Коментар "Громадянської Безпеки" щодо відключень водопостачання
03/04/2009 | Майдан-ІНФОРМ
У відповідь на публікацію Свавілля «Полтававодоканалу» треба припинити! "Майдан" отримав коментар від наших друзів з сайту "ГРОМАДЯНСЬКА БЕЗПЕКА" , який пропонуємо ваші увазі:
Згідно норм ст. 258 Кримінального кодексу України, терористичними актами є не лише вчинення вибуху, підпалу чи вбивства, але й інші діяння, якими створюється небезпека для життя чи здоров'я людини або заподіюється значна майнова шкода чи настання інших тяжких наслідків, які полягають у таких змінах в навколишньому світі, коли виникає реальна загроза, високий ступінь ймовірності заподіяння дійсної шкоди життю чи здоров'ю особи, власності, нормальному функціонуванню транспорту, зв'язку, забезпеченню споживачів водою, енергією, продуктами харчування тощо, а також погрози вчиненням зазначених дій.
Згідно ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", ці послуги надаються безперебійно, за вийнятком часу перерв на проведення ремонтних і профілактичних робіт і ліквідацію наслідків дії непереборної сили. Також, згідно п. 3 "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", затверджених постановою Кабінету Мініcтрів України № 630 від 21.07.2005 р., послуги надаються споживачам безперебійно. У додатку до цих Правил чітко вказано, що максимально допустимий час відсутності питної води становить 6 годин, а водовідведення - 12 годин. Причому, ані в цьому Законі, ані в цих Правилах право виробника/виконавця на відключення житлово-комунальних послуг (електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення) не передбачено. А максимальною санкцією, яка може застосовуватися до споживачів за несвоєчасну оплату послуг, згідно цих Закону та Правил, є нарахування пені (лише при наявності укладеного з ними письмового договору).
Певні норми Конституції, соціального законодавства (зокрема, Закони України "Про прожитковий мінімум", "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії") та санітарно-епідемічного законодавства (Закони України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про захист населення від інфекційних хвороб" тощо) теж унеможливлюють правомірність таких відключень.
Крім того, у ст. ст. 1, 7, 16-1, 22, 23 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" говориться про екологічну броню питного водопостачання - мінімальний рівень використання питної води споживачами (крім населення), необхідний для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру.
Отже, згідно чинного законодавства України, дії по відключенню водопостачання й водовідведення населенню та погрози їх вчиненням, по суті, є терористичними актами, якими порушуються конституційні права громадян (насамперед, на життя і здоров'я), а також створюється серйозна загроза національній безпеці України.
http://grom-bezpeka.at.ua/publ/5-1-0-103
Згідно норм ст. 258 Кримінального кодексу України, терористичними актами є не лише вчинення вибуху, підпалу чи вбивства, але й інші діяння, якими створюється небезпека для життя чи здоров'я людини або заподіюється значна майнова шкода чи настання інших тяжких наслідків, які полягають у таких змінах в навколишньому світі, коли виникає реальна загроза, високий ступінь ймовірності заподіяння дійсної шкоди життю чи здоров'ю особи, власності, нормальному функціонуванню транспорту, зв'язку, забезпеченню споживачів водою, енергією, продуктами харчування тощо, а також погрози вчиненням зазначених дій.
Згідно ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", ці послуги надаються безперебійно, за вийнятком часу перерв на проведення ремонтних і профілактичних робіт і ліквідацію наслідків дії непереборної сили. Також, згідно п. 3 "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", затверджених постановою Кабінету Мініcтрів України № 630 від 21.07.2005 р., послуги надаються споживачам безперебійно. У додатку до цих Правил чітко вказано, що максимально допустимий час відсутності питної води становить 6 годин, а водовідведення - 12 годин. Причому, ані в цьому Законі, ані в цих Правилах право виробника/виконавця на відключення житлово-комунальних послуг (електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення) не передбачено. А максимальною санкцією, яка може застосовуватися до споживачів за несвоєчасну оплату послуг, згідно цих Закону та Правил, є нарахування пені (лише при наявності укладеного з ними письмового договору).
Певні норми Конституції, соціального законодавства (зокрема, Закони України "Про прожитковий мінімум", "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії") та санітарно-епідемічного законодавства (Закони України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про захист населення від інфекційних хвороб" тощо) теж унеможливлюють правомірність таких відключень.
Крім того, у ст. ст. 1, 7, 16-1, 22, 23 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" говориться про екологічну броню питного водопостачання - мінімальний рівень використання питної води споживачами (крім населення), необхідний для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру.
Отже, згідно чинного законодавства України, дії по відключенню водопостачання й водовідведення населенню та погрози їх вчиненням, по суті, є терористичними актами, якими порушуються конституційні права громадян (насамперед, на життя і здоров'я), а також створюється серйозна загроза національній безпеці України.
http://grom-bezpeka.at.ua/publ/5-1-0-103
Відповіді
2009.03.05 | Крот
Re: Коментар "Громадянської Безпеки" щодо відключень водопостачання
Коментар ГБ можна використати для судових позовів громадян проти облводоканалів.2009.03.05 | Адвокат ...
Саме так. Для того й поставили.
2009.03.05 | Тарас Токар
Коментар ГБ рекомендую використовувати правозахисникам
у своїй діяльності.