Дурень у владі - 2
12/10/2008 | Тарас Собко
А в Городенці до кризи додалася ще одна проблема. Діти, побачивши новий пам'ятник Степанові Бандері вночі не сплять, дуже плачуть аж заходяться і спинити їх ніяк не мож. Треба зливати на віск. Діти бояться того пам'ятника, бо він дуже страшний. Ну дуже-дуже! До дітей це дійшло, а до можновладців не дійшло. Не дійшло, що не можна так знущатися над своїми ж героями, бо на площі стоїть не Степан Бандера, а щось подібне на казкового російського дядька Чорномора з "Руслана і Людмили" - величезна, гуманоїдна голова з нездоровим і хижим блиском в очах, яка росте з землі. І така страшна-страшна і не нагадує Степана Бандеру взагалі.
Мабуть керівництву, вшановуючи наших героїв, треба, по можливості, думати головою і не вдаватися до мистецького авангарду, бо скульптор може з нашого Бандери зробити і куб одноокий зі шмайсером, а потім творчо вмотивовувати народжене, та доводити, що ви усі не "в'їхали в естетику" та не розумієтеся на новітніх мистецьких течіях і тенденціях. А дітей не обдуриш. Вони налякані бронзовою потворою на товстелезній шиї і плачуть. Плачуть маленькі українці, що начальство на Прикарпатті пришелепкувате (та бізнесмени ж усі, що з них візьмеш). Ви думаєте після цього діти будуть любити Степана Бандеру? Тепер вже ним можна діточок лякати: "Не хочеш їсти кашку? То я тебе, нечемноту таку, зараз на площу, до Бандери відведу !!!"
Так само у Франківську під синагогою поставили незрозумілий пам'ятник-страшилку, котра повинна символізувати розстріляних німцями оунівців. Але щось не символізує. Не хоче. Поки не прочитаєш табличку, то ніколи не здогадаєшся, що означає ця аморфна маса. Чи тут проблеми тупого керівництва, чи паскудного та збоченого художнього смаку, чи проблеми ідеологічні? Загадка. Бо так навіть над пам'яттю ворогів не знущаються.
В одному ряду цих культурних маразмів ще одне веселе дійство: презентація нового, професійного(!!!) симфонічного оркестру в Івано-Франківську. Зі сцени філармонії звучало таке, ніби цвинтарний оркестр сільської дідорні випив цебер самогону і дві години пробував настроїти свої інструменти. Це не пльотки на мігах - є запис. Оркестр музучилища дає фори цим професіоналам в одні ворота. Зате ця вся клоунада проходила під гучні аплодисменти ініціаторів створення того оркестру - місцевого начальства.
Ви собі балакайте що хочете, а начальству сподобалось. Начальство було щасливе: "Yes-s-s-s! Вийшло!" Та ні фіга у вас, як завжди, не вийшло! Це ж вам не шутер крадений, і не котеджі нелегально в заповідниках будувати, і не гральні автомати. Як той казав: "Это ж вам не мелочь по карманам тырить!" Це ж мала бути МУЗИКА!! Все живе про той встид на сцені мовчить, бо місцеві ЗМІ з теми тихенько зіскочили взагалі, щоб недайбо не образити керівництво облради, а зашугана інтелігенція також язичок сховала, від гріха подалі. І так поплив у життя потішний оркестр і не тоне...
Ви думаєте, що в Україні криза? Брехня це все! Фінансова криза - це похідне, а в основі те, що допустима кількість дурнів у владі перевалила за критичну відмітку, і дурні почали переливатися через вінця. Може це і є початок кінця світу?
Собко Тарас
P.S.
Ще одна статейка на тему дурнів у владі тут: www.anti-crime.org/articles.php?ni=17309
Відповіді
2008.12.10 | Микола Гудкович
Не так тії вороженьки…
Тарас Собко пише:> А в Городенці до кризи додалася ще одна проблема. Діти, побачивши новий пам'ятник Степанові Бандері вночі не сплять, дуже плачуть аж заходяться і спинити їх ніяк не мож. Треба зливати на віск. Діти бояться того пам'ятника, бо він дуже страшний. Ну дуже-дуже! До дітей це дійшло, а до можновладців не дійшло.
Дійсно, жаховитенький пам'ятничок. Ніби спеціально для передачі «Вєсті» зроблений.
> Не дійшло, що не можна так знущатися над своїми ж героями, бо на площі стоїть не Степан Бандера, а щось подібне на казкового російського дядька Чорномора з "Руслана і Людмили" - величезна, гуманоїдна голова з нездоровим і хижим блиском в очах, яка росте з землі.
«Він усіх нас поїсть!» ©
> І така страшна-страшна і не нагадує Степана Бандеру взагалі.
Зате він нагадує робітника, які прикрашали собою радянські міста, стискаючи в мозолястих руках різне причиндалля, яким так зручно зацідити в пику світовому капіталізмові.
Скульптор, можливо, намагався зробити Бандеру, докладав зусиль, щоби не вийшов звичний Ленін, але все одно руки і підсвідомість зробили свою чорну справу.
> Мабуть керівництву, вшановуючи наших героїв, треба, по можливості, думати головою і не вдаватися до мистецького авангарду, бо скульптор може з нашого Бандери зробити і куб одноокий зі шмайсером, а потім творчо вмотивовувати народжене, та доводити, що ви усі не "в'їхали в естетику" та не розумієтеся на новітніх мистецьких течіях і тенденціях. А дітей не обдуриш. Вони налякані бронзовою потворою на товстелезній шиї і плачуть. Плачуть маленькі українці, що начальство на Прикарпатті пришелепкувате (та бізнесмени ж усі, що з них візьмеш). Ви думаєте після цього діти будуть любити Степана Бандеру? Тепер вже ним можна діточок лякати: "Не хочеш їсти кашку? То я тебе, нечемноту таку, зараз на площу, до Бандери відведу !!!"
Дітей не обдуриш — це вірно!
> Так само у Франківську під синагогою поставили незрозумілий пам'ятник-страшилку, котра повинна символізувати розстріляних німцями оунівців.
Під синагогою? Оригінально. Продумано.
> Але щось не символізує. Не хоче. Поки не прочитаєш табличку, то ніколи не здогадаєшся, що означає ця аморфна маса. Чи тут проблеми тупого керівництва, чи паскудного та збоченого художнього смаку, чи проблеми ідеологічні? Загадка. Бо так навіть над пам'яттю ворогів не знущаються.
Навіщо ж, як є своя пам'ять.
> …ніби цвинтарний оркестр сільської дідорні випив цебер самогону і дві години пробував настроїти свої інструменти.
Чудово сказано!
2008.12.10 | OlalaZhm
Гудкович, не знущайтесь!!!!
Ми всією редакцію лазили на карачках після Ваших коментарів. Власне, самого Бандери було би достатньо щоб три години від сміху заходитись, а тут ще і Ви...І взагалі - якийсь той Бандера лисий...
2008.12.10 | Мартинюк
Ну Собкові звісно краще аби памятника не було
Ну і звісно він всім дітям із того села особисто "виливав яйця".Ще б Глобу згадав.
Поїхав би він у Європу і подивився що там ставлять під назвою памятників...
Які Собки, такі й дурні при владі.
2008.12.10 | keymaster
Мартинюк, Собко правий с тому,. що знущатися над Бандерою,
даючи замовлення невідповідному скульптору, є національно злочинно.Ти пам"ятник у Львові бачив? Так от, в процесі конкурсів на проект, якось виринула пропозиція дати замовлення Мотиці. Класний скульптор, Європа від нього пісяє по ногах. Але всі відповідальні члени оргкомітету дружно розсміялися, і всерйоз пропозиція не розглядалася. Дали тим скульпторам, які менше вдаряються в абстракцію, і більше відомі як портретисти. А Мотика може зробити, наприклад, пам"ятник Голодомору - і це може виявитися світовий шедевр, якщо його (Мотику) понесе. Але з його Бандери так само би сміялися, як з отого одоробла, про яке пише Собко.
Нам треба багато пам"ятників Бандері, але хороших і зрозумілих всім людям, а не тільки "високим мистцям", які живуть у вежі з слонової кості.
Ну і взагалі. Уяви собі, що в кондові радянські часи поставили б такий пам"ятник Лєніну. Де був би перший секретар обкому після цього?
2008.12.10 | Мартинюк
Як би ж я не знав галицьку тормозлігенцію
Був свідком, як на перший погляд адекватні люди, в радянський час як барани підписувалися під пентиціями стосовно неестетичності памятника Підкові у Львові , яку автор поставив за свій рахунок і своїми зусиллями записавши його як "садово-парковий декор".Коли "визволителі" зненацька побачили в центрі Львова козацьку голову з оселедцем їх обуяло справжнє оскаженіннія , яку відобразилося у зборі підписів "представників львівської інтелігенції" проти даного (вже встановленого) монумента.
Активність пана Собка може й була доцільна на етапі утвердження проекту, але не зараз - коли він готовийю Бо чесно кажучи я не можу второпати на кого виливається його відро помий - на памятник?, на тих хто його зробив? чи може на самого Бандеру.
З точки зору художньої можна дуже і дуже сперечатися, але зараз це все є прозорим натяком - "краще не робіть нічого..."
2008.12.10 | keymaster
Блін, ми тиждень тому в Старому Самборі пам"ятник відкрили - і
і він там не шедевр, але й не одоробло.Хай звернуться до Калинця, в оргкомітеті львівського пам"ятника залишилося від конкурсів кілька непоганих пропозицій, хай викуплять в авторів і не ганьбляться і Бандеру не ганьблять.
Ну народ же не сліпий!
2008.12.10 | Мартинюк
Чекаю розгромих статей про пам"ятник у Старому Самборі
Як мінімум одна дві буде - бо нікому, а галичанам зокрема, не догодиш.2008.12.11 | simsimopen
Re: Чекаю розгромих статей про пам"ятник у Старому Самборі
Не буде розгромних статей. Памятник зроблений на диво добре. І по розташуванню, і зображення. Головне, що Старо-Самбірчани нічого наперед не говорили, а тихо, по-діловому, взяли і зробили. Організатором всього був місцевий КУН.2008.12.12 | Чучхе
+1. досить естетичний пам"ятник
2009.01.03 | Михайло Свистович
хороший пам"ятник
2008.12.10 | samopal
Які ще львівські пам'ятники того автора ви знаєте?
А як ви оцінюєте нинішню "атмосхверу" навколо того пам'ятника?2008.12.10 | Мартинюк
Призабув прізвище автора
Тоді він робив багато надмогильних памятників, що викликало огиду і роздратування у решти "шкульпторів", які цвинтарем гидували, а чекали замовленнь на ленінів та "робітниць з веслом".Знаю що потім його син чи зять, мав стосунок до видання багатосерійної "історії УПА" із спогадами очевидців.
2008.12.10 | keymaster
На цвинтарях решта його львівських пам"ятників. А не Львівські
є і посеред міст - тому ж Підкові у Черкасах, наприклад, Володимирові і Ользі в Чікаго, Франкові в Торонто2008.12.11 | Kohoutek
Кстати, о львовском Бандере (л)
http://zaxid.net/article/19476/... У Львові, неподалік центру, зараз височіють чотири голі 30 метрові металічні конструкції, у затінку яких завмер незворушний чоловік з бронзи. Вигляд загалом не надто привабливий. Та і як йому таким бути, якщо поки що це тільки будівельний майданчик, на місці якого незабаром постане завершений продукт - велетенська арка, за задумом, очевидно, тріумфальна. У центрі композиції стоятиме теж диспропорційно великий, але ще порівняно скромний Бандера, міцно тримаючись за своє драматично розвіяне пальто чи, може, серце. Якщо ви вважаєте, що критикувати вигляд недовершеного монументу не зовсім шляхетно, то для вас у мене є новина: завершений варіант виглядатиме ще гірше. Якщо стисло: з часів Альберта Шпеера ще ніхто не будував чогось настільки у його стилі, за винятком, звісно, совєтів, які створили свою власну лінію монументів, де «розмір-понад-усе».
Дехто з ініціаторів спорудження монументу захищає розміри цього монстра дивним аргументом: мовляв, у цій ділянці міста речі просто мусять бути великими, адже по сусідству велика церква (колись костел). Без сумніву, для позначення такого потягу до забудови сакральних місць фігурами смертних існує давня назва - блюзнірство. Зрештою, агностикам теж не годилося б так низько падати. Не дивно, мабуть, що ті самі творчі уми на повен голос уже співають про вирубку усіх дерев у скверику навколо церкви. Звісно, як може церква чи природа бути перешкодою для такого ентузіазму?
Я не певен, що Бандера думав би про такий претензійний пам'ятник для себе чи про те, що доведеться вирубати стільки українських дерев. Однак кожен зрячий побачить «гідного» спадкоємця фашистських чи гігантоманійних радянських меморіалів. І заради Бога, залишмо бідних греків та римлян у спокої - адже так легко приховати перший-ліпший несмак на кшталт «нео»-класікоко за їхніми широкими спинами тільки тому, що вони з колонами та з мармуру. ...
2008.12.11 | keymaster
Ці розмови про львівського Бандеру ведуться аж занадто давно
І всі, кому хотілося дати зауваження і пропозиції, повинні були їх дати під час 7 конкурсів на пам"ятник (деякі в два тури), від 1993 до 2004 року включно.Мені, наприклад, дуже подобався проект, запропонований хмельницькими скульпторами Мазурами (вони робили Параджанова в Києві) - але львівська мистецька сметанка затюкала їх пропозицію, і фактично зірвала виконання рішення журі. Тому проводили ще й 7-й конкурс, теж у 2 тури. Говорити в такому разі про якусь камерність прийняття рішень важко, в журі було 60% мистецтвознавців, конкурси усі були відкриті для публіки. Можна говорити про відмінність мистецьких поглядів спеціалістів - але це святе, вони й повинні мати різні погляди.
Інша річ, яким чином тепер будуть закінчувати цей пам"ятник, коли з коштами скрута? Але тут є люди, присутні у львівській владі, то вони пояснять
2009.01.03 | Михайло Свистович
Re: Мартинюк, Собко правий с тому,. що знущатися над Бандерою,
keymaster пише:>
> Ну і взагалі. Уяви собі, що в кондові радянські часи поставили б такий пам"ятник Лєніну. Де був би перший секретар обкому після цього?
Може там само й був би. Вистачає по селах Леніних-одоробл
2008.12.10 | Боровик
Re: Ну Собкові звісно краще аби памятника не було
Мартинюк пише:> Ну і звісно він всім дітям із того села особисто "виливав яйця".
> Ще б Глобу згадав.
>
> Поїхав би він у Європу і подивився що там ставлять під назвою памятників...
>
> Які Собки, такі й дурні при владі.
При чому тут Собко, якщо пам*ятник дійсно як Ленін. Я був у Городенці цього літа і бачив його за дуже цікавих обставин. Показували пам*ятник і просили вгадати хто то є. Всі без винятку називали його Леніном.
Навколо того пам*ятника точилося купа інтриг. Перемогли бувші ленінці...
2008.12.10 | Мартинюк
Так я Вам і повірю
Невже в Городенці не знали кому будують памятник.Памятник дійсно "нестандандартний" - але не певний чи то є погано.
Як на мене робити з реальних історичних осіб щось подібне до тимчасово модних секс-символів ще дурніше.
Мені бридко дивитися на памятники багатьом історичним особам, які колись дуже всім подобалися, бо нагадували чи то Пола Маккартні, чи то Леоніда Утьосова, чи Вертинського....
2008.12.11 | Боровик
Re: Так я Вам і повірю
Мартинюк пише:> Невже в Городенці не знали кому будують памятник.
Я не знав на той момент коли мені його показали.
Цього літа в цьому районі в Унежі робили фестиваль. Я був причетний до організації фестивалю: http://unizh.com.ua Трохи знаю про справи.
Коли я був у Городенці то один чемний чоловік показував цього пам*ятника мені і моєму колезі, попросив відгадати кому роблять пам*ятник.
Оскільки мер міста комуніст, то ленін перший прийшов в голову. Мій колега не знав хто є мером, але теж за головну версію обрав леніна.
Цікаво, що цей тест пройшло багато людей і на той момент жодна людина не вгадала в пам*ятникові Бандеру.
**
Мушу признати, що на світлині він виглядає не так вже й погано. Можливо, зараз по завершенню всіх робіт виглядає взагалі добре.
Ще цікаве про Городенку. В місті немає жодної торгівельної точки де можна було б придбати хоч один компакт диск з будь-якою українською музикою. В місті немає жодної книгарні де переважала б українська книжка. І це за 12 кілометрів від Тишківців звідки Шухевич. В місцевому КУНі майже виключно старі пердуни з багаторічним стажом роботи в райкомах партії. Вони навіть не перефарбовані, тільки значки на лацканах поміняли. Щодо організаторів фестивалю висловили жаль з того що це не ленінські часи і ще не можуть організаторів розстріляти.
Думаю собі, що зараз Бандера на все те дивитиметься і тихенько плакатиме... Ось така сумна історія. Цікаво також те, що місцева влада там досить адекватна.
2008.12.11 | Майдан
А ти бачив фотографії Бандери наприкінці життя?
Після підпілля, німецьких таборів , після "спілкування" з радянською агентурою у післявоєнній Німеччині?Те що є, це як правило фотографії молодого Бандери. Фотграфій післявоенних є дуже мало . Причина - вимоги ( і навики ) конспірації.
2008.12.11 | Kohoutek
Хм. А, может, ещё и после смерти его изобразить?
Как-то так.2008.12.11 | Мартинюк
Закипів Ваш разум возмущонний
Якщо Вам таке подобається то прошу.Але митецьке сприйняття то є суто індивідуальне ...
2008.12.12 | Kohoutek
Просто развиваю идею
Мартинюк пише:> Якщо Вам таке подобається то прошу.
Как раз не нравится. О чём и пишу. Сон разума порождает чудовищ ©
2008.12.11 | Лесь
А для Мартинюка Європа є абсолютом?
"...Гаазький суд відхилив позов про заборону партії "Милосердя, воля і розмаїтість" (PNVD), яка відстоює права педофілів у Голландії.Суддя вважає, що правозахисна група Soellas, що зажадала заборони PNVD, фактично не надала правових основ для позову. Суд підкреслив також, що партія педофілів зовсім і не винна ні в якому злочині. "Віддавати своїх дітей педофілам чи ні, вирішать самі виборці", - говорить суддя.
Рух "Милосердя, воля і розмаїтість" утворився в 2002 році і був офіційно зареєстрований як політична партія на початку червня 2006 року. PNVD вимагає знизити вікову межу для дітей, яким дозволено вступати в сексуальні відносини (з 16 до 12 років), легалізувати важкі наркотики, дитячу порнографію, порнографію в денному телеефірі, секс із тваринами, а також дозволити голландцям ходити вулицями без одягу... "
2008.12.11 | Мартинюк
А для Леся є абсолютом тема секс-збоченнь?
Знаєте старий радянський анекдот "Кстати о птичке"?2008.12.12 | Sean
мені інше згадується
- вовочка, а чьом ти думаєш?- а жопє.
- ????
- просто я всєгда а нєй думаю
2009.01.03 | Михайло Свистович
Re: Ну Собкові звісно краще аби памятника не було
Гадаю, що йому краще, аби там був нормальний пам"ятникМартинюк пише:
>
> Поїхав би він у Європу і подивився що там ставлять під назвою памятників...
Не варто рівнятися на гірші зразки
2008.12.10 | IApple
Re: Дурень у владі - 2
Тарас Собко пише:> Так само у Франківську під синагогою поставили незрозумілий пам'ятник-страшилку, котра повинна символізувати розстріляних німцями оунівців. Але щось не символізує. Не хоче. Поки не прочитаєш табличку, то ніколи не здогадаєшся, що означає ця аморфна маса. Чи тут проблеми тупого керівництва, чи паскудного та збоченого художнього смаку, чи проблеми ідеологічні? Загадка. Бо так навіть над пам'яттю ворогів не знущаються.
Пан чому фото того "пам'ятник-страшилку" не дав? Щоб з нього не знущались за брехню? Чи щоб не прочитали, що він стоїть "на місці, де були розстріляні..." (цитую по памяті, можлива неточність) і отже пересунути його від "синагоги" в такому разі немає можливості. Більше того, в тому ж будинку, що й "синагога" розташовано магазин-склад будівельно-господарських товарів і нічого. А памятник раптом заважає.
2008.12.12 | Андрій з Коломиї
IApple не зрозумів
Я бачив той пам'ятник біля синагоги і з першого разу не зрозумів, що воно таке, аж поки не підійшов близенько і не прочитав табличку. А якби забув окуляри, то би і не прочитав. Форма відірвана від змісту абсолютно! То до чого такий пам'ятник нашим героям, якщо нікому і нічого не зрозуміло що то є? Якийсь зашифрований ребус посеред вулиці. Пам'ятники - це не для старшого покоління, а для майбутніх поколінь на спомин, щоб не забувалося що діялося.І головне: моя мама бачила той розстріл. Хлопці помирали як герої, з гордо піднятою головою і не заслужили вони бронзової покраки.
2008.12.12 | Микола Гудкович
Побачив цікаву думку — щодо творчої свободи
Шановні прихильники примату творчої свободи митця над доцільністю!
Ви маєте рацію, але тільки за умови, що митець сидить в своїй майстерні та ліпить, малює, стругає та ін. нетлінки для вибагливих цінителів.
Він може зробити бюст своєї дружини у вигляді куба («Я так бачу!») або втілити 5-тий вальс Шопена в інсталяцію з бляшанок від тушонки. Вільна, зрештою, людина у доволі-таки вільній країні.
Але. Але якщо він узявся зробити для громади пам'ятник, що має суспільно-політичне, а також історичне значення, то він має принести свою творчу свободу (особливо якщо вона трохи дивакувата) у жертву доцільності.
Пам'ятники героям визвольних змагань, а тим більше — жертвам розстрілів, катувань, голодоморів та ін. — мають бути, як би це сказати, зрозумілими всім.
Мало того, що людина може не сприймати Бандеру як історичну постать (бо тій людині з дитинства торочили про «бєндєрафцев», які тільки, мовляв, і робили, що палили живцем учительок російської мови, і людина не може миттєво відкинути все попереднє знання), так от, мало того — людині ставлять ще й естетичний бар'єр. І чому? Тому що митець «так бачить»!
А не треба нічого «бачити». Не треба авангарду і пост-модерну. Треба зробити так, щоби будь-хто, дивлячись на пам'ятник, думав про ту постать або тих жертв, яких увічнено, і не витрачав душевних і духовних сил на спроби зрозуміти, що це, власне, за страхопудало?
2008.12.12 | Ігор
Підтримую Гудковича
Я з Тисмениці, що біля Франківська. У нас недавно поставили бюст В'ячеславу Чорноволу. Ну, не такий страшний, як городенківський Бандера, але на Чорновола не схожий зовсім. Коли при відкритті зняли покривало, то всі вжахнулися, але потім дуже голосно аплодували, бо приїхало обласне начальство. А на кухнях потім плювалися і нарікали, що навіть з Чорновола зробили опудало.2008.12.12 | keymaster
Ги. У Львові вся мистецька сметанка сміється з пам"ятн.Чорноволу
Повне ігнорування анатомії - якби хто спробував так розставити три пальці, то хіба якби пальці були поламані в суглобах2008.12.15 | Василько
Це мені щось нагадує
Згадайте, як десяток років тому всі церкви, поголовно, оббивали бляхою. Церкви були подібні до БТРів. Села ще й змагалися, в кого блєха була більше блищєча. Реакція влади була, як завжди, сонлива і запізніла, а оправдання - церква ж відділена від держави.2009.01.03 | samopal
Ваша правда.
Але, на жаль, є й такі, котрі переносять той трьохпалий символ безкультур'я на партійні знамена, наслідуючи приклад Луценківської Самооборони з її дурнувати "невсеремосським" п'ястуком.2009.01.03 | Михайло Свистович
Мені спочатку здалось, що то Леніна у Городенці встановили
Подумав: "Ні фіга собі"2009.01.03 | So_matika
А це Радянський Союз у генах сидить
Який пам"ятник не споруджують, все одно виходить Ленін.Чи може взяли якогось Леніна з запасників, підрихтували і вперед. Економія бюджету, панімаєш.
2009.01.03 | Оксана
Але це не кінець! Тут ще веселіше!
Читай http://maidanua.org/static/narnewslviv/1230625605.htmlЯ там була і цей дурдом бачила.
2009.01.04 | omlet
Такі речі робляться навмисне.
Оксана пише:> Читай http://maidanua.org/static/narnewslviv/1230625605.html
> Я там була і цей дурдом бачила.
2009.01.05 | Роман
Re: Такі речі робляться навмисне.
А на ліхтарях тільки горобці. Ще й нагло цвірінькають. І ніхто не покараний. Значить ЦЕ можна робити!2009.01.10 | Михайло Свистович
Re: Такі речі робляться навмисне.
Роман пише:> А на ліхтарях тільки горобці. Ще й нагло цвірінькають. І ніхто не покараний. Значить ЦЕ можна робити!
Ви щось хотіли запропонувати?
2009.01.10 | Михайло Свистович
не думаю Re: Такі речі робляться навмисне.
Скоріше за все дійсно дурість та совок у генах2009.01.10 | Михайло Свистович
Re: А це Радянський Союз у генах сидить
So_matika пише:> Який пам"ятник не споруджують, все одно виходить Ленін.
> Чи може взяли якогось Леніна з запасників, підрихтували і вперед. Економія бюджету, панімаєш.
Так з деякими Леніними так і робили Є Шевченки, перероблені з Ленінів, а в Ірпені у Ладиній школі з Леніна зробили козака
2009.01.11 | Ярослав Сватко
Виявляється, у Львові дурнів при владі теж вистачає
Не можу відійти від ювілейної урочистої академії до 100-річчя Бандери в Опері на Степана. Такого дурдому на сцені я давно не бачив.Врешті, була трансляція, то це чудо могли бачити люди з усієї області.
Те, що повинно було бути очевидним для всіх: нульова організація процесу. Під час нагородження народ міг собі підійти до мікрофона і почати вєщать в зал будь-що, без регламенту чи безвідносно до теми. Що і мало місце. Апофеоз того наступив у самому кінці, коли на сцену вибігла Ольга Ільків, і повідомила, що "ось мені хтось сказав, що мене тут мають нагородити, я прийшла, але, виявляється, мене не нагородили, але чимсь мене обов"язково нагородять... ітд". Оскільки нагродження освячували своєю присутністю на сцені керівники міста і області, то це, що було - не організація, а бардак.
Але не однією організацією відзначилася урочиста академія. Художня частина заслуговує окремої уваги. Якщо це Опера, і в ній проводиться такий ювілей, то зі сцени повинні співати люди, які мають слух і голос, ну нє? Хтось затягнув у програму сімейне тріо "Родина", яке не має ні слуху, ні голосу, ні художньої постановки. І воно в різні дивні голоси почало співати щось патріотичне. Для весілля, коли гості вже собі добре дзьобнули, в самий раз. Але в Оперу до 100-річчя Бандери? Я маю навіть чим проілюструвати музичне невігластво цього тріо, бо вони випустили компакт, і я його маю, купив якось під настрій . Те, що слон там наступив і на вухо, і на горло - зафіксовано.
Нарешті, ганебна річ - профанація Гімну ОУН. Художній керівник хору вирішив випендритися, і показати, які художні обробки він вміє робити. Що б Ви подумали, якби Гімн України виконали на якусь мелодію, яка має дуже мало спільного з канонічною? Пробували б підспівувати під час урочистості, не знаючи, куди веде мелодію фантазія хормейстера? Ось так відчували себе в залі люди, які звичайно на урочистостях співають цей гімн без жодної допомоги хору зі сцени чи звукового супроводу. Такого ще на урочистостях у Львові не було. Бувало, що некомпетентні музиканти переплутували, яку мелодію виконувати - бандерівську чи мельниківську (слова одні, а мелодій канонічних дві), то люди вже чемно підлаштовувалися. Але щоб взагалі видати якусь відсебятину - такого ще справді не було.
Причому я знаю, чому це сталося. Укладач програми академії задався високою метою - показати Бандеру з такого боку, з якого його ніхто ще не показував. Тільки от він, по-моєму, навіть найменшої статейки Бандери не прочитав, а тому, ясна річ, побачити того, іншого боку, не міг. І висока духовність Бандери, про яку мало йтися, не наповнилася ні змістом (показували біографічний документальний фільм), ні супроводом художніх творів.
Не скажу, що все було аж так погано. Два ансамблі з Національного аграрного університету в Дублянах показали речі високого художнього рівня. Трембіта/Гомін - художні колективи, які нижче певного рівня не можуть виступити. Дуже класне слово про Бандеру сказав Мирослав Сеник - не чекав я від нього аж такого глибокого філософського осмислення і несподіваних співставлень зі Святим Письмом. Але всі ці високі потуги були ефективно принижені невігласами. Щось треба робити, щоб такої профанації не було більше, але от що саме можна зробити з цим зараз - не пойму. А вони ж готують нові заходи зі святкування...