Такий майже 1квітневий офтоп (л)
03/30/2009 | Shooter
Про ізлішєства загнівающєго капіталізьма
http://www.sgzt.com/sgzt/archive/content/2009/02/005/sections/S007/articles/P33A0010P00
http://www.sgzt.com/sgzt/archive/content/2009/02/005/sections/S007/articles/P33A0010P00
Відповіді
2009.03.30 | eletricity
це правда, "СиСи" не для наших рук, уж очень НАЛИЦО
.. общая отсталость европейской промышленности, вялость инженерной мысли2009.03.30 | GreyWraith
Це було б весело, аби не було сумно
Сміються над росіянами, а от подивимося над нашою автопромисловістю, яку вже років десять годують різними пільгами, дотаціями і санкціями для конкурентів. І багато нових моделей автомобілів там було випущено? Або хоча б істотньо піднято якість існуючих?Отож...
2009.03.30 | kotygoroshko
а що таке "наша промисловість"? Васадзе і Порошенко?
2009.03.30 | GreyWraith
Так, Васадзе і Порошенко
Ця автопромисловість наша хоча б із тієї сумної причини, що ми за всіма рахунками цієї горе-промисловості платимо: як дотації, так і теперішню 13%-данину, коли купуємо імпортний автомобіль. Через останнє свинство вже було на півроку зупинено імпорт автомобілів: розпродаються старі запаси. І уряд каже, що вивчає питання, як би то це все скасувати.Найбридкіше, що цей ідіотизм ніяк не посприяв збільшенню продаж яких-небудь "Ланосів"...
Саме за такі рішення у мене великі претензії до уряду.
Сподіваюся, що через тиск СОТ це дурне мито врешті-решт скасують і на автомобілі - бо нема чого під час кризи, коли бізнесу й так погано, ще його додатково навантажувати. Але скільки часу і грошей втрачено? І хто відповість за дурні рішення?
2009.03.30 | Мартинюк
Потрібно змінити критерії "пільгового" оподаткування
Чітко узгодити звільнення від податку лише українського вкладу в готову продукцію. Особливо загострити увагу на українські чи не українській власності на марку, бренд, товарний зразок і конструкторську документацію. А це до речі в ціні нормального авто складає чи не половину вартості. Зараз це в нас не враховується - Опель скрутили докупи в Україні , заначит він типу український.Все таки слід дати плюс Порошенку - в нього роблять спроектовані в УКкраїні автобуси. Однак він не може запустити у виробництво модернізований ЛУаЗ - вельми симпатичний на вигляд і очевидно недорогий позашляховик.
Знаю що світові гіганти автопрому дуже ревниво ставляться до таких спроб, але то не виправдання.
Васадзе скотина, хоча б тому що ліквідував українські марки "Славутич", "Таврія, і "Дана". Протягом 17 років у ці конструкції не вносилося ніяких істотних покращеннь.
До речі що слід зробити з "Таврією" аби вона стала більш менш нормальним авто знає майже кожен водій - укріпити замки в дверях, посилити амортизатори та зробити шумоізоляцію. Однак до керівницва ЗаЗУ це ніяк не доходило всі 15 років. Врешті вони спинили виробництво Таврій, аби народ купував їхні дорожчі імпортні "смозбірки" -Ланоси, Опелі, Дачії, Лади тощо.
2009.03.30 | Koala
уверенно продвигает рынки сбыта на Дальний Восток
А хто не хоче купувати - тих "демократизаторами"... чи це тепер "протекціонізатори"?2009.03.30 | Мартинюк
Читав - ледь не упісявся - це не з ПДРС ?
Особливо про "помилку" з розміщенням сигналізаторів повороту.Гадаю ПДРС може це пердруковувати без коментарів і доповненнь.
2009.03.30 | kotygoroshko
+1 ! це почерк ПДРС