Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
02/07/2009 | observеr
Ю.Тимошенко заявила, что хотела бы видеть Украину участником европейской политики, безопасности и обороны.
РБК-Украина, 07.02.2009, Мюнхен 17:01
Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявила, что хотела бы видеть Украину участником европейской политики, безопасности и обороны. Об этом она заявила, выступая в Мюнхене на конференции по безопасности, передает корреспондент РБК-Украина. "Я действительно хотела бы видеть Украину участником европейской политики, безопасности и обороны", - сказала она.
Она подчеркнула, что в мире есть страны, "которые либо не могут, либо не хотят вступать в НАТО" и, в частности, Украина.
"Европейская политика безопасности и обороны дает шанс для тех стран, которые не могут или не хотят стать членами НАТО, получить новую идею объединения вокруг единых принципов политики безопасности и обороны", - отметила Ю.Тимошенко. Она отметила, что это касается также РФ.
РБК-Украина, 07.02.2009, Мюнхен 17:01
Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявила, что хотела бы видеть Украину участником европейской политики, безопасности и обороны. Об этом она заявила, выступая в Мюнхене на конференции по безопасности, передает корреспондент РБК-Украина. "Я действительно хотела бы видеть Украину участником европейской политики, безопасности и обороны", - сказала она.
Она подчеркнула, что в мире есть страны, "которые либо не могут, либо не хотят вступать в НАТО" и, в частности, Украина.
"Европейская политика безопасности и обороны дает шанс для тех стран, которые не могут или не хотят стать членами НАТО, получить новую идею объединения вокруг единых принципов политики безопасности и обороны", - отметила Ю.Тимошенко. Она отметила, что это касается также РФ.
Відповіді
2009.02.07 | Мартинюк
Тимошенко :Не могу и не хочу
2009.02.07 | kotygoroshko
всі боялись, що до влади прийде донецький зек
і поки повернулись за вказівним пальцем "сматрі, паровоз лєтіт", до влади прийшла інша підтирка Кремлямабуть, Ющенка справді недолюблюють в Москві саме за те, що не мають на нього матеріалів карної справи
2009.02.07 | ak1001
по темпах і масштабах здачі України москалям
Хулія Водорослівна вже "прейвзошла" найгірші прогнози 2004-го щодо Януковича президентаЙуля - вперьод!
2009.02.07 | Мартинюк
Дійсно - найгірші припущення вже перевершені.
2009.02.07 | ak1001
одне лишилось
друга державнаале якщо згадаємо як БЮТ голосував за "офіційну" то і з цим питанням теж все зрозуміло
2009.02.07 | Pavlo Z.
Юля, ти неправа. Тобі не можна бути Президентом України.
Але добре, що ти нарешті почала говорити про свою позицію, а то Немиря три роки втирав всім протилежне.2009.02.07 | Shooter
Не вона - так яник. Нато нєт в любому випадку
І сбліженіє с Россієй в позі зю.2009.02.07 | ak1001
їй і не потрібно
вона гарно відробляє свою чорну справу і на посаді премєра2009.02.07 | nick2
Re: Юля, ти неправа. Тобі не можна бути Президентом України.
Многие видят лишь то, что хотят увидеть. А на самом деле Тимошенко отнюдь не заявляла, что "Украина не хочет в НАТО". Более того, ее подпись под известным "письмом трх" говорит о прямо противоположном (точнее, о желании нынешнего украинского руководства интегрировать страну в НАТО). Но в то же время каждый школьник знает, что на сегодня Украина НЕ МОЖЕТ быть членом НАТО. Равно как и членом Евросоюза, кстати. Надеюсь, не надо объяснять, почему.2009.02.07 | Shooter
Re: Юля, ти неправа. Тобі не можна бути Президентом України.
nick2 пише:> Но в то же время каждый школьник знает, что на сегодня Украина НЕ МОЖЕТ быть членом НАТО. Надеюсь, не надо объяснять, почему.
Та ні - пояснити якраз потрібно - чому. Чому всі постсоцкраїни, включаючи, скажімо, Болгарію, Румунію, Прибалтику чи навіть Македонію - можуть бути членами НАТО, а Україна, виявляється, не може.
Цікаво послухати арґументацію.
2009.02.08 | GreyWraith
Занадто велика у нас концентрація бидла...
... із промитими мізками. Одна із причин.Є думка, що з цим бидлом робити?
2009.02.08 | Defiant
Re: Занадто велика у нас концентрація бидла...
Що робити? Масово виселити нахуй в расєю, бо всі вони за умовчанням - расєйські патріоти.2009.02.08 | Shooter
Насамперед, серед т.зв. "політиків"
Як приклад: коли Словаччина вступала в НАТО, підтримка була десь на рівні 30-35%. Проте тодішній уряд розумів, що ЦЕ є необхідним для країни. І навіть тодішня опозиція з бандюків, яка ще будучи перед тим владою робила багато чого для того, щоб Словаччина в НАТО не попала, під час голосування в парламенті підтримала вступ Словаччини у НАТО.2009.02.07 | Koala
Ви ще заяви Януковича про вступ до НАТО зразка 2003-го викопайте
2009.02.08 | omela
Вас вона забула спитати
Юля вже майже досягла тієї точки, коли вона може не питати нікого (в тім числі і юлєфанство, що відіграло скромну ролю ракетного ступеня в піднесенні Юлі на високу орбіту) ні про що, а одноосібно робити все що тільки вважає за доцільне.І з кожним днем вона все ближче до неї.
2009.02.08 | basya1
Re: Вас вона забула спитати
Думаю нам все-таки удастсся не допустить достижения монархии в стране,. где Юлька станет главной и у нас просто будут космические показатели экономики страны, где все будет просто в ажуре,а Юлька никого не будет слушать и не вникать ни в какие советы и директивы как со стороны народа, так и тех политиков, которые подставили ей свое плечо для достижения такого желаемого ее президентского кресла, думаю нам все-таки удастся собрать новый майдан и тогда Юльке точно не поздоровиться.2009.02.07 | Сергій Кабуд
Юля частина кремлівського керівництва
її це не вигідно. Тому і під час війни в Грузії вона зникала.Юля не 'залежна' від них, вона части на їх банди.
З таким впливом і досвідом будувати бюрократичні структури, партії, премєрством, впливом на біомасу, ресурсами, -
це ще може статися так що Юля ставитє умови в кремлі
2009.02.08 | Sean
не думаю, що керівництва
2009.02.07 | basya1
Re: Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
Давайте вспомним, что говорила Юлька в своей предвыюорной программе, которая не отличалась ничем от Президентской, что Украина действительно должна вступать в НАТО, а Россию ни в коем случае не пускать на территорию Украины, то есть тяготеть исключительно в сторону Европы, то есть полностью программа наоборот ПР, благодаря которой она то и победила, а теперь факт того, что она полностью продалась России просто налицо.А как она посмела опять отступить от директив Президента относительно намерений и желания Украины вступить в НАТО? Второй раз за месяц, да ее пора просто убрать вообще с политической карты страны за такие непослушания!!!
2009.02.08 | Чучхе
Я чогось запам"ятав з Юліної кампанії дещо інше
Наприклад гасло "Флотам - бьіть, флотам - дружьіть"А про своє ставлення до НАТО, окрім згаданого листа, Юлька старалася ніколи не говорити
2009.02.07 | observеr
Тю, знов і вашим і нашим... (/)
Тимошенко: європейська політика безпеки - не альтернатива НАТО07.02.2009 19:33___ www.ПРАВДА.com.ua
Версія для друку Додати коментар [ 4 ]
Прем'єр Юлія Тимошенко заявляє, що європейська політика безпеки і оборони не є альтернативою членства України в НАТО.
"Європейська політика безпеки і оборони - це посилення всіх процесів інтеграції у зміцненні безпеки і оборони, і саме тому це не може розглядатися як альтернатива (членства України в НАТО)", - сказала Тимошенко, коментуючи свій виступ на Мюнхенській конференції.
Вона наголосила, що європейська політика безпеки і оборони спрямована на інтеграційні процеси, в тому числі і на такі країни, які не можуть або не хочуть домагатися членства в НАТО.
Разом з тим прем'єр підкреслила, що уряд України є прихильником поглиблення співпраці з Північноатлантичним альянсом.
"Уряд для цього все робив і робить", - сказала Тимошенко.
"Інтерфакс-Україна"
2009.02.08 | Shooter
Ю.В.Кучма
Але, боюсь, на цьому вона не стримається - буде Ю.В.Пуцєн.2009.02.08 | omela
звичайна (і звична) "багатовекторність"
2009.02.08 | ans-mo
"Но царевна молодая, тихомолком расцветая,
между тем росла, росла, поднялась — и расцвела..."© А.С.Пушкін
2009.02.08 | Semen
Re: Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
МВФ дав гроші НА РОЗВИТОК економіки, а Тимошенко шукає БЕЗКОНТРОЛЬНИХ грошей НА ВИБОРИ. Тому і відправила гінців в Москву.2009.02.08 | odesa
Re: Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
Ну негоже так пересмикувати цитати, панове! Це ж неповага до самого себе! Тут же письменні люди сидять, що легко відрізнять "деякі країни" від "Україна, як і Росія"... Нехорошо-с...2009.02.08 | samopal
Обсере, а де ви взяли слова, винесені у заголовок? Зацитуйте
2009.02.08 | GreyWraith
Рабіновіч напєл?
observеr пише:> РБК-Украина, 07.02.2009, Мюнхен 17:01
"Совінформбюро", зрозуміло...
>Она подчеркнула, что в мире есть страны, "которые либо не могут, либо >не хотят вступать в НАТО" и, в частности, Украина.
Отсєбятіна від кореспондента "Совінформбюро"... Бо інакше була б прямя цитата.
>"Европейская политика безопасности и обороны дает шанс для тех стран, >которые не могут или не хотят стать членами НАТО, получить новую идею >объединения вокруг единых принципов политики безопасности и обороны", >- отметила Ю.Тимошенко. Она отметила, что это касается также РФ.
І де написано, що це стосується України?
2009.02.08 | Shooter
Юля напєла
Бо, крім видертого в неї Ющенком підпису під "листом трьох", вона нічого в напрямку зближення України з НАТО не зробила і не зробить.Хочете побитися об заклад?
P.S. Правда, можливий ще варіант, що Юля "поговорить один раз з Пуцєним, покрутить йому ґудзика" - і відразу Україну в НАТО приймуть.
2009.02.09 | GreyWraith
Цитату в студію!
Чи у Вас такий же брак, як і у РБК?Shooter пише:
>Бо, крім видертого в неї Ющенком підпису під "листом трьох",
Думаєте, це - мало?
>вона нічого в напрямку зближення України з НАТО не зробила і не >зробить.
>Хочете побитися об заклад?
Спочатку я хотів би знати, які дії у напрямку зближення України із НАТО, на Вашу думку, є потрібними. Просто я сам чітко сформулювати досить повний список не можу...
2009.02.09 | Дід
Re: Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
Юля не дивись на Петю Симоненка він уже здурів.Кріпись!!! Ти також була комсомольським вожаком.2009.02.09 | Semen
Re: Тимошенко: Україна, як і Росія, не хочуть бути членами НАТО (/)
Неоднократно из официальных трибун раздавались заявления о том, что Тимошенко ведет с Россией политические торги, где в обмен на политическую и финансовую поддержку выставляет национальные интересы Украины.2009.02.15 | Михайло Свистович
ТЮля вже поріднилася з москалями більше за бацька