Польща й Росія в історії України, при деякій зовнішній однаковості агресивних прагнень, відіграли принципово різну роль. Все, що є в Україні європейського-від Польщі, все ж, що є азіатського-на жаль, від Росії.
Ось таке, парадоксадьне пояснення, наприклад: поляки вбачали в українцях окремішність, нехай і звали бидлом. Принаймні, поляки визнавали наші автономістсько-незалежницькі прагнення. Росіяни ж ніколи не визнавали нас ніким.
kotygoroshko пише:
> "Огнем і мечем", яку знімали поляки, в якій теж грав Ступка, теж не взірець порядності творців кіно
> козаки там зображені як п*яне дике бидло
НМД Гофман намагався зробити картину якраз більш-менш політкоректною - на кожну сцену, де козаки показуються в негативному ключі, існує така сама сцена, де в негативному ключі зображуються вже поляки.
2008.12.31 | kotygoroshko
по трейлеру не завжди можна оцінити сам фільм
коментар уйобіщний
фільм може бути ще гірший,
а може - що малоймовірно (як для кацапського фільма) - бути і кращим
Остання робота Ступки у театрі (по Льву Толстому), як дзеркалу революції
- залишає гнітюче враження.
Коли виходив з театру, побачив на дверях плакат анонсу "Братьєв Карамазовых", постановку яких проплачено одним з "їхніх" банків.
Козачок створив у Києві ще один "Театр русской культури" - подумалось...
Холуї - вони всюди однакові.
Краще б він не їхав до Києва з театру Заньковецької.
Най би лишався там, може б і не скурвився до такої міри?
Щодо козаків, як сказано вище, котрі у польському
кіно показані лайдаками і вбивцями, то це
- свята правда.
Коли війська Мєньшикова катували Україну
- ця сволота тікала без встиду.
Жоден син України, жоден полковник
не став на шлях партизанки,
на захист своєї Батьківщини.
То чому народ має їх шанувати?!
Ідея козацтва, як минувшини,
котрою Україна може гордитися
- глибоко помилкова й огидна у свої наївності.
Історична роль чварливих кривавих мавп,
вбраних у турецькі шаровари, що проливаючи
кров людську, заробляли людоловством,
не може бути прикрасою минулого.
Бартко взагалі відомий режесер, який уславив себе екранізацієй "Собачього серця" Булгакова. Цей режесер відрізняється поміж інших тим, що намагається якомога точніше слідувати першоджерелу який екранізує.
Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
А дивуватися каналу "Росія" з Вашого боку дуже дотепно
shu пише:
> Бартко взагалі відомий режесер, який уславив себе екранізацієй "Собачього серця" Булгакова. Цей режесер відрізняється поміж інших тим, що намагається якомога точніше слідувати першоджерелу який екранізує.
> Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
Навіть це саме по собі має дві версії (принаймні)
> А дивуватися каналу "Росія" з Вашого боку дуже дотепно
Та що Ви, я якраз і не дивуюся.
Якщо ти щось робиш, а ворог використовує це для власної пропаганди - ти робиш ворожу пропаганду.
Тогочасний одяг усіх соціальних станів українців
у всіх областях досліджений у найменших деталях.
Відомо все до найменших подробиць (матеріали,
фарбники, форми шиття, вичинка шкіри тощо).
Але слід бути правдивим - ніхто з кіношників
так і не показав одяг московитів таким, яким
він був насправді.
Цього не дозволила зробити влада.
Мені колись років 30 тому розповідав один чоловік
про переселенців, яких пригнали у Крим на місце
виселених татар.
Це була диковинним чином одягнена маса, що суцільно
замість взуття мала личаки і говорила якимсь
діалектом угро-фінської мови.
Були вони з Іванівської області.
Значна частина їх загинула, дорвавшись до вина у вингоспі.
Коли кинулись - вже було пізно.
Причому, пили всі і навіть діти.
Тоді після війни з одягом було важко - і вони
тривалий час ходили у своєму традиційному
вбранні - це було щось неописуєме.
Лише за кілька років та й то за наказом згори,
їм у якості преміальних почали видавати одяг.
Завдяки цьому потроху ситуацію вдалось змінити.
Розповідали вербовщики, які їх привезли,
що на своїй батьківщині вони жили у лісовій
місцевсті у землянках.
Звісно, до Криму та у інші місця вони прибували,
щоб принести аборигенам культуру.
2009.01.02 | shu
Re: В обгортці
В обгортці назва каналу та студії які презентують цей фільм.
Якщо в рекламі канала "Україна" йде анонс фільму "Москва сльозам не вірить", то це ж не означає, що вони вважають Москву спальним районом Донецька?
Sean пише:
> > Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
> Навіть це саме по собі має дві версії (принаймні)
Що саме має 2 версії? Перепрошую, я Вас не зрозумів.
>
> Якщо ти щось робиш, а ворог використовує це для власної пропаганди - ти робиш ворожу пропаганду.
О це ми вже проходили в 1917 році. Хто не знами той проти нас. Це з цієї опери.
Відповіді
2008.12.31 | Мірко
Ганьба Ступці та усім іншим що в яничари найнались
А козаками звуть себе.Таким лиш одна судьба. Куля в серце.
2008.12.31 | Адвокат ...
Нє-а! Кіл грубо тесаний,-- їм має буть за долю!
2008.12.31 | kotygoroshko
ганьба ідіотам, які вірять в порядність кацапських кінематографи
стівкацапи завжди лайно знімають в фільмах про Україну, і не про Україну
я це ше на прикладі "9 роти" говорив, де художньо змальована сварка між грузином і українцем
так шо ганьбити треба було раніше, ще на початку зйомок
2008.12.31 | Almodovar
Re: "Рассія,..За нашу зємлю". Трейлер "Тараса Бульби" (л)
Мерзота. Палю їм у дупу "ва фсех кінатіатрах ніпабідімай сРани!". Сука, зрадники.2008.12.31 | kotygoroshko
Re: "Рассія,..За нашу зємлю". Трейлер "Тараса Бульби" (л)
Almodovar пише:> Мерзота. Палю їм у дупу "ва фсех кінатіатрах ніпабідімай сРани!". Сука, зрадники.
"Огнем і мечем", яку знімали поляки, в якій теж грав Ступка, теж не взірець порядності творців кіно
козаки там зображені як п*яне дике бидло
а от чому там грав Ступка? адже в Польщі навряд чи хтось з його дітей мешкає, як пояснюють ситуацію коментатори цієї новини на сайті Уніан
2008.12.31 | Almodovar
Re: "Рассія,..За нашу зємлю". Трейлер "Тараса Бульби" (л)
Польща й Росія в історії України, при деякій зовнішній однаковості агресивних прагнень, відіграли принципово різну роль. Все, що є в Україні європейського-від Польщі, все ж, що є азіатського-на жаль, від Росії.Ось таке, парадоксадьне пояснення, наприклад: поляки вбачали в українцях окремішність, нехай і звали бидлом. Принаймні, поляки визнавали наші автономістсько-незалежницькі прагнення. Росіяни ж ніколи не визнавали нас ніким.
2009.01.01 | Vyacheslav
Re: "Рассія,..За нашу зємлю". Трейлер "Тараса Бульби" (л)
kotygoroshko пише:> "Огнем і мечем", яку знімали поляки, в якій теж грав Ступка, теж не взірець порядності творців кіно
> козаки там зображені як п*яне дике бидло
НМД Гофман намагався зробити картину якраз більш-менш політкоректною - на кожну сцену, де козаки показуються в негативному ключі, існує така сама сцена, де в негативному ключі зображуються вже поляки.
2008.12.31 | kotygoroshko
по трейлеру не завжди можна оцінити сам фільм
коментар уйобіщнийфільм може бути ще гірший,
а може - що малоймовірно (як для кацапського фільма) - бути і кращим
2008.12.31 | Sean
звісно
2009.01.01 | Микола Рудь
Ідея козацтва, як минувшини - глибоко помилкова
Остання робота Ступки у театрі (по Льву Толстому), як дзеркалу революції- залишає гнітюче враження.
Коли виходив з театру, побачив на дверях плакат анонсу "Братьєв Карамазовых", постановку яких проплачено одним з "їхніх" банків.
Козачок створив у Києві ще один "Театр русской культури" - подумалось...
Холуї - вони всюди однакові.
Краще б він не їхав до Києва з театру Заньковецької.
Най би лишався там, може б і не скурвився до такої міри?
Щодо козаків, як сказано вище, котрі у польському
кіно показані лайдаками і вбивцями, то це
- свята правда.
Коли війська Мєньшикова катували Україну
- ця сволота тікала без встиду.
Жоден син України, жоден полковник
не став на шлях партизанки,
на захист своєї Батьківщини.
То чому народ має їх шанувати?!
Ідея козацтва, як минувшини,
котрою Україна може гордитися
- глибоко помилкова й огидна у свої наївності.
Історична роль чварливих кривавих мавп,
вбраних у турецькі шаровари, що проливаючи
кров людську, заробляли людоловством,
не може бути прикрасою минулого.
2009.01.01 | Мірко
Re: Ідея козацтва, як минувшини - глибоко помилкова
Минувшина якою можна гордитися це князь Святослав, Бандера й Чупринка. Козацька доба, в найкращому разі не однозначна.2009.01.01 | пан Roller
А проект Украина?
2009.01.01 | kotygoroshko
Такі хороші хлопці, а хохли (\)
http://www.dt.ua/3000/3680/64713/2009.01.02 | shu
Де Ви там побачили у трейлері слово Росія?
Бартко взагалі відомий режесер, який уславив себе екранізацієй "Собачього серця" Булгакова. Цей режесер відрізняється поміж інших тим, що намагається якомога точніше слідувати першоджерелу який екранізує.Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
А дивуватися каналу "Росія" з Вашого боку дуже дотепно
2009.01.02 | Sean
В обгортці
shu пише:> Бартко взагалі відомий режесер, який уславив себе екранізацієй "Собачього серця" Булгакова. Цей режесер відрізняється поміж інших тим, що намагається якомога точніше слідувати першоджерелу який екранізує.
> Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
Навіть це саме по собі має дві версії (принаймні)
> А дивуватися каналу "Росія" з Вашого боку дуже дотепно
Та що Ви, я якраз і не дивуюся.
Якщо ти щось робиш, а ворог використовує це для власної пропаганди - ти робиш ворожу пропаганду.
2009.01.02 | kotygoroshko
до речі, одяг синів Бульби на початку трейлера сильно схожий
на одяг царської армії з фільму "Іван Васільєвіч мєняєт профєссію"2009.01.02 | Микола Рудь
Як були одягнені сини Бульби відомо достеменно
З реквізитом напряг - і так схавають...Тогочасний одяг усіх соціальних станів українців
у всіх областях досліджений у найменших деталях.
Відомо все до найменших подробиць (матеріали,
фарбники, форми шиття, вичинка шкіри тощо).
Але слід бути правдивим - ніхто з кіношників
так і не показав одяг московитів таким, яким
він був насправді.
Цього не дозволила зробити влада.
Мені колись років 30 тому розповідав один чоловік
про переселенців, яких пригнали у Крим на місце
виселених татар.
Це була диковинним чином одягнена маса, що суцільно
замість взуття мала личаки і говорила якимсь
діалектом угро-фінської мови.
Були вони з Іванівської області.
Значна частина їх загинула, дорвавшись до вина у вингоспі.
Коли кинулись - вже було пізно.
Причому, пили всі і навіть діти.
Тоді після війни з одягом було важко - і вони
тривалий час ходили у своєму традиційному
вбранні - це було щось неописуєме.
Лише за кілька років та й то за наказом згори,
їм у якості преміальних почали видавати одяг.
Завдяки цьому потроху ситуацію вдалось змінити.
Розповідали вербовщики, які їх привезли,
що на своїй батьківщині вони жили у лісовій
місцевсті у землянках.
Звісно, до Криму та у інші місця вони прибували,
щоб принести аборигенам культуру.
2009.01.02 | shu
Re: В обгортці
В обгортці назва каналу та студії які презентують цей фільм.Якщо в рекламі канала "Україна" йде анонс фільму "Москва сльозам не вірить", то це ж не означає, що вони вважають Москву спальним районом Донецька?
Sean пише:
> > Отже, сподіваюсь, що в цьому фільмі не повинно бути нічого більшого за те, що написав сам Гоголь.
> Навіть це саме по собі має дві версії (принаймні)
Що саме має 2 версії? Перепрошую, я Вас не зрозумів.
>
> Якщо ти щось робиш, а ворог використовує це для власної пропаганди - ти робиш ворожу пропаганду.
О це ми вже проходили в 1917 році. Хто не знами той проти нас. Це з цієї опери.