Ющенко - про Луценка, Мартиненка та інших
05/13/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Президент України Віктор ЮЩЕНКО вважає, що міністр внутрішніх справ Юрій ЛУЦЕНКО має попросити вибачення та піти у відставку.
Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав в інтерв’ю телеканалові «1+1».
В.ЮЩЕНКО наголосив, що відставка є найбільш моральним вчинком у даній ситуації.
«Я радив би одне: люди, які працюють, перш за все, по захисту права, повинні бути поза підозрою», - сказав Президент.
Він підкреслив, що якщо події в аеропорту Франкфурта-на-Майні справді мали місце, то для чоловіка є лише один спосіб діяти – «попросити вибачення та піти у відставку».
В.ЮЩЕНКО також прокоментував сьогоднішню заяву лідера фракції «Наша Україна – Народна самооборона» Миколи МАРТИНЕНКА про те, що його фракція не голосуватиме за відставку Ю.ЛУЦЕНКА.
Президент вважає, що це є власною позицією М.МАРТИНЕНКА, а не фракції.
Він заявив, що фракція НУ-НС з цього приводу не збиралась на засідання і жодного рішення не приймала.
«Фракція не збиралась, і ніхто навіть у тому вигляді, як вона розтягнута під прем’єр-міністра, інша (частина фракції) - у КИРИЛЕНКА (В’ячеслава КИРИЛЕНКА – УНІАН), ще одна - у когось там іншого, але, я переконаний, незалежно від того, хто як поступив, у парламенту повинен бути шанс на морально-етичний крок», - сказав Президент.
Також В.ЮЩЕНКО підтвердив, що не спілкується з М.МАРТИНЕНКОМ. «З МАРТИНЕНКОМ у мене комунікації не має, і зрозуміло, з яких причин. Позицію, яку зайняли люди, яких представляє МАРТИНЕНКО - це люди, які зайняли не державницьку позицію. Це гра», - сказав В.ЮЩЕНКО.
Як повідомляв УНІАН, сьогодні, 12 травня, М.МАРТИНЕНКО заявив під час Погоджувальної ради керівництва Верховної Ради, що фракція НУ-НС не буде голосувати за відставку міністра внутрішніх справ Ю.ЛУЦЕНКА.
Він пояснив це тим, що не можна відправляти у відставку міністра лише на підставі публікацій у «жовтій пресі».
http://www.unian.net/ukr/news/news-315288.html
sean
Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав в інтерв’ю телеканалові «1+1».
В.ЮЩЕНКО наголосив, що відставка є найбільш моральним вчинком у даній ситуації.
«Я радив би одне: люди, які працюють, перш за все, по захисту права, повинні бути поза підозрою», - сказав Президент.
Він підкреслив, що якщо події в аеропорту Франкфурта-на-Майні справді мали місце, то для чоловіка є лише один спосіб діяти – «попросити вибачення та піти у відставку».
В.ЮЩЕНКО також прокоментував сьогоднішню заяву лідера фракції «Наша Україна – Народна самооборона» Миколи МАРТИНЕНКА про те, що його фракція не голосуватиме за відставку Ю.ЛУЦЕНКА.
Президент вважає, що це є власною позицією М.МАРТИНЕНКА, а не фракції.
Він заявив, що фракція НУ-НС з цього приводу не збиралась на засідання і жодного рішення не приймала.
«Фракція не збиралась, і ніхто навіть у тому вигляді, як вона розтягнута під прем’єр-міністра, інша (частина фракції) - у КИРИЛЕНКА (В’ячеслава КИРИЛЕНКА – УНІАН), ще одна - у когось там іншого, але, я переконаний, незалежно від того, хто як поступив, у парламенту повинен бути шанс на морально-етичний крок», - сказав Президент.
Також В.ЮЩЕНКО підтвердив, що не спілкується з М.МАРТИНЕНКОМ. «З МАРТИНЕНКОМ у мене комунікації не має, і зрозуміло, з яких причин. Позицію, яку зайняли люди, яких представляє МАРТИНЕНКО - це люди, які зайняли не державницьку позицію. Це гра», - сказав В.ЮЩЕНКО.
Як повідомляв УНІАН, сьогодні, 12 травня, М.МАРТИНЕНКО заявив під час Погоджувальної ради керівництва Верховної Ради, що фракція НУ-НС не буде голосувати за відставку міністра внутрішніх справ Ю.ЛУЦЕНКА.
Він пояснив це тим, що не можна відправляти у відставку міністра лише на підставі публікацій у «жовтій пресі».
http://www.unian.net/ukr/news/news-315288.html
sean
Відповіді
2009.05.13 | Микола Гудкович
Ну і молодець (л)
Майдан-ІНФОРМ пише:> Президент України Віктор ЮЩЕНКО вважає, що міністр внутрішніх справ Юрій ЛУЦЕНКО має попросити вибачення та піти у відставку.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1242108990&first=1242118287&last=1242044674
> Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав в інтерв’ю телеканалові «1+1».
>
> В.ЮЩЕНКО наголосив, що відставка є найбільш моральним вчинком у даній ситуації.
Відставка, а не просто заява про неї.
> «Я радив би одне: люди, які працюють, перш за все, по захисту права, повинні бути поза підозрою», - сказав Президент.
Ой, як би було добре, щоби це дійсно було принципом!
> Він підкреслив, що якщо події в аеропорту Франкфурта-на-Майні справді мали місце, то для чоловіка є лише один спосіб діяти – «попросити вибачення та піти у відставку».
Так!
> В.ЮЩЕНКО також прокоментував сьогоднішню заяву лідера фракції «Наша Україна – Народна самооборона» Миколи МАРТИНЕНКА про те, що його фракція не голосуватиме за відставку Ю.ЛУЦЕНКА.
>
> Президент вважає, що це є власною позицією М.МАРТИНЕНКА, а не фракції.
Ну, не власною, а власною Мартиненка і підтимошенківської частини фракції НУ–НС.
> Він заявив, що фракція НУ-НС з цього приводу не збиралась на засідання і жодного рішення не приймала.
Та Вікторе ж Андрійовичу, навіщо збиратися? Лінію партії треба відчувати!
> «Фракція не збиралась, і ніхто навіть у тому вигляді, як вона розтягнута під прем’єр-міністра, інша (частина фракції) - у КИРИЛЕНКА (В’ячеслава КИРИЛЕНКА – УНІАН), ще одна - у когось там іншого, але, я переконаний, незалежно від того, хто як поступив, у парламенту повинен бути шанс на морально-етичний крок», - сказав Президент.
І шанс є!
> Також В.ЮЩЕНКО підтвердив, що не спілкується з М.МАРТИНЕНКОМ. «З МАРТИНЕНКОМ у мене комунікації не має, і зрозуміло, з яких причин. Позицію, яку зайняли люди, яких представляє МАРТИНЕНКО - це люди, які зайняли не державницьку позицію. Це гра», - сказав В.ЮЩЕНКО.
«Гра» — це евфемізм…
2009.05.13 | Николай Чернигов
Вот кто бы еще о морали запел?!
Майдан-ІНФОРМ пише:> Президент України Віктор ЮЩЕНКО вважає, що міністр внутрішніх справ Юрій ЛУЦЕНКО має попросити вибачення та піти у відставку.
> Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав в інтерв’ю телеканалові «1+1».
> В.ЮЩЕНКО наголосив, що відставка є найбільш моральним вчинком у даній ситуації.
Ну да недолго ждать осталось. Через пару месяцев в прессе по полочкам разложат, как высокоморальная семейка Ющенко спионерила собранные всем миром денежки на "Лікарню майбутнього". Часть денег пропита на презентациях и прокатана по заграницам, часть благополучно будет доворована в "Трансбанке". И хотя, замечу, что прямой вины Юща&семейки я здесь не вижу (банк гробят, во многом, специально для раздувания последующего скандала), но в виду "высочайшей" и "незапятнанной" моральности гаранта, кипиш будет вселенский!!!
З.Ы. Вот тогда и поговорим о моральности дурачка-Луцика, особенно в свете того, что его сын выжирает якобы бутылками водку, имея при этом онкологию.
2009.05.13 | GreyWraith
"А ты кто такой?!"
Николай Чернигов пише:>Ну да недолго ждать осталось. Через пару месяцев в прессе по >полочкам разложат, как высокоморальная семейка Ющенко спионерила >собранные всем миром денежки на "Лікарню майбутнього".
Пробачте, а особисто Ви багато грошей у цей проект вклали?
Та й яким чином ймовірні неподобства, що витворяв Ющенко із родиною, відносяться до луценкових неподобств?
>Часть денег пропита на презентациях и прокатана по заграницам, часть >благополучно будет доворована в "Трансбанке". И хотя, замечу, что >прямой вины Юща&семейки я здесь не вижу
Ну так тоді до чого цей Ваш художній свист?
>кипиш будет вселенский!!!
От коли буде, тоді і ми з того приводу покіпішуємо. А до цього будемо розгрібати вже підняті кіпіши по черзі...
>З.Ы. Вот тогда и поговорим о моральности дурачка-Луцика, особенно в >свете того, что его сын выжирает якобы бутылками водку, имея при >этом онкологию.
Стоп, при всьому співчутті до Луценка-молодшого, завважу, що лікування раку у Німеччині дуже дорого коштує. суттєво більше, ніж заробітки українського міністра внутрішніх справ. І мені як громадянину цікаво знати, хто ж це оплачував? Поки відомо лише якусь каламутну інформацію, що вже підозріло з урахуванням посади. Чи не є тут корупція, бо хто знає, яку послугу зможе вимагати невідомий благодійник від міністра внутрішніх справ як подяку...
Та й чому для того, аби усунути від посади міністра, що зганьбився, ми повинні ще чекати якогось "тогда"?
2009.05.13 | Николай Чернигов
Цитуєте знакову особу.
GreyWraith пише:> Пробачте, а особисто Ви багато грошей у цей проект вклали?
Особисто вклав. Скількі, моя справа.
> Та й яким чином ймовірні неподобства, що витворяв Ющенко із родиною, відносяться до луценкових неподобств?
Таким чином: не Ющенку про мораль базікати.
> Ну так тоді до чого цей Ваш художній свист?
От до того самого і художній свист: Ющу краще жувати!
> От коли буде, тоді і ми з того приводу покіпішуємо. А до цього будемо розгрібати вже підняті кіпіши по черзі...
Давайте, розгрібайте. Тількі, бажано, щоб бралися в підгрунтя не тількі газетні статті да плітки.
> Стоп, при всьому співчутті до Луценка-молодшого, завважу, що лікування раку у Німеччині дуже дорого коштує. суттєво більше, ніж заробітки українського міністра внутрішніх справ.
Вам не зрозуміло, для чого я навів цю інформацію? Просто цікаво, чи вірите Ви, що Луц-малий був "в стельку" п'яний?
> І мені як громадянину цікаво знати, хто ж це оплачував? Поки відомо лише якусь каламутну інформацію, що вже підозріло з урахуванням посади. Чи не є тут корупція, бо хто знає, яку послугу зможе вимагати невідомий благодійник від міністра внутрішніх справ як подяку...
Ганя Герман вже розповіла: за чий кошт. Як порпатися в цьму багні, то може хто відповість: з Юща діоксин по Еуропах виводили чисто з наукової цікавості?
> Та й чому для того, аби усунути від посади міністра, що зганьбився, ми повинні ще чекати якогось "тогда"?
В тому-то й справа, що хотілось би достеменно дізнатися про ступінь ганьби. Якщо її рівно стількі, скількі відомо з газет, то відкидаючі міфічні 3 проміллє, повертаюсь до першопричини, що спонукала мене на комментар. На відставку "нацистські морди" тягнуть не більше, ніж "молдаванин".
2009.05.13 | GreyWraith
Re: Цитуєте знакову особу.
Николай Чернигов пише:>Особисто вклав. Скількі, моя справа.
Тоді вибачте. А фінансового звіту фонду не вимагали?
>Таким чином: не Ющенку про мораль базікати.
А хто тоді має про мораль базікати? Просто справді цікаво...
>От до того самого і художній свист: Ющу краще жувати!
Можливо, всім краще жувати і не зачіпати такого кумедного міністра?
>Тількі, бажано, щоб бралися в підгрунтя не тількі газетні статті да >плітки.
А що має братися у підгрунтя? Нотаріально завірені скріншоти? Я мовчу про офіційні заяви німецьких правоохоронців, але цікаво, чому Вам не подобаються газетні статті? Газети для того й існують, щоб винюхувати і оприлюднювати різні неподобства і саме тому вважаються четвертою владою. Саме тому у демократичних країнах різних неподобств значно менше - через страх оприлюднення і оргвисновків.
А коли газетам роти позатикати або перестати реагувати - через якийсь час безкарні неподобства розцвітуть пишним цвітом.
>Вам не зрозуміло, для чого я навів цю інформацію? Просто цікаво, чи >вірите Ви, що Луц-малий був "в стельку" п'яний?
А що офіційні німці кажуть?
>Ганя Герман вже розповіла: за чий кошт.
Ганя Герман - тепер прес-секретар Луценка? Чому сам не розповість?
>Як порпатися в цьму багні, то може хто відповість: з Юща діоксин по >Еуропах виводили чисто з наукової цікавості?
Ні, не з найкової цікавості, а тому, що заплатив Червоненко.
>В тому-то й справа, що хотілось би достеменно дізнатися про ступінь >ганьби.
Як на мене, то вже по вуха.
2009.05.13 | Николай Чернигов
Не виправдовую Луца, бо винен. Але не Ющеві його буцати.
GreyWraith пише:> Тоді вибачте. А фінансового звіту фонду не вимагали?
А що вимагати, як і так на сайті "Лікарні" все "є". Точніше анічогісінько немає. Зникли грошенята.
> А хто тоді має про мораль базікати? Просто справді цікаво...
Ті в кого, на мою думку, таке право є, мовчать, бо дуже опалилися у 2004-му. Як Вам цікаво, то до них відношу Л.Костенко і Б.Олійника.
> Можливо, всім краще жувати і не зачіпати такого кумедного міністра?
Дійсно. Можливо, прислухавшись до вереску з усіх боків, пересічній людині стоїть помовчати і подумати.
> А що має братися у підгрунтя? Нотаріально завірені скріншоти? Я мовчу про офіційні заяви німецьких правоохоронців, але цікаво, чому Вам не подобаються газетні статті?
Я чекаю на офіційний запит МЗС України і офіційну відповідь на нього.
> Газети для того й існують, щоб винюхувати і оприлюднювати різні неподобства і саме тому вважаються четвертою владою. Саме тому у демократичних країнах різних неподобств значно менше - через страх оприлюднення і оргвисновків.
Саме так. Але існує і оборотна сторона медалі, дуже знайома пересічному українцеві: статті на замовлення. І в демократичних країнах це явище існує.
> А коли газетам роти позатикати або перестати реагувати - через якийсь час безкарні неподобства розцвітуть пишним цвітом.
Я далекий від думки, що в випадку з Луценком нічого не було: диму без вогню не буває. Але ще раз хочу зауважити: цього замало для висновків.
> А що офіційні німці кажуть?
Не знаю. Знаю тількі про заперечення інформації про 3‰.
> Ганя Герман - тепер прес-секретар Луценка? Чому сам не розповість?
Може, це ще не так пагано, коли в журналістів вистачає такту не питати про це?
> Ні, не з найкової цікавості, а тому, що заплатив Червоненко.
Всі оці роки? Це Ви чи Червоненко - тепер прес-секретар Ющенка? Чому сам не розповість?
> Як на мене, то вже по вуха.
Куди вище.
2009.05.13 | GreyWraith
Re: Не виправдовую Луца, бо винен. Але не Ющеві його буцати.
Николай Чернигов пише:>А що вимагати, як і так на сайті "Лікарні" все "є". Точніше >анічогісінько немає. Зникли грошенята.
Гроші просто так не зникають. Якісь документи мають бути. Підключіть той же уряд чи ПРУ і вимагайте ревізії...
>Б.Олійника.
Колишнього депутата від КПУ Б.Олійника? Після цього ганебного депутатства від злочинної організації Борис Олійник для мене сам став злочинцем.
>Дійсно. Можливо, прислухавшись до вереску з усіх боків, пересічній >людині стоїть помовчати і подумати.
Може, і міністрам теж іноді треба думати - якщо не вдома, то хоча б за кордоном - і не влаштовувати п'яні дебоші?
>Я чекаю на офіційний запит МЗС України і офіційну відповідь на нього.
А МЗС не поспішає - зокрема, і тому, що вже був такий собі Огризко, що мав мужність, гідність і розум. І де тепер він? - БЮТ відставив, бо такі БЮТ не потрібні. От решта персоналу зробили висновок, бо хто його знає, як ситуація розвернеться?
>Саме так. Але існує і оборотна сторона медалі, дуже знайома >пересічному українцеві: статті на замовлення. І в демократичних >країнах це явище існує.
Але якщо у політика заслужена бездоганна репутація, то ніякі статті на замовлення його не звалять. Публіка не повірить, і великі репутаційні втрати будуть у видання... "Дружина Цезаря має бути вищою за підозри".
>Я далекий від думки, що в випадку з Луценком нічого не було: диму >без вогню не буває. Але ще раз хочу зауважити: цього замало для >висновків.
Я би і сам сумнівався, але недолугі виправдання і пояснення практично всі сумніви розвіяли.
>Всі оці роки? Це Ви чи Червоненко - тепер прес-секретар Ющенка? >Чому сам не розповість?
Він розповідав - бо звідки б я знав?
2009.05.13 | Николай Чернигов
Не сомневался
GreyWraith пише:> Гроші просто так не зникають. Якісь документи мають бути. Підключіть той же уряд чи ПРУ і вимагайте ревізії...
Кабмин к финансам благотворительных организаций отношения не имеет. К ПРУ, яко и ко всем друм "П", отношения не имею я. Но, как уже заметил, все впереди.
> Колишнього депутата від КПУ Б.Олійника? Після цього ганебного депутатства від злочинної організації Борис Олійник для мене сам став злочинцем.
Ну так то для Вас. Не удивлюсь, что и статью УК для Олийныка найдете. Только не нуждается он в моей защите, т.к. подонком, в отличии от Юща и компании никогда не был. Живя Вашими мерками, в преступники надо записать подавляющее большинство из тех, кто чего-то добился, живя в УССР. Народными депутатами СССР, УССР от "нерушимого блока КПСС и беспартийных" было множество порядочных людей.
> Може, і міністрам теж іноді треба думати - якщо не вдома, то хоча б за кордоном - і не влаштовувати п'яні дебоші?
Гаранту, в таком случае, надо думать еще в сто крат больше.
> А МЗС не поспішає - зокрема, і тому, що вже був такий собі Огризко, що мав мужність, гідність і розум. І де тепер він? - БЮТ відставив, бо такі БЮТ не потрібні. От решта персоналу зробили висновок, бо хто його знає, як ситуація розвернеться?
А что, хоть один замов к Огрызко был назначен коалицией, а не секретариатом?
> Але якщо у політика заслужена бездоганна репутація, то ніякі статті на замовлення його не звалять. Публіка не повірить, і великі репутаційні втрати будуть у видання... "Дружина Цезаря має бути вищою за підозри".
Вот-вот. И я о том же. Как услышал критику Луца с ющёвой стороны, так про жену цезаря и вспомнил. И про дочку с сыном тоже. Кстати, и про папину любовь к кофе была куча публикаций, без какой-либо утраты для издательств.
> Я би і сам сумнівався, але недолугі виправдання і пояснення практично всі сумніви розвіяли.
Можно долго представлять, как все было. Но лишь представлять.
> Він розповідав - бо звідки б я знав?
Кто "он": Ющ или Червонец? И чем Вам ответ Герман не понравился, в таком случае, если луценко об этом никто не спрашивал даже?
2009.05.13 | GreyWraith
Re: Не сомневался
Николай Чернигов пише:>Живя Вашими мерками, в преступники надо записать подавляющее >большинство из тех, кто чего-то добился, живя в УССР. Народными >депутатами СССР, УССР от "нерушимого блока КПСС и беспартийных" было >множество порядочных людей.
Є один водорозділ - 1991 рік. До того моменту ще такі-сякі пояснення і виправдання я готовий сприймати. Бо героїв, що змогли протистояти Системі були одиниці. А вже після початку незалежності, коли витягли на світло всю паскудну підноготну комуністів - порядні люди із ними зв'язуватися просто гидилися. Олійника ніхто на налигачі не тягнув - так ні ж, і він поперся у депутати від КПУ. Навіщо? Гроші не пахли?
Та й за пізнього совка Борис Олійник старанно підлизував Горбачову, за що був призначений заступником голови Ради національностей Верховної Ради СРСР. А от коли стався 1991 рік, то швиденько злабав проти свого попереднього покровителя Горбачова кон'юктурну книженцію "Князь тьми", в якій старанно облив Горбачова фекаліями. Питання: чому цей моральний еталон мовчав раніше, коли той самий Горбачов був у силі? Ніхто б не розстріляв і не посадив - часи не ті. А от від ситної годівниці у Кремлі відсунули б...
>Гаранту, в таком случае, надо думать еще в сто крат больше.
Ющенко має думати і за Луценка?
>А что, хоть один замов к Огрызко был назначен коалицией, а не >секретариатом?
Але коаліція їх запросто може вигнати, як вигнала міністра...
>И про дочку с сыном тоже.
Що, малий Ющенко десь теж насвинячився? До речі, я вже про нього років чотири нічого не чув - цікаво, чому?
>Кстати, и про папину любовь к кофе была куча публикаций, без >какой-либо утраты для издательств.
Не можна втратити те, чого немає, чи не так? Та й я так бачу, претензії до ющенкового батька за цю саму каву висувають або нащадки ветеранів Ташкентського фронту, або взагалі тих, хто німцям служив, наприклад Янукович і Медведчук.
>Кто "он": Ющ или Червонец? И чем Вам ответ Герман не понравился, в >таком случае, если луценко об этом никто не спрашивал даже?
Я ніякої відповіді Герман не знаю і навіть не бажаю знати.
2009.05.13 | Николай Чернигов
Ну, так о чем речь!
GreyWraith пише:> Олійника ніхто на налигачі не тягнув - так ні ж, і він поперся у депутати від КПУ. Навіщо? Гроші не пахли?
Хотя тут речь не об Олийныке, но Вы насчет "грошей" пройдитесь поподробнее! Много у него домиков в безрадичах!?
> Та й за пізнього совка Борис Олійник старанно підлизував Горбачову, за що був призначений заступником голови Ради національностей Верховної Ради СРСР. А от коли стався 1991 рік, то швиденько злабав проти свого попереднього покровителя Горбачова кон'юктурну книженцію "Князь тьми", в якій старанно облив Горбачова фекаліями. Питання: чому цей моральний еталон мовчав раніше, коли той самий Горбачов був у силі? Ніхто б не розстріляв і не посадив - часи не ті. А от від ситної годівниці у Кремлі відсунули б...
Вот только побрехеньками не надо заниматься! Не слышали Вы, видать, что говорил Олийнык на Съездах народных депутатов, на парткоференции.
> Ющенко має думати і за Луценка?
Не должен, само-собой. Но почему-то оччень думает. Об этом и заглавный коммент.
> Але коаліція їх запросто може вигнати, як вигнала міністра...
Значит ставленники огрызко-ющенко сплошь засранцы-коньюктурщики? Ню-ню, как говорится с кем поведешься.
> Що, малий Ющенко десь теж насвинячився?
Шампанское "Кристалл" и простреленная ляжка прокурора уже забылась?
> До речі, я вже про нього років чотири нічого не чув - цікаво, чому?
Не знаю. Может в армию сухари собирает.
> Не можна втратити те, чого немає, чи не так? Та й я так бачу, претензії до ющенкового батька за цю саму каву висувають або нащадки ветеранів Ташкентського фронту, або взагалі тих, хто німцям служив, наприклад Янукович і Медведчук.
У меня лично, к отцу Ющенко претензия одна: сынулю надо было лучше воспитывать. А Вы пока придумайте, все-таки, правдоподобную версию появлению любви к хорошему кофе в плену: очень интересно - почти как недавняя прессуха Луценко.
> Я ніякої відповіді Герман не знаю і навіть не бажаю знати.
Ну то не о чем и говорить. Зачем тогда задаетесь вопросом: кто лечил младшего Луценко?
2009.05.13 | GreyWraith
Re: Ну, так о чем речь!
Николай Чернигов пише:>Хотя тут речь не об Олийныке, но Вы насчет "грошей" пройдитесь >поподробнее! Много у него домиков в безрадичах!?
Натякаєте, що нема будиночків? Тобто Борис Олійник гадив Україні у складі фракції КПУ не за гроші, а з ідейних міркувань?
>Вот только побрехеньками не надо заниматься!
Не займав Борис Олійник цієї посади? Чи не писав такої книжки?
>Не слышали Вы, видать, что говорил Олийнык на Съездах народных >депутатов, на парткоференции.
Судячи із тієї табуретки, яку тоді займав, нічого такого, що б йшло впоперек Горбачова. Бо опозиціонери і фрондери тоді у начальство ВР СРСР не проходили.
>Не должен, само-собой. Но почему-то оччень думает. Об этом и >заглавный коммент.
Так доводиться ж, раз, судячи із п'яного дебошу, у Луценка власного царя у голові немає.
>>Що, малий Ющенко десь теж насвинячився?
>Шампанское "Кристалл" и простреленная ляжка прокурора уже забылась?
Звісно ж, що забулося, - було ж коли. А далі приводу не давав...
>У меня лично, к отцу Ющенко претензия одна: сынулю надо было лучше >воспитывать.
Пробачте, у Вас власні діти є? У мене є, тому я не дуже поспішаю дорікати комусь поганим вихованням їхніх.
>А Вы пока придумайте, все-таки, правдоподобную версию появлению >любви к хорошему кофе в плену
Ну, спочатку було б варто визначити, що таке хороша кава, особливо у Німеччині, де вона не росте, а імпортуватися через війну не може. І з чим її міг порівнювати сільський вчитель у злиденному совку, та ще й під час штучного голоду 1947 року. Може, тоді харчувалися так, що й табірне варево із жолудів вважалося хорошою кавою...
>Зачем тогда задаетесь вопросом: кто лечил младшего Луценко?
Підозра на корупцію тому що.
2009.05.13 | Чучхе
Я з цього потоку сознанія так і не пойняв
Тобто ви - проти відставки луценка?2009.05.13 | Николай Чернигов
А зачем Вам-то в потоки сознания лезть?
Чучхе пише:> Тобто ви - проти відставки луценка?
Я о том, что о моральности кого бы то ни было Ющу лучше помалкивать.
2009.05.13 | Радич
Re: Ющенко - про Луценка, Мартиненка та інших
А про всесвитний сором для украинцив хто небудь думае? Однак, визмить до уваги, що там же бу инцидент з В. Кличко, там же - Джон Демьянюк, там же - Луценко. Треба сподиватися, що там вже чекають на чергового телепня. Бо проплачено. Нимци ж ...2009.05.13 | шмуль
Re: Ющенко - про Луценка, Мартиненка та інших
...,,В.ЮЩЕНКО наголосив, що відставка є найбільш моральним вчинком у даній ситуації.".....-він очевидно про себе.