Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?
02/13/2009 | Майдан-ІНФОРМ
ПРЕС-АНОНС
16 лютого 2009 р. (понеділок) з 12 год 00 хв відбудеться Круглий стіл на тему «Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?»
Круглий стіл на тему «Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?» (Повна заборона реклами алкоголю і тютюну – як один із шляхів виходу із кризи здоров’я нації) відбудеться в приміщенні Інформаційного центру Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16) 16 лютого 2009 року (понеділок) з 12 год 00 хв до 14 год 30 хв.
Участь в круглому столі візьмуть:
народні депутати України Нестор ШУФРИЧ (Партія регіонів), Валерій БОНДИК (Партія регіонів), Юлія НОВІКОВА (Партія регіонів), Олександр ПОПОВ (Партія регіонів), Олесь ДОНІЙ (НУ-НС), В’ячеслав КИРИЛЕНКО (НУ-НС), Леся ОРОБЕЦЬ (НУ-НС), Андрій ПАРУБІЙ (НУ-НС), Володимир БОНДАРЕНКО (БЮТ), Володимир КАПЛІЄНКО (БЮТ) Олег ЛЯШКО (БЮТ), Андрій ПАВЛОВСЬКИЙ (БЮТ), Раїса СОРОЧИНСЬКА-КИРИЛЕНКО (БЮТ), Павло УНГУРЯН (БЮТ), Євген ЦАРЬКОВ (КПУ).
Василь КОСТИЦЬКИЙ (Національна експертна комісія Україна з питань захисту суспільної моралі);
Віталій ЧЕРНЯХОВСЬКИЙ (громадянська кампанія «Форум порятунку Києва»);
Ганна ГОПКО (кампанія «Майбутнє без куріння»), Наталія ТОРОПОВА (кампанія «Майбутнє без куріння»);
Костянтин КРАСОВСЬКИЙ (завідуючий відділом контролю за тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України);
Ігор ШЕВЧЕНКО («Українська Громада»);
Віталій РУДЕНКО (Фундація «Громадський рух «Українці проти туберкульозу»);
Ігор ГОРБАСЕНКО (Міжнародна журналістська асоціація «Здоров’я без кордонів»);
Андрій ЧЕРНИХ (Молодіжний громадський комітет «Молодь проти алкоголю»);
Роман ФОТУЙМА (громадське об’єднання «Думай!»);
Сергій КРАВЧЕНКО (ГО «Сила Києва»);
Юрій КЛЕЙНОС (ГО «Тверезий Київ»);
Сергій СЕРДЮК, Артем СТУПАКОВ, активісти руху за тверезість;
Наталія РОЗИНСЬКА, Юлія СОЛОХА, телеведучі;
Олег АНДРОС, Ольга ЗАКАЗНОВА, журналісти.
Учасники «круглого столу» обговорюватимуть шляхи повної заборони реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів заради подолання кризи здоров’я нації. Щороку від надмірного споживання алкоголю та тютюну помирає 150 тис. українців (загалом у 2007 р. померло 760 тис. наших громадян). Тільки від хвороб, спричинених тютюнокурінням, передчасно помирає 110 тис. українців щорічно. Рівень поширеності куріння в Україні один із найвищих в світі – ми на 11-му місці. У нас курить 67 % чоловіків та 20 % жінок (хоча ще на початку незалежності курили лише 5 % жінок). Вже в 10–11 років українські підлітки стають повноцінними споживачами тютюну.
Україна втрачає щороку понад 46 000 своїх громадян, загибель яких обумовлена алкоголем. Це близько 8 тисяч отруєнь, ще 8 тисяч – кардіопатій, а також інші захворювання та нещасні випадки, пов’язані з вживанням алкоголю. В Україні зараз фіксується 25-30 % випадків дитячої патології новонароджених, і дуже часто причиною цього є саме алкоголь, тобто вживання алкоголю як мамою, так і татом.
Смертність уже багато років поспіль значно перевищує народжуваність. За 17 років населення України скоротилося більш ніж на 6 мільйонів (51,94 млн на 1 січня 1991 р. – 46,19 млн на 1 жовтня 2008 р.). В середньому це 330 тисяч чоловік щорічно.
Якщо до алкогольних втрат додати ще понад 110 тисяч українців, що гинуть за рік внаслідок тютюнокуріння, та 10 тисяч — від вживання нелегальних наркотиків (знову ж таки, це лише офіційні дані!), отримаємо, що скорочення населення як мінімум наполовину спричинене алкоголем, тютюном та іншими наркотиками.
Сьогодні рівень споживання алкоголю в Україні є одним із найвищих у світі і становить близько 20 літрів абсолютного спирту на душу населення за рік (офіційна статистика повідомляє про 12–13 літрів). Крім того, наше законодавство не визнає алкогольним виробом пиво, тим самими позбавляючи населення країни захисту від алкоголізації.
А тим часом алкобізнес не спить: за даними маркетингових досліджень міжнародної компанії Nielson Україна стала абсолютним лідером у списку найшвидше зростаючих ринків за обсягами продажу алкогольної продукції. У той час як в 2007 р. глобальний алкогольний ринок виріс на 6 %, показник росту вітчизняного ринку склав 43 %. За перше півріччя 2008 р. більше 450 млн грн утекло з кишень громадян України в закрома компанії Nemiroff, а близько 715 млн грн – розчинилися в капіталі компанії «Союз-Віктан». Таким чином, населення власноруч оплачує своє винищення.
Як показують останні дослідження ВООЗ, Україна займає перше місце в світі по вживанню алкоголю серед дітей та молоді. 40 % дітей у віці від 14 до 18 років вже залучені до систематичного вживання алкоголю, заборона ж продавати алкогольні «напої» особам віком до 18 років існує лише на папері. Армія алкогольних і тютюнових наркоманів постійно поповнюється, одурманюючі суміші невпинно поглинають нові покоління...
За інформацією головного психіатра-нарколога Київської області, заслуженого лікаря України Геннадія Зільберблата, кожен десятий українець, що вживає алкоголь, стає алкоголіком. За останні 10 років кількість осіб, що знаходяться в залежності тільки від пива, зросла в 10–12 разів.
Народ України стрімко наркотизується і самознищується, і надії, що цей процес зупиниться або принаймні сповільниться сам по собі – безпідставні. За даними кафедри психіатрії Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика в Україні 30 % чоловіків віком від 25 до 50 років залежні від алкоголю.
В Україні офіційно зареєстровані та поставлені на наркологічний облік 700 тисяч осіб (точна кількість залежних від алкоголю невідома, оскільки її важко встановити). За словами Г. Зільберблата, коли говорять про вплив алкоголю, в тому числі на міжнародному рівні, такий термін як «зловживання» взагалі не використовується, оскільки фахівці оперують лише поняттям «споживання алкоголю».
Саме заборона зовнішньої реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів, котра набрала чинності з 1 січня 2009 р., стала першим кроком на шляху до повної заборони реклами алкоголю і тютюну. Наступним має стати закон про обмеження реклами тютюнової і алкогольної продукції, котрий має включати повну заборону реклами і просування тютюнової продукції, а також спонсорську діяльність тютюнових і алкогольних компаній масових заходів з метою реклами своєї продукції.
Огляд політики по обмеженню тютюнокуріння в 28 європейських країнах показав, що повна заборона на рекламу і пропаганду тютюнової продукції є важливою складовою ефективної державної політики щодо зменшення тютюнокуріння1. В тих країнах, де всі форми реклами тютюну заборонені, як то Франція, Нова Зеландія, Норвегія та інші, спостерігається істотне зменшення рівня куріння серед населення. Дослідження законів, котрі забороняють тютюнову рекламу, стимулювання продажу та спонсорування, і відповідне споживання тютюнових виробів, проведені в 22 країнах, довели, що повна заборона спроможна знизити споживання сигарет на 6,3 %. Проведені опитування свідчать, що переважна більшість громадян України підтримує заборону алкогольної і тютюнової реклами.
Повна заборона реклами алкоголю і тютюну необхідна для зменшення темпів «підсаджування» української молоді на «легальні» наркотики (тютюн і алкоголь). У Великобританії закон про повну заборону вводили трьома етапами – у 2002 р. заборонили традиційні форми тютюнової реклами, в 2003 р. заборонили стимулювання продажу тютюнових виробів і спонсорування тютюновими компаніями місцевих спортивних заходів і протягом 2004–2005 рр. заборонили тютюнову рекламу в торговельних точках та «розширення бренду» (використання відомих марок для реклами тютюнових виробів). Кожна фаза введення закону відзначалася суттєвим зниженням впливу тютюнового маркетингу на молодь.
Учасники «круглого столу» вважають, що поданий 25 грудня 2008 р. (за ініціативою нардепів Олени Кондратюк (БЮТ), Олександра Абдулліна (БЮТ) і Олени Бондаренко (Партія регіонів)) проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) (№ реєстрації 3563) одним є недопустимим та аморальним у країні, що перебуває в стані демографічної катастрофи. Під цим законопроектом свої «автографи» поставили також нардепи Володимир Ландік (Партія регіонів), Віктор Уколов (БЮТ), Микола Баграєв (БЮТ), Юрій Стець (НУ-НС), Андрій Шевченко (БЮТ), Едуард Прутнік (Партія регіонів).
Головний координатор координаційної ради
громадянської кампанії «ФОРУМ ПОРЯТУНКУ КИЄВА»
В. Черняховський
16 лютого 2009 р. (понеділок) з 12 год 00 хв відбудеться Круглий стіл на тему «Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?»
Круглий стіл на тему «Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?» (Повна заборона реклами алкоголю і тютюну – як один із шляхів виходу із кризи здоров’я нації) відбудеться в приміщенні Інформаційного центру Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16) 16 лютого 2009 року (понеділок) з 12 год 00 хв до 14 год 30 хв.
Участь в круглому столі візьмуть:
народні депутати України Нестор ШУФРИЧ (Партія регіонів), Валерій БОНДИК (Партія регіонів), Юлія НОВІКОВА (Партія регіонів), Олександр ПОПОВ (Партія регіонів), Олесь ДОНІЙ (НУ-НС), В’ячеслав КИРИЛЕНКО (НУ-НС), Леся ОРОБЕЦЬ (НУ-НС), Андрій ПАРУБІЙ (НУ-НС), Володимир БОНДАРЕНКО (БЮТ), Володимир КАПЛІЄНКО (БЮТ) Олег ЛЯШКО (БЮТ), Андрій ПАВЛОВСЬКИЙ (БЮТ), Раїса СОРОЧИНСЬКА-КИРИЛЕНКО (БЮТ), Павло УНГУРЯН (БЮТ), Євген ЦАРЬКОВ (КПУ).
Василь КОСТИЦЬКИЙ (Національна експертна комісія Україна з питань захисту суспільної моралі);
Віталій ЧЕРНЯХОВСЬКИЙ (громадянська кампанія «Форум порятунку Києва»);
Ганна ГОПКО (кампанія «Майбутнє без куріння»), Наталія ТОРОПОВА (кампанія «Майбутнє без куріння»);
Костянтин КРАСОВСЬКИЙ (завідуючий відділом контролю за тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України);
Ігор ШЕВЧЕНКО («Українська Громада»);
Віталій РУДЕНКО (Фундація «Громадський рух «Українці проти туберкульозу»);
Ігор ГОРБАСЕНКО (Міжнародна журналістська асоціація «Здоров’я без кордонів»);
Андрій ЧЕРНИХ (Молодіжний громадський комітет «Молодь проти алкоголю»);
Роман ФОТУЙМА (громадське об’єднання «Думай!»);
Сергій КРАВЧЕНКО (ГО «Сила Києва»);
Юрій КЛЕЙНОС (ГО «Тверезий Київ»);
Сергій СЕРДЮК, Артем СТУПАКОВ, активісти руху за тверезість;
Наталія РОЗИНСЬКА, Юлія СОЛОХА, телеведучі;
Олег АНДРОС, Ольга ЗАКАЗНОВА, журналісти.
Учасники «круглого столу» обговорюватимуть шляхи повної заборони реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів заради подолання кризи здоров’я нації. Щороку від надмірного споживання алкоголю та тютюну помирає 150 тис. українців (загалом у 2007 р. померло 760 тис. наших громадян). Тільки від хвороб, спричинених тютюнокурінням, передчасно помирає 110 тис. українців щорічно. Рівень поширеності куріння в Україні один із найвищих в світі – ми на 11-му місці. У нас курить 67 % чоловіків та 20 % жінок (хоча ще на початку незалежності курили лише 5 % жінок). Вже в 10–11 років українські підлітки стають повноцінними споживачами тютюну.
Україна втрачає щороку понад 46 000 своїх громадян, загибель яких обумовлена алкоголем. Це близько 8 тисяч отруєнь, ще 8 тисяч – кардіопатій, а також інші захворювання та нещасні випадки, пов’язані з вживанням алкоголю. В Україні зараз фіксується 25-30 % випадків дитячої патології новонароджених, і дуже часто причиною цього є саме алкоголь, тобто вживання алкоголю як мамою, так і татом.
Смертність уже багато років поспіль значно перевищує народжуваність. За 17 років населення України скоротилося більш ніж на 6 мільйонів (51,94 млн на 1 січня 1991 р. – 46,19 млн на 1 жовтня 2008 р.). В середньому це 330 тисяч чоловік щорічно.
Якщо до алкогольних втрат додати ще понад 110 тисяч українців, що гинуть за рік внаслідок тютюнокуріння, та 10 тисяч — від вживання нелегальних наркотиків (знову ж таки, це лише офіційні дані!), отримаємо, що скорочення населення як мінімум наполовину спричинене алкоголем, тютюном та іншими наркотиками.
Сьогодні рівень споживання алкоголю в Україні є одним із найвищих у світі і становить близько 20 літрів абсолютного спирту на душу населення за рік (офіційна статистика повідомляє про 12–13 літрів). Крім того, наше законодавство не визнає алкогольним виробом пиво, тим самими позбавляючи населення країни захисту від алкоголізації.
А тим часом алкобізнес не спить: за даними маркетингових досліджень міжнародної компанії Nielson Україна стала абсолютним лідером у списку найшвидше зростаючих ринків за обсягами продажу алкогольної продукції. У той час як в 2007 р. глобальний алкогольний ринок виріс на 6 %, показник росту вітчизняного ринку склав 43 %. За перше півріччя 2008 р. більше 450 млн грн утекло з кишень громадян України в закрома компанії Nemiroff, а близько 715 млн грн – розчинилися в капіталі компанії «Союз-Віктан». Таким чином, населення власноруч оплачує своє винищення.
Як показують останні дослідження ВООЗ, Україна займає перше місце в світі по вживанню алкоголю серед дітей та молоді. 40 % дітей у віці від 14 до 18 років вже залучені до систематичного вживання алкоголю, заборона ж продавати алкогольні «напої» особам віком до 18 років існує лише на папері. Армія алкогольних і тютюнових наркоманів постійно поповнюється, одурманюючі суміші невпинно поглинають нові покоління...
За інформацією головного психіатра-нарколога Київської області, заслуженого лікаря України Геннадія Зільберблата, кожен десятий українець, що вживає алкоголь, стає алкоголіком. За останні 10 років кількість осіб, що знаходяться в залежності тільки від пива, зросла в 10–12 разів.
Народ України стрімко наркотизується і самознищується, і надії, що цей процес зупиниться або принаймні сповільниться сам по собі – безпідставні. За даними кафедри психіатрії Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика в Україні 30 % чоловіків віком від 25 до 50 років залежні від алкоголю.
В Україні офіційно зареєстровані та поставлені на наркологічний облік 700 тисяч осіб (точна кількість залежних від алкоголю невідома, оскільки її важко встановити). За словами Г. Зільберблата, коли говорять про вплив алкоголю, в тому числі на міжнародному рівні, такий термін як «зловживання» взагалі не використовується, оскільки фахівці оперують лише поняттям «споживання алкоголю».
Саме заборона зовнішньої реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів, котра набрала чинності з 1 січня 2009 р., стала першим кроком на шляху до повної заборони реклами алкоголю і тютюну. Наступним має стати закон про обмеження реклами тютюнової і алкогольної продукції, котрий має включати повну заборону реклами і просування тютюнової продукції, а також спонсорську діяльність тютюнових і алкогольних компаній масових заходів з метою реклами своєї продукції.
Огляд політики по обмеженню тютюнокуріння в 28 європейських країнах показав, що повна заборона на рекламу і пропаганду тютюнової продукції є важливою складовою ефективної державної політики щодо зменшення тютюнокуріння1. В тих країнах, де всі форми реклами тютюну заборонені, як то Франція, Нова Зеландія, Норвегія та інші, спостерігається істотне зменшення рівня куріння серед населення. Дослідження законів, котрі забороняють тютюнову рекламу, стимулювання продажу та спонсорування, і відповідне споживання тютюнових виробів, проведені в 22 країнах, довели, що повна заборона спроможна знизити споживання сигарет на 6,3 %. Проведені опитування свідчать, що переважна більшість громадян України підтримує заборону алкогольної і тютюнової реклами.
Повна заборона реклами алкоголю і тютюну необхідна для зменшення темпів «підсаджування» української молоді на «легальні» наркотики (тютюн і алкоголь). У Великобританії закон про повну заборону вводили трьома етапами – у 2002 р. заборонили традиційні форми тютюнової реклами, в 2003 р. заборонили стимулювання продажу тютюнових виробів і спонсорування тютюновими компаніями місцевих спортивних заходів і протягом 2004–2005 рр. заборонили тютюнову рекламу в торговельних точках та «розширення бренду» (використання відомих марок для реклами тютюнових виробів). Кожна фаза введення закону відзначалася суттєвим зниженням впливу тютюнового маркетингу на молодь.
Учасники «круглого столу» вважають, що поданий 25 грудня 2008 р. (за ініціативою нардепів Олени Кондратюк (БЮТ), Олександра Абдулліна (БЮТ) і Олени Бондаренко (Партія регіонів)) проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) (№ реєстрації 3563) одним є недопустимим та аморальним у країні, що перебуває в стані демографічної катастрофи. Під цим законопроектом свої «автографи» поставили також нардепи Володимир Ландік (Партія регіонів), Віктор Уколов (БЮТ), Микола Баграєв (БЮТ), Юрій Стець (НУ-НС), Андрій Шевченко (БЮТ), Едуард Прутнік (Партія регіонів).
Головний координатор координаційної ради
громадянської кампанії «ФОРУМ ПОРЯТУНКУ КИЄВА»
В. Черняховський
Відповіді
2009.02.13 | 123
Наваляти люлей присутнім на круглому столі нардепам
За те, що вони займаються замість законодавчої діяльності дуракавалянням, клоунадою та самопіаром.Оце дійсно була б користь від цього круглого столу
> Участь в круглому столі візьмуть: народні депутати України Нестор ШУФРИЧ (Партія регіонів), Валерій БОНДИК (Партія регіонів), Юлія НОВІКОВА (Партія регіонів), Олександр ПОПОВ (Партія регіонів), Олесь ДОНІЙ (НУ-НС), В’ячеслав КИРИЛЕНКО (НУ-НС), Леся ОРОБЕЦЬ (НУ-НС), Андрій ПАРУБІЙ (НУ-НС), Володимир БОНДАРЕНКО (БЮТ), Володимир КАПЛІЄНКО (БЮТ) Олег ЛЯШКО (БЮТ), Андрій ПАВЛОВСЬКИЙ (БЮТ), Раїса СОРОЧИНСЬКА-КИРИЛЕНКО (БЮТ), Павло УНГУРЯН (БЮТ), Євген ЦАРЬКОВ (КПУ).
Борці з алкоголем, мля.
2009.02.13 | Sean
Протестую!
123 пише:> За те, що вони займаються замість законодавчої діяльності дуракавалянням, клоунадою та самопіаром.
> > Участь в круглому столі візьмуть: народні депутати України Нестор ШУФРИЧ (Партія регіонів), Валерій БОНДИК (Партія регіонів), Юлія НОВІКОВА (Партія регіонів), Олександр ПОПОВ (Партія регіонів), Олесь ДОНІЙ (НУ-НС), В’ячеслав КИРИЛЕНКО (НУ-НС), Леся ОРОБЕЦЬ (НУ-НС), Андрій ПАРУБІЙ (НУ-НС), Володимир БОНДАРЕНКО (БЮТ), Володимир КАПЛІЄНКО (БЮТ) Олег ЛЯШКО (БЮТ), Андрій ПАВЛОВСЬКИЙ (БЮТ), Раїса СОРОЧИНСЬКА-КИРИЛЕНКО (БЮТ), Павло УНГУРЯН (БЮТ), Євген ЦАРЬКОВ (КПУ).
Не валяйте пліз люлей В'ячику (шоб мізки не пошкодити, ще можуть бути в нагоді) та Лесі Оробець (симпатична жінка). Іншим можете валяти люлей
2009.02.13 | 123
Я б не робив винятків
Прийшли разом - відгребайте разом2009.02.13 | Max
Cмертоносна реклама? Чи алкоголь і тютюн?
То вже якось визначіться, що хочете забороняти: рекламу чи вироби.Якщо вироби є легальні, то на яких підставах хочете заборонити їх рекламу?
2009.02.13 | Koala
На тих самих, що й порнографію
Хочете дивитися порно - будь ласка, по приватних каналах. Із рекламою тютюну, алкоголю і травички.2009.02.13 | 123
Так порно і продається в спеціальних обмежених місцях
Koala пише:> Хочете дивитися порно - будь ласка, по приватних каналах.
Отож - воно продається на платних каналах за передплатою.
> Із рекламою тютюну, алкоголю і травички.
А тютюн і алкоголь продається вільно - у супермаркетах поруч із соком (алкоголь) та батарейками (тютюн). Це абсолютно вільний легальний товар.
Скажете - треба обмежити його продаж? Подумайте спочатку, які будуть наслідки - чи ті, яких Ви хочете (досвід є - і сухий закон в США, і боротьба з алкоголізмом в СРСР).
2009.02.13 | Sych
мнхд, повинно бути або-або.
Або реклама всієї хімії, яка неприродньо змінює хімічний баланс людини повинна бути заборонена (включаючи каву, медикаменти, алкоголь, тютюн етц), або вся реклама повинна бути дозволена.З філосовської точки зору, забороняти щось на державному рінві - маразм та ідіотизм. Але, знаючи майстерність сучасних рекламоробців, можна гарантувати що реклама таки підвищую споживання субстанцій.
До речі, ми з вами за повну легалізацію всієї наркоти, чи не так? Ну і як ви уявляєте рекламу героїну чи кокаїну?
2009.02.13 | Max
Re: Як суспільству позбутися...
А з якої то рації якийсь пан Черняховський береться говорити від імені суспільства?2009.02.13 | Чучхе
Мені здається, що реклама навіть корисна
По-перше, вона принаймні нагадує про шкідливість тих же алкоголю і тютюнуПо-друге, вона дає можливість розвиватися рекламному ринку
По-третє, я важаю, що вплив реклами на свідомість перебільшений. Я уже навно не курю, і реклама мені пофігу.
2009.02.13 | Микола Гудкович
Мушу не погодитися
Чучхе пише:> По-перше, вона принаймні нагадує про шкідливість тих же алкоголю і тютюну
Яким чином? Вона нагадує: все гаразд, нє бухті, налівай. Щасливі люди, усміхнені дівчата, стиль, розкіш — це все пов'язується з алкоголем і тютюном.
> По-друге, вона дає можливість розвиватися рекламному ринку
Рекламний ринок, який не виживе без цієї реклами — шклява шкапа. Крім того, питання виживання — за будь-яку ціну — цього ринку, як на мене, є субмікроскопічним.
> По-третє, я важаю, що вплив реклами на свідомість перебільшений. Я уже навно не курю, і реклама мені пофігу.
На Вашу — перебільшений. На чиюсь — ні. І я давно не курю, але по фігу мені ніколи вже не буде.
2009.02.13 | 123
Це, перепрошую, моралізаторство
Алкоголіки бухають не тому, що дивляться рекламу. І стають алкоголіками люди не тому, що дивляться рекламу.Причини алкоголізму зовсім в інших місцях.
Якщо ж споживання алкоголю не пов*язувати з алкоголізмом, нічого надпоганого в ньому нема. Навіть і навпаки - наприклад, не думаю, що здоров*ю більше шкоди від червоного вина чи доброго коньяку, які рекламуються на тб, ніж від лимонаду "тархун" чи київського торту. Чи що суспільна шкода від нормального споживання горілки (неалкоголіками) більша, нід від імпортних автівок - через надспоживання (зумовлену в тому числі й рекламою) яких маємо кризу валютного курсу.
2009.02.13 | ak1001
це факти
реклама повязана з поширенням вживання алкоголя і цигарокзалученням молоді, дітей і жінок
і якщо з алкоголем після залучення суспільство грає в гру на виживання і тих хто не витримав і спився викидає як непотріб, то з курінням все простіше - науково доказано що нема безпечного рівня вживання, і що пасивне куріння теж шкідливе
не очікував від вас моралізаторства на цю тему....
2009.02.13 | Чучхе
без реклами алкоголю нарід може впасти в наркоманію
я навіть не жартую - реклама спиртного це кращий вихідЗверніть увагу, що серед прихильників легалайзу, 90% - за заборону реклами тютюну та алкоголю
2009.02.13 | 123
Re: без реклами алкоголю нарід може впасти в наркоманію
Чучхе пише:> я навіть не жартую - реклама спиртного це кращий вихід
>
> Зверніть увагу, що серед прихильників легалайзу, 90% - за заборону реклами тютюну та алкоголю
Звідки це відомо? Я, наприклад, прихильник легалайзу - тоді як заборону реклами тютюну чи алкоголю під час кризи та скорочення економіки вважаю просто тупим піаром.
2009.02.13 | Чучхе
Скажемо так: візуальне спостереження
теза про нешкідливість коноплі у порівнянні з алкоголем проходить в лігалайз-пропаганді взагалі червоною стрічкою2009.02.13 | ak1001
а що, в нас ще нема легалайзу?
нарокманам у нас відказують у дозі?я ще не маю чіткої позиції по легалайзу, але, одним із факторів на вагах є декриміналізація
тому наприклад я за легалайз проституції
і тому до речі я проти тотальної заборони тютюну і алкоголю
от і все
2009.02.13 | 123
траву дозами не споживають
2009.02.13 | Чучхе
я абсолютно не проти легалізації проституції
По наркоманам менше, бо мене трохи бентежить саме межа декриміналізаціїak1001 пише:
> нарокманам у нас відказують у дозі?
>
> я ще не маю чіткої позиції по легалайзу, але, одним із факторів на вагах є декриміналізація
Оце ось слово "декриміналізація" мені нагадує антиутопії на ктшталт "Планети Транай" у Шеклі, коли суспільство "бореться" із злочинами, просто перестаючи юридично вважати їх злочинами. На папері виходить все декриміналізовано, а на вулицях панує терор і хаос.
Тут погана річ в тому, що немає певної межі для криміналізації. Сьогодні це конопля, а завтра можуть бути (припустімо) реальні шоу з убивствами, замаскованими під евтаназію - я бачите щось присів на Шеклі
2009.02.13 | ak1001
Re: я абсолютно не проти легалізації проституції
>Оце ось слово "декриміналізація" мені нагадує антиутопії на ктшталт "Планети Транай" у Шеклі, коли суспільство "бореться" із злочинами, просто перестаючи юридично вважати їх злочинами. На папері виходить все декриміналізовано, а на вулицях панує терор і хаос.>Тут погана річ в тому, що немає певної межі для криміналізації. Сьогодні це конопля, а завтра можуть бути (припустімо) реальні шоу з убивствами, замаскованими під евтаназію - я бачите щось присів на Шеклі
так і в мене нема відповіді де межа, позиція змінюється з накопиченням досвіду, знаннь, ознайомлень з історичними прецедентами і паралелями
наразі стовно проституції для мене очевидним є те, що проституція не є кримінальним злочином, а сексуальне рабство - є, кришування проституок і сутенерів міліцією - є кримінальнім злочином
і це не заважає мені емоційно бажати випорити або навіть пристриліти дописувачів на кшалт http://ebi.te.ua/
2009.02.13 | 123
Де ж в мене моралізаторство? Сама лише турбота про ВВП
Моралізатори ті, хто розказують про зло від алкоголю, замовчуючи зло від тортів та тархуну. шкідливість яких науково доказана ще точніше, ніж шкідливість тютюну.ak1001 пише:
> реклама повязана з поширенням вживання алкоголя і цигарок
> залученням молоді, дітей і жінок
> і якщо з алкоголем після залучення суспільство грає в гру на виживання і тих хто не витримав і спився викидає як непотріб, то з курінням все простіше - науково доказано що нема безпечного рівня вживання, і що пасивне куріння теж шкідливе
>
> не очікував від вас моралізаторства на цю тему....
2009.02.13 | ak1001
там де ви порівнюєте торти з курінням
в мене два діда вмерли від раку легеніва батько не може кинути курити
соціальні дарвіністи мені дещо нагадують фашистів
факти опубілковані на сайті охорони здоровя ООН, регуляція реклами тютюну і алкоголю - рекомендація Євросоюзу, цей процес науково досліджувася багато років теоретично і практично
і сьогодні позиція проста
1 обмеженення реклами
2 обмеження торгівлі
3 підвищення цін
4 інформування про шкідливість
5 пропаганда здорового образу життя
6 активний захист від пасивного куріння
ну ви ж звичайно так добре всіх їх прикладом з тортом уїли...
2009.02.13 | 123
ніякого моралізаторства в цьому нема
ak1001 пише:> в мене два діда вмерли від раку легенів
а в мене дід вмер від діабету. то й що?
> а батько не може кинути курити
а моя мама не може жити без солодкого. то й що?
від ожиріння страждають і вмирають купа людей.
здоровий образ життя формується не тільки і не стільки забороною на рекламу.
підкреслюю, я не є прихильником позиції, що тютюн має рекламуватися так само, як шампунь (алкоголь - взагалі окрема пісня). але запроваджувати обмежувальні заходи саме зараз, навмисно затискати ділову активність у час, коли вона сама зникає - є маразмом. при цьому нічого не роблячи для скорочення споживання тютюну.
> соціальні дарвіністи мені дещо нагадують фашистів
мушу у відповідь вам написати кого мені нагадують моралізатори та ті, хто замість аргументації пишуть про проблеми своїх родичів та навішують ярлики на опонентів?
> факти опубілковані на сайті охорони здоровя ООН, регуляція реклами тютюну і алкоголю - рекомендація Євросоюзу, цей процес науково досліджувася багато років теоретично і практично
я теж рекомендую всім менше курити, а бухати помірно. це правильна рекомендація.
але всьому має бути міра та свій час. окрім піару, звісно.
> і сьогодні позиція проста
>
> 1 обмеженення реклами
> 2 обмеження торгівлі
> 3 підвищення цін
> 4 інформування про шкідливість
> 5 пропаганда здорового образу життя
> 6 активний захист від пасивного куріння
>
> ну ви ж звичайно так добре всіх їх прикладом з тортом уїли...
я лише навів елементарні паралелі. вам неочевидна шкода від надмірного споживання солодкого, але очевидна шкода від надмірного споживання червоного вина? співчуваю.
в кожній країні є різні нюанси, і діяти потрібно з урахуванням цих нюансів. в одних країнах бухають багато горілки, і багато алкоголіків - воно не корелює з рекламою коняьку чи вина взагалі. алкоголіки це не споживають. в інших горілку взагалі не п*ють, але п*ють пиво.
аналогічно і з боротьбою з курінням. перше що має бути зроблене - це заборона курити в публічних місцях, це елементарно - і в усіх нормальних країнах діє та працює. але не зроблено навіть цього. потім має бути підвищені ціни - і цього не зроблено, хоча це теж елементарно; але ж тоді треба закрити контрабанду на митниці - а це вам не піаритися на забороні реклами, тут серйозні люди замішані, краще помовчати. торгівля не обмежена - сигарети продаються на кожному кроці. який сенс обмежувати рекламу - коли не обмежена торгівля? все це свідчить що нема бажання зменшувати споживання тютюну - є бажання тупо відпіаритися на цій темі.
і знову ж - про алкоголь взагалі треба забути, це зовсім окрема тема. як і проституція, і легалізація трави, і торгівля органами. в нас все люблять змішати докупи.
2009.02.13 | ak1001
так так, знову національні особливості і окремий особистий шлях
як це все набридло чути2009.02.13 | 123
отож. є десь країни у світі, які зараз обмежують бізнесову
активність?а вам же подобається бути унікальним, у своєму правєдному гнєвє.
вимагати реальної заборони курити в публічних місцях - ну нє, це надто дрібно для нас...
2009.02.13 | ak1001
страшно сказати, але є навіть такі в яких вибори проходять
розруха як відомо в головах2009.02.13 | 123
так я і думав, що про затискання бізнесів вам невідомо
а що негрів багато де лінчують - це я в курсі.2009.02.13 | ak1001
в Штатахі в Європі зняли обмеження
на рекламу табака і алкоголя, возрастні обмеження на продаж, і обовязкові зони для курців/не курців?я щось пропустив?
2009.02.13 | 123
читайте уважно моє запитання: "де зараз обмежують" я питав
тобто зараз вводять додаткові заборони, забороняючи те, що дозволено.а не скасовують заборони, які вже є.
2009.02.20 | Михайло Свистович
Re: отож. є десь країни у світі, які зараз обмежують бізнесову
123 пише:> активність?
Так. В Європі.
2009.02.13 | Микола Рудь
Даремно Ви сперечаєтесь з СМОТРЯЩІМИ
Даремно Ви сперечаєтесь з СМОТРЯЩІМИ.Вони одразу з'явилися тільки но тема вигулькнула.
Ви хіба не бачите відкрито конфронтаційної позиції
що до здорового глузду?
А "бізнесами" вони звуть торгівлю алкоголем,
тютюном та й мабуть не надто проти ігорного
шахрайства.
Бізнес без обмежень на тютюні та алкоголі
- це нищення геному та основ гуманітарного
суспільства.
При цьому, у якості аргумента стверджується,
що особливо не можна обмежувати такі "бізнеси"
в умовах, так званої кризи, яку вони так довго
плекали і на яку покладають такі райдужні надії.
Про яку кризу йде мова?
Запитайте і Вам дадуть "вичерпну" відповідь,
що це економічна закономірність суспільств
з розвинутою монетарною ідеологією...,
а не нахабна афера кримінальної сволоти.
В історії людства вже були випадки, коли країни (імперії)
за рік легального поширення та вживання наркотиків,
опинялись на межі життя та смерті. Навіть саму економіку
намагались побудувати на ОПІУМНИХ ГРОШАХ.
МОНЄтаристи...
І лише вольове рішення монархів рятувало ситуацію.
Вести суперечку зі СМОТРЯЩИМИ - марна справа.
Раджу ІГНОРУВАТИ, щоб не забруднитись.
Найкращим може бути реально діюче законодавство,
яке дозволятиме за спробу труїти токсичним димом
у людних місцях, використовувати у якості самозахисту
травматичну зброю... після першого попередження
і небажання припинити.
2009.02.13 | Max
То де ці факти?
ak1001 пише:> реклама повязана з поширенням вживання алкоголя і цигарок
> залученням молоді, дітей і жінок
???
Вперше чую, що хтось почав палити (чи пиячити) під впливом реклами. Всі дослідження, які мені трафляли перед очі, говорять про виключний вплив оточення (референтна група).
Якщо пан читав щось інакше, попрошу посилання.
> і якщо з алкоголем після залучення суспільство грає в гру на виживання і тих хто не витримав і спився викидає як непотріб, то з курінням все простіше - науково доказано що нема безпечного рівня вживання, і що пасивне куріння теж шкідливе
Бачив-єм десь плакат ще з совєцьких часів: "Пиво, водка, шампанское -- яд!" Неслабо: "...шампанское -- яд"
"Пасивне паління" тютюну то така ж нісенітниця, як і глобальне потепління -- пустий слоган. Мешканець великого міста мимоволі за добу вдихає разом зі "свіжим" міським повітрям так багато всякого непотребу (в тому й канцерогенних аерозолей), що при цьому мікродоза тютюнового димку від якого перехожого зовсім непомітна. Гірше в робочих приміщеннях, де поряд є курці, але то вже проблема неналежної вентиляції. Озон та інша гидь від лазерної друкарки то теж ніц доброго.
2009.02.13 | ak1001
я давав посилання на документі в прошлому році
зайдіть на сайт ВОЗ, там все лежить чекає на васhttp://www.who.int/en/
2009.02.13 | Max
То була відписка
Пан дарує, але посилання на home page WHO тут ні до чого. Там видно два заголовки: Teenage pregnancies cause health, social problems та щось про боротьбу з холерою + кілька інших посилань (пташиний грип тощо), про пасивне паління та небезпеку реклами тютюну не видно нічого.Якщо пан хоче щось документально підтвердити, то треба надати лінк на конкретний документ.
2009.02.20 | Михайло Свистович
Re: Це, перепрошую, моралізаторство
123 пише:> Алкоголіки бухають не тому, що дивляться рекламу. І стають алкоголіками люди не тому, що дивляться рекламу.
Стають тому. Бо починають споживати у ранньому віці через рекламу.
2009.02.20 | 123
Re: Це, перепрошую, моралізаторство
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> > Алкоголіки бухають не тому, що дивляться рекламу. І стають алкоголіками люди не тому, що дивляться рекламу.
>
> Стають тому. Бо починають споживати у ранньому віці через рекламу.
По-перше, це сумнівно. По-друге - реклама чого саме спонукає дітей до такого вживання алкоголю, що вони стають алкоголіками: пива, горілки, коньяка, сухого вина? Це все алкоголь, проти реклами якого ми гамузом боремося.
2009.02.13 | Чучхе
доній взагалі супер
спочатку позасуджує і запропонує заборонити рекламу алкоголю та тютюнуа потім побіжить в книгарню "Є" викривати черговий маразм Нацкомісії по моральності - заборону книги Улянченка
2009.02.20 | Михайло Свистович
Re: доній взагалі супер
Чучхе пише:> спочатку позасуджує і запропонує заборонити рекламу алкоголю та тютюну
>
> а потім побіжить в книгарню "Є" викривати черговий маразм Нацкомісії по моральності - заборону книги Улянченка
Не бачу суперечностей у цій поведінці Донія. А яку книгу Ульяненка заборонили?
2009.02.13 | yes
У корені не правильна постановка питання
Потрібен закон про рекламу і боротьбу з курінням та пияцтвом.1. На рекламу тютюну та алкоголю повинне бути введений акциз, наприклад 100%.
2. Гроші отримані від акцизного податку на рекламу тютюну та алкоголю спрямувати на рекламу проти пияцтва та куріння, на проведення круглих столів у ТБ, на знімання документальних коротких 5-10 хв. фільмів.
3. Кінець базару
2009.02.13 | GreyWraith
Боротьбу куріння з пияцтвом?
2009.02.13 | Max
Не анекдот, тільки правда з життя. Скар-ня бог, правда!
З особистого спостереження: маю знайомого, який ніби-то не курить і не п'є. Але нерідко бачу його з цигаркою. В чому ж справа? То ся виявило, що палить він, за його власними словами, лише як вип'є, а випиває лише як сідає грати в карти.А що грає в карти часто, то... Ну, далі ясно. І жодна реклама тут ні до чого.
То, звісно, лише окремий випадок, хоча і з життя взятий. Для того, щоб встановити, чи є реальний зв'язок між динамікою кількости курців (алкоголіків) та рекламою, потрібне репрезентативне статистичне дослідження. Нічого такого наразі я не бачив. А без цього всі твердження про шкоду реклами тютюну/алкоголю варті стільки, як приведений випадок з життя.
Наскільки бачу, реклама (як вона виглядає) є роблена для просування конкретної марки, на противагу конкурентам. А не для залучення необізнаних новачків. Яка їм різниця, цигарки X чи Y, якщо вони коштують майже однаково і подібно "престижно" виглядають. Вже потім, коли людина призвичаїться, починає якось розрізняти їх присмак і запах.
2009.02.13 | GreyWraith
І не анекдот, і не правда життя, і не особисте спостереження...
... а старий-старий боянище Генадія Хазанова. Десь так початку 80-их років минулого століття...2009.02.13 | Max
Re: І не анекдот, і не правда життя, і не особисте спостереження...
Я так і знав, що хтось так зреагує, як пан.Ну і як маю доводити, що насправді є такий чоловік Володя О., як я його описав? Працює слюсарем в місцевій газовій службі, разом з моєю приятелькою, від якої я й почув ту історію. Там в них (на газовні) чергові як тільки їх шеф за поріг - так зразу і сідають за карти. А до такого діла і фляжчина десь віднайдеться. Головне - мати міцну голову, а то один шофер з машини "04" виліз -- а просто поперед себе йти не міг, все якось заносило в боки. Майстер два рази таке побачив, то вигнали того шофера.
Про Генадія Хазанова я чув, але того номера не знаю. Думаю, гумористи власне з життя і беруть свої оповістки, трохи часом додаючи їм барви.
2009.02.20 | Привіт
Все. Законопроект відкликано. Під відкликанням підписи:
Шевченко, Уколов, Ландік, Бондаренко, Герман.Цікаво, а інші - це і є лоббісти? Тобто Кондратюк, Баграєв, Абдуллін - всі з БЮТ. Яе мені розказали, сьогодні лист-відкликання передали на Литвина