Мінтранс має намір відпустити ціни на купе та СВ
05/13/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Відпустити ціни на купе та СВ, на кожному залізничному вокзалі звести автобусний та створити чотири сортувальних центри для "Укрпошти". Такі плани озвучив міністр транспорту та зв’язку Йосип Вінський.
Хоч реалізація цих планів справа недешева, у Мінтрансі переконані: ці інвестиції виправдані. Автоматизовані сортувальні центри відкриють у Києві, Дніпропетровську, Львові та Миколаєві. Вартість проекту – майже мільярд гривень і роботи розпочнуться уже цього року.
Мінтранс планує допомагати в роботі не лише "Укрпошті", а й залізниці. Найближчим часом тарифи на квитки в вагонах купе та СВ стануть вільними. За схемою - що менше часу до поїздки, то вища ціна.
А ще втілять світову практику: автовокзал на території залізничного, аби людям зручно було добиратися, якщо їдуть транзитом через місто. На автовокзалах працюватимуть приватні перевізники, але право на перевезення отримають лише після проходження тендеру.
http://www.unian.net/ukr/news/news-315323.html
sean
Хоч реалізація цих планів справа недешева, у Мінтрансі переконані: ці інвестиції виправдані. Автоматизовані сортувальні центри відкриють у Києві, Дніпропетровську, Львові та Миколаєві. Вартість проекту – майже мільярд гривень і роботи розпочнуться уже цього року.
Мінтранс планує допомагати в роботі не лише "Укрпошті", а й залізниці. Найближчим часом тарифи на квитки в вагонах купе та СВ стануть вільними. За схемою - що менше часу до поїздки, то вища ціна.
А ще втілять світову практику: автовокзал на території залізничного, аби людям зручно було добиратися, якщо їдуть транзитом через місто. На автовокзалах працюватимуть приватні перевізники, але право на перевезення отримають лише після проходження тендеру.
http://www.unian.net/ukr/news/news-315323.html
sean
Відповіді
2009.05.13 | 123
Оригінальне розуміння світової практики
Майдан-ІНФОРМ пише:> Мінтранс планує допомагати в роботі не лише "Укрпошті", а й залізниці. Найближчим часом тарифи на квитки в вагонах купе та СВ стануть вільними. За схемою - що менше часу до поїздки, то вища ціна.
Взагалі-то світова практика інакша: чим більше часу до поїздки, тим менша ціна. Тобто замість продавати квитки незадовго до відправлення з націнкою - квитки,що продаються заздалегідь, продають із знижками. Відмінність невелика, але істотна
2009.05.13 | RedBagira
Все в теплушки!
СВ - понятно, а купе чем провинились? С точки зрения нашей быдлячей элиты ездить в купе - невдолбенная роскошь?2009.05.13 | observеr
тю, просто хочуть врівноважити попит та пропозицію - що не так?
RedBagira пише:> СВ - понятно, а купе чем провинились? С точки зрения нашей быдлячей элиты ездить в купе - невдолбенная роскошь?
ну може принаймі перекупшики перестануть возити в купе свої смердючі клунки
2009.05.13 | Свинья на радуге
тхахахахаха.
В июле прошлого года я ехал с маленькой станции в Харьковской области в Киев. За пару часов до поезда взял билет в купейный вагон на Харьков-Трускавец. Моё место было номер 1 (адын). То есть на тот момент я был первым и единственным пассажиром этого купейного вагона.Из Конотопа вагон уехал заполненным где-то наполовину.
А в этом году, думаю, ездить будут поменьше. В отпуска в том числе.
2009.05.13 | 123
Це мало б здешевити вартість поїздки, взагалі-то