш акуратним у використанні техніки "розмазування гавна". Його намагання ополчитися зразу ж на всю владу свідчить що він або не розуміє процедури діляьності влади, або свідомо використовує це аби сподобатися якомога більшій кількості ображеного народу .Але тоді це вже починає нагадувати не громадянську відозву а політичний піар-проект, до чого у нашого серднього класу ще більша відраза аніж до перечислених автором лідерів. А середній клас України хоча й дезорганізований, але зовсім не дурний. Можна сказати що це його головний актив у цій непростій ситуації.
Тому спроби погратися з ним "на емоції" не вдадуться.
2008.12.16 | Sean
Прикольно, що я типу захищаю текст
котрий теж не вважаю за ідеальний як власне текст. Але в ньому є певний дзен. Нмд. Який саме - я написав вище у гілці.Що мені не сподобалося - залегке нмд поводження з поняттям "держава". "Нам нужно другое государство".
2008.12.16 | OlalaZhm
Re: Прикольно, що я типу захищаю текст
О! Щось є. Для затравки2008.12.16 | Sean
саме так
OlalaZhm пише:> О! Щось є. Для затравки
Бо є конкретна пропозиція конкретної дії
2008.12.16 | 123
Дія (пібікать) це добре, але з якою метою?
Треба б щось вимагати, конкретне і просте.Не розкулачування банкірів, сподіваюсь.
Наприклад, референдум про виборність суддів. Або щось подібне - конкретне, таке, що просто формулюється, і ясно як втілюється.
2008.12.16 | Sean
Знаєте, хоч би і з метою побібікать
бо спільно - вже добре, надто - якщо знати, чому бібікаєш.123 пише:
> Треба б щось вимагати, конкретне і просте.
О!
Вимагати я може, наприклад, обрати себе японським імператором. А сенс?
> Не розкулачування банкірів, сподіваюсь.
Нє. Я теж сподіваюся. Хоча є такі банки, такі банки, що... Ви мабуть теж знаєте.
> Наприклад, референдум про виборність суддів.
Я не певен, що це треба, до речі. Я уявляю собі ці вибори в Єнакієвому, наприклаю
> Або щось подібне - конкретне, таке, що просто формулюється, і ясно як втілюється.
О! У тому і справа, що "щось". Я цього щося наразі не знаю після того як в народу відпав ентузіязм запити-звернення писати. А чувак каже конкретику - давайте бібікати.
2008.12.16 | 123
Середній клас не захоче бібікати без мети
Аби просто стадно побібікати.Сподіваюся
Sean пише:
> бо спільно - вже добре, надто - якщо знати, чому бібікаєш.
Просто спільно бібікати - це якось надто стадно. Нормально - коли виникає питання "а чому ми бібікаєм?". І якщо відповідь "хз" - то вже бібікати відпадає бажання.
> 123 пише:
> > Треба б щось вимагати, конкретне і просте.
> О!
> Вимагати я може, наприклад, обрати себе японським імператором. А сенс?
Сенс - наповнити бібікання сенсом
> > Не розкулачування банкірів, сподіваюсь.
> Нє. Я теж сподіваюся. Хоча є такі банки, такі банки, що... Ви мабуть теж знаєте.
Йдеться про систему, а не про банки. Автор швидше люмпен, ніж середній клас - хоч і відпочіває в Турції. Так мені здалося, може я й неправий.
> > Наприклад, референдум про виборність суддів.
> Я не певен, що це треба, до речі. Я уявляю собі ці вибори в Єнакієвому, наприклаю
Це як приклад меседжу, на якому можна об*єднувати людей. Просто формулюється, конкретний, ясно як втілити.
> > Або щось подібне - конкретне, таке, що просто формулюється, і ясно як втілюється.
> О! У тому і справа, що "щось". Я цього щося наразі не знаю після того як в народу відпав ентузіязм запити-звернення писати. А чувак каже конкретику - давайте бібікати.
Див. вище. Без мети це пуста затія. Треба щось, як пан каже (сорі якщо неточно цитую ), кваліфіковано возжелать
2008.12.16 | GreyWraith
Референдум про виборність суддів - я за
2008.12.16 | Sean
відволікаючись від питання чи треба чи не треба
Ви навряд чи знаєте як домогтися проведення того референдуму.А як бібікать - чувак знає, і закликає саме до того що знає саме тих, хто може. Отут дзен, а не в Кіплінгу
2008.12.16 | GreyWraith
Весь дзен дуже давно описав пан Кіплінг (л)
Ось оригінал:http://www.kipling.org.uk/poems_copybook.htm
А вірш мені настільки сподобався, що я російський переклад навіть напам'ять знаю (для вивчення англійського брак часу, а українського я не знайшов):
БОГИ АЗБУЧНЫХ ИСТИН
Проходя сквозь века и страны в обличье всех рас земных,
Я свыкся с Богами Торжищ и чтил по-своему их.
Я видел их мощь и немощь, я дань им платил сполна,
Но Боги Азбучных Истин - вот боги на все времена.
Еще на деревьях отчих от них усвоил народ:
Вода - непременно мочит, огонь - непременно жжет.
Но мы нашли их подход бескрылым: где дух? идеал? порыв? -
И оставили их гориллам, на стезю прогресса ступив.
С ветром времени мы летели - они не спешили ничуть,
Не мчались, как Боги Торжищ, куда бы не стало дуть.
Но слово их снисходило, как только мы воспарим,
И племя ждала могила, и рушился гордый Рим.
Они были глухи к надеждам, которыми жив человек:
Молочные реки? Ну где ж там! Нет и медом текущих рек.
И ложь, что мечты - это крылья, и ложь, что хотеть - значит мочь.
А Боги Торжищ твердили, что все так и есть, точь в точь.
Когда начинался Кембрий, возвестили нам вечный мир:
Бросайте наземь оружье, сзывайте чужих на пир!
И продали нас, безоружных, в рабство врагу под ярем.
А Боги Азбучных Истин сказали: "Верь, но не всем!"
Под крики "Равенство дамам!" жизнь в цвету нам сулил Девон.
И возлюбили мы ближних, а пуще того - их жен.
И мужья о чести забыли, а жены детей не ждут.
А Боги Азбучных Истин сказали: "Погибель за блуд!"
А в смутное время Карбона обещали нам горы добра:
Нищий Павел, объединяйся, и раздень богатея Петра!
И денег у каждого - море, а нету товара нигде.
А Боги Азбучных Истин сазали: "Твой хлеб - в труде!"
И Боги Торжищ качнулись, сладкий хор их жрецов утих,
Даже нищие духом очнулись, и дошло наконец до них,
Что не все, что блестит, - то злато, дважды два - и не три, и не пять,
И Боги Азбучных Истин вернулись учить нас опять.
Так было, так есть и так будет, пока человек не исчез.
Всего лишьч четыре закона принес социальный прогресс:
Пес придет на свою блевотину, свинья свою грязь найдет,
А дурак будет лбом об пол биться, пока лоб не разобъет.
И когда, довершая дело, новый мир пожалует к нам,
Чтоб воздать всем по нуждам нашим, никому не воздав по грехам.
Как воде суждено мочить нас, как огню суждено нас жечь,
Тогда Боги Азбучных Истин нагрянут, поднявши свой меч.
2008.12.16 | Sean
не весь
крім нього, наприклад, багато писав Токуан, а купа патріархів дзену, котра щоправда не так писала, як казала, але разом з тим. Школи Сото і Ріндзай, знаєте, мають багатющі традиції. Так шо Кіплінг, за всієї поваги - не Бодхідхарма. А по суті - вище у гілці2008.12.16 | Pavlo
Але це швидше маніфест люмпена.
>>Упала, скажем, прибыль на метзаводе с 300% до 5% - непорядок! Вы - слабое звено, подите прочь на улицу и подыхайте там голоду, а вечером, если повезет, на ТВ о вас расскажут полный грусти сюжет.>>>Они должны заниматься организацией защиты наших интересов по самым различным направлениям – начиная от ипотеки и невыплат по кредитам и заканчивая организацией самообороны в случае необходимости.
>>>Если банки не хотят входить в ситуацию заемщиков, то и они вправе отказать банкам в их претензиях. Когда же банки попытаются забрать имущество должников, значит, за него придется сражаться в прямом смысле этого слова, в том числе, привлекая созданные отряды самообороны.
>>Откуда они появятся? Из самоорганизации должников. Выхода у них все равно нет.
>>>Хорошо, если можно вернуться к родителям, а если нельзя? С детьми на улицу только потому, что кто-то решил закосить за наш с вами счет еще пару миллиардов долларов? В этой ситуации заемщикам терять нечего, кроме кредитных цепей.
Звісно, це краща порада, ніж від від Бродського-Фельдмана ( http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1229277500&first=&last= ) але якось воно під Романо_Шарпа адаптовано вийшло.
Зверніть увагу, в суспільстві є страшенний попит на якісь чіткі схеми, що конкретно робити людям, не покладаючись на владу.
P.S. Мені особисто проект politic.in.ua здається дуже брудним і безпринципним.
2008.12.16 | Адвокат ...
Є така приказка:
"Красіво жить нє запрєтішь дебілам і уродам."Коли я читаю подібні сльово-виверження, чи випорожнення, зайвий раз знаходжу підтвердження одній тезі: "середній кляс,-- то не зменшена копія скоробагатьків та голівудських кіно-зірок, це своя, особлива, правда, своя, особлива, хвільозохвія". Не буде в Україні середнього клясу, поки одні дебіли беруть кредити на на відпочинок під 30%, а инші,-- "пралівають па нім сльози ґарючіє" в стілє руSSо-попсітто.
2008.12.17 | GreyWraith
Re: Є така приказка:
Адвокат ... пише:>Не буде в Україні середнього клясу, поки одні дебіли беруть кредити на >на відпочинок під 30%, а инші,-- "пралівають па нім сльози ґарючіє" в >стілє руSSо-попсітто.
Середній клас - це самодисципліна, соціальна гігієна, розум, праця. Як наслідок - влада.
2008.12.17 | Shooter
Думаєте?
То, кажете, в 1968 в Парижі "люмпени бушували"?2008.12.17 | Чучхе
+1
2008.12.17 | AK
Так то може він і є?
Pavlo пише:> але якось воно під Романо_Шарпа адаптовано вийшло.
2008.12.16 | Боровик
Re: На першу сторінку! (л)
Шутере, а ви не вбачаєте того, що владне масло збито з народного молока?Якщо ви зараз напишете будь-який нормальний маніфест, то ви знайдете всього навсього кілька відсоточків тих хто його зрозуміє і підтримаєте.
"Задовбало" і "замахало" може бути видовищним до нестями, але росту чи розвитку прояв невдоволення не передбачає.
2008.12.17 | Shooter
Re: На першу сторінку! (л)
Боровик пише:> Шутере, а ви не вбачаєте того, що владне масло збито з народного молока?
Звісно. Вже 17 років.
> Якщо ви зараз напишете будь-який нормальний маніфест, то ви знайдете всього навсього кілька відсоточків тих хто його зрозуміє і підтримаєте.
І тут абсолютно погоджуюся.
> "Задовбало" і "замахало" може бути видовищним до нестями, але росту чи розвитку прояв невдоволення не передбачає.
І тут погоджуюся. Проте саме для того, щоб збудувати щось нове, без demolition не обійтися. Не держави, а системи яку це "бидло біля корита" створило. Надію її зруйнувати дала Помаранчева революція. Проте цей шанс було безталанно втрачено - саме через те, що "понадіялися". І саме тому й я вбачаю сьогодні сенс подібного протесту. Бо після слів "вибори - злочин проти народу" відступати, в принципі, вже нікуди.
2008.12.16 | observеr
Як хтось вірно написав - "истеричный визг люмпена"
2008.12.16 | Адвокат ...
Це велика ґріжа для України. Коли люмпенів рахують за
середній кляс.2008.12.17 | Shooter
Угу. Інтелектуали будуть задумливо в носі ковиряться
Париж 1968 був ще гіршим "істеричним вереском люмпена". Але до великої міри овпливнив однозначно позитивний розвиток французького супсільства в наступні 30 років.2008.12.17 | GreyWraith
Позитивний?
Обгрунтуйте, в чому там позитив?2008.12.17 | Shooter
Без сумніву
GreyWraith пише:> Обгрунтуйте, в чому там позитив?
Якщо коротко - то в тому, що пашуть менше, ніж в USA, а живуть краще ніж в USA. Egalite+solidarite, панімаєшь...
2008.12.17 | Горицвіт
як факт двіжухи - позитивно. Але вимоги я не вловив
а наведена там ідеологія мене не збуджує.Сумнівно, що без вимог і без нормальної ідеології буде перспектива.
2008.12.17 | observеr
якраз збирався написати те ж саме
єдине корисне в усій статті - флешмоб. я б підтримав2008.12.17 | Shooter
факт двіжухи
Горицвіт пише:> а наведена там ідеологія мене не збуджує.
Я там взагалі не побачив ідеології
> Сумнівно, що без вимог і без нормальної ідеології буде перспектива.
На стадії творення - погоджуюся. На стадії руйнування цього виродженого Карфагену потрібні швидше ясна ціль та згуртованість.
2008.12.17 | Ghost
слышал такую болтовню в толпе
будто бы товарищ Путин намекнул нашим лидерам, что недолго им осталось хозяйничать, что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе, пусть готовятся сдавать власть. вот наша "элита" и торопится напоследок ободрать страну по-максимуму...глупость, конечно, но тоже мнение...
2008.12.17 | GreyWraith
"Словно муть тут и там ходють слухи по углам..."
Ghost пише:>что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе,
Ги-ги, я думав, що Путін - занадто великий шахрай для такої примітивної розводки, характерної для дрібної шпани. Шпана часто прикривається авторитетом когось великого, багатого і могутнього, - щоб справити враження на лохів. Причому практично завжди ця велика і могутня людина і не підозрює про таку експлуатацію свого авторитету...
P.S. Цікаве спостереження: чутки ніколи не бувають позитивними.
2008.12.17 | Ghost
согласен, питаться слухами неправильно. а что, кто-то из лидеров
нашей страны уже дал внятное объяснение происходящему, которое отличается от вышеприведённого? кажется, нет, никто из представителей власти не даёт внятного объяснения. и что нам остаётся думать?вообще, если верить историкам, в 18 году украинский народ воспринял приход московских большевиков как избавление, как меньшее зло. как бы не повторилась та история... у меня такое впечатление, что нынешнее правительство специально ведёт страну к такому итогу...
2008.12.17 | Адвокат ...
Спеціяльно -- не спеціяльно, але що ТЮля, Хам не вбачають
у такому розвтикові подій ніц неймовірного. А часом,-- і бажають саме такого розвитку подій. Бо, часом, розуміють, на що вони здатні...2008.12.17 | GreyWraith
Знову згадати телепатів?
Адвокат ... пише:>А часом,-- і бажають саме такого розвитку подій.
Звідки такі відомості про потаємні бажання Януковича і Тимошенко?
2008.12.17 | Мартинюк
Цю "ідею" зараз широко просувають в російському інеті
Гадаю це ініціатива суто московська - під шумок кризи зорієнтувати українську халявну бидлоеліту саме на такий "реалістісіській" варіант і отримати більше важелів для контролю за Україною.2008.12.17 | GreyWraith
Певно, тамтешнього обвателя приучують багатіти думкою...
Мартинюк пише:>...під шумок кризи зорієнтувати українську халявну бидлоеліту саме на >такий "реалістісіській" варіант і отримати більше важелів для контролю >за Україною.
Наша бидлоеліта не така дурна і має такий інстинкт самозбереження, що нам і не снилося. Тому цих стріляних горобців такою примітивною розводкою не проведеш, на відміну від русообивателя.
Приблизні думки:
1) А почекаємо спочатку підтвердження від самого Обами.
2) А що ми із цього матимемо? Що приїде сюди представник президента РФ і позамінює всіх нас своїми людьми?
2008.12.17 | Schwarzgelber
Re: слышал такую болтовню в толпе
Ghost пише:> будто бы товарищ Путин намекнул нашим лидерам, что недолго им осталось хозяйничать, что с Обамой он договорился, будет Украину забирать себе
От ще б лишень довідатися, чи сам містер Обама про ту домовленість знає...
2008.12.17 | IApple
Автор просто дурень
Так ефективно випустити пару в свисток і відрізати від участі бульшість людей (а саме пішоходи, а не шоферюги складають більшість в Україні) можна хіба по великій дурості.Я, як піхота хіба середній палець покажу тим в автівках, що будуть сигналити мені у вуха.
2008.12.17 | Boroda__
Читаю коментарі і дивуюся.
Невже ніхто не розуміє, що важливий не сам маніфест, не сама ідея, а важлива причина. Кажучи словами відомого маніфесту: «Призрак бродит по Украине, призрак бунта». Причому зі всіх країн Європи Україна – найперспективніше для цього місце. Цьому сприяє:- низька громадянська свідомість і слабка політична активність народу;
- відверта безсовісність і жадібність владних структур, прагнучих нажитися навіть на кризі, на горі і стражданнях людей;
- повна відсутність суспільної моралі, спеціально насаджувана зверху;
- низький рівень життя – в порівнянні навіть з найближчими сусідами;
- слабкість і нерішучість самої влади і т.д.
Тепер по банках. Саме банки і лише банки стали першопричиною масового неповернення кредитів. Спочатку банки, спокусившись на високі відсотки, ввели в ринок нерухомості, ринок автомобілів і інші мільярдні кредитні ресурси. Таким чином самі банки своїми грошима активізували ці ринки, а на ринку нерухомості різко підняли її вартість – зробивши її набагато вище за реальну вартість. Те, що настає світова фінансова криза фахівці знали давно – узяти навіть того ж економіста Хазіна, що передбачав кризу ще п'ять років тому. Але це ясно було для фахівців в питаннях фінансів – для банків. Проста ж людина не повинна бути фахівцем в таких вузько професійних питаннях. А зараз, коли з цілком передбачених причин позичальник став нездатний платити по кредитах, банки намагаються зняти з себе відповідальність. Більш того, одержавши кредит в 16,5 млн. доларів – цільовий кредит на порятунок ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА – банки абсолютно не спростили положення позичальників. Таким чином, допомогу Міжнародного валютного фонду банки пустили на додаткове зростання своїх доходів.
2008.12.17 | Олег
Как всегда всем кажется, что колокол звонит не по ним...
Охереваешь, читая комментарии:В кризисе виноваты глупые заемщики, а не Нацбанк, бросивший 40 млрд гривен на "поддержание ликидности" за откаты; штрафы - так и надо, а то водители оборзели; и т.д. и т.п.А то что тянут из всех карманов перед лицом кризиса, ни до кого не доходит. Лично мне уж бибикнуть точно не лень.
Годами будут рассуждать, что нужен лидер, партия и не оторвут жопу от стула перед компьютером.
Погудим! А лидеры найдутся по ходу. И партии тоже.На баррикадах.
2008.12.17 | AK
А ви бачили інші "праізвідєнія" того ж аффтара?
Наприклад, оце: http://shan-yan.livejournal.com/56141.htmlА хіба в самому текті не видно, що він спрямований не проти бездарних політиків чи захланних бізнесменів, а проти української держави як такої?
Раджу топікстартеру поміняти заголовок і напрям великого пальця в іконці.
2008.12.17 | Pavlo Z.
Треба створювати партію і брати владу. Все інше - пар з казана.
Без організації неможливо зупинити дезорганізацію.2008.12.17 | Свинья на радуге
Дада, там в конце есть и про партию, Вы, наверное, не дочитали.
> В идеале, контрэлита должна будет создать партию, которая сконцентрирует протестный потенциал на себе. В худшем случае, это будет несколько партий, которые будут с разных флангов разрывать полудохлое тело Второй полуреспублики. В развернувшейся между ними борьбе и родится новый политический режим.Контрэлита - это обанкротившиеся заёмщики, воззвание обращено именно к ним. В моём понимании партия банкротов - это нечто запредельно инфернальное и кроме как разрывать полу- или полностью чьё-то дохлое тело, ни на что не способное.
Ну и я могу себе представить "развернувшуюся между ними борьбу", ага. Между стервятниками.
2008.12.17 | Pavlo Z.
Дочитав. Але партію треба створювати не "після гудків", а до:)
і, наскільки я розумію, "контреліта" - це далеко не виключно лузери:)2008.12.17 | Shooter
до чи після - це вже технічні деталі
2008.12.17 | Pavlo Z.
Ні, це - принципова відмінність. Спочатку кінь. А вже потім віз.
2008.12.17 | Уляна
Гм. І скільки там ельфів поміщається на кінчику голки?
І таки жато! Таки жато! Жато, не кошено. От!(Шутере, чому не приймаєте участі у національній азартній грі?)
2008.12.17 | Pavlo Z.
Не умнічайте!:)
Уляна пише:> І таки жато! Таки жато! Жато, не кошено. От!
Ну добре, спитаю, як Ви того домагаєтеся: Що жато? Ким жато? Скільки й кому продано?
2008.12.17 | Уляна
Як це відбувається в Греції
Дуже раджу цей допис:http://abaunov.livejournal.com/3180.html
Пояснення подій в Афінах досить правдоподібне, на що вказують численні підтвердження в репліках на оригінальний допис.
...И всего этого не было бы без особого греческого студенчества. В капиталистической и натовской Греции при А.Папандреу социализма местами было больше, чем в СССР, не говоря об остальной Европе. Выше образование там только государственное – это записано в конституции – и только бесплатное. Поступление только по баллам ЕГ. Учиться можно неограниченное количество лет: поступившего нельзя отчислить ни за какие хвосты – они просто накапливаются. Студенты имеют право на трехразовое бесплатное питание: в разных местах города в «фититика эстиаториа» (студенческих ресторанах) они, по студенческим билетам вузов этого города едят свой греческий салат, куриное бедрышко, чечевичную похлебку пацас и порцию кальмаров. И даже пьют разбавленное вино. Ядро бунтовщиков Экзархии – это такие тридцатилетние студенты, сдающие хвосты пятилетней давности и кормящиеся, если надо, бесплатно. И толпа их юных поклонников. Кроме того полиция (после подавления «полковниками» восстания в политехе) сразу после свержения хунты потеряла право входить на территорию (не только в здания, а вообще за забор) ВУЗов. Когда сейчас полицейские идут с рейдом по кофейням Экзархи, анархисты уходят на территорию политеха и буквально показывают из-за забора язык. Да, и к тому же нынешнее правительство хотело ограничить время учебы максимум семью годам – как не восстать.
Але найцікавіше там про нереалізовану тягу до соціалізму в Греції, про що мені якось ніколи не спадало на думку.
2008.12.17 | Абу
ще доволі адекватний текст про Грецію(л)
В волнениях в Греции соединились недовольство превращением страны в «туристические задворки», протест консервативных кругов против европеизации и мятеж левых радикалов против европейских ценностей....http://gazeta.ru/comments/2008/12/16_a_2911635.shtml
2008.12.17 | странник
Автор цього тексту тільки но агітував нас за бункери
На ФУПі це нещастя Романенко тільки но читав нам лекції що ми всі повинні порозбігатися по бункерах. Людина відпрацьовує свої гроші.Якби цей текст написав не він, розпинавшийся про бункери, я б може і повірив, а так, хто його знає про що він насправді думає??
2008.12.17 | Адвокат ...
Тего автура, бардзо плунєґо, пруцячЬки годують. ІМНО.
Щойно такий собі нардуп СівковічЬ сказав, що половина громад`ян України взяли кредити нахату, або автівку.2008.12.17 | Уляна
Країну розїдає культ карго.
Деякі країни пройшли через рух "Angry young men". Це були молоді письменники і драматурги середини 50-х, які сильно критикували політичні і соціальні інституції.От з сильною критикою проблем у нас немає, а де ваші романи і драматургія, українські наші "Angry young men"? Шок є, терапії нема. Крила з бамбука є, а тушонки нема. Так і з цим закликом до дії. Заклик бунтувати є, а здорової думки нема. І не предбачається. Крапа.
Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
2008.12.17 | Pavlo Z.
Новий варіант "невістки"?
Уляна пише:>> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
Немає ради на тих, кого німби засліплюють.
2008.12.17 | Уляна
Ні. Жато.
Pavlo Z. пише:> Уляна пише:
> >> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
> Немає ради на тих, кого німби засліплюють.
2008.12.17 | Sean
Країну роз'їдає іржа
іржа як і притаманно іржі (втім - не тільки їй) на поверхніУляна пише:
> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки.
Не довгі. Років 5. І не більше (але і не менше) ніж ТЮ
> І на це нема ради.
шось може придумаємо
2008.12.17 | странник
Країну нищить відсутність реформ
Уляна пише:> Деякі країни пройшли через рух "Angry young men". Це були молоді письменники і драматурги середини 50-х, які сильно критикували політичні і соціальні інституції.
Автор цього тексту з райкому комсомолу. Можливо чоловічка просто використовують в темну, знаючи його нахили до розстрілів, як механізму зламу системи. Але чорт його знає, вірить він в те про що голосить?? Я не певен.
> От з сильною критикою проблем у нас немає, а де ваші романи і драматургія, українські наші "Angry young men"? Шок є, терапії нема. Крила з бамбука є, а тушонки нема. Так і з цим закликом до дії. Заклик бунтувати є, а здорової думки нема. І не предбачається. Крапа.
Таланту немає, а жити ж треба... От і лізуть у фюрери.
> Янукович пасуватиме Україні ще довгі роки. І на це нема ради.
Якщо країні нічого не було запропоновано за 4 роки, то хто нам лікар?
2008.12.17 | Уляна
відсутність реформ
з цим не все просто.Реформ бояться всі.
І не піддадуться на них. Особливо прості люди. Краще хай все згниє до ручки, як зуби в роті, ніж піти до дантиста та ще й за свої гроші.
То й дійсно, хто нам лікар?
2008.12.17 | странник
Дивлячись які реформи. І як проводити.
Уляна пише:> з цим не все просто.
> Реформ бояться всі.
> І не піддадуться на них. Особливо прості люди. Краще хай все згниє до ручки, як зуби в роті, ніж піти до дантиста та ще й за свої гроші.
> То й дійсно, хто нам лікар?
Реформи роблять зверху.
2008.12.18 | Уляна
Re: Дивлячись які реформи. І як проводити.
странник пише:>
> Реформи роблять зверху.
А знизу їх саботують, не сприймають і шукають свій третій шлях у третій світ:
-адміністративна реформа
-даї
-освітня реформа
-суд присяжних
-податок на нерухомість
-свобода пересуваня (відміна реєстрації)
-реєстр виборців
все це має мати сприятливий грунт у суспільсві, а його нема.
2008.12.17 | Абу
здається стало відомо хто стоїть за маніфестом - олігархат любих
друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненкаїхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
2008.12.17 | Shooter
Re: здається стало відомо хто стоїть за маніфестом - олігархат любих
Абу пише:> друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненка
>
> їхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
Та й Юлю при нагоді можна...тойво...навіщо ділитися, в принципі?
> якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
Досидить. За рік-півтора до виборів - який сенс в бучі? А ще як Ахмєтов заартачиться недай Боже...
2008.12.17 | странник
протести треба очолювати, а не ховатися від них
Абу пише:> друзів Тимошенко, нових любих друзів - Третякова-Коломойського і прімкнувших до них Мартиненка
> їхня логіка кажуть така - протести треба очолювати, а не ховатися від них, заодно можна рібрендінг старої партії зробити
>
> якщо це так (я не стверджую 100%, але з високою ймовірністю це таки так), Ющ не досидить до кінця терміну
Якщо ще покуняє, чи помріє, то може ображатися лише на себе
2008.12.17 | Мартинюк
Любі друзі заготували гори наметів і лежаків.
Конкретно Мартиненко - завалив свої склади попід стелі.Робив це вже в стані гострої війни з Ющенком.
2008.12.17 | странник
Re: Любі друзі заготували гори наметів і лежаків.
Мартинюк пише:> Конкретно Мартиненко - завалив свої склади попід стелі.
> Робив це вже в стані гострої війни з Ющенком.
Ни хрена у них не выйдет нового Майдана. Максимум заваруха.
Те кто голосят в роли аффтароф этих тупорылых манифестов напоминают мне крыс у перевёрнутого мусорного бака.
Расскачивают ситуацию и пользуются людьми.
2008.12.17 | Panzernik
Фуфло, кстати автор лично на майдан не выходил. "...Можеш выйти
на площадь, смееш выйти на площадь..."2008.12.17 | ukr_girl
На клаксон тиснути вже марно.Треба на гачок АКМа!
2008.12.18 | GreyWraith
Зброя - це занадто серйозна штука...
Щоб її згадувати всує.2008.12.18 | Panzernik
Добрый совет: - "Начни со своей семьи" папку пристрели для нача
или мамку, по обстоятельствам.2008.12.18 | Sean
Ви вже тиснете?
2008.12.18 | Олег
есть идейка до АКМа
Проскольку АКМ, говорят, не лучший вариант.А почему бы вот здесь на сайте не создать базу коллекторских компаний, на которые так рассчитывает мерия и проч. во взыскании долгов.
С названиями, адресами, фамилиями сотрудников, может, и их адресами, если удастся.
Вот просто так, с чистыми намерениями, просто чтобы чувствовали внимание общественности