Обрезание "мани-феста" Гудка Кидаловича Романенко на УП
12/20/2008 | странник
После того как сегодня ночью в комментах ко 2й части "мани-факста" от Гудка Кидаловича Романенко была вывешена инфа о том что он работает на Януковича, начались чудеса с УП.
Сначала были уничтожены все комменты с ответами (нельзя было прочесть).
Потом закрыт доступ для добавления комментов.
А теперь УП вообще исчезла...
К чему бы это?
А как гудели яныки...
Будет народу урок.
=============================================
Вот что было вывешено:
Юрий Романенко.
Осень 2001- весна 2002 - избирательный штаб «За Единую Украину», аналитик, райтер (группа Вадима Карасева).
Сентябрь 2002 – апрель 2004 года Агентство деловой информации "Контекст", аналитик отдела политики, редактор спецпроекта.
Февраль 2004 – ноябрь 2004 - спичрайтер премьер-министра В.Януковича, сотрудник Института европейской интеграции и развития (директор Дмитрий Выдрин).
http://www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=298&Itemid=37
Сначала были уничтожены все комменты с ответами (нельзя было прочесть).
Потом закрыт доступ для добавления комментов.
А теперь УП вообще исчезла...
К чему бы это?
А как гудели яныки...
Будет народу урок.
=============================================
Вот что было вывешено:
Юрий Романенко.
Осень 2001- весна 2002 - избирательный штаб «За Единую Украину», аналитик, райтер (группа Вадима Карасева).
Сентябрь 2002 – апрель 2004 года Агентство деловой информации "Контекст", аналитик отдела политики, редактор спецпроекта.
Февраль 2004 – ноябрь 2004 - спичрайтер премьер-министра В.Януковича, сотрудник Института европейской интеграции и развития (директор Дмитрий Выдрин).
http://www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=298&Itemid=37
Відповіді
2008.12.20 | Адвокат ...
Мо`,-- злякали сь? (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1229765286&first=&last=2008.12.20 | странник
Подивимось. Цікаво що скаже Притула.
Якщо забанять мене і сьогодні, це одне...В мене сьогодні закінчується 10 денний бан на ФУПі.
А якщо відповість що це все значило з яником Гудком, то інша справа.
2008.12.20 | Сергій Кабуд
борсатися в калі хвойди притульки не є гідним козака
і воно є заразним2008.12.20 | 123
типова кар*'єра представника "середнього класу"
странник пише:> После того как сегодня ночью в комментах ко 2й части "мани-факста" от Гудка Кидаловича Романенко была вывешена инфа о том что он работает на Януковича, начались чудеса с УП.
> Сначала были уничтожены все комменты с ответами.
> Потом закрыт доступ для комментов.
> А теперь УП вообще исчезла...
> К чему бы это?
> А как гудели яныки...
> Будет народу урок.
> =============================================
> Вот что было вывешено:
> Юрий Романенко.
> Осень 2001- весна 2002 - избирательный штаб «За Единую Украину», аналитик, райтер (группа Вадима Карасева).
> Сентябрь 2002 – апрель 2004 года Агентство деловой информации "Контекст", аналитик отдела политики, редактор спецпроекта.
> Февраль 2004 – ноябрь 2004 - спичрайтер премьер-министра В.Януковича, сотрудник Института европейской интеграции и развития (директор Дмитрий Выдрин).
> http://www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=298&Itemid=37
Пролєтарій умствєєного труда, аднако
Уявіть як вони аналізували для нас - якщо він для себе нааналізував непідйомні кредити
2008.12.20 | странник
Але ж жаль людей які цьому скоту повірили.
Може це і була одна з цілей цієї провокації...Це бидло заплатить.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1229696500&first=1229766962&last=1229742667
2008.12.20 | Адвокат ...
"Павєріла, павєріла, і больше нічєво!"
Я б не жалів би тих, хто є схильний вірити у чудеса, плекати надію на золоту рибку, і радо бі-бі-кати в усі кляксони коли що.Власне злоякісне розширення маси таких людей і спричинило кризу пере-споживання. На мій погляд, варто відділяти тих, хто брав кредити на бізнес від тих, хто хапав їх пачками на відпочинок та розкошества. Останні,-- не варті ні жалю, ні співчуття. Серед перших, наскільки я бачу, більшість, таки, користала ті кредити за призначенням, хоча й є такі, що бавили сі у хвондових брокерів та квартирних махлєрів...
2008.12.20 | странник
Гудок це достатньо професійний кидала. Не треба так про людей.
Адвокат ... пише:> Я б не жалів би тих, хто є схильний вірити у чудеса, плекати надію на золоту рибку, і радо бі-бі-кати в усі кляксони коли що.
Та ні, вони в більшості нормальні. Жаль немає їх відповідей на УП після того як вони побачили що таке Романенко... Розстроїлися, але для них ідея боротьби та об'єднання головне. Гудок вони мабуть переживуть.
> Власне злоякісне розширення маси таких людей і спричинило кризу пере-споживання. На мій погляд, варто відділяти тих, хто брав кредити на бізнес від тих, хто хапав їх пачками на відпочинок та розкошества. Останні,-- не варті ні жалю, ні співчуття. Серед перших, наскільки я бачу, більшість, таки, користала ті кредити за призначенням, хоча й є такі, що бавили сі у хвондових брокерів та квартирних махлєрів...
А що їм було робити? В шахту йти?
2008.12.20 | Адвокат ...
Нє, ну Ви, блін, такий грубий! Плянктон,-- і в шахту???
Та "бі-ба-ли" вониу шахту з ї шахтьорами!!! Анє же "сірєтній кляс"!!! Какая, бі-бі-єйо-мать, шахта???2008.12.21 | GreyWraith
"Аді-і-ін раз в год са-а-ади цвяту-у-ут..."
Адвокат ... пише:>Я б не жалів би тих, хто є схильний вірити у чудеса, плекати надію на >золоту рибку, і радо бі-бі-кати в усі кляксони коли що.
Підтримую. Хоча золота рибка - вона така: якщо вчасно не зупинишся, то сидітимеш біля розбитого корита...
>На мій погляд, варто відділяти тих, хто брав кредити на бізнес від >тих, хто хапав їх пачками на відпочинок та розкошества.
Отож. Але ж ... раз живемо, і життя прожити потрібно так, щоб потім не було боляче за безцільно витрачені роки.
>Серед перших, наскільки я бачу, більшість, таки, користала ті
>кредити за призначенням,
То й же ж нормальний банк НМД коли бачить, що кредит у нього було витрачено у реальну і перспективну справу, не буде занадто напрягати цю фірму та спеціально її топити, а при потребі йде назустріч. Справа у тому, що тому ж банку нема сенсу різати курку, що несе для нього золоті яйця.
BTW є ще важлива софіально-політична функція суперспоживання, відзначена Галковським: сучасні еліти не зацікавлені у тому, щоб виросли їхні могильники і спадкоємці. Тому вони намагаються завчасно потенційно небезпечних нейтралізувати або інкорпорувати у себе. Причому ніких кошмарно-кривавих сюжетів не треба - все йде через "солодке життя" і цілком добровільно, і нікого силою не примушують, бо механізм і так доведено до досконалості.
Як боротися? А дуже просто: самодисципліна, самообмеження, соціальна гігієна, ощадливість і "довга воля". Потім, через декілька поколінь ці "нові люди" об'єднуються у свою корпорацію і ламають стару еліту через коліно. І це в же у Європі було не раз...
Гроші - це інструмент. Інструмент не понтів, а влади і дієздатності.
2009.01.04 | Михайло Свистович
Re: "Павєріла, павєріла, і больше нічєво!"
Адвокат ... пише:> Я б не жалів би тих, хто є схильний вірити у чудеса
у чюдеса
2008.12.22 | один_козак
Бі-бі-акція - найбезневинніша його витівка
> Пролєтарій умствєєного труда, аднако>
> Уявіть як вони аналізували для нас - якщо він для себе нааналізував непідйомні кредити
А що там уявляти?..
Бі-бі-акція - найбезневинніша його витівка.
А далі - ви тільки гляньте! Фактично, заклик до ідіотів почати війну всіх проти всіх. Фактично. Вкрай авантюристичні, руйнівні заклики.
2008.12.20 | velotrek
Re: Обрезание "мани-феста" Гудка Кидаловича Романенко на УП
Ющенку задали большое количество вопросов, но позитивные среди них найти практически не реально. Гже же нормальные вопросы? Вижу только одни эмоции и только.2008.12.20 | Адвокат ...
Не той час, кулєґо! Аби розумні питання ставить. Всє ушлі на
"бі-бі!".Навіть ТЮлька, і та,-- "бі-бі!". Чого ж від "біомаси" очикувать?
2008.12.20 | странник
Та відповість Ющенко. Але треба було відповісти відразу.
Адвокат ... пише:> "бі-бі!".
>
> Навіть ТЮлька, і та,-- "бі-бі!". Чого ж від "біомаси" очикувать?
Романенко хотів приватизувати народ. Юльки впали як завжди на хвіст "перпективної" движухи... І попали!
2008.12.20 | Адвокат ...
Мо` й папалі, а може й нє: (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1229768580&first=&last=2008.12.20 | странник
На УП снова можна зайти. И проходят комменты.
2008.12.20 | Адвокат ...
Гіп-гіп,-- (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1229768923&first=&last=2008.12.20 | Boroda__
Полный идиотизм
Вышла статья человека по фамилии Романенко под названием "Манифест среднего класса". Вышла наравне с тысячами и тысячами статей, заметок и просто информации на политические темы. Слава Богу, у нас свобода слова, то есть говорить и писать может каждый. Но чем отличается эта статья от других?Отличается тем, что за пару дней мысли и предложения, изложенные с статье, нашли отклик у тысяч и тысяч людей - граждан Украины. Люди что-то поняли и что-то захотели.
Если бы не было такой реакции, статья и ее автор остались бы незамечены - наравне с другими материалами. Но если хочется популярности, то можно завоевать ее на скандальной и грязной волне борьбы с прославившейся личностью. А вот методы... Не нужно спорить по сути - нужно только обвинить самого автора в самых разных грехах - в кремлевской ориентации, в алкоголизме с наркоманией, в психопатичности и т.д. Дойдет очередь и обвинений в педофилии, в терроризме, в дарвинизме...
2008.12.20 | 123
Ви маєте рацію, але не в усьому
Boroda__ пише:> Вышла статья человека по фамилии Романенко под названием "Манифест среднего класса". Вышла наравне с тысячами и тысячами статей, заметок и просто информации на политические темы. Слава Богу, у нас свобода слова, то есть говорить и писать может каждый. Но чем отличается эта статья от других?
Наприклад, тим, що її піарить УП - дуже популярне інет-ЗМІ. Жодна інша стаття не лишалася першою на сайті впродовж тижня.
> Отличается тем, что за пару дней мысли и предложения, изложенные с статье, нашли отклик у тысяч и тысяч людей - граждан Украины. Люди что-то поняли и что-то захотели.
> Если бы не было такой реакции, статья и ее автор остались бы незамечены - наравне с другими материалами. Но если хочется популярности, то можно завоевать ее на скандальной и грязной волне борьбы с прославившейся личностью. А вот методы... Не нужно спорить по сути - нужно только обвинить самого автора в самых разных грехах - в кремлевской ориентации, в алкоголизме с наркоманией, в психопатичности и т.д. Дойдет очередь и обвинений в педофилии, в терроризме, в дарвинизме...
Ваши закиди щодо критики заради популярності зовсім нераціональні. На першій сторінці Майдану критичні матеріали стоять або непідписаними, або підписані ніками, які навіть на ВФ не всім відомо кому належать.
Я думаю, критична налаштованість щодо активності цих дударів викликана тим, що проглядаються небезпеки, які можуть бути наслідком їхньої діяльності. Небезпеки ці обумовлені в тому числі і постаттю провідника - тому на ній і наголошуються.
Критикувати ідеї, дійсно, складніше - особливо коли їх нема. Люди залучаються вже зараз як активісти, хоча що саме вони робитимуть - вони самі не знають. Акцентування на постаті провідників, можливо, зробить людей обачнішими у зв*язках та критичніше налаштованими.
2008.12.20 | omela
Re: Полный идиотизм
По-перше, немає нічого дивного що "нашли отклик у тысяч и тысяч людей": автор - профі.По-друге, стаття довший час була анонімною.
По-третє, її явно піарили на УП, вона висіла в топі, коли решта статей того часу (в т.ч. "продовження" Зінченка) зникли з першої сторінки.
Boroda__ пише:
> Вышла статья человека по фамилии Романенко под названием "Манифест среднего класса". Вышла наравне с тысячами и тысячами статей, заметок и просто информации на политические темы. Слава Богу, у нас свобода слова, то есть говорить и писать может каждый. Но чем отличается эта статья от других?
> Отличается тем, что за пару дней мысли и предложения, изложенные с статье, нашли отклик у тысяч и тысяч людей - граждан Украины. Люди что-то поняли и что-то захотели.
> Если бы не было такой реакции, статья и ее автор остались бы незамечены - наравне с другими материалами. Но если хочется популярности, то можно завоевать ее на скандальной и грязной волне борьбы с прославившейся личностью. А вот методы... Не нужно спорить по сути - нужно только обвинить самого автора в самых разных грехах - в кремлевской ориентации, в алкоголизме с наркоманией, в психопатичности и т.д. Дойдет очередь и обвинений в педофилии, в терроризме, в дарвинизме...
2008.12.20 | странник
Гудок совсем недавно агитировал нас за бункера
Boroda__ пише:> Вышла статья человека по фамилии Романенко под названием "Манифест среднего класса". Вышла наравне с тысячами и тысячами статей, заметок и просто информации на политические темы. Слава Богу, у нас свобода слова, то есть говорить и писать может каждый. Но чем отличается эта статья от других?
Тем что мы его знаем. И это вызывает такую реакцию на его чистописание.
> Отличается тем, что за пару дней мысли и предложения, изложенные с статье, нашли отклик у тысяч и тысяч людей - граждан Украины. Люди что-то поняли и что-то захотели.
Вот это правильно. Но совсем недавно этот же Романенко призывал к прямопротивоположным вещам. Он просто разливался на ФУПе(возможно и ещё где-то, я им просто не интересовался, а они года 2 приглашали меня на их сайт...) о том что мы должны спасаться от кризиса в бункерах. И рассказывал какой он отлил бункер для себя... найдите это всё на ФУПе... Чтоб я ничего не перепутал.
> Если бы не было такой реакции, статья и ее автор остались бы незамечены - наравне с другими материалами. Но если хочется популярности, то можно завоевать ее на скандальной и грязной волне борьбы с прославившейся личностью. А вот методы... Не нужно спорить по сути - нужно только обвинить самого автора в самых разных грехах - в кремлевской ориентации, в алкоголизме с наркоманией, в психопатичности и т.д. Дойдет очередь и обвинений в педофилии, в терроризме, в дарвинизме...
Не надо. Гудок раскручивается и финансируется. И при этом человечек он гнилой.
2008.12.20 | Boroda__
Вы, наверное, не понимаете
Еще раз повторяю - мне АБСОЛЮТНО не важно КТО это написал. Мне важно, что написанное поможет мне и тысячам другим объединится и противостоять злу. Китайцы говорят - "Неважно какой масти кошка - лишь бы она мышей ловила!" И они на 100% правы.2008.12.20 | Адвокат ...
Що до кішки, китайці мають рацію. Що до "важЬдєй",-- дай Вам Бог
не втрапить з такими важьдями-раманєнґамі,-- та й в халепу.2008.12.20 | странник
Национал-социалистическая партия Романенко
Boroda__ пише:> Еще раз повторяю - мне АБСОЛЮТНО не важно КТО это написал. Мне важно, что написанное поможет мне и тысячам другим объединится и противостоять злу. Китайцы говорят - "Неважно какой масти кошка - лишь бы она мышей ловила!" И они на 100% правы.
Ладно.
1.Знаете что делали в немецких концлагерях?
Заставляли людей выполнять бессмыссленную работу. Это убивает ещё быстрее.
2.Мы занимаемся в Киеве незаконными застройками. И как один из способов борьбы с нами, были случаи когда человек изображавший из себя антирейдера, добивался у людей аппатии убеждая их делать ненужные вещи. Люди просто уходили.
Я знаю что Гудок человек нечистоплотный, не особо талантливый, и ничего не демонстрировавший в реале. Я знаю об их идеологии, а это Национал-социалистическая партия Украины. Они об этом писали и говорили. Ну и биография... Плюс человечек изменил свои речи буквально на глазах на 180 градусов. Плюс бабло которое в него вкладывают...
Такому клоуну можно доверить людей??
2009.01.04 | Михайло Свистович
Re: Вы, наверное, не понимаете
Boroda__ пише:> Еще раз повторяю - мне АБСОЛЮТНО не важно КТО это написал
Тому ми так погано і живемо. У 1917-му селянам також було АБСОЛЮТНО неважливо, хто написав "Землю - селянам". А якби вони почитали інші праці цього радєттєля селянських інтересів та взнали б його біографію, то може б і живими лишилися, і з землею.
> Мне важно, что написанное поможет мне и тысячам другим объединится и противостоять злу
Якщо Ви та тисячі не можете без цього об"єднатися, то "ета хуйня вам ні паможет" (с) Подерев"янський
2009.01.04 | Михайло Свистович
Цікаво, у скількох ще гілках Ви розмістили цього текста
Кількість не завжди переходить у якістьBoroda__ пише:
> Вышла статья человека по фамилии Романенко под названием "Манифест среднего класса". Вышла наравне с тысячами и тысячами статей, заметок и просто информации на политические темы. Слава Богу, у нас свобода слова, то есть говорить и писать может каждый. Но чем отличается эта статья от других?
> Отличается тем, что за пару дней мысли и предложения, изложенные с статье, нашли отклик у тысяч и тысяч людей - граждан Украины. Люди что-то поняли и что-то захотели.
> Если бы не было такой реакции, статья и ее автор остались бы незамечены - наравне с другими материалами. Но если хочется популярности, то можно завоевать ее на скандальной и грязной волне борьбы с прославившейся личностью. А вот методы... Не нужно спорить по сути - нужно только обвинить самого автора в самых разных грехах - в кремлевской ориентации, в алкоголизме с наркоманией, в психопатичности и т.д. Дойдет очередь и обвинений в педофилии, в терроризме, в дарвинизме...
2008.12.20 | omela
А чи Ви впевнені, що Романенко досі працює саме на Янука?
странник пише:> После того как сегодня ночью в комментах ко 2й части "мани-факста" от Гудка Кидаловича Романенко была вывешена инфа о том что он работает на Януковича, начались чудеса с УП.
> =============================================
> Вот что было вывешено:
> Юрий Романенко.
> Осень 2001- весна 2002 - избирательный штаб «За Единую Украину», аналитик, райтер (группа Вадима Карасева).
> Сентябрь 2002 – апрель 2004 года Агентство деловой информации "Контекст", аналитик отдела политики, редактор спецпроекта.
> Февраль 2004 – ноябрь 2004 - спичрайтер премьер-министра В.Януковича, сотрудник Института европейской интеграции и развития (директор Дмитрий Выдрин).
> http://www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=298&Itemid=37
Адже перший його шеф Карасьов тепер працює на СП, а другий - Видрін, донедавна ще в Юлі підвизався.
2008.12.20 | 100%
Звичайно, СП нічим не погордує
2008.12.20 | omela
А Юля? Тупо повелася чи це на її замовлення було?
2008.12.20 | странник
Акція 22-го готувалась вже давно
2009.01.04 | Михайло Свистович
І толку? Re: Акція 22-го готувалась вже давно
Вєсь пар ушол в гудок?2008.12.20 | странник
Re: А чи Ви впевнені, що Романенко досі працює саме на Янука?
omela пише:> странник пише:
> > После того как сегодня ночью в комментах ко 2й части "мани-факста" от Гудка Кидаловича Романенко была вывешена инфа о том что он работает на Януковича, начались чудеса с УП.
> Адже перший його шеф Карасьов тепер працює на СП, а другий - Видрін, донедавна ще в Юлі підвизався.
Зараз Гудок працює у Третякова, а той з Тимошенко...
2008.12.21 | GreyWraith
А яка різниця?
2008.12.21 | Адвокат ...
Яко вправний пара-зитольоґ, Ви маєте знати ріжницю...
2008.12.21 | GreyWraith
Ну, я не дуже вправний паразитолог...
Але цікава тенденція: ПРУ досі вирішувала проблему "київської вулиці як способу тиску на владу" методом організованого підвезення масовки зі "своїх" областей. А якщо припустити, що цей афттар працює на них, то виходить, що тепер намацується нагода використати як масовку київський "офісний планктон", що у зв'язку із кризою має певні прикрощі із кредитами. Невже можливості мобілізації цього ж сходу зараз обмежені?2008.12.21 | Адвокат ...
Та нє! Просто уєздноє пруцячєство в ТЮлі бере!
"Зачєм платіть больше!" (с) Дося.ТЮля хтіла, аби за ї президентські потуги заплатили, в тім чіслі,-- і пруцяки. А вони ї,-- дулю!!!
2008.12.22 | Адвокат ...
Уря! Хучь один з УП`ирів дав собі труд написать про "мані- (л)
хв`йорст" спокійний та розважливий техст.21.12.2008 19:46___Юрій Свірко
Маніфест середнього класу – money first or money fest?
http://blogs.pravda.com.ua/authors/svirko/494e810f63aee/pagecommentslist109375_2/