Першоквітневий жарт від БЛЯТ (о)
04/01/2009 | Мартинюк
Себто від Блоку Литвина, Януковича, Тимошенко, (об'єднаного з КПУ)/
Постанова про "надзвичайно необхідні" народу та Україні "дострокові" вибори президента це просто знахідка для психіатрів та дослідників випадків колективного божевілля.
Маразматичний прояв гострої кризи парламентського феодалізму в Україні.
Їм так хочеться поскоріше позбутися Ющенка, що аж виникає серйозна підозра в тому що цей Ющенко не такий вже і поганий і не такий вже й непопулярний, як це постійно звучить у їхніх телевізійних мантрах та заклинаннях...
Невже вони не розуміють що коли не буде Ющенка їм вже нінакого буде звалювати вину за свою клептоманію , пофігізм і неробство?
Постанова про "надзвичайно необхідні" народу та Україні "дострокові" вибори президента це просто знахідка для психіатрів та дослідників випадків колективного божевілля.
Маразматичний прояв гострої кризи парламентського феодалізму в Україні.
Їм так хочеться поскоріше позбутися Ющенка, що аж виникає серйозна підозра в тому що цей Ющенко не такий вже і поганий і не такий вже й непопулярний, як це постійно звучить у їхніх телевізійних мантрах та заклинаннях...
Невже вони не розуміють що коли не буде Ющенка їм вже нінакого буде звалювати вину за свою клептоманію , пофігізм і неробство?
Відповіді
2009.04.01 | OLexandra
Яка все-таки гидота - цей Литвин
2009.04.01 | Анатоль
Я думаю,цей "жарт" не стільки проти Ющенка, як проти Яценюка.
І Юля і Янукович і Литвин і Луценки-Гриценки злякались Сєні.От і хочуть провести вибори без нього, поки йому 35 не виповнилось.
2009.04.01 | Shooter
Re: Я думаю,цей "жарт" не стільки проти Ющенка, як проти Яценюка.
Анатоль пише:> І Юля і Янукович і Литвин і Луценки-Гриценки злякались Сєні.
> От і хочуть провести вибори без нього, поки йому 35 не виповнилось.
Йому 35 ніби навесні виповнюється.
2009.04.01 | Хвізик
Re: Я думаю,цей "жарт" не стільки проти Ющенка, як проти Яценюка.
Shooter пише:> Анатоль пише:
> > І Юля і Янукович і Литвин і Луценки-Гриценки злякались Сєні.
> > От і хочуть провести вибори без нього, поки йому 35 не виповнилось.
>
> Йому 35 ніби навесні виповнюється.
а вони лохи і не знають
2009.04.01 | Torr
ВР - то є радянська влада
тому треба таки розігнать всєрьйоз і головне - назавжди.2009.04.01 | Мартинюк
Не думаю що вони так вже й бояться Сєні
Це кейсомолець ще той .На ОРД є доволі старий текст про його "подвиги" у Криму. Не даремно Грач хвалиться що він є "хрестним батьком Яценюка у великій політиці".В будь якому разі ця публіка відчуває що з Яценюком вона або домовиться або ж його надурить. А от з Ющенком у них вже перспективи немає - лише на смітник. І це не тільки перспектива перекиднів з НУНС та БЮТ , але усіх тих, хто сьогодні проголосували за святкування роковин ВЛКСМ в Україні.
2009.04.02 | miner
Re: Не смійте казати ВЛКСМ на ЛКСМУ
(голосно перекочуєццо паццталомЪ)2009.04.04 | Михайло Свистович
бояться Re: Не думаю що вони так вже й бояться Сєні
Мартинюк пише:>
> ця публіка відчуває що з Яценюком вона або домовиться або ж його надурить. А от з Ющенком у них вже перспективи немає - лише на смітник.
Ти маєш рацію, але вони хочуть правити самі, а не дурити чи домовлятися
2009.04.01 | Scubo
Гавриш: не хочете Конституцію - виконуйте Закон Архімеда
Призначення президентських виборів на 25 жовтня не відповідає чинній Конституції України, згідно з якою вибори мали би відбутися у січні наступного року, і призведе до конституційного конфлікту.Як повідомили УНІАН в апараті Ради національної безпеки і оборони України, про це заявив перший заступник секретаря РНБО Степан Гавриш.
За його словами, народні депутати дають політичну оцінку Основному документу України і відступають від головного принципу конституційного права, за яким стара Конституція не може переживати свій час. Якщо є необхідність, законодавець у перехідних положеннях визначає, які принципи старої Конституції продовжують діяти, а в перехідних положеннях чинної української Конституції немає жодного слова про вибори Президента, зазначив Гавриш.
У Гавриша немає сумніву, що призначення Верховною Радою виборів Президента на жовтень – це політтехнологічний крок народних депутатів. Масове голосування показує, що таким чином вони намагалися забезпечити собі відповідний політичний і конституційний імунітет проти дочасного розпуску парламенту, зазначив він.
Наслідком такого рішення парламенту, на думку Гавриша, буде конституційний конфлікт у країні, адже Конституцію використовують, як спосіб політичної боротьби, крім того, це посилить протистояння між Президентом і парламентом.
«Зрозуміло, що це варто розглядати як виклик Президенту з точки зору його гарантування якості політичної системи, яка має діяти в точній відповідності з Конституцією України. Тому він просто зобов’язаний звернутися до Конституційного Суду з відповідним поданням», – переконаний Гавриш.
Він вважає, що дочасні парламентські вибори все ще можливі, оскільки йдеться не про наміри Президента на суб’єктивному рівні, а про дієздатність чи недієздатність парламенту й уряду.
За словами С.Гавриша, парламент вчора не прийняв жодного з антикризових законів.
Якщо так буде й далі і якщо уряд не буде здатен взяти на себе політичну відповідальність за стан справ в країні, ситуація буде погіршуватися і парламент буде ставати все більше недієздатним, вважає він.
Тоді, за словами С.Гавриша, «дочасні вибори можуть відбутися в силу, так би мовити, закону Архімеда: якщо криза буде тиснути на всі без винятку інституційні, економічні та інші системи, то рано чи пізно доведеться приймати таке рішення як спосіб виходу із кризи».
«Але головне завдання – не провести дочасні вибори, а знайти інструменти консолідації української політичної влади», – наголосив він.
Новина Майдану:
http://maidan.org.ua/static/news/2009/1238604178.html
2009.04.01 | samopal
Мова не йде про дострокові вибори.
А суперпатрійот Костєнко вже встиг назвати це "рішенням антиукраїнської більшрсті" в Парламенті.2009.04.01 | Shooter
Так, мова йде про дебілізм дятлів
Які не здогадуються, що 2009 рік є після, а не перед 1/1/2006.2009.04.01 | samopal
Ви вважаєте, що прізідєнствіє Ющенка розпочалося 2009 року(/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1238581212&first=&last=&pattern=2009.04.01 | Koala
Тобто ви вважаєте, що Ющенко має право звільнити Тимошенко?
За старою Конституцією2009.04.01 | Taras-ods
Біле братство такого і уявити не може :-)
Koala пише:> За старою Конституцією
2009.04.01 | samopal
Ви можете навести якесь рішення КС з цього приводу?
2009.04.01 | Shooter
Спочатку наведіть рішення КС про те, що..
..згідно Вас, просвітленого, т.зв. Політреформа є новою Конституцією.Бо взагалі-то, нова діюча Конституція останній раз приймалася 1996 року.
Тому цитованим Вами рішенням КС, яке стосується _нової Конституції_, можете скористатися максимум у виходку.
Хоча, виглядає, дятли БЮТу надають перевагу користуванню у цьому закладі безпосередньо Конституцією України. Причому, роблять це регулярно, в принципі.
2009.04.01 | Koala
АПВОВНВ?
2009.04.01 | Shooter
Ні, це Ви, як і групка ВР -них дятлів вважає,
...що сьогодні 2005, а не 2009 рік - а тому має аплікуватися положення закону, яке діяло перед 1/1/2006.Але то таке - буває. Як від страху втратити "доходноє мєстєчко" в штани накладеш і рештки кебети втратиш.
2009.04.01 | samopal
Я вам про рішення КС, а ви про що?
Ставнійчучка вже заявила, що прзідєнт мабуть, швидше за все, напевно таки точно оскаржить це рішення парламенту у Конституційному Суді. Ну, от оскаржить, а КС визнає...2009.04.01 | Shooter
Про пєрнатих, звісно
Які не в курсі, що живуть в 2009, а не в 2005 році, за Конституцією 1996 року.2009.04.01 | samopal
Ну, кожен про своє...
2009.04.01 | Shooter
Звісно - Ви про Ваше, БЮТовскоє
Долбать.Вже до президента Януковича зовсім небагато залишилося...і чому я не дивуюся таким глибоким знатокам конституційного права? які не здатні розібратися який рік на дворі - чи то 2005, чи то 2009...
2009.04.01 | karpo
Re: Мова не йде про дострокові вибори.
samopal пише:> А суперпатрійот Костєнко вже встиг назвати це "рішенням антиукраїнської більшрсті" в Парламенті.
Це абсолютна правда, можна сказати - Істина. Ви щось хотіли заперечити?
2009.04.01 | Уляна
Re: Першоквітневий жарт від БЛЯТ (о)
Цілі акції названого Вами блоку, як у північно-корейської ракетно-ядерної програми, не стільки прагматичні, скільки політично-дипломатичні.
Мартинюк пише:
> Себто від Блоку Литвина, Януковича, Тимошенко, (об'єднаного з КПУ)/
>
> Постанова про "надзвичайно необхідні" народу та Україні "дострокові" вибори президента це просто знахідка для психіатрів та дослідників випадків колективного божевілля.
>
> Маразматичний прояв гострої кризи парламентського феодалізму в Україні.
>
> Їм так хочеться поскоріше позбутися Ющенка, що аж виникає серйозна підозра в тому що цей Ющенко не такий вже і поганий і не такий вже й непопулярний, як це постійно звучить у їхніх телевізійних мантрах та заклинаннях...
> Невже вони не розуміють що коли не буде Ющенка їм вже нінакого буде звалювати вину за свою клептоманію , пофігізм і неробство?
2009.04.01 | Тестер
Ото нєхрєн Ківаловим та Колесніковим грамоти-медалі роздавати
2009.04.01 | Shooter
Швидше нєхрєн комсюків-великих злодіїв на ПМ-а ставити
Тоді не довелося би Колєснікову грамоту давати - бо був би "ніхто і ніщо".2009.04.02 | samopal
ЦВК: держреєстр виборців до виборів Президента буде готовий (/)
Центральна виборча комісія підготує Державний реєстр виборців до дня виборів Президента України 25 жовтня 2009 року.Про це в ексклюзивному коментарі УНІАН повідомив член ЦВК Михайло ОХЕНДОВСЬКИЙ.
«Центральна виборча комісія зараз завершує первинне наповнення реєстру, і в нас є всі підстави вважати, що чергові вибори Президента у 2009 році відбудуться з використанням усіх механізмів і процедур, передбачених Законом України «Про Державний реєстр виборців». Списки для голосування будуть складені вже відповідно до цього закону», - сказав М.ОХЕНДОВСЬКИЙ.
http://www.unian.net/ukr/news/news-308961.html