Почнуть з пасіонарних держчиновників першого рангу, колишніх радників Кучми, теперішніх заступників Черновецького, та пасіонарних пасторів – фундаторів “Кінгс Кепітал”, а там вже й до батечка з синочком недалеко. Я дам вам парабеллум.
2009.03.25 | Sean
коли шо - свисти. Я прийду
2009.03.25 | Сергій Кабуд
війну виграє той хто здійснює surprise attack
і має ресурс довести її до переможного кінця
2009.03.25 | Shooter
Я згоден з першим та останнім
Портнов - мразь.
Взагалі-то, нечисть Рейдерюша по гімнистості ні з ким не зрівняється.
Правда, і по недалекості також - див. вплив його активности на рейтинг набагато хитрішого (хоча й теж недалекого) від нього бандюка - тов. Ю.В.Кучми.
2009.03.25 | Almodovar
Re: Ви незгідні з першим словом, чи з другим?
По-перше, я гідний. По-друге, можу бути незгОден чи незгОдний. ГІдність-це московським діялектом фіно-угорської "достоінство".
А ще раніше люди один одного їли. Людство розвивається, вчиться цінувати життя будь-якої людини. Буле всяке. Червоненко не правий, але це у нього перекошене сприйняття із-за того, що він єврей - і йому більше болить за свій народ. А тому розбиратися, що там було насправді, йому в данному випадку не захотілося. Він неправий - то можна сказати, що він дурний і егоістичний. А мразь - це трохи інше.
Мразь - категория требующая системной и разносторонней характеристики.
OlalaZhm пише:
> Він неправий - то можна сказати, що він дурний і егоістичний.
Одну сторону разобрали. Едем дальше:
1. Евгений Альфредович (ЕА) крайне часто, а точнее всегда и везде рассказывает о своей, как государственного менеджера, эффективности. Можете поведать так сказать Urbi et Orbi, что такого сделал ЕА полезно для государства за 12 лет (этот срок он сам указывает в интервью) деятельности?
2. В бытность ЕА в 2005-м министром транспорта, через черниговскую таможню, без малейшего намека на таможенное оформление проехало немалое количество грузовиков одной известной фирмы, так давайте выпьем за честность ЕА!
3. Поищите историю о разводе ЕА и откройте еще одну грань этого брульянта.
По великому рахунку з перерахованого Вами лише контрабанда і, як наслідок, величезне крадійство тягне на "мразь" (за моєю шкалою ). Про розлучення - хто його зна, як там все. А те, що він себе дуже любить... Ох, якби він один...
Ніпатянєт! Рєйдюша,-- той патянєт. А Червонць,-- нє.
2009.03.25 | 123
На відміну від Вас, Червонець не брехав
Николай Чернигов пише:
> ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
він не казав що українці влаштували перший Холокост євреїв - це твердження є неправдивим.
Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою (наскільки правдою може бути історична аналогія - адже Холокост був лише один, і Червноненко тут лише проводить паралелі між Холокостом та нищенням євреїв Хмельницьким).
> Николай Чернигов пише:
> > ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
123 пише:
> Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою
Надо понимать, что Богдан Хмельницкий устроил Холокост в одиночку или во главе поляков, а украинцы само-собой ни при чем? Хотя, зачем этот вопрос, если Гитлер, оказывается, всего лишь последователь Хмельницкого.
Николай Чернигов пише:
> > Николай Чернигов пише:
> > > ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
>
> 123 пише:
> > Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою
>
> Надо понимать, что Богдан Хмельницкий устроил Холокост в одиночку или во главе поляков, а украинцы само-собой ни при чем?
він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
> Хотя, зачем этот вопрос, если Гитлер, оказывается, всего лишь последователь Хмельницкого.
Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні. А Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
123 пише:
> він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
Значицца "Хмельницкий устроил первый в Украине Холокст евреев? Так Вас понимать?
> Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні.
Черновецкий:"Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда"
Где тут о погромах? Тут о "первом Холокосте". Если вы согласны с Червонцем, то просто прямо напишите, а не виляйте, как уж на сковородке, или те самые представители "холокостируемых", о которых разговор.
>Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках, вдруг стали жертвами, а Хмельницкий, исторически отождествленный с восстанием против угнетателей, объявлен "организатором Холокоста".
Мне абсолютно насрать на "исторические оценки": каждый получил согласно собственных деяний.
Николай Чернигов пише:
>
> Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках
Брехати негарно. Гарно надати докази, що предки Червоненка стали раптом "землевласниками" й паразитували (термін то який комуняцький) на Ваших предках.
2009.03.26 | 123
Ви. Я Вас тикнув у перебрехану Вами цитату Червонця
Ще раз тикнути?
Николай Чернигов пише:
> 123 пише:
> > він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
>
> Значицца "Хмельницкий устроил первый в Украине Холокст евреев? Так Вас понимать?
Не придурюйтеся. Перечитайте ще раз текст, який Ви коментуєте, якщо забули що там написано.
> > Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні.
>
> Черновецкий:"Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда"
>
> Где тут о погромах? Тут о "первом Холокосте".
Назвіть це "різанина" (Ви думали, "погроми" - це коли лише гром гремить?). Хмельницький вирізував начисто євреїв, так само як і Гітлер. У цьому сенс аналогії Червоненка між хмельничинною та Холокостом..
> Если вы согласны с Червонцем, то просто прямо напишите,
Я у першому своєму дописі прямо написав, що сказане Червоненком (а не Черновецьким) є правдою, наскільки історична аналогія може бути правдою. Перечитайте.
> а не виляйте, как уж на сковородке, или те самые представители "холокостируемых", о которых разговор.
Як Ви утончьонно висловлюєтеся, аж блюванути потягнуло, перепрошую.
> >Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
>
> Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках, вдруг стали жертвами, а Хмельницкий, исторически отождествленный с восстанием против угнетателей, объявлен "организатором Холокоста".
Якщо Ви виправдовуєте вирізування Хмельницьким євреїв, бо ж євреї, звісно, є паразитами, а ваші предки, звісно, були дуже працьовитими - так і напишіть, а не посилайтеся на якісь "істарічєскіє атаждєствлєнія".
> Мне абсолютно насрать на "исторические оценки":
на оцінки вам насрати, а на атаждєствлєнія, як виглядає, ні. оригінально.
> каждый получил согласно собственных деяний.
тобто виправдовуєте, ясно.
а Холокост теж був - відповідно до діяній, як по-Вашому?
якщо він нас (помаранчевих) душив у 2004, то тепер сам він визнає, що є звичайним пристосуванцем або ж ще гірше - засланим казачком.
На його фоні Червоненко - просто цяця
Відповіді
2009.03.25 | Almodovar
Re: Портнов - Червоненко: «Вы – оранжевая мразь!» (л)
Немає слів...2009.03.25 | 2
Ви незгідні з першим словом, чи з другим?
Чи з обома?2009.03.25 | Max
Re: Ви незгідні з першим словом, чи з другим?
З хамством білосердечного Рейдерюші Портнова.2009.03.25 | DADDY
З нетерпінням чекатиму коли портнови почнуть нас заарештовувати
Є чим їх зустріти на порозі своєї хати... Ну, а там вже прийде час і до них в гості завітати.2009.03.25 | 2
Це, мабуть, буде одразу після того, як впіймають
невловимого Джо.2009.03.25 | DADDY
Ну, Ви не правий: якщо вже знищувати помаранчеву мразь
2 пише:> невловимого Джо.
то всю до кінця: не тільки пасіонарних охоронців типу Червонця, але й дрібних інфузорій типу недорізаних активістів
2009.03.26 | 2
Так, побоювання небезпідставні.
Почнуть з пасіонарних держчиновників першого рангу, колишніх радників Кучми, теперішніх заступників Черновецького, та пасіонарних пасторів – фундаторів “Кінгс Кепітал”, а там вже й до батечка з синочком недалеко. Я дам вам парабеллум.2009.03.25 | Sean
коли шо - свисти. Я прийду
2009.03.25 | Сергій Кабуд
війну виграє той хто здійснює surprise attack
і має ресурс довести її до переможного кінця2009.03.25 | Shooter
Я згоден з першим та останнім
Портнов - мразь.Взагалі-то, нечисть Рейдерюша по гімнистості ні з ким не зрівняється.
Правда, і по недалекості також - див. вплив його активности на рейтинг набагато хитрішого (хоча й теж недалекого) від нього бандюка - тов. Ю.В.Кучми.
2009.03.25 | Almodovar
Re: Ви незгідні з першим словом, чи з другим?
По-перше, я гідний. По-друге, можу бути незгОден чи незгОдний. ГІдність-це московським діялектом фіно-угорської "достоінство".2009.03.25 | Panzernik
Так ведь у суки с косой еще 8%, есть куда падать
2009.03.25 | Д. А.
Якщо в неї 8% на Тернопіллі,
то скільки в цілому по Україні? Повернулася до своїх 3%?"А я предупреждал: доведут тебя твои дружки до цугундера!" (с)
2009.03.25 | DADDY
на Тернопіллі- 8%, 25 областей.всього:8%х25=200%
2009.03.25 | Михайло Свистович
Re: Якщо в неї 8% на Тернопіллі,
Д. А. пише:> то скільки в цілому по Україні?
значно більше
2009.03.25 | Сергій Кабуд
з огляду на те як в минулому ви оцінили УБК - вірити вам неможна
а значить є навпаки: БЮТ в Україні вийшов в нуль2009.03.25 | Михайло Свистович
З огляду на правильну мою оцінку мого витвору, можна
Сергій Кабуд пише:> а значитє навпаки: БЮТ в Україні вийшов в нуль
Блажен, хто вірує
2009.03.25 | Сергій Кабуд
це добре що вороги України в Ірпіні взяли лише 6%
2009.03.25 | Михайло Свистович
Та ні, вони взяли значно більше. Брехати негарно.Гарно дізнатися
результати виборів в Ірпені.2009.03.25 | Сергій Кабуд
25 раз: надай документ з ЦВК
2009.03.25 | Михайло Свистович
15 раз: ти надай той міфічний документ
Це ж не я, а ти стверджуєш про якісь міфічні 6%. А безпідставно стверджувати негарно.2009.03.26 | Сергій Кабуд
приховуєш касірчік %? значить не було и 6%
слізь воно і є слізь: що доній прищавий що стукач луценко що нічтожне ти - однакове совяче гнилля2009.03.26 | Михайло Свистович
Ти щось приховуєш, касірчик? Як ні, то виклади сюди підстави
своєї брехні. Бо інакше виглядаєш як базарна баба, стверджуючи щось і не наводячи доказів.Сергій Кабуд пише:
> слізь воно і є слізь: що доній прищавий що стукач луценко що нічтожне ти - однакове совяче гнилля
Та куди вже нам до емігрантського гнилля, яке здриснуло з України за біг-маком й нічого для України не робить
2009.03.25 | Николай Чернигов
Червоненко: «Президент Украины - Балога» (л)
- Сейчас в политике начинается новая война – теперь уже не Тимошенко воюет с Черновецким, а Балога. В чем причина такой перемены?- У меня нет убеждения, что президент воюет с Черновецким.
Правда и Ющенко имеет "немаловесные" данные, чтобы получить второй срок:
- Но как можно с 2% выйти хотя бы 30%?
- ... Но он фартовый, он вырос в этой Хоруживке, где нашли мамонта.
А еще для всех украинцев, как "оранжевых", так и для "бело-сердечных", и даже для некоторых "бело-голубых" и "красных" с "коричневыми":
- Корни украинского антисемитизма были заложены намного давно. Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда.
http://www.pravda.com.ua/ru/news/2009/3/24/90335.htm
А теперь вылизывайте Червонца, он же хороший. Он же с "Рейдерюшей" борется!
2009.03.25 | Микола Гудкович
Самопалимо?
Николай Чернигов пише:> А теперь вылизывайте Червонца, он же хороший. Он же с "Рейдерюшей" борется!
Ви справді не розумієте, що можна вважати негідниками і Гітлера, і Сталіна — навіть якщо вони чубляться між собою, чи просто самопалите?
2009.03.25 | Николай Чернигов
Неа. Констатирую хвакт!
Червоненко - мразь. Ну а оранжевая или нет, так он сам скажет, что да.Так что, Андрюха Портнов (вот, как раз без деления на гитлеров и сталиных), в данном случае, прав на все 100%!
2009.03.25 | Адвокат ...
ТЮля,-- ФФпірот!!!
2009.03.25 | OlalaZhm
А чому Червоненко - мразь? Бо я не знаю...
Трохи з кониками в голові - але ж на мразь треба трохи крутіше натягти...2009.03.25 | Николай Чернигов
Если Вы согласны с мнением Червонца...
...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.2009.03.25 | OlalaZhm
хто лиш не робив холокостів по всьому світу...
А ще раніше люди один одного їли. Людство розвивається, вчиться цінувати життя будь-якої людини. Буле всяке. Червоненко не правий, але це у нього перекошене сприйняття із-за того, що він єврей - і йому більше болить за свій народ. А тому розбиратися, що там було насправді, йому в данному випадку не захотілося. Він неправий - то можна сказати, що він дурний і егоістичний. А мразь - це трохи інше.2009.03.25 | Николай Чернигов
Да, согласен.
Мразь - категория требующая системной и разносторонней характеристики.OlalaZhm пише:
> Він неправий - то можна сказати, що він дурний і егоістичний.
Одну сторону разобрали. Едем дальше:
1. Евгений Альфредович (ЕА) крайне часто, а точнее всегда и везде рассказывает о своей, как государственного менеджера, эффективности. Можете поведать так сказать Urbi et Orbi, что такого сделал ЕА полезно для государства за 12 лет (этот срок он сам указывает в интервью) деятельности?
2. В бытность ЕА в 2005-м министром транспорта, через черниговскую таможню, без малейшего намека на таможенное оформление проехало немалое количество грузовиков одной известной фирмы, так давайте выпьем за честность ЕА!
3. Поищите историю о разводе ЕА и откройте еще одну грань этого брульянта.
2009.03.25 | Адвокат ...
Чия б корова мукала ( про мразь ), а Рєйдюшина б,-- краще б
жувала ТЮльчини пампєрси.2009.03.25 | Николай Чернигов
Зачем так напрягаться? Столько букоФФ!(л)
Вы свою мысль по этому поводу и так очень широко раскрыли!http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1237974258&first=1237986691&last=1237973774
2009.03.25 | Адвокат ...
Бачу, Вас надихнуло.
2009.03.25 | OlalaZhm
Так я ж і просила пояснити - чому
По великому рахунку з перерахованого Вами лише контрабанда і, як наслідок, величезне крадійство тягне на "мразь" (за моєю шкалою ). Про розлучення - хто його зна, як там все. А те, що він себе дуже любить... Ох, якби він один...2009.03.25 | Николай Чернигов
Re: Так я ж і просила пояснити - чому
OlalaZhm пише:> По великому рахунку з перерахованого Вами лише контрабанда і, як наслідок, величезне крадійство тягне на "мразь" (за моєю шкалою )
Ну дык на "мразь" потянет?
2009.03.25 | Адвокат ...
Ніпатянєт! Рєйдюша,-- той патянєт. А Червонць,-- нє.
2009.03.25 | 123
На відміну від Вас, Червонець не брехав
Николай Чернигов пише:> ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
він не казав що українці влаштували перший Холокост євреїв - це твердження є неправдивим.
Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою (наскільки правдою може бути історична аналогія - адже Холокост був лише один, і Червноненко тут лише проводить паралелі між Холокостом та нищенням євреїв Хмельницьким).
2009.03.25 | Николай Чернигов
Все понятно!
> Николай Чернигов пише:> > ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
123 пише:
> Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою
Надо понимать, что Богдан Хмельницкий устроил Холокост в одиночку или во главе поляков, а украинцы само-собой ни при чем? Хотя, зачем этот вопрос, если Гитлер, оказывается, всего лишь последователь Хмельницкого.
2009.03.25 | 123
Не помітно, бо продовжуєте перебріхувати
Николай Чернигов пише:> > Николай Чернигов пише:
> > > ...что украинцы во главе с Богданом Хмельницким устроили первый Холокост евреев, то тогда он, конечно же не мразь, а просто очаровашка.
>
> 123 пише:
> > Він сказав - "Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда", що дійсно є правдою
>
> Надо понимать, что Богдан Хмельницкий устроил Холокост в одиночку или во главе поляков, а украинцы само-собой ни при чем?
він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
> Хотя, зачем этот вопрос, если Гитлер, оказывается, всего лишь последователь Хмельницкого.
Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні. А Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
2009.03.25 | Николай Чернигов
То ж хто бреше?
123 пише:> він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
Значицца "Хмельницкий устроил первый в Украине Холокст евреев? Так Вас понимать?
> Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні.
Черновецкий:"Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда"
Где тут о погромах? Тут о "первом Холокосте". Если вы согласны с Червонцем, то просто прямо напишите, а не виляйте, как уж на сковородке, или те самые представители "холокостируемых", о которых разговор.
>Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках, вдруг стали жертвами, а Хмельницкий, исторически отождествленный с восстанием против угнетателей, объявлен "организатором Холокоста".
Мне абсолютно насрать на "исторические оценки": каждый получил согласно собственных деяний.
2009.03.25 | Михайло Свистович
Re: То ж хто бреше?
Николай Чернигов пише:>
> Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках
Брехати негарно. Гарно надати докази, що предки Червоненка стали раптом "землевласниками" й паразитували (термін то який комуняцький) на Ваших предках.
2009.03.26 | 123
Ви. Я Вас тикнув у перебрехану Вами цитату Червонця
Ще раз тикнути?Николай Чернигов пише:
> 123 пише:
> > він сказав "перший в Україні", а не взагалі перший, як Ви "процитували".
>
> Значицца "Хмельницкий устроил первый в Украине Холокст евреев? Так Вас понимать?
Не придурюйтеся. Перечитайте ще раз текст, який Ви коментуєте, якщо забули що там написано.
> > Нічого подібного Червоненко не казав, він сказав лиш те, що сказав: що Хмельницький влаштував в Україні погроми, співмірні з масштабами Холокосту в Україні.
>
> Черновецкий:"Первый Холокост в Украине устроил Богдан Хмельницкий, это в истории, и это правда"
>
> Где тут о погромах? Тут о "первом Холокосте".
Назвіть це "різанина" (Ви думали, "погроми" - це коли лише гром гремить?). Хмельницький вирізував начисто євреїв, так само як і Гітлер. У цьому сенс аналогії Червоненка між хмельничинною та Холокостом..
> Если вы согласны с Червонцем, то просто прямо напишите,
Я у першому своєму дописі прямо написав, що сказане Червоненком (а не Черновецьким) є правдою, наскільки історична аналогія може бути правдою. Перечитайте.
> а не виляйте, как уж на сковородке, или те самые представители "холокостируемых", о которых разговор.
Як Ви утончьонно висловлюєтеся, аж блюванути потягнуло, перепрошую.
> >Ви його слова перебрехали, ще й назвали його мраззю за перебрехані Вами слова (хоча його пряма мова загалом правдива, хоч як Вам це не подобається).
>
> Я назвал его мразью за то, что его предки, явившиеся ниоткуда, ставшие вдруг "землевладельцами" и паразитировавшие на моих предках, вдруг стали жертвами, а Хмельницкий, исторически отождествленный с восстанием против угнетателей, объявлен "организатором Холокоста".
Якщо Ви виправдовуєте вирізування Хмельницьким євреїв, бо ж євреї, звісно, є паразитами, а ваші предки, звісно, були дуже працьовитими - так і напишіть, а не посилайтеся на якісь "істарічєскіє атаждєствлєнія".
> Мне абсолютно насрать на "исторические оценки":
на оцінки вам насрати, а на атаждєствлєнія, як виглядає, ні. оригінально.
> каждый получил согласно собственных деяний.
тобто виправдовуєте, ясно.
а Холокост теж був - відповідно до діяній, як по-Вашому?
2009.03.25 | Pavlo Z.
Re: Портнов - Червоненко: «Вы – оранжевая мразь!» (л)
лінк відкриває інше!:(2009.03.25 | Свинья на радуге
Ницше: "Бог умер!". Бог: "бугога".
2009.03.25 | Михайло Свистович
Re: Портнов - Червоненко: «Вы – оранжевая мразь!» (л)
один_козак пише:> Цікавенько...
> http://comments.com.ua/?rub=news&from=0&page=0&ncode=1237963937#open_news
за цим лінком нічого подібного немає
2009.03.25 | Pavlo Z.
:]IIIIIIII:[ (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1237984552&first=&last=2009.03.25 | Almodovar
Re: :]IIIIIIII:[ (л)
Ха!!!!!!!!! Зняли !!!!!!!! Я сам особисто читав статтю!!! Зняли, суки!2009.03.26 | один_козак
Ні, в архів пішла.
Almodovar пише:> Ха!!!!!!!!! Зняли !!!!!!!! Я сам особисто читав статтю!!! Зняли, суки!
2009.03.25 | Pavlo Z.
Діючий лінк на статтю (л)
http://proua.com/news/2009/03/25/085217.html2009.03.26 | один_козак
О, дякую.
2009.03.26 | один_козак
Даю новий (Л)
http://comments.com.ua/?rub=news&from=60&page=0&load=1&ncode=1237963937&r1=checked#open_newsАбо за наступним лінком дивіться новину о 8:52 за "25 марта 2009"
http://comments.com.ua/?rub=news&load=1&ncode=&up=&load=1&r1=1&page=0&from=60
2009.03.26 | Михайло Свистович
Знову нічого немає Re: Даю новий (Л)
2009.03.26 | Vyacheslav
От нема щоб давати нормальне першоджерело (Л)
http://pravda.com.ua/news/2009/3/24/91939.htm2009.03.26 | OlalaZhm
Взагалі то мразь Портнов
якщо він нас (помаранчевих) душив у 2004, то тепер сам він визнає, що є звичайним пристосуванцем або ж ще гірше - засланим казачком.На його фоні Червоненко - просто цяця