Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
01/23/2009 | Sean
http://pravda.com.ua/news/2009/1/23/88365.htm
http://pravda.com.ua/news/2009/1/23/88369.htm
Стельмах далеко (далеко-далеко) не ідеальний, ясна справа. Аж зовсім.
Але сталося так, що за Конституцією і законом зняти його без подання Президента Верхсовєт не має права. І жодним законом не передбачено можливість відсторонення (усунення тощо) його від обов'язків цим самим Верхсовєтом.
Тому:
а) дамочка знову чхає на Конституцію
б) дамочка не враховує того, що такі дикі танці навколо НБУ, та ще за поточної ситуації (про кризу - то ж не я казав) - це сум'ятиця, недовіра до керівництва НБУ, підвішеність центробанку ет сетера ет сетера...
Відтак дамочка або не розуміє - і тоді вона те, про що у заголовку, або вона це робить навмисно, з усіма тоді висновками і наслідками.
Кожен нардеп, що голосуватиме за усунення/відставку/відсторонення тощо Стельмаха без подання Президента - порушник Конституції, порушник закону, порушник присяги нардепука, врешті.
http://pravda.com.ua/news/2009/1/23/88369.htm
Стельмах далеко (далеко-далеко) не ідеальний, ясна справа. Аж зовсім.
Але сталося так, що за Конституцією і законом зняти його без подання Президента Верхсовєт не має права. І жодним законом не передбачено можливість відсторонення (усунення тощо) його від обов'язків цим самим Верхсовєтом.
Тому:
а) дамочка знову чхає на Конституцію
б) дамочка не враховує того, що такі дикі танці навколо НБУ, та ще за поточної ситуації (про кризу - то ж не я казав) - це сум'ятиця, недовіра до керівництва НБУ, підвішеність центробанку ет сетера ет сетера...
Відтак дамочка або не розуміє - і тоді вона те, про що у заголовку, або вона це робить навмисно, з усіма тоді висновками і наслідками.
Кожен нардеп, що голосуватиме за усунення/відставку/відсторонення тощо Стельмаха без подання Президента - порушник Конституції, порушник закону, порушник присяги нардепука, врешті.
Відповіді
2009.01.23 | velotrek
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Та Юлі Конституція не потрібна, у неї свої газові закони: http://pravda.com.ua/news_comments/2009/1/22/88288.htm#comment2009.01.23 | Михайло Свистович
Ні, не дура. Звичайна операція прикриття.
Щоб відволікти увагу від газової теми, перевести розмову на валютну. Бо ж реально Стельмаха вона не відставить. Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.2009.01.23 | Sean
Можливо, але тоді друга опція
про котру я казав як альтернативу тому що вона - дура.Михайло Свистович пише:
> Щоб відволікти увагу від газової теми, перевести розмову на валютну. Бо ж реально Стельмаха вона не відставить.
Якщо це операція, то, знов-таки, або дурна, або (якщо зумисна) - зумисне шкідництво.
> Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
А я б не віддав. Я б їй пожиттєво віддав КРУ.
2009.01.23 | Адвокат ...
А я б віддав би їй,-- пожиттєво,-- приміщення у 9-ть кв. м.
З ґратами моцьними на віконечку, що під стелею.2009.01.23 | Sean
не заперечую, але
з публічним судовим процесом, щоб доказово зробити щеплення тій частині народу, котра ще скандує "ТЮ-ТЮ-ТЮ"2009.01.23 | Адвокат ...
Тутки такоє... Я те ж,-- за!
Одначе, поки самий судовий у всім білім світі, "укґхаєнський" суд, зробить присуд,-- "мільярди лєт мінут над планєтой Зємля".2009.01.23 | Sean
колись одна розумна людина ще одразу після помрев
сказала, що мовляв слава Богу, що кучму і кучмістів не постріляли і взагалі обійшлося без насильства. Бо інакше Тимошенко увійшла б у смак.А ми ж маємо відрізнятися. Я жодним чином не пацифіст і не проти насильства в бою. Але правосуддя має бути, нє?
2009.01.24 | Михайло Свистович
Re: Можливо, але тоді друга опція
Sean пише:> Якщо це операція, то, знов-таки, або дурна, або (якщо зумисна) - зумисне шкідництво
Це - операція шумового прикриття газового шкідництва
>
> > Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
> А я б не віддав. Я б їй пожиттєво віддав КРУ.
А я б віддав, щоб втратити щось, але не віддатиїй всю Україну. Потім би повернуа би назад, коли б вона показала свою ехвективність і програла б вибори.
2009.01.23 | Боббі
Ні, не дура: чудова можливість якісно попіаритись
2009.01.23 | Адвокат ...
Да Ви,-- садіст, мілєйший!
Михайло Свистович пише:> ... Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
Дітей своїх пожаліте!!!
2009.01.24 | Михайло Свистович
Навіть не мазохіст Re: Да Ви,-- садіст, мілєйший!
Адвокат ... пише:> Михайло Свистович пише:
> > ... Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
>
> Дітей своїх пожаліте!!!
Тому й віддав би, що жалію. Щоб потім не віддати їй Україну.
2009.01.23 | Taras-ods
Re: Ні, не дура. Звичайна операція прикриття.
Михайло Свистович пише:> Щоб відволікти увагу від газової теми, перевести розмову на валютну. Бо ж реально Стельмаха вона не відставить. Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
Досить! їй вже віддали економіку і бачимо повну дуп.
2009.01.24 | Михайло Свистович
Re: Ні, не дура. Звичайна операція прикриття.
Taras-ods пише:> Михайло Свистович пише:
> > Щоб відволікти увагу від газової теми, перевести розмову на валютну. Бо ж реально Стельмаха вона не відставить. Хоча я б віддав їй НБУ і подивився б, як вона втримає курс.
>
>
> Досить! їй вже віддали економіку і бачимо повну дуп.
Не всі бачать. А вона каже, що дуп тому, що їй фінанси не віддали, а яка ж економіка без грошей? А так би не було вже чим крити.
2009.01.23 | alfy_new
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Ну чому ж зразу дура? Вона все правильно робить. Мета-контроль за нацбанком. Це пріоритет number one. І справа не у Стельмаху звичайно, а в тому, чиї вказівки виконуватиме нацбанк. Такий крок є абсолютно логічним у ситуації, коли нацбанк діє у дисонанс з урядом. Більше того, постійні коливання валюти приносять величезні прибутки (це один з механізмів заробити, Росукренерго вже нема ) та ускладнюють і так непросту ситуацію для уряду. Юля вже давно поклала око на курс долара, намагаючись його понизити будь-якою ціною (адже це вигідно бізнесу, що стоїть за нею і не вигідно ПР та Ющенку). А фактів, які підтверджують злочинні дії нацбанку, дуже багато. Якщо Юля переможе на цьому фронті і забере нацбанк, тоді і побачимо, який буде курс долара.2009.01.23 | OlalaZhm
Re: Дура . Бо ше трошки - і за Ходорковським буде контролювати
а не за Нацбанком....на жаль, нам від того легше не буде
2009.01.23 | Sean
не в тому питання, кого вона хоче контролювати
а у тому, що якщо це робиться поза законом, то це взагалі-то негарно і вона дійсно за умов виникнення нормальної влади пише собі нові і нові статті. Ні, я не проти цього, я радше був би за, якби вона при тому, не руйнувала все, що навколо2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: не в тому питання, кого вона хоче контролювати
Тут головне - слово "якщо". От якщо вони зроблять щось поза законом, тоді й піднімайте гвалт. Поки такого не було, всі Ваші вигадки - лише відверта політична гра й чорний піар.2009.01.25 | Sean
Знову брехня, дохтуре
Ю-А-Д пише:> Тут головне - слово "якщо". От якщо вони зроблять щось поза законом, тоді й піднімайте гвалт. Поки такого не було,
Брехня. Було, наприклад, у законі про КМУ, наприклад з блокуванням ВРУ.
>всі Ваші вигадки - лише відверта політична гра й чорний піар.
Брехня, це не вигадки, не політична гра і не чорний піар.
2009.01.23 | samopal
Авансові "кричання"?
Президент вже стільки разів на тую Конституцію понапльовував, що вже годі розгледіти її справжній зміст. Зрештою, Верховна Рада має повне право розглянути діяльність Нацбаньки на позачерговому засіданні, чи не так? А яке рішення вона прийме буде видно.2009.01.23 | Мартинюк
От негідники - самі плюють, а Юлі не дають наплювати
на Конституцію.Ну хіба можна так над дівчинкою збиткуватися - вона також дуже-дуже хоче цього ...
2009.01.23 | Адвокат ...
Як що хцете допомогти тій дєвойці,--
купіть власним коштом півтораметровий хвало-імітатор, подаруйте їй і станьте раком.2009.01.24 | samopal
То, кажете, Юлі не дали проголосувати за нового Стельмахєра?
А вона у тій ВР голосувати може?От, що з допомогою своєї політсили може скликати позачергове засідання ВР - вже, ніби, видно.
А решта цієї істерики - авнсом?
Добре, що хоч "наплювательске" поводження з Конституцією Ющенка у вас зауважень не викликає!
Мартинюк пише:
> самі плюють, а Юлі не дають наплювати
> на Конституцію.
2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: От негідники - самі плюють... То що, таки плюють?
То Ви визнаєте, що таки "самі плюють"? Та ще й скільки!2009.01.23 | Адвокат ...
А у Вас, таваґхішчЬ,-- ФФся спіна сзаді!!!
2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: Авансові "кричання"? - саме так!
Президентська рать в черговий раз намагається своєю брехнею та вигадками налякати весь народ.2009.01.25 | Sean
Знову брехня, дохтуре
Ю-А-Д пише:> Президентська рать
у Президента нема раті
> в черговий раз намагається своєю брехнею та вигадками налякати весь народ.
не намагається
2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: Знову брехня, пане Сеане
А ці тези - то добре відомі побрехеньки.2009.01.25 | Sean
Я Вас більше не чіпатиму, з гуманістичних міркувань
хоча гуманіст з мене і вкрай хріновий, але ж2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: Я Вас більше не чіпатиму, з гуманістичних міркувань
Sean пише:> хоча гуманіст з мене і вкрай хріновий
Дійсно, такий. Як і з Вашого тезки часів імператора Тиберія.
2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: Знову брехня, дохтуре
Sean пише:> Ю-А-Д пише:
> > Президентська рать
> у Президента нема раті
>
Лише балоган
> > в черговий раз намагається своєю брехнею та вигадками налякати весь народ.
> не намагається
А як тоді зветься вся ця діяльність?
2009.01.24 | Sean
"Ефект Ткаченка"
колись я вже розповідав: у період "Канівської четвірки", коли з телеекранів не зникав Кучма, під камери на якомусь каналі продерлася група, перепрошую, опозиціонерів і "у ящику" з'явився не надто взагалі толерований мною комуніст Олександр Ткаченко.І - дивна річ - мені було приємно його бачити/чути, бо Кучма вкрай набрид.
І от сьогодні вранці, клацаючи канали, натрапляю на "Свободу на Інтері", там геологічний митар Микола [да пошлі ви] Азаров. І він знову (раз подібне вже було) каже правильні речі щодо поведінки ТЮлі стосовно банківської системи, зокрема, що головна провина Стельмаха в ситуації з гривнею та "Надрами" - що він вчасно не послав Тимошенко. Правильно каже, дарма що Азаров.
2009.01.24 | Shooter
Re: "Ефект Ткаченка"
Sean пише:> І от сьогодні вранці, клацаючи канали, натрапляю на "Свободу на Інтері", там геологічний митар Микола [да пошлі ви] Азаров. І він знову (раз подібне вже було) каже правильні речі щодо поведінки ТЮлі стосовно банківської системи, зокрема, що головна провина Стельмаха в ситуації з гривнею та "Надрами" - що він вчасно не послав Тимошенко. Правильно каже, дарма що Азаров.
Ось. Ось я і питаю:
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1232791506&first=1232791806&last=1232749927
2009.01.24 | Sean
"Швидче вмикайте верстат!" (/)
«Швидше вмикайте верстат!»Як тільки валютний ринок стабілізується, Юля лютує?
Тетяна ОПАНАСЕНКО
http://umoloda.kiev.ua/number/1334/180/47079/
Уряд Юлії Тимошенко, незважаючи на стабілізацію останнім часом національної валюти, вимагає відставки керівництва Нацбанку. Цього разу уряд звинувачує НБУ у високій ціні на імпортні енергоносії. «На ціну газу значно впливає курсова політика НБУ, — заявив перший віце–прем’єр Олександр Турчинов. — Якщо не буде стабілізований курс гривні, а це негайно треба робити, то, безумовно, ціна буде достатньо високою за рахунок того, що газ ми купуємо за долари».
Парламент уже двічі розглядав питання курсової політики Нацбанку та висловлював недовіру голові НБУ Володимиру Стельмаху. Втім змінити керівництво Нацбанку, згідно з Конституцією, може лише Президент. Та нещодавно народні депутати від БЮТ зареєстрували два законопроекти, які описують технологію відсторонення Стельмаха від керівництва Нацбанком із метою передачі його повноважень голові ради НБУ Петру Порошенку. Проте змінити керівника Нацбанку поки що не вдається, адже Стельмах перебуває у відпустці.
За час його відсутності гривня стабілізувалася: міжбанківський курс знизився з 8,9 до 8 грн. за долар. «Поки ми витрачаємо на залагодження коливань менше резервів, ніж очікували», — говорить керівник групи радників голови Нацбанку Валерій Литвицький. — НБУ має достатній запас для інтервенцій на перший квартал цього року і тому намагатиметься ще на цьому тижні наблизити офіційний курс гривні до ринкового курсу, аби розрив між ними не перевищував 1–2%».
Порушити ці плани, на думку експертів, може знову ж таки газова сфера: якщо Україна купуватиме російський газ за авансовим платежем, необхідно буде «збирати валюту», і тоді курс може досягти рівня 10 грн. за долар на готівковому ринку. Це й може стати формальним приводом для кадрових рішень у НБУ.
За неофіційною інформацією, Володимир Стельмах є палким противником ідеї уряду щодо додаткової емісії національної валюти — аби перекрити дефіцит державного бюджету в «передвиборчий рік» та дати поштовх економіці ціною шаленої девальвації гривні. Ймовірно, що Петро Порошенко, якого вважають близьким до нинішнього Прем’єра, підтримає політику уряду. На думку міністра фінансів Віктора Пинзеника, увімкнений верстат на фабриці грошових знаків призведе до величезної інфляції, після чого стабілізувати гривню буде дуже важко. «Вирішення проблем традиційним українським методом — через емісію, призведе до втрати купівельної спроможності гривні, — говорить Пинзеник. — А в цьому випадку виникне хвороблива перспектива виходу із кризи протягом багатьох років. Ми уже це переживали».
КОМЕНТАР
«Прем’єр–міністр вживає всіх можливих засобів для того, щоб переключити увагу суспільства з теми результатів переговорів про постачання природного газу в Україну», — зазначив у своїй заяві керівник секретаріату Президента Віктор Балога. На думку голови СП, знімати голову Нацбанку під час економічної кризи не є стабілізаційним заходом. «Справа не в Стельмаху, і всі політичні сили це чудово розуміють, — підкреслив Балога. — Увімкнути станок — це загроза жбурнути країну назад у 90–ті роки. Кожна людина, яка має заощадження, — заручник такої політики».
2009.01.24 | samopal
Озвучуєте молодії мрії хоружівського "хвінансового генія"?
2009.01.24 | Shooter
На відміну від днєпропєтровскай камсамолкі
...яка мільярди на газових схемах "зарабативала", Ющенко і гіперінфляцію вгамовував, і гривню вводив, і країну від дефолту в 1999-2000 рятував.2009.01.24 | samopal
Ще згадайте, як комуніст Ющенко "Україну" до дефолту доводив
І скільки наковбасиив на введенні тієї гривні (разом з Лазаренком, до речі).2009.01.24 | samopal
І партквиток не здав, сцуко, і знову дефолту хоче (/)
У президентському оточенні розглядається ідея продовжити перебування Віктора Ющенка на посаді президента через оголошення дефолту України, заявляє прем’єр Юлія Тимошенко."Я точно знаю, що в президентському оточенні виношується ідея якимось неприродним чином подовжити перебування на цій посаді чинного президента", - заявила вона в інтерв’ю "Дзеркалу тижня".
За словами Тимошенко, розглядалися різні варіанти: "Один із них – довести країну до дефолту, оголосити надзвичайне становище, яке Верховна Рада в такій ситуації муситиме затвердити. Ну, а за Конституцією, як відомо, під час надзвичайного становища виборів у країні проводити не можна".
"Але якщо раніше організація дефолту планувалася через падіння курсу гривні до 12-15 грн. за долар, то тепер з’явився новий варіант вирішення того ж самого питання – витребування кредитів державних корпорацій", - заявила прем’єр.
"Ігор Мітюков, який очолює представництво корпорації Morgan Stanley, у поті чола спільно з президентом країни – своїм давнім другом – працює над тим, щоб передчасно затребувати в України повернення кредиту на мільярд доларів і організувати крос-дефолт", - додала вона.
Як пояснила Тимошенко, у 2007 році, коли прем’єром був Віктор Янукович, "Укравтодор" за участю Миколи Азарова "і всієї цієї милої тусовки" взяв кредит у Morgan Stanley на 10 років для будівництва, "гроші успішно "розпиляли" через численні тіньові схеми, поділивши цей мільярд доларів, а Україна протягом 10 років мала розраховуватися".
"У договорі про надання кредиту було закладено дві можливості дострокової вимоги до країни про повернення цього мільярда. Перша можливість – падіння рейтингу країни двічі протягом одного року. І друга – у будь-який момент Morgan Stanley, за рік попередивши, має право достроково вимагати повернення", - зазначила Тимошенко.
За її словами, екс-міністр фінансів Мітюков скористався цим і наприкінці минулого року, "узгодивши дії з президентом України", звернувся з вимогою протягом кількох місяців повернути мільярд доларів, узятих "Укравтодором" у кредит на 10 років.
"Я, звісно, цю схему зламала, хоча Національний банк уже готовий був виділити з національних резервів цей мільярд доларів, при тому що на покриття планового дефіциту бюджету він коштів у своїй кишені знайти не може ажніяк", - заявила Тимошенко.
Вона зазначила, що "екстрене повернення таких коштів не обходиться без дисконтів, і не на державну, звісно, користь".
"У процесі, на жаль, активну участь узяли Міністерство фінансів, секретаріат президента й екс-міністр. Усі хотіли нажитися на країні. Ми наразі ведемо переговори про реструктуризацію, а Ігоря Мітюкова продовжують підштовхувати до оголошення дефолту", - заявила Тимошенко.
http://www.pravda.com.ua/news/2009/1/24/88413.htm
2009.01.24 | Shooter
ги-ги :)) це в Юлі "простоє памутнєніє в мозгу"
Після розмови з Пуцєном. Ще раз же ж поговорила - і газ для України задурно став.От тепер, бідолашну, і ковбасить.
2009.01.24 | Чучхе
Бдітєльна Тімошенко знаєт всьо )))
2009.01.24 | Shooter
Брехати - прерогатива юльків
А я, нажаль, згадати те, чого не було, - не можу.2009.01.24 | Михайло Свистович
Re: Ще згадайте, як комуніст Ющенко "Україну" до дефолту доводив
samopal пише:> І скільки наковбасиив на введенні тієї гривні (разом з Лазаренком, до речі).
1. Не комуніст.
2. Не доводив
3. Не наковбасив
Ну негарно ж брехати як Юля
2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: "Швидче вмикайте верстат!" (/)
Так пан Стельмах вже 40 мільйонів наштампував, ніякий уряд не питаючи, а з них 10 мільйонів "подарував" любим друзям з "Надр". Це, мабуть, один з витвірів хоружівської компашечки? Тому про нього й згадки немає?2009.01.25 | Sean
Ви там зі свічкою стояли?
Чи були присяжним у суді, дохтуре?2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: Ви там зі свічкою стояли?
Здається, пан sean на темі "свічки" трохи того...2009.01.25 | Sean
Здається, люб'язний, у Вас знову загострення
2009.01.25 | Михайло Свистович
Re: "Швидче вмикайте верстат!" (/)
Ю-А-Д пише:> Так пан Стельмах вже 40 мільйонів наштампував
Брехати негарно
2009.01.24 | basya
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Все беды от Тимошенко, от ее желания остаться у власти, она что угодно выдумет чтоб не вылететь!!!2009.01.24 | Михайло Свистович
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
basya пише:> Все беды от Тимошенко
Не всі. Брехати негарно.
2009.01.24 | Sean
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
basya пише:> Все беды от Тимошенко, от ее желания остаться у власти, она что угодно выдумет чтоб не вылететь!!!
Не всі
2009.01.24 | Navuxodonosor
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
http://ateo.cz/frame/phpgal/orig.php?PicNum=1023&cat=2&ck=2&cs=1&id=0Dura. Na Putna sxozha.
2009.01.25 | yes
Re: Вона свідомо пре в Лук"янівку, що її визволяли
2009.01.25 | basya
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Скажена баба. Мочить ее. Не может ничего толкового сделать..2009.01.25 | Михайло Свистович
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
basya пише:> Скажена баба. Мочить ее. Не может ничего толкового сделать..
Як і Ви. Ну жодного допису толового не можете написати. Сама лайка.
2009.01.25 | yes
Re: Хіба не має демократії? Хіба не має громадянського суспільс
2009.01.25 | Ю-А-Д
Дурень (sic!) sean розповсюджує чергові вигадки
Вибачатися не буду, бо маю право вживати ті ж вирази, які вільно вживає автор.2009.01.25 | Sean
То що, хочете мені сказати це в обличчя?
Коли, де?2009.01.25 | Ю-А-Д
Re: То що, хочете мені сказати це в обличчя?
Я вже все сказав, що думав. Додавати нема чого.2009.01.25 | Sean
Не питання
2009.01.25 | Semen
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Мабуть Юлькі мало коштів від торгівлі газом, ось вона захотіла і валютою зайнятися.2009.01.25 | nick2
Re: Дура (sic) Тимошенко таки атакуватиме Стельмаха (л)
Действительно, возможность отстранить Стельмаха решением Рады сомнительна, но и невозможность этого столь же сомнительна. Тут каждая сторона может истолковать по-своему. Но Рада может ведь и нужный Закон (касательно ОТСТРАНЕНИЯ) принять. Конечно, Президент его ветирует, но вето вполне преодолимо (вспомним, сколько депутатов выражали недовольство Стельмахом). В конце концов, и Конституцию Рада подправить может. Это довольно долго, но Президент помешать не сможет. Так что если Рада действительно захочет, то поменяет руководство НБУ и без согласия Президента, хоть и не за один день.2009.01.25 | Мартинюк
Для Тимошенко чим гірше тим краще
> Тому:
> а) дамочка знову чхає на Конституцію
> б) дамочка не враховує того, що такі дикі танці навколо НБУ, та ще за поточної ситуації (про кризу - то ж не я казав) - це сум'ятиця, недовіра до керівництва НБУ, підвішеність центробанку ет сетера ет сетера...
>
> Відтак дамочка або не розуміє - і тоді вона те, про що у заголовку, або вона це робить навмисно, з усіма тоді висновками і наслідками.
>
Дамочка робить це навмисне за принципом : "після мене хоч потоп - чим гірше тим краще"
Оскільки її свинячий вереск є, як завжди, найгучнішим і найширше тиражованим, то вона надіється забрежати вуха хоча б якійсь частині електорату.А як вдастся - то й уникнути відставки , яка може відбутися на початку лютого.