МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Сімпсони" і Рада із нагляду за мораллю

01/21/2009 | GreyWraith
Панове!

Щоб наше обговорення не пройшло даремно, маю пропозиції:
1) Організувати збір підписів під петицією проти заборони "Сімпсонів" (проти заборони "Камеді Клабу" хай збирає той, хто хоче) і за роспуск Ради із нагляду за мораллю, чи як там воно називається.
2) Коли підписів зазбирається достатньо, влаштовуємо маніфестацію і пікет перед СП, Кабінетом міністрів, Верховною Радою і Нацрадою з питань телебачення і передаємо цю петицію із вимогою негайно відреагувати. Напираємо на те, що тринькання державних коштів на установу користі від якої немає зовсім, а шкода очевидна, недоцільне, особливо в умовах кризи і жорсткої економії.
3) Організовуємо позов до суду з метою заборони Ради з питань моралі.
4) Організовуємо збір підписів з метою перевірки фіансової діяльності цієї ради (і заодно Нацради із телебачення і радіомовлення).

Поки у мене все. Є пропозиції і зауваження? Пишіть в цю гілку.

Відповіді

  • 2009.01.21 | Микола Гудкович

    Пропозиції і зауваження

    GreyWraith пише:
    > Щоб наше обговорення не пройшло даремно, маю пропозиції:
    > 1) Організувати збір підписів під петицією проти заборони "Сімпсонів" (проти заборони "Камеді Клабу" хай збирає той, хто хоче)

    Це ще можна.

    > і за роспуск Ради із нагляду за мораллю, чи як там воно називається.

    А от це — занадто. Комісія нехай існує, бо вона таки потрібна, хоч і така неідеальна, як зараз.

    > 2) Коли підписів зазбирається достатньо, влаштовуємо маніфестацію і пікет перед СП, Кабінетом міністрів, Верховною Радою і Нацрадою з питань телебачення і передаємо цю петицію із вимогою негайно відреагувати. Напираємо на те, що тринькання державних коштів на установу користі від якої немає зовсім, а шкода очевидна, недоцільне, особливо в умовах кризи і жорсткої економії.

    Непереконливо. «Моральна комісія» — не найшкідливіша установа. Доки існує ВРУ нинішнього скликання, не можна серйозно писати і відстоювати те, що Ви написали.

    > 3) Організовуємо позов до суду з метою заборони Ради з питань моралі.

    А от це — діло.

    > 4) Організовуємо збір підписів з метою перевірки фіансової діяльності цієї ради (і заодно Нацради із телебачення і радіомовлення).

    Це ще краще діло!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.21 | Боббі

      Якщо на перспективу, то ліквідацію комісії можна вимагати

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.01.21 | Микола Гудкович

        Україна вжє сягнула таких моральних висот?

        > Якщо на перспективу, то ліквідацію комісії можна вимагати

        А може й міліцію ліквідувати? Чому це вони, часто-густо самі злочинці, охороняють порядок? Ми що, малі діти, і без охоронців не можемо? Я, наприклад, сам можу впоратися із дотриманням закону…
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.01.21 | GreyWraith

          А без такої комісії що, мораль негайно зникне?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.01.21 | Микола Гудкович

            Ні

        • 2009.01.23 | Linx

          Я згоден з ліквідацією міліції

          Микола Гудкович пише:
          > > Якщо на перспективу, то ліквідацію комісії можна вимагати
          >
          > А може й міліцію ліквідувати? Чому це вони, часто-густо самі злочинці, охороняють порядок? Ми що, малі діти, і без охоронців не можемо? Я, наприклад, сам можу впоратися із дотриманням закону…

          І з фізичною ліквідацією нинішнього міністра МВС. За свої 30 років жодного позитивного моменту у стосунках з цим "органом" на жаль не маю. :(
          Хоча сам в дитинстві полюбляв радянські фільми про людей з "опасной и трудной службой" і, класу так навіть до восьмого, мріяв стати таким.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.01.25 | Мистер Кольт

            Re: Я згоден з ліквідацією міліції

            Правильно - разогнать милицию... даеш бандитские патрули на джипах с пулеметом!
            То что у Вас проблемы с милицией или с названием этого органа правопорядка еще не значит что его нужно ликвидироват ибо ГАИ уже ликвидировали... и к чему это привело? Та ни к чему!
            Ни общественный контроль, ни кадровые чистки.... ничего не исправит ситуацию никогда! Это самоочищающийся организм - и очистка начнется как только общество начнет выздоравливать!
        • 2009.01.25 | Боббі

          Питання важке, але

          Але, якщо міліція не дуже порається зі своїми зобов'язаннями, то слід розпочати бодай з того, аби створити їй конкуренцію та обмежити повноваження.

          Треба дати можливість нормально працювати приватним детективам, приватним охоронним агенствам (дозволити володіння вогнестрельною зброєю).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.01.25 | Мистер Кольт

            Re: Питання важке, але

            При нинешней централизации власти по совковому принципу на это даже не расчитывайте.
  • 2009.01.23 | 123

    я б лишиви тіки - за розпуск моральної ради

    Це структура для тринкання бюджетних коштів. Витрачати гроші на мудаків, які все моніторять на предмет моральності - дурня, нмд.
  • 2009.01.23 | Мартинюк

    Не забувайте що ця Рада - при Кабміні!

    Тому в заяві слід вказати про відповідальність українського уряду за таке.
    А то зараз знову бютівці затіють гру - а це все не ми , це Балога.

    До речі - зверніть увагу - жодних санкцій проти російської продукції.
    Всі санкції проти продукції українського виробництва ( зауважу найпопулярнішої) та продукції з заходу. Тобто те що робиться - очевидна зачистка українського інфопростору під "російський посів"

    Треба взяти список членів цієї ради і влаштувати їм публічну "гамкребу"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.23 | Sean

      ось тобі склад

      Мартинюк пише:
      > Треба взяти список членів цієї ради і влаштувати їм публічну "гамкребу"
      ЗАТВЕРДЖЕНО
      розпорядженням Кабінету Міністрів України
      від 11 червня 2008 р. N 835-р


      СКЛАД
      Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі

      АНДРУЩЕНКО
      Віктор Петрович
      -
      член президії Академії педагогічних наук, ректор Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
      БЕНЮК
      Богдан Михайлович
      -
      народний артист України (за згодою)
      БОГДАНОВИЧ
      Олексій Володимирович
      -
      народний артист України (за згодою)
      ВАКАРЧУК
      Святослав Іванович
      -
      народний депутат України (за згодою)
      ВОВКУН
      Василь Володимирович
      -
      Міністр культури і туризму
      ГЕТЬМАН
      Анатолій Павлович
      -
      проректор Національної юридичної академії імені Ярослава Мудрого, академік Академії правових наук
      ГРИГОРОВИЧ
      Лілія Степанівна
      -
      народний депутат України (за згодою)
      ДЗЮБА
      Іван Михайлович
      -
      письменник, академік Національної академії наук (за згодою)
      ІВАНИЧУК
      Роман Іванович
      -
      письменник (за згодою)
      КМЕТИК
      Володимир Іванович
      -
      журналіст (за згодою)
      КОНОНЕНКО
      Петро Петрович
      -
      директор Науково-дослідного інституту українознавства МОН
      КОСТИЦЬКИЙ
      Василь Васильович
      -
      директор Юридичного інституту "Інститут повітряного і космічного права" Національного авіаційного університету, член-кореспондент Академії правових наук
      КУЛЬЧИНСЬКА
      Галина Миколаївна
      -
      депутат Рівненської обласної ради (за згодою)
      КУРКОВ
      Андрій Юрійович
      -
      письменник, журналіст, кіносценарист (за згодою)
      КУРУС
      Ігор Федорович
      -
      перший заступник Голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення (за згодою)
      ЛУБЧЕНКО
      Ігор Федорович
      -
      голова Національної спілки журналістів (за згодою)
      МАЗУРЧУК
      Анатолій Феодосійович
      -
      директор авторської студії "Муза", м. Харків (за згодою)
      МАКСИМЕНКО
      Сергій Дмитрович
      -
      директор Інституту психології, академік Академії педагогічних наук
      МОВЧАН
      Павло Михайлович
      -
      народний депутат України (за згодою)
      МУРАХОВСЬКИЙ Анатолій Леонідович
      -
      перший заступник Голови Держкомтелерадіо
      ПАВЛЕНКО
      Юрій Олексійович
      -
      Міністр у справах сім'ї, молоді та спорту
      ПЕТРИНЕНКО
      Тарас Гаринальдович
      -
      народний артист України (за згодою)
      САЗОНЕНКО
      Галина Стефанівна
      -
      директор Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка
      ЧОРНА
      Катерина Іванівна
      -
      завідувач лабораторії морально-етичного виховання Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук
      ЧУПРИНА
      Петро Якович
      -
      генеральний директор - художній керівник Національного академічного театру опери та балету імені Т. Г. Шевченка
      ЯНЕВСЬКИЙ
      Данило Борисович
      -
      журналіст (за згодою)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.01.23 | Мартинюк

        Спитай в "моральних членів" !

        Гадаю що тих хто там записаний просто не питали.
        Може цей список "членів моралі" поставити на першу сторінку з гаслом - спитай у них чому вони зачищають для Росії український телерадіопростір?
        Повторюю - зараз будуть намагатися перевести стрілку на Ющенка по схемі "Вакарчук і.т.д. - друг Ющенка".

        Тому треба питатися і в "моральних членів" і в їхньої "великої мами" з Грушевського.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.01.23 | 4vlada.net

    Насамперед перед обговоренням прочитайте!


    НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ
    З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ

    Р І Ш Е Н Н Я

    07.10.2008 N 4


    За результатами обговорення доповіді Голови Національної
    експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі
    В.В.Костицького "Про науково-консультативну раду Національної
    експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі"
    Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної
    моралі В И Р І Ш И Л А:

    1. Утворити науково-консультативну раду Національної
    експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.

    2. Затвердити Положення про науково-консультативну раду
    Національної експертної комісії України з питань захисту
    суспільної моралі.

    Голова Національної
    експертної комісії
    України з питань
    захисту суспільної
    моралі В.В.Костицький


    ЗАТВЕРДЖЕНО
    Рішення Національної
    експертної комісії України
    з питань захисту
    суспільної моралі
    07.10.2008 N 4
    протокол 07.10.2008
    N 20-08-К


    ПОЛОЖЕННЯ
    про науково-консультативну раду
    Національної експертної комісії України
    з питань захисту суспільної моралі


    1. Загальні положення

    1.1. Науково-консультативна рада Національної експертної
    комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - НКР) є
    консультативно-дорадчим органом, який створений Національною
    експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі
    (далі - Національна комісія) з метою науково-методичного
    забезпечення діяльності Національної комісії по утвердженню
    здорового способу життя, належного стану моральності суспільства,
    а також реалізації та додержання вимог чинного законодавства у
    сфері захисту суспільної моралі, обігу продукції і видовищних
    заходів сексуального чи еротичного характеру, продукції, що
    містить пропаганду культу насильства, жорстокості і порнографії.

    1.2. НКР здійснює свою діяльність на громадських засадах.

    1.3. У своїй діяльності НКР керується Конституцією України
    ( 254к/96-ВР ), Законом України "Про захист суспільної моралі"
    ( 1296-15 ), Положенням про Національну експертну комісію з питань
    захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету
    Міністрів України від 17.11.2004 N 1550 ( 1550-2004-п ), іншими
    законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів
    України, рішеннями Національної комісії, цим Положенням, а також
    іншими актами.

    2. Основні завдання і функції НКР

    2.1. НКР вивчає питання, які виникають у діяльності
    Національної комісії, і на підставі вимог законодавства та
    наукового аналізу процесів і тенденцій, що відбуваються у сфері
    захисту суспільної моралі, розробляє та подає Голові Національної
    комісії рекомендації щодо:
    формування концепції захисту суспільної моралі, а також засад
    державної політики з обігу продукції сексуального характеру та
    регулювання відповідних відносин;
    методологічного забезпечення контролю за дотриманням чинного
    законодавства України у сфері захисту суспільної моралі;
    питань правового характеру, що виникають у експертній
    практиці Національної комісії;
    забезпечення єдиного методологічного підходу у вирішенні
    питань теорії та практики експертизи продукції і видовищних
    заходів сексуального чи еротичного характеру та продукції, що
    містить елементи або пропаганду культу насильства, жорстокості,
    порнографії, а також підготовки висновків про відповідність такої
    продукції чинному законодавству про захист суспільної моралі й
    можливості її обігу на території України;
    вирішення спірних питань експертної практики;
    проектів міжнародних договорів України з питань захисту
    суспільної моралі;
    проектів рекомендацій для органів державної влади та
    місцевого самоврядування по правовому регулюванню процесів і
    тенденцій, що відбуваються у сфері захисту суспільної моралі;
    проектів нормативно-правових актів, розроблених Національною
    комісією;
    пропозицій щодо вдосконалення законодавства у сфері захисту
    суспільної моралі.

    3. Структура і склад НКР

    3.1. НКР складається із секцій за напрямками діяльності
    Національної комісії.
    До складу секцій НКР входять голова секції, заступник голови,
    секретар та інші члени секцій з числа представників Національної
    комісії, провідних діячів культури, мистецтва, науки і освіти,
    психіатрів, сексопатологів, фахівців у галузі інформації та інших.
    Склад секцій НКР затверджується рішенням Голови Національної
    комісії.

    4. Порядок роботи секцій НКР

    4.1. Робота НКР проводиться за річними планами, які
    формуються на підставі пропозицій секцій та Національної комісії і
    затверджуються Головою Національної комісії. Про розгляд питань,
    що не передбачені планом роботи НКР і потребують вирішення, члени
    НКР повідомляються завчасно головами секцій.

    4.2. Основною формою діяльності секцій НКР є засідання, які
    скликаються щомісяця. З ініціативи Національної комісії у разі
    потреби може бути скликано позачергове засідання секції.
    На засіданнях секцій забезпечується всебічне творче
    обговорення питань, що розглядаються.
    Організація роботи, проведення засідань секцій, контроль і
    відповідальність за своєчасну та якісну підготовку протоколів
    засідань секцій покладається на голів секцій.
    Голови секцій заздалегідь ознайомлюють керівництво
    Національної комісії та членів секцій з порядком денним,
    відповідними матеріалами, датою засідань та місцем їх проведення.
    Члени секцій мають право вносити пропозиції про розгляд на їх
    засіданнях будь-яких питань, що належать до компетенції НКР.
    Засідання секцій є правоможними у разі присутності не менше
    половини їх членів. Рішення з обговорюваних питань приймаються
    простою більшістю голосів присутніх членів секцій, оформлюються
    протоколами, які підписуються головою секції та секретарем і мають
    рекомендаційний характер.
    Присутні на засіданнях секцій керівники структурних
    підрозділів апарату Національної комісії або їх заступники мають
    право голосу на рівні з членами секцій.

    4.3. Протоколи секцій НКР у 10-дений термін надаються до
    Національної комісії. Діловодство НКР зберігається у Національній
    комісії, а примірники протоколів відповідних секцій - у голів
    секцій.

    4.4. Голова НКР або за його дорученням заступник голови НКР
    повідомляє її членів про результати розгляду Національною комісією
    підготовлених НКР рекомендацій.

    4.5. До роботи НКР можуть також залучатися посадові особи та
    фахівці інших установ, які не є членами НКР.

    5. Прикінцеві положення

    5.1. Зміни та доповнення до даного Положення приймаються
    Національною комісією.


    **********


    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    П О С Т А Н О В А
    від 17 листопада 2004 р. N 1550
    Київ

    Про Національну експертну комісію України
    з питань захисту суспільної моралі

    { Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
    N 624 ( 624-2006-п ) від 11.05.2006 }


    Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

    1. Затвердити Положення про Національну експертну комісію
    України з питань захисту суспільної моралі, що додається.

    2. Установити, що гранична чисельність працівників апарату
    Національної експертної комісії з питань захисту суспільної
    моралі з урахуванням її представників у Автономній Республіці
    Крим, областях, мм. Києві та Севастополі становить 90 чоловік.

    3. Розмістити Національну експертну комісію з питань захисту
    суспільної моралі на умовах оренди у будівлі Науково-технічного
    комплексу "Інститут електрозварювання імені Є.О. Патона"
    Національної академії наук по вул. Боженка, 11, у м. Києві.

    Національній академії наук забезпечити укладення договору
    оренди з Національною експертною комісією з питань захисту
    суспільної моралі відповідно до вимог законодавства.
    { Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 624 ( 624-2006-п ) від
    11.05.2006 }


    Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ

    Інд. 51


    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 17 листопада 2004 р. N 1550

    ПОЛОЖЕННЯ
    про Національну експертну комісію
    з питань захисту суспільної моралі


    1. Національна експертна комісія з питань захисту суспільної
    моралі (далі - Комісія) є постійно діючим державним експертним і
    контролюючим органом.

    2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією
    ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України і
    Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

    3. Комісія узагальнює практику застосування законодавства з
    питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо
    його вдосконалення та вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів
    України.

    4. Основними завданнями Комісії є:

    проведення експертизи продукції, видовищних заходів
    сексуального чи еротичного характеру та продукції, що містить
    елементи або пропаганду культу насильства, жорстокості,
    порнографії;

    проведення аналізу процесів і тенденцій, що відбуваються у
    сфері захисту суспільної моралі, розроблення для органів державної
    влади та органів місцевого самоврядування рекомендацій з їх
    правового регулювання;

    здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері
    захисту суспільної моралі.

    5. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

    1) проводить аналіз теле-, радіо- і відеопродукції,
    репертуару кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, відеозалів,
    продукції друкованих засобів масової інформації, а також
    видовищних заходів на їх відповідність вимогам законодавства у
    сфері захисту суспільної моралі;

    2) вживає заходів до запобігання розповсюдженню та заборони
    демонстрації фільмів, програм, інформаційних матеріалів,
    видовищних заходів, які можуть завдати шкоди суспільній моралі;

    3) надає консультаційну допомогу органам державної влади і
    органам місцевого самоврядування, фізичним і юридичним особам з
    питань державного регулювання і контролю за обігом продукції і
    видовищними заходами сексуального чи еротичного характеру;

    4) створює базу даних (каталог) про усі види продукції
    сексуального характеру та продукції, що містить елементи еротики,
    насильства і жорстокості; архів продукції еротичної проблематики,
    порнографічного характеру та продукції, що містить пропаганду
    культу насильства і жорстокості;

    5) видає висновки про відповідність законодавству про захист
    суспільної моралі:

    друкованої продукції сексуального чи еротичного характеру, що
    призначена для продажу і розповсюдження в спеціально відведених
    місцях;

    видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, що
    проводяться фізичними та юридичними особами в спеціально
    відведених місцях;

    продукції електронних засобів масової інформації сексуального
    характеру, продукції та аудіо- і відеокасет із записами
    сексуального чи еротичного характеру, що призначені для продажу
    або надання у прокат населенню;

    кіно-, аудіо- і відеопродукції сексуального чи еротичного
    характеру, що призначена для демонстрації в кінотеатрах,
    відеосалонах, відеозалах;

    6) проводить оцінку аудіо-, радіо-, кіно- та відеопродукції
    сексуального характеру і продукції, що містить елементи еротики;

    7) бере участь у підготовці міжнародних договорів України з
    питань захисту суспільної моралі;

    8) здійснює науково-методичне та інформаційне забезпечення
    роботи з питань розвитку духовності та зміцнення моральних засад
    громадян;

    9) проводить роботу із залучення дитячих і молодіжних
    громадських організацій до здійснення заходів, спрямованих на
    розвиток духовності та зміцнення моральних засад громадян;

    10) організовує та проводить науково-практичні конференції,
    семінари з актуальних питань утвердження моральності у
    суспільстві, здійснює співробітництво з відповідними зарубіжними
    організаціями та вивчає досвід їх роботи;

    11) розглядає скарги громадян про порушення вимог
    законодавства у сфері захисту суспільної моралі та вживає заходів
    реагування відповідно до своїх повноважень;

    12) широко інформує громадськість про свою діяльність,
    прийняті рішення та стан їх виконання.

    6. Комісія має право:

    одержувати в установленому законодавством порядку від органів
    державної влади і органів місцевого самоврядування, засобів
    масової інформації матеріали, що стосуються їх діяльності, з
    питань, визначених Законом України "Про захист суспільної моралі"
    ( 1296-15 );

    одержувати копії фільмів, відео- і аудіозаписи теле- і
    радіопрограм, продукцію друкованих засобів масової інформації, що
    необхідні для виконання покладених на неї завдань;

    проводити у межах своєї компетенції перевірку діяльності
    засобів масової інформації, юридичних осіб усіх форм власності, що
    займаються організацією видовищних заходів та діяльністю з обігу
    продукції сексуального чи еротичного характеру або такої, що
    містить елементи насильства і жорстокості;

    запрошувати на свої засідання для одержання інформації та
    роз'яснень з питань їх діяльності представників теле- і
    радіокомпаній, демонстраторів відеофільмів, редакторів друкованих
    засобів масової інформації, організаторів видовищних заходів
    сексуального чи еротичного характеру;

    вносити пропозиції стосовно притягнення до відповідальності
    посадових осіб засобів масової інформації, які порушують
    законодавство у сфері захисту суспільної моралі, та застосування
    до таких засобів масової інформації господарських санкцій;

    порушувати питання про припинення дії ліцензії на провадження
    діяльності з обігу продукції і проведення видовищних заходів
    сексуального чи еротичного характеру за умови виявлення порушень
    законодавства у сфері захисту суспільної моралі;

    приймати рішення щодо проведення експертизи продукції і
    видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру;

    утворювати у разі потреби тимчасові експертні та робочі
    групи, залучати в установленому порядку до участі в їх роботі
    представників центральних і місцевих органів виконавчої влади,
    наукових установ та громадських організацій, а також окремих
    фахівців.

    7. Комісія формується з провідних діячів культури, мистецтв,
    науки і освіти, психіатрів, сексопатологів, фахівців у галузі
    інформації та інших осіб за рекомендаціями юридичних осіб, у яких
    вони працюють.

    Персональний склад Комісії затверджує Кабінет Міністрів
    України за поданням її Голови. Строк повноважень членів Комісії -
    5 років.

    8. Голова Комісії призначається в установленому порядку.

    Голова Комісії має заступників, які обираються членами
    Комісії з її складу.

    Голова та його заступники працюють у Комісії на постійній
    основі, решта членів Комісії - на громадських засадах.

    Умови оплати праці, матеріальне, соціально-побутове,
    транспортне і лікувально-оздоровче забезпечення Голови Комісії та
    його заступників визначаються Кабінетом Міністрів України.

    Члени Комісії не можуть бути засновниками (співзасновниками)
    будь-якого засобу масової інформації чи бути матеріально
    заінтересованими в результатах його діяльності.

    9. Основною формою роботи Комісії є її засідання. Засідання
    Комісії проводяться відповідно до регламенту та планів роботи, які
    затверджує Голова Комісії.

    Засідання Комісії є правоможним, якщо на ньому присутні
    не менш як половина її членів.

    Засідання Комісії проводить її Голова, а у разі відсутності
    Голови - один із заступників, визначений Головою.

    10. Комісія в межах своїх повноважень приймає рішення.

    Рішення Комісії приймається більшістю голосів її членів,
    присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів
    вирішальним є голос головуючого.

    Рішення Комісії підписує головуючий на засіданні.

    Рішення Комісії, прийняті в межах її повноважень, є
    обов'язкові для центральних та місцевих органів виконавчої влади,
    засобів масової інформації всіх форм власності, а також фізичних
    та юридичних осіб.

    11. Комісія може мати своїх представників в Автономній
    Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.

    Положення про представників Комісії та порядок їх призначення
    затверджуються Комісією.

    12. Для забезпечення діяльності Комісії створюється її
    апарат.

    Положення про апарат Комісії затверджує Комісія. Структуру
    апарату Комісії затверджує її Голова.

    Припинення повноважень членів Комісії не є підставою для
    розірвання трудових договорів з працівниками апарату Комісії.

    13. Фінансування Комісії здійснюється за рахунок коштів
    державного бюджету.

    Штатний розпис і кошторис видатків Комісії (з урахуванням
    витрат на утримання її представників в Автономній Республіці Крим,
    областях, мм. Києві та Севастополі) затверджує її Голова за
    погодженням з Мінфіном.

    14. Комісія є юридичною особою, має самостійний баланс,
    реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із
    зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
  • 2009.01.25 | ziggy_freud

    пропозиція: зробити раду з національної

    підрозділом МВС. Хай собі виконують експертизи з приводу розмежування порнографії та еротики. А в інформаційну політику держави не лізуть.
    Додатково: не платити їм зарплати, поки не дадуть науково обгрунтованого визначення "порно".

    Але для того знадобиться поміняти склад працюючих, починаючи з головного космоправника. Як мінімум ввести туди фахових сексопатологів і психологів.

    скасування "заборони Сімпсонів" ніц не дасть. Бо формально це не є забороною.
  • 2009.01.25 | Мистер Кольт

    Re: "Сімпсони" і Рада із нагляду за мораллю

    Для начала нужно оштрафовать ту контору которая делала перевод Симпсонов ибо "литературностью" он не блещет, кстати в США над каждой серией работают не только сценаристы но и профессиональные психологи, в свою очередь различие в культурных особенностях могли бы быт причиной того что бы изначально мультяк не пускать в эфир.
    И на последок - Проблема то не в Симпсонах и не в КамедиКлабе... проблема в отсутствии качественного национального продукта который был бы доступен нашим телеканалам. Нет своего - покупаем на что есть деньги! Видать хватило только на симпсанов!
    Я бы еще запретил с десяток сериалов которые крутят по ящику, ДОМ-2 (этот маразм для тупых - русские качают его с нашим переводом и тащятся ибо это лучше Гоблина).
  • 2009.01.25 | Sean

    Для охолодження ензузіядму

    Нацкомісія передбачена не указом президента, не постановою кму, а цілим законом 20 листопада 2003 року (автор, якщо не помиляюся, черновецький).

    Поки є закон - є комісія
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.25 | Мартинюк

      Значить треба взятися за "членів"

      Виглядає що під вивіскою "рішеннь комісії" реалізовуються конкретні політичні і бізнесові замовлення , тобто "замовні вбивства" невигідних комусь програм, продюсерських студій та каналів.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".