Укрсоцбанк для вступу в ЄС не годиться
06/07/2009 | stryjko_bojko
Маленький приклад.
22.05.2009. я заплатив за послуги мобільного телефону "Velton-Telecom" 100грн. через відділення УСБ, Новий Ринок, Одеса.
Пройшло 3 доби, а гроші на рахунок мобільного оператора не поступили.
Виявилося, що при переказі грошей виникла помилка, і замість мобільного оператора кошти зайшли на рахунок стаціонарного телефону.
29.05.2009. пишу офіційну заяву про повернення коштів і переказ їх за правильнтми реквізитами.
05.06.2009. в відділенні УСБ мені сказали, що моя заява знаходиться на розгляді в головному офісі УСБ в Києві.
Телефонував я по "гарячій лінії" в Київ(8 800 5000 200
дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) трохи раніше, там сказали, що моя заява відправлена в Одесу.
-----------------
З такого маленького прикладу стає ясно, що УСБ працює по стандартах СССР, коли оперативність і повага до громадянина були на "рівні плінтуса".
Хто має відношення до роботи з банками, прекрасно знає, що операція по поверненню помилково відправлених коштів займає всього 1-2 банківські дні.
22.05.2009. я заплатив за послуги мобільного телефону "Velton-Telecom" 100грн. через відділення УСБ, Новий Ринок, Одеса.
Пройшло 3 доби, а гроші на рахунок мобільного оператора не поступили.
Виявилося, що при переказі грошей виникла помилка, і замість мобільного оператора кошти зайшли на рахунок стаціонарного телефону.
29.05.2009. пишу офіційну заяву про повернення коштів і переказ їх за правильнтми реквізитами.
05.06.2009. в відділенні УСБ мені сказали, що моя заява знаходиться на розгляді в головному офісі УСБ в Києві.
Телефонував я по "гарячій лінії" в Київ(8 800 5000 200
дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) трохи раніше, там сказали, що моя заява відправлена в Одесу.
-----------------
З такого маленького прикладу стає ясно, що УСБ працює по стандартах СССР, коли оперативність і повага до громадянина були на "рівні плінтуса".
Хто має відношення до роботи з банками, прекрасно знає, що операція по поверненню помилково відправлених коштів займає всього 1-2 банківські дні.
Відповіді
2009.06.07 | Сергій Вакуленко
Мій маленький досвід
Нещодавно банкомат "проковтнув" мою картку. Причому картка від «Приват-Банку» й банкомат від «Приват-Банку».Коли я звернувся до своєї філії, мені сказали, що картку можна буде отримати назад у них же, але... за два з половиною тижні. Усе це відбувається в межах одного міста (Харкова).
Оперативність і повага до клієнта — чисто совкові.