київське метро подорожчає до 5.1 грн. (/)
04/03/2009 | omela
Метро знову подорожчає
03.04.2009 13:21
Вартість поїздки в столичному метрополітені зросте мінімум у два рази, якщо шлях пасажира під землею займатиме більше 40 хвилин.
Таким чином, КП "Київський метрополітен" планує перейти на "справедливу систему оплати проїзду, як в усьому світі", пише "Газета по-київськи"
Задля цього станції підземки облаштують турнікетами на вихід із пристроями для читання карток.
За словами головного інженера КП "Київський метрополітен" Володимира Зеля, Київ перший в СНД, хто планує перейти на зональну систему оплати проїзду.
"Пропонуємо ввести комбіновану систему оплати за проїзд", - сказав Зель.
Тобто, оплата буде залежати і від дальності поїздки, і від часу перебування в метро. Якщо знаходишся в підземці довше 40 хвилин - заплатиш за подвійним тарифом. Не пощастить і тим, хто їде "від кінцевої до кінцевої".
Шлях від станції "Лісова" до "Академмістечка" займає 38 хвилин, від "Червоного хутора" до "Сирцю" - 36 хвилин, а від "Героїв Дніпра" до "Либідської" - 23 хвилини. Але якщо додати сюди час очікування потяга, який останнім часом значно збільшився, то поїздка буде коштувати дорожче, ніж 1,7 гривні.
Для поїздок на дальність будуть використовувати зональний принцип. Пропонують зробити або три зони - центральну, середню та окраїни, або дві - центр та окраїни. Проїзд в одній такій зоні буде коштувати мінімально - тобто 1,7 гривні, але якщо пасажир перетинає межу зони, доведеться платити вдвічі більше, якщо перетинає межу два рази, - буде змушений платити за потрійним тарифом.
Діяти це буде так. Наприклад, пасажир зайшов у метро на станції "Харківська". З його картки відразу знімається максимальний тариф, наприклад, потрійний - 5,1 гривні. А коли він виходить на станції "Золоті ворота", то на картку повертається 1,7 гривні (через те, що пасажир перетнув дві зони). Розрахунки ці приблизні. А тарифи будуть погоджувати з владою, тобто з Головним управлінням цінової політики Київської адміністрації.
http://kiev.pravda.com.ua/news/49d5e32cdadb1/
03.04.2009 13:21
Вартість поїздки в столичному метрополітені зросте мінімум у два рази, якщо шлях пасажира під землею займатиме більше 40 хвилин.
Таким чином, КП "Київський метрополітен" планує перейти на "справедливу систему оплати проїзду, як в усьому світі", пише "Газета по-київськи"
Задля цього станції підземки облаштують турнікетами на вихід із пристроями для читання карток.
За словами головного інженера КП "Київський метрополітен" Володимира Зеля, Київ перший в СНД, хто планує перейти на зональну систему оплати проїзду.
"Пропонуємо ввести комбіновану систему оплати за проїзд", - сказав Зель.
Тобто, оплата буде залежати і від дальності поїздки, і від часу перебування в метро. Якщо знаходишся в підземці довше 40 хвилин - заплатиш за подвійним тарифом. Не пощастить і тим, хто їде "від кінцевої до кінцевої".
Шлях від станції "Лісова" до "Академмістечка" займає 38 хвилин, від "Червоного хутора" до "Сирцю" - 36 хвилин, а від "Героїв Дніпра" до "Либідської" - 23 хвилини. Але якщо додати сюди час очікування потяга, який останнім часом значно збільшився, то поїздка буде коштувати дорожче, ніж 1,7 гривні.
Для поїздок на дальність будуть використовувати зональний принцип. Пропонують зробити або три зони - центральну, середню та окраїни, або дві - центр та окраїни. Проїзд в одній такій зоні буде коштувати мінімально - тобто 1,7 гривні, але якщо пасажир перетинає межу зони, доведеться платити вдвічі більше, якщо перетинає межу два рази, - буде змушений платити за потрійним тарифом.
Діяти це буде так. Наприклад, пасажир зайшов у метро на станції "Харківська". З його картки відразу знімається максимальний тариф, наприклад, потрійний - 5,1 гривні. А коли він виходить на станції "Золоті ворота", то на картку повертається 1,7 гривні (через те, що пасажир перетнув дві зони). Розрахунки ці приблизні. А тарифи будуть погоджувати з владою, тобто з Головним управлінням цінової політики Київської адміністрації.
http://kiev.pravda.com.ua/news/49d5e32cdadb1/
Відповіді
2009.04.03 | Мартинюк
Недоступність комунального транспорту для небагатих -
Це удар по місту.Фактично це системна деградація інфраструктури міста .
Все це дуже погано узгоджується з реальним затратами такого транспортного монополіста як метро.
Гадаю повинні проснутися зелені - підняття цін на метро примусово пересаджує людей в автомбілі.
2009.04.03 | Дід Панас
Re: Недоступність комунального транспорту для небагатих -
Мабуть важко помістити в одну голову одночасно недоступність для небагатих і примусове пересадження людей в автомобілі.А ще хочеться ковбаси по 2.20, газованої води з автомата за 1 копійку або з серопом по 3 копійки.
Мартинюк пише:
> Це удар по місту.
>
> Фактично це системна деградація інфраструктури міста .
> Все це дуже погано узгоджується з реальним затратами такого транспортного монополіста як метро.
>
> Гадаю повинні проснутися зелені - підняття цін на метро примусово пересаджує людей в автомбілі.
2009.04.03 | Марічка
Ні, не ковбаси за 2,20, а адекватний Європейським тарифам
прожитковий рівень українців, забезечений європейським рівнем зарплатні та відповідним соцзахистом. І це не хочеться дідусю, а так повинно бути!2009.04.03 | Дід Панас
Хочу молодицю...
Марічка пише:> прожитковий рівень українців, забезечений європейським рівнем зарплатні та відповідним соцзахистом. І це не хочеться дідусю, а так повинно бути!
Марічко, для європейської зарплатні треба виробляти європейську продукцію в європейській кількості і з європейською якістю.
Для отримання європейського того чи іншого треба бути самим європейцями і то невідомо чи цього достатньо.
А я от хочу 18-річну молодицю і не гіршу ніж... (список тих хто їх має можна прикласти). І це не просто хочеться, а так повинно бути!
2009.04.04 | Isoлято
Молодиці у нас, до речі, цілком європейської якості. І шо?
Дід Панас пише:> Марічко, для європейської зарплатні треба виробляти європейську продукцію в європейській кількості і з європейською якістю.
Може, діду, Ви цього не знаєте, але таку продукцію українці виробляють, і багато (фармацевтична, поліґрафічна, проґрамове забезпечення... це лише те, з чим я стикався особисто), але чомусь отримують за це В РАЗИ більше, ніж в країнах ЄС. Чому, як Ви думаєте, наші дівчата їдуть працювати на фабрику в Рокицанах? Чи там вони раптом починають краще шити, що їхня продукція відразу стає "з європейською якістю"?
> Для отримання європейського того чи іншого треба бути самим європейцями і то невідомо чи цього достатньо.
Якщо розуміти вираз "бути європейцем" як "вміти скинути зі своєї шиї зайвих кровососів" - тоді я з Вами повністю згоден.
2009.04.04 | Дід Панас
Re: Молодиці у нас, до речі, цілком європейської якості. І шо?
Isoлято пише:> Дід Панас пише:
> > Марічко, для європейської зарплатні треба виробляти європейську продукцію в європейській кількості і з європейською якістю.
> Може, діду, Ви цього не знаєте, але таку продукцію українці виробляють, і багато (фармацевтична, поліґрафічна, проґрамове забезпечення... це лише те, з чим я стикався особисто), але чомусь отримують за це В РАЗИ більше, ніж в країнах ЄС. Чому, як Ви думаєте, наші дівчата їдуть працювати на фабрику в Рокицанах? Чи там вони раптом починають краще шити, що їхня продукція відразу стає "з європейською якістю"?
Не знаю цього. Мені дійсно цікаво побачити приклади і статистику. А то все більше зустрічаються дані про ВВП на душу населення як в середньостатистичній африканській країні.
Про фармацевтику можу вам більше розказати ніж ви мені.
Щодо фабрики в Рокицанах, то теж вперше чую. Але і це теж приклад що навіть на таку фабрику українці не спромоглися.
> > Для отримання європейського того чи іншого треба бути самим європейцями і то невідомо чи цього достатньо.
> Якщо розуміти вираз "бути європейцем" як "вміти скинути зі своєї шиї зайвих кровососів" - тоді я з Вами повністю згоден.
А кровососи це хто? Це, певно, буржуї і куркулі? Ну і що це за кровопийці, при яких ВВП на людину наполовину від Кенійського?
Це ж треба, інженер Петренко може розробити мерса, а токар Іваненко виточити всі деталі, а через кровопийців виходить у них комбайн кіровоградського заводу.
Мабуть то всесвітня змова проти українців...
2009.04.08 | Isoлято
Статистика, до речі, теж багато цікавого говорить...
Дід Панас пише:> Не знаю цього. Мені дійсно цікаво побачити приклади і статистику. А то все більше зустрічаються дані про ВВП на душу населення як в середньостатистичній африканській країні.
До речі, про статистику: Вам відомо, що в 80-ті роки народ, який відпрацював "на сєвєрє", і взагалі усі, хто збирався виходити на пенсію, масово переселялися до УССР? І тому ми зараз маємо цікаву пропорцію, якої неба більш ніде у світі, коли на одного працездатного припадає один пенсіонер? Як Ви вважаєте, чи сприяє така ситуація високому ВВП?
> Про фармацевтику можу вам більше розказати ніж ви мені.
Починайте... Я, звичайно, встиг попрацювати на двох українських фарм підприємствах і взяти участь у двох дослідницьких проґрамах по синтезу медпрепаратів - але з радістю почую щось нове!
> Щодо фабрики в Рокицанах, то теж вперше чую. Але і це теж приклад що навіть на таку фабрику українці не спромоглися.
Це приклад того, що на цілком подібних УКРАЇНСЬКИХ фабриках зарплата у 4-5 разів менша. При порівняльних обсягах виробництва та якості продукції. Щоправда, особисто ні там, ні там не працював - чув від людини, яка працювала. Не знаю, який їй був сенс мені брехати.
> А кровососи це хто? Це, певно, буржуї і куркулі? Ну і що це за кровопийці, при яких ВВП на людину наполовину від Кенійського?
Якісь у Вас уявлення точно шо дідівські... з минулого століття... Кровососи - це всі, хто отримує гроші, не вкладаючи своїх зусиль в виробнициво та розподіл матеріальної продукції (та в створення НОРМАЛЬНИХ для цього умов). Куркулі до цієї катеґорії точно не відносяться, буржуї - по-різному буває.
> Це ж треба, інженер Петренко може розробити мерса, а токар Іваненко виточити всі деталі, а через кровопийців виходить у них комбайн кіровоградського заводу.
А через кровопивців вони вимушені працювати на кіровоградському заводі комбайнів, бо запустити власне виробництво мерсів їм коштує аж занадто непідомну кількість хабарів.
2009.04.08 | Боровик
Re: Статистика, до речі, теж багато цікавого говорить...
Поганому танцюристу щось заважає.А ви спеціально не звертаєте увагу на той факт, що легше відкрити фабрику в Чехії і возити туди українських заробітчан за досить таки високу ЗП ніж відкрити такий завод в Україні?
Порівнюючи Чехію та Україну не забувайте, що і там і у нас владу, умови, культуру праці визначають громадяни кожної з країн.
Чехи в масі свої своїй мали волю, бажання та силу не бути там де ми є зараз. А у нас на те щоб вийти з цього де ми є майже нічого немає.
Порівнювати наших професорів з їхніми сантехніками то робота для мацкалів.
2009.04.08 | Isoлято
Саме на це я й звертаю увагу!
Боровик пише:> Поганому танцюристу щось заважає. А ви спеціально не звертаєте увагу на той факт, що легше відкрити фабрику в Чехії і возити туди українських заробітчан за досить таки високу ЗП ніж відкрити такий завод в Україні?
Саме на це я й звертаю увагу "діда Панаса". Прочитайте уважно останнє речення мого постінґу.
> Порівнюючи Чехію та Україну не забувайте, що і там і у нас владу, умови, культуру праці визначають громадяни кожної з країн.
Отож... скільки різних факторів, і кожен із них треба якось змінювати. А "дід Панас" вперся в "продуктивність праці", яка в нас "не європейська" (та звичайно, що ні, але ж не на порядки від неї відрізняється!), почитаєш його - то взагалі складається враження: ото треба підняти в надцять разів тарифи в київському метрі - й народ буде змушений різко продуктивність підняти... і тада заживьом!
> Чехи в масі свої своїй мали волю, бажання та силу не бути там де ми є зараз. А у нас на те щоб вийти з цього де ми є майже нічого немає.
Як на мене, зараз треба зробити перший і найважливіший крок: зрозуміти, що жоден "бог-цар-герой" наз із того, "де ми є", не виведе. Хочеш зробити добре - зроби це сам.
2009.04.05 | Михайло Свистович
Re: Молодиці у нас, до речі, цілком європейської якості. І шо?
Isoлято пише:> Дід Панас пише:
> > Марічко, для європейської зарплатні треба виробляти європейську продукцію в європейській кількості і з європейською якістю.
> Може, діду, Ви цього не знаєте, але таку продукцію українці виробляють, і багато (фармацевтична, поліґрафічна, проґрамове забезпечення... це лише те, з чим я стикався особисто)
Виробляють насправді дуже мало, і продуктивність праці набагато нижча. А винятки лише підтверджують правило.
2009.04.03 | zmej_gorynych
Re: Недоступність комунального транспорту для небагатих -
Мартинюк пише:[dd]
>
> Гадаю повинні проснутися зелені - підняття цін на метро примусово пересаджує людей в автомбілі.
Гадаю, повинні проснутися громадяни, якщо такі ще залишились, і змести нах все це провладне падло от хоча б і вилами.
Це не заклик. Це оціночне судження
2009.04.03 | Дід Панас
Re: Недоступність комунального транспорту для небагатих -
Підтримую. Треба змести і спокійно пересісти на велосипеди..2009.04.03 | Sean
я - за
підвищення. Не таке і не одразу, але разом з тим.Може це погано на чиюсь думку, але погодьтеся, що краще казати правду, ніж, будучи поглядів сугубо правих, годувати співрозмовників дурійками про соціялізьм.
2009.04.03 | Адвокат ...
Приєдную сь!
Правду казати легко та приємно.А метро у Кийові навряд чи може коштувати на зара дешевше за 0,5 доляра. Так, з загальних міркувань.
Мо` у Хрюкові, чи Ку-чмо-ґраді,-- й дешевше, але не менш, як 0,25-0,30 доляра.
2009.04.03 | AxeHarry
Re: Приєдную сь!
я буду за - якшо буде публіковано повний рух коштів по метрорахунках з безумовною відставкою і безумовною посадкою Комса ПєтіМірошнікова і "прібліжонних" якшо буде нєскладуха в балансі.2009.04.03 | Українець, громадянин України
Re: Приєдную сь!
І я за, після того як буде скасовано пільги та усякі начальники метрополітенів і їм подібні злодюжки відзвітують, звідки мають десятки тисяч доларів на придбання фотографій геніального майстра Льоньки Космоса.2009.04.03 | Микола Рудь
Re: Приєдную сь!
Адвокат ... пише:> Правду казати легко та приємно.
>
> А метро у Кийові навряд чи може коштувати на зара дешевше за 0,5 доляра. Так, з загальних міркувань.
>
> Мо` у Хрюкові, чи Ку-чмо-ґраді,-- й дешевше, але не менш, як 0,25-0,30 доляра.
Чи не могли б Ви у гривнах наводити дані?
Бо якось дико з вашого боку виходить
- зарплата у тугриках, а податки - сріблом.
Ординством тхне.
Дикість не від шкіряного одягу походить,
а від способу мислення.
Як ви вирахували плату за проїзд у київському метро
у американській валюті?
Чи не здається Вам, що ви граєте не у нашу гру,
не під ту музику та не за загальновизнаними правилами?
Якщо у державі немає єдиної мови та валюти
- до такої держави немає ПОВАГИ та ДОВІРИ...
З повагою,
2009.04.03 | Адвокат ...
Як рахував? Прямим "яком".
Вивчив ціни на метро в инших країнах. А вони, ну так вже стало сь,-- у долярах. Не поважають вони Вас. Бусурмани...2009.04.03 | omela
Так не робиться: у вересні 50 коп., у квітні мова про 5 грн.
Гривня впала, але ж не настільки.Такі різкі підвищення необґрунтовані.
По-друге, щодо запровадження самої системи: це вже залізниця виходить, а не метро. Метро всюди тариф єдиний на ціле місто, адже це внутріміський транспорт.
А скільки коштів буде витрачено на облаштування нових "мудрих" турникетів?
По-третє, метро отримує такі кошти від реклами, що воно і тепер рентабельне, і практично не було збитковим навіть і за 50 коп.!
Знову ж, за Омельченка метро було дешеве, притому добрим темпом будувалися нові станції! А тепер, попри вже підняту одним махом в 3 рази ціну, немає коштів на відкриття "Львівської брами", котра знаходиться на вже збудованій лінії? Це тупа нездарність чи банальне крадійство?
Якщо треба підіймати тариф, це робиться цивілізовано, поступнево, з 50 коп. не більше ніж до 1 грн., з 1 грн. до 1.50, з 1.50 до 2, з 2 до 2.50, з 2.50 до 3 якщо є конечна потреба. Раз на три місяці, скажімо. До 2010 року таким чином мали б 3 грн.
Замість цього вигадують ровера. Ровера вельми затратного, зверніть увагу. Оце що пропонується не хочеться навіть коментувати.
Це виглядає як чергова космічна спроба видушувати гріш з усього, де можна це робити і де не можна.
2009.04.03 | Сергій Вакуленко
Re: Так не робиться: у вересні 50 коп., у квітні мова про 5 грн.
omela пише:> По-друге, щодо запровадження самої системи: це вже залізниця виходить, а не метро. Метро всюди тариф єдиний на ціле місто, адже це внутріміський транспорт.
Таку зональну систему я застав у Мюнхені 2000 р. Це мене, пам'ятаю, тоді дуже здивувало. В инших європейських мітах, де я користувався підземкою, ціна одна: заходь і їзди хоч цілий день.
Тільки у Відні за квиток маєш одну годину подорожування, але всіма лініями (тобто можеш проїхати метром, вийти, сісти в трамвай, потім іще пересісти на автобус: якщо все встиг за годину — нікому нічого не винен).
2009.04.03 | Хвізик
Re: Так не робиться: у вересні 50 коп., у квітні мова про 5 грн.
Сергій Вакуленко пише:> omela пише:
>
> > По-друге, щодо запровадження самої системи: це вже залізниця виходить, а не метро. Метро всюди тариф єдиний на ціле місто, адже це внутріміський транспорт.
>
> Таку зональну систему я застав у Мюнхені 2000 р. Це мене, пам'ятаю, тоді дуже здивувало. В инших європейських мітах, де я користувався підземкою, ціна одна: заходь і їзди хоч цілий день.
>
> Тільки у Відні за квиток маєш одну годину подорожування, але всіма лініями (тобто можеш проїхати метром, вийти, сісти в трамвай, потім іще пересісти на автобус: якщо все встиг за годину — нікому нічого не винен).
у вашінгтоні система у метрі зональна
в едмонтоні - квиток обмежений півтора годинами часу
2009.04.03 | zmej_gorynych
Re: Так не робиться: у вересні 50 коп., у квітні мова про 5 грн.
Сергій Вакуленко пише:> omela пише:
>
> > По-друге, щодо запровадження самої системи: це вже залізниця виходить, а не метро. Метро всюди тариф єдиний на ціле місто, адже це внутріміський транспорт.
>
> Таку зональну систему я застав у Мюнхені 2000 р. Це мене, пам'ятаю, тоді дуже здивувало. В инших європейських мітах, де я користувався підземкою, ціна одна: заходь і їзди хоч цілий день.
>
Точно така ж зональна система була в Празі як мінімум з 1998 по 2002 рік. Бо жив там багато і користувався цим видом транспорту дуже часто.
А ще там на той час були однотипні квитки на всі види міського транспорту, ціна на котрі залежала від часу поїздки, а не від виду транспорту, чи відстані.
> Тільки у Відні за квиток маєш одну годину подорожування, але всіма лініями (тобто можеш проїхати метром, вийти, сісти в трамвай, потім іще пересісти на автобус: якщо все встиг за годину — нікому нічого не винен).
В Празі теж так було з "пільговими" квитками (наприклад, якщо ти їздиш цілий день). Правда "юніти" відрізнялись.
2009.04.04 | Isoлято
У Празі й зараз така система...
zmej_gorynych пише:> Точно така ж зональна система була в Празі як мінімум з 1998 по 2002 рік. Бо жив там багато і користувався цим видом транспорту дуже часто.
У Празі й зараз така система. Два види "короткочасних" квитків: на один вид транпорту (дійсний півгодини або скількись там станцій метро) і přestupní jizdenka на 75 хвилин (після 8-ї вечора та по вихідних - на 90).
Мені більше сподобався спосіб оплати, який я бачив у Кракові в 98-му році. Один тип квитків - на певний засіб транспорту (можна їхати в одному й тому ж автобусі/трамваї хоч від кінцевої до кінцевої), другий, в півтора рази дорожчий - на дві години (можна їздити з пересадками). Для Києва це було б наразі оптимальне рішення... всю ідилію псує метро. Ну і наше МЕРо, звичайно.
2009.04.03 | zаброда
Зони - всюди!
Правду казати, зональні системи в міському транспорті (не лише в метрі) існують у багатьох европейських містах - чи прості (з контролем на виході або без нього), чи мішані(з фіксованим часом - 30, 40, 120 хвилин тощо). Инша річ, що розкладу там дотримують трохи краще2009.04.03 | Сергій Вакуленко
Мабуть, усе-таки не всюди
Скажімо, в Парижі я такого не пам'ятаю. У Лісабоні є якась друга зона, але вона починається вже десь поза містом. Так само й у Римі, здається, нема зон (хоча я був там у 2002 р., тож не маю певності).Ціни на Заході, звичайно, від € 1.00, але й товчія трохи менша.
2009.04.03 | zаброда
Re: Мабуть, усе-таки не всюди
У Парижі, мабуть, так само, як у Лісабоні, тобто зони таки є, але центральна охоплює ледве не все місто.2009.04.05 | Михайло Свистович
не всюди Re: Мабуть, усе-таки не всюди
Сергій Вакуленко пише:> Скажімо, в Парижі я такого не пам'ятаю
І я теж. А от у Вашингтоні пам"ятаю. Там наші розумники з числа студентів, домовляючись зустрітись і щось передати на станціях метро, зустрічалися всередині з купою людей, і так, наїздившись по всіх станціях, виходили потім на тій, де їм зручно, і сплачували тільки як за одну поїздку від своєї до цієї станції Мабуть, для таких і вводять часові обмеження
2009.04.05 | Михайло Свистович
Re: Так не робиться: у вересні 50 коп., у квітні мова про 5 грн.
omela пише:>
> Такі різкі підвищення необґрунтовані
Давно вже обгрунтовані
>
> По-друге, щодо запровадження самої системи: це вже залізниця виходить, а не метро. Метро всюди тариф єдиний на ціле місто, адже це внутріміський транспорт.
У багатьох країнах немає єдиного тарифу на метро.
>
> По-третє, метро отримує такі кошти від реклами, що воно і тепер рентабельне, і практично не було збитковим навіть і за 50 коп.!
Не отримує воно таких коштів від реклами
>
> Знову ж, за Омельченка метро було дешеве, притому добрим темпом будувалися нові станції! А тепер, попри вже підняту одним махом в 3 рази ціну, немає коштів на відкриття "Львівської брами", котра знаходиться на вже збудованій лінії? Це тупа нездарність чи банальне крадійство?
Або відсутність коштів
>
> Якщо треба підіймати тариф, це робиться цивілізовано, поступнево, з 50 коп. не більше ніж до 1 грн., з 1 грн. до 1.50, з 1.50 до 2, з 2 до 2.50, з 2.50 до 3 якщо є конечна потреба. Раз на три місяці, скажімо. До 2010 року таким чином мали б 3 грн.
Це слід було робити давно, але ж при владі завжди популісти були
2009.04.03 | Мартинюк
Це ринковий фундаменталізм у більшовицькому варіанті.
1. Ніхто не знає ( не публікує) реальної собівартості поїздок, реальної вартості планованих інвестицій.2. Необгрунтовані надприбутки є надзвичайно шкідливими для економіки і суспільства - наркотики, газ, нафта супроводжуються потужнним корупційним шлейфом.
3. Надприбутки з метро перетворюють його у таку саму потенційно корумповану сферу як скажімо житлово-комунальне господарстов.
4. Інфраструктура міста не зобовязана вся бути платною - наприклад у Лондоні в 1996 я не знайшов жодного платного туалету - всі туалети були міські комунальні і набагато чистіші від наших платних. У Парижі 1000 мостів попри 5 київських - і вони всі впорядковані безплатні.
5 - Найважливіше - всі отакі раптові підняття цін наносять удар по національній валюті, оскільки збільшують вартість життя, провокують ріст інших цін, міняють усталені звички людей, погіршують якість життя, зокрема стимулюють екологічно і структрно шкідливе для міста використання автомобільного транспорту, збільшення шуму і загазованості повітря.
В ринковому фанатизмі все ж не треба переборщувати - давйте введем ще платну міліцію, плату за повітря - нашим умільцям не так вже важко створити компютеризований намордник для кожного киянина з підрахунком кількості спожитого повітря і автоматичним відключення в разі несвоєчасної сплати.
Щодо метро - я за всілякі реформи, в тому числі і платні, однак монопольність ( зверніть увагу не це ключове слово) природи метро робить безглуздим ринковий фанатизм у цій галузі ...
Будь ласка кошторис витрат та інвестицій, громадську дискусія щодо варіантів компенсації цих витрат, узгодження з перспективними планами розвитку міста, планами розвитку його продуктивних (промислових) зон, тощо, програма оздоровлення повітря, зменшення числа смердючих автодвигунів на вулицях і все таке інше.
І ще одне - все це шановні радикал-ринковики ( збереження чистоти повітря, економія особистого часу, і все таке інше також коштує грошей.
То давайте всі ці прибутки і затрати зведем зведем докупи, порахуємо і будемо визначати що, куди і скільки повинне коштувати.
2009.04.03 | zmej_gorynych
Абсолютно Вас підтримую.
2009.04.03 | Koala
+1
2009.04.09 | Боббі
Навпаки
Мартинюк пише:> 1. Ніхто не знає ( не публікує) реальної собівартості поїздок, реальної вартості планованих інвестицій.
І мало хто розповідає про дотації з міського та державного бюджету на покриття різниці між собівартістю та ціною, та за проїзд пільговиків.
> 2. Необгрунтовані надприбутки є надзвичайно шкідливими для економіки і суспільства - наркотики, газ, нафта супроводжуються потужнним корупційним шлейфом.
Коли десь виникають надприбутки, тим більше в метро - це буде сигналом для створення конкуруючих ліній транспорту аби відібрати частину надприбутків на себе. В такий спосіб, надприбутки - сигнал можливим інвесторам про існування незадоволеного попиту, що призведе до того, що споживачі (пасажири) матимуть більший вибір та кращу якість споживаємих послуг.
> 3. Надприбутки з метро перетворюють його у таку саму потенційно корумповану сферу як скажімо житлово-комунальне господарстов.
Можна подумати, що зараз в землю гроші закопують без корупції і взагалі метро будується краще за ті два мости чи прозоріше за ремонт автошляхів.
> 4. Інфраструктура міста не зобовязана вся бути платною - наприклад у Лондоні в 1996 я не знайшов жодного платного туалету - всі туалети були міські комунальні і набагато чистіші від наших платних. У Парижі 1000 мостів попри 5 київських - і вони всі впорядковані безплатні.
Безплатного сиру не буває. За ті туалети та мости хтось платить. Прямо, через подаки в місцевий бюджет, в державний бюджет, ще якось, але безплатних туалетів, мостів, шкіл, лікарень не існує в принципі.
> 5 - Найважливіше - всі отакі раптові підняття цін наносять удар по національній валюті, оскільки збільшують вартість життя, провокують ріст інших цін, міняють усталені звички людей, погіршують якість життя, зокрема стимулюють екологічно і структрно шкідливе для міста використання автомобільного транспорту, збільшення шуму і загазованості повітря.
Ой, ну вже прям. Національній валюті збільшення ціни на користування метрополітеном загрози не становить.
> В ринковому фанатизмі все ж не треба переборщувати - давйте введем ще платну міліцію, плату за повітря - нашим умільцям не так вже важко створити компютеризований намордник для кожного киянина з підрахунком кількості спожитого повітря і автоматичним відключення в разі несвоєчасної сплати.
Якщо хтось доведе, що повітря належить йому, тоді можна буде казати про стягнення плати за дихання. А так, запропонована система стеження за диханням киян більше скидається на атрибут тоталітарної комуно-фашистської держави а не вільного ринку.
Знову ж таки: міліція - не безплатна. Міліція отримує зарплати із зібраних податків. Так чи інакше, але за неї платять всі, не залежно від якості наданих послуг, потреби в тих послугах.
> Щодо метро - я за всілякі реформи, в тому числі і платні, однак монопольність ( зверніть увагу не це ключове слово) природи метро робить безглуздим ринковий фанатизм у цій галузі ...
Це ключеве слово застосоване не в тому місці і не в той час. Не думаю, що десь визначено, що лише «Київський метрополітен» і тільки він має монопольне право на підземний транспорт. Якщо десь таке є, то можна скасувати, дозволивши всім бажаючим прокладати свої лінії підземного чи наземного метро.
> Будь ласка кошторис витрат та інвестицій, громадську дискусія щодо варіантів компенсації цих витрат, узгодження з перспективними планами розвитку міста, планами розвитку його продуктивних (промислових) зон, тощо, програма оздоровлення повітря, зменшення числа смердючих автодвигунів на вулицях і все таке інше.
>
> І ще одне - все це шановні радикал-ринковики ( збереження чистоти повітря, економія особистого часу, і все таке інше також коштує грошей.
> То давайте всі ці прибутки і затрати зведем зведем докупи, порахуємо і будемо визначати що, куди і скільки повинне коштувати.
Ну тут вже пішли "коні-люди".
Взагалі: яке відношення має підвищення чиновниками вартості користування комунальним транспортом до ідеї вільних ринків? Як на мене, то тут якраз вилазить на поверхню неспроможність комуно-чиновників раціонально розпоряджатись суспільним майном, адекватно рахувати витрати та прибутки, оцінювати рентабельність та вести господарство не розкрадаючи державні кошти.
Хочу нагадати що збільшення тарифів та поборів комуно-чиновниками - це не ринковий фанатизм.
2009.04.03 | Koala
А я - проти
Принаймні, проти підвищення - доти, доки не побачу реального кошторису комунального (ніби-то) підприємства. Тільки що було підвищення під гаслами, що тепер ціна ринкова - так хай визнають, що брехали.До речі, хто знає - якщо мені щось в метрополітені не сподобалося як споживачу (чергова нахамила чи сидіння були брудні) - як я можу скласти скаргу до управління по захисту прав споживачів, у мене ж чека нема про оплату за жетон?
2009.04.03 | klepton
Хай спочатку всі пільги скасують, тоді я теж буду за здорожчання
до разумної межі2009.04.03 | Koala
І це теж вірно
2009.04.09 | Горицвіт
подорожчання метро перекине багато пасажирів на дороги
а це погано, бо дороги і так заталовані вщент.