Жахлива порноСУДія
12/27/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Василь ТАВР
http://umoloda.kiev.ua/number/1320/116/46602/
Стали відомі нові неприглядні подробиці суддівських буднів колишнього голови Львівського апеляційного адміністративного суду Ігоря Зварича, якого нині активно розшукують правоохоронці. Виявляється, Генпрокуратура має у своєму розпорядженні кілька відеозаписів порнографічного характеру за участю хабарникавтікача, записаних оперативною камерою в його кабінеті. Зрозуміло, що приховану камеру силовики встановили, щоб зафіксувати факти хабарництва (нагадаємо, Зварича обвинувачують в отриманні хабара на суму 100 тисяч доларів, згодом у його кабінеті та вдома знайшли мільйон доларів та два мільйона гривень. — Ред..), але, до того ж, правоохоронці отримали ще й «жорстке порно» зі Зваричем у головній ролі.
«Це ж ненормальне явище, коли голова суду дозволяє собі в робочий час у себе в кабінеті влаштовувати сексуальні оргії», — обурюється в інтерв’ю «КоммєрсантУкраїна» заступник Генпрокурора Ренат Кузьмін. Мало цього, виявляється для багатьох служителів Феміди задирати власну суддівську мантію задля сексуального задоволення є нормою життя! І огидний Зварич далеко не виняток, а лише один із багатьох! «Такі ж порнофільми ми одержали в результаті документування хабарництва й в інших судах, — констатує сумні реалії пан Кузьмін. — Тобто в кабінетах окремі судді не тільки чинять правосуддя — вони ще хабарничають і живуть активним статевим життям із підлеглими. А притягнути їх до відповідальності не завжди вдається — дуже складна процедура».
Саме тому Генпрокуратура пропонує обмежити суддівську недоторканність, а пан Кузьмін направив відповідні листи до Президента Ющенка, Прем’єра Тимошенко та спікера Литвина з проханням виступити з такою законодавчою ініціативою. Адже, користуючись недоторканністю, судді скоюють важкі злочини, і йдеться не лише про хабарі. Щоправда, до пунктів обвинувачення, висунутих Зваричу, сексуальні домагання не входять, у слідства достатньо фактів корупційності екссудді. Натомість, як стало відомо «УМ» із власних джерел у Головному слідчому управлінні ГПУ, «порнофільми» доволі цинічні.
«Зйомка засвідчує, що Зварич жінок узагалі за людей не вважав, — каже наше джерело. — Матюки по відношенню до дам, цинічні команди інтимного характеру — у слідчих волосся дибки вставало, коли вони це дивилися. Є кілька епізодів, де Зварич займається сексом із трьома підлеглими! Навіть прибиральницю «любив». Є кадри, де він іншу підлеглу примушує до інтиму силою, б’є її по обличчю! Є епізод із сексом у неприродний спосіб.»
За словами джерела, огидні бажання Зварича змушені були задовольняти не лише підлеглі, а й клієнтки, що приходили по допомогу. На відео видно, як збоченець у мантії здійснював прийом громадянок: спочатку відкриває шафу і клієнтка кладе туди пачку грошей. Після цього суддя каже, що ще «такого» треба зробити чарівній відвідувачці «тут і зараз», щоб питання вирішилося. Мовляв, «шановна, ціна питання значно вища, ніж ті копійки, що ви принесли, це я вам ще знижку зробив»... Коментарі зайві, одна огида.
поставив:sean
http://umoloda.kiev.ua/number/1320/116/46602/
Стали відомі нові неприглядні подробиці суддівських буднів колишнього голови Львівського апеляційного адміністративного суду Ігоря Зварича, якого нині активно розшукують правоохоронці. Виявляється, Генпрокуратура має у своєму розпорядженні кілька відеозаписів порнографічного характеру за участю хабарникавтікача, записаних оперативною камерою в його кабінеті. Зрозуміло, що приховану камеру силовики встановили, щоб зафіксувати факти хабарництва (нагадаємо, Зварича обвинувачують в отриманні хабара на суму 100 тисяч доларів, згодом у його кабінеті та вдома знайшли мільйон доларів та два мільйона гривень. — Ред..), але, до того ж, правоохоронці отримали ще й «жорстке порно» зі Зваричем у головній ролі.
«Це ж ненормальне явище, коли голова суду дозволяє собі в робочий час у себе в кабінеті влаштовувати сексуальні оргії», — обурюється в інтерв’ю «КоммєрсантУкраїна» заступник Генпрокурора Ренат Кузьмін. Мало цього, виявляється для багатьох служителів Феміди задирати власну суддівську мантію задля сексуального задоволення є нормою життя! І огидний Зварич далеко не виняток, а лише один із багатьох! «Такі ж порнофільми ми одержали в результаті документування хабарництва й в інших судах, — констатує сумні реалії пан Кузьмін. — Тобто в кабінетах окремі судді не тільки чинять правосуддя — вони ще хабарничають і живуть активним статевим життям із підлеглими. А притягнути їх до відповідальності не завжди вдається — дуже складна процедура».
Саме тому Генпрокуратура пропонує обмежити суддівську недоторканність, а пан Кузьмін направив відповідні листи до Президента Ющенка, Прем’єра Тимошенко та спікера Литвина з проханням виступити з такою законодавчою ініціативою. Адже, користуючись недоторканністю, судді скоюють важкі злочини, і йдеться не лише про хабарі. Щоправда, до пунктів обвинувачення, висунутих Зваричу, сексуальні домагання не входять, у слідства достатньо фактів корупційності екссудді. Натомість, як стало відомо «УМ» із власних джерел у Головному слідчому управлінні ГПУ, «порнофільми» доволі цинічні.
«Зйомка засвідчує, що Зварич жінок узагалі за людей не вважав, — каже наше джерело. — Матюки по відношенню до дам, цинічні команди інтимного характеру — у слідчих волосся дибки вставало, коли вони це дивилися. Є кілька епізодів, де Зварич займається сексом із трьома підлеглими! Навіть прибиральницю «любив». Є кадри, де він іншу підлеглу примушує до інтиму силою, б’є її по обличчю! Є епізод із сексом у неприродний спосіб.»
За словами джерела, огидні бажання Зварича змушені були задовольняти не лише підлеглі, а й клієнтки, що приходили по допомогу. На відео видно, як збоченець у мантії здійснював прийом громадянок: спочатку відкриває шафу і клієнтка кладе туди пачку грошей. Після цього суддя каже, що ще «такого» треба зробити чарівній відвідувачці «тут і зараз», щоб питання вирішилося. Мовляв, «шановна, ціна питання значно вища, ніж ті копійки, що ви принесли, це я вам ще знижку зробив»... Коментарі зайві, одна огида.
поставив:sean
Відповіді
2008.12.27 | VIT
Re: Жахлива порноСУДія
А ДЕ КОНФЕРЕНЦІЯ?2008.12.28 | Виталий
Re: Жахлива порноСУДія
Думаю, что это характеризует моральный облик всей украинской фемиды.2008.12.28 | Майстер
Тепер стане депутатом
Таких уй...обків у нас люблять, пригрівають, на високі посади тягнуть. Недарма йому дали втекти. Невже навіть топтуна з біноклем не поставили коло лікарняної палати? Нє вєрю. Питання: від кого буде депутатом? Від БЮТ чи від ЄЦ?2008.12.28 | Мартинюк
Спитай у Ніни Карпачової.
Юля таких звісно любить, але тримати біля себе не хоче - навіть Шуфричу і то довелося шукати депутатського щастя в регіонах.А ЄЦ пошто гівном мажеш ? Невже маєш які докази, чи просто пролетарська солідарність - "всі у владі то є бляді"?
2008.12.29 | GreyWraith
Одне питання про це все
Силовики, які знімали документальне кіно про пустощі пана Зварича, певно, робили це досить довго. Можливо, до присвоєння паном Президентом пану Зваричу звання "заслужений юрист". Цікаво, невже пан Президент не запитав цих силовиків про зауваженян та заперечення щодо списку кандидатів на це почесне звання? Найприємніша для Президента можлива відповідь: таких пустунчиків серед заслужених юристів - не менше половини...2008.12.29 | Мартинюк
Я сі тащу
Типу През не зауважив на порнусі Зварича і присудив йому звання?А що Юля такі зйомки переглядає регулярно? Мда - все таки школа коокперативного відеобізнесу дає себе знати. Не тощо бухгалтерські папери Ющенка...
2008.12.29 | GreyWraith
Можливо, Ви неправильно мене зрозуміли
Мартинюк пише:>Типу През не зауважив на порнусі Зварича і присудив йому звання?
>А що Юля такі зйомки переглядає регулярно? Мда - все таки школа >коокперативного відеобізнесу дає себе знати. Не тощо бухгалтерські >папери Ющенка...
При чому тут Тимошенко?
Я мав на увазі, що пан Ющенко, підписуючи документи на різні нагороди і почесні звання, має цікавитися у своїх спецслужб, чи нема на кандидатів компрометуючої інформації. І при наявності такої інформації навіть не вникаючи у деталі, можна просто викреслити цю особу зі списків. Щоб потім не було конфузу, коли скандальна інформація випливе на широкий загал. (тут он була дискусія з приводу Ордену Свободи, який цілком справедливо визнавали єдиною "незапацяною" державною нагородою, - саме через занадто велику кількість одіозних осіб, відзначених іншими державними нагородами).
Це - цілком природна практика, бо люди відповідають за свої підписи - в тому числі і репутацією, і чому так не було зроблено щодо скандального судді Зварича - я не знаю. Можливо, цей пан спаскудився вже у ранзі заслуженого юриста.
Але я думаю, що коли ющенкова чистка не обмежиться лише цим паном, а дійде до самої ураїнської юридичної верхівки, це не можна не вітати.
2008.12.29 | Мартинюк
То були слідчі і відеокамера Генпрокуратури
Які Президенту напряму не підлягають. А слідство на момент підписання схоже ще не було закінченеЮ а розголошувати і використовувати матеріали слідства до відповідного рішення суду заборонено конститцією.Тобто Ви вимагаєте аби Ющенко вів себе як лідери тоталітарних режимів - встановив тотальний нагляд за всім і вся, плюючи на принцип презумції невинності,на розподіл обовязків у владі( засуджує не Президент, а суддя) і так далі.
Окрім того в ного ще маса справ -він повинен ще поремонтувати дороги у кожному селі, провести туди газ і забезпечети сільпо хорошим товаром, виловити у містах збоченців та кишеньковитх злодіїв, знизити смертність та підняти народжуваність, та все це зробити так аби при цьому не заважати Прем"єру плідно працювати на благо України і простих людей, а Луценку боротися із злочинністю.
2008.12.29 | GreyWraith
Re: То були слідчі і відеокамера Генпрокуратури
Мартинюк пише:>...а розголошувати і використовувати матеріали слідства до >відповідного рішення суду заборонено конститцією.
Ніякого використовування: просто у ГПУ запитати: "Ось таких і таких я хочу подавати заслужених. Яких ви вважаєте за доцільне відхилити?" І врахувати, кого викреслили. Все, більше нічого, навіть казати не треба "ми тебе зняли". Не нагородили невинного - не біда, коли факти не підтвердяться, то піде в наступному списку.
>Тобто Ви вимагаєте аби Ющенко вів себе як лідери тоталітарних >режимів - встановив тотальний нагляд за всім і вся, плюючи на >принцип презумції невинності,на розподіл обовязків у владі( засуджує >не Президент, а суддя) і так далі.
Причому тут презумпція невинності? Це ж не щодо засудження йде мова, а просто про відмову у нагородженні. Можливо, Ви скажете, що коли мене не беруть на роботу, то теж проявляють презумпцію винуватості?
Ще й далі цікаво: суддя - це не "всім і вся", і за суддями таки слід наглядати. Як і за міліцією чи СБУ, до речі, - недаремно ж є відділи внутрішніх розслідувань і навіть конкуренція між силовиками. Це - елементарна пересторога суспільства...
>Окрім того в ного ще маса справ -він повинен ще поремонтувати дороги >у кожному селі, провести туди газ і забезпечети сільпо хорошим >товаром, виловити у містах збоченців та кишеньковитх злодіїв,
Президент - врешина ієрархії урядовців, що мусять цим займатися, зокрема, збоченцями. Якщо займаються погано - він має згідно ієрархії звільняти безтолкових і призначати толкових. У рамках своїх повноважень.
P.S. Але я так бачу, Що Ви дуже розпереживалися за цього біглого суддю і за сумісництвом посівальника і шанувальника жінок (чи тільки жінок?). Чи Ви із принципу і Сатану кинулися б виправдовувати, коли б Тимошенко із Портновим щось про нього погане сказали?
Думаю, що цей шановний пан Зварич десь за кордоном пересидить до нових виборів до ВР, а потім спливе як жертва репресій у якомусь прохідному списку. Он адвокатів, як я бачу, у нього вже не бракує...
2008.12.29 | Мартинюк
Зварича добре захищають БЮТ та Онопенко
Тому мені не потрібно цього робити ( та я й не хочу) . Я ж захищаю елементарні европейські принципи функціонування влади і суспільства - будь які рішення влада може приймати за умови наявності рішення судового. Бо звертатися за інфою для прийняття рішення по сотнях громадян України, яких нагороджуючт чимось з подачі місцевих органів влади та професійного самоуправління це вибачте переймання досвіду Сталіна та Гітлера.От я скажу Вам, що Зварич інтенсивно обслуговував рейдерські справи Портнова - а ви скажете - а де судове рішення.
2008.12.31 | GreyWraith
Їхні шпигуни - і наші розвідники?
Я вже мовчу, що активності БЮТ і Онопенка у захисті пана Зварича я не помітив. Але припустимо, що вона таки є:Мартинюк пише:
>Я ж захищаю елементарні европейські принципи функціонування влади і >суспільства -
Так і Онопенко точно таку саму демагогію може розвинути - хіба ні?
І це - якраз подвійна мораль: он росіяни зараз теж верещать, що, виправдовуючи Голодомор, захищають не сталінських посіпак, а історичну правду: оскільки Росія чи Радянський Союз завжди були справедливими, правильними і прогресивними, то, облаштовуючи суспільство загального щастя, ніякого геноциду вони влаштовувати не могли.
>будь які рішення влада може приймати за умови наявності рішення >судового.
Без коментарів. Тільки одне питання: які можуть бути у Вас при такій позиції претензії до діяльності, наприклад, пана Портнова?
>Бо звертатися за інфою для прийняття рішення по сотнях громадян >України, яких нагороджуючт чимось з подачі місцевих органів влади та >професійного самоуправління це вибачте переймання досвіду Сталіна та >Гітлера.
Так які претензії до того, що українські нагороди перетворилися через хвацьку роздачу різному сміттю невідомо у що? Просто президенти так боялися уподібнитися Сталіну, що підмахували все, що підсунуть...
>От я скажу Вам, що Зварич інтенсивно обслуговував рейдерські справи >Портнова - а ви скажете - а де судове рішення.
Ні, я напишу, що коли у Вас справді є інформація на цю тему, то Вам слід негайно передати її людям, що ведуть слідство. І потім, коли справді суд буде, слід свідчити проти пана Зварича і пана Портнова...
2008.12.30 | Woodstock generation
І знову Ющенко? Ви не переживайте - через рік Ющенка скоріш
за все не буде - його вже достатньо обіср..ли до Вас.А зваричі будуть виглядає ще довгі роки. І зведення будь-якої теми до персональних недоліків Ющенка тільки продовжує їх безхмарне існування.
2008.12.30 | Woodstock generation
Зварич - єдиний суддя, що отримає хоч якусь кару.
Думаю інформацію злили невипадково.Якщо від Феміди зварич і сховається - то від своєї жінки - ні .
2008.12.30 | OlalaZhm
Ющенко реально винен в тлму, що в першуц чергу не провів судову
реформу. Тут нікуди не дінешся - це перше, що він клявся зробити і що не зробив2008.12.30 | Мартинюк
"кстати о птичках"
Цікаво - чи Ви той анекдот знаєте?2008.12.31 | Woodstock generation
Не провів. І я навіть не можу сказати, що йому заважали.
Здається він і не дуже пробував2008.12.31 | GreyWraith
Що Ющенко мав зробити із судами, але не зробив?
Я думаю, що Ваші претензії до пана Ющенка щодо його бездіяльності у реформуванні судів несправедливі, бо можливостей насправді було дуже мало і в 2005 році...2008.12.31 | Мартинюк
А хтось пробував?
Ющенко чесно ( як обіцяв)підвищив заплату суддям, настояв на фінасуванні побудови нових приміщеннь судів, звільнив їх від безпосереднього "підвішування за яйця".А більше ніхто нічого не вимагав окрім " улучшить, повисіть, наладіть"
Правда що " улучшить, повисіть, наладіть" ніхто не казав .
Ні Тетяна Монтян, Ні Шишкін, ні звісно Онопенко зі своєю судовою бандою, ні жоден з політиків не заїкнувся що треба
1. запровадити вибори суддів, які забезпечують контроль народу на судовою владою
2. Запровадити суд присяжних, який є з одного боку революційною зміною - бо міняє субекта винесення вироку : від судді це повновадження передається представникам народу, а з другого найлегшим до запровадження - бо вже прописаний в Конституції і Законі про судоустрій.
2008.12.31 | GreyWraith
Із запропонованими пунктами повністю згоден
Отже, треба добиватися від того ж Ющенка законодавчої ініціативи із цих двох пунктів. І не пишіть, що ми не зможемо.І не лінуватися супроводжувати цю ініціативу інформаційно: наприклад, пояснити всім, що будь-який із опонентів цієї ініціативи просто відпрацьовую подачку від нечесних суддів. Хай виправдовуються: раз почав виправдовуватися - значить, вже наполовину визнав вину.
2008.12.31 | Мартинюк
А я повністю згоден з Вами
Це дійсно ми можемо зробити.2008.12.31 | GreyWraith
Основне - не забувати про інформаційну підтримку
Думаєте, фразу "почав виправдовуватися - значить вже наполовину винен" я сам придумав? Аби ж то... Я знайшов одну вигадку якихось антисемітів - щось типу катехизиса євреїв у СРСР. Фраза - саме звідти. І взагалі якщо в цьому тексті замість "євреїв" підставити "українців" (ну і дещо підредагувати) - вийде прекрасна інструкція для нас із вами як досягти успіху. І, що особливо мене тішить, ми вже потрохи цю, взагалі-то нехитру науку освоюємо...P.S. Я прошу вибачення за ряд своїх наїздів на Вас. Я мало не панічно боюся різного розбрату, тому дуже різко реагую на ті виступи, що можуть, на мою думку, його спровокувати...
2009.01.08 | Михайло Свистович
пробували Re: А хтось пробував?
Мартинюк пише:> Ющенко чесно ( як обіцяв)підвищив заплату суддям, настояв на фінасуванні побудови нових приміщеннь судів, звільнив їх від безпосереднього "підвішування за яйця".
>
> А більше ніхто нічого не вимагав окрім " улучшить, повисіть, наладіть"
Вимагали, і Ющенко навіть обіцяв зустрітися з ними, але обіцянки не дотримався.
>
> Правда що " улучшить, повисіть, наладіть" ніхто не казав .
> Ні Тетяна Монтян, Ні Шишкін
Казали, але див. вище
2008.12.31 | GreyWraith
Закрутилися судді як воші на гребінці (л)
Он як відгавкуються:http://www.unian.net/ukr/news/news-292948.html
Невже справді Президент наважився на прибирання цих авгієвих стаєнь?