Куди пішли народні гроші, виділені банку "Надра"
12/18/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Відповідно до оприлюдненого "Економічною правдою" прес-релізу банку Надра, з початку поточного року НАДРА БАНК переоформив понад 200 відділень у новому стилі. Переобладнання відділень відбувається згідно зі стратегічним планом у рамках повномасштабного ребрендингу банку. На сьогодні переоформлено 318 відділень в усіх регіонах України.
Як повідомляється у прес-релізі банку, щоб спілкування клієнтів з банком відбувалося у легкій і комфортній обстановці, нові відділення поділені на зони, кожна з яких має свою специфіку і призначення. Для зручності відвідувачів у відділеннях обладнані зони швидких операцій – касового обслуговування. Для клієнтів, які мають обмаль часу, передбачена зона швидких консультацій. Для ознайомлення з банківськими продуктами та спільної роботи менеджера банку і клієнта з його документами, а також для підписання договорів існує зона більш тривалих консультацій.
Зона самообслуговування працює 24 години на добу. Тут можна скористатися послугами банкоматів, а також інформаційно-платіжних терміналів, що будуть встановлені у всіх відділеннях НАДРА БАНКУ. За їх допомогою клієнт зможе оплатити комунальні послуги, рахунки різних операторів зв'язку і телепровайдерів, переказати кошти між платіжними картками, переглянути залишки і отримати виписки про останні операції за рахунками тощо.
Такому піклуванню про клієнтів та ретельному підходу до ребрендінгу можна було б лише аплодувати, якщо лише не знати про те, що банк НАДРА отримав від НБУ рефінансування у розмірах, якого не отримував жодний інший український банк - 7,1 млрд грн.
Як повідомляється у прес-релізі банку, щоб спілкування клієнтів з банком відбувалося у легкій і комфортній обстановці, нові відділення поділені на зони, кожна з яких має свою специфіку і призначення. Для зручності відвідувачів у відділеннях обладнані зони швидких операцій – касового обслуговування. Для клієнтів, які мають обмаль часу, передбачена зона швидких консультацій. Для ознайомлення з банківськими продуктами та спільної роботи менеджера банку і клієнта з його документами, а також для підписання договорів існує зона більш тривалих консультацій.
Зона самообслуговування працює 24 години на добу. Тут можна скористатися послугами банкоматів, а також інформаційно-платіжних терміналів, що будуть встановлені у всіх відділеннях НАДРА БАНКУ. За їх допомогою клієнт зможе оплатити комунальні послуги, рахунки різних операторів зв'язку і телепровайдерів, переказати кошти між платіжними картками, переглянути залишки і отримати виписки про останні операції за рахунками тощо.
Такому піклуванню про клієнтів та ретельному підходу до ребрендінгу можна було б лише аплодувати, якщо лише не знати про те, що банк НАДРА отримав від НБУ рефінансування у розмірах, якого не отримував жодний інший український банк - 7,1 млрд грн.
Відповіді
2008.12.18 | vasya
Re: Куди пішли народні гроші, виділені банку "Надра"
А також чому є тимчасові заборони приймати у населення платежі за кредити у гривнях? Ну ОК, не треба гривня - не буду платити2009.01.03 | Михайло Свистович
Ні, не туди
Гроші були виділені після того, як інші (не народні) гроші пішли на ці відділення2009.01.04 | omlet
А куди?
2009.01.08 | Михайло Свистович
Ю-щен-ку! Re: А куди?
2009.01.12 | Мартинюк
Поділись доказовою базою .
2009.01.13 | Михайло Свистович
Ющенко - не дебіл, щоб допустити отакі стрибки долара туди-сюди
Він має всі важелі впливу на НБУ, Стельмах - його людина. І, якщо Ющенко допустив такі стрибки, це було йому потрібно.2009.01.08 | Panzernik
Юлька вкрала, вона взагалі все підряд гребе, бо злодюжка.
2009.01.12 | Михайло Свистович
Брехати негарно Re: Юлька вкрала