Б...ть, срочно, хто-небудь, заткніть пельку цьому ідіоту!!! (л)
01/10/2009 | Стась
http://pravda.com.ua/news/2009/1/10/87413.htm
Не время возобновлять внутренние разборки! Или нервишки у ромочки пошаливают? Так лечиться надо, валерианкой или там пургеном.
Не время возобновлять внутренние разборки! Или нервишки у ромочки пошаливают? Так лечиться надо, валерианкой или там пургеном.
Відповіді
2009.01.10 | omela
дуже невчасно
2009.01.10 | Стась
Наразі це більше ніж зрада. Це ідіотизм
2009.01.10 | Almodovar
Re: Наразі це більше ніж зрада. Це ідіотизм
Ідіот, блядь. Сука, сільський вчитель, блядь. Йобана сільська тілігентія Хам, що пре у пани.2009.01.13 | Михайло Свистович
Re: Наразі це більше ніж зрада. Це ідіотизм
Almodovar пише:> Ідіот, блядь. Сука, сільський вчитель, блядь. Йобана сільська тілігентія Хам, що пре у пани.
У Вас якісь комплекси з приводу сільського походження Ваших пращурів? Чи в тому, що вихідці з села розумніші та культурніші за Вас?
2009.01.10 | Стась
Накраща поведінка для Ющенка та Тимошенко
Для Тимошенко - "не помітити".Для Ющенко - негайно відставити Безсмертного. Не такий вже цінний кадр.
Газпром удавиться.
2009.01.10 | Isoлято
Його тре було відставити ще у 2005-му!
2009.01.10 | Горицвіт
бреше
> При цьому він вказав, що саме на Кабінетові Міністрів лежить цілковита відповідальність за чергове протистояння між Україною та Росією з газового питання.На кабінеті міністрів купа відповідальності, але очевидно, що це протистояння ініційоване москвою.
> "Тому очевидне самоусунення прем'єра від участі у врегулюванні існуючих непорозумінь не лише дивує, а й викликає сумніви в тому, чи справді Тимошенко діє в інтересах своєї держави"
А що б вона мала робити? Фахівці працюють, а для заяв вистачить голови нафтогазу.
> в час, коли Європа підтримує Україну у газовому протиборстві з Росією, наш прем'єр поводиться як спільник Кремля"
Бо не робить заяв? Так це якраз правильно.
> Заступник глави секретаріату провів паралелі між нинішньою поведінкою Тимошенко та її позицією під час конфлікту між Грузією і Росією влітку минулого року.
Нема паралелів. Тимошенко не робить зараз проросійських заяв, як тоді.
> Тимошенко перекладатиме відповідальність за це на президента, щоб одержати нові політичні бонуси, вважає Безсмертний.
А ти вже перекладаєш, наперед, хоча поразки ще нема.
2009.01.10 | Горицвіт
доповнення (/)
> > "Тому очевидне самоусунення прем'єра від участі у врегулюванні існуючих непорозумінь не лише дивує,-------------
10.01.2009 08:30]
Прем`єр-міністр України Юлія ТИМОШЕНКО заявляє про відсутність підстав для припинення подачі тепла та гарячої води в житлово-комунальній сфері.
Як передає кореспондент УНІАН, про це Ю.ТИМОШЕНКО заявила вчора в Києві журналістам після завершення переговорів із прем`єр-міністром Чехії Міреком ТОПОЛАНЕКОМ.
«Немає ніяких підстав для того, щоб населення десь не одержувало тепло й гарячу воду. Якщо це десь відбувається - це є неприпустимим недопрацюванням місцевої влади, тому що газ для населення НАК «Нафтогаз України» подає регулярно і в повному обсязі», - сказала Ю.ТИМОШЕНКО.
Прем`єр-міністр нагадала, що в 2008 році в газосховищах України було накопичено достатню кількість природного газу на осінньо-зимовий період.
Водночас, за словами Ю.ТИМОШЕНКО, НАК «Нафтогаз України» скоротив подачу природного газу для підприємств хімічної галузі. «Скорочення подачі газу хімічним підприємствам здійснюватиметься впродовж 3-4 днів, а потім планується відновити подачу газу в промисловий сектор», - пояснила глава уряду України.
------------
2009.01.10 | samopal
Можна подумати, що він ту пельку без команди роззявив
Наскільки я пригадую, єдиний раз, коли він проявив власну інціативу - визнавши успіх БЮТ на виборах 2006 року, - закінчився для нього "періодом отстоя" у якомусь із партійних сихвонів.2009.01.10 | saha
Давайте почикаємо реакції Ющенка на цю фігню потім будем робити
висновки.Але це називаєтсья ми самі собі кацапи;(.
Або навіщо нам вороги коли маємо таких друзів.
2009.01.10 | samopal
Реакції Ющенка країна спостерігає від самої його інавгурації
2009.01.13 | Михайло Свистович
Можна. Якщо подумати.
samopal пише:> Наскільки я пригадую, єдиний раз, коли він проявив власну інціативу - визнавши успіх БЮТ на виборах 2006 року, - закінчився для нього "періодом отстоя" у якомусь із партійних сихвонів.
Про всі інші рази він доповів Вам, що діяв по команді?
2009.01.10 | Koala
Сволота
2009.01.10 | samopal
А що з оцим? (/)
"Таким чином, очевидним є суто політичний, навіть особистісний, але не економічний підтекст у нинішній газовій суперечці", - звернув увагу Балога.На його думку, Москва розігрує "газову карту" для того, аби через штучно створену напругу забезпечити собі політичні плацдарми в Україні. Тим більше, що деякі політичні сили, у тому числі представлені в уряді і Верховній Раді, вже давно є провідниками інтересів російської влади в нашій державі, - заявив Балога.
http://www.pravda.com.ua/news/2009/1/10/87422.htm
2009.01.10 | samopal
.
2009.01.13 | Михайло Свистович
А це - правильна правда Re: А що з оцим? (/)
2009.01.10 | Николай Чернигов
Добавить к сказанному нечего.
Реакция прокомментировавших достойна аплодиментов. Честно скажу, не ожидал... за что приношу извинения.2009.01.10 | Абу
у відставку. на фуй цього кащика
2009.01.10 | terrykoo
Нам ще не вистачало розборок Ю-Ю під час "газової війни"!
Москва зрозумівши, що на переговорах стало важко протиснути свої претензії, почала дестабілізовувати українську сорону. Он ПР з КПУ вже підняли хай, а тут ще різні дурні знову починють внутрішні сварки2009.01.10 | samopal
Ця війна є наслідком таких розборок.
У іншому випадку ми б досі святкували "перемогу України Ющенка" над "Газпромом", отриману з допомогою "невідомого надукраїнця" ще у січні 2006 року.2009.01.10 | Koala
Мій коментар до заглавного повідомлення
здається, починає личити Вам2009.01.10 | terrykoo
Я переконаний прихильник Тимошенко, але вважаю що шукати винних
в теперішній ситуації зарано! Треба думати про найближче майбутнє.2009.01.10 | samopal
А я "непереконаний" прихильник. І шукаю причини, а не винних
Без розуміння причин ви не зможете правильно оцінювати/реагувати на ті події, які зараз відбуваються. Ми досі сперечаєиося через питання "як воно було" і "що ж насправді сталося" замість того, щоб заздалегідь визначитися "як воно повинно бути". Майдан - це не місце у просторі і не громадське шоу "щоп'ятниці" - це точка відліку у часі, після якої "усе повинно було змінитися". Ви вважаєте, що цю точку можна щороку пересувати по тих часових рейках аж до нових виборів? Ви вважаєте, що той, хто після Майдану затіяв усю цю газову юхню, сьогодні здатен стати на захист інтересів України і усі повинні об'єднатися навколо вирішення створеної ним же проблеми?2009.01.10 | terrykoo
Допустимо, причини ви знайшли
Я повністю згоден з вашою оцінкою угод 2006 р. А що пропонуєте далі?Хочу зауважтии, що обидва Ю в теперішньому газовому конфлікті займають однакову позицію, Ющенко фактично виступив проти газових посередників та поки що не заважає Нафтогазу та уряду вести переговори. Хочаб за це треба йому подякувати, бо чесно кажучи, я не сподівався від нього такої патріотичної позиції...
2009.01.10 | Абу
частково погоджуюся
частково, бо насправді все більш заплутано і багатовимірноале до Вас питання - Ви хочете продовження цієї практики?
2009.01.10 | samopal
Ви знаєте спосіб, як тую практику припинити?
Не чіпаючи практиканта...Ви можете пояснити, якого х...віга Ющенко, котрий ще позавчора приймав "14 делегацій колядників" у високогір'ї Карпат, як Пилип з конопель, вискочив назустріч Тополанеку поперек усіх протоколів?
Ви справді вважаєте, що найпльовіший Безсмертний команир Майдану - Рома, "проявив ініціативу" і відкрив рота бкз дозволу "гоовнокомандувача"?
2009.01.10 | OlalaZhm
Це таки зрада. І карати треба відповідно
2009.01.10 | Panzernik
Ха-ха-ха Юля патриотка Ха-ха-ха Хороший пинок воровке Юле
лишним не будет.Собственно говоря в мире полно политиков торгующих родиной направо и налево. Юля не исключение.
2009.01.10 | Koala
Почитайте мою відповідь Самопалу на гілку вище
2009.01.10 | Стась
Еще раз. Все разборки - только после победы
Иначе поражение становится более чем вероятным. И навряд ли низвергшие Юлю успеют порадоваться до того, как их арестует газпромспецназ.2009.01.10 | OlalaZhm
Re: Еще раз. Все разборки - только после победы
Так і я про те ж. І Безсмерий - зрадник, бо під час бою починає розборки.2009.01.10 | Абу
ми всі в одному човні. і на дно підемо всі
разом, якщо будемо кидатися гівном один в одного, замість спільно гребти до берега2009.01.10 | observеr
саме тому панцерні моські і тішаться
2009.01.10 | Абу
ми можемо написати звернення
в якому ще раз закликати керівництво держави діяти злагоджено та спільно заради національних інтересів. кваліфікувати заяви подібного ґатунку як зрадницькі і вимагати відставки посадовців, які їх виголошуютьвідкрити його до підписання і поширити. треба позначити суспільний тренд
2009.01.10 | Стась
У пряму дію!
2009.01.10 | observеr
+ засудити зрадників з ПР і "пораженця" Литвина
2009.01.10 | Володимир I
Re: Б...ть, срочно, хто-небудь, заткніть пельку цьому ідіоту!!! (л)
Шановний, ви проаналізуйте уважно поведінку та висловлювання тюлі за останній час, а вже потім - пиздіть. Ця тварь лише чекає зручного моменту, щоб здати Україну. Пригадайте її поведінку та висловлювання під час грузинської війни. Зараз, коли треба добивати газпром і робити різкі заяви, захищаючи наші національні інтереси, ця сволочь мовчить, як риба об льод. Бо куплена. Так поводяться лише куплені з потрохами. Саме вона - найстрашніша загроза Україні. А вас усіх на цій гілці від ненависті до юща аж перекосопиздило. Він - мудак, але в даному випадку правда на його боці.2009.01.10 | Стась
По перше, не мовчить, а говорить в унісон
Читай спільну заяву, заяву після переговорів з чеським прем`єром та ін. По-друге, ще буде час розібратися, зараз - пізно. Або рано. Пройдемо пороги, потім розберемося, інакше втопимо лодку. Чи втішіть тоді, що Юля піде на дно першою?Щодо "куплена" - то вони всі вже знають справжню ціну обіцянок кремля.
2009.01.10 | Володимир I
Re: По перше, не мовчить, а говорить в унісон
Я маю на увазі "куплена" не в переносному, а в прямому сенсі.Тому й сидить і не вякає. Бо гроші отримала. І на інтереси країни, які вона за певну суму продала, їй насрати. Тільки не треба "факти в студію", "а ви накладну бачили?" Пакт Молотова-Ріббентропа теж не відразу побачили, але те, що він був, видно було неозброєним оком. Як і факт купленості ТЮлі.2009.01.11 | omlet
Тільки не треба "факти в студію"
Володимир I пише:> Пакт Молотова-Ріббентропа теж не відразу побачили, але те, що він був, видно було неозброєним оком. Як і факт купленості ТЮлі.
2009.01.10 | Pavlo Z.
Таке заявляти саме зараз - вода на московський млин.