що в поточній ситуації - схоже найкращий або взагалі єдиний раціональний вихід
чи я таки помиляюся і перелому не відбулося?
Відповіді
2009.03.23 | Микола Гудкович
Почистив гілку
2009.03.23 | DADDY
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
чесно кажучи, приємно було дізнатися про те, що московська делегація залишила конференцію напризволяще, не дочекавшись підписання офіційного документу - їх позиція абсолютно не була врахована. АЛЕ... не зовсім ясно що написано в підсумковому документі: чи є там чіткі зобов"язання європеїв чи просто декларації без жодних конкретних цифр та дат. А друге АЛЕ - це те,що кацапи все ж таки володіють вуглеводнями і якраз їх то і варто було ставити під контроль. Оскільки європеї не готові фінансувати їхні "потоки", то кацапам доцільно спровокувати ще одну "непрставку" газу Україною аби змусити Європу дати бабло на "потоки".
Таким чином, я вважаю, що вже зараз потрібно готуатися до чергової газової війни в незалежності віж того хто буде наступним президентом.
йдеться про те, що ми принаймні частково втрачаємо суверенітет в певних питаннях, і змушені будемо в разі реалізації цих планів узгоджувати дії з партнерами
чому? напевно тому, що погані господарі і ще гірші піарники
Абу пише:
> "здача" і подібні висловлювання
>
> йдеться про те, що ми принаймні частково втрачаємо суверенітет в певних питаннях, і змушені будемо в разі реалізації цих планів узгоджувати дії з партнерами
>
> чому? напевно тому, що погані господарі і ще гірші піарники
"Погані господарі" то є ключові слова.
Жоден PR не є в спромозі скомпенсувати некомпетентномті, корупції та елементарного браку капіталів.
за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ? це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної. і ніяких боргів не буде.
123 пише:
> Shooter пише:
> > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
>
> за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
Cаме так.
> це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
В реаліях якраз це смішно
Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/100 для того, щоб укр. труба існувала. Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
Shooter пише:
> 123 пише:
> > Shooter пише:
> > > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
> >
> > за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
>
> Cаме так.
>
> > це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
>
> В реаліях якраз це смішно
смішно коли нафтогаз купує газ за рубль, а продає за 50 коп. весь світ купує при цьому за 1,20 коп і чудово почувається.
> Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/10 для того, щоб укр. труба існувала.
я думаю, шо це неправда - бо труба існує вже багато років і є прибутковую при набагато меншій оплаті. нічого з нею не трапляється, модернізація відбувається поступово.
> Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
Якщо Україна отримуватиме за транзит стільки ж скільки і німці чи словаки чи хто там ще має труби - нічого жахливого не станеться.
123 пише:
> Shooter пише:
> > 123 пише:
> > > Shooter пише:
> > > > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
> > >
> > > за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
> >
> > Cаме так.
> >
> > > це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
> >
> > В реаліях якраз це смішно
>
> смішно коли нафтогаз купує газ за рубль, а продає за 50 коп. весь світ купує при цьому за 1,20 коп і чудово почувається.
Ви ж розумієте про що я. На Заході середній "кінцевий споживач" має "чистими" 3-4 тис. євро на місяць на сім'ю. В нас - 800-900?
Тому, нажаль, наші споживачі ще "фізично" нездатні платити ціну, дорожчу за німецьку.
> > Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/10 для того, щоб укр. труба існувала.
>
> я думаю, шо це неправда - бо труба існує вже багато років і є прибутковую при набагато меншій оплаті. нічого з нею не трапляється, модернізація відбувається поступово.
Думати воно завжди добре , але віднайдіть статтю екс-спеца з Нафтогазу, публіковану навіть в тому ж ДТ після підписання цьогоічних "доленосних угод" з газу - там все з "калькулятором" показано. У принципі, у нас ціна за транспорт би мала бути ще вища, ніж на Заході - через суттєво вищу "ціну на гроші".
> > Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
>
> Якщо Україна отримуватиме за транзит стільки ж скільки і німці чи словаки чи хто там ще має труби - нічого жахливого не станеться.
Потрібно більше - то раз. По-друге, в порівняні з існуючою ситуацією ціна 1000 кубів стане на таких 30-40 доларів дорожча. Я не кажу, що цього не потрібно прагнути, і що рано чи пізно така ціна не буде, проте за один раз на стільки підвищити ціну, та ще й при сьогднішній "горбатій" системі, коли Газпром продає газ на зах, а не східних кордонах України, буде навряд чи можливо.
2009.03.23 | Max
Re: вибирайте між продати та віддати задурно Газпрому
Shooter пише:
> тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
Деяким тут присутнім "шапко-закидайним" патріотам цього не зрозуміти.
Не "ми" змушені, а Юлька-газова-вароффка-гебешниця віддає газопр
газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
Фільософьске питання: Як саме стикується незалежність з відданям стратегічної галузі (неважливо кому)?
Shooter пише:
> Що тепер ми змушені продавати трубу на Захід, щоб не подарувати її Росії?
>
> В нормальній ситуації цього, в принципі, можна би було уникнути.
Sych пише:
> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
В тому то й проблема. Напевно, продавати треба, але в добрі руки, не тим євро-социкам (бо здадуть нас Ерефії з усім реманентом вкупі).
Re: Так ви ж начебто погоджувалися з відданям ГТС Європі?
Моя думка така: продати (частково чи повністю) -- ТАК.
Але не ЄССР-ові.
2009.03.23 | Shooter
Юлька-газова-вароффка
Sych пише:
> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
Вона вже загамнилася - коли, дефакто, за "смерть Фірташа" почала акуратненько пакувати українську ГТС як дарунок для Росії.
> Фільософьске питання: Як саме стикується незалежність з відданям стратегічної галузі (неважливо кому)?
Якщо GDP/GNI на душу населення тисяч так 30 - то такий хід є нерозумним.
Якщо цей показник в 10 разів менший, і є загроза взагалі втрати цієї стратегічної галузі, де-факто, задурно - то розумним є отримати під неї інвестиції та зберегти частковий контроль.
Заодне принагідно нагадаю, що за Ющенка-пасічника та Івченка-"нєпрафєсіонала" подібної загрози не було. Через дємона Фіртша та ціну на газ в Україні.
> Shooter пише:
> > Що тепер ми змушені продавати трубу на Захід, щоб не подарувати її Росії?
> >
> > В нормальній ситуації цього, в принципі, можна би було уникнути.
2009.03.24 | Михайло Свистович
Re: Не "ми" змушені, а Юлька-газова-вароффка-гебешниця віддає газопр
Sych пише:
> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
Могла, але вона чинить так, як це їй вигідно (а вигода її - влада і побільше), і Путін також це все бачить. Тому, на моє глибоке переконання, ставитиме на Януковича, а Юлю просто поюзує. Якщо і робить щось для неї, то в обмін на щось дуже конкретне.
2009.03.23 | Max
Re: То що, проект "Україна" згортається? Всі "за"?
Ні, але він потребує корекції. Потрібно врівноважувати власні амбіції із своїми силами.
В мемурах Лі Кван Ю (перший і довголітній прем'єр Сингапуру) автор розповідає, як після несподіваного отримання незалежности вони мусіли терміново шукати іноземних інвесторів (UK&USA), аби якось втримати господарку бідного тоді Сингапуру на поверхні і не дати поглинути його Малайзії чи Індонезії.
Десь в такому становищі ми нині, прикро лише, що то по 17 роках незалежного існування. Кільканадцять років псу під хвіст...
ага, потім сінгапуряні збагнули що треба вчити english
і будувати аеропорти, офісні хмарочоси з кондиціонерами і супершвидкісними лініями звязку, корегувати законодавство в напрямку найбільшого сприяння підприємництву, вводити чесний арбітраж в бізнесових справах, тощо
але сінгапур завжди залишиться на другому плані, як найбільш омріяна теріторія для ведення бізнесу після ВСІХ англомовних країн з англосаксонскою культурою
отже нам треба зрозуміти:
Україна потенційно може бути краще Сінгапуру але до англосаксонского рівня нам треба буде придумати щось дійсно нове і незвичайне
в нас на те є потенціал англомовних українців з англосаксонських країн
Сергій Кабуд пише:
> і будувати аеропорти, офісні хмарочоси з кондиціонерами і супершвидкісними лініями звязку, корегувати законодавство в напрямку найбільшого сприяння підприємництву, вводити чесний арбітраж в бізнесових справах, тощо
>
> але сінгапур завжди залишитєся на другом,у плані як найбільш омріяна теріторія для ведення бізнесу
>
> після ВСІХ англомовних країн з англосаксонскою культурою
> ...
Тут Ви помиляєтесь, Синґапур давно вже залишив позаду більшість англомовних країн у цих аспектах. І це навіть не той випадок, коли "учень" перевершив "учителя", але радше тому, що >90% громадян є китайського походження, з багатовіковим хистом до ведення бізнесу в різних країнах південно-східної Азії. Щоправда, правдивої демократії в Синґапурі як не було, так і нема. Причина, НМД, та сама...
у 2005 тут була стаття підписана Петро Тарасевич про це
писав чувак який розглядав куди хайтекове виробництво переносити
із Пуерто-Ріко, бо латиноси не здатні робити тонкі речі.
СІнгапур не зважаючи на всі льготи, які уряд надавав інвесторам
(там такі речі що важко уявити: напруиклад вони за свій кошт вчать спеціалістрів в США для фірми, дають серєозні знижки з податків на нові патенти, тощо)
не підійшов.
Ірландія виграла конкурс саме тому що англосакси:
краще розуміють головного споживача який в світі є англосаксом
це світ англосаксів))) і це ще на століття так.
2009.03.23 | 123
прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
вони дадуть гроші на модернізацію (не знаю, наскільки вона потрібна - система нормально працює, її постійно модернізують, наскільки мені відомо), взамін одержать можливість розуміти - що відбувається в нашому газовому хозяйстві, і, крім того, гарантується виведення оператора в окрему особу. це означає, що грошима за транзит більше не будуть компенсувати дорогий газ для населення та Ахмєтова. транспортування газу стане прибутковим бізнесом, який платитиме податки і матиме прибуток - з якого повертатиме кредит на модернізацію.
таким чином, європейські компанії отримають замовлення на модернізацію, європейські споживачі отримають гарантію того що труба в належному стані - як технічному, так і організаційному, європейські банки дадуть кредити гарантовано прибутковому бізнесу. українці отримають гарантовано прибуткову трубу, яка працює належним чином. всі виграють - крім Ахмєтова та інших фанатів газу по ціні, меншій ніж ціна його закупівлі/видобування.
Re: прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
Боровик пише:
> А при чому тут Ахметов? Може Ахметов не є чемною людиною, але і під вішалку газових собак він не дужу підходить.
при тому що я дуже сумніваюся, що він купує газ за ціною, вищою ніж ціна, за якою його купує нафтогаз в росії - а мав би. окрім цього ніяких претензій в мене до нього щодо газу нема
Re: прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
123 пише:
> Боровик пише:
> > А при чому тут Ахметов? Може Ахметов не є чемною людиною, але і під вішалку газових собак він не дужу підходить.
>
> при тому що я дуже сумніваюся, що він купує газ за ціною, вищою ніж ціна, за якою його купує нафтогаз в росії - а мав би. окрім цього ніяких претензій в мене до нього щодо газу нема
Та він взагалі майже все перевів з газу на інші види палива...
Re: росия все равно влезла без мыла - будет 3 (или первой) (л)
В России хотят еще одной конференции по украинской ГТС
Россия предлагает Евросоюзу и Украине заключить трехстороннее политическое соглашение о модернизации украинской газотранспортной системы. Об этом заявил в понедельник министр энергетики России Сергей Шматко.
Bestt пише:
> В России хотят еще одной конференции по украинской ГТС
А який сенс?
>Россия предлагает Евросоюзу и Украине заключить трехстороннее >политическое соглашение о модернизации украинской газотранспортной >системы.
Спочатку укласти тристоронню політичну угоду між Росією, Україною і Євросоюзом про модернізацію російської газотранспортної системи.
Он після перекриття Росією газу різні аварії чомусь почалися саме в Росії. Видно, все зношено дуже конкретно...
Bestt пише:
>если бы европейцы не просились кричать вслед уходящим москалям - >вернись я все прощу.. прости засранцев , погорячились, ненужна нам >Украина без вас.
НМД звичайна дипломатична ввічливість - ну не опускатися ж до їхнього рівня?
2009.03.23 | АБВГ
Россия начнет пересматривать принципы отношений со странами Евро
Видно, конкретно защемили. Подивіться очі Путіна під час прес-конференції, що пройшла сьогодні. Рідке задоволення.
Лякав, що Європа відніме трубу у України.
Лукашенко, мабуть, перелякався найбільше.
Що й білоруську трубу, передану батькою Путіну, Європа "стирить".
«Газета.Ru».
Россия начнет пересматривать принципы отношений со странами Евросоюза, если интересы Москвы будут игнорироваться. Об этом заявил премьер- министр России Владимир Путин на пресс-конференции в Сочи.
«Если интересы России будут игнорироваться, то мы также будем вынуждены начать пересматривать принципы наших отношений», - сказал премьер. «Очень бы хотелось, чтобы до этого дело не дошло», - подчеркнул Путин. Такое заявление он сделал в связи с принятой сегодня в Брюсселе декларацией между Украиной и Евросоюзом.
«Мне кажется, что документ, о котором мы сейчас говорим, является, как минимум, непродуманным и непрофессиональным», - сказал премьер, передает «Газета.Ru» со ссылкой на ИТАР-ТАСС.
Ряд положений совместной декларации Украины и ЕС, принятой по итогам международной инвестиционной конференции в Брюсселе, противоречат январским договоренностям Москвы и Киева. Об этом говорится в комментарии официального представителя МИД России Андрея Нестеренко, опубликованном на сайте МИД России.
«Ряд положений упомянутой совместной декларации, в частности, допускающей возможности роста тарифов на транспортировку природного газа, противоречат указанным долгосрочным договоренностям, могут привести к удорожанию стоимости газа для его украинских и европейских потребителей», - подчеркивает Нестеренко.
Он отметил, что принятая в Брюсселе декларация не учитывает соглашения и договоренности между Россией и Украиной в газовой сфере, в частности, по созданию Международного консорциума по развитию и управлению газотранспортной системы Украины. Тем самым, поставлена под угрозу идея создания данного Консорциума, направленная на укрепление энергетической безопасности Европы.
Украинская газотранспортная система, через которую осуществляется до 80% объема транзита российского природного газа в Европу, технологически взаимосвязана с газотранспортной системой России. Поэтому любые несогласованные с российской стороной действия по ее модернизации приведут к росту технологических рисков и возможным сбоям в поставках природного газа на Украину и в Европу, добавил Нестеренко, передает «Газета.Ru».
2009.03.23 | АБВГ
Оба-на! Газпром перетворює Україну в вічного злодія! (/)
Газпром категорично проти продажу газу на кордоні з Україною
ВАТ «Газпром» виступає категорично проти продажу газу країнам - членам Європейського Союзу на кордоні з Україною.
Як передає власний кореспондент УНІАН у Брюсселі, про це заявив сьогодні на прес-конференції заступник голови правління ВАТ «Газпром» Валерій ГОЛУБЄВ.
АБВГ пише:
> Газпром категорично проти продажу газу на кордоні з Україною
>
> ВАТ «Газпром» виступає категорично проти продажу газу країнам - членам Європейського Союзу на кордоні з Україною.
В такій ситуації втрачається як в ціні, так і у сильному "важелі впливу" на Україну.
Але Заходу та ситуація є абсолютно вигідною - купівля на рос-укр кордоні та транспортування до зах. кордоу України "прозорим" оператором із "західною" співвласністю.
України.
Чим більше бізнес-інтересів Європи буде в Україні, тим більш європейською буде Україна.
Де будуть європейські скарби, там будуть і європейські думки і серце.
А де серце - там і голова...
2009.03.23 | Pavlo
Як зробити газ попятьдесят ? Купляти його на кордоні РФ.
Один покупець, один продавець, нате вам 50 баксів і до побачення.
ОК. Дякую. Я просто орієнтувався на назву документу зі ЗМІ.
2009.03.23 | kotygoroshko
я би був ще непроти ЧФ здати Європі на модернізацію
і Севастополь в оренду
2009.03.23 | Pavlo Z.
Цікавий документ:)
З боку ЄС - декларація про наміри (Європейська Комісія готова розглянути... розгляне можливість...)
З боку України - жорсткі зобов'язання ("Уряд України забезпечить... дозволить...надаватиме... гарантуватиме...)
Поки що важко оцінити в цілому - плюс, як на мене, той, що це - прецедент прямої міжнародної дії на подолання корупції в Україні. Нафтогаз дуже швидко стане на ноги, з труби Росія - ЄС перестануть сосати бабло наліво.
І хотілося б, щоб Європа не впала на задні лапки від рику газового Мішкі:).
та й на захист труби в разі потреби НАТО може ввести трубопровідну бригаду
Абу пише:
> по ступеню інтеграції і залучення нас в них і їх в нас
2009.03.24 | Shooter
Абсолютно
Лещенко на цю тему на УП пише:
Ще 13 березня президент Єврокомісії Хосе Мануель Баррозо направив спеціального листа до Тимошенко і Ющенка, де в жорсткому тоні попередив про їхню відповідальність за можливий зрив конференції.
"У мене відбулася з вами об'ємна дискусія з вами щодо заходів, які має прийняти Україна, якщо хоче залучити інвесторів для відновлення ГТС. Я дуже занепокоєний, що після тривалих переговорів досі неможливо погодити текст декларації, всупереч вашому зобов’язанню вжити всіх заходів напередодні конференції", – висловлював обурення Баррозо за дев'ять днів до проведення конференції.
"Дозвольте мені бути щирим: вимоги міжнародних фінансових інституцій більше не можна тримати в процесі обговорення. Якщо ці вимоги не будуть прийняті вами, Україна втратить можливість для значного вливання коштів до ГТС у критичний для вас момент, а ми будемо змушені відкласти конференцію. Я впевнений, що ви теж розумієте, що безцільно проводити захід без конкретного і ясного результату. Це ставить під ризик політичну і професійну репутацію посадовців України та ЄС", – писав Баррозо у своєму листі.
Головна суперечка стосувалася того, який статус матиме оператор української труби – нинішня дочка Нафтогазу "Укртрансгаз". Європа наполягала на його корпоратизації, створенні окремої від "Нафтогазу" компанії. Аргументи брюссельських фінансистів полягали в тому, що гроші, які "Укртрансгаз" отримуватиме від прокачки газу, мають гарантовано іти на розрахунок за кредитами, а не на збалансування дірок "Нафтогазу".
Аргументи Тимошенко також зрозумілі – "Укртрансгаз" є ключовим джерелом наповнення бюджету "Нафтогазу". І якщо гроші, отримані від транзиту, "Нафтогаз" буде змушений не брати до уваги, то для порятунку НАК уряду доведеться іти на непопулярні кроки – підвищувати тарифи на газ для населення.
Крім того, Тимошенко відстоювала точку зору, що відокремлення "Укртрансгазу" несе приховані ризики втрати державного контролю над трубою – на що вона обіцяла ніколи в житті не погоджуватися, коли ще в 2004 році виступила співавтором закону про заборону відчуження ГТС.
У підсумку в Брюссельську декларацію записали компромісне формулювання: "Уряд України забезпечить незалежність оператора ГТС України, що стосується його юридичної і організаційної форми".
Обурення Росії зрозуміле: якщо буде розірвано зв’язок "Нафтогазу" і "Укртрансгазу", то найбільш ліквідний актив сучасної України – труба – опиниться поза зоною досяжності для захоплення "Газпромом".
Говорячи спрощено, якщо "Нафтогаз" за спожитий газ не розраховуватиметься з Москвою, то там просто не буде важелів відібрати газопровідні активи. І так ламаються багато сценаріїв перехоплення контролю над українською ГТС, які з року в рік готують у Росії.
Плюс до цього Брюссельська декларація є болючим ударом по Південному і Північному потокам, на будівництво яких впродовж останніх років працювала вся російська влада. Ідеологія "потоків" захопила мозки російських чиновників. Під ці мега–проекти вони вже розписували не лише плани видобутку на Штокманському родовищі, але цілі соціальні програми. За рахунок цих грошей мали жити конкретні прошарки російського суспільства.
2009.03.24 | Irma
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
Как рассказал журналистам уполномоченный Президента по вопросам международной энергетической безопасности Богдан Соколовский, на модернизацию украинской ГТС потребуется от двух до семи лет и три миллиарда долларов. По словам Соколовского, модернизация предполагает, в частности, замену всего парка компрессорных станций, что поможет сделать транспортировку газа более прозрачной.
2009.03.24 | Shadow
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
Абу пише:
> що в поточній ситуації - схоже найкращий або взагалі єдиний раціональний вихід
> чи я таки помиляюся і перелому не відбулося?
Поправляю. Презик наш Ющенко понял, что у Юльки-тюльки-колбасы ему не выиграть в газовой войне, что таки да настал конец его сидению на трубе, и решил "так не доставайся же ты никому!". И согласился сделать газовые схемы более открытыми для Европы (так как Москву он не любит).
Что в принципе очень хорошо - коррупции там станет меньше. Москву я и сам не люблю. Дружить с Европой - это куда лучше, чем с москалями. Даже если это будет в форме "небольшой европейской коррупции" 8) Хаха. Их коррупция - это детский лепет, мы такое переживем лехко.
Опять же, за Юльку, которая не получит с "газа" $$$ мне тоже переживать резона нет. Хотя наверняка в тех 3 млрд есть отступные и Ющу, и Юльке. Все довольны и щасливы, кроме Вовы Пу.
2009.03.24 | Адвокат ...
Я поправлять не буду, а от Кролік-фронтовік, таки поправив (л)
Говорячи про реакцію Росії на цей підписаний документ, А.ЯЦЕНЮК зазначив, що її реакція є нормальною, оскільки Україною був підписаний “такий газовий контракт”, за яким “РФ де факто орендує українську трубу”. “І ті умови, які ми підписали (йдеться про Росію - УНІАН), абсолютно справедливо сьогодні ставляться росіянами як вимога до того, щоб погоджувати всі дії щодо української газотранспортної системи саме з РФ”, - додав А.ЯЦЕНЮК.
Відповіді
2009.03.23 | Микола Гудкович
Почистив гілку
2009.03.23 | DADDY
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
чесно кажучи, приємно було дізнатися про те, що московська делегація залишила конференцію напризволяще, не дочекавшись підписання офіційного документу - їх позиція абсолютно не була врахована. АЛЕ... не зовсім ясно що написано в підсумковому документі: чи є там чіткі зобов"язання європеїв чи просто декларації без жодних конкретних цифр та дат. А друге АЛЕ - це те,що кацапи все ж таки володіють вуглеводнями і якраз їх то і варто було ставити під контроль. Оскільки європеї не готові фінансувати їхні "потоки", то кацапам доцільно спровокувати ще одну "непрставку" газу Україною аби змусити Європу дати бабло на "потоки".Таким чином, я вважаю, що вже зараз потрібно готуатися до чергової газової війни в незалежності віж того хто буде наступним президентом.
2009.03.23 | samopal
Re: поправте
.2009.03.23 | Pavlo Z.
якість класна!:)
2009.03.23 | Shooter
Потоки вирішуються набагто простіше
Купівля Заходом газу в Росії на укр/рос кордоні та "представлення" Заходу в укр. трубі.2009.03.23 | Чучхе
Тут найкращий лакмус - російська реакція
2009.03.24 | Пан Коцький
Re: Тут найкращий лакмус - російська реакція
2009.03.24 | Чучхе
Судячи по сьогоднішній КП - ми в плюсах (л)
http://kp.ru/daily/24265/461777/2009.03.23 | Микола Гудкович
Ні. Тимошенко заспокоїла Москву (л)
http://www.unian.net/ukr/news/news-307240.html
2009.03.23 | ak1001
о. теперь все в порядке. а я уж подумал шо
Тимошенко "перевоспиталась"2009.03.23 | 123
яка є необхідність віддавати комусь трубу?
мені це важко зрозуміти.2009.03.23 | Абу
ну, це швидше метафора, фігура мовлення
"здача" і подібні висловлюванняйдеться про те, що ми принаймні частково втрачаємо суверенітет в певних питаннях, і змушені будемо в разі реалізації цих планів узгоджувати дії з партнерами
чому? напевно тому, що погані господарі і ще гірші піарники
2009.03.23 | Max
Re: ну, це швидше метафора, фігура мовлення
Абу пише:> "здача" і подібні висловлювання
>
> йдеться про те, що ми принаймні частково втрачаємо суверенітет в певних питаннях, і змушені будемо в разі реалізації цих планів узгоджувати дії з партнерами
>
> чому? напевно тому, що погані господарі і ще гірші піарники
"Погані господарі" то є ключові слова.
Жоден PR не є в спромозі скомпенсувати некомпетентномті, корупції та елементарного браку капіталів.
2009.03.23 | Shooter
вибирайте між продати та віддати задурно Газпрому
тоді, надіюсь, буде зрозуміліше2009.03.23 | 123
там нема не про віддати, не про продати, нмд
Shooter пише:> тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ? це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної. і ніяких боргів не буде.
2009.03.23 | Shooter
Re: там нема не про віддати, не про продати, нмд
123 пише:> Shooter пише:
> > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
>
> за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
Cаме так.
> це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
В реаліях якраз це смішно
Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/100 для того, щоб укр. труба існувала. Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
2009.03.23 | 123
Re: там нема не про віддати, не про продати, нмд
Shooter пише:> 123 пише:
> > Shooter пише:
> > > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
> >
> > за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
>
> Cаме так.
>
> > це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
>
> В реаліях якраз це смішно
смішно коли нафтогаз купує газ за рубль, а продає за 50 коп. весь світ купує при цьому за 1,20 коп і чудово почувається.
> Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/10 для того, щоб укр. труба існувала.
я думаю, шо це неправда - бо труба існує вже багато років і є прибутковую при набагато меншій оплаті. нічого з нею не трапляється, модернізація відбувається поступово.
> Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
Якщо Україна отримуватиме за транзит стільки ж скільки і німці чи словаки чи хто там ще має труби - нічого жахливого не станеться.
2009.03.23 | Shooter
Re: там нема не про віддати, не про продати, нмд
123 пише:> Shooter пише:
> > 123 пише:
> > > Shooter пише:
> > > > тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
> > >
> > > за які-такі дєла треба віддати Газпрому? за борги за газ?
> >
> > Cаме так.
> >
> > > це смішно - треба просто продавати куплений у Газпрому газ споживачам за ціною, не нижчою закупівельної.
> >
> > В реаліях якраз це смішно
>
> смішно коли нафтогаз купує газ за рубль, а продає за 50 коп. весь світ купує при цьому за 1,20 коп і чудово почувається.
Ви ж розумієте про що я. На Заході середній "кінцевий споживач" має "чистими" 3-4 тис. євро на місяць на сім'ю. В нас - 800-900?
Тому, нажаль, наші споживачі ще "фізично" нездатні платити ціну, дорожчу за німецьку.
> > Більше того - саме з трубою на Захід є нюанс: специ кажуть, що транспорт має бути 5-6 доларів за 1000/10 для того, щоб укр. труба існувала.
>
> я думаю, шо це неправда - бо труба існує вже багато років і є прибутковую при набагато меншій оплаті. нічого з нею не трапляється, модернізація відбувається поступово.
Думати воно завжди добре , але віднайдіть статтю екс-спеца з Нафтогазу, публіковану навіть в тому ж ДТ після підписання цьогоічних "доленосних угод" з газу - там все з "калькулятором" показано. У принципі, у нас ціна за транспорт би мала бути ще вища, ніж на Заході - через суттєво вищу "ціну на гроші".
> > Як Ви розумієте, сьогодні таку ціну Україні ніхто не заплатить. А якщо Україна сильно наполягатиме - то за 5 років можна в трубі можна буде влаштовувати спортзмагання.
>
> Якщо Україна отримуватиме за транзит стільки ж скільки і німці чи словаки чи хто там ще має труби - нічого жахливого не станеться.
Потрібно більше - то раз. По-друге, в порівняні з існуючою ситуацією ціна 1000 кубів стане на таких 30-40 доларів дорожча. Я не кажу, що цього не потрібно прагнути, і що рано чи пізно така ціна не буде, проте за один раз на стільки підвищити ціну, та ще й при сьогднішній "горбатій" системі, коли Газпром продає газ на зах, а не східних кордонах України, буде навряд чи можливо.
2009.03.23 | Max
Re: вибирайте між продати та віддати задурно Газпрому
Shooter пише:> тоді, надіюсь, буде зрозуміліше
Деяким тут присутнім "шапко-закидайним" патріотам цього не зрозуміти.
2009.03.23 | Sych
І ви не вірите що можна таки дати собі раду?
2009.03.23 | Max
Re: І ви не вірите що можна таки дати собі раду?
Могли би дати раду. В принципі.Але для цього потрібна інакша Україна. Така, яку актуально маємо, сама ради не дасть (і не тільки з ГТС).
Країна, яка очевидно неспроможна жити своїм розумом, має жити чужим. Дай бог, аби він не був кремлівський.
2009.03.23 | Sych
То що, проект "Україна" згортається? Всі "за"?
2009.03.23 | DADDY
проект "Україна" інує виключно в луб"янських мізках
Для всіх решта була, є і буде наша Батьківщина - Україна.Аби забути про "проект" повторюйте це твердження як мантру вранці і ввечорі. Може допоможе.
2009.03.23 | Sych
То ви таки проти здання ГТС?
2009.03.23 | DADDY
Передача ГТС заборонена законом-цим все сказано
2009.03.23 | Sych
Одне не розумію: як це Юлька-гебешниця зробила такий позитив
для України?2009.03.23 | Shooter
Позитив в чому саме?
Що тепер ми змушені продавати трубу на Захід, щоб не подарувати її Росії?В нормальній ситуації цього, в принципі, можна би було уникнути.
2009.03.23 | Sych
Не "ми" змушені, а Юлька-газова-вароффка-гебешниця віддає газопр
газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?Фільософьске питання: Як саме стикується незалежність з відданям стратегічної галузі (неважливо кому)?
Shooter пише:
> Що тепер ми змушені продавати трубу на Захід, щоб не подарувати її Росії?
>
> В нормальній ситуації цього, в принципі, можна би було уникнути.
2009.03.23 | Max
Головне питання: в чиї руки.
Sych пише:> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
В тому то й проблема. Напевно, продавати треба, але в добрі руки, не тим євро-социкам (бо здадуть нас Ерефії з усім реманентом вкупі).
2009.03.23 | Sych
Так ви ж начебто погоджувалися з відданям ГТС Європі?
2009.03.23 | Max
Re: Так ви ж начебто погоджувалися з відданям ГТС Європі?
Моя думка така: продати (частково чи повністю) -- ТАК.Але не ЄССР-ові.
2009.03.23 | Shooter
Юлька-газова-вароффка
Sych пише:> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
Вона вже загамнилася - коли, дефакто, за "смерть Фірташа" почала акуратненько пакувати українську ГТС як дарунок для Росії.
> Фільософьске питання: Як саме стикується незалежність з відданям стратегічної галузі (неважливо кому)?
Якщо GDP/GNI на душу населення тисяч так 30 - то такий хід є нерозумним.
Якщо цей показник в 10 разів менший, і є загроза взагалі втрати цієї стратегічної галузі, де-факто, задурно - то розумним є отримати під неї інвестиції та зберегти частковий контроль.
Заодне принагідно нагадаю, що за Ющенка-пасічника та Івченка-"нєпрафєсіонала" подібної загрози не було. Через дємона Фіртша та ціну на газ в Україні.
> Shooter пише:
> > Що тепер ми змушені продавати трубу на Захід, щоб не подарувати її Росії?
> >
> > В нормальній ситуації цього, в принципі, можна би було уникнути.
2009.03.24 | Михайло Свистович
Re: Не "ми" змушені, а Юлька-газова-вароффка-гебешниця віддає газопр
Sych пише:> газопровід правильним соціял-демократичним пацанам з Європи. А могла б і загамнитись, сука гебешницька. Нє?
Могла, але вона чинить так, як це їй вигідно (а вигода її - влада і побільше), і Путін також це все бачить. Тому, на моє глибоке переконання, ставитиме на Януковича, а Юлю просто поюзує. Якщо і робить щось для неї, то в обмін на щось дуже конкретне.
2009.03.23 | Max
Re: То що, проект "Україна" згортається? Всі "за"?
Ні, але він потребує корекції. Потрібно врівноважувати власні амбіції із своїми силами.В мемурах Лі Кван Ю (перший і довголітній прем'єр Сингапуру) автор розповідає, як після несподіваного отримання незалежности вони мусіли терміново шукати іноземних інвесторів (UK&USA), аби якось втримати господарку бідного тоді Сингапуру на поверхні і не дати поглинути його Малайзії чи Індонезії.
Десь в такому становищі ми нині, прикро лише, що то по 17 роках незалежного існування. Кільканадцять років псу під хвіст...
2009.03.24 | Сергій Кабуд
ага, потім сінгапуряні збагнули що треба вчити english
і будувати аеропорти, офісні хмарочоси з кондиціонерами і супершвидкісними лініями звязку, корегувати законодавство в напрямку найбільшого сприяння підприємництву, вводити чесний арбітраж в бізнесових справах, тощоале сінгапур завжди залишиться на другому плані, як найбільш омріяна теріторія для ведення бізнесу після ВСІХ англомовних країн з англосаксонскою культурою
отже нам треба зрозуміти:
Україна потенційно може бути краще Сінгапуру але до англосаксонского рівня нам треба буде придумати щось дійсно нове і незвичайне
в нас на те є потенціал англомовних українців з англосаксонських країн
2009.03.24 | Пан Коцький
Так, але не зовсім...
Сергій Кабуд пише:> і будувати аеропорти, офісні хмарочоси з кондиціонерами і супершвидкісними лініями звязку, корегувати законодавство в напрямку найбільшого сприяння підприємництву, вводити чесний арбітраж в бізнесових справах, тощо
>
> але сінгапур завжди залишитєся на другом,у плані як найбільш омріяна теріторія для ведення бізнесу
>
> після ВСІХ англомовних країн з англосаксонскою культурою
> ...
Тут Ви помиляєтесь, Синґапур давно вже залишив позаду більшість англомовних країн у цих аспектах. І це навіть не той випадок, коли "учень" перевершив "учителя", але радше тому, що >90% громадян є китайського походження, з багатовіковим хистом до ведення бізнесу в різних країнах південно-східної Азії. Щоправда, правдивої демократії в Синґапурі як не було, так і нема. Причина, НМД, та сама...
Деякя статистика ось тут:
http://www.heritage.org/index/ranking.aspx
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2004rank.html
2009.03.24 | Сергій Кабуд
у 2005 тут була стаття підписана Петро Тарасевич про це
писав чувак який розглядав куди хайтекове виробництво переноситиіз Пуерто-Ріко, бо латиноси не здатні робити тонкі речі.
СІнгапур не зважаючи на всі льготи, які уряд надавав інвесторам
(там такі речі що важко уявити: напруиклад вони за свій кошт вчать спеціалістрів в США для фірми, дають серєозні знижки з податків на нові патенти, тощо)
не підійшов.
Ірландія виграла конкурс саме тому що англосакси:
краще розуміють головного споживача який в світі є англосаксом
це світ англосаксів))) і це ще на століття так.
2009.03.23 | 123
прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
вони дадуть гроші на модернізацію (не знаю, наскільки вона потрібна - система нормально працює, її постійно модернізують, наскільки мені відомо), взамін одержать можливість розуміти - що відбувається в нашому газовому хозяйстві, і, крім того, гарантується виведення оператора в окрему особу. це означає, що грошима за транзит більше не будуть компенсувати дорогий газ для населення та Ахмєтова. транспортування газу стане прибутковим бізнесом, який платитиме податки і матиме прибуток - з якого повертатиме кредит на модернізацію.таким чином, європейські компанії отримають замовлення на модернізацію, європейські споживачі отримають гарантію того що труба в належному стані - як технічному, так і організаційному, європейські банки дадуть кредити гарантовано прибутковому бізнесу. українці отримають гарантовано прибуткову трубу, яка працює належним чином. всі виграють - крім Ахмєтова та інших фанатів газу по ціні, меншій ніж ціна його закупівлі/видобування.
може я щось не розумію, звісно.
2009.03.23 | Боровик
Re: прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
А при чому тут Ахметов? Може Ахметов не є чемною людиною, але і під вішалку газових собак він не дужу підходить.2009.03.23 | 123
Re: прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
Боровик пише:> А при чому тут Ахметов? Може Ахметов не є чемною людиною, але і під вішалку газових собак він не дужу підходить.
при тому що я дуже сумніваюся, що він купує газ за ціною, вищою ніж ціна, за якою його купує нафтогаз в росії - а мав би. окрім цього ніяких претензій в мене до нього щодо газу нема
2009.03.24 | Боровик
Re: прочитав текст... нмд нічого військового там нема.
123 пише:> Боровик пише:
> > А при чому тут Ахметов? Може Ахметов не є чемною людиною, але і під вішалку газових собак він не дужу підходить.
>
> при тому що я дуже сумніваюся, що він купує газ за ціною, вищою ніж ціна, за якою його купує нафтогаз в росії - а мав би. окрім цього ніяких претензій в мене до нього щодо газу нема
Та він взагалі майже все перевів з газу на інші види палива...
2009.03.23 | Pavlo Z.
Текст цей: (л)? Чи інший?
http://www.president.gov.ua/news/13255.htmlДякую:).
2009.03.23 | Bestt
Re: росия все равно влезла без мыла - будет 3 (или первой) (л)
В России хотят еще одной конференции по украинской ГТСРоссия предлагает Евросоюзу и Украине заключить трехстороннее политическое соглашение о модернизации украинской газотранспортной системы. Об этом заявил в понедельник министр энергетики России Сергей Шматко.
http://obkom.net.ua/news/2009-03-23/1805.shtml
2009.03.23 | 123
мождернізація - це якійсь очевидний евфемізм
всі розуміють його сенс - і ЄС, і Раша, і наші чиновники. лише ми не розуміємо2009.03.23 | Pavlo
Ага, типу "оптимізації".
2009.03.23 | GreyWraith
А хай наші дадуть зустрічну пропозицію
Bestt пише:> В России хотят еще одной конференции по украинской ГТС
А який сенс?
>Россия предлагает Евросоюзу и Украине заключить трехстороннее >политическое соглашение о модернизации украинской газотранспортной >системы.
Спочатку укласти тристоронню політичну угоду між Росією, Україною і Євросоюзом про модернізацію російської газотранспортної системи.
Он після перекриття Росією газу різні аварії чомусь почалися саме в Росії. Видно, все зношено дуже конкретно...
2009.03.23 | Bestt
Re: было б смешно
если бы европейцы не просились кричать вслед уходящим москалям - вернись я все прощу.. прости засранцев , погорячились, ненужна нам Украина без вас.2009.03.23 | GreyWraith
Щось не дуже вони схожі на господарів становища (л)
Вже шантажують:http://korrespondent.net/russia/781500
Bestt пише:
>если бы европейцы не просились кричать вслед уходящим москалям - >вернись я все прощу.. прости засранцев , погорячились, ненужна нам >Украина без вас.
НМД звичайна дипломатична ввічливість - ну не опускатися ж до їхнього рівня?
2009.03.23 | АБВГ
Россия начнет пересматривать принципы отношений со странами Евро
Видно, конкретно защемили. Подивіться очі Путіна під час прес-конференції, що пройшла сьогодні. Рідке задоволення.Лякав, що Європа відніме трубу у України.
Лукашенко, мабуть, перелякався найбільше.
Що й білоруську трубу, передану батькою Путіну, Європа "стирить".
«Газета.Ru».
Россия начнет пересматривать принципы отношений со странами Евросоюза, если интересы Москвы будут игнорироваться. Об этом заявил премьер- министр России Владимир Путин на пресс-конференции в Сочи.
«Если интересы России будут игнорироваться, то мы также будем вынуждены начать пересматривать принципы наших отношений», - сказал премьер. «Очень бы хотелось, чтобы до этого дело не дошло», - подчеркнул Путин. Такое заявление он сделал в связи с принятой сегодня в Брюсселе декларацией между Украиной и Евросоюзом.
«Мне кажется, что документ, о котором мы сейчас говорим, является, как минимум, непродуманным и непрофессиональным», - сказал премьер, передает «Газета.Ru» со ссылкой на ИТАР-ТАСС.
Ряд положений совместной декларации Украины и ЕС, принятой по итогам международной инвестиционной конференции в Брюсселе, противоречат январским договоренностям Москвы и Киева. Об этом говорится в комментарии официального представителя МИД России Андрея Нестеренко, опубликованном на сайте МИД России.
«Ряд положений упомянутой совместной декларации, в частности, допускающей возможности роста тарифов на транспортировку природного газа, противоречат указанным долгосрочным договоренностям, могут привести к удорожанию стоимости газа для его украинских и европейских потребителей», - подчеркивает Нестеренко.
Он отметил, что принятая в Брюсселе декларация не учитывает соглашения и договоренности между Россией и Украиной в газовой сфере, в частности, по созданию Международного консорциума по развитию и управлению газотранспортной системы Украины. Тем самым, поставлена под угрозу идея создания данного Консорциума, направленная на укрепление энергетической безопасности Европы.
Украинская газотранспортная система, через которую осуществляется до 80% объема транзита российского природного газа в Европу, технологически взаимосвязана с газотранспортной системой России. Поэтому любые несогласованные с российской стороной действия по ее модернизации приведут к росту технологических рисков и возможным сбоям в поставках природного газа на Украину и в Европу, добавил Нестеренко, передает «Газета.Ru».
2009.03.23 | АБВГ
Оба-на! Газпром перетворює Україну в вічного злодія! (/)
Газпром категорично проти продажу газу на кордоні з УкраїноюВАТ «Газпром» виступає категорично проти продажу газу країнам - членам Європейського Союзу на кордоні з Україною.
Як передає власний кореспондент УНІАН у Брюсселі, про це заявив сьогодні на прес-конференції заступник голови правління ВАТ «Газпром» Валерій ГОЛУБЄВ.
Провокують нас на злодійства...
2009.03.23 | Shooter
Ось-ось
АБВГ пише:> Газпром категорично проти продажу газу на кордоні з Україною
>
> ВАТ «Газпром» виступає категорично проти продажу газу країнам - членам Європейського Союзу на кордоні з Україною.
В такій ситуації втрачається як в ціні, так і у сильному "важелі впливу" на Україну.
Але Заходу та ситуація є абсолютно вигідною - купівля на рос-укр кордоні та транспортування до зах. кордоу України "прозорим" оператором із "західною" співвласністю.
2009.03.23 | АБВГ
Таким чином даний крок - стрибок в Європу для
України.Чим більше бізнес-інтересів Європи буде в Україні, тим більш європейською буде Україна.
Де будуть європейські скарби, там будуть і європейські думки і серце.
А де серце - там і голова...
2009.03.23 | Pavlo
Як зробити газ попятьдесят ? Купляти його на кордоні РФ.
Один покупець, один продавець, нате вам 50 баксів і до побачення.2009.03.23 | Shooter
Ужгородський досвід?
2009.03.23 | kotygoroshko
о! то Росії піздєц
Pavlo пише:> Один покупець, один продавець, нате вам 50 баксів і до побачення.
кінчиться цирк з вічними боргами, які є 100% обов*язковою умовою неперегляду вартості аренди землі під Чорноморський Флот
2009.03.23 | ak1001
де-факто крім визнання того що в України нема грошей
на утримання та модернізацію української ГТСот здається крім цього поки нічого де-факто "не произошло"
а декларація вона поки що декларація - без справ пусті слова
2009.03.23 | Pavlo Z.
Хто підкаже лінк на текст Декларації? Дякую:)
Бо я зміг знайти тільки текст Спільної Заяви:(2009.03.23 | Sych
Комерційні документи розголошенню не підлягають.
2009.03.23 | Shooter
Це одне і те ж
Declaration = заява2009.03.23 | Pavlo Z.
ОК. Дякую. Я просто орієнтувався на назву документу зі ЗМІ.
2009.03.23 | kotygoroshko
я би був ще непроти ЧФ здати Європі на модернізацію
і Севастополь в оренду2009.03.23 | Pavlo Z.
Цікавий документ:)
З боку ЄС - декларація про наміри (Європейська Комісія готова розглянути... розгляне можливість...)З боку України - жорсткі зобов'язання ("Уряд України забезпечить... дозволить...надаватиме... гарантуватиме...)
Поки що важко оцінити в цілому - плюс, як на мене, той, що це - прецедент прямої міжнародної дії на подолання корупції в Україні. Нафтогаз дуже швидко стане на ноги, з труби Росія - ЄС перестануть сосати бабло наліво.
І хотілося б, щоб Європа не впала на задні лапки від рику газового Мішкі:).
2009.03.23 | ak1001
так ото ж. це пустопорожня деклярація поки що
а крім того з української сторони на ній підпис Тимошенко який коштує 0 грн 0 копійок2009.03.24 | Абу
моє імхо-2. В разі виконанні ця штука круче НАТО
по ступеню інтеграції і залучення нас в них і їх в нас2009.03.24 | observеr
100%
та й на захист труби в разі потреби НАТО може ввести трубопровідну бригадуАбу пише:
> по ступеню інтеграції і залучення нас в них і їх в нас
2009.03.24 | Shooter
Абсолютно
Лещенко на цю тему на УП пише:Ще 13 березня президент Єврокомісії Хосе Мануель Баррозо направив спеціального листа до Тимошенко і Ющенка, де в жорсткому тоні попередив про їхню відповідальність за можливий зрив конференції.
"У мене відбулася з вами об'ємна дискусія з вами щодо заходів, які має прийняти Україна, якщо хоче залучити інвесторів для відновлення ГТС. Я дуже занепокоєний, що після тривалих переговорів досі неможливо погодити текст декларації, всупереч вашому зобов’язанню вжити всіх заходів напередодні конференції", – висловлював обурення Баррозо за дев'ять днів до проведення конференції.
"Дозвольте мені бути щирим: вимоги міжнародних фінансових інституцій більше не можна тримати в процесі обговорення. Якщо ці вимоги не будуть прийняті вами, Україна втратить можливість для значного вливання коштів до ГТС у критичний для вас момент, а ми будемо змушені відкласти конференцію. Я впевнений, що ви теж розумієте, що безцільно проводити захід без конкретного і ясного результату. Це ставить під ризик політичну і професійну репутацію посадовців України та ЄС", – писав Баррозо у своєму листі.
Головна суперечка стосувалася того, який статус матиме оператор української труби – нинішня дочка Нафтогазу "Укртрансгаз". Європа наполягала на його корпоратизації, створенні окремої від "Нафтогазу" компанії. Аргументи брюссельських фінансистів полягали в тому, що гроші, які "Укртрансгаз" отримуватиме від прокачки газу, мають гарантовано іти на розрахунок за кредитами, а не на збалансування дірок "Нафтогазу".
Аргументи Тимошенко також зрозумілі – "Укртрансгаз" є ключовим джерелом наповнення бюджету "Нафтогазу". І якщо гроші, отримані від транзиту, "Нафтогаз" буде змушений не брати до уваги, то для порятунку НАК уряду доведеться іти на непопулярні кроки – підвищувати тарифи на газ для населення.
Крім того, Тимошенко відстоювала точку зору, що відокремлення "Укртрансгазу" несе приховані ризики втрати державного контролю над трубою – на що вона обіцяла ніколи в житті не погоджуватися, коли ще в 2004 році виступила співавтором закону про заборону відчуження ГТС.
У підсумку в Брюссельську декларацію записали компромісне формулювання: "Уряд України забезпечить незалежність оператора ГТС України, що стосується його юридичної і організаційної форми".
Обурення Росії зрозуміле: якщо буде розірвано зв’язок "Нафтогазу" і "Укртрансгазу", то найбільш ліквідний актив сучасної України – труба – опиниться поза зоною досяжності для захоплення "Газпромом".
Говорячи спрощено, якщо "Нафтогаз" за спожитий газ не розраховуватиметься з Москвою, то там просто не буде важелів відібрати газопровідні активи. І так ламаються багато сценаріїв перехоплення контролю над українською ГТС, які з року в рік готують у Росії.
Плюс до цього Брюссельська декларація є болючим ударом по Південному і Північному потокам, на будівництво яких впродовж останніх років працювала вся російська влада. Ідеологія "потоків" захопила мозки російських чиновників. Під ці мега–проекти вони вже розписували не лише плани видобутку на Штокманському родовищі, але цілі соціальні програми. За рахунок цих грошей мали жити конкретні прошарки російського суспільства.
2009.03.24 | Irma
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
Как рассказал журналистам уполномоченный Президента по вопросам международной энергетической безопасности Богдан Соколовский, на модернизацию украинской ГТС потребуется от двух до семи лет и три миллиарда долларов. По словам Соколовского, модернизация предполагает, в частности, замену всего парка компрессорных станций, что поможет сделать транспортировку газа более прозрачной.2009.03.24 | Shadow
Re: поправте - де-факто ми здали ГТС європейцям?
Абу пише:> що в поточній ситуації - схоже найкращий або взагалі єдиний раціональний вихід
> чи я таки помиляюся і перелому не відбулося?
Поправляю. Презик наш Ющенко понял, что у Юльки-тюльки-колбасы ему не выиграть в газовой войне, что таки да настал конец его сидению на трубе, и решил "так не доставайся же ты никому!". И согласился сделать газовые схемы более открытыми для Европы (так как Москву он не любит).
Что в принципе очень хорошо - коррупции там станет меньше. Москву я и сам не люблю. Дружить с Европой - это куда лучше, чем с москалями. Даже если это будет в форме "небольшой европейской коррупции" 8) Хаха. Их коррупция - это детский лепет, мы такое переживем лехко.
Опять же, за Юльку, которая не получит с "газа" $$$ мне тоже переживать резона нет. Хотя наверняка в тех 3 млрд есть отступные и Ющу, и Юльке. Все довольны и щасливы, кроме Вовы Пу.
2009.03.24 | Адвокат ...
Я поправлять не буду, а от Кролік-фронтовік, таки поправив (л)
Говорячи про реакцію Росії на цей підписаний документ, А.ЯЦЕНЮК зазначив, що її реакція є нормальною, оскільки Україною був підписаний “такий газовий контракт”, за яким “РФ де факто орендує українську трубу”. “І ті умови, які ми підписали (йдеться про Росію - УНІАН), абсолютно справедливо сьогодні ставляться росіянами як вимога до того, щоб погоджувати всі дії щодо української газотранспортної системи саме з РФ”, - додав А.ЯЦЕНЮК.http://www.unian.net/ukr/news/news-307343.html
2009.03.24 | OlalaZhm
Якщо РФ орендує трубу, то чо техн.газом не забезпечує?
Тоді б це були її справи, а так ми мусимо купувати2009.03.24 | Адвокат ...
Як що в хазяїна руки з жопи, а хазяйка все норовить свій передок
сусідові підставити, то не тіко за "технічний" ґаз, а й за власне повітря скоро будемо в мацькалів "куплять".