Ну що, привітаємо "Опель" із потраплянням в хороші руки
05/30/2009 | GreyWraith
Італійці від нього відмовилися, і тепер 35% акцій задешево росіяни скупили. Подивимося, що із цього хазяйнування вийде. Он ніби автомобілі марки "Опель" збираються ставити на конвеєр ГАЗа, тому я наперед рекомендую людям, які в найближчий рік збираються придбати автомобіль, бути обережними, аби потім не шкодувати. А ніби ж почали вилазити із ями (он "Інсайнія" толково зроблена була), а тут - такий фейл.
Німецькі приказки: "У німців було дві бід: Гітлер і "Опель"". "Через декілька років експлуатації будь-яка машина стає "Опелем"". "Продав "Опель" - придбав автомобіль".
Я десь ще читав, ніби Берлусконі обходжує Росію тільки для того, щоб "Газпром" придбав дохлий коцнерн "Ені", що у феєричних боргах, мов пес у реп'яхах...
Німецькі приказки: "У німців було дві бід: Гітлер і "Опель"". "Через декілька років експлуатації будь-яка машина стає "Опелем"". "Продав "Опель" - придбав автомобіль".
Я десь ще читав, ніби Берлусконі обходжує Росію тільки для того, щоб "Газпром" придбав дохлий коцнерн "Ені", що у феєричних боргах, мов пес у реп'яхах...
Відповіді
2009.05.30 | observеr
ще чув "Якби не було Опеля, то найгіршою машиною був би Фіат "
GreyWraith пише:> Італійці від нього відмовилися, і тепер 35% акцій задешево росіяни скупили. Подивимося, що із цього хазяйнування вийде. Он ніби автомобілі марки "Опель" збираються ставити на конвеєр ГАЗа, тому я наперед рекомендую людям, які в найближчий рік збираються придбати автомобіль, бути обережними, аби потім не шкодувати. А ніби ж почали вилазити із ями (он "Інсайнія" толково зроблена була), а тут - такий фейл.
>
> Німецькі приказки: "У німців було дві бід: Гітлер і "Опель"". "Через декілька років експлуатації будь-яка машина стає "Опелем"". "Продав "Опель" - придбав автомобіль".
>
> Я десь ще читав, ніби Берлусконі обходжує Росію тільки для того, щоб "Газпром" придбав дохлий коцнерн "Ені", що у феєричних боргах, мов пес у реп'яхах...
навряд чи, там все і глобальніше і приземленіше водночас, ніж порятування однієї з багатьох компаній
2009.05.30 | Мартинюк
Даремно ви так про "Фіат"
Для свого класу це чудова машина. У№ мне вже другий - не шкодую.Окрім того нагадаю що решта італійських престижних тачок - Альфа-Ромео, Ламборджіні, Мазератті так чи інакше вийшли у свій час з ФІАТа.
Фіат потерпів від інтриг американських автовиробників тому що у 80 роках запровадив нові технології економних двигунів. Зверну увагу що нафтові компанії тримають ключові пакети американських автовиробників.
Вони (Форд ДжМ)тоді отримали мінімальні пакети акцій у ФІАТ , які однак давали доступ до секретів і технологій та дозволяли впливати на стратегію компанії. В результаті експансія ФІАТ тоді була зупина.
Не може бути поганим авто, яким колись у 1918 році ще навіть царя на розстріл возили.
2009.05.30 | Сергій Вакуленко
Цікаво, кому відійде «Воксол»
2009.05.30 | Lexa62
Re: Ну що, привітаємо "Опель" із потраплянням в хороші руки
Насправді ця історія має інший вигляд. Італійці збирались налагодити виробництво цих авто в Росіїї. Вгатили шалені гроші, а потім побачили, що справи не буде. Вирішили з неї вийти. Росія зажадала контрактну неустойку, італійці ніби-то передали росіянам ліцензію на виробництво.Але насправді ця ліцензія уже була передана при укладенні угоди про спільне виробництво. Тож виходить що італійські грошики кавкнули, так само кавкнули і російські ( бо італійці ж вийшли з угоди, тому поставити виробництво на сучасний рівень буде нікому) інвестиції.
Москалі ж, щою якось зберегти гарну міну випустили у інформпростір цю новину.