Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
03/25/2009 | Shooter
http://www.pravda.com.ua/news/2009/3/24/91939.htm
Но выпущенная не без помощи оппонентов Юлии Тимошенко книга Чобита "Макуха", где раскрыты ее еврейские родственные связи свое дело сделала – ее рейтинг на Западной Украине упал, в том числе и из-за этого…
Повний ідіотизм. Скільки людей на ЗУ читали книгу Чобота, випущену, взагалі-то, мізерним тиражем?
А от Червноненко цілком вірно тут каже:
- Падение рейтингов Тимошенко – это не вопрос, есть ли у нее еврейские родственники, это оценка людьми ее работы.
****************
IMHO, всі дружно трудяться над тим, щоб показати, що головна риса ВО "Свободи" (чи в цілому Західної України) - це антисемітизм. Що є пурга відверта. Так, антисемітизм у Свободи є присутнім - і це одна з їхніх проблем.
Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається. Ну й по-друге - головне в їхніх ідеології (та, що дуже суттєво - діях) таки не антисемітизм. Як і в Тернополі абсолютна більшість виборців, які голосували за Свободу, не голосували за неї тому, що "Свобода не любить жидів". Так само низький результат БЮТу в Тернополіі цілком слушно пояснив Червоненко - "Юля-жідовка" до цього має абсолютно negligible cтосунок.
Но выпущенная не без помощи оппонентов Юлии Тимошенко книга Чобита "Макуха", где раскрыты ее еврейские родственные связи свое дело сделала – ее рейтинг на Западной Украине упал, в том числе и из-за этого…
Повний ідіотизм. Скільки людей на ЗУ читали книгу Чобота, випущену, взагалі-то, мізерним тиражем?
А от Червноненко цілком вірно тут каже:
- Падение рейтингов Тимошенко – это не вопрос, есть ли у нее еврейские родственники, это оценка людьми ее работы.
****************
IMHO, всі дружно трудяться над тим, щоб показати, що головна риса ВО "Свободи" (чи в цілому Західної України) - це антисемітизм. Що є пурга відверта. Так, антисемітизм у Свободи є присутнім - і це одна з їхніх проблем.
Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається. Ну й по-друге - головне в їхніх ідеології (та, що дуже суттєво - діях) таки не антисемітизм. Як і в Тернополі абсолютна більшість виборців, які голосували за Свободу, не голосували за неї тому, що "Свобода не любить жидів". Так само низький результат БЮТу в Тернополіі цілком слушно пояснив Червоненко - "Юля-жідовка" до цього має абсолютно negligible cтосунок.
Відповіді
2009.03.25 | yes
В Сєні рейтинг завдяки еврейському походженню, а у Юлі - навпаки
2009.03.25 | Shooter
Приблизно так.
2009.03.25 | yes
Будь-яку проблему можна пояснити єврейським коренем, або відсутн
Будь-яку проблему можна пояснити єврейським походженням, або відсутністю його.Унівесальна формула сучасності.
2009.03.25 | Михайло Свистович
Сєня - не єврейського походження
2009.03.25 | Shooter
Люди вірять в протилежне
2009.03.25 | Михайло Свистович
деякі люди Re: Люди вірять в протилежне
2009.03.25 | Микола Гудкович
Не кумедно
Журналісти, які роблять такі коментарі — або невігласи, або негідники. Ні те, ні те не є кумедним.
2009.03.25 | Свинья на радуге
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
Shooter пише:> Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається.
Это потому, что на текущий момент они не смогут осуществлять это безнаказанно. А вот если бы такая возможность была - для меня вопрос сильно открытый.
2009.03.25 | Shooter
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
Свинья на радуге пише:> Shooter пише:
> > Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається.
> Это потому, что на текущий момент они не смогут осуществлять это безнаказанно. А вот если бы такая возможность была - для меня вопрос сильно открытый.
Сумніви - це, звісно, добре, але я так і не побачив навіть жодних закликів, не кажучи вже про дії, від Свободи в цьому напрямку на сьогоднішній момент.
Більше того - навіть по останніх подіях в Тернополі, виглядає, їм цілком вистачає кебети абсолютно не зачіпати це питання.
А те що комусь руді не подобаються...мені таке ставлення до рудих може не подобатися. Але поки хтось не намагатиметься рудих перемалювати на чорних - він, у принципі, вільний в розпоряджанні своїми смаками.
***********
Хоча головне в зацитованому мною не це. А те що із Зах України чомусь силою роблять антисемітів - хоча історично це була, швидше, риса східної України - варто собі нагадати хоча би жидівські погроми 20-х, влкючаючи і "красні" жидівські погроми.
Якщо ж повернутися до сьогодення, то Зах Україна підтримувала масово і "жидівку" Юлю, і, думаю, так же масово підтримає на виборах "жида" Яценюка. Що вкотре каже: національне нетерпимість західних (та й не тільки західних) укаїнців "прямує до нуля".
2009.03.25 | 123
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
Shooter пише:> А те що комусь руді не подобаються...мені таке ставлення до рудих може не подобатися. Але поки хтось не намагатиметься рудих перемалювати на чорних - він, у принципі, вільний в розпоряджанні своїми смаками.
Бачите, якщо я наприклад чую від людини - "ух, мені ці руді не подобаються; і чому це рудих останнім часом так багато в парламенті, треба розібратися!" - то я, звісно, визнаю цю людини вільною у праві мати власні вподобання, але при цьому я, як вільна людина також, роблю однозначний висновок про ненормальність такого персонажу, якщо казати м*яко і загально.
Вподобання щодо їжі чи жінок загалом не є характеристичними щодо людини, на відміну від вподобань до рудих. Є істотна відмінність, нмд
2009.03.25 | Shooter
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
123 пише:> Shooter пише:
> > А те що комусь руді не подобаються...мені таке ставлення до рудих може не подобатися. Але поки хтось не намагатиметься рудих перемалювати на чорних - він, у принципі, вільний в розпоряджанні своїми смаками.
>
> Бачите, якщо я наприклад чую від людини - "ух, мені ці руді не подобаються; і чому це рудих останнім часом так багато в парламенті, треба розібратися!" - то я, звісно, визнаю цю людини вільною у праві мати власні вподобання, але при цьому я, як вільна людина також, роблю однозначний висновок про ненормальність такого персонажу, якщо казати м*яко і загально.
>
> Вподобання щодо їжі чи жінок загалом не є характеристичними щодо людини, на відміну від вподобань до рудих. Є істотна відмінність, нмд
Ви все правильно описуєте.
Єдине, що я тверджу, - що я не маю права заборонити комусь не любити рудих (навіть якщо я сам є рудим).
Натомість, звісно, якщо хтось цю свою любов починає "проявляти фізично", то навіть якщо я не є рудим, я абсолютно підтримую тезу захисту рудих від посягань нерозумних.
Перше - свобода переконань. Друге - запобігання будь-якій дискримінації.
2009.03.25 | Свинья на радуге
Ээ-э-э-э-э-э, нееееееееет.
Shooter пише:> Натомість, звісно, якщо хтось цю свою любов починає "проявляти фізично", то навіть якщо я не є рудим, я абсолютно підтримую тезу захисту рудих від посягань нерозумних.
>
> Перше - свобода переконань. Друге - запобігання будь-якій дискримінації.
Второе - это не "предотвращение". Второе - это уже "пресечение". Разницу ферштеете?
Предотвращением же будет как раз недопускать "неразумных" к полномочиям, которые позволили бы им. Именно на основе озвучивания ими их "неразумной фобии".
2009.03.25 | Shooter
На нэт і суда нэт
Свинья на радуге пише:> Shooter пише:
> > Натомість, звісно, якщо хтось цю свою любов починає "проявляти фізично", то навіть якщо я не є рудим, я абсолютно підтримую тезу захисту рудих від посягань нерозумних.
> >
> > Перше - свобода переконань. Друге - запобігання будь-якій дискримінації.
> Второе - это не "предотвращение". Второе - это уже "пресечение". Разницу ферштеете?
Звісно. Пропонуєте заборонити свободу переконання?
> Предотвращением же будет как раз недопускать "неразумных" к полномочиям, которые позволили бы им. Именно на основе озвучивания ими их "неразумной фобии".
Законним способом - будь-ласка. Через контрагітацію. Або через "прєсєчєнія" в момент скоєння відповідного злочину - e.g. "биття жидів".
Нормальна демократія, якщо хочете. Цілком нормальна. (Правда, у все ще невноромованому суспілсьтві).
2009.03.25 | 123
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
Shooter пише:> 123 пише:
> > Shooter пише:
> > > А те що комусь руді не подобаються...мені таке ставлення до рудих може не подобатися. Але поки хтось не намагатиметься рудих перемалювати на чорних - він, у принципі, вільний в розпоряджанні своїми смаками.
> >
> > Бачите, якщо я наприклад чую від людини - "ух, мені ці руді не подобаються; і чому це рудих останнім часом так багато в парламенті, треба розібратися!" - то я, звісно, визнаю цю людини вільною у праві мати власні вподобання, але при цьому я, як вільна людина також, роблю однозначний висновок про ненормальність такого персонажу, якщо казати м*яко і загально.
> >
> > Вподобання щодо їжі чи жінок загалом не є характеристичними щодо людини, на відміну від вподобань до рудих. Є істотна відмінність, нмд
>
> Ви все правильно описуєте.
>
> Єдине, що я тверджу, - що я не маю права заборонити комусь не любити рудих (навіть якщо я сам є рудим).
Хіба я чи хтось хочуть заборонити свободівцям бути антисемітами? Це взагалі неможливо, як всім очевидно.
2009.03.25 | 123
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
Shooter пише:> IMHO, всі дружно трудяться над тим, щоб показати, що головна риса ВО "Свободи" (чи в цілому Західної України) - це антисемітизм. Що є пурга відверта. Так, антисемітизм у Свободи є присутнім - і це одна з їхніх проблем.
Не знаю, що Ви звете слово "головна риса". Може ця риса і не головна, але вона надзвичайно характетистична, особливо як для політика.
Як, наприклад, якби спортсмен-пловець не мав однієї ноги.
> Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається.
Кумедно читати такі коментарі Щоб це стверджувати, треба було опитати всіх у Свободі, і бути певним у щирості відповідей
І що означає слово "бити"? Наприклад, як щодо обмежувати у громадянських правах - типу права бути обраним (чи як Ви потрактуєте призначення підрахунків депутатів-євреїв?).
2009.03.25 | Shooter
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
123 пише:> Shooter пише:
> Як, наприклад, якби спортсмен-пловець не мав однієї ноги.
І таке буває.
Крім антисемітизму Свобода, наприклад, має таку суттєву рису як відсутність відвертих бандитів та не менш відвертих кейсомольців у її складі. Поки-що жодна вагома політична сила подібним не може похвалитися. І, доречі, саме ця риса була "домінуючо вирішальною" в її електоральному успіху в Тернополі - як би журналісти не пижилися презентувати, що третина тернополян - антисеміти.
> > Але, по-перше, "біть жидов" навіть у Свободі ніхто не збирається.
>
> Кумедно читати такі коментарі Щоб це стверджувати, треба було опитати всіх у Свободі, і бути певним у щирості відповідей
Спробуйте від протилежного: хто саме в Свободі збирається, або хоча би закликав діяти подібним чином? Спробуйте відповісти на це просте питання.
> І що означає слово "бити"? Наприклад, як щодо обмежувати у громадянських правах - типу права бути обраним (чи як Ви потрактуєте призначення підрахунків депутатів-євреїв?).
Я будь-які підрахунки трактую як базу для аналізу - професійна звичка.
Як тільки ж Свобода намагатиметься когось обмежити в громадянських правах - я першим буду серед тих, хто подасть відповідне звернення у відповідні органи. Якщо ж Свобода констатує очевидне - наприклад, національний склад ВР, - то їм, мабуть, таки важко в цьому заперечити. Чи Ви вважаєте інакше?
2009.03.25 | Д. А.
Re: Кумедно читати певні коментарі певних журналістів (/)
123 пише:>
> І що означає слово "бити"? Наприклад, як щодо обмежувати у громадянських правах - типу права бути обраним (чи як Ви потрактуєте призначення підрахунків депутатів-євреїв?).
Наприклад, я вважаю, що серед депутатів аж занадто російськомовних, ба гірше - російськомислячих. Я не закликаю обмежувати їх в праві бути обраними, або ж, Боже збав, бити їх. Але якщо я буду закликати зменшити їх кількість демократичним шляхом, тобто, не обирати їх до парламенту, то це - моє право.
2009.03.25 | Сергій Кабуд
в тягнибоків крім антисемітизму- все решта дуте гоніво
тягнибок як він сам визнав - з власної волі співпрацював з КГБ у 80і рокиякі ще можутє бути питання до стукача?
2009.03.25 | Михайло Свистович
Re: в тягнибоків крім антисемітизму- все решта дуте гоніво
Сергій Кабуд пише:> тягнибок як він сам визнав - з власної волі співпрацював з КГБ у 80і роки
Не визнавав він такого, брехати негарно