Депутати вийшли на велику дорогу.
01/15/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Відтепер безтурботну депутатську старість забезпечать побори з приватизованих ними, до сьогодні безплатних, загально-державних доріг.
У четвер 15 січня о народні депутати крім всього надзвичайно енергійно проголосували за закон який дозволяє здавати в концесію автомобільні дороги. Неймовірний ентузіазм нардепів, які заради цього навіть погодилися затриматися у сесійному залі після 18.00 наводить на думку що майбутні новозбудовані платні дороги будуватимуться не при цих депутатах, однак вже при них нам доведеться платити за проїзд по вже існуючих безплатних , чи тих які в рамках боротьби з кризою побудують руками тимчасово безробітних.
Цей закон як і попередні, були проголосовані шляхом помноження кількості „присутніх у залі” на дві руки і чотири пальці.
У четвер 15 січня о народні депутати крім всього надзвичайно енергійно проголосували за закон який дозволяє здавати в концесію автомобільні дороги. Неймовірний ентузіазм нардепів, які заради цього навіть погодилися затриматися у сесійному залі після 18.00 наводить на думку що майбутні новозбудовані платні дороги будуватимуться не при цих депутатах, однак вже при них нам доведеться платити за проїзд по вже існуючих безплатних , чи тих які в рамках боротьби з кризою побудують руками тимчасово безробітних.
Цей закон як і попередні, були проголосовані шляхом помноження кількості „присутніх у залі” на дві руки і чотири пальці.
Відповіді
2009.01.15 | 123
і що поганого в тому законі?
2009.01.16 | Мартинюк
Погані мотиви і наміри його ініцаторів.
Можемо посперечатися, але то черговий прихватизаційний манев в стилі "ранньої катастройки".1. Концесій на побудову нових доріг судячи зі всього не буде - для цього просто не готові нормативні документи, і навряд чи в умовах кризи знайдуться західні івестори для такого.
2. Все завершиться дерибаном існуючих доріг між найпроворнішим групами нардепів з БЮТу і Партії Регіонів. Більше того - з досвіду приватизації обленерго бося що це піде шляхом створення регіональних монополій які якщо й будуть ті до роги ремонтувати , то шляхом використання праці безробітних знову ж таки за державні кошти.
Звісно було би добре подивитися на текст того документу, але коли в Раді можливі такі приколи, коли там одночасно гастроює старий депутат Чорновіл і новий Плохий , який нібито прийшов на його місце, обоє голосують, а Чорновіл виступає, то можу лише собі уявити що туди вже понаписували і ще понаписують, навіть після голосування.
2009.01.16 | Sean
нафіг і мотиви і наміри і закон
не для наших скоробагатьків. Для функціонування таких речей тре мати нормальне законодавство, нормальне правозастосування, нормальні можливости доступу до відповідних концесій і нормальні суди2009.01.16 | Press-club
Re: Депутати вийшли на велику дорогу.
Иногда ситуация в Ураине мне напоминает сказку "Чиполлино". скоро будем платить за воздух и дождь.2009.01.16 | olegs
Re: Депутати вийшли на велику дорогу.
Цікавинка в тому, що законопроект ще Кабміну Януковича, а проголосували за нього бютівці, комуністи, литвинівці та більшість нунсівців !!! Дійсно, скоро авто стане в Україні розкішшю !!!2009.01.16 | 123
Наразі розкішш. в Україні є не авто, а дорога
З Борисполя в Київ та назад - ото і вся дорога.А якщо випадає сніг...
Спробуйте порівняти українську "дорогу" і нормальну дорогу (яка часто - а може й найчастіше, я не досліджував - є платною). Може Ви й увляєте, як з першої зробити другу і де взяти відповідні гроші, окрім як у користувачів доріг, а я - ні.