З 5 квітня «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» вийде на «Тонісі»
04/01/2009 | KIEV_MEDIA_X
З 5 квітня 2009 року програма «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» транслюватиметься на чотирьох телеканалах. Наразі програма виходить на ТРК «Київ», Maxxi TV та «Інтер +». Тепер же «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» виходитиме і на телеканалі «Тоніс», завдяки чому програма остаточно вийшла за рамки столичного телемовлення.
Одночасно з розширенням мережі мовлення стартує нова рекламна кампанія програми. Крім анонсуючих роликів на телеканалах трансляції «Тижня моди», розміщення проводиться в пресі та зовнішній рекламі, на ЖК-моніторах у вагонах метрополітену, а також на плазмах у торгових центрах Києва.
Як повідомила режисер телепрограми Світлана Ліщинська, загальне завдання кампанії – залишити у глядача саме те відчуття стилю, завдяки якому «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» має право називати себе єдиною телепрограмою про моду в Україні. «Ми, як завжди, відрізняємося не кричущою самоподачею, а рівнем професіоналізму нашої команди», – додала режисер програми.
Разом з тим, fashion-редактор The Daily Telegraph Хіларі Александр запевняє, що саме телепрограма «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» представляє Україну на міжнародній модній арені. «Саме завдяки Дар’ї та її команді ми дізналися, що світ української моди існує. Я, звичайно, рада кожному успіху програми – адже вважаю, що вона на вищому рівні повідомляє про головні події fashion-світу. Я завжди рада рада зустріти Дар’ю в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, Парижі або Києві», – переконана Хіларі Александр.
На думку дизайнера Андре Тана, вихід програми на такій кількості телеканалів дозволяє охопити величезну аудиторію по всій країні. «Це розвиток у дуже вірному напрямку і для програми, і для всієї галузі, оскільки «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою», на мій погляд, це єдина програма в Україні про моду. Програма популяризувала таку вузькопрофесійну та серйозну сферу як мода, і це дуже добре», - зазначив Андре Тан.
Одночасно з розширенням мережі мовлення стартує нова рекламна кампанія програми. Крім анонсуючих роликів на телеканалах трансляції «Тижня моди», розміщення проводиться в пресі та зовнішній рекламі, на ЖК-моніторах у вагонах метрополітену, а також на плазмах у торгових центрах Києва.
Як повідомила режисер телепрограми Світлана Ліщинська, загальне завдання кампанії – залишити у глядача саме те відчуття стилю, завдяки якому «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» має право називати себе єдиною телепрограмою про моду в Україні. «Ми, як завжди, відрізняємося не кричущою самоподачею, а рівнем професіоналізму нашої команди», – додала режисер програми.
Разом з тим, fashion-редактор The Daily Telegraph Хіларі Александр запевняє, що саме телепрограма «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою» представляє Україну на міжнародній модній арені. «Саме завдяки Дар’ї та її команді ми дізналися, що світ української моди існує. Я, звичайно, рада кожному успіху програми – адже вважаю, що вона на вищому рівні повідомляє про головні події fashion-світу. Я завжди рада рада зустріти Дар’ю в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, Парижі або Києві», – переконана Хіларі Александр.
На думку дизайнера Андре Тана, вихід програми на такій кількості телеканалів дозволяє охопити величезну аудиторію по всій країні. «Це розвиток у дуже вірному напрямку і для програми, і для всієї галузі, оскільки «Тиждень моди з Дар’єю Шаповаловою», на мій погляд, це єдина програма в Україні про моду. Програма популяризувала таку вузькопрофесійну та серйозну сферу як мода, і це дуже добре», - зазначив Андре Тан.
Відповіді
2009.04.01 | Микола Гудкович
Яке відношення це має до укрполітики, Кієв_мєдіа_хе?
2009.04.01 | KIEV_MEDIA_X
Re: Яке відношення це має до укрполітики, Кієв_мєдіа_хе?
"Тиждень моди з Дарьєю Шаповаловою" - єдина програма УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА. Було б чудово, якби ця телепрограма виходила й на телеканалах Росії!2009.04.01 | OlalaZhm
мені б ваші проблеми...
2009.04.01 | KIEV_MEDIA_X
Re: мені б ваші проблеми...
це точно!