о! податок на об*єм двигуна стривожив власників рухляді (\)
01/14/2009 | kotygoroshko
Автомобілісти проти нового транспортного збору (фоторепортаж)
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-294856.html
Коментарi до статтi
kabud (United States): податок має бути з авт вартісттю більше 100тис баксів
і він має складати не меньше 20 тисяч баксів на рік з авта
Рома (United States): Українська влада дбає про своїх громадян...
суки.
рома2 : податок з ТЗ
Податок з власників ТЗ треба підвищити, але не в 10 раз, а скажімо на 25-30 % від старих ставок! Крім цього треба змінити сам підхід до обрахунку ставки податку враховуючи вартість, вік автомобіля, встановивши додатковий тариф на автомобілі вище середнього класу при ціні від 30 тис.$. і двигунах від 3-х літрів.
Рома : Хорошо
Хорошо: надходження до бюджету зростають - видатки скорочуються!?!?! А ДЕ БАБЛО?????
Костик (Ukraine, Odessa): Автомобілісти проти нового транспортного збору
Пора браться за вилы!!! А то на этом депутаты ВР не успокояться.
Тарас (Ukraine, undefined): А чи не чесніше зробити так:
Дорожний збір входить в ціну бензину і ти платиш стільки, скільки наїздив.
Artem (Ukraine, Kiev): А що впливає?
"Учасники акції називають чинний в Україні принцип стягнення збору пропорційно робочому об`єму двигуна несправедливим і дискримінаційним. За їх словами, цей параметр не пов`язаний безпосередньо ні з вартістю автомобіля, ні із шкодою для довкілля і доріг. " ---- А що впливає на довкілля?????
z (Ukraine, Lviv): зате депутати собі зарплату підвищили
депутати - падлюки. при тому, що в Пенсійного Фонду нічим платити грошей пенсіонерам, ті суки підвищили собі зарплати. Вони ніколи не думають про народ, лобіюють закони, щоб каталися на продуктах Васадзепрому (ланосах), в самих же - автівки по 100-150 тис. євро.
ttrtrt (Ukraine, Kiev): Ну давайте, добейте нас, пи-да-ры вонючие
Тогда мы действительно выйдем на улицы. Только тогда и вы пострадаете: машинки ваши за $100 000 будут разбиты, квартирки за $1 000 000 будут разграблены, заводики разобраны по кирпичику. Давай, поехали!
Artem (Ukraine, Kiev): Я за!!!! Закон супер если он приведет к уменшению авто.
"У разі ж, якщо змінити поточне законодавство не вдасться, багато учасників акції заявляли, що будуть вимушені припинити платити транспортний збір взагалі, відмовившись від автомобіля, як засобу пересування." Зачем было покупать автомобили с большим обьемом, если не можешь платить 5000 грн в год за 4,2 л. это 416 грн в месяц, я знаю, что значит кормить такой двигатель, одна заправкка дороже обходится. Но плюс к этому надо ввести дорожный збор к цене на топливо, сколько наездил столько и плати.
1 (Ukraine, Melnikova): Сколько наездил - столько плати
Это если кто-то на своей машине ездит 5 раз в году летом на дачу, то он должен выкладывать столько же как и водитель микроавтобуса, который днями мотается?!!!
abirvalg (Ukraine, Lviv): могли б зробити виключення для уазіків і волг скажим куплених до 2009 року
а то получається стара волга вартістю в 3000 доларів сплачує такіж податки як і джипак вартіістю 60000 тисяч дларів (у 20 раз дорожче) - абсурд ; але якщо вводити податок на бензин то треба класти податкывця на кожну заправку бо особливо на мелких часних заправках де кормиться мэсна прокуросько-ментовсько-податкывська элыта 90% проданого бензину ыде поза касовим апапратом - усы це знають
Вася (Ukraine, Kiev): Artem (Ukraine, Kiev)
Артем иди ты на ху... Ты сам оборванец и хочешь что бы все были такими как ты. Ты что, дибилок, не понимаешь что в мире творится??? Люди и так живут в притык а тут еще и собственное государство решило давануть. Тебя, мудака, скоро уволят, пойдешь бутылки собирать, тогда порадуешься.
Олег (Ukraine, Kiev): Я свою машину заработал, а не государство мне ее не дало
Почему оно требует плату за ее эксплуатацию?
Федя (Ukraine, Kiev): Пересяду на велосипед
Не буду платить ни траспортные зборы ни оплату общественного траспорта. И если так сделает большинство то будут сосать и автодилеры, и бензиновые трейдеры с заправками вместе, и бютжет с депутатами, поскольку красть будет нечего, особенно сейчас.
Artem (Ukraine, Kiev): to Вася
Повторяю еще раз для ТУПЫХ, мне придется самому платить за 4.2 литра, и я как раз не оборванец и не тупой нувориш чтобы не иметь возможности платить 416 гривен (согласись не много людей у кого больше двигатель и он не имеет возможности платить сбор) и при этом выкладывать деньги за машину которая мне не по карману. Судя по IP ты сам киевский, разве ты не видишь количество машин в городе, именно поэтому у нас так выросли цены на квартиры, люди начали покупать то, на что они еще не заработали.
дідо (Ukraine, Kiev): нехай бютоголовий електорат подякує своїй кАмандірші за цей податок...
...
Artem (Ukraine, Kiev): Кстати дідо абсолютно прав.
Все дружно скажите спасибо господину Терехину, и то как он крышует господина Васадзе, на самом деле этот налог мелочь по сравнению с тем, что они хотели принять. Для большей выгоды господина Васадзе, хотели поднять пошлину на ввоз авто, хотели чтобы мы ездили на "вітчизняних" Opel, Chevrolet и Daewoo.
Вася (Ukraine, Kiev): Artem (Ukraine, Kiev)
За эмоции извини. А теперь послушай, если ты сам зарабатываешь, то должен чуствовать ситуацию, мировой кризис только набирает обороты и нынешняя ситуация через год может показаться райской . Что ты тогда запоешь? Ну не увеличивают налоги при снижении доходов, даже рекитеры так не поступали в 90-тых.
Вася (Ukraine, Kiev): дідо (Ukraine, Kiev)
Радуйся что у власти не голубые, тогда бы и на интернет с компьютерами налоги ввели бы.
автолюбитель (Ukraine, Dnepropetrovsk): не в тему
А почему молчат за сбор в ПФ при регистраци авто. Это получается когда я заработал деньги в ПФ заплати (2% от зп) и когда я эти деньги трачу - покупаю авто - то еще плачу 3% в ПФ, так давайте тогда и при покупке кондомов тож отчислять пенсионерам...
Вова, Львів (Ukraine, Lviv): Дістали, чесне слово
Хай депутати спочатку дадуть людям заробити, а потім "обдирають". СВОЛОТА! Якщо в мене старе авто 91 року, то воно стільки не коштує скільки податок.
читач (Ukraine, Kiev): пару років назад був в сша, мав авто 3 літра, платив $36 на рік...
а в Україні далі совок продовжується , бо комуно-більшовики при владі!
Artem (Ukraine, Kiev): to Вася
Эмоции это главная проблема новостных коментов Про налогообложение я в принципе согласен, не совсем время. Просто потихоньку мы должны приходить к мысли, что если ты хочешь пользоваться чем-то дорогим то и должен платить больше. У нас ведь люди еще к этому не привыкли. Например, в Лондоне для того чтобы заехать в центральную часть города в будний день с 7 утра до 18:00 надо заплатить 11 фунтов за день. И люди начинают уже задумываться, а стоит ли им ехать в период час пик.
NS (Ukraine, Kharkov): to Artem: А що впливає на довкілля?????
Я думаю, что "впливає на довкілля" количество и качество сожженного топлива, а вред, наносимый дорогам, определяется весом автомобиля и пробегом. Причем здесь объем двигателя? Поэтому универсальным сбором за весь этот вред является все-таки акциз на топливо. Если школьные троечники во власти не могут придумать, как контролировать пробег, продажу бензина и пр., а также, например, регистрировать автомобиль, если у него 5 собственников (наследство), то это не должно быть проблемой водителей.
Artem (Ukraine, Kiev): to NS
Вес автомобиля, как правило (хотя согласен есть и исключение), напрямую зависит от объема двигателя, так же как и количество сожженного топлива. Поэтому более негативное влияние автомобилей с большим объемом двигателя неоспоримо. Но я согласен, что это объективно не оценивает срок пользования автомобилем, и лучше было бы создать дополнительны налог на бензин. Хотя куда уж дороже…
Автомобілісти проти нового транспортного збору (фоторепортаж)
Вчора в центрі Києва пройшла акція протесту автовласників проти підвищення ставок транспортного збору. Близько 50 машин з плакатами зібралися на Європейській площі, вишикувалися в колону і протягом трьох годин організовано їздили колами за маршрутом вул.Грушевського – Інститутська вул. – Майдан Незалежності – Європейська площа, подаючи звукові сигнали проти Верховної Ради, Кабінету Міністрів і НБУ.
Організаторами акції виступили одразу кілька українських автомобільних співтовариств: клуб власників позашляховиків «Offroad Master», УАЗ-клуб, клуб власників американських автомобілів «Detroit Clan» і всеукраїнський клуб BMW. Вони мають намір і далі привертати увагу до цієї проблеми, проводячи аналогічні акції.
Головне гасло акції: «Ні грабіжницькому транспортному збору!». Плакати з таким текстом були наклеєні на більшості автомобілів учасників, хоча зустрічалися й інші, зокрема «Ні Євро-2012 за наш рахунок», «Ні підвищенню транспортного збору! Так підвищенню акцизу на пальне!» і «Сьогодні 75 гривень за зайві кубики, завтра 100 грн за зайвий квадратний метр».
Новий закон, що вносить поправки до Закону «Про податок з власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів» був прийнятий 25.12.2008 р. і набув чинності 10 січня. Згідно з ним, зокрема, значно підвищуються ставки збору з власників автомобілів з об`ємом двигуна від 2.2 до 3.0 літра (75 грн. за 100 куб. см за рік), а власники машин з об`ємом понад 3.0 літра тепер повинні щорік платити по 120 грн. за 100 куб. см. Така зміна зачіпає кілька категорій автомобілів, які далеко не завжди мають високу вартість. Наприклад, за ГАЗ-24 «Волга» або УАЗ, оснащений двигуном 2.4 літра, власник зобов`язаний, за новим законом, платити 1800 грн. за рік, хоча раніше збір становив 240 грн. Ще більше постраждали власники позашяховиків і автомобілів виробництва США (де традиційно застосовують великі двигуни) – за машину з об`ємом двигуна 3.5 літра збір збільшився з 875 до 4200 гривень за рік.
Учасники акції називають чинний в Україні принцип стягнення збору пропорційно робочому об`єму двигуна несправедливим і дискримінаційним. За їх словами, цей параметр не пов`язаний безпосередньо ні з вартістю автомобіля, ні із шкодою для довкілля і доріг. Як альтернативу нинішньому транспортному зборові організатори акції протесту пропонують «підвищити акциз на паливо, фактично включивши в нього ТЗ, як це прийнято в багатьох країнах - таким чином збори відображали б реальну експлуатацію автомобілів».
У разі ж, якщо змінити поточне законодавство не вдасться, багато учасників акції заявляли, що будуть вимушені припинити платити транспортний збір взагалі, відмовившись від автомобіля, як засобу пересування. Якщо таке явище стане масовим, то ефект від введення нових ставок ТЗ може виявитися зворотнім і надходження до бюджету за цією статтею, можливо, навіть скоротяться.
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-294856.html там і фотографії
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-294856.html
Коментарi до статтi
kabud (United States): податок має бути з авт вартісттю більше 100тис баксів
і він має складати не меньше 20 тисяч баксів на рік з авта
Рома (United States): Українська влада дбає про своїх громадян...
суки.
рома2 : податок з ТЗ
Податок з власників ТЗ треба підвищити, але не в 10 раз, а скажімо на 25-30 % від старих ставок! Крім цього треба змінити сам підхід до обрахунку ставки податку враховуючи вартість, вік автомобіля, встановивши додатковий тариф на автомобілі вище середнього класу при ціні від 30 тис.$. і двигунах від 3-х літрів.
Рома : Хорошо
Хорошо: надходження до бюджету зростають - видатки скорочуються!?!?! А ДЕ БАБЛО?????
Костик (Ukraine, Odessa): Автомобілісти проти нового транспортного збору
Пора браться за вилы!!! А то на этом депутаты ВР не успокояться.
Тарас (Ukraine, undefined): А чи не чесніше зробити так:
Дорожний збір входить в ціну бензину і ти платиш стільки, скільки наїздив.
Artem (Ukraine, Kiev): А що впливає?
"Учасники акції називають чинний в Україні принцип стягнення збору пропорційно робочому об`єму двигуна несправедливим і дискримінаційним. За їх словами, цей параметр не пов`язаний безпосередньо ні з вартістю автомобіля, ні із шкодою для довкілля і доріг. " ---- А що впливає на довкілля?????
z (Ukraine, Lviv): зате депутати собі зарплату підвищили
депутати - падлюки. при тому, що в Пенсійного Фонду нічим платити грошей пенсіонерам, ті суки підвищили собі зарплати. Вони ніколи не думають про народ, лобіюють закони, щоб каталися на продуктах Васадзепрому (ланосах), в самих же - автівки по 100-150 тис. євро.
ttrtrt (Ukraine, Kiev): Ну давайте, добейте нас, пи-да-ры вонючие
Тогда мы действительно выйдем на улицы. Только тогда и вы пострадаете: машинки ваши за $100 000 будут разбиты, квартирки за $1 000 000 будут разграблены, заводики разобраны по кирпичику. Давай, поехали!
Artem (Ukraine, Kiev): Я за!!!! Закон супер если он приведет к уменшению авто.
"У разі ж, якщо змінити поточне законодавство не вдасться, багато учасників акції заявляли, що будуть вимушені припинити платити транспортний збір взагалі, відмовившись від автомобіля, як засобу пересування." Зачем было покупать автомобили с большим обьемом, если не можешь платить 5000 грн в год за 4,2 л. это 416 грн в месяц, я знаю, что значит кормить такой двигатель, одна заправкка дороже обходится. Но плюс к этому надо ввести дорожный збор к цене на топливо, сколько наездил столько и плати.
1 (Ukraine, Melnikova): Сколько наездил - столько плати
Это если кто-то на своей машине ездит 5 раз в году летом на дачу, то он должен выкладывать столько же как и водитель микроавтобуса, который днями мотается?!!!
abirvalg (Ukraine, Lviv): могли б зробити виключення для уазіків і волг скажим куплених до 2009 року
а то получається стара волга вартістю в 3000 доларів сплачує такіж податки як і джипак вартіістю 60000 тисяч дларів (у 20 раз дорожче) - абсурд ; але якщо вводити податок на бензин то треба класти податкывця на кожну заправку бо особливо на мелких часних заправках де кормиться мэсна прокуросько-ментовсько-податкывська элыта 90% проданого бензину ыде поза касовим апапратом - усы це знають
Вася (Ukraine, Kiev): Artem (Ukraine, Kiev)
Артем иди ты на ху... Ты сам оборванец и хочешь что бы все были такими как ты. Ты что, дибилок, не понимаешь что в мире творится??? Люди и так живут в притык а тут еще и собственное государство решило давануть. Тебя, мудака, скоро уволят, пойдешь бутылки собирать, тогда порадуешься.
Олег (Ukraine, Kiev): Я свою машину заработал, а не государство мне ее не дало
Почему оно требует плату за ее эксплуатацию?
Федя (Ukraine, Kiev): Пересяду на велосипед
Не буду платить ни траспортные зборы ни оплату общественного траспорта. И если так сделает большинство то будут сосать и автодилеры, и бензиновые трейдеры с заправками вместе, и бютжет с депутатами, поскольку красть будет нечего, особенно сейчас.
Artem (Ukraine, Kiev): to Вася
Повторяю еще раз для ТУПЫХ, мне придется самому платить за 4.2 литра, и я как раз не оборванец и не тупой нувориш чтобы не иметь возможности платить 416 гривен (согласись не много людей у кого больше двигатель и он не имеет возможности платить сбор) и при этом выкладывать деньги за машину которая мне не по карману. Судя по IP ты сам киевский, разве ты не видишь количество машин в городе, именно поэтому у нас так выросли цены на квартиры, люди начали покупать то, на что они еще не заработали.
дідо (Ukraine, Kiev): нехай бютоголовий електорат подякує своїй кАмандірші за цей податок...
...
Artem (Ukraine, Kiev): Кстати дідо абсолютно прав.
Все дружно скажите спасибо господину Терехину, и то как он крышует господина Васадзе, на самом деле этот налог мелочь по сравнению с тем, что они хотели принять. Для большей выгоды господина Васадзе, хотели поднять пошлину на ввоз авто, хотели чтобы мы ездили на "вітчизняних" Opel, Chevrolet и Daewoo.
Вася (Ukraine, Kiev): Artem (Ukraine, Kiev)
За эмоции извини. А теперь послушай, если ты сам зарабатываешь, то должен чуствовать ситуацию, мировой кризис только набирает обороты и нынешняя ситуация через год может показаться райской . Что ты тогда запоешь? Ну не увеличивают налоги при снижении доходов, даже рекитеры так не поступали в 90-тых.
Вася (Ukraine, Kiev): дідо (Ukraine, Kiev)
Радуйся что у власти не голубые, тогда бы и на интернет с компьютерами налоги ввели бы.
автолюбитель (Ukraine, Dnepropetrovsk): не в тему
А почему молчат за сбор в ПФ при регистраци авто. Это получается когда я заработал деньги в ПФ заплати (2% от зп) и когда я эти деньги трачу - покупаю авто - то еще плачу 3% в ПФ, так давайте тогда и при покупке кондомов тож отчислять пенсионерам...
Вова, Львів (Ukraine, Lviv): Дістали, чесне слово
Хай депутати спочатку дадуть людям заробити, а потім "обдирають". СВОЛОТА! Якщо в мене старе авто 91 року, то воно стільки не коштує скільки податок.
читач (Ukraine, Kiev): пару років назад був в сша, мав авто 3 літра, платив $36 на рік...
а в Україні далі совок продовжується , бо комуно-більшовики при владі!
Artem (Ukraine, Kiev): to Вася
Эмоции это главная проблема новостных коментов Про налогообложение я в принципе согласен, не совсем время. Просто потихоньку мы должны приходить к мысли, что если ты хочешь пользоваться чем-то дорогим то и должен платить больше. У нас ведь люди еще к этому не привыкли. Например, в Лондоне для того чтобы заехать в центральную часть города в будний день с 7 утра до 18:00 надо заплатить 11 фунтов за день. И люди начинают уже задумываться, а стоит ли им ехать в период час пик.
NS (Ukraine, Kharkov): to Artem: А що впливає на довкілля?????
Я думаю, что "впливає на довкілля" количество и качество сожженного топлива, а вред, наносимый дорогам, определяется весом автомобиля и пробегом. Причем здесь объем двигателя? Поэтому универсальным сбором за весь этот вред является все-таки акциз на топливо. Если школьные троечники во власти не могут придумать, как контролировать пробег, продажу бензина и пр., а также, например, регистрировать автомобиль, если у него 5 собственников (наследство), то это не должно быть проблемой водителей.
Artem (Ukraine, Kiev): to NS
Вес автомобиля, как правило (хотя согласен есть и исключение), напрямую зависит от объема двигателя, так же как и количество сожженного топлива. Поэтому более негативное влияние автомобилей с большим объемом двигателя неоспоримо. Но я согласен, что это объективно не оценивает срок пользования автомобилем, и лучше было бы создать дополнительны налог на бензин. Хотя куда уж дороже…
Автомобілісти проти нового транспортного збору (фоторепортаж)
Вчора в центрі Києва пройшла акція протесту автовласників проти підвищення ставок транспортного збору. Близько 50 машин з плакатами зібралися на Європейській площі, вишикувалися в колону і протягом трьох годин організовано їздили колами за маршрутом вул.Грушевського – Інститутська вул. – Майдан Незалежності – Європейська площа, подаючи звукові сигнали проти Верховної Ради, Кабінету Міністрів і НБУ.
Організаторами акції виступили одразу кілька українських автомобільних співтовариств: клуб власників позашляховиків «Offroad Master», УАЗ-клуб, клуб власників американських автомобілів «Detroit Clan» і всеукраїнський клуб BMW. Вони мають намір і далі привертати увагу до цієї проблеми, проводячи аналогічні акції.
Головне гасло акції: «Ні грабіжницькому транспортному збору!». Плакати з таким текстом були наклеєні на більшості автомобілів учасників, хоча зустрічалися й інші, зокрема «Ні Євро-2012 за наш рахунок», «Ні підвищенню транспортного збору! Так підвищенню акцизу на пальне!» і «Сьогодні 75 гривень за зайві кубики, завтра 100 грн за зайвий квадратний метр».
Новий закон, що вносить поправки до Закону «Про податок з власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів» був прийнятий 25.12.2008 р. і набув чинності 10 січня. Згідно з ним, зокрема, значно підвищуються ставки збору з власників автомобілів з об`ємом двигуна від 2.2 до 3.0 літра (75 грн. за 100 куб. см за рік), а власники машин з об`ємом понад 3.0 літра тепер повинні щорік платити по 120 грн. за 100 куб. см. Така зміна зачіпає кілька категорій автомобілів, які далеко не завжди мають високу вартість. Наприклад, за ГАЗ-24 «Волга» або УАЗ, оснащений двигуном 2.4 літра, власник зобов`язаний, за новим законом, платити 1800 грн. за рік, хоча раніше збір становив 240 грн. Ще більше постраждали власники позашяховиків і автомобілів виробництва США (де традиційно застосовують великі двигуни) – за машину з об`ємом двигуна 3.5 літра збір збільшився з 875 до 4200 гривень за рік.
Учасники акції називають чинний в Україні принцип стягнення збору пропорційно робочому об`єму двигуна несправедливим і дискримінаційним. За їх словами, цей параметр не пов`язаний безпосередньо ні з вартістю автомобіля, ні із шкодою для довкілля і доріг. Як альтернативу нинішньому транспортному зборові організатори акції протесту пропонують «підвищити акциз на паливо, фактично включивши в нього ТЗ, як це прийнято в багатьох країнах - таким чином збори відображали б реальну експлуатацію автомобілів».
У разі ж, якщо змінити поточне законодавство не вдасться, багато учасників акції заявляли, що будуть вимушені припинити платити транспортний збір взагалі, відмовившись від автомобіля, як засобу пересування. Якщо таке явище стане масовим, то ефект від введення нових ставок ТЗ може виявитися зворотнім і надходження до бюджету за цією статтею, можливо, навіть скоротяться.
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-294856.html там і фотографії
Відповіді
2009.01.14 | Юрій Шеляженко
Найбільший дебілізм в тому, що
дєпутатєгі свято вірять : це - податок на розкіш...2009.01.14 | AxeHarry
Re: Найбільший дебілізм в тому, що
А автор цієі х-ні - получаєцця нєзабвєнний алконавт Сірожа Тірьохін.... Сцуко, хто йому налив зайвого?http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=11684
2009.01.20 | papaya
Re: так принят ли закон?(/)
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=33721