Албании повезло гораздо больше чем Украине )
04/01/2009 | Bestt
у нее в соседях нет России.
"Албанія та Хорватія стали повноправними членами НАТО.
"Албанія та Хорватія серйозно працювали для досягнення стандартів НАТО, зокрема, в галузі демократії та реформування оборонної системи", - сказав Аппатурай.
Речник НАТО зазначив, що ці дві країни отримали колективну безпеку, але водночас і взяли на себе відповідальність за безпеку в регіоні і за безпеку союзників, що входять до Альянсу.
Крім того, Аппатурай заявив, що принципи розширення НАТО залишаються незмінними; Україна і Грузія будуть членами організації після досягнення необхідних стандартів.
За словами Аппатурая, підтвердженням цьому є той факт, що дві країни приєднуються до НАТО сьогодні, а інші - або на завершальному формальному шляху до приєднання, або розглядають майбутнє приєднання.
"Я бачив повідомлення уряду Чорногорії про те, що вони хочуть рухатися вперед і запитувати членство на певній фазі. Це - принцип, який підтримує альянс", - зазначив він.
Говорячи про перспективи приєднання до НАТО Грузії та України, Аппатурай зазначив, що "має бути розуміння того, що нічого не змінилося".
Як відомо, Албанія заявила про своє бажання вступити до НАТО у 1992 році, а Хорватія – у 1995 році.
Україна у 1995 році запропонувала НАТО встановити особливі відносини і закріпити їх у двосторонньому документі.
"Албанія та Хорватія стали повноправними членами НАТО.
"Албанія та Хорватія серйозно працювали для досягнення стандартів НАТО, зокрема, в галузі демократії та реформування оборонної системи", - сказав Аппатурай.
Речник НАТО зазначив, що ці дві країни отримали колективну безпеку, але водночас і взяли на себе відповідальність за безпеку в регіоні і за безпеку союзників, що входять до Альянсу.
Крім того, Аппатурай заявив, що принципи розширення НАТО залишаються незмінними; Україна і Грузія будуть членами організації після досягнення необхідних стандартів.
За словами Аппатурая, підтвердженням цьому є той факт, що дві країни приєднуються до НАТО сьогодні, а інші - або на завершальному формальному шляху до приєднання, або розглядають майбутнє приєднання.
"Я бачив повідомлення уряду Чорногорії про те, що вони хочуть рухатися вперед і запитувати членство на певній фазі. Це - принцип, який підтримує альянс", - зазначив він.
Говорячи про перспективи приєднання до НАТО Грузії та України, Аппатурай зазначив, що "має бути розуміння того, що нічого не змінилося".
Як відомо, Албанія заявила про своє бажання вступити до НАТО у 1992 році, а Хорватія – у 1995 році.
Україна у 1995 році запропонувала НАТО встановити особливі відносини і закріпити їх у двосторонньому документі.
Відповіді
2009.04.01 | Shooter
Україна сама собі винувата
http://www.pravda.com.ua/news/2009/3/31/92379.htmЩо ж стосується військової загрози, то 28,3% респондентів очікують її від Сполучених Штатів, а лише 14,9% - з боку Росії.
**************
Третина бачить американців під ліжком.
No comments.
2009.04.02 | Bestt
Re: не зовсім так
визначати національні загрози за соціологічним опитуванням - найдурніша штука.якби 1939 року провели опрос у СРСР, то 99 % сказало б - що Німеччина їх найбільший друг і брат. Оскільки СРСР з Німмечиною до останнього дружив. і навіть парад у Бресті спільний провели після розділу Польщі.
а що стосується "самі винні". то лише частково.
там буде допомогли северные братья.
http://obkom.net.ua/news/2009-04-02/0900.shtml
То, что представителей Украины не пригласили на юбилейный саммит НАТО 3-4 апреля, свидетельствует об успешной политике России по изолированию Украины от Североатлантического альянса....
«Поскольку этот юбилейный саммит проходит в Германии и Франции и должен подчеркнуть вес этих стран в реформировании альянса, они приложили определенные усилия, чтобы не видеть там Украины. За это руками Германии и Франции проголосовала Россия»
2009.04.02 | Shooter
визначально так
Я повторю банальне: якби хоча би 60% українців підтримували вступ до НАТО, жодна Росія би нічого з тим не зробила.2009.04.02 | Pavlo
60% українців вже підтримували вступ до НАТО, за часів Кучмо.
2009.04.02 | Shooter
Чесно - не пам'ятаю таких даних.
2009.04.02 | Pavlo
Я пам"ятаю. До 2000 року прихильників вступу до НАТО було більше
, ніж противників. Потім було бомбардування Юги, нова "мюнхенська" угода Заходу з Путіним про розподіл сфер впливу, після якої відразу почалися кольчуги, "чорний список по відмиванню бабок", плівки Мельниченко і т.д. Не пам"ятаєте ? То що, в цьому всьому гівні винні самі українці ?Не може довго зберігатися високий рівень довіри до партнерів, які тебе постійно кидають. Можна підняти старі опитування, там все прозоро і однозначно.
2009.04.02 | Shooter
Ще би якісь дані....
Повторюся: я в упор не пам'ятаю такого періоду в історії України, коли підтримка НАТО серед населення була би вищою ніж 40%.Можливо, я помиляюся, але добре би було, якби Ви могли це довести з допомогою якихось даних
2009.04.02 | Pavlo
Данні з 2002 року нижче. Нагадаю, зниження йде з 2000 року.
2009.04.02 | Shooter
Слова, слова...
Я більше довіряю числамПлюс в 2000 Україна "фізично" не була готова до цього кроку. Це могло, в нормальних умовах, статися десь між 2004-2006 роками. Коли підтримка була, де-факто, нижча 20%.
2009.04.02 | Pavlo
Числа, тількі числа.
Shooter пише:> Я більше довіряю числам
За вступ Проти вступу Не голосував Важко відповісти
18-29 років
Чер. 2002 43.4 23.6 11.3 21.7
Груд. 2008 24.4 44.3 8.4 22.9
30-39 років
Чер. 2002 34.7 28.2 12 25.1
Груд. 2008 16.9 55.2 7.4 20.5
40-49 років
Чер. 2002 29.3 32.4 16.1 22.1
Груд. 2008 19.8 53.9 10.3 16.0
50-59 років
Чер. 2002 29.8 38.3 13.5 18.3
Груд. 2008 19.1 60.1 9.4 11.4
60 і старші
Чер. 2002 21.6 39.7 16.0 22.7
Груд. 2008 10.6 63.7 11.4 14.3
> Плюс в 2000 Україна "фізично" не була готова до цього кроку. Це могло, в нормальних умовах, статися десь між 2004-2006 роками. Коли підтримка була, де-факто, нижча 20%.
"Готовність до НАТО" цей оксюморон означає "готовність Заходу інтегрувати Україну в НАТО", ця готовність від України майже не залежить.
2009.04.02 | Shooter
Я вже прокоментував їх
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1238658861&first=&last=http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1238659762&first=&last=
Pavlo пише:
> Shooter пише:
> > Плюс в 2000 Україна "фізично" не була готова до цього кроку. Це могло, в нормальних умовах, статися десь між 2004-2006 роками. Коли підтримка була, де-факто, нижча 20%.
>
> "Готовність до НАТО" цей оксюморон означає "готовність Заходу інтегрувати Україну в НАТО", ця готовність від України майже не залежить.
Ні. Готовність до НАТО означає наявність в країні певних стандартів щодо демократії та армії. Україна таких стандартів не мала рочку так до 2004-2005. А в той момент підтримка НАТО серед населення і, що головне, серед "політиків" була критично малою.
Заодне нагадайте собі як бурхливо пратєставала Росія проти вступу в НАТО Балтійських країн. Допомогло їй то? Чи Німеччина і Франція то "заборонили"?
2009.04.02 | АБВГ
Re: Я пам"ятаю. До 2000 року прихильників вступу до НАТО було більше
Шановний Павло,Чим думає середньостатистичний українець? Правильно, телевізором. В основному російським. А хто був найкращим другом голодної Росії в 2000? Правильно, велика демократія США.
Що й було на ТБ кожен день.
Відповідно і у головах "друг Білл".
Після того, як російська шпана знайшла гаманець, набитий нафтодоларами, криша в неї трохи з"їхала.
І США перетворилися на головного ворога Росії.
Що і відобразилось в телевізорі.
І в головах у російського і частково українського народу.
Що потрібно робити?
Рубанути по повній телеканали шпани.
Почати транслювати передачі і художні фільми за НАТО.
Через три місяці провести успішний референдум.
...
Важливо. Навіть Янукович боїться виступати проти НАТО. Чує історичну правду.
2009.04.02 | Pavlo
Ні, це звичайне романо-германське свинство і подвійні стандарти.
Не треба себе обманювати.Люба наша макєєвка значно більш європейська, ніж Албанія.
В Албанії ще двадцять років тому царював справжній сталінізм а в Тірані не було жодного приватного легковика. З того часу по всій країні залишились дзоти на випадок ймовірного нападу США.
Були мої добрі знайомі в Албанії минулого року - нарід там дічь повна. Україну не взяли до НАТО через романо-германський шовінізм і угодовську політику західних країн по відношенню до Московії.
2009.04.02 | Shooter
Повторюся: нєчєго на дзеркало кивати...
...коли рожа крива.Хоч Ви і стверджуєте, що 60% українців підтримувало нато - я, чесно кажучи, такого не пам'ятаю, і така цифра мені видається просто фантастичною.
Крім того, якщо, по-суті, лише одна політична сила, за якою стоїть сьогодні 10-15% виборців підтримує такий крок, а решта відкрито або тихою сапою роблять все для того, щоб Україна в НАТО не вступила - жодна Німеччина чи Франція цьому допомогти не можуть.
P.S. Свіжий приклад від зека та данєцкого ОЗУ: http://www.pravda.com.ua/news/2009/4/2/92476.htm
2009.04.02 | Pavlo
Прошу до дзеркала , дані від центру Розумкова (л)
В червні 2002 року кількість прихильників НАТО в вікових групах від 18-39 років значно перевищувала кількість противників, у віковій групі 40-49 кількість за і проти була приблизно рівною, старше покоління закономірно виступало проти вступу:http://www.uceps.org/ukr/poll.php?poll_id=117
Можете порахувати, які б були результати з урахуванням демографії, якби люди не змінили свою думку про вступ до НАТО.
2009.04.02 | Shooter
Чудові дані - якраз підтверджують мої слова
Підтримка вступу до НАТО коливалася між 21% та 43% відсотками, в залежності від вікової групи, "в найкращі часи".На момент же, коли Україна була, практично, готова приєднатися до НАТО (візьмем середину 2005го року) цей крок підтримували аж 13-26% населення.
Так до чого тут Франція або Німеччина???
2009.04.02 | Pavlo
Дивна інтерпретація. Підтримка не коливається, вона стабільно па
Підтримка не коливається, вона стабільно паде внаслідок політики відштовхування України Заходом, і винні у цьому саме хфранції з німеччинами. Це очевидно, можна співставити ці данні з міжнародними і внутрішніми подіями, і відразу буде видно, хто в чому винен.2009.04.02 | Shooter
Вибачте, але це Ваша інтерпретація дивна
Я не пам'ятаю, щоб в 2002 чи навіть в 2004 р Німеччина чи Франція виступали проти прийняття України в НАТО.Зате я пам'ятаю дурнуватих данєцкіх бандитів на подпєвках Вітрянки "натонєт". Та навіть кількох юлестурбованих, які навіть тут на Майдані "тащилися" з того, що Україні НАТО не світить.
І саме тому падала підтримка вступу до НАТО - навряд чи "рядовий виборець" знає про думку Німеччини чи Франції з цього приводу. А от своїх істеричних лідерів, які подібних вереском намагаються вибити кілька зайвих голосів та задобрити "старшего брата", він чує добре.
Тим не менше, Ви так і не навели мені даних, що загальна підтримка цього кроку серед населення була вищою, ніж 35%.
І повторюся - Франція чи Німеччина тут ні до чого.
Заодне собі нагадайте як Словачиина в НАТО вступала. І порівняйте їхніх політиків та наших "політиків".
2009.04.02 | Тестер
100500!!!
2009.04.02 | Арій.
І це - теж. Свині вони, однозначно.
2009.04.02 | Sean
Україну не взяли до НАТО (поки)
Pavlo пише:> Україну не взяли до НАТО через романо-германський шовінізм і угодовську політику західних країн по відношенню до Московії.
передусім через те, бо чи хотіли б Ви такого союзника як теперішня влада в Україні?
А Сракозі - то вже інше питання.
2009.04.02 | Микола Гудкович
Ні, не пощастило. Це не гра в карти, тут досягають мети й успіху
2009.04.02 | Sean
не "пощастило". Ми самі винні
2009.04.02 | Pavlo
Що такого зробили албанці, чого не зробили українці?
2009.04.02 | Тестер
За те ми в Косово і Африку катаємось...
2009.04.02 | Арій.
Географічне положення тут ні при чому
Латвія он теж має кордон з РФ. Мало того - в Латвії корінного населення тільки 50%.А справа в тому, що це корінне населення організоване і націоналістичне.
У них при владі націоналісти на кшталт нашого Тягнибока.