В ефірі пілотний подкаст: підключайтеся, слухайте, питайте
05/06/2009 | Майдан-ІНФОРМ
До нас можна підключитися передзвонивши на скайп ok1wua
Там же можна задавати питання в чат, або ICQ 17235800, або Gmail Chat karmeluk
Слухайте на http://77.123.120.253:8000/listen.m3u
Чекаємо на вас!
P.S. За можливі технічні проблеми заздалегідь вибачаємося :)
Там же можна задавати питання в чат, або ICQ 17235800, або Gmail Chat karmeluk
Слухайте на http://77.123.120.253:8000/listen.m3u
Чекаємо на вас!
P.S. За можливі технічні проблеми заздалегідь вибачаємося :)
Відповіді
2009.05.06 | Сергій Кабуд
цікаво))
2009.05.06 | Адвокат ...
А мона спитать?
Хто з вас,-- влада, а хто,-- шушпільшво? Чєс`слово,-- цікаво!2009.05.06 | Сергій Кабуд
влада це кремль, а суспільство це ми
2009.05.07 | Адвокат ...
Тобто Ви стверджуєте, що крембляді вже окупували Україну?
2009.05.07 | Сергій Кабуд
у 1919 році ще
з того часу знищили кожного другого українцятримають владу на 100%
посада президента в Україні фоктивна і церемоніальна
2009.05.07 | karmeluk
ще не звільнили :)
2009.05.07 | karmeluk
Політичні розмови скінчилися, нині граємо Dub FX :)
Dub FX – біт-боксер, а це означає, що всю свою музику хлопець створює виключно голосовими зв'язками. Замислилися, як? Усе просто – кожна окрема партія-імітація якогось інструмента записується окремо, потім додається зовсім трохи гітарних фішок і за допомогою семплера все це поєднується. У результаті виходить щось середнє між ритмічним trip-hop, psychedelic і a'cappella (багатоголосний хоровий спів без інструментального супроводу).Dub FX – наполовину австралієць, наполовину італієць, який народився в Мельбурні. Справжнє ім'я – Бенджамін. Співати музикант почав у 14 років, а в 17 заснував цілком традиційну reggae-групу Twitch, пізніше перейменовану на Never Or Now. Записав перше демо.
У 18 музикант захопився електронікою, почав діджеїти та вперше спробував педалі ефектів разом із гітарою. Щиро кажучи, спершу виходило так жахливо, що друзі просили його вимкнути мікрофон і більше не експериментувати. Але Бенджамін уперто продовжував вивчати принципи реверберації, компресії, затримки звуків та інших ефектів, і в результаті в 2005 році народився його сольний альбом.
http://77.123.120.253:8000/listen.m3u
2009.05.07 | Сергій Кабуд
дякую, класно
2009.05.07 | Адвокат ...
Веселих співів!
2009.05.07 | karmeluk
запис!
Про Люстрацію розмовляли Сергій Кабуд і Борис Чикулай: Завантажити файл http://www.divshare.com/download/7300397-9e32009.05.07 | Сергій Кабуд
ги, прикольнінька!
2009.05.07 | karmeluk
картинка плеєра в тему :)
2009.05.07 | Хвізик
цікава розмова, рекомендую прослухати агітаторам, пропагандистам
працівникам партійних та державних органів, дурналістам і просто людям, які живуть на Україні і бажають вижити.мої коментарі
3 години - то є дуже довго. треба фрагментувати на куски, як мінімум. Бажано, по темах, бажано також вичистити паузи та фрагменти, що не несуть смислового навантаження
дітей геббельса немає серед живих: геббельс вбив своїх дітей, дружину і самого себе.
про дітей взагалі-то цікаво, бо ж діти компарт. керівників чомусь переїздять жити на Захід. Навіть син Хрущова живе у Штатах. Тенденція, однако
не обов‘язково, щоб людина яка колись була на високих посадах лишилася ворогом - люди змінюють свої переконання
"повної" інформації у впш не давали. Проводили попередній аналіз, для яких посад дана людина придатна, а потім відповідно давали необхідний мінімум інформації, щоб людина могла працювати на призначених для неї посадах
переведіть сигнал у режим МОНО - буде менше місця займати, і звук не гулятиме із вуха у вухо
Саакашвілі учився у Колумбії (НЙ) і Джорджтавні (DС)
теє інтерв‘ю Червоненка - російською мовою, це додає йому ваги
я би уникав вживання терміну "дисидентський рух". щось є у ньому нехороше. краще вже "спротив", чи "резистанс", чи просто "громадянський рух". А найкраще взагалі не видумувати ніяких спеціальних назв.
комунізм, як такий, закінчився
влада банди, що захопила країну у 1917 році - не закінчилася, вони яку хоч ідеологію собі приймуть, аби лиш при владі остатися
я не певен, чи дійсно "ющенко готує яценюка собі на заміну"
"тема в люстрації в народі непопулярна" - ця теза невірна, бо неточна. Народ не поінформований, що воно таке є. Людям треба пояснювати необхідність очистки керівної ланки суспільства від кгб. Багато хто зрозуміє.
НМСД люструвати треба так: хочеш на посаду више певної ланки - чесно виклади свою біографію, і підпишися, що згоден на перевірку всіх фактів. Якщо бодай у чомусь збрехав - іди геть з посади
Якщо маєш у минулому погані епізоди - також геть
а в принципі - молодці. класно зробили
музика з Міждунароной панорами - шикарно
2009.05.08 | karmeluk
пане Фізик, дуже дякуємо за цікаві коментарі | запрошення
Вибачайте, що 3 години, але це був пілот без обмежень. Вирішили зберегти чисту конструкцію, без редагування. Як принцип. Розшифровку незабаром підготую, там розіб‘ю по темах.Відразу, хотів би Вас запросити до запису.
2009.05.08 | Хвізик
Re: пане Фізик, дуже дякуємо за цікаві коментарі | запрошення
karmeluk пише:> Вибачайте, що 3 години, але це був пілот без обмежень. Вирішили зберегти чисту конструкцію, без редагування. Як принцип. Розшифровку незабаром підготую, там розіб‘ю по темах.
ви для зручності користувачів на україні, хто з діал-апом качає, розбийте того файла на куски у 15-20 хвилин
>
> Відразу, хотів би Вас запросити до запису.
якщо час підійде, то приєднаюсь із задоволенням
2009.05.08 | karmeluk
прекрасно! час вибиратимете Ви
заздалегідь домовимося, дамо анонс. було б добре до кінця тижня, щоби менші перерви між трансляціями були.а файл незабаром розіб‘ю.
дякую, ще раз!
з повагою,
Борис
2009.05.08 | Хвізик
як я час виберу, то Вам спати не доведеться
мені зручно десь увечері, скажімо, у мене це після 19.00, у НьюЙорку це 21.00а у Вас??
Мабуть 3тя ранку?
можна у суботу чи в неділю десь в районі у мене 13.00, у НЙ це 15.00, а у Вас, гадаю 21.00
ну і я би в часі обмежився однією годиною
2009.05.08 | Хвізик
Re: як я час виберу, то Вам спати не доведеться
розумніше було би, якби я з Сергієм окремо щось записав, а потім Ви з ним2009.05.08 | Сергій Кабуд
Re: як я час виберу, то Вам спати не доведеться
можна так але Борис хоче круглий стіл2009.05.08 | Хвізик
Re: як я час виберу, то Вам спати не доведеться
Сергій Кабуд пише:> можна так але Борис хоче круглий стіл
то нехай думає, що йому лучче підходить - ніч не спати, чи суботній вечір згаяти
2009.05.08 | Сергій Кабуд
це не згаяти а навпаки класно провести
і з користтю для Україниа що ще робити в суботу якщо не єврей і не йдеш на шабат))
2009.05.08 | karmeluk
гадаю субота гарно, о 21:00 за Києвом. OK?
Пане Фізик, Сергіє, якщо влаштовує субота, 21:00 (Київ), я лише за. Доби на анонс, гадаю, вистачить. Прошу підтвердити.Також, надішліть мені, будь-ласка, для анонсу коротку довідку про себе.
Ефір заплануємо на годину, з включенням дзвінків і питаннями на чат. А по ходу розберемося.
Тема: Люстрація.
Про деталі можемо поміркувати. Хоча багатьох вона, напевно, буде цікавити у площині майбутніх виборів. Відразу зізнаюсь, що ідея з подкастами цілком випадково збігається з наближаючими політ-проектами.
З повагою,
Борис
karmeluk@gmail.com
skype: ok1wua
ICQ: 17235800
2009.05.08 | Хвізик
субота 2100 за Києвом? - нехай буде
Довідка про мене - науковець, 41 рік2009.05.08 | karmeluk
дуже добре. деталі?
Вибачайте, а ім‘я, прізвище; місце роботи? До речі, цікаво, чи залишити у подкастах продовження віртуального життя зі псевдо? з одного боку, інтригуюче...2009.05.08 | Хвізик
Re: дуже добре. деталі?
karmeluk пише:> Вибачайте, а ім‘я, прізвище; місце роботи? До речі, цікаво, чи залишити у подкастах продовження віртуального життя зі псевдо? з одного боку, інтригуюче...
я би хотів у подкасті залишитися під псевдо
в принципі, мене багато хто знає, але все-таки...
2009.05.08 | karmeluk
анонс у стрічці новин на Майдані
http://maidan.org.ua/static/news/2009/1241793966.html2009.05.08 | Хвізик
домовились
2009.05.08 | Сергій Кабуд
100% згоден з всім
2009.05.07 | Историк
Информтехнологии - это классно! Но в них кроется соблазн.
Типа мы можем теперь все. Или очень много. Ни хрена мы не можем, на самом деле. Или очень мало. Какая люстрация, почему, зачем, кто приказал и что мы с этого будем иметь? - вот вопросы, которыми будет реагировать большинство. И все дальнейшее завязнет в перетирании подобных вопросов.Те, кто усматривает в этом для себя какую-то угрозу, примут контрмеры, и даже дискуссия о люстрации - декоммунизации, десоветизации - обратится в фарс. Отчасти это уже наблюдается в Украине.
Денацификацию в Германии принимали всерьез. Понятно - почему.
Декоммунизация (вкл. люстрацию и прочее) в Вост.Германии, Эстонии, Чехии достигла немалых результатов прежде всего потому, что была зачисткой по военно-политическим итогам холодной войны. Изгнав советских оккупантов и свергнув их приспешников, новые демократии искореняли советско-коммунистическое наследие (прежде всего - действующую и законсервированную агентуру), готовясь к вступлению в Западный альянс.
Иной подход несерьезен и вреден. И никакая информационная кампания сама по себе проблему не решит. Хуже того - это может стать дополнительным поводом всем врагам мобилизоваться и контратаковать широким фронтом. А это они умеют.
Украине надо, наконец, определиться в контексте холодной войны - что это такое было, где была тогда Украина и чем завершилось для нее.
Фактом же является то, что Московская империя потерпела 20 лет назад ряд значительных (но не окончательных!) военно-политических поражений, на разных континентах. Другое дело, что данное обстоятельство теперь массированно заигрывается и маскируется. Известно как. Это обстоятельство необходимо широко освещать, комментировать - с тем, чтобы в конце концов закрепить политически и юридически. Тогда все станет на свои места. Но должна быть ясна сверхзадача! Что касается материалов, доказательств и свидетельств на данную тему, то их - масса, только не ленись.
Декоммунизация-десоветизация необходима Украине и Западу для 1. завершения холодной войны и 2. перехода Украины в Западный военно-политический альянс - ради национальной и международной безопасности. Ради национального спасения. Без люстрации не завершить одно и не начать второе.
2009.05.07 | karmeluk
дякую. можна запросити Вас на запис розмови?
2009.05.07 | Сергій Кабуд
коментар напрочуд адекватний і повчальний
2009.05.08 | Адвокат ...
Щиро дякую!
2009.05.07 | Историк
Хуже того. Давеча слушал лекцию одного германского
профессора (считают самым продвинутым, весь в премиях) про сравнение нацистского и советского тоталитаризмов. "Новое слово" было в признании того, что в Третьем рейхе, оказывается, имелась Konsens-Diktatur, почти все были довольны режимом. В концлагерях граждане Германии, включая евреев, составляли лишь 5%! (а набираются ли тогда те 6 млн.? но это к слову). А так - сплошная социология: "реакция слоев общества на вызовы и кризисы..." и пр. Коминтерн, манипуляция Сталиным политическими силами в Германии, попытки Москвы и Берлина согласовать друг с другом в 1940 г. экспансию на Юг (Иран, Турция, проливы, Африка...), подготовка СССР к наступательной войне и оккупации Европы (данных и материалов - масса!) - все это даже не упоминалось. "Виктор Суворов? Ах, этот... ну это все теории заговоров".Его вывод? "Со сменой поколений критика тоталитаризма в обществе обязательно усилится". Рогозина на него не было...
Немцы ведут себя так, подстраиваясь под Москву. Плюс не хотели бы поднимать, по логике, тему советского влияния на (а особенно - в) ФРГ в холодную войну. Чувствуется, что это табу посильнее "еврейского".
Вот еще с чем придется столкнуться! Хоть и есть с чем выйти на дискуссионное поле. По опыту знаю, однако, что "те" сопротивлялись бы жестче и изощреннее, чем "эти" - там больше конформизма.
А вы говорите - информтехнологии... Хотя, конечно, дело хорошее.
2009.05.07 | karmeluk
то ж запишемося? чи можемо сьогодні увечері?
2009.05.07 | Историк
...Насчет "смены поколений": этот профессор сам же сообщил,
что в 1935 г. средний возраст штатных сотрудников гестапо не превышал 30 лет. "Коммунизм - это молодость мира и его возводить - молодым!...".2009.05.07 | Историк
Кстати: в Питере на след. неделе очередная (!) конференция
"О разномыслии в среде советской интеллигенции". Улавливаете? Поскольку оппозиции, протеста и борьбы - практически - не было, то они теперь реконструируют сами себя (вероятно, как модель на будущее) как героически, хотя и тихонько, "разномыслящих"! При этом, имеются в виду только интеллигенты Москвы и Ленинграда в послевоенные годы. Все другие - не в счет! Опять же - улавливаете?.. Вы стали бы тратить информтехнологии на такой контингент - чтобы им было о чем "разномыслить" и что перетирать на своих тусовках?..2009.05.08 | Адвокат ...
РуSSкая літєратура,-- самая літєратурнуя в мірє! А єйо жертви,--
самиє жертвенниє!!!Цікаво, коли ваше КҐБ буде влаштовувати міжнародні конхверенси на тему: "Чим вбиральня правозахисника з Моцькви відріжняється від кухні правохахисника з Мухосраньська?".
2009.05.08 | Сергій Кабуд
у КГБ хахлів теж було і є валом
як і в номенклатурі цк кпсс і інших відгалуженях цих гамноідів2009.05.08 | Историк
Re: у КГБ хахлів теж було і є валом
...И считались вполне лояльным контингентом, незаменимым для работы по диаспоре и т.д. Но в последние годы возникло замешательство, кадровики и начальники нервничают, былой уверенности уже нет. Тем более, что "признаки" часто неочевидны, фамилии русские... Раньше прокачивали на предмет родни в Канаде, а теперь - еще и в Украине и вообще с окраской "национализм". А что это такое!? Поэтому-то такой психоз вокруг попыток совратить российских украинцев с "великорусского" пути и вообще как-то раскачать их. Действенная контрстратегия пока что не придумана. Ведется поиск некоей "альтернативной украинской идеи", что-то в этом роде...2009.05.08 | Историк
ФСБ является куратором и де-факто организатором
многих сборищ, особенно по новейщей истории и правозащите. В отличие от прежних времен, когда по традиции стремились действовать скрытно, теперь "идут в люди", проводят индивидуальную "разъяснительную работу", включаются в дискуссии и т.д. Нынешний чекист - речистый и нахрапистый, знает основные исторические даты. Напр., на большой междун. конференции по сталинизму в Москве в декабре было 2 действующих генерала ФСБ плюс дюжина других - выступали, будто отдельная секция. Чекистская индоктринация приобретает все более массовый и целенаправленный характер.2009.05.08 | ziggy_freud
с диссидентами выходит не по-нашенски заковыристо (с)
Историк пише:> "О разномыслии в среде советской интеллигенции". Улавливаете?
схоже на відновлення тусівки кухонних дисидентів, які не ходять по маршам нєсогласних, і навіть не ляпають зайвого публічно. Вони тільки мислять по-різному. Справжня нелінійна логіка для невротиків.
оскільки вони радянські, то виключається антирадянщина. А заодно попереджується антипутінізм. Навіть слово дисидент треба вилучити з обігу, бо воно має англійське походження.
> При этом, имеются в виду только интеллигенты Москвы и Ленинграда в послевоенные годы. Все другие - не в счет! Опять же - улавливаете?.. Вы стали бы тратить информтехнологии на такой контингент - чтобы им было о чем "разномыслить" и что перетирать на своих тусовках?..
а заодно розмежувати "центрових" з "провінційними". Хоча Москва і Пітер далеко не єдині місця кучкування інтелектуалів в Росії (знову якесь нєнашенскоє слово - інтелектуал).
2009.05.08 | Историк
Советский этабилированный диссидент был
как пр-ло был москво- и кремлецентричен и в этом смысле конформист (с темой "поэт и царь" в подкорке). Отсюда - "письма руководителям" и т.д. Буковский постоянно критиковал за это Солженицина, напр. Плюс манипуляция КГБ в этой среде - до сих пор толком не выявленная. Отчасти поэтому тема Украины была для них чуждой - что за провинциалы какие-то далеко от Кремля, националисты-антисемиты малообразованные, не ценят высокое призвание русского (московского) интеллигента. Идеалом была "пражская весна" - соц-м с человеч. лицом и интеллигенту место у кормушки...Реальное противостояние режиму в России было вытоптано еще в начале 20-х гг. Украина и история радикальной и прямой борьбы с сов. властью с точки зрения этого менталитета - живой упрек и как бы конкуренция, не очень желательная.
Теперь же, очевидно, выращивается новый тип не "инакомыслящего" (все же - оппозиционера) даже, а "разномыслящего". Типа собирайтесь и перетирайте свое холуйство на разные лады...
2009.05.08 | ziggy_freud
ну не хотів дехто "становіться русскім", шо дєлать ;-/
варто згадати нотатки Войновича про Солженіцина. З них двох Войнович був однозначно послідовніший в антибільшовизмі. А заодно ближчий до правдиво демократичних поглядів. Не кажучи про Буковського.Солженіцина цілком влаштувала би вчергове перефарбована імперія. Без репресій проти фронтовиків, інтелигентів і ду-у-уже поміркованих російських націоналістів. Тому що він сам відносився до цих соціальних груп. Ранній путінізм це практично солженіцинське "как нам обустроить Россию" + контроль бізнесу з боку ФСБ.
Историк пише:
> Отчасти поэтому тема Украины была для них чуждой - что за провинциалы какие-то далеко от Кремля, националисты-антисемиты малообразованные, не ценят высокое призвание русского (московского) интеллигента. Идеалом была "пражская весна" - соц-м с человеч. лицом и интеллигенту место у кормушки...
вже хто б розводився про антисемітизм. В Москві від євреїв так само вимагають "становіться русскімі", як і від українців. Якби при тому одних не дражнили за специфічну зовнішність, а інших - за південний акцент, це ще якось налізло б голову. Кількох моїх знайомих, які потрапили в Москву через Київ, добряче дістали побутовою ксенофобією.
якщо мене визнають людиною тільки після відмови від будь-яких слідів етнічності, це якась збочена "інтернаціональна дружба". Спочатку групове згвалтування а.к.а. "на колхоз", а потім запалимо свічки і поговоримо про кохання.
Яке дисидентство... Знав одного номенклатурника старої школи, який за Щербицького зламав собі кар*єру надмірною пристрастю до української кухні. Тов. пролетарські інтернаціоналісти дали йому поганяло "Вареник" і після того до самої пенсії не підвищували...