Литвин: Русские в Украине - не нацменьшинство (|)
03/13/2009 | Андреев А.В.
Председатель Верховной Рады Украины Владимир Литвин, находясь в Симферополе, заявил, что русские в Украине не могут считаться национальном меньшинством. Он также пообещал создать русскоязычную версию веб-сайта Верховной Рады.
Литвин пообещал создать русскоязычную версию сайта Рады
Об этом спикер парламента сообщил вчера, 12 марта, в прямом эфире на ТРК Черноморская в Симферополе, отвечая на вопрос, почему информация на сайте ВР есть на украинском и английском языках, и при этом отсутствует на русском.
"Давайте уже будем считать, что он будет и на русском. В этом проблемы абсолютно не вижу, более того, я думаю, это внесет спокойствие", - сказал Владимир Литвин.
При этом он отметил, что "люди должны получать информацию на том языке, который они впитали с молоком матери".
Литвин считает, что "надо прекратить бороться с языками в Украине. Я исхожу из того, что человек, допустим, русский по национальности, не может называться представителем национальных меньшинств. У нас так сложилось, исторически сложилось двуязычие, по сути дела, представительство этих крупных, будем говорить научным языком, этносов, и кого-то обижать, говорить, что ты меньшинство, ну, я считаю, абсолютно неправильно. Этого допускать нельзя".
Как сообщалось, сегодня подавляющее большинство украинцев считают, что языковой вопрос не нуждается в безотлагательном решении (44%), или же не является актуальным вообще (38%). Об этом свидетельствуют результаты всеукраинского опроса, который провел Українське демократичне коло по заказу Института политики.
Владимир Литвин, находясь в Симферополе, заявил, что в Украине действуют неофашистские организации, которые в последнее время укрепляют свои позиции.
Ранее он заявил, что будь его воля, он бы запретил украинским политикам говорить на языковую тему, на темы религии и на тему межнациональных отношений. "Это очень тонкая, чувствительная сфера, где необходимо работать чистыми руками с глубоким знанием тем, вокруг которых ведутся дискуссии", - отметил Литвин.
По материалам УНИАН
Эта же новость на Корреспондент.net
Литвин пообещал создать русскоязычную версию сайта Рады
Об этом спикер парламента сообщил вчера, 12 марта, в прямом эфире на ТРК Черноморская в Симферополе, отвечая на вопрос, почему информация на сайте ВР есть на украинском и английском языках, и при этом отсутствует на русском.
"Давайте уже будем считать, что он будет и на русском. В этом проблемы абсолютно не вижу, более того, я думаю, это внесет спокойствие", - сказал Владимир Литвин.
При этом он отметил, что "люди должны получать информацию на том языке, который они впитали с молоком матери".
Литвин считает, что "надо прекратить бороться с языками в Украине. Я исхожу из того, что человек, допустим, русский по национальности, не может называться представителем национальных меньшинств. У нас так сложилось, исторически сложилось двуязычие, по сути дела, представительство этих крупных, будем говорить научным языком, этносов, и кого-то обижать, говорить, что ты меньшинство, ну, я считаю, абсолютно неправильно. Этого допускать нельзя".
Как сообщалось, сегодня подавляющее большинство украинцев считают, что языковой вопрос не нуждается в безотлагательном решении (44%), или же не является актуальным вообще (38%). Об этом свидетельствуют результаты всеукраинского опроса, который провел Українське демократичне коло по заказу Института политики.
Владимир Литвин, находясь в Симферополе, заявил, что в Украине действуют неофашистские организации, которые в последнее время укрепляют свои позиции.
Ранее он заявил, что будь его воля, он бы запретил украинским политикам говорить на языковую тему, на темы религии и на тему межнациональных отношений. "Это очень тонкая, чувствительная сфера, где необходимо работать чистыми руками с глубоким знанием тем, вокруг которых ведутся дискуссии", - отметил Литвин.
По материалам УНИАН
Эта же новость на Корреспондент.net
Відповіді
2009.03.13 | Koala
Кримські татари не хочуть на нього подати до суду за образу?
Андреев А.В. пише:> кого-то обижать, говорить, что ты меньшинство, ну, я считаю, абсолютно неправильно. Этого допускать нельзя".
Якщо він вважає, що назвати когось меншістю - образа, а більшістю є тільки українці і росіяни...
2009.03.13 | Андреев А.В.
Может адресуете вопрос самому Литвину?
2009.03.13 | GreyWraith
Зверніть увагу на цікавий хід думок
Koala пише:>Андреев А.В. пише:
>>кого-то обижать, говорить, что ты меньшинство, ну, я считаю, >>абсолютно неправильно. Этого допускать нельзя".
Наше видатне історичне світило вважає, що коли когось назвати представником меншості, то цим самим та особа ображається. (І пан Андрєєв із цим, схоже, погоджується.) Мовляв, серед меншості бути ганебно, плюгаво і взагалі некомфортно. Не те, що серед більшості.
Ну ніяк не можу зрозуміти цей хід думки, особливо для освіченої людини і тим більше - людини, що отримала історчину освіту. Бо якраз історія свідчить, що дуже часто саме найрозумніші і найпрозорливіші є меншістю серед свого часу. То вже потім на їхню точку зору стає більшість, а на початку ця особа є не просто меншістю, а взагалі одинаком, і горда цим! Кому, як не вченому, для якого бути першим, бути меншістю у пошуку істини - суть і честь його роботи і покликання, про це знати? Але Литвин - із таких "вчених", що знають, лише де яку наукову працю поцупити, та й то чужими руками?
А от коли виходити із стадного інстинкту худоби, тоді все стає на своє місце: менше стадо виганяється із пасовища і ризикує бути затоптаним і забоданим більшим. І тоді менше стадо справді перебуває у фрустрації, чуючи про те, що воно менше.
І каверзні питання:
1) Переклад матеріалів сайту ВР на ще одну мову - це досить витратна робота. Чи час її робити саме зараз, під час суворої економічної кризи, коли ведуться розмови про загрозу дефолту держави, секвестри бюджетів, скорочення витрат і тому подібні малоприємні речі? До чого такий поспіх? У держави зайві кошти завелися?
2) Як постійно російська пропаганда розтовкмачує, Крим - це ісконно російська земля, яку Хрущов незаконно із похмілля віддав Україні, і саме "кримчанє" в цьому твердо переконані. Раз так, то чому тих "кримчан" так муляє сайт чужої для них ВР України? Нема російської версії - ну і що? Хай пасуться на сайті Держдуми Росії, там точно російськомовний розділ є...
2009.03.13 | Мартинюк
Ну а дійсно - яка меншість, вони ж БІЛЬШІСТЬ !
У всякому разі вони так переконані. А Литвин - він же ж не може йти супроти переконаннь...2009.03.17 | BROTHER
Для більшовика Литвина меншість - це образа
2009.03.13 | Адвокат ...
Пріспособлєнінєц "Вава" в свойом ліпєртуярє.
Крємблядям потрібен Литвин!2009.03.13 | Андреев А.В.
Мне кажется,что напряжение всё нарастает и к январю
2010 года даже на ВФ будут одни матюЧЧья ?! Не?2009.03.13 | Свинья на радуге
...будут погромы?
2009.03.13 | Андреев А.В.
Боишься??? Re: ...будут погромы?
2009.03.13 | Адвокат ...
Як на мене, про "Ваву",-- або ніц, або матом.
більшим, за "Ваву" мерзотником бу, хіба що, (ат)Мороз(ок).Напруження до січня 2010, го зростання, чи згасання, тутки ні до чого. Паскудство "Вави",-- константа.
Мя тіко дивує, що ви тому гандону та го випорожненням приділяєте Ваш час. Це Вас надихає? Чи Ви обожнюєте вживання лайна і радо ділите сь улюбленою стравою з иншими?
2009.03.13 | Sean
Важко не погодитися
2009.03.14 | Tamerlan
Колєґо, Ви, як завше, маєте рацію
Такі да, пріспособлєнєц.А ше неабиякий міратворєц, на кожнім шоу хвілософствує, моралізіруєть і розсипа перлами з криниці народної мудрости
2009.03.13 | Сахаров
Re: Литвин: Русские в Украине - не нацменьшинство (|)
Андреев А.В. пише:> >
> Ранее он заявил, что будь его воля, он бы запретил украинским политикам говорить на языковую тему, на темы религии и на тему межнациональных отношений. "Это очень тонкая, чувствительная сфера, где необходимо работать чистыми руками с глубоким знанием тем, вокруг которых ведутся дискуссии", - отметил Литвин.
>
> По материалам УНИАН
> Эта же новость на Корреспондент.net
Запретитель, блин. Секса у нас нет?
2009.03.13 | Koala
Починав би з себе...
2009.03.13 | Адвокат ...
Ги! Нізатєм он сов-парт-школу-студію КҐБ SSСР каньчял,
шо б сібя любімоґо оґранічівать!2009.03.13 | Микола Гудкович
Ой, а ці питання вже Литвин вирішує?
Андреев А.В. пише:> Председатель Верховной Рады Украины Владимир Литвин, находясь в Симферополе, заявил, что русские в Украине не могут считаться национальном меньшинством. Он также пообещал создать русскоязычную версию веб-сайта Верховной Рады.
Це не його, м'яко кажучи, справа — вирішувати, хто в Україні є, і хто не є нацменшиною.
> Об этом спикер парламента сообщил вчера, 12 марта, в прямом эфире на ТРК Черноморская в Симферополе, отвечая на вопрос, почему информация на сайте ВР есть на украинском и английском языках, и при этом отсутствует на русском.
А чому відсутня кримською, ідішем, грецькою, болгарською?
Чому має бути російською?
Адже всі українці, включно з нацменшинами, мають знати українську.
> "Давайте уже будем считать, что он будет и на русском. В этом проблемы абсолютно не вижу, более того, я думаю, это внесет спокойствие", - сказал Владимир Литвин.
Знущається.
> При этом он отметил, что "люди должны получать информацию на том языке, который они впитали с молоком матери".
З молоком матері дитина не всотує жодної мови.
> Литвин считает, что "надо прекратить бороться с языками в Украине.
???
Це він нехай Черномирдіну каже і Азарову — в нас ці кадри з мовами борються.
> Я исхожу из того, что человек, допустим, русский по национальности, не может называться представителем национальных меньшинств.
Чому це? І чому це так важливо?
> У нас так сложилось, исторически сложилось двуязычие, по сути дела, представительство этих крупных, будем говорить научным языком, этносов, и кого-то обижать, говорить, что ты меньшинство, ну, я считаю, абсолютно неправильно. Этого допускать нельзя".
То нехай вносить законопроект, а не патякає.
> Владимир Литвин, находясь в Симферополе, заявил, что в Украине действуют неофашистские организации, которые в последнее время укрепляют свои позиции.
…завдяки підтримці Росії.
> Ранее он заявил, что будь его воля, он бы запретил украинским политикам говорить на языковую тему, на темы религии и на тему межнациональных отношений. "Это очень тонкая, чувствительная сфера, где необходимо работать чистыми руками с глубоким знанием тем, вокруг которых ведутся дискуссии", - отметил Литвин.
Чудовий парадокс.
2009.03.13 | Арій.
Так і всі 140 національностей в Україні -
не меншість. НЕ можна ж їх так "ображати". Хай всі 140 будуть "більшістю". Крім того геїв і лесбіянок також меншістю називати не можна, бо це - страшна образа. Та й взагалі - заборонити слово "меншість" і видалити його зі словників, як неполіткоректне.2009.03.13 | nbd
Re: Так і всі 140 національностей в Україні -
Литвин звісно пристосовується, клеїть з себе "толераста", хоч перед росіянами це зовсім безглуздо. В них є досить своїх хлопців. Але на жаль, Литвин знає, про що говорить: фактично нацменшиною в Україні є не росіяни, а українці. А на Сході України місцева влада ПР вже взагалі не сприймає саме поняття "українець", замінивши його на "російськомовний". А такі "толерастні" висловлювання нібито українських політиків тільки погіршують становище. Ганьба зрадникам українського народу!2009.03.13 | Арій.
В дійсності я, скажімо, не проти суті сказаного
Литвиним. Тобто росіяни, та й інші національності не повинні би почувати себе меншістю (меншиною), а повинні вливатися в більшість, ставати патріотами України, боротись за неї, розвивати її, любити її. І такі, між іншим, є. Мій сусіда, наприклад. І я ні в якому разі не вважаю їх меншістю (хіба що тільки з тої точки зору, що патріотів взагалі у нас зараз меншість). Але Литвин пропонує почувати себе більшістю всім підряд, незалежно від патріотизму - в тому числі явним сепаратистам і ворогам України.Взагалі схоже, що він сканує грунт щодо можливості висування себе кандидатом в Президенти.
2009.03.13 | Scubo
Ара - ну ти й політкоректний "пропутнутий" укрнаціоналіст
Украинские нацианалисты за вассаединение с братским рассийским народам!2009.03.14 | Арій.
Шуба, ти хоч сам зрозумів, що написав?
2009.03.14 | Hadjibei
Литвин - це
типовий виродок укрсучполітики.2009.03.13 | Горицвіт
запретил би говорить, але сам говорить
Андреев А.В. пише:> Ранее он заявил, что будь его воля, он бы запретил украинским политикам говорить на языковую тему, на темы религии и на тему межнациональных отношений. "Это очень тонкая, чувствительная сфера, где необходимо работать чистыми руками с глубоким знанием тем, вокруг которых ведутся дискуссии", - отметил Литвин.
У нього глибокі знання, да. Що і видно з цього ж інтерв'ю. Приїхати в Крим, говорити там про мови і національності, але кримських татар не згадати, - це свідчення ще й чистих рук академіка і тонкого відчуття.
Взагалі, "заборонити говорити" - чудовий спосіб розв'язання суспільних проблем.
2009.03.13 | kotygoroshko
то він натякає, що раніше у нього це вже получалось
Горицвіт пише:> Взагалі, "заборонити говорити" - чудовий спосіб розв'язання суспільних проблем.
з Гонгадзе, наприклад
2009.03.13 | Чучхе
А нацбольшінство?
2009.03.13 | ziggy_freud
від слова нацбол. Літвін під ідейним впливом Лімонова
2009.03.13 | omela
Ну значить нацменшиною в Україні є українці-туземці
нехай тоді нададуть відповідний статус, пільги і права, або що.2009.03.13 | Мартинюк
Резонно
Не хочуть бути інші меншістю - добре ми побудемо , але з відповідним правами та привілеями... Як неяк їх багато , а ми ж одні!2009.03.13 | Адвокат ...
Ґєта праФФільна!
Мартинюк пише:> Не хочуть бути інші меншістю - добре ми побудемо , але з відповідним правами та привілеями... Як неяк їх багато , а ми ж одні!
Я тіко додам, що їх за-багато на нас одних. Тре згадать предтечу руSS-хвашизму, видатного україно-хвоба Достоєвскоґо: "Широк руSSкій чєловєк. Укоротіть нє ґрєх!"
2009.03.13 | Арій.
Ти сам хоч зрозумів, що написав?
2009.03.13 | igorg
Падло гебістське
2009.03.13 | kotygoroshko
щоб це зрозумітиЮ достатньо ввімкнути телевізор в новорічну ніч
на будь-який український телеканалабо "український" музичний телеканал у будь-яку пору року і годину доби
2009.03.17 | nbd
Re: щоб це зрозумітиЮ достатньо ввімкнути телевізор в новорічну
Ось ми і второпали суть справи, яка полягає в тому, що литвин та його однодумці плазують перед чужинськими нацменшинами та продають їм національні права українців, які в першу чергу полягають в тому щоб в Україні була українська влада, щоб етнічні українці у Верховній Раді та у владі взагалі складали не менший відсоток, ніж у загальній чисельності населення України. А для цього у виборчих списках усіх партій українців повинно бути не менше 80%. Тільки такий принцип формування влади буде відповідати умові дотримання національних прав українців. Слава Україні і ганьба тим українцям, які "здають" свої беззаперечні права!2009.03.17 | Пан Коцький
Тільки етнічне походження тут зовсім ні до чого...
2009.03.17 | nbd
Re: Литвин: Русские в Украине - не нацменьшинство (|)
Суть справи полягає в тому, що литвин та його однодумці плазують перед чужинськими нацменшинами та продають їм національні права українців, які в першу чергу полягають в тому щоб в Україні була українська влада, щоб етнічні українці у Верховній Раді та у владі взагалі складали не менший відсоток, ніж у загальній чисельності населення України. А для цього у виборчих списках усіх партій українців повинно бути не менше 80%. Тільки такий принцип формування влади буде відповідати умові дотримання національних прав українців. Слава Україні і ганьба тим українцям, які "здають" свої беззаперечні права!2009.03.17 | kapitan2r
Коли частина більше цілого
Як би сказав Жорж Мілославський: Ето новоє слово в науке і техніке!Не мішайте академіку формувавти нову теорію чисел у малоросійському варіанті.
2009.03.17 | BROTHER
Литвин нічого не тямить, закон має бути написаний однією мовою
Переклади можуть існувати акі завгодно НЕОФІЦІЙНІ, і в тому є сенс, бо це сприяє розумінню на побутовому рівні. Але ОФІЦІЙНЕ право має застосовуватися до всіх без винятку однією мовою, інакше неточність будь якого навіть самого кращого перекладу перетворить право на фарс.Чому б і справді Москві чи її агентам не перекласти вебсайт Ради на будь яку мову і зробити це за свої кошти самотужки, ми ж не можемо їм це заборонити. Але хай усвідомлюють, що такий переклад завжди буде довідковим. Силу закона буде мати тільки український варіант, і саме цей варіант буде використовуватися у правозастосуванні.
Я ніколи не забуду, як на іспиті з кримінального права я мав перекладати вислів "зрушила з місця у будь який спосіб" професорові з Харківської академії, бо він не розумів українську, а я вчив кримінальне право використовуючи виключно україномовні джерела (кодекси, коментарі тощо). То ж постійно в моєму мозку з'являлися слова і речення з тих українських джерел, бо мені їх переклад не потрібний. Так відбувається, наприклад, з дітьми, які від народження чують декілька мов, то вони просто не розрізняють їх на різні мови, а вважають, що це просто різні слова однієї мови щодо однакових речей - синоніми. Я не є перекладачем і переклав професорові дослівно, як зміг. Але у російськомовному варіанті, на якому ще з часів СРСР був розумівся той професор, існував інший вислів, в якому були інші слова і акценти, трохи інше тлумачення, яке ніколи, зрозуміло, не перекладалося з української, а було оригінально російськомовним.
То ж ми не порозумілися з тим професором через мої погані перекладацькі здібності і через його погану українську. Я й досі далеко не кожну думку можу точно перекласти з однієї мови на іншу, хоча володію декільками мовами. І я питався у професіоналів перекладачів, майже всі вони одностайні в тому, що переклад навіть самий гарний завжди трохи неточний, бо справа не в словах, а в думках, звичаях, вірі тощо.
Хай вчать українську! Жити в Україні і не знати мову, то є вже якесь розумове захворювання. Мені один єврей з Одеси казав, що проти української мови зазвичай виступають ті, хто до того не знав однієї мови - російської, а тепер не будуть знати ще й українську. "Не знав, не знав... та й забув." Тобто, виступаючи проти української мови, як єдиної державної, люди просто намагаються приховати свою тупість, свою нездібність вивчити ще одну мову, за якими б гаслами вони це не приховували. Таких людей я бачив закордоном багато, вони живуть в європах з америками і бразиліях, але не говорять мовою країни, де живуть. Придумують будь що, тіки б виправдати свою нездатність до навчання. Нема нічого поганого для росіянина, татарина або єврея в тому, що він знатиме, наприклад, китайську чи хінді - освічена людина скажуть про такого. А от українську їм знати не треба, бо то вже не є ознакою освіченості? Брехня! Точно так, знаючи українську крім своєї рідної мови, людина стає більш освіченою, розумнішою, інтелігентнішою.
Тому Литвин, кажучи, що перекладе вебсайт Ради, по суті говоре: "Тупоголові, я вам допоможу залишатися такими й надалі. Я ваш пастух, вівці. Я вам розтлумачу важку для вас українську мову." Одже, ця справа може й добра на побутовому рівні, але розрахована у перспективі на тих, хто НЕ ЗДАТЕН саме НЕ ЗДАТЕН вивчити українську достатньо для того, щоб читати та розуміти оригінальний вебсайт.
Саме про такі "добрі" наміри говорять, що ними встелений шлях дo пеклa! Литвин з одного боку наче допомогає, а з іншого робить людям ведміжу послугу. Чому б йому не сказати навпаки: "Люде, я знаю українську і вам допоможу її вивчити, бо не вважаю вас за бидло нездібне до елементарного навчання!" Чому б Москві у плані піклування і допомоги росіянам, які мешкають в Україні не організувати безкоштовні курси з української? Тому що все українське їй вороже, чи не так?
Моє особисте відношення до людей, які навіть не намагаються знати українську таке - вони просто тупі або ледащі.
P.S. Сам я отлично говорю по-русски в числе ещё двух-трёх языков и тем горжусь. А знанием (пусть и не идеальным) украинского языка, я горжусь вдвойне, ибо лет до 7-8 говорил исключительно по-русски, хотя и жил в Украине. Не вижу никаких проблем для человека, осилившего программу среднего образования, в том, чтобы читать, писать и говорить сносно по-украински. A вижу, что пан Литвин, сам знает украинский язык, но почему-то не хочет поделиться своим знанием с теми, кто ещё не успел его выучить. В этом вижу его отношение к нам, русскоязычным, как к быдлу, ибо такое отношение должно бы унижать способных к обучению людей. Пан Литвин, лучше помогите нам выучить украинский язык и при этом не забыть русский, как это заведено между добрыми соседями и уж тем более братьями, какими, я уверен, вы считаете русских и украинцев. Хватит нас противопоставлять друг другу.