Субвенції з державного бюджету є виключно політичним чинником
01/30/2009 | Влодко Кавун
31 січня у Тернополі в конференц-залі готелю «Тернопіль» розпочнеться підсумкова зустріч коаліції громадських організацій з моніторингу використання державних субвенцій на місцевому рівні. Метою зустрічі є підведення підсумків роботи коаліції з моніторингу використання державних субвенцій на місцевому рівні та підготовка загального аналітичного звіту про дії органів місцевої влади та органів місцевого самоврядування щодо використання субвенцій з державного бюджету на місцевому рівні.
http://lobus.org.ua/home/30-0-2009-8-54/
Результати моніторингу будуть оприлюднені після зустрічі у Тернополі. Попередні результати громадського моніторингу та аналіз експертів проекту свідчать про наступне:
Розміри субвенцій з державного бюджету є нестабільними кожного року, визначаються в оперативному порядку, в процесі складання бюджету. Нестабільність розмірів цих субвенцій, нестабільність підходів до розрахунку цих субвенцій не дає можливості тим, хто отримує ці субвенції на місцях, наперед орієнтуватися в тих ресурсах, якими вони можуть розпоряджатися. Законодавство не відображає питання справедливого регіонального розподілу субвенцій і не обґрунтовує їх розміри. Незважаючи на те, що в Бюджетному кодексі є стаття, яка чітко вказує на те, що в Україні повинен бути затверджений «Закон про концептуальні підходи розподілу інвестиційних субвенцій», такий Закон відсутній. Як показав аналіз експертів наявна законодавча база України не регулює чимало аспектів виділення (надання) субвенцій з державного бюджету у місцеві бюджети. Це створює благодатний грунт для зловживань та корупції, оскільки стимулює у політичних чинників бажання використати свою посаду для спрямування бюджетних коштів до певних вибраних політичною силою територій, не переймаючись економічними розрахунками і є радше важелем політичного тиску, аніж фактором розвитку місцевих територіальних громад.
Окремі нормативні акти, котрі стосуються використання субвенцій є безнадійно застарілими і не відображають реалії та викликів сьогоднішнього життя, інші законодавчі акти до дрібниць зарегульовують процес використання субвенцій, позбавляючи місцеву владу будь-якої ініціативи та оперативного втручання у разі необхідності.
http://lobus.org.ua/home/30-0-2009-8-54/
Результати моніторингу будуть оприлюднені після зустрічі у Тернополі. Попередні результати громадського моніторингу та аналіз експертів проекту свідчать про наступне:
Розміри субвенцій з державного бюджету є нестабільними кожного року, визначаються в оперативному порядку, в процесі складання бюджету. Нестабільність розмірів цих субвенцій, нестабільність підходів до розрахунку цих субвенцій не дає можливості тим, хто отримує ці субвенції на місцях, наперед орієнтуватися в тих ресурсах, якими вони можуть розпоряджатися. Законодавство не відображає питання справедливого регіонального розподілу субвенцій і не обґрунтовує їх розміри. Незважаючи на те, що в Бюджетному кодексі є стаття, яка чітко вказує на те, що в Україні повинен бути затверджений «Закон про концептуальні підходи розподілу інвестиційних субвенцій», такий Закон відсутній. Як показав аналіз експертів наявна законодавча база України не регулює чимало аспектів виділення (надання) субвенцій з державного бюджету у місцеві бюджети. Це створює благодатний грунт для зловживань та корупції, оскільки стимулює у політичних чинників бажання використати свою посаду для спрямування бюджетних коштів до певних вибраних політичною силою територій, не переймаючись економічними розрахунками і є радше важелем політичного тиску, аніж фактором розвитку місцевих територіальних громад.
Окремі нормативні акти, котрі стосуються використання субвенцій є безнадійно застарілими і не відображають реалії та викликів сьогоднішнього життя, інші законодавчі акти до дрібниць зарегульовують процес використання субвенцій, позбавляючи місцеву владу будь-якої ініціативи та оперативного втручання у разі необхідності.
Відповіді
2009.01.30 | Михайло Свистович
Не виключно. Брехати негарно.
2009.02.03 | Oksana
Re: Не виключно. Брехати негарно.
Пане Свистович? А чи є у вас спростування того, що написано про політичні чинники? Чи ви маєте докази, що розподіл субвенцій по регіонах є виключно економічним чинником?2009.02.03 | Михайло Свистович
Re: Не виключно. Брехати негарно.
Oksana пише:> Пане Свистович? А чи є у вас спростування того, що написано про політичні чинники?
А навіщо його спростовувати? Там все правильно написано, окрім назви.
> Чи ви маєте докази, що розподіл субвенцій по регіонах є виключно економічним чинником?
Ні, звичайно, бо розподіл субвенцій по регіонах не є виключно економічним чинником.