Томенко і візи для ЄС; ciptnews
02/21/2009 | Сергій Кабуд
http://ciptnews.blogspot.com/2009/02/blog-post_20.html
п'ятниця, 20 лютого 2009 р.
Томенко хоче забезпечити роботою чиновників?
Саме так можна оцінити останнє звернення одного з лідерів БЮТ, Миколи Томенка, до Міністра закордонних справ Володимира Огризка з пропозицією розглянути можливість введення візового режиму з країнами ЄС, оскільки не відбулося реального спрощення візового режиму для українців, що бажають відвідати ЄС.
На перший погляд йдеться про захист національних інтересів. Але це лише на перший погляд, оскільки, заява Томенка - це більше прагматична дія, спрямована на власний піар.
Перед такою заявою, перш за все, потрібно було б з'ясувати, наскільки введення віз з країнами ЄС відповідатиме інтересам України. Візовий режим вводять для обмеження можливостей в'їзду до держави небажаних осіб. Натомість безвізовий режим сприяє частішим поїздкам, інтенсифікації економічних зв'язків, культурному обміну і пізнанню нашої держави громадянами країн, з якими маємо безвізовий режим.
Переважна більшість громадян країн-ЄС відвідують Україну саме з метою вивчення нашої країни, налагодження бізнесових стосунків, культурного обміну тощо. Це не тільки не становить загрози для України, але й не створює якихось додаткових незручностей. Швидше навпаки - Україна навіть економить на зайвому бюрократичному апараті, що мав би займатися видачею віз для європейців.
Не було помічено і того, щоб громадяни ЄС намагалися нелегально проникнути на територію України, щоб здійснювати якісь антизаконні дії. Взагалі це нелогічно, щоб в Україну масово хлинули громадяни країн-ЄС, оскільки рівень життя в Європі суттєво перевищує цей показник в Україні.
Натомість потоки нелегальної міграції з України в Європу мають місце. Це стосується не тільки українців, а й сотень тисяч нелегалів з Азії та Африки, що проходять через Україну транзитом, користуючись корумпованістю української державної системи. Тобто, у Європи є реальні підстави з надвеликою увагою ставитися до впровадження безвізового режиму з Україною. Очевидно, що й Україна робила б те ж саме на місці Європи у теперішній ситуації.
Звичайно ж можна припустити, що "грізна" заява Томенка налякає Європу і процес спрощення візового для українців пришвидшиться. Хоча навряд, бо причина надто повільних переговорів полягають не стільки у непоступливості європейської сторони (хоча і не без цього), скільки у неефективній бюрократичній українській системі. Зокрема не секрет, що вже кілька років Україна ніяк не може вирішити питання із зменшенням "прозорості" східних кордонів, через які до нас та до Європи потрапляють нелегали, не може вирішити окремі юридичні формальності, як от внести зміни до законодавства, які б гарантували збереження особистої конфіденційної інформації, а це є однією з вимог ЄС щодо спрощення візового режиму. Тобто дуже багато залежить від України. Частково на українську сторону можна покласти вину і за надто "розмиті" домовленості щодо спрощеного режиму. Чи хіба Європа буде захищати наші інтереси?
Тож і виникає думка. Можливо Томенко просто прагне забезпечити роботою чиновницький апарат, за рахунок нових "візових" вакансій? Зрештою саме така позиція відповідає діяльності БЮТ, як сили, яка зробила чи не найбільше для і так привілейованого класу українських бюрократів.
Лабораторія суспільно-політичного аналізу
Центру з інформаційних проблем територій
Національної Академії Наук
п'ятниця, 20 лютого 2009 р.
Томенко хоче забезпечити роботою чиновників?
Саме так можна оцінити останнє звернення одного з лідерів БЮТ, Миколи Томенка, до Міністра закордонних справ Володимира Огризка з пропозицією розглянути можливість введення візового режиму з країнами ЄС, оскільки не відбулося реального спрощення візового режиму для українців, що бажають відвідати ЄС.
На перший погляд йдеться про захист національних інтересів. Але це лише на перший погляд, оскільки, заява Томенка - це більше прагматична дія, спрямована на власний піар.
Перед такою заявою, перш за все, потрібно було б з'ясувати, наскільки введення віз з країнами ЄС відповідатиме інтересам України. Візовий режим вводять для обмеження можливостей в'їзду до держави небажаних осіб. Натомість безвізовий режим сприяє частішим поїздкам, інтенсифікації економічних зв'язків, культурному обміну і пізнанню нашої держави громадянами країн, з якими маємо безвізовий режим.
Переважна більшість громадян країн-ЄС відвідують Україну саме з метою вивчення нашої країни, налагодження бізнесових стосунків, культурного обміну тощо. Це не тільки не становить загрози для України, але й не створює якихось додаткових незручностей. Швидше навпаки - Україна навіть економить на зайвому бюрократичному апараті, що мав би займатися видачею віз для європейців.
Не було помічено і того, щоб громадяни ЄС намагалися нелегально проникнути на територію України, щоб здійснювати якісь антизаконні дії. Взагалі це нелогічно, щоб в Україну масово хлинули громадяни країн-ЄС, оскільки рівень життя в Європі суттєво перевищує цей показник в Україні.
Натомість потоки нелегальної міграції з України в Європу мають місце. Це стосується не тільки українців, а й сотень тисяч нелегалів з Азії та Африки, що проходять через Україну транзитом, користуючись корумпованістю української державної системи. Тобто, у Європи є реальні підстави з надвеликою увагою ставитися до впровадження безвізового режиму з Україною. Очевидно, що й Україна робила б те ж саме на місці Європи у теперішній ситуації.
Звичайно ж можна припустити, що "грізна" заява Томенка налякає Європу і процес спрощення візового для українців пришвидшиться. Хоча навряд, бо причина надто повільних переговорів полягають не стільки у непоступливості європейської сторони (хоча і не без цього), скільки у неефективній бюрократичній українській системі. Зокрема не секрет, що вже кілька років Україна ніяк не може вирішити питання із зменшенням "прозорості" східних кордонів, через які до нас та до Європи потрапляють нелегали, не може вирішити окремі юридичні формальності, як от внести зміни до законодавства, які б гарантували збереження особистої конфіденційної інформації, а це є однією з вимог ЄС щодо спрощення візового режиму. Тобто дуже багато залежить від України. Частково на українську сторону можна покласти вину і за надто "розмиті" домовленості щодо спрощеного режиму. Чи хіба Європа буде захищати наші інтереси?
Тож і виникає думка. Можливо Томенко просто прагне забезпечити роботою чиновницький апарат, за рахунок нових "візових" вакансій? Зрештою саме така позиція відповідає діяльності БЮТ, як сили, яка зробила чи не найбільше для і так привілейованого класу українських бюрократів.
Лабораторія суспільно-політичного аналізу
Центру з інформаційних проблем територій
Національної Академії Наук
Відповіді
2009.02.21 | 123
про провину українців у єсівській нелояльності до українців-брєд
Сергій Кабуд пише:> http://ciptnews.blogspot.com/2009/02/blog-post_20.html
> Звичайно ж можна припустити, що "грізна" заява Томенка налякає Європу і процес спрощення візового для українців пришвидшиться. Хоча навряд, бо причина надто повільних переговорів полягають не стільки у непоступливості європейської сторони (хоча і не без цього), скільки у неефективній бюрократичній українській системі. Зокрема не секрет, що вже кілька років Україна ніяк не може вирішити питання із зменшенням "прозорості" східних кордонів, через які до нас та до Європи потрапляють нелегали, не може вирішити окремі юридичні формальності, як от внести зміни до законодавства, які б гарантували збереження особистої конфіденційної інформації, а це є однією з вимог ЄС щодо спрощення візового режиму. Тобто дуже багато залежить від України.
Друга теза - взагалі якійсь маразм (українців не пускають нормально в шенгенські країни, бо Україна погано зберігає особисту інформацію?про кого?). Перша теза - вона має сенс якщо казати про безвізовий режим для українців. Аеє йдеться наразі про спрощення, а не про безвізовість! Спрощення мало б полягати, наприклад, у полегшеній видачі довгих багаторазових віз - в Україні дофіга людей, якім можна видавати такі візи. Інші країни, наприклад США, так давно роблять - але шенгенські країни навпаки, вишукують можливість не дати довгу візу. Ніяка прозорість укр. кордонів це не виправдовує! Інший аспект спрощення - введення безоплатних віз. Теж прозорість кордонів тут ні до чого.
Навіть і безвізовий режим - як йому заважає прохорість наших східних кордонів?? Йдеться ж не про приєднання України до Шенгену - тобто про відсутність кордону практично. Йдеться просто безвізовий режим - тобто показуєш паспорт громадянина України і тебе пропускають без візи. Таджики крізь наші східні кордони так до Європи не потралять - в них нема українського паспорту.
2009.02.21 | Сергій Кабуд
з усіх причин а кордон з РФ треба охороняти як тюрму
інформаційна система це робота українським АйтішникамCIPT все правылно пыше
2009.02.21 | Panzernik
Томенко известный петушара