зараз кожен крок до конституційної реформи заганяє хунту в глухи
06/03/2009 | Абу
й кут
тобто кожні півміліметра публічного просування цього проекту не залишають шансів (в першу чергу для БЮТ) повернутися у вихідну позицію, оскільки кожні ці публічні півміліметра палять їх рейтинг на цілий метр. Отже, точка неповернення або вже пройдена, або буде пройдена завтра-післязавтра.
у хунти таким чином таки з'являються шанси народитися, не дивлячись на величезний внутрішній спротив учасників, реалістично-критичні коментарі і традиції укрсучполітики
імхо, звичайно
тобто кожні півміліметра публічного просування цього проекту не залишають шансів (в першу чергу для БЮТ) повернутися у вихідну позицію, оскільки кожні ці публічні півміліметра палять їх рейтинг на цілий метр. Отже, точка неповернення або вже пройдена, або буде пройдена завтра-післязавтра.
у хунти таким чином таки з'являються шанси народитися, не дивлячись на величезний внутрішній спротив учасників, реалістично-критичні коментарі і традиції укрсучполітики
імхо, звичайно
Відповіді
2009.06.03 | Shooter
я, доречі, також про це подумав
що дебілізм їх крайній навіть в тому, що все робиться занадто грубо, а в той же час занадто нерішуче та довго, даючи шанс приготуватися до спроби хунти іншим "учасникам подій".Такщо з одного боку Ви праві - це прибиває рейтинг БЮТ до природнього стану його "політиків" - плінтуса, але з другого боку змешує шанси успіху для хунти.
І Ви праві також в тому, що якщо до кінця тиждня "не розродяться" - будуть вибори, на яких в Юлі шанси попасти в другий тур стануть ще менші.
2009.06.03 | Д. А.
А Ви не подумали, навіщо б Тимошенко на це йти,
якби в неї були шанси перемогти на виборах?З чого б їй ділитися владою, та ще й з Януковичем? Якщо не сприймати серйозно мантри про стабільність?
Бо об той плінтус вона вже приклалась пикою спочатку в Києві, а ще дужче - в Тернополі, і розуміє, що "дєло швах".
2009.06.03 | Woodstock generation
100% Re: А Ви не подумали, навіщо б Тимошенко на це йти,
2009.06.03 | yes
Це ж було ясно з Тимошенко. Хіба, ні? А от як Янука роздериба+
нили, то у мене справді приємно на душі. Молодці Медведчуки.2009.06.03 | Д. А.
З Януком не набагато складніше
За багатьма дослідженнями суспільної думки (лінки шукати ліньки) Янукович в другому турі перемагає лише Тимошенко, але програє будь-кому іншому. Тож, якщо Тимошенко до другого туру не вийде (а вона не вийде), то і в Януковича "тожє швах".2009.06.04 | GreyWraith
Невже справді у них так погано?
Д. А. пише:>За багатьма дослідженнями суспільної думки (лінки шукати ліньки) >Янукович в другому турі перемагає лише Тимошенко, але програє >будь-кому іншому. Тож, якщо Тимошенко до другого туру не вийде (а вона >не вийде), то і в Януковича "тожє швах".
Тоді виходить, що рейтинг Януковича, яким регіонали так люблять хизуватися, - це щось типу метрового, прошу вибачення, прутня: на перший погляд "ого-го!", але ніякої користі із нього нема...
І нагадаю інший факт, на який чомусь тут мало уваги звертають: якщо ця коаліція утвориться, то їй потрібні будуть дуже швидко дуже реальні економічні успіхи - бо інакше громадське невдоволення ніякими заклинаннями про єдність не придушити. А цього вони не доб'ються ніколи, бо для такого треба обом партіям повністю змінити свою економічну політику.
А от Ющенко якщо у випадку спробити путчу розчавить парламент, на це цілком може піти. Зауважу, що увесь цей час Ющенку наш гнилий ретроградний парламент серйозно заважає працювати.
2009.06.03 | Абу
не знаю, часто говорять про гроші
яких у спонсорів на виборчі перегони не вистачає2009.06.03 | Woodstock generation
Не вистачає у всіх - а виборів бояться не всі
2009.06.03 | Чучхе
Це логічно.
Чим менше грошей у провідних фінансово-політичних груп ПР та БЮТ, тим більше шансів у не таких багатих Яценюків та Литвинів. Звагалом і Ющенка це влаштовує, бо його сила в адмінресурсі а не в грошах2009.06.03 | GreyWraith
Re: А Ви не подумали, навіщо б Тимошенко на це йти,
Д. А. пише:>якби в неї були шанси перемогти на виборах?
Отож.
>Бо об той плінтус вона вже приклалась пикою спочатку в Києві, а ще >дужче - в Тернополі, і розуміє, що "дєло швах".
Я - не телепат, щоб так точно знати, хто і що розуміє, та й результати що в Києві, що в Тернополі ще не катастрофічні. Але не думаю, що дуже помилюся, коли заявлю, що зоряний час уже для Тимошенко пройшов. Далі - тільки вниз, вниз і вниз...
А навіщо ось на це Януковичу йти? Що, теж нічого не світить?
2009.06.03 | Woodstock generation
Цугцванг
2009.06.03 | 123
не вірю що в них вийде щось
Абу пише:> й кут
>
> тобто кожні півміліметра публічного просування цього проекту не залишають шансів (в першу чергу для БЮТ) повернутися у вихідну позицію, оскільки кожні ці публічні півміліметра палять їх рейтинг на цілий метр. Отже, точка неповернення або вже пройдена, або буде пройдена завтра-післязавтра.
> у хунти таким чином таки з'являються шанси народитися, не дивлячись на величезний внутрішній спротив учасників, реалістично-критичні коментарі і традиції укрсучполітики
> імхо, звичайно
може точка неповернення й пройдена, але все одно в них нічого не вийде.
я думаю, в них вийшов прокол з витоком інформації. доки вони просто вели таємні переговори - вони нічого не втрачали, нічого не палили. але коли переговори відкрилися, ці ідіоти не допетрали що треба все спростувати і припинити - більш того, рєтівиє дятли типу Уколова почали підтверджувати. Це й була помилка, після якої в них трапилася жопа.
2009.06.03 | Абу
я написав - "зявляються шанси"
бо до того я думав, що шансів дуже малоа не вийти може просто - матеріал дико пручається
2009.06.03 | 123
правильніше це дійсно назвати цугцвангом, а не шансами
вони загнали себе в ситуацію, коли всі ходи погані. сподіваюся, Уколова не запросять на полюванняАбу пише:
> бо до того я думав, що шансів дуже мало
>
> а не вийти може просто - матеріал дико пручається
Так, саме тому я й думаю що не вийде. Символічно прокукарекала вчора чи сьогодні Гана Северинсен.
2009.06.03 | Абу
саме в цугцвангу і роблять найбільші дурниці
і чомусь мені здається що таких пручальників у них півштабу на Турівській123 пише:
> > а не вийти може просто - матеріал дико пручається
>
> Так, саме тому я й думаю що не вийде. Символічно прокукарекала вчора чи сьогодні Гана Северинсен.
2009.06.03 | 123
шанси що зроблять дурницю і "попруть" - так.
шанси що в них щось реальне вигорить - ну зовсім маленькі, нмд. щоб не сказати - нульові.2009.06.03 | Sean
шансів багато
Абу пише:> бо до того я думав, що шансів дуже мало
>
> а не вийти може просто - матеріал дико пручається
пручається, тільки діяпазон пручання, як ти правильно кажеш, щодня ся зменшує
2009.06.03 | GreyWraith
Путч є успішним, коли він несподіваний, швидкий і рішучий
І в перші ж години гасить точки кристалізації майбутнього опору, ставлячи всіх перед фактом.У нашому конкретному випадку їм для успіху треба було таємно заарештувати та ізолювати (або вбити) Ющенка ще до 2-го числа. А тепер вже і той же Ющенко засвітився із готовністю організувати опір, і Яценюк, і навіть Гриценко. І уявляю сплеск народного ентузіазму, коли у випадку чого той же Ющенко оголосить початок корчування ВР.
2009.06.03 | 123
Несподівано,швидко і рішуче внести зміни до Конституції неможлив
Бо для цього потрібні дві сесії парламенту та очікувати рішення КС у проміжку між ними.GreyWraith пише:
> І в перші ж години гасить точки кристалізації майбутнього опору, ставлячи всіх перед фактом.
>
> У нашому конкретному випадку їм для успіху треба було таємно заарештувати та ізолювати (або вбити) Ющенка ще до 2-го числа. А тепер вже і той же Ющенко засвітився із готовністю організувати опір, і Яценюк, і навіть Гриценко. І уявляю сплеск народного ентузіазму, коли у випадку чого той же Ющенко оголосить початок корчування ВР.
2009.06.03 | GreyWraith
Якби ризикнули і вийшло б...
... то ніхто б, стоячи перед фактом, і щось заперечити не посмів би. І заднім числом все було б чесно і законно.123 пише:
> Бо для цього потрібні дві сесії парламенту та очікувати рішення КС у >проміжку між ними.
Наскільки я знаю, не просто дві сесії, а дві чергові сесії, щоб махлювати було ще гірше.
2009.06.03 | Sean
Повзучий путч - теж путч
якщо він буде неуспішним, я тільки тішитимуся, звісно2009.06.03 | DADDY
Укрсучполітика forever
Абу пише:> у хунти таким чином таки з'являються шанси народитися, не дивлячись на величезний внутрішній спротив учасників, реалістично-критичні коментарі і традиції укрсучполітики
>
Ось саме ці укрсучтрадиції і можуть прислужитися і дати можливість "спригнути" в останній момент, здивовано піднімаючи брови: яка така коаліція? - Я казала про об"єднання всіх політичних сил для подолання кризи і аж ніяк не про таємні домовленості з бандою розкрадачів дердбюджету: це стосується як урядовців Януковича, так і нашого найкращого уряду, який псують міністри, яких нам нав"язав президент та його сантехнік... бла-бла-бла
НМХР, звичайно
2009.06.03 | Абу
як їй допомогти це зробити?
чи купимо попкорну, сядемо на бережку з пивом і подивимося на святковий фаєрворк для Сені над Подолом?2009.06.03 | 123
я - за попкорн
нехай спробують. я б їх навіть підзадорив якось2009.06.03 | Абу
схоже, це єдина раціональна стратегія з нашого боку
2009.06.03 | 123
може надсилатимемо телеграми від громадян в уряд?
типу - Юля, народ за ширку, давай!!!2009.06.03 | Абу
треба в них грошей на телеграми попросити
питання тільки де - на Липській чи Турівській?2009.06.03 | Sean
раціональна - так
але теоретично ще буває дзен.2009.06.03 | DADDY
Re: як їй допомогти це зробити?
Ну, "спригнути" з гнилої теми і без нас є кому допомогтиЩодо феєрверку на часть перемоги, то я б волів відсвяткувати перемогу ВАЮ.
Сєня теж не найгірший варіант, але ж сьогоднішнє "оточення" не дозволяє очікувати нічого супер-позитивного.
Щодо попкорну, то до пива більше полюбляю анчоуси (хоч дружина і свариться, бо вони їй якось не тим тхнуть). А посидіть-подивитись... то можна. Від ВАЮ звернень по допомогу щось не отримував, а всі решта цікавлять мене в познавальному (що ж воно буде?) плані.
2009.06.03 | Абу
з Верванівною буде хіба феєричний програш
DADDY пише:> Ну, "спригнути" з гнилої теми і без нас є кому допомогти
Бог їм в поміч
> Сєня теж не найгірший варіант, але ж сьогоднішнє "оточення" не дозволяє очікувати нічого супер-позитивного.
та кажуть воно (оце Сєніне оточення) ще гірше, ніж можна було сподіватися
> Щодо попкорну, то до пива більше полюбляю анчоуси (хоч дружина і свариться, бо вони їй якось не тим тхнуть). А посидіть-подивитись... то можна. Від ВАЮ звернень по допомогу щось не отримував, а всі решта цікавлять мене в познавальному (що ж воно буде?) плані.
анчоуси - гут! тим більше що моя проти анчоусів нічого немає
З.І. шкода що цього року на Країні мрій не буду, так що там не зустрінемося
2009.06.03 | Shadow
Re: як їй допомогти це зробити?
DADDY пише:> Ну, "спригнути" з гнилої теми і без нас є кому допомогти
> Щодо феєрверку на часть перемоги, то я б волів відсвяткувати перемогу ВАЮ.
Дадди "плачущий комиссар", Вы все так же в танке з написом "ТАК Ющенко"?
2009.06.03 | Sean
Re: як їй допомогти це зробити?
Shadow пише:> Дадди "плачущий комиссар", Вы все так же в танке з написом "ТАК Ющенко"?
але не на окружній під написом "Нє так (с)"
2009.06.03 | DADDY
ТАК!
Shadow пише:> Дадди "плачущий комиссар", Вы все так же в танке з написом "ТАК Ющенко"?
Чому це "плачущий комиссар"? По-перше, я давно втратив здатність плакати. По-друге, ненавиджу комісарів. По-третє, я хочу бачити президентом Віктора Андрійовича, вважаю його кандидатуру найкращою на сьогодні для України, але нікому свою думку агресивно не нав"язую.
2009.06.03 | Pavlo
Обоз Бродського пише, що коаліційна угода вже підписана (л)
Соглашение о ПРиБЮТ подписаноhttp://obozrevatel.com/news/2009/6/3/306065.htm
А ще пише, що Медведчук буде генпрокурором.
2009.06.03 | DADDY
AMEN!!!
Тре подумати де збирати бійців2009.06.03 | Sean
бійців - коли прийматимуть зміни до Конституції, нє?
бо саме тоді буде юридично оформлений факт замаху на узурпацію.Та і те варто буде подумати, що тим бійцям робити - де, коли і що.
2009.06.03 | DADDY
Re: бійців - коли прийматимуть зміни до Конституції, нє?
Sean пише:> бо саме тоді буде юридично оформлений факт замаху на узурпацію.
>
> Та і те варто буде подумати, що тим бійцям робити - де, коли і що
Безумовно, колего.
2009.06.03 | GreyWraith
Теоретично найбільше гарячкувати має зараз Ющенко
Бо від путчу найбільша загроза саме йому.Але я не бачу, щоб він нервував, швидше навпаки. Видно, ситуація у Ющенка під контролем.
Якщо припустити, що у "Газпрома" зараз критична ситуація із грошима, бо його анально карають європейці за цю зиму, то стає зрозумілою поведінка ПРУ і БЮТ: щур, загнаний в кут, робить останню спробу врятуватися...
2009.06.03 | Д. А.
Не можу собі уявити Ющенка, що гарячкує
До того ж, зараз ситуація така, що, хто починає, той програє. А перевершити Ющенка в умінні тягти й вичікувати не дано никому!2009.06.03 | Д. А.
Так, але краще, щоб бійці були вже готові
до бою, коли прийде час "Ч"2009.06.03 | Д. А.
Я б не поспішав вірити Бродському
Хоча, може цього разу він і каже правду, хто зна?2009.06.03 | Мартинюк
Їх гвалтує до "шлюбу" Москва
Через фінасовий тиск зокрема - наприклад ось цей щоденний шантаж "Нафтогазом" який "не заплатить".До речі експерти кажуть що істерика щодо незаповнювання Україною газосховищ безпідставна, і судячи з і всього має за мету спонукати Україну заповнювати сховища зараз, з ціною більшою, від тої яка буде наприкінці літа і восени.З другого боку стан державних фінансів та економіки все більше наближається до катастрофічного. З кожним днем для Юлі треба все більше і більше подвигів аби імітувати "що всьо хорошо". Це додатковий стимул "дєлать хоть шото"
2009.06.03 | Sean
думаю, що порух є взаємним
2009.06.03 | GreyWraith
Цілком може бути
Мартинюк пише:>Через фінасовий тиск зокрема - наприклад ось цей щоденний шантаж >"Нафтогазом" який "не заплатить".
Схоже, що у Москві самі істерять від безвиході: ходять чутки, що у самого "Газпрому" ситуація ахова, бо дуже бракує обігових коштів. А я-то думав, чому це росіяни раптом тон "газових" наїздів на Україну змінили: то досі був великодержавно-хамський, а тепер став як у нав'язливого прохача, що припертий боргами до банкрутства, і тепер дуже наполегливо просить йому заплатити, і то бажано наперед...
Якщо ці чутки мають під собою реальну підставу, то цілком може бути, що газова війна цієї зими стала для Заходу останньою краплею, і він взявся вживати заходів. Тоді певне пояснення має спокій і впевненість у собі Ющенка: тили у нього є, ще й які. І дозвіл від Заходу на будь-які дії. Може, саме такий привіт від Заходу Ющенко і передавав Януковичу на зустрічі.
>З другого боку стан державних фінансів та економіки все більше >наближається до катастрофічного.
Ну у нас економіка і фінанси не настільки погані, щоб якась Тимошенко їх поваляла. Запас міцності ще є. Але це аж ніяк не привід залишати нездалу ламериху далі на чолі уряду: не справилася? злізай! Хай за економіку беруться компетентні люди: Єхануров а то й сам Ющенко...
2009.06.03 | Д. А.
Re: Цілком може бути
GreyWraith пише:> Хай за економіку беруться компетентні люди: Єхануров а то й сам Ющенко...
Так це одне і те ж саме! Чого ж Уряд Єханурова був найуспішнішим з усіх останніх? Бо той не заважав Ющенку керувати Урядом.
2009.06.03 | Sean
Так, але хунта є хунта
Абу пише:> й кут
>
> тобто кожні півміліметра публічного просування цього проекту не залишають шансів (в першу чергу для БЮТ) повернутися у вихідну позицію, оскільки кожні ці публічні півміліметра палять їх рейтинг на цілий метр. Отже, точка неповернення або вже пройдена, або буде пройдена завтра-післязавтра.
>
> у хунти таким чином таки з'являються шанси народитися, не дивлячись на величезний внутрішній спротив учасників, реалістично-критичні коментарі і традиції укрсучполітики
але у неї (хунти) з'являються шанси народитися - саме як хунта. І саме так їх треба кваліфікувати і називати. А якщо вони ще створять коаліцію - то будуть большевицькою хунтою
2009.06.03 | Мартинюк
А коли хунта народиться для неї вже не буде виходу
Аніж ставти хунтою і вести себе як хунта.2009.06.03 | Odesa
Акєла - мьортвий волк!
Спалилися вони канкрєтна! Ну Юля - з відчаю, а Томущо, дурник, як той Вовк у казочці, "за кунпанію". Загралися...Зате в Яценюка і Кириленка на вулиці - свято. Таку "підставу" ніхто з них не чекав, і тепер в них просто очі розбіглися від безміру можливостей!
2009.06.04 | GreyWraith
А ніхто не задумувався, чому перевороти є воєнними?
Бо для того, щоб переворот зробити, треба опиратися на силу. Як правило, опираються на силовиків: військо і поліцію, як звичайну так і таємну. Не на демонстрантів, не на парламент і не на суди. Виняток - хіба більшовистький переворот у 1917 році, але і тоді він опирався на силу - тих же балтійським матросів. А у Тимчасового уряду сили тоді не було, ну і плюс фактор несподіванки. Та й то був виняток, бо наступні спроби повторити червоний путч в Угорщині і Баварії успішно чавилися.А тепер подивимося, на які силові структури можуть опиратися БЮТ і ПРУ? Військо? Після недавнього відбитого наїзду? СБУ? Теж не так давно наїжджали... Міліція? Хіба що, але я не дуже вірю, що вона пійде за запаскудженим Луценком захищати парламент.
От НМД такий розклад сил на зараз. Спробують у парламенті протягнути ці зміни до Конституції - Ющенко оголошує надзвичайний стан, звинувачує ВР та уряд в узурпації і наказує силовикам подавити заколот і арештувати зачинщиків. І паралельно - оголошує про скликання зразу після наведення порядку Конституційної асамблеї, на якій має бути ухвалено проект нової Конституції, яку потім затверджують референдумом. Типу рімейк російського 3 жовтня 1993 року, тільки амністії для заколотників не буде.
Спробується із парламенту запросити російську армію? - тоді до в'язниці заколотники не дотягнуть, бо будуть розвішані на ліхтарях вздовж Грушевського і Хрещатика...
2009.06.03 | Taras-ods
Ви просто не любете Юлю (с) М.Свистович
2009.06.04 | Pavlo
Вава нагадав, що до парламенту внесено президентський проект (л)
Литвин нагадав, що до парламенту внесено президентський проект змін до Конституції і в разі внесення БЮТ і ПР свого, парламент має виконати лише технічну функцію, спрямувавши їх до КС.http://www.pravda.com.ua/news/2009/6/4/95976.htm